Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 Captured in the Underworld with no one else but him.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. Empty
BerichtOnderwerp: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. Emptyza okt 27, 2012 9:04 pm


Dit was al de zoveelste dag dat ik in de bibliotheek zat en ik had ondertussen al meerendeel van de boeken gelezen of uitgezocht. Met een verveelde zucht bladerde ik door een boek en klapte hem toen dicht, waardoor er wat stof op waaide. Met een geïrriteerde zucht keek ik voor me uit en was ik even stil. Vastbesloten stond ik op en liep ik de bieb uit, de boeken die ik had gepakt gewoon laten liggend. Ik liep naar de verdieping waar zijn kantoor was en zonder kloppen of pardon stormde ik gewoon naar binnen. ''Hades je zit al dagen in je kantoor!'' zeg ik luid terwijl ik hem aan kijk met een pruil lip. ''Ik verveel me de tering. Een bibliotheek is niet een heel erg gezellige plek om al je dagen te slijten..'' zeg ik mopperend. ''Ik zie je niet eens s'avonds meer voor je gaat slapen. De enige personen die ik heb gezien afgelopen dagen waren je bediendes als ze me wat te eten kwamen brengen, of als ik door de gang liep toevallig. Kun je niet even je werk laten liggen en wat tijd met mij doorbrengen? Het maakt me niet heel erg veel uit wat.'' klaag ik terwijl ik hem zielig aankijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. Emptyza okt 27, 2012 9:26 pm

Dag in dag uit, altijd zat ik in mijn kantoor. Elke dag zat ik over gigantisch veel documenten gebogen, en nu vandaag weer één. Ik hield de pen tussen mijn vingers geklemd en staarde naar de woorden, dingen die nog gedaan moesten worden.. Ik staarde naar de cijfers, grote bedragen van dingen en prijsjes.. Plots vloog de deur open, en ik schrok zodanig hard op dat ik het potje inkt omver stootte. "Hades, je zit al dagen in je kantoor!" Buldert Persephone terwijl ze zo abrupt binnenstormt. Ik kijk op van het ondergemorste document en zie haar onderlip triest omlaag hangen. "Ik verveel me de tering. Een bibliotheek is niet een heel erg gezellige plek om al je dagen te slijten.." Moppert ze, en ik ken naar mijn handen die compleet onder de zwarte inkt zitten. "Ik zie je niet eens s'avonds meer voor je gaat slapen. De enige personen die ik heb gezien afgelopen dagen waren je bediendes als ze me wat te eten kwamen brengen, of als ik door de gang liep toevallig. Kun je niet even je werk laten liggen en wat tijd met mij doorbrengen? Het maakt me niet heel erg veel uit wat." Klaagt ze en ik zie haar grote, bruine ogen naar mij kijken als de ogen van een schattige hertenjong. Ik zak verder onderuit in mijn stoel en sla mijn ogen met een zucht neer. "Had ik je niet verteld uit mijn persoonlijke vertrekken te blijven?" Ik kijk haar even met een beschuldigende blik aan. "Zie nu wat je doet.." Mopper ik en kijk terug op het document neer. Ik sta met een ruk op en loop naar een van de kasten toe op zoek naar iets om de inkt op te deppen en het document nog in tact te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. Emptyza okt 27, 2012 10:45 pm


Hij zakte verder onderuit in zijn stoel en zuchtte. "Had ik je niet verteld uit mijn persoonlijke vertrekken te blijven?" zei hij en hij keek me beschuldigend aan. "Zie nu wat je doet.." moppert hij en hij kijkt naar iets. Ik volg zijn blik en zie een papier dat helemaal onder de inkt zit. Hij staat op en loopt naar de kasten. Chagerijnig sla ik mijn armen over elkaar en verplaats ik mijn gewicht naar een been. ''Hoi Persephone, ook leuk om jou te zien Persephone, wat heb je zoal gedaan Persephone, heb je je vermaakt Persephone.'' zeg ik sarcastisch terwijl ik hem met een trieste blik aan kijkt. ''Sorry van je document. Ik had niet zo naar binnen moeten stormen. Maar kan je alsje, alsje, alsjeblieft wat aandacht aan mij besteden?'' zeg ik met smekende ogen, terwijl ik hem met een pruil lip aan kijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. Emptyza okt 27, 2012 10:54 pm

"Hoi Persephone, ook leuk om jou te zien Persephone, wat heb je zoal gedaan Persephone, heb je je vermaakt Persephone." Zegt ze sarcastisch met een trieste blik. Ik rol ongezien vanachter de kast mijn ogen, terwijl ik door ga met te zoeken naar een vodje of zoiets, maar ik kan niets vinden dus ik kom terug vanuit de kast. "Sorry van je document. Ik had niet zo naar binnen moeten stormen. Maar kan je alsje, alsje, alsjeblieft wat aandacht aan mij besteden?" Vraagt ze dan met smekende ogen. "Straks misschien, ik moet dit document snel herstellen voor het opdroogt." Zeg ik snel en loop uit het bureau om een bediende te roepen, die natuurlijk gelijk aan komt zetten en het document begint te redden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. Emptyza okt 27, 2012 11:00 pm


"Straks misschien, ik moet dit document snel herstellen voor het opdroogt." zegt hij waarna hij snel een bediende roept, die al gelijk naar binnen komt om het document te redden. Met een trieste zucht laat ik me op een bank vallen die ergens in de kamer zakt en ondersteun mijn hoofd met mijn hand. Verveeld kijk ik naar Hades en de bediende die over het document gebogen staan en zwaai ik wat met mijn voeten heen en weer. Ik liep zowat de hele dag op blote voeten, en s'avonds waren ze ijskoud maar ik had gewoon weg het vertikt om die achterlijk dikke schoenen aan te doen. Ik keek naar Hades en zag dat de bediende weer weg liep, klaarblijkelijk was het document gered. Met een zuchtje keek ik naar Hades. ''Hades..'' mompel ik met een lichtelijk klagerig ondertoontje
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. Emptyza okt 27, 2012 11:12 pm

Ik praat een beetje met de bediende over wat er gebeurd is, waarbij ik een beetje lieg weliswaar. Dit document was echt belangrijk, en de letters moesten nog wel redelijk leesbaar blijven. Ze waren al zo onduidelijk. Ik kijk naar hoe hij voorzichtig te werk ga, en zucht als hij het ongeveer leesbaar heeft gekregen. Ik knik als hij terug wegloopt, en laat het document zoals hij aangeraden had open liggen om te drogen. "Hades.." Hoor ik Persephone mompelen, en ik hoor het geklaag in haar stem naar boven komen. "Wat?!" Sis ik als ik me omdraai, en ik kijk haar recht in de ogen aan. Ik ben uitgeteld, en zo zie ik er ook uit.. Afgemat. Er staan grote wallen onder mijn ogen en ze kleuren haast blauw, zelfs paars. "Kore, ik ben moe! Ik heb ook werk te doen, ik heb ook mijn plichten!" Ik loop naar de deurpost en wacht tot ze naar buiten gaat, wat ik ook nadrukkelijk duidelijk maak dat ze moet door met mijn hand te zwaaien.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. Emptyza okt 27, 2012 11:27 pm


"Wat?!" zegt hij sissend terwijl hij zich om draait. Hij kijkt me recht in de ogen aan en ik zie de vermoeiheid in zijn ogen. Hij had wallen waar je u tegen kon zeggen onder zijn ogen hangen en ze waren helemaal verkleurd. "Kore, ik ben moe! Ik heb ook werk te doen, ik heb ook mijn plichten!" Hij loopt naar de deur en wuift me haast naar buiten. Ik kijk hem kort even boos aan en stamp dan naar buiten. ''Prima. Ik vermaak mezelf wel weer.'' grom ik terwijl ik de gang uit storm. Boos loop ik alle verdiepingen door, in de hoop wat te kalmeren. Als ik langs zijn kamer kom, kan ik het niet laten dan even naar buiten te stormen. Het zag er koud en ongezellig uit en een ideetje kwam in me op. Ik liep de kamer binnen en begon met alle kussens die op de grond lagen naast het bed weer netjes en gezellig op te stapelen op zijn hoofdeinde. Ik legde de dekens weer netjes neer, en gooide er een warmere deken over heen, aangezien hij het vaak zo koud had. Ik schikte de gordijnen en pakte wat bloemen uit andere kamers. Toen ik ze pakte verkleurde ze, en zagen ze er nog mooier uit dan voorheen, aangezien ze kleur kregen. Ik schikte ze in vazen en zette de vazen op verschillende plekken in de kamer. Ik keek op de klok en zag dat het wel bijna zo laat zou zijn dat hij klaar zou zijn met zijn werk en naar zijn kamer zou gaan om te gaan slapen. Ik ging snel de badkamer in en zette het bakje met lavendelstokjes neer op de rand van het bad en een grote dikke handdoek op de kruk die er naast stond. Ook zette ik lavendel geurige badschuim neer bij het bakje en liep ik weer naar zijn slaapkamer. Vlug maakte ik een vuurtje en pakte ik een briefje.
Sorry voor vanmiddag.
Ik stel voor een rustgevend bad en dan een goeie nachtrust.
Ik zal je niet meer lastig vallen.

Liefs, Persephone.
Ik keek het briefje nog even over en legde het midden op zijn bed zodat het zou opvallen. Vlug liep ik zijn kamer uit en ging ik naar de mijne toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. Emptyzo okt 28, 2012 12:00 am

Ze stampt razend naar buiten. “Prima. Ik vermaak mezelf wel weer.” Gromt ze en stormt weg. Ik kijk haar geïrriteerd na en sluit de deuren dan opnieuw om me terug in de bordeauxrode bureaustoel te laten zakken. Ik wrijf even kort in mijn bloeddoorlopen ogen, ze jeuken en prikken. Mijn rechteroog voelt opgezwollen aan, het lijkt haast dicht te zitten en het voelt gewoon verschrikkelijk. Ik gris maar een ander document uit de lade, aangezien het ene niet echt meer te bestuderen valt op het moment. En ik ga opnieuw aan het werk..
Tot ’s avonds. Eindelijk ben ik een beetje klaar met mijn werk, voorlopig dan. De gang is kil, desondanks dat de kaarsen in de kandelaren aan de muren wel branden. Het bloedrode tapijt op de trap bedekt het witte marmer eronder, en toch lijkt de koude bezit van me te maken door mijn schoenen. Is het hier echt zo koud, of lijkt dat alleen door de eenzame dagen die ik opnieuw slijt zonder haar? Ik ben helemaal kapot tegen dat ik boven ben, dat is het nadeel aan de trappen. Ik was bijna van plan geweest om naar mijn hoogste, persoonlijke vertrekken te gaan maar bedacht me nu toch maar. Bekaf wandel ik mijn kamer binnen, en trek mijn ogen verbaasd open als alles er anders uit ziet. De kussens lagen terug op zijn plaats, mooi op het hoofdeinde. De dekens waren netjes geplooid zoals een bed hoort opgemaakt te zijn, en blijkbaar lag er nu ook een éxtra deken bij. De gordijnen hingen weer netjes, maar wel open zodat er een mooi zicht op buiten was, en daar hing een mistbank. De onderkant van de stof viel als gewoonlijk op de grond, maar nu lag het mooi gedrapeerd en viel het even mooi als de onderkant van een trouwjurk. En bloemen, overal stonden bloemen in vazen. En oh, wat waren die bloemen toch prachtig. Mijn frank viel direct, dit kon niet anders dan haar werk zijn. Tenzij dat ik plots een geheime aanbidster tussen mijn werknemers zitten had, en dat was een gedachte waar ik liever niet zo lang bij stil stond. Ik zag het kleine briefje op het midden van het bed en opende hem.

Sorry voor vanmiddag.
Ik stel voor een rustgevend bad en dan een goeie nachtrust.
Ik zal je niet meer lastig vallen.

Liefs, Persephone.


En dat idee is wel zo aanlokkelijk, lijkt me. Ik kijk even achter me als ik hoor dat de openhaard brandt. Een tevreden glimlach verschijnt op mijn gezicht, ik leg het briefje weg op het dressoir en loop de badkamer binnen. Ik zie dat er al een handdoek klaar ligt, en badschuim van lavendel. Heerlijk gewoon. De badkamer was gevuld met lavendelgeur toen ik het bad had laten vollopen en mij van mijn kleren ontdeed. Ik liet me in het hete water zakken en sloot mijn ogen bij het genot van het sidderende water. “Hmm,” glimlachte ik terwijl ik de kraan nog volop liet lopen. En onbewust zakte ik weg in een diepe slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. Emptyzo okt 28, 2012 12:12 am


Eenmaal in mijn eigen kamer trof ik een dienblaadje met eten aan en keek er even naar. Ik had niet echt honger, en liet het onaangeroerd staan net zoals alle andere dagen. Ik liep naar het kleine openhaardje dat in de kamer stond en stookte voor mezelf een vuurtje op. Ik pakte een deken uit de kast en een boek, waarna ik voor het vuur ging zitten. Ik sloeg het boek open en drapeerde de deken om me heen zodat ik het lekker warm zou houden. Met het gezellig knetteren van het vuur begon ik in het boek, maar kon mijn aandacht er niet op vestigen. Ik legde het opzij en stond op. Het beste was misschien wel als ik even in persoon sorry zou zeggen nogmaals, mits hij niet zou slapen. Vlug liep ik naar zijn vertrek boven en klopte op de deur. Toen ik geen gehoor kreeg liep ik de kamer binnen en merkte op dat hij niet in de slaapkamer was. Twijfelend of ik de badkamer is moest gaan klopte ik netjes op de deur. Toen ik weer geen gehoor kreeg bekroop me een angstig gevoel. Ik had hem naar beneden horen komen toen ik naar mijn eigen kamer ging. En geen enkele andere trap op. Ik deed de deur open en zag het bad vol, met een Hades bijna helemaal onder water. Geschrokken gooide ik de deken van me en stroopte ik mijn mouwen op, en trok hem omhoog. ''Hades? Hades?!'' riep ik terwijl ik hem zachtjes schudde. Toen hij er niet op reageerde liet ik het bad leeglopen en gooide ik de handdoek over zijn naakte lichaam heen en kroop over hem heen in het bad. Vlug begon ik met reanimeren. ''Waag het niet om me hier achter te laten.'' mompel ik half in paniek en ik duwde mijn lippen op de zijne voor mond op mond beademing.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. Emptyzo okt 28, 2012 12:23 am

“Hades?” Ik hoor het gezoem van een paniekerige roep in de verte, en dan nogmaals “Hades?!” Het lijkt zo ver weg. Het is allemaal maar een droom, en ik dommel weer in. Ik voel het handen aan me sleuren, me trekken aan mijn armen.. De onderwereld davert op zijn grondvesten. Het is alsof er gigantisch veel puin op mijn hart en borstkas duwt. Dan voel ik de zachte druk van volle lippen op de mijne, het lijkt alsof ik weer kan ademen, weer kan leven.. Ik schrik versuft wakker, en voel de lippen nog steeds. Mijn adem stokt, en dan besef ik dat het Persephone maar is. Ik probeer mijn hand op te heffen om haar weg te duwen, maar het lukt maar moeizaam. Ik kreun lichtjes, en draai mijn hoofd dan weg om te hoesten. “Ik..” mompel ik verward en kijk op met een vragende blik in mijn ogen, die weer zo zwaar als daarvoor aanvoelen. Rust heb ik nodig, en snel ook, of ik bereik nog eens sneller dan verwacht mijn slotscène.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. Emptyzo okt 28, 2012 12:27 am


Ik merk dat hij weer ademt en als hij zijn hoofd weg draait kijk ik hem bezorgt aan. Hij hoest en onderzoekend blijf ik hem aankijken. “Ik..” mompelt hij en hij keek me vragend aan. Het licht in zijn ogen zwakt langzaam af en paniekerig kijk ik hem aan. ''Hades, alsjeblieft blijf bij me! Wat kan ik voor je doen? Blijf liggen.. Oh in Zeus' naam.'' prevel ik terwijl ik kalm probeer te blijven. Het besef het enige wat mij scheidt van zijn naakte lichaam een handdoek is, ligt ergens ver weg in mijn gedachtes. Ik wrijf bezorgt wat haren uit zijn gezicht en laat mijn hand op zijn wang liggen. ''Hades..'' zeg ik zachtjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. Emptyzo okt 28, 2012 12:35 am

"Hades, alsjeblieft blijf bij me! Wat kan ik voor je doen? Blijf liggen.. Oh in Zeus' naam." Prevelt ze, haar woorden klinken fel van ongerustheid en het bezorgd me zo'n grote hoofdpijn dat ik automatisch naar mijn hoofd grijp. Ze wrijft enkele haarplukjes uit mijn gezicht en legt haar hand op mijn wang. "Hades.." Fluistert ze bijna. Ik schud mijn hoofd een beetje en grijp de rand van het bad met mijn beide handen vast. "Rust.." kreun ik. "is het beste medicijn." Ik probeer mezelf overeind te duwen aan de rand van het bad, maar zak gelijk terug door mijn armen heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. Emptyzo okt 28, 2012 12:40 am


Hij schudt zijn hoofd een beetje en ik kijk hem bezorgt aan. "Rust.." kreunt ik. "is het beste medicijn." Hij pakt de rand van het bad vast en probeert zich zelf omhoog te duwen, wat natuurlijk niet lukt en hij zakt weer in elkaar. ''Blijf maar gewoon in het bad liggen hades.. Ik pak dekens en kussens voor je.'' zeg ik waarna ik gelijk overeind kom en uit het bad kruip. Ik grijp wat kussens van het hoofdeinde en dekens die op het bed liggen. Vlug loop ik weer terug en leg ik de spullen naast het bad neer. ''Ik weet dat het raar is om in bad te liggen, zonder water. Maar ik krijg je er niet uit en jij moet blijven liggen.'' mompel ik terwijl ik zijn hoofd optil en er wat kussens onder leg. Ik drapeer de deken over hem heen, en til hem aan de zijkanten ietsjes op zodat ik de deken ook onder hem neer kan leggen. De andere deken leg ik er weer over heen en bezorgt kijk ik hem aan. ''Is dit warm genoeg?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. Emptyzo okt 28, 2012 2:33 pm

"Blijf maar gewoon in het bad liggen Hades.. Ik pak dekens en kussens voor je." Zegt ze en kruipt uit het bad om ze te halen. Mijn ogen vallen eventjes terug dicht terwijl ik wacht op haar. "Ik weet dat het raar is om in bad te liggen," hoor ik haar zeggen en open mijn ogen opnieuw. "zonder water. Maar ik krijg je er niet uit en jij moet blijven liggen." Mompelt ze, en ik laat het rustig toe dat ze mijn hoofd opheft en er kussens onder begint te leggen. Ze legt een deken over me heen, steekt het er ook onder waarbij ze me even opneemt en legt dan nog een deken over me heen. "Is dit warm genoeg?" Vraagt ze. Ik probeer te knikken, wat bijna niet opvalt zelfs, en laat mijn ogen dan weer toe vallen. En opnieuw val ik in slaap..

Toen ik wakker werd lag ik helemaal alleen in mijn kamer, op bed, en ik had geen idee hoe ik daar gekomen was. In ieder geval, wat ik wel meteen gewaar werd was de pijnlijke plek in mijn onderrug. Een stekend, klagerig gevoel als je een tijd niet goed gelegen hebt, of zoiets. Al mijn ledematen voelden stijfjes aan, en het zorgde ervoor dat ik geen zin had om te bewegen. Het tweede wat ik opmerkte was het zware gevoel rond mijn ogen, en aan mijn hoofd. En het derde was dat ik met een toga aan lag, in mijn bed ja, alleen, en de kamer vol bloemen. Zoiets gebeurde nooit. "He, ik ben niet dood.." kreunde ik op een rasperig, fluisterend toontje.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. Emptyzo okt 28, 2012 2:41 pm


Dagen had ik bij Hades aan het bed gezeten, en alleen als ik een boek uit had liep ik even weg om een nieuwe op te halen, of als ik mezelf moest opfrissen en dergelijke. Ik was even naar beneden gelopen om de benen te strekken en een nieuw boek te pakken. Toen ik weer boven kwam zag ik dat Hades zijn ogen open had. Met een opgelucht zuchtje bleef ik in de deur opening staan. ''Je bent wakker..'' zeg ik met een glimlach waarna ik naar hem toe loop. Ik ga op de stoel naast zijn bed zitten en kijk hem aan. ''Hoe voel je je?''
[/quote]
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. Emptyzo okt 28, 2012 2:50 pm

Ik zag beweging bij de deuropening en zag Persephone staan. "Je bent wakker.." zegt ze zachtjes met een glimlach, waarna ze vervolgens rustig naar me toe gelopen komt. Ze zet zich neer op een stoel naast het bed en kijkt me aan. "Hoe voel je je?" Ik had haar al die tijd al met mijn ogen gevolgd, en opende mijn mond nu voor het eerst. "Stijfjes," beken ik. "..en raar." Ik voel me inderdaad raar, een gevoel dat ik niet kan beschrijven. En.. leeg. Ik herinner me niets meer. "Wat is er gebeurd?" Vraag ik na een poosje, en leg mijn hoofd weer te rusten op het kussen, toen ik kramp kreeg in mijn nek.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. Emptyzo okt 28, 2012 2:56 pm


"Stijfjes," zegt hij. "..en raar." Ik knik begrijpend en zwijg even. "Wat is er gebeurd?" vraagt hij en ik kijk hem even kort aan. ''Je hebt eerst dagen in je kantoor gezeten, over documenten gebogen. Op een gegeven moment was ik het zat, en toen ben ik je kantoor binnen gestormd. We hadden een soort van ruzie, en toen heb je me naar buiten gestuurd. Toen heb ik deze kamer voor je opgeruimd en mooi gemaakt, en een briefje voor je achter gelaten met als advies dat je even in bad moest gaan en dan lekker goed zou slapen, aangezien je er zo moe uit zag. Ik denk dat je in bad in slaap bent gevallen, want toen ik boven kwam lag je bijna helemaal onder water. Ik heb het water laten weg stromen en je toen gereanimeerd. Daarna had ik van het bad een bed gemaakt en toen ben je weer in slaap gevallen. Met behulp van een paar bediendes van je heb ik je in je bed gekregen, wat nogal een gedoe was aangezien we elkaar niet bepaald verstonden..'' mompel ik en ik kijk hem even aan. ''Je bent een paar dagen in diepe slaap geweest, en dit is de eerste dag dat je weer je ogen open hebt.'' sluit ik mijn verhaal af en ik trek mijn benen op de stoel zodat ik mijn armen er om heen kan slaan. k leg mijn kin op mijn knieën en kijk hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. Emptyzo okt 28, 2012 3:09 pm

"Je hebt eerst dagen in je kantoor gezeten, over documenten gebogen. Op een gegeven moment was ik het zat, en toen ben ik je kantoor binnen gestormd. We hadden een soort van ruzie, en toen heb je me naar buiten gestuurd. Toen heb ik deze kamer voor je opgeruimd en mooi gemaakt, en een briefje voor je achter gelaten met als advies dat je even in bad moest gaan en dan lekker goed zou slapen, aangezien je er zo moe uit zag." Legt ze rustig uit. "Ik denk dat je in bad in slaap bent gevallen, want toen ik boven kwam lag je bijna helemaal onder water. Ik heb het water laten weg stromen en je toen gereanimeerd. Daarna had ik van het bad een bed gemaakt en toen ben je weer in slaap gevallen. Met behulp van een paar bediendes van je heb ik je in je bed gekregen, wat nogal een gedoe was aangezien we elkaar niet bepaald verstonden.." Ik doe mijn best om haar te blijven verstaan als ze begint te mompelen. "Je bent een paar dagen in diepe slaap geweest, en dit is de eerste dag dat je weer je ogen open hebt. Ze zwaait haar armen om haar knieën en legt haar kin op haar knieën. "Nu je het zegt, komt het wel wat weer denk ik.." Mompel ik en knijp mijn ogen even samen, waarna ik ze weer open. "Dat moet wel een heus gedoe zijn geweest, met die bediendes." Ik glimlach even zwakjes. "Alsjeblieft, vertel me er meer over." Ik krijg een kleine grijns op mijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. Emptyzo okt 28, 2012 3:16 pm


"Nu je het zegt, komt het wel wat weer denk ik.." mompelt hij en hij knijpt zijn ogen even kort samen, om ze daarna weer open te doen. "Dat moet wel een heus gedoe zijn geweest, met die bediendes." zegt hij glimlacht een zwak glimlachje "Alsjeblieft, vertel me er meer over." gaat hij verder en op zijn gezicht verschijnt een kleine grijns. Ik grinnik zachtjes en knik dan. ''Nou, toen je weer in slaap was gevallen heb ik je eerst een tijdje laten liggen. Toen je goed bleek door te slapen ben ik naar beneden gegaan en naar wat bediendes gezocht. Ik vroeg aan een of hij mee wou komen, maar ze verstonden me natuurlijk niet. Na korte overweging heb ik hem maar gewoon bij zijn mouw gepakt en achter me mee aan getrokken naar je kamer toe. Ging ook niet heel makkelijk aangezien hij geen snars er van begreep en zich los wou trekken telkens. Gelukkig was ik iets sterker en heb ik mee naar boven gekregen uiteindelijk. Toen hij jou zag liggen en ik naar het bed wees begreep hij na een tijdje wat ik van hem wou. Volgens mij dacht hij dat ik eerst wat anders bedoelde.. Maar goed. Hij heeft twee andere geroepen en met zijn drietjes hebben ze je in je bed gekregen. Toen ze weg wouden lopen heb ik eentje even tegen gehouden, zodat die je even wat aan kon trekken. Net zo makkelijk voor mij. Daarna heb ik hem weg gestuurd en heb ik de dekens over je heen gelegd en alles weer.'' glimlach ik en ik grinnik zachtjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. Emptyzo okt 28, 2012 3:32 pm

"Nou, toen je weer in slaap was gevallen heb ik je eerst een tijdje laten liggen. Toen je goed bleek door te slapen ben ik naar beneden gegaan en naar wat bediendes gezocht. Ik vroeg aan een of hij mee wou komen, maar ze verstonden me natuurlijk niet. Na korte overweging heb ik hem maar gewoon bij zijn mouw gepakt en achter me mee getrokken naar je kamer toe. Ging ook niet heel makkelijk aangezien hij geen snars er van begreep en zich los wou trekken telkens. Gelukkig was ik iets sterker en heb ik hem mee naar boven gekregen uiteindelijk. Toen hij jou zag liggen en ik naar het bed wees begreep hij na een tijdje wat ik van hem wou. Volgens mij dacht hij dat ik eerst wat anders bedoelde.. Maar goed." Ik grijns breder en stoot een zwak, hortend gelach uit. "Hij heeft twee andere geroepen en met zijn drietjes hebben ze je in je bed gekregen. Toen ze weg wouden lopen heb ik eentje even tegen gehouden, zodat die je even wat aan kon trekken. Net zo makkelijk voor mij. Daarna heb ik hem weg gestuurd en heb ik de dekens over je heen gelegd en alles weer." Glimlacht ze en grinnikt ze. Ik kon wel door de grond zakken van schaamte bij het laatste stuk, maar probeerde het desondanks de blos op mijn wangen het niet te laten merken. "Nou weet je," mompel ik even aarzelend. "normaliter verstaan ze wel mijn naam, als je dat gezegd had dan had je hem wel mee gekregen." Ik grinnikte en keek haar even lang, in stilte aan, waarna ik mijn hand trillend ophief en hem voor mijn ogen sloeg. "Oh gewoon verschrikkelijk dat ze me echt moesten dragen, echt..."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. Emptyzo okt 28, 2012 4:33 pm


Ik zie dat hij een blos op zijn wangen had gekregen en grinnik er zachtjes om. "Nou weet je," mompelt hij even aarzelend. "normaliter verstaan ze wel mijn naam, als je dat gezegd had dan had je hem wel mee gekregen." Ik keek hem aan en haalde mijn schouders op. ''Waarschijnlijk luisterden ze dan niet. Maar ik heb hem meegekregen.'' zeg ik rustig. Hij kijkt me lang en in stilte aan, en rustig kijk ik hem ook aan. Ik zag hoe hij zijn hand omhoog haalde en hoe erg die trilde, waarna hij zijn hand over zijn ogen sloeg. "Oh gewoon verschrikkelijk dat ze me echt moesten dragen, echt..." Ik grinnik zachtjes. ''Ach, ze respecteren je vast nog wel. Zo erg is het niet, je sliep gewoon. En je bent zwak. Dat begrijpen ze vast wel.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. Emptyzo okt 28, 2012 4:44 pm

""Waarschijnlijk luisterden ze dan niet." Had ze schouderophalend gezegd. "Maar ik heb hem meegekregen." Ze grinnikte zachtjes. "Ach, ze respecteren je vast nog wel. Zo erg is het niet, je sliep gewoon. En je bent zwak. Dat begrijpen ze vast wel." Ik gromde een beetje. "Dat begrijpen ze maar beter ja!" Ik duwde mezelf op mijn armen overeind, maar forceerde mezelf daar een beetje bij en viel terug als een lappenpop op het bed. Ik kreunde zachtjes terwijl ik mezelf terug op mijn armen probeerde te duwen. "Ik ben niet zwak.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. Emptyzo okt 28, 2012 4:50 pm


"Dat begrijpen ze maar beter ja!" zei hij terwijl hij een beetje gromde, waarna hij zichzelf overeind probeerde te duwen. Zoals verwacht viel hij als ene lappenpop weer direct terug in de kussens en kreunde hij zachtjes. Koppig probeerde hij zichzelf weer overeind te duwen en in een seconde zat ik naast hem op het bed en duwde ik hem dwingend terug in zijn kussens. "Ik ben niet zwak.." zei die en ik schudde mijn hoofd. ''je bent zwak, aangezien je te weinig slaap hebt gehad. En nu blijven liggen jij. Je moet weer op krachten komen en dus geef ik je bed arrest. Je zult alleen maar blijven liggen hoor je me?'' zeg ik streng terwijl ik hem met een serieuze blik aan kijk. De hele tijd hield ik druk op zijn bovenlichaam zodat hij niet omhoog kon komen
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. Emptyzo okt 28, 2012 4:57 pm

Binnen de kortste tijd zit ze naast me op het bed en duwt me weer vlak op de matras. "Je bent zwak, aangezien je te weinig slaap hebt gehad." Zegt ze terwijl ze haar hoofd heen en weer schudt. "En nu blijven liggen jij. Je moet weer op krachten komen en dus geef ik je bed arrest. Je zult alleen maar blijven liggen hoor je me?" Zegt ze streng, en houdt me tegen mijn matras gedrukt. "Je kan me niet bevelen, ik zal enkel doen wat je zegt omdat het volgens mij ook het beste lijkt." Zeg ik en kijk haar strak in de ogen aan. "En haal me dan maar wat te eten, ik rammel van de honger." Sis ik fel en stop met tegenspartelen, waarna ik mijn hoofd draai en naar buiten staar.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. Emptyzo okt 28, 2012 5:00 pm


"Je kan me niet bevelen, ik zal enkel doen wat je zegt omdat het volgens mij ook het beste lijkt." zegt hij en hij kijkt me strak aan. "En haal me dan maar wat te eten, ik rammel van de honger." sist hij fel en hij houdt op met omhoog proberen te komen. Hij draait zijn hoofd weg en staart naar buiten, waarna ik weer op de stoel naast zijn bed ga zitten en mijn boek op pak. Rustig sla ik hem open en zoek ik de goeie pagina op. ''Ze kunnen me niet verstaan, maar ze komen zo vast wel langs om te kijken hoe het hier gaat. En om mij wat te eten te brengen. Dus dan kan je het ze zelf mooi vragen. Want jij hebt mij evenmin iets te bevelen.'' zeg ik droog waarna ik begin met lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Captured in the Underworld with no one else but him. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Captured in the Underworld with no one else but him.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 9Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» To be where the underworld lay.
» Hades || God of the underworld.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: