Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 Welcome to Asgard ||Hel

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Loki
Ω Admin
Loki


Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 19-07-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Assgard

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, looks like 24
Groep:: Germanen
Partner:: Not at the moment

Welcome to Asgard ||Hel Empty
BerichtOnderwerp: Welcome to Asgard ||Hel   Welcome to Asgard ||Hel Emptyvr nov 09, 2012 9:13 am


» Loki Laufeyson «
|Liar|Power Hungry|Betrayer|
"In the end, you will always kneel."
Met snelle stappen passeerde hij de gouden deuren. Zijn traditionele harnas had hij achter gelaten in zijn kamers, en hij had gemakkelijke vrije tijds kleding aan. Een zwart- en groen tuniek met een hoge kraag, in zijn borst lag een gouden maan. Hij liep dwars door de troonzaal en negeerde een aantal diensters en wachters, die hem standvastig toeknikten, uit respect knikte Loki terug. Hij liep door een gouden deur en snoof de nachtlucht op. Veel zin in dit uitstapje had hij niet, maar hij mocht haar niet verwaarlozen. Zijn zwarte raspaard stond al klaar, gezadeld en al. Hij keek nog een keer op, zijn ogen vlogen daar de kamers van zijn vader, donker, hij was de enige die nog zo laat weg ging. Ondanks dat de hele nachtlucht was ondergedompeld in zwart, leek het paleis nog steeds te schijnen alsof het verlicht werd door duizenden lampen. Loki zuchtte, spoorde zijn paard aan in volle galop en reed over de klinkers weg. Zo snel als zijn paard kon rende deze over de Bifrost, Loki's ogen waren tot spleetjes geknepen door de snijdende wind die hem te gemoed kwam, en hij zag de immense, grote deuren die de toegang tot de Bifrost gaven voor zich openen. Het paard maakte lichtvlekken op de regenboogbrug die even bleven schijnen en toen weer doofden. De weg was niet al te lang, maar Loki ging liever te paard, niet op Sleipnir, die was voor zijn vader. De gouden naald van het ding dat je naar de anderen werelden stuurde stond zoals altijd muurvast naar boven. Hij daalde af, Heimdall was er niet, daar had hij voor gezorgd, en zo te zien was zij er ook. 'Hel, Welcome to Asgard.' Sprak hij op een normale toon, maar onder lag een kille ondertoon. Hij had zijn nachtrust ook hard nodig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hel

Hel


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 01-11-12

Character sheet
Leeftijd:: onsterfelijk
Groep:: Germanen
Partner:: eww

Welcome to Asgard ||Hel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welcome to Asgard ||Hel   Welcome to Asgard ||Hel Emptyza nov 10, 2012 4:35 pm

Met haar ogen tot spleetjes geknepen had Hel op de rug van het wezen dat ze uit de schaduwen van haar rijk geschapen had de regenboogbrug getrotseerd. De kleuren. De hoofdpijn. Ze gromde. Hel had met veel meer gemak door de schaduwen kunnen reizen, maar haar vader wilde per se dat ze via de Bifröst kwam. De reden dat ze na al die eenzame jaren met haar vader wilde spreken was simpel. Odins kracht was afgenomen, Hel was namelijk in staat Niflheim te verlaten, iets wat ze al een paar keer gedaan had nu. Dat betekende ook dat de orde die hij in stand hield langzaam zou vallen. En dat was wat Hel wilde. Complete chaos, zodat zij vanuit de schaduwen de macht zou kunnen grijpen. Ze wist dat ze nog millenia zou moeten wachten als ze alleen de macht wilde grijpen, dus had ze iemand nodig. De keus was niet zo moeilijk geweest. 'Hel, Welcome to Asgard.' Ze schrok, ze zag hem namelijk niet aankomen, maar ze verborg haar schrik achter een emotieloos masker.Loki klonk kil, maar Hel negeerde het. "Vader," grijnsde ze breed. "Heeft mijn dienaar je nieuwsgierig gemaakt, of heb je opeens gevoel gekregen?" Hel stootte een kakelend lachje uit. Die dienaar was niets anders geweest dan een behekst ijssculptuur, maar voordat ze het naar Asgard gestuurd had, had ze er eerst nog een beetje plezier mee gemaakt in Midgard.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Ω Admin
Loki


Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 19-07-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Assgard

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, looks like 24
Groep:: Germanen
Partner:: Not at the moment

Welcome to Asgard ||Hel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welcome to Asgard ||Hel   Welcome to Asgard ||Hel Emptyzo nov 11, 2012 10:44 am


» Loki Laufeyson «
|Liar|Power Hungry|Betrayer|
"In the end, you will always kneel."
'Vader,' Hel grijnsde breed, Loki gaf haar een geforceerd lachje terug. Zijn favoriet was ze zeker niet, maar hij hield van haar. 'Heeft mijn dienaar je nieuwsgierig gemaakt, of heb je opeens gevoel gekregen?' Hel liet een kakelend lachje horen en Loki's wenkbrauw trok zich vragend op. Het behekste ijssculptuur, ja dat kon hij zich nog goed herinneren, erg blij was hij er niet mee, het deed hem denken aan zijn ware aard, maar hij zei geen woord. Had hij gevoel voor haar gekregen? Nee, liefde was niet echt iets voor hem, zeker nadat zijn vrouw hem had verraden. Hij streek even met zijn hand over zijn tuniek voordat hij antwoordde. 'Nieuwsgierigheid ligt niet in mijn aard, al heb je wel mijn interesse gewekt. En je weet dat ik van je houd.' Sprak hij op een vaste toon. Zijn ogen keken haar aan, een mysterieuze twinkeling lag er in verborgen. Hij liep iets dichter naar haar toe, hij bleef haar aankijken. 'Maar waar wilde je het dan over hebben?' Vroeg hij toen belangstellend. Loki keek even over zijn schouder, de gouden poorten waren weer dicht en Heimdall was nergens te zien, die zou voorlopig ook niet meer komen. Loki bekeek Hel even voor een moment, terwijl hij een rondje om haar heen liep.Ze zag er nou niet bepaald schoon uit, haar haar zat in de klit en wat er van haar kleding over was was gescheurd en vies, zo was ze altijd, maar Loki was daar niet heel erg blij mee, hij had haar niet voor niets opgevoed. 'Nou kom op.' Sprak hij toen op een dwingende toon, waarom hield ze ineens haar mond zo stijf dicht?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hel

Hel


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 01-11-12

Character sheet
Leeftijd:: onsterfelijk
Groep:: Germanen
Partner:: eww

Welcome to Asgard ||Hel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welcome to Asgard ||Hel   Welcome to Asgard ||Hel Emptyzo nov 11, 2012 2:29 pm

'Nieuwsgierigheid ligt niet in mijn aard, al heb je wel mijn interesse gewekt. En je weet dat ik van je houd.' Hel sperde haar ogen open en lachte krankzinnig. "Maar is interesse in het onbekende niet precies hetzelfde als nieuwsgierigheid, pappie?" Ze legde het accent met opzet op het laatste woord. Hij hield van haar, wat een giller. Loki hield niet van haar, nee, hij walgde van haar. Zoals iedereen deed. Eventjes was het verdriet in Hels ogen te lezen, maar ze verbeet zich en versmalde haar ogen. Haar vader liep een rondje om haar heen, om haar te bekijken. Hel bleef stijf staan, haar rug kaarsrecht. "Nou kom op." zei hij dwingend. Hel grinnikte. "Wat is er pappie, bang om met mij gezien te worden?" En om hem dwars te zitten beet ze op haar wang en sloeg haar handen over elkaar. Na een paar keer met haar ogen geknipperd te hebben had ze er alweer genoeg van. Ze gromde. "Oké, luister." Ze keek hem onheilspellend aan. "Odin heeft mij verbannen toen ik oud genoeg was de wereld om me heen te begrijpen," begon Hel haar verhaal. Waarschijnlijk kende Loki het wel, maar dat boeide haar totaal niet. "Zijn magie hield mij gevangen in Niflheim. Ik was dan wel degene die het er voor het zeggen had, maar wie wil nu macht over een wereld van ijs, met enkel de doden als gezelschap?" Hel huiverde om haar woorden kracht bij te zetten. "Maar Odins magie verzwakt langzaam, en dat is een van de redenen dat ik Niflheim nu verlaten kan." Hel trok een scheef lachje en maakte haar ogen groot. "De macht van alle goden verzwakt langzaam, behalve de mijne! De stervelingen geloven niet meer in jullie, maar de angst voor de dood blijft wel bestaan. Mijn macht groeit, en ik weet dat jij daar niet blij mee bent, pappie." Hel gooide haar hoofd in haar nek en haar lach weerklonk door de duisternis van de nacht. "Snap je waar ik op doel, Loki?" schreeuwde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Welcome to Asgard ||Hel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welcome to Asgard ||Hel   Welcome to Asgard ||Hel Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Welcome to Asgard ||Hel
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Bovenaards » :: The Bifrost-
Ga naar: