Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 Your voice of promises and whishes

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Your voice of promises and whishes Empty
BerichtOnderwerp: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes Emptyma aug 27, 2012 11:38 am


Langzaam deed ik mijn ogen open en zag gelijk Hades liggen. Een klein glimlachje vormde zich rond mijn lippen toen ik zag dat hij mijn hand nog steeds vast had, nadat ik hem gister avond vast genomen had. Voorzichtig maakte ik mijn hand los uit de zijne en ging ik zitten. Langzaam en uitgebreid rekte ik me uit. Nog steeds slaperig keek ik de kamer rond en viel mijn oog op de gordijnen die potdicht zaten, maar deze keer liet ik ze dicht, zijn uitbrander van de vorige keer nog in mijn gedachten. Voorzichtig zodat ik Hades niet wakker zou maken kroop ik van het bed af. Op mijn tenen liep ik naar de badkamer zodat ik me even kon douchen en Hades rustig verder kon slapen. Eenmaal in de badkamer bekeek ik mezelf in de spiegel, ik zag er goed uit, en ik voelde me ook goed. Mijn ogen sprankelden weer en dat kwam door Hades. Na dat telefoontje naar mijn ouders was zijn slechte bui zomaar omgeslagen. Het telefoontje.. Ik zuchtte en veegde mijn haren uit mijn gezicht. Ik trok mijn nachtjapon uit en deed de douche aan. Rustig wachtte ik tot het water warm was geworden en stapte er onder. Met het warme water spoelde mijn zorgen om mijn moeder weg en ik begon zachtjes een slaapliedje te zingen wat Demeter altijd voor me zong toen ik klein was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Your voice of promises and whishes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes Emptyma aug 27, 2012 11:56 am

Mijn hand glijdt uit de hare als ze wegloopt, maar ik heb het niet door. De rest van de nacht sliep ik rustig, en vast, op mijn zij. Ik rol me om en ga op mijn rug liggen, mijn armen liggen over mijn buik geslagen en mijn haar ligt een beetje voor mijn gezichtsveld. Het dekbed ligt tot over mijn borst maar mijn armen liggen er zoals gewoonlijk over. Zodra de kraan opengedraaid wordt in de badkamer wordt ik stilaan wakker. Het is alsof het geluid van water me direct klaarwakker maken kan. Een zucht ontsnapt mijn lippen terwijl ik me rustig op mijn andere zij draai, met mijn gezicht naar het balkon. Ik klem mijn armen om een kussen heen, en krul me helemaal op. Het is donker deze ochtend, lekker gezellig. Ik hoor hoe de regen nog steeds tegen de ramen tikt, en op de daken neerkomt. En de problemen komen terug aanzetten zodra ik klaar wakker ben.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Your voice of promises and whishes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes Emptyma aug 27, 2012 12:02 pm


Toen ik me helemaal gewassen had bleef ik er nog even onderstaan voor ik de kraan uit draaide. Rustig en langzaam droogde ik me af en trok mijn nachtjapon maar weer aan, aangezien ik geen schone kleren hier had liggen. Ik pakte een borstel en begon zorgvuldig mijn haren te borstelen. Als alle knopen er uit zijn loop ik terug naar de slaapkamer en ik zie Hades op zijn andere zij liggen. Ik klim op het bed en kruip naar hem toe. Eenmaal bij hem buig ik me over hem heen en geef ik hem een klein kusje op zijn wang. ''Goeiemorgen Hades. Lekker geslapen?'' vraag ik zachtjes en ik glimlach naar hem terwijl ik weer recht op ga zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Your voice of promises and whishes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes Emptyma aug 27, 2012 12:11 pm

Ik heb niet door dat het bed plots beweegt terwijl ze eigenlijk naar mij toe kruipt, en als ze plots over me heen hangt schrik ik wel een beetje. Ze plant een klein kusje op mijn wang. “Goeiemorgen Hades.” Ik open mijn ogen en glimlach nog een klein beetje versuft. “Lekker geslapen?” Ze gaat weer recht zitten en ik rol me plat op mijn rug, zodat ik naar haar kan kijken. Ik knik en laat mijn ogen weer dicht vallen, geen zin om op te staan zoals gewoonlijk. “En jij?” Mompel ik, half in sluimerstand. Ik doe mijn ogen een paar keer terug open om haar aan te kijken, maar laat ze dan weer dicht vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Your voice of promises and whishes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes Emptyma aug 27, 2012 12:18 pm


Hij doet zijn ogen open en glimlacht suf, en ik moet zorgen dat ik niet in de lach schiet aangezien het er best sullig uit ziet. Hij rolt zich plat op zijn rug en kijkt me aan. Slaperig knikt hij en laat zijn ogen weer dicht vallen. ''En jij?'' mompelt hij en hij doet telkens zijn ogen weer opnieuw open, maar elke keer vallen ze ook weer dicht. Ik lach zachtjes en kijk hem vrolijk aan. ''Ik heb goed geslapen ja. Je ziet er nog moe uit.'' grinnik ik zachtjes. ''Het is vast een mooie dag vandaag, zullen we kijken of de paleis zaal nog onder water staat?'' opper ik en ik kijk naar hem. ''Je gaat nu uit bed komen Hades, of ik ben genoodzaakt om je uit bed te kietelen.'' zeg ik rustig en ik zet mijn vingers al in zijn zij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Your voice of promises and whishes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes Emptyma aug 27, 2012 12:25 pm

“Ik heb goed geslapen ja. Je ziet er nog moe uit.” Grinnikt ze en ik probeer een beetje overtuigend te knikken met mijn ogen nog steeds dicht. “Het is vast een mooie dag vandaag, zullen we kijken of de paleis zaal nog onderwater staat?” Oppert ze en ik probeer nog steeds vermoeid mijn hoofd te schudden. “Je gaat nu uit bed komen Hades, of ik ben genoodzaakt om je uit bed te kietelen.” Ze is kalm en ik voel haar vingers al aan mijn zij. Ik glimlach en draai me terug op mijn zij. “Probeer het eens.” Mompel ik een beetje vezelend en eerlijk gezegd geloof ik haar niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Your voice of promises and whishes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes Emptyma aug 27, 2012 12:28 pm


Hij knikt en schud zijn hoofd alleen maar op mijn vragen en ik schud grinnikend mijn hoofd. Hij draait zich op zijn zij zonder ook maar een oog open te doen en ik zucht zachtjes. “Probeer het eens.” mompelt hij en ik krijg gelijk een grote grijns op mijn gezicht. ''Met genoegen, maar je was gewaarschuwd.'' zeg ik en de grijns kan niet van mijn gezicht verdwijnen. Ik zet mijn vingers goed neer en begin met hem te kietelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Your voice of promises and whishes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes Emptyma aug 27, 2012 12:33 pm

“Met genoegen, maar je was gewaarschuwd.” Antwoord ze me en mijn ogen vliegen open als ik haar vingers aan mijn buik voel. Ik probeer haar handen weg te slaan terwijl ze door gaat met kietelen en rol me om op mijn rug. Ik probeer niet te lachen, maar ik heb het wel moeilijk, en terwijl ik me in allerlei bochten wring probeer ik van haar kietelen te ontkomen zonder uit het bed te vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Your voice of promises and whishes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes Emptyma aug 27, 2012 12:37 pm


Zijn ogen sperren zich wijd open als ik begin met kietelen en gelijk probeert hij mijn handen weg te slaan. Stug ga ik door met kietelen en schiet ik in de lach als hij zich in alle bochten loopt te wringen. ''Kom je uit je bed Hades? Geef je maar over, dan stopt het misschien wel.'' zeg ik plagend terwijl ik hem blijf kietelen en probeer niet al te hard te lachen.
[/quote]
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Your voice of promises and whishes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes Emptyma aug 27, 2012 12:42 pm

“Kom je uit je bed Hades?” Lacht ze plagend. “Geef je maar over, dan stopt het misschien wel.” Ze blijft door gaan met kietelen en ik moet er stiekem ook wel een beetje om lachen. Ik sla mijn armen om haar middel heen zodra ik kan en probeer haar handen van me weg te trekken. “Vergeet het.” Grinnik ik en ben een steevast van overtuigd dat ik ga winnen, en dus in mijn bed mag blijven liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Your voice of promises and whishes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes Emptyma aug 27, 2012 7:24 pm


Hij slaat zijn armen om mijn middel heen en probeert nog steeds mijn handen weg te slaan. Ik slaak een klein gilletje en lach nog vrolijk door terwijl ik hem blijf kietelen. ''Vergeet het.'' grinnikt hij en ik schud mijn hoofd. ''Je gaat niet in bed mogen blijven Hades. Ook al zou je deze ronde winnen, wat je niet gaat doen, ik vind altijd wel een andere manier om je eruit te krijgen.'' grijns ik en ik blijf hem kietelen.
[/quote]
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Your voice of promises and whishes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes Emptyma aug 27, 2012 7:32 pm

"Je gaat niet in bed mogen blijven Hades." Zegt ze terwijl ze haar hoofd schud. "Ook la zou je deze ronde ronde winnen, wat je niet gaat doen, ik vind altijd wel eena ndere manier om je eruit te krijgen." Ze blijft me kietelen. "Zoals," Daag ik haar uit en blijf me verweren, terwijl ik wel oppas dat ik haar niet pijn doe. "Zeg, raak jij nooit uitgeput" grijns ik vrolijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Your voice of promises and whishes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes Emptyma aug 27, 2012 7:43 pm


"Zoals," zegt hij uitdagend terwijl hij zich voorzichtig blijft verdedigen tegen mijn kietel aanval. "Zeg, raak jij nooit uitgeput" grijnst hij vrolijk en ik kijk vrolijk naar hem en schud mijn hoofd weer. ''Ik gooi een emmer water over je hoofd heen, dan ben je gelijk klaar wakker. En nee, van kietelen word ik nooit moe.'' grijns ik terwijl ik rustig door ga met hem kietelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Your voice of promises and whishes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes Emptyma aug 27, 2012 7:56 pm

"Ik gooi een emmer water over je hoofd heen, dan ben je gelijk klaar wakker. En nee, van kietelen word ik nooit me." Zegt ze en gaat nog steeds door. Ik rol om en ga bovenop haar zitten. Ik hou haar handen in een strakke greep en kijk haar strak aan, plots wel héél serieus. "Probeer het eens en ik.." Ik kan mijn zin niet afmaken want ik word afgeleid door het geluid van een binnenkomende bediende. Ze staat met plateau's in haar handen, en in de gang zie ik nog meer bediendes staan. Ze kijk me recht in de ogen aan en ze zwijgt even voor een moment terwijl ze kijkt naar hoe we zitten, ik bovenop Persephone met een boze blik.. Ik kan me wel voor mijn hoofd slaan. Ik kruip van d'r af en gebaar dat de bediendes binnen kunnen komen. Ik leg even uit het het niet zo is wat ze denkt, maar ze knikt alleen maar en ik weet niet of ze me gelooft of niet. Dan begint ze over het feit dat het paleis nog steeds blank staat, tenminste de eerste verdieping, en dat ze bezig zijn te voorkomen voor meer water. Dan zetten ze alles klaar, en lopen de kamer weer uit. Ik sluit de deur achter hen en bedek even met mijn hand mijn gezicht. Maar ik kan het niet helpen, en schiet in de lach. "Ohjee"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Your voice of promises and whishes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes Emptyma aug 27, 2012 8:09 pm


Hij rolt om en gaat boven op me zitten, terwijl hij mijn armen stevig vast houdt. Hij kijkt me strak aan, zijn gezicht zo serieus vergeleken met net. ''Probeer het eens en ik..'' Hij maakt zijn zin niet af, aangezien hij afgeleid raakt van een binnenkomende bediende. Ik volg zijn blik en zie de bediendes ook staan en blijf muis stil liggen. De eerste bediende kijkt Hades recht aan, en laat daarna haar blik over ons beide glijden. Hades kruipt van me af en gebaart naar de bediendes dat ze binnen mogen komen. Hij zegt even wat in die vreemde taal en de eerste bediende knikt alleen maar. De vrouw antwoord Hades en zet dan allemaal dingen klaar. Nieuwschierig kijk ik achter Hades er naar en wacht tot ze weg zijn. Ze waren al vlug weg en Hades deed de deur achter zich dicht. Hij bedekt zijn gezicht met zijn hand en schiet daarna in de lach. ''Oh jee.'' Ik grinnik zachtjes en ga naar hem toe. ''Wat zeiden ze allemaal? En wil ik weten wat ze dachten toen ze binnen kwamen?'' lach ik zachtjes en ik ga voor hem staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Your voice of promises and whishes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes Emptyma aug 27, 2012 8:15 pm

"Wat zieden ze allemaal? En wil ik weten wat ze dachten toen ze binnen kwamen?" Lacht ze zacht terwijl ze naar me toe gelopen komt en voor me komt staan. Ik schud mijn hoofd, nog steeds een beetje nalachend en loop even naar de plateaus met ontbijt dingen op. Ik controleer ze allemaal, ze hebben blijkbaar weer rekening met haar gehouden en verschillende schaalkleuren gemaakt zodat er onderscheidt is. "Vanalles, de eerste verdieping staat nog steeds blank." Ik kijk op van de schaaltjes. "En ik weet het niet, maar ik weet zeker dat ze het een raar zicht vonden.." Ik schud mijn hoofd een beetje terwijl ik verder in een deuk lig om het gezicht dat de bediendes trokken toen ze ons zo zagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Your voice of promises and whishes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes Emptyma aug 27, 2012 8:23 pm


Hij schudt zijn hoofd en moet nog steeds lachen terwijl hij naar de plateaus loopt. Terwijl hij loopt draai ik op mijn hielen mee zodat ik hem kan blijven zien. "Vanalles, de eerste verdieping staat nog steeds blank." Hij kijkt op van de schaaltjes. "En ik weet het niet, maar ik weet zeker dat ze het een raar zicht vonden.." Hij schud zijn hoofd weer een beetje en begint weer te lachen. Ik schiet in de lach bij het horen van zijn lach en ik loop naar hem toe weer. Ik blijf achter hem staan en praat tegen zijn rug aan terwijl ik naar de schaaltjes kijk ''Vervelend van de eerste verdieping.. En natuurlijk is het een raar gezicht, je zat bóven op me, terwijl je me aan het bed genageld hield en me met een bijna dodelijke blik aan keek. Wat hebben ze vandaag voor ontbijt klaargemaakt?'' vraag ik nieuwschierig terwijl ik mijn kin op zijn schouder leg, zodat ik beter kan kijken. Ik glimlach lichtjes en blijf lekker staan zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Your voice of promises and whishes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes Emptyma aug 27, 2012 8:36 pm

Ze schiet ook in de lach. "Vervelend van de eerste verdieping.." Antwoord ze als ze achter me staat. "En natuurlijk is het een raar gezicht, je zat bóven op me, terwijl je me aan het bed genageld hield en me met een bijna dodelijke blik aan keek." Ik grijns en draai me om. "Ja, wat als ik anders gekeken had he.." Ik kijk haar met een stiekeme grijns aan terwijl ik tegen het tafeltje leun. "Wat hebben ze vandaag voor ontbijt klaargemaakt?" Vraagt ze dan als ik me inmiddels al weer omgedraaid heb en ik voel haar kin op mijn schouder rusten. "Vanalles," zucht ik en probeer me te ontspannen, want ik word wel een beetje zenuwachtig van haar. "maar vooral ontbijtkoeken enzo, allemaal vers.. Verder een beetje koffie en zo, misschien dat er wel thee bij zit. Voor jou fruit, en zo."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Your voice of promises and whishes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes Emptyma aug 27, 2012 9:13 pm


"Ja, wat als ik anders gekeken had he.." zei hij met een stiekeme grijns en ik schoot in de lach. ''Dan waren ze gelijk weer uit de kamer verdwenen heb ik zo het vermoeden.'' "Vanalles," antwoordt hij zuchtend op mijn vraag en ik voel dat hij zich ongemakkelijk voelt. "maar vooral ontbijtkoeken enzo, allemaal vers.. Verder een beetje koffie en zo, misschien dat er wel thee bij zit. Voor jou fruit, en zo." gaat hij verder en ik kijk even naar het eten. ''Hades, wordt je zenuwachtig van me als ik zo dichtbij je sta?'' vraag ik simpel en ik ga een stukje van hem af staan. ''En fruit klinkt als een goed ontbijt iets.'' glimlach ik vrolijk en ik kijk hem lief aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Your voice of promises and whishes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes Emptyma aug 27, 2012 9:24 pm

"Dan waren ze gelijk weer uit de kamer verdwenen heb ik zo het vermoeden" had ze gelachen. "Hades, wordt je zenuwachtig van me als ik zo dichtbij je sta?" Vraagt ze simpel en gaat een stukje verder staan. Ik draai mijn hoofd zodat ik, als ik uit mijn ooghoeken kijk, over mijn schouder kijken kan. "Ja." Antwoord ik eerlijk, en kijk dan terug naar het eten terwijl ik me eindelijk terug ontspannen kan. "En fruit klonkt als een goed ontbijt iets." Glimlacht ze. Ik glimlach terug en besluit om alles nog even op de kar te laten staan, en loop dan naar het bed. Ik draai een paar schroefjes los aan de ene kant, en dan ook aan de andere kant, waarna ik de houten balk van het bed kantel en hem op de rails, die verborgen aan de zijkant van het bed bevestigd zijn, zet. Net als een soort van tafel schuif ik hem op de juiste hoogte en hij hangt over het bed, zodat we er met onze benen ook nog onder kunnen. "Ziezo" Ik zet even een paar plateau's over.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Your voice of promises and whishes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes Emptyma aug 27, 2012 10:03 pm


''Ja.'' antwoordde hij eerlijk en hij keek weer naar het eten. Ik zucht en rol met mijn ogen terwijl ik gewoon achter hem blijf staan. Hij glimlacht terug en loopt dan naar het bed toe. Ik volg zijn bewegingen met mijn ogen en mijn mond valt een klein stukje open als hij een heel hocus pocus uitvoert en er uiteindelijk een tafel hangt boven het bed. ''Ziezo.'' zegt hij en zet wat plateaus over. ''Wow, die zag ik niet aan komen..'' mompel ik en ik loop naar het bed toe. Ik klim rustig op het bed en ga aan een van de kanten van de tafel zitten met mijn benen onder me. ''Join me for breakfast?'' glimlach ik en ik schenk hem een onschuldige glimlach. ''Waar mag ik vandaag niet van eten?'' vraag ik vrolijk terwijl ik naar al het eten kijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Your voice of promises and whishes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes Emptyma aug 27, 2012 10:11 pm

"Wow, die zag ik niet aakomen.." mompelt ze en loopt naar het bed toe. Ze klimt er rustig op en gaat aan een kant van de tafel zitten. "Join me for breakfast?" Glimlacht ze. "Waar mag ik vandaag niet van eten?" Ik glimlach terug als ze zo onschuldig kijkt en ga aan de andere kant van de tafel zitten, met mijn benen er onder en ik leg eigenlijk half. De kussens zorgen er wel voor dat ik nog redelijk rechtop zit. "Uhmm," ik kijk even naar de kommen. "Niet van de kommen met donkere houtkleur, wel van die met lichte." Zeg ik en wijs dan nog een glazen schaal aan met ontbijt koeken er in. "En die mogen we allebei wel hebben." Ik glimlach. "Graan halen ze normaal van overal op aarde een beetje."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Your voice of promises and whishes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes Emptyma aug 27, 2012 10:28 pm


Hij glimlacht naar me en gaat aan de andere kant van het bed zitten in de kussens. "Uhmm," Hij kijkt even naar de kommen en ik kijk hem rustig aan. "Niet van de kommen met donkere houtkleur, wel van die met lichte." zegt hij en hij wijst daarna naar de glazen kom met ontbijtkoeken er in. "En die mogen we allebei wel hebben." Hij glimlacht. "Graan halen ze normaal van overal op aarde een beetje." Ik kijk naar de schaaltjes en bijt op mijn lip zachtjes. ''Ik moet zeggen, het ziet er echt goed uit. Ik denk dat ik begin met.. Wat fruit.'' glimlach ik en ik buig me naar voren om het schaaltje met fruit te pakken. Ik schuif er wat van op mijn bord en zet het schaaltje dan weer neer op de tafel. Ik kijk naar Hades terwijl ik rustig een stukje fruit in mijn mond stop en begin er op te kauwen. ''Wat gaan we vandaag doen? Of is er geen we vandaag? Of gaan we niks doen, dat kan natuurlijk ook.'' vraag ik kalmpjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Your voice of promises and whishes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes Emptyma aug 27, 2012 10:35 pm

"Ik moet zeggen, het ziet er echt goed uit. Ik denk dat ik begin met.. wat fruit." Ze neem het schaaltje en legt er wat van op haar bord. "Wat gan we vandaag doen? Of is er geen we vandaag? Of gaan we niks doen, dat kan natuurlijk ook." Ik neem een ontbijt koek en wat boter, om het er tussen te smeren. "Hmm," Mompel ik. "Ik weet niet wat we vandaag gaan doen om eerlijk te zijn. Ze zijn nog bezig met het water uit het paleis te krijgen, daarna moet alles schoongemaakt worden. Ik denk dat het beter is dat we boven blijven." Ik glimlach en eet een beetje, daarna drink ik wat van mijn koffie. "En ik bedenk me net dat ik je twee avonden op een rij geen avondeten gegeven heb." Ik grinnik even. "Wanneer je honger hebt mag je het gerust zeggen hoor," ik dop mijn ontbijt koek even in mijn koffie en neem er dan snel nog een hap van. "Ik ben gewend op weinig te eten, mijn bioritme is niet aangepast aan het jouwe."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Your voice of promises and whishes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes Emptyma aug 27, 2012 10:45 pm


Hij neemt een ontbijtkoek en smeert er wat boter op. "Hmm," Mompelt hij. "Ik weet niet wat we vandaag gaan doen om eerlijk te zijn. Ze zijn nog bezig met het water uit het paleis te krijgen, daarna moet alles schoongemaakt worden. Ik denk dat het beter is dat we boven blijven." Hij glimlacht en eet een beetje. Ik knik en ga rustig verder met het fruit eten. Als het op is pak ik een ontbijtkoek en begin er stukjes van af te breken en op te eten. "En ik bedenk me net dat ik je twee avonden op een rij geen avondeten gegeven heb." Hij grinnikt even. "Wanneer je honger hebt mag je het gerust zeggen hoor," Hij doopt zijn koek in de koffie en neemt er snel een hap van. "Ik ben gewend op weinig te eten, mijn bioritme is niet aangepast aan het jouwe." Ik glimlach en knik dan. ''Als ik verdrietig ben of me naar voel heb ik geen honger, dus ik heb er niet echt last van gehad afgelopen avonden. Maar ik zal het voortaan zeggen.'' glimlach ik terwijl ik rustig de ontbijtkoek op eet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Your voice of promises and whishes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Your voice of promises and whishes   Your voice of promises and whishes Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Your voice of promises and whishes
Terug naar boven 
Pagina 1 van 5Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: