Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 I can't stop thinking about you

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Lauren

Lauren


Aantal berichten : 400
Registratiedatum : 27-07-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : tussen de skiwi's

Character sheet
Leeftijd:: 17
Groep:: Grieken
Partner:: Love is just a silly thing

I can't stop thinking about you Empty
BerichtOnderwerp: I can't stop thinking about you   I can't stop thinking about you Emptydi sep 11, 2012 5:12 pm

Met een boek in haar handen en haar oordopjes in liep ze door te straten van Troje. Ze was hier voor een speciaal iemand die haar helemaal in de war had gemaakt. Ze moest toe geven dat ze zich gelukkiger voelde sinds dat ze hem tegen was gekomen. Maar helaas had ze hem in de twee weken die voorbij waren gegaan niet meer gezien. Behalve in haar hoofd dan. Ze kon eigenlijk aan niks meer denken dan hem. Het was dom, ze kende hem maar kort, ze hadden zelfs al gezoend. Lauren beet kort op haar lip terwijl ze om haar heen keek. Het boek klemde zich tegen haar aan. Ze had het ding gekocht maar wist eigenlijk niet eens waarom. De voorkant was leuk maar ze wist eigenlijk niet echt waar het over ging. Lauren liep een paar straten door. Ze was er achter gekomen dat hij in Troje woonde. Ze had namelijk een paar vragen gesteld aan haar opa. Ze was er zelfs achter gekomen dat dahlia de dochter was van Aphrodite. Lauren snapte niet waarom Angelo het niet gewoon gezegd had. Of waarom Aphrodite haar aan hem had laten zien. Je zou zo'n jongen als Angelo toch bij je houden als je hem eenmaal had. Zuchtend liet ze zich op een bankje zakken. Ze realiseerde zich dat hem toch niet zou vinden. Het was dom geweest om naar Troje te reizen. De kans was groot dat Angelo haar allang vergeten was. Toen ze er een paar minuten zat bedacht ze dat ze beter terug kon gaan naar huis. Zuchtend stond ze dan ook op. Lauren keek even welke kant ze eigenlijk op moest en besloot om maar de zelfde weg te nemen die ze net afgelegd had. Lauren begon te lopen maar kwam er later achter dat ze toch verdwaalt was. Lauren bleef weer kort staan. Dit was echt het domste wat ze had kunnen doen. Ze liet een hand in haar broekzak gaan en besloot de eerste de beste persoon te vragen waar ze heen moest. Maar ze zou niemand vinden als ze hier zou blijven staan. Lauren liep maar weer ergens heen. Verbaast bleef ze staan toen ze hem zag. Het was hem. Ze had hem eindelijk gevonden! Maar wat als hij haar niet wou zien ofzo. Zonder er bij naar te denken liep ze naar hem toe en trok hem een steegje in. Daar drukte ze hem iets te hard tegen de muur en drukte haar lippen op de zijne. Na een enkele seconden trok ze zich weer terug en keek hem blozend aan. "S-sorry, ik krijg je maar niet meer uit mijn hoofd." wist ze met moeite uit te brengen. Lauren zette een paar stappen naar achteren en realiseerde nu pas wat ze had gedaan. Zonder wat te zeggen draaide ze zich om en zette het op een rennen. Ze was ook zo dom. Zoiets kon je niet zomaar doen. Eenmaal een paar straten verder bleef ze staan en hijgde kort uit. Lauren zakte tegen de muur op de grond en kon haar zelf wel voor haar kop slaan.

& Angelo
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelo

Angelo


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 22-07-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Een tijdelijk stulpje in de onderwereld

Character sheet
Leeftijd:: 19
Groep:: Grieken
Partner:: everyone is searching for love, but i'm still avoiding it. Because it sucks more than hell!

I can't stop thinking about you Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't stop thinking about you   I can't stop thinking about you Emptydi sep 11, 2012 7:46 pm

Angelo liep gewoon rustig over straat. Hij had Dahlia net bij Aphrodite achter gelaten. Om eerlijk te zijn vond hij het minder prettig om haar achter te laten. Niet omdat Aphrodite geen goeie moeder was, maar gewoon om het feit dat hij en Aphrodite het nog steeds niet goed hadden gepraat. Hij beet zachtjes op zijn onderlip en hij ijsbeerde een beetje rond over straat. Hij wilde Dahlia eigenlijk gewoon weer ophalen, dit was stom. Aphrodite was hartstikke lief voor Dahlia, maar het hield hem nog steeds in zijn greep. Angelo schrok op toen hij mee getrokken werd in een steegje tegen de muur gedrukt. Hij voelde een stel lippen tegen zijn lippen. Hij herkende haar lippen meteen. Het waren de lippen die hij maar al te graag nog een keer wilde voelen. Hij had niet eens tijd om haar te kunnen omhelzen of om maar iets te zeggen. "S-sorry, ik krijg je maar niet meer uit mijn hoofd." Lauren liep meteen weg en Angelo wilde haar achterna gaan.
"Wacht!" Schreeuwde Angelo Lauren achterna. Hij volgde haar, maar jammer genoeg was ze sneller dan hij omdat ze eerder weg kon. Toen Angelo haar niet meer in het zicht had stopte hij met rennen en hield haar in gedachte. Hij had dit al veel eerder kunnen doen, maar hij durfde het niet. Hij voelde hoe de schaduw om hem heen smolt en langzaam verdwijnde er in. Toen hij zijn ogen weer open deed stond hij ergens anders, maar hij wist niet zeker of het gelukt was. Hij hoorde wat gehijg en Angelo liep daar op af. Hij zag Lauren op de grond zitten. Angelo trok lichtjes zijn wenkbrauw op toen hij haar daar zag zitten. Waarom was ze weg gerend, voelt ze toch niet zoveel voor hem als hij voor haar deed? Angelo ging voor haar zitten. Hij legde zijn vinger onder haar kin en deed die langzaam omhoog. Toen plaatste hij zachtjes zijn lippen tegen die van haar. Toen hij weer los liet en haar aankeek glimlachte hij.
"Eerlijk gezegd heb ik dit best wel gemist." Fluisterde Angelo zachtjes tegen haar lippen en plaatste ze opnieuw tegen die van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Aantal berichten : 400
Registratiedatum : 27-07-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : tussen de skiwi's

Character sheet
Leeftijd:: 17
Groep:: Grieken
Partner:: Love is just a silly thing

I can't stop thinking about you Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't stop thinking about you   I can't stop thinking about you Emptydo sep 27, 2012 11:30 pm

Ze was zo blij dat ze zijn lippen weer voelde. Maar het mocht niet, het kon niet en waarschijnlijk wou hij dit ook niet. Dat was de reden dat ze er vandoor ging. Dat ze een kant op gerent was zonder echt naar te denken. Ze wist niet waar ze was en ze wist ook zeker niet waar ze heen moest om naar huis toe te gaan. Ondanks dat ze Angelo nog hoorde roepen dat ze moest wachten was ze het toch niet van plan. Toen ze zeker wist dat hij haar niet meer kon vinden gunde ze haar zelf rust. Lauren wou dat ze de tijd terug kon draaien dat dit niet gebeurd was en dat ze nu op haar kamer zat. Te luisteren hoe haar opa apollo nog een kans deed om haar moeder te laten leven. Maar tja ze was te dood op geschreven. Het duurde niet lang voor een brok verscheen in haar keel. Ze sloot dan ook haar ogen om er vanaf te komen. Toen Lauren iets hoorde gingen haar ogen meteen los. Ze keek om haar heen en zag al snel Angelo. Meteen richtte ze haar blik op de stoep. Hij zou haar vast helemaal verrot schelden. Of zeggen dat hij haar met rust moest laten en nog meer. Toen ze plots zijn knieën zag voelde ze een heel ongemakkelijke gevoel door haar lichaam vluchten. Geschrokken voelde ze een rilling door haar lichaam gaan toen Angelo haar hoofd ligt omhoog trok. Ze keek hem ligt nieuwsgierig maar ook angstig aan, toen hij zijn lippen tegen de hare drukte gleed er heerlijk gevoel door haar heen. Het was een soort opwinding wat ze nog nooit ervaren had. Toen hij los liet keek ze hem nog nieuwsgierige aan. Dit had ze namelijk nooit verwacht. "Eerlijk gezegd heb ik dit best wel gemist." Een voorzichtige glimlach verscheen rond haar lippen toen hij dit zei. Toen ze zijn lippen weer op de hare voelde, opende ze haar lippen en liet haar tong voorzichtig de zijne op zoeken. Uiteindelijk trok ze zich terug en keek hem aan. "Ik dacht dat je boos op me was omdat ik je zoende net." fluisterde ze eerlijk terwijl ze naar haar handen keek die nog steeds op haar schoot liggen. Uiteindelijk richtte ze zich weer op Angelo en bekeek zijn gezicht. "Hoe kun je dit gemist hebben terwijl we maar twee keer gezoend hebben." Kort liet ze haar tanden in haar onderlip zinken. Ze snapte niet waarom ze zo tot hem toe voelde getrokken. Lauren ging op haar knieën zitten en liet haar onderlip los. Ze boog naar hem toe en drukte haar lippen tegen de zijne. Vervolgens legde ze een hand op zijn achter hoofd. Lauren duwde hem liggen op de grond en vervolgens liet ze haar handen over zijn shirt gaan en eindigde bij zijn broek. Aarzelend liet ze haar handen onder zijn shirt gaan en rilde toen ze de huid voelde. Nadat ze een tijdje door was gegaan trok ze zich terug en ging van hem af. "Sorry, ik weet niet wat me bezielde." Fluisterde ze zacht. Lauren leunde weer tegen de muur aan en trok haar benen op. Vervolgens legde ze haar hoofd er op en sloeg met haar handen op de tegels. Al aan de snelheid te merken wist ze dat er vast en zeker barsten in zou zitten Aan het geprikkel op haar handen bevestigde het. "Je doet iets met me" bekende ze eerlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelo

Angelo


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 22-07-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Een tijdelijk stulpje in de onderwereld

Character sheet
Leeftijd:: 19
Groep:: Grieken
Partner:: everyone is searching for love, but i'm still avoiding it. Because it sucks more than hell!

I can't stop thinking about you Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't stop thinking about you   I can't stop thinking about you Emptyvr sep 28, 2012 7:09 pm

"Ik dacht dat je boos op me was omdat ik je zoende net." Zei Lauren nadat ze de zoen hadden verbroken. Angelo glimlachte breed en streek een pluk haar uit haar gezicht vandaan en legde zijn handen tegen haar wangen en keek haar aan.
"Hoe kan ik daar nou boos om worden?" Vroeg hij met een klein lachje. Het was eigenlijk zo schattig, maar ja dat zou hij niet zeggen. Hij wreef zachtjes met zijn duim langs haar wang en bleef haar even aan kijken. Hoe kon hij nou boos worden als Lauren hem zoende, hij kon haar niet meer uit zijn kop krijgen nadat ze elkaar bij het orakel hadden ontmoet. Hij beet zachtjes op zijn onderlip en een klein glimlachje verscheen opnieuw rond zijn lippen. "Hoe kun je dit gemist hebben terwijl we maar twee keer gezoend hebben." Angelo haalde zijn schouders op. Dat was een goeie vraag, hoe kan je nou zoiets missen?
"Ik miste het gewoon." Zei Angelo als antwoord. Niet echt logisch, maar wel waar. Hij kuste Lauren terug toen ze hem opnieuw kuste. Een koude rilling liep zachtjes door zijn lijf toen hij de koude tegels tegen zijn rug voelde. Hij vond het niet erg, maar het was wel koud. HIj sloeg zijn armen om Lauren heen, zorgde er voor dat zij het niet koud zou hebben. Hij voelde hoe haar vingers onder zijn shirt gleden. Hmm hij had wel vaker na een eerste of tweede ontmoeting met iemand het bed in gedoken, maar Lauren zag daar niet naar uit. Daarom was het eigenlijk ook best vreemd dat hij zo verliefd op haar was. Misschien had ze een vriendje gehad, of misschien twee. Terwijl Angelo het niet meer bij kon houden hoeveel hij er wel niet gehad had, vriendinnetjes dan wel. Waarschijnlijk zou ze schrikken als hij zou vertellen hoe meiden hij gehad, had en dan niet alleen in relatie. Misschien kon hij dat beter niet vertellen, ook als ze er wel naar vroeg. Misschien zou ze hem niet vertrouwen. Aangezien hij ook niet echt te vertrouwen was in zijn vorige relaties, maar dat waren die meiden ook niet waarmee hij het deed. Angelo keek Lauren aan en ging zelf ook overeind zitten toen ze van hem af ging. "Sorry, ik weet niet wat me bezielde."
"Nee, maakt niet uit." Zei Angelo vlugjes. Hij zag hoe er kleine barsten ontstonden in de tegels waar Lauren op sloeg. Hmm hij moest geen ruzie met haar maken, blijkbaar kon ze nog al hard slaan. "Je doet iets met me" Angelo glimlachte en boog dichter naar Lauren toe. Hij drukte zachtjes zijn lippen tegen die van haar en streek met zijn vingers langs haar wang.
"Jij ook met mij." Zei Angelo zachtjes terwijl hij weer naar achteren ging zitten. "Ik kon je niet meer uit mijn hoofd krijgen nadat we elkaar hadden ontmoet. Natuurlijk was dat best wel een vage ontmoeting, dat ik daar zat met Dahlia en zo. Ik begrijp best als je dat niet wilt, in elk geval je bent nog jong en zo en ik snap dat je niet met iemand wilt opgescheept zitten die een kind heeft." Zei Angelo terwijl hij naar de grond keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Aantal berichten : 400
Registratiedatum : 27-07-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : tussen de skiwi's

Character sheet
Leeftijd:: 17
Groep:: Grieken
Partner:: Love is just a silly thing

I can't stop thinking about you Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't stop thinking about you   I can't stop thinking about you Emptyvr sep 28, 2012 9:15 pm

"Hoe kan ik daar nou boos om worden?" Kort haalde ze haar schouders op. Eerlijk gezegd had ze ook geen idee waarom hij boos zou moeten zijn omdat ze hem kuste. Maar aan de andere kant het had best gekund. Niet iedereen werd graag gezoend door iemand die je mee trok om vervolgens tegen een muur aan te duwen. Meestal noemde men dat aanranding. Fuck ze had hem aangerand kon het nog erge. Maar blijkbaar vond hij het niet erg anders had hij echt wel wat gedaan. Ze mocht dan misschien belachelijk sterk zijn. Ze was ook maar een meisje. "Ik miste het gewoon." Grinnikend schudde ze haar hoofd. "Jij bent raar wist je dat?", sprak ze zacht. Toen ze eenmaal zo op hem lag voelde ze al snel zijn armen om haar heen. Ze wist even niet wat ze moest doen, misschien zijn armen weg duwen. Maar dat was een onzin zij zoende hem en dan ging ze zijn armen weg duwen. Aan de andere kant voelde ze zich best veilig in zijn armen. Dus waarom zeurde ze. Waarom dacht ze hier nu eigenlijk aan. Ze zoende een jongen en dat gebeurde niet vaak. Tuurlijk had ze wel eens een relatie gehad. Maar het waren er maar 3. 2 daar van was met een meisje. Dus ze kon eerlijk toe geven dat ze niet echt veel verstand had van relaties met een jongen. Laat staan seks. Stiekem was ze best benieuwd hoeveel relaties Angelo achter de rug had. Maar aan de andere kant wou ze dat ook liever niet weten. Toen ze eenmaal zat keek ze hem onderzoekend aan. Vond hij het echt niet erg? Waarom was ze altijd zo onzeker als het hier op aan kwam. Misschien was het daarom de reden dat het nooit wat werd of iets in die richting. Toen ze hem vertelde dat hij iets met haar deed voelde ze al snel zijn lippen weer op de hare. Weer gleed er een rilling door haar heen toen ze zijn vingers over haar huid voelde gaan. "Jij ook met mij." Kort liet ze haar tanden weer in haar lip zakken. Zou het echt zo zijn? Als het zo was dan betekende het toch iets? Of had ze het nu volkomen mis? "Ik kon je niet meer uit mijn hoofd krijgen nadat we elkaar hadden ontmoet. Natuurlijk was dat best wel een vage ontmoeting, dat ik daar zat met Dahlia en zo. Ik begrijp best als je dat niet wilt, in elk geval je bent nog jong en zo en ik snap dat je niet met iemand wilt opgescheept zitten die een kind heeft." Kort keek ze hem aan. Zei hij dit nu echt? Kom op Dahlia was een schatje. En wat maakte haar nu uit dat hij een kind had? Ze moest het maar accepteren als ze hem wou en dat wou ze. "Kop dicht angelo, ik vind Dahlia een schatje, en als ik het niet wou was ik hier dan?" Zonder er bij naar te denken boog ze voor over en drukte haar lippen weer op die van hem. "Ik wil jou" fluisterde ze zacht.

Terug naar boven Ga naar beneden
Angelo

Angelo


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 22-07-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Een tijdelijk stulpje in de onderwereld

Character sheet
Leeftijd:: 19
Groep:: Grieken
Partner:: everyone is searching for love, but i'm still avoiding it. Because it sucks more than hell!

I can't stop thinking about you Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't stop thinking about you   I can't stop thinking about you Emptyza sep 29, 2012 7:06 pm

"Kop dicht angelo, ik vind Dahlia een schatje, en als ik het niet wou was ik hier dan?" Angelo keek Lauren met een opgetrokken wenkbrauw aan en glimlachte. Hij had het eerlijk gezegd niet verwacht dat Lauren hem zo in de rede zou vallen. Hij vond het eigenlijk heel komisch. Normaal zou hij er fel tegen in gaan als hij door Aphrodite bijvoorbeeld in de rede was gevallen. Maar nu haalde hij alleen lichtjes zijn schouders op en keek naar Lauren.
"Volgens mij zijn we allebei een beetje vaag bezig." Glimlachte Angelo. Eigenlijk vond hij het allemaal een beetje vaag, voor het eerst voelde hij zich onzeker bij een meisje. Kom op wat was er zo anders dan bij elk ander meisje? Ze was gewoon een meisje, zoals elk ander meisje. Normaal had hij ook geen problemen om er een te versieren, normaal hoefde hij dat niet eens te doen. Kwamen ze vanzelf wel op hem af. Hij beet zachtjes op zijn onderlip terwijl hij er nog even over nadacht. Hij voelde zich voor het eerst zo, was dit wat mensen altijd zeiden dat ze verliefd waren? Hij vond het helemaal geen prettig gevoel eigenlijk. Hij was alleen maar bang om Lauren straks weer kwijt te raken. Wat nou als er straks een aardigere jongen langs kwam. Iemand die geen dochter had en veel meer te bieden had aan Lauren. Wat had hij sowieso te bieden. Hij was een zoon van de dood, de meeste liepen met een grote boog om hem heen. Waren bang voor hem alleen maar vanwege zijn vader. Hij beet harder op zijn onderlip en voelde zich steeds meer onzeker worden. Hij werd een beetje uit zijn gedachte getrokken toen hij opnieuw haar lippen tegen de zijne voelde. Door zijn lichaam ging een rilling van genot. Hij genoot gewoon van alleen al bij haar te zijn. "Ik wil jou"
"Dat komt mooi uit." Zei Angelo zachtjes. "Ik wil jouw ook." Zei Angelo glimlachend en drukte weer zachtjes zijn lippen tegen die van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Aantal berichten : 400
Registratiedatum : 27-07-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : tussen de skiwi's

Character sheet
Leeftijd:: 17
Groep:: Grieken
Partner:: Love is just a silly thing

I can't stop thinking about you Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't stop thinking about you   I can't stop thinking about you Emptyza sep 29, 2012 7:53 pm

Aan zijn blik te zien had hij het niet verwacht dat ze hem in de reden zou vallen. Misschien deed niemand dat ook bij hem. Maar waarom niet, omdat hij de zoon was van Hades? Wat boeide dat nu. Als of Angelo iemand de hel in kon sturen. En als hij dat wel kon dan had ze mooi pech. Een kleine glimlach verscheen rond haar lippen waarna ze naar beneden keek. "Volgens mij zijn we allebei een beetje vaag bezig." Lauren keek op naar hem en haalde haar schouders op. "Misschien" Lauren vroeg zich echt af wat Angelo in haar zag. Ze was de dochter van de lelijkste god. Al had ze veel geluk dat ze het uiterlijk van haar moeder had in plaats van hem. Daarbij wie was er nou blij met Hephaistos niemand. Het was een klootzak die Aphrodite dwong om met hem te trouwen. En ondertussen was hij vreemd gegaan met haar moeder. Lauren liet haar handen door haar haren heen gaan en keek hem aan. Misschien was het beter om het niet te vragen. Als ze dat wel deed dacht hij vast dat ze onzeker over haar zelf was. Dat ze niet wist wat ze wilde. En dat wist ze toch duidelijk wel. Dat dacht ze tenminste. Ze moest er in elk geval voor zorgen dat hij er niet achter kwam dat haar moeder ziek was en dat ze in een achterstandsbuurt woonde. Als hij daar achter kwam was ze hem waarschijnlijk kwijt. En dat terwijl ze hem nog niet eens had. Toch? Man hoe wist je nou zeker of je wat met iemand had. Vroeg je die gene of wist je het gewoon. "Dat komt mooi uit. Lauren keek hem nieuwsgierig aan en glimlachte toen hij verder sprak. Onbewust gleed haar blik naar beneden en eindigde bij zijn kruis. Gewoon om te zien of het duidelijk was dat hij haar wilde. Snel schoten haar ogen weer naar de zijne en verscheen er een lichte bloos op haar wangen. "Ik euhmm" Verder kwam ze niet echt want ze voelde al snel de lippen van Angelo weer op de hare. Kort kuste ze hem terug waarna ze hem van haar af duwde en op stond. "Laten we ergens heen gaan." Zonder ook maar echt naar te denken pakte ze hem bij de arm en zette hem op de voeten als of hij een pak suiker was. "Je weet vast wel een goed koffie huis ofzo hier in de buurt."
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelo

Angelo


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 22-07-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Een tijdelijk stulpje in de onderwereld

Character sheet
Leeftijd:: 19
Groep:: Grieken
Partner:: everyone is searching for love, but i'm still avoiding it. Because it sucks more than hell!

I can't stop thinking about you Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't stop thinking about you   I can't stop thinking about you Emptyzo sep 30, 2012 5:53 pm

"Laten we ergens heen gaan." Angelo knikte. Hij vond het wel een goed idee om ergens anders naar toe te gaan. Zijn huis was hier niet ver vandaan, zeker niet als ze zouden schaduw reizen. Angelo werd door Lauren aan zijn arm mee getrokken en Lauren liep waarschijnlijk maar gewoon een kant uit. Al kon hij dat niet zeker zeggen, hij zelf kon soms heel doelloos rond lopen. "Je weet vast wel een goed koffie huis ofzo hier in de buurt." Angelo beet zachtjes op zijn onderlip en had Lauren inderdaad verkeerd in geschat. Duidelijk wilde ze niet mee naar zijn huis, eigenlijk was hij alleen maar blij dat hij er ook niets over gezegd had. Misschien had ze wel gedacht dat hij dan andere dingen wilde gaan doen dan gewoon wat drinken.
Uhmm... ja," Zei Angelo droogjes terwijl hij stopte. Hij hield de hand vast van Lauren en beet zachtjes op zijn onderlip. Het dicht bij zijnde koffie huis was minstens 10 minuten lopen omdat Lauren zo hard had weg gerend. Angelo had zelf ook moeten schaduw reizen omdat hij Lauren niet kon bij houden.
"Alleen is het wel een stukje lopen maar gelukkig ben ik hier om je uit alle problemen te verlossen en weet ik een snellere oplossing." Glimlachte Angelo. Hij zelf was wel gewend aan de pijn die het met zich mee bracht. Het voelde alsof je dood ging op een pijnlijke wijze. Alsof iemand langzaam als je vlees van je botten schraapte. Hij wist niet zeker of hij Lauren dit wel moest laten ondergaan.
"Schaduw reizen! pijnlijk maar snel." glimlachte Angelo, hij sloeg een arm om Lauren heen en keek haar even aan. "Ben je er klaar voor?" Vroeg Angelo zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Aantal berichten : 400
Registratiedatum : 27-07-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : tussen de skiwi's

Character sheet
Leeftijd:: 17
Groep:: Grieken
Partner:: Love is just a silly thing

I can't stop thinking about you Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't stop thinking about you   I can't stop thinking about you Emptyzo sep 30, 2012 8:56 pm

Aan zijn woorden te horen leek het als of Angelo teleurgesteld was. Ze had niet aan zijn huis gedacht aan gezien ze dacht dat hij haar vast en zeker niet mee wou nemen naar huis. Waarom wist ze niet maar ze dacht het gewoon. Daarbij was de dag nog niet voorbij. Dus het zou best kunnen dat ze misschien nog met hem mee naar huis ging. Uhmm... ja," Onzeker keek ze naar hem en wist een kleine glimlach te voorschijn te halen. Ze had waarschijnlijk een domme fout gemaakt. Het duurde niet lang voor ze haar blik liet zakken. "Alleen is het wel een stukje lopen maar gelukkig ben ik hier om
je uit alle problemen te verlossen en weet ik een snellere oplossing."
Nieuwsgierig keek ze op naar hem. Wat bedoelde hij met een snellere oplossing. Kon hij zich van het een op de andere moment ergens naar toe zappen ofzo. Ach misschien dat hij in de buurt een auto, brommer of fiets had staan. Dat zou een veel logisch iets zijn. Niemand behalve de goden konden reizen op zo'n manier. "Je maakt me nieuwsgierig." Bekende ze terwijl ze hem glimlachend aan keek. "Schaduw reizen! pijnlijk maar snel." Kort keek ze voor haar uit. Pijnlijk, in welke zin? Lauren was benieuwd hoe pijn het deed. Misschien viel het wel mee. Maar misschien ook wel niet. Ze richtte haar blik weer op hem toen ze zijn arm om haar heen voelde. "Ben je er klaar voor?" Lauren haalde haar schouders en ging dichter tegen hem aan staan. "Niet echt. Maar doe maar." Voor dat hij het deed sloot ze haar ogen en wachtte tot dat het gebeurde. En toen het dan ook gebeurde wist ze niet wat haar over kwam. Toen het eenmaal afgelopen was. Was ze heel erg blij. Een tijdje bleef ze zo verkrampt staan, maar uiteindelijk ontspande ze weer een beetje. Een rilling gleed door haar lichaam waarna ze naar hem keek. "Jezus" sprak ze zacht. "Dat was niet echt een fijn gevoel" grinnikte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelo

Angelo


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 22-07-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Een tijdelijk stulpje in de onderwereld

Character sheet
Leeftijd:: 19
Groep:: Grieken
Partner:: everyone is searching for love, but i'm still avoiding it. Because it sucks more than hell!

I can't stop thinking about you Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't stop thinking about you   I can't stop thinking about you Emptyzo sep 30, 2012 10:19 pm

"Niet echt. Maar doe maar." Hmm misschien had hij niet moeten zeggen dat het pijnlijk was. Nee hij had ook niet mogen liegen er over want dat is helemaal niet aardig. Hij hield Lauren stevig tegen zich aangedrukt en dacht aan het koffie tentje midden in de stad. Hij voelde hoe de schaduw hun opslokte en hoe zijn vel er langzaam af werd gestroopt. In het begin vond hij het een vreselijk gevoel. Nu was hij er langzaam al aangewend en voelde hij korte reizen niet eens meer pijnlijk aan. Toen ze in een hoek van het plein in de schaduw terecht kwamen, liet Angelo Lauren los. Misschien vond ze het niet prettig als iemand haar echt tegen je aan drukt. Angelo had daar zelf altijd moeite mee als mensen hem onverwachts of niet nodige aanrakingen deden. Gelukkig had hij dat niet met Lauren. "Jezus" Zei Lauren zachtjes. Angelo Probeerde een klein glimlachje op zijn gezicht te toveren. Hij begreep wel wat Lauren voelde. Hij had het in het begin ook zo erg gevoeld. "Dat was niet echt een fijn gevoel"
"Hoe meer je het doet, hoe minder pijn het gaat doen. Ik voel er bijna niets meer van." Zei hij met een klein glimlachje. Het was niet of zo dat Lauren er maar aan moest wennen, als ze het niet wilde dan zou hij niet meer schaduw reizen met haar, maar het was wel een stuk gemakkelijker om afstanden af te leggen. Angelo pakte de hand vast van Lauren en nam haar mee naar het koffie tentje waar ze op het terrasje gingen zitten. Het was nog een mooie dag om gewoon op het terras te gaan zitten. Het waren bankjes die tegen de gevel waren aangebouwd, Angelo kon gewoon op een stoel er bij gaan zitten maar hij besloot om gewoon naast Lauren op het bankje te gaan zitten. Ten slotte hadden ze toch iets? Angelo wist het niet zeker wanneer kon je nou zeggen dat je iets had. Wat hij met Aphrodite had was heel anders, hun hadden nooit een serieuze relatie gehad, of wel? Was ze misschien daarom boos geweest op hem? Dat sloeg nergens op want ze liep Ares achterna.
"Wat wil je drinken?" Vroeg Angelo zachtjes en een beetje onhandig. Echt als hij niet snel zijn gewoonlijke zekerheid terug zou krijgen, dan zou hij Aphrodite eigen handig vermoorden omdat liefde helemaal niet leuk was....
Wacht even... Angelo was verliefd? Hij beet zachtjes op zijn onderlip om niet te gaan lachen, dit was belachelijk, Angelo Sykes kon niet verliefd worden. Hij kon niet verliefd worden dat wilde hij niet meer. Hij zou zich niet nog een keer voor schut zetten na dat gedoe met Aphrodite. Angelo liet zijn onderlip los en keek even voor zich uit. Wat moest hij gaan doen? Hij wilde Lauren niet kwijt, hij vond haar leuk. Veel leuker dan al die andere meiden die iets van hem wilde. Maar ergens twijfelde hij of Lauren hetzelfde wilde als hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





I can't stop thinking about you Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't stop thinking about you   I can't stop thinking about you Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I can't stop thinking about you
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Grondgebied :: Troje-
Ga naar: