Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 Captured in the Underworld with no one else but him.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 9 Emptyvr nov 16, 2012 4:06 pm


Hij haalde zijn schouders op. "Ze groeien niet in de onderwereld, ze zullen waarschijnlijk direct verwelken." zei hij en hij vertraagde zijn tempo. "Maar goed.. Denk maar na over je prijs, je hebt hem eerlijk verdiend." Met een strakke blik keek hij naar me en ik grinnikte. "en je mag me inderdaad alles vragen ja." Een uitdagende glans kwam in zijn ogen en ik grijnsde even. Zwijgend liep ik verder terwijl ik diep nadacht. Mijn eerste gedachte was me vrijlaten en terug laten keren naar de boven wereld, maar door die achterlijke pitten kon dat niet. Ik haalde mijn hand door mijn haren heen en keek hem even kort aan. ''Hmmm..'' mompel ik en ik keek weer voor me uit. ''Ik denk.. Dat ik je vraag voor een leuke avond. Dat houdt in, samen eten, je speelt wat voor me op de piano, en je gaat met me dansen.'' grijns ik vrolijk. ''En dan zien we wel wat er gebeurt, niet waar?'' zeg ik met een speels grijnsje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 9 Emptyvr nov 16, 2012 4:21 pm

Het was een hele tijd stil terwijl ze nadacht. De stilte deed deugd aan mijn hoofd, het voelde geweldig. Ik genoot er met volle teugen van, en ik ademde diep in en uit terwijl we verder over het pad liepen. "Hmmm.." mompelt ze. "Ik denk.. Dat ik je vraag voor een leuke avond. Dat houdt in, samen eten, je speelt wat voor me op de piano, en je gaat met me dansen." Grijnst ze vrolijk. "En dan zien we wel wat er gebeurt, niet waar." Ze kijkt me speels aan, en ik lach een beetje om haar. "Je hebt een slimme manier bedacht om me meerdere dingen te vragen," ik keek haar even aan, mijn glimlach verzwakte even. "Maar goed, als je dat wilt.. Dan eten we vanavond konijn, of hert!" Enthousiast klapte ik even kort met mijn handen. "Oh, dat is echt al zo lang geleden.. Ik moet er gelijk laten schieten!"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 9 Emptyza nov 17, 2012 12:52 pm


Hij lacht een beetje en ik hou de glimlach op mijn gezicht. "Je hebt een slimme manier bedacht om me meerdere dingen te vragen," Hij keek naar me, en de glimlach op zijn gezicht verzwakte. "Maar goed, als je dat wilt.. Dan eten we vanavond konijn, of hert!" Opeens weer enthousiast klapte hij in zijn handen."Oh, dat is echt al zo lang geleden.. Ik moet er gelijk laten schieten!" Ik grinnik zachtjes. ''Prima. Ik heb je zover gekregen dat je voor me op de piano speelt en gaat dansen. Dat vind ik al een hele klus.'' grijns ik zachtjes. ''En het eten is voor het lekkere en leukigheid voor jou. Natuurlijk ook voor mij maar goed.'' Ik grinnik kort en kijk hem aan. ''En trouwens, bloemen verwelken niet zo snel als ik bij ze in de buurt ben. Misschien kun je het eens proberen met een roos.'' glimlach ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 9 Emptyza nov 17, 2012 6:46 pm

"Prima. Ik heb je zover gekregen dat je voor me op de piano speelt en gaat dansen. Dat vind ik al een hele klus." Grijnst ze zacht. "En het eten is voor het lekkere en leukigheid voor jou. Natuurlijk ook voor mij maar goed." Ze grinnikte een beetje. "En trouwens, bloemen verwelken niet zo snel als ik bij ze in de buurt ben, misschien kun je het eens proberen met een roos." Glimlachte ze. Ik draaide me om en liep naar haar toe om haar hand vast te nemen. "Geweldig, dan zal ik er eentje in de bek van dat dode hert steken." Ik keek haar een moment aan. "En of ik straks nog wil, dat blijft een verrassing." Mijn vingers gleden weer uit de hare toen ik me omdraaide en weg liep naar binnen. "Hypnos!"

- Einde topic zou ik zeggen? Maak jij een nieuwe als je wil (?), dan skippen we gelijk door naar de avond. -
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Captured in the Underworld with no one else but him.   Captured in the Underworld with no one else but him. - Pagina 9 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Captured in the Underworld with no one else but him.
Terug naar boven 
Pagina 9 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
 Soortgelijke onderwerpen
-
» To be where the underworld lay.
» Hades || God of the underworld.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: