Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 No use hiding in a corner, that won't change a thing

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No use hiding in a corner, that won't change a thing Empty
BerichtOnderwerp: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing Emptyzo nov 18, 2012 7:54 pm

Met een zucht sloofde ik het uiteinde van mijn mouwen om en knoopte het knopje eraan dicht. Het was alsof ik vandaag op wolkjes liep, het lot lachte me toe. De voormiddag was niet zo geweldig geweest, zeker door Cerberus, maar de namiddag was dat wel geweest. Persephone was vriendelijk, misschien té vriendelijk. We hadden de hele namiddag samen in de tuin doorgebracht, pratend over bloemen. En als dat niet het onderwerp was, dan nam ik uitgebreid de tijd om vragen aan haar te stellen. Ik was heel even weg gegaan om Hypnos naar Olympus te sturen, met als opdracht om een hert van Artemis' jacht te stelen. En toen ik weer terug naar de jonge vrouw toe liep, zag ik dat ze al weer druk in de weer was met bloemen terug kleur te geven. Demeter zou klagen over hoe lelijk de tuinen wel niet zijn, gelukkig deed haar dochter dat niet steeds.. Ik stond te popelen voor vanavond, alhoewel ik niet echt zin had om te dansen of piano te spelen. Dat zou ik misschien wel doen om haar een pleziertje van overwinning te geven, al was het gewoon om haar tevreden te houden. Ik kon niet wachten tot het eten, alleen al de geur - die door het hele paleis hing - liet me watertanden. Hert, oh wat was hert toch lekker geweest vroeger, ik proefde de smaak al bijna weer in mijn mond. Wanneer ik het dier voor de laatste keer at, wist ik ook niet meer, maar dat deed er niet echt toe. Toen ik klaar was met de andere mouw om te sloven en dicht te knopen, liep ik naar de badkamer. Ik nam de broek die ik op de wastafel had gelegd en trok hem in een soepele beweging aan. Vervolgens trok ik de mouwloze colbert over mijn schouders, en knoopte ik de das om mijn hals met veel zorg dicht. Ik liep naar de kast en trok alle kleren opzij, op zoek naar een paar schoenen. Dansschoenen, om precies te zijn, waarvan ik wist dat ik ze nog onaangetast liggen had. Maar waar waren ze toch? Ik rommelde een beetje vloekend tussen alle dozen, en liet mijn blik toen op een witte doos in de hoek vallen. Ik slenterde er heen en opende hem, en zoals ik al dacht zaten ze daarin. Ik trok de glanzende schoenen uit de doos en liet mezelf op het bed vallen. Toen ik ze aan had bekeek ik mezelf even, de schoenen vielen het meest op samen met de purperen das. De vorige keer had ik ook paars aan, maar paars stond me - naar horen - redelijk goed. Ik zuchtte en wandelde naar beneden. Ze zou zeker torenhoge hakken aan hebben, hopelijk zou dat geen problemen op leveren..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No use hiding in a corner, that won't change a thing Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing Emptyzo nov 18, 2012 8:28 pm


Met een glimlach op mijn gezicht sloeg ik de handdoek om me heen. Ik had een heerlijke middag gehad met Hades in de tuinen, en als hij even weg moest ging ik weer de bloemen tot leven wekken. Het was werkelijk een prachtig gezicht, telkens een paar levende bloemen tussen de rest van de wat grauwe tuin. Toen onze wegen gescheiden gingen zodat we ons beiden konden klaar maken voor vanavond, was ik gelijk de douche in gegaan. Ik had de hele tijd staan zingen terwijl ik mijn haren waste, en verheugde me al op de avond. Ondertussen had ik me al afgedroogd en mijn haren in de handdoek gewikkeld. Rustig liep ik mijn kamer weer in en pakte ondergoed uit de kast. Vlug deed ik het aan en begon toen in de kast rond te snuffelen naar een mooie jurk. Ik had mijn eigen jurk over een stoel gehangen, maar ik wou graag een nieuwe aan. Ergens achterin vond ik een prachtige bloed rode jurk, met een laag uitgesneden rug, een kanten lijfje en lange mouwen. Ik hield de zachte stof van satijn tussen mijn vingers en glimlachte. Dit was de perfecte jurk, hij kleurde prachtig bij mijn rode haren. Ik liep naar de badkamer en hees mezelf in de jurk. Ik bekeek mezelf in de spiegel en kon het niet laten om te glimlachen naar mezelf. Ik haalde de handdoek van mijn hoofd en begon mijn haren te föhnen, terwijl ik nadacht over of ik nog make up op zou doen. Ik legde de föhn neer en hield mijn haren vast, maar besloot ze uiteindelijk toch maar los te laten hangen. Vlug deed ik mascara op zodat mijn ogen er goed uit konden komen en een neutrale kleur lippenstift. Weer liep ik naar de kast, maar dit keer om een mooi paar schoenen uit te zoeken. De jurk had een klein beetje een sleep, dus was het mooi als ik hakken aandeed. En natuurlijk was ik dan niet zo klein vergeleken met hem. Ik vond een paar zwarte hakken en met een glimlach deed ik ze aan. Ik liep een rondje en gelukzalig liet ik me op het bed vallen. Vrolijk staarde ik naar het plafond en kwam toen vlug overeind. Ik fatsoeneerde mijn haar voor de laatste keer en liep toen de gang op naar de troonzaal, waar Hades al op me wachtte. Toen ik hem zag staan kreeg ik weer een klein glimlachje op mijn gezicht. ''Goede avond Hades.'' zeg ik zacht terwijl ik een pluk haar uit mijn gezicht veeg, en met mijn handen over mijn zij glij om de jurk plat te strijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No use hiding in a corner, that won't change a thing Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing Emptyzo nov 18, 2012 8:59 pm

Ik ijsbeerde zenuwachtig de troonzaal rond en staarde naar de schilderijen op het plafond. Vorige keer was ik minder zenuwachtig, alles ging vlotjes met het meesterplan uitgestippeld in mijn achterhoofd. Nu wist ik niet wat er zou gaan gebeuren, nu wist ik niets, en dat beviel me niet zo. Hopelijk zou ze mijn klamme handen niet merken, hopelijk ging ik niet zweten.. Hopelijk lag die roos er bij het eten, hopelijk had Hypnos dat hert kunnen stelen anders.. Nee het rook hier naar hert, het hert was er. “Goede avond Hades.” Ik schrok op uit mijn gedachten en draaide me met een ruk om. Daar stond ze, in een bloedrode jurk waarvan ik niet eens wist dat die in haar kast hing, met haar prachtige roste haren en haar gezicht met die volle lippen en prachtig helderblauwe ogen. Ik liet mijn blik haar even grondig bestuderen van kop tot teen, en het viel me al snel op dat ze torenhoge, zwarte hakken droeg. Mijn hart sloeg tien tellen over bij het zien ervan, alleen al denkend hoe ze zou kunnen vallen en een been zou kunnen breken. Even zou ik mijn goede manieren laten gaan om te schreeuwen of ze daar wel in Zeus’ naam op kon lopen, maar ik slikte die opmerking al snel weer in. Al die tijd had ik nog niets kunnen uitbrengen, terwijl mijn mond wel openhing, en nu kuchte ik enkel even. “Uhh..” Ik probeerde met mijn soepelste loopje naar haar toe te wandelen. Dat ging wel, dacht ik. “Je ziet er goed uit.” Ik forceerde een glimlach waarbij ik mijn tanden ontblootte. Ik gebaarde naar een gang, die ze waarschijnlijk al kende omdat daar de eetzaal was. “Gaat u voor.” Toen had ik pas door dat ik haar helemaal niet had begroet. Ik kon mezelf wel voor mijn hoofd slaan achteraf gezien, maar toch nam ik plots haar hand en drukte ik mijn lippen erop. Al snel liet ik hem weer los en zette een kleine stap achteruit. Stom Hades, echt stom van je..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No use hiding in a corner, that won't change a thing Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing Emptyzo nov 18, 2012 9:30 pm


Hij draaide zich geschrokken haastig om toen ik hem begroet had. Zijn mond ging open alsof hij wat wou gaan zeggen, maar er kwam geen geluid uit. De glimlach op mijn gezicht ging bijna over in een grijns toen hij me zo aan bleef staren, zonder ook maar iets te zeggen. Na een hele lange stilte kuchte hij. “Uhh..” mompelde hij en eindelijk kwam hij naar me toe gelopen. Ik keek naar zijn ogen en kon aan de manier waarop hij zich voortbewoog merken dat hij zich niet geheel op zijn gemak voelde. “Je ziet er goed uit.” zei hij en hij gebaarde naar de gang die naar de eetzaal leidde. ''Dankje.'' zeg ik met een glimlach en veeg weer een pluk haar uit mijn gezicht. “Gaat u voor.” sprak hij. Ik knikte en wou me al omdraaien, tot hij plots mijn hand vast nam en er een kus op duwde. Ik kreeg een kleine blos op mijn wangen, en voor ik er al wat van kon zeggen liet hij hem vluchtig los en zette hij een stap achteruit. ''Je bent een echt heer vanavond Hades.'' zeg ik met een glimlachje waarna ik me omdraai en de gang in loop. Ik voelde me niet ongemakkelijk voor de verandering. De jurk gaf me een zelfvertrouwen boost, en de schoenen.. Ik was dol op beide. Ik voelde me op en top vrouwelijk en sexy, en dat mocht hij zien ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No use hiding in a corner, that won't change a thing Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing Emptyma nov 19, 2012 6:56 pm

Ze bloosde toen ik haar hand los liet, en gelukkig deed ik niet mee al had ik het er wel warm van gekregen. "Je bent een echte heer vanavond Hades." Ze draaide zich met een kleine glimlach om en wandelde de gang waarnaar ik gebaarde in. Ik blijf nog even staan om te kijken hoe ze voor me uit wandelt, en bedenk me dan dat ik haar nog moet zien bij te houden. Snel wandel ik achter haar aan de gang door, nog steeds behoorlijk ongemakkelijk.

Toen ik haar weer ingehaald had stak ik een arm uit zodat ze die kon aannemen. "Ruik je het voortreffelijke eten al?" Ik glimlachte. "Deze keer heb ik gekozen voor een driegangenmenu, trouwens. En ik beloof dat er deze keer geen listige trucjes in het eten verwerkt zitten." Ik wendde mijn blik zenuwachtig af.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No use hiding in a corner, that won't change a thing Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing Emptyma nov 19, 2012 8:08 pm


Ik hoorde zijn voetstappen achter me naderen, en toen hij eindelijk naast me liep weer bood hij zijn arm aan, waar ik met liefde gebruik van maakte. Met een glimlach nam ik zijn arm vast en keek ik naar hem. "Ruik je het voortreffelijke eten al?" vroeg hij met een glimlachte en ik knikte. "Deze keer heb ik gekozen voor een driegangenmenu, trouwens. En ik beloof dat er deze keer geen listige trucjes in het eten verwerkt zitten." Ik kijk hem weer aan en zie zijn ongemakkelijke blik, waar ik zachtjes om grinnik. ''Het zal vast heerlijk smaken, het ruikt in ieder geval wel heerlijk. En ik vertrouw erop dat je dit keer niks doms hebt uitgespookt met mijn eten. Is ook nergens voor nodig.'' zeg ik nog steeds glimlachend en samen lopen we de eetzaal in. Dit keer loop ik niet gelijk naar mijn plek, maar wacht tot Hades mijn stoel heeft achteruit geschoven, zoals hij de vorige keer zo graag wou. Rustig nam ik plaats en volgde ik met mijn ogen de bewegingen van Hades.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No use hiding in a corner, that won't change a thing Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing Emptyma nov 19, 2012 8:20 pm

"Het zal vast heerlijk smaken, het ruikt in ieder geval wel heerlijk." Zegt ze. "En ik vertrouw erop dat je dit keer niks doms heb uitgespookt met mijn eten. Ik ook nergens voor nodig." Ik kijk naar haar glimlach en frons even om haar woorden, wat bedoelde ze daar nu mee? Toen we de eetzaal in waren liep ik gelijk naar de stoel, en zag dat ze deze keer als een echte dame wachtte. Ik schoof de stoel achteruit, en wachtte tot ze ging neerzitten om hem vervolgens weer aan tafel te schuiven. Op mijn gemak liep ik naar mijn eigen zitplaats, en nam toen ik plaats genomen had één van de glazen op. "Wil je een wijntje bij je voorgerecht?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No use hiding in a corner, that won't change a thing Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing Emptyma nov 19, 2012 9:59 pm


Hij schoof netjes mijn stoel aan en met een glimlach keek ik even naar hem. Weer zichtbaar op zijn gemak liep hij naar zijn eigen plek, en pakte hij een glas op. "Wil je een wijntje bij je voorgerecht?" Ik keek even naar Hades en toen naar het glas en knikte toen. ''Ja is goed.'' zei ik met een scheef glimlachje waarna ik hem mijn glas aan reikte. ''Zeg Hades, wat eten we vanavond eigenlijk allemaal, op het hert na?'' vroeg ik terwijl ik keek hoe hij de wijn voor me in schonk. Rustig nam ik het glas terug en zette het aan mijn lippen. Ik rook er even aan en nam er toen rustig een slok van. Langzaam zette ik het glas weer terug op de tafel en geïntresseerd keek ik naar Hades. ''Heb je al een beetje zin in de rest van de avond?'' vroeg ik met een glimlach
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No use hiding in a corner, that won't change a thing Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing Emptyma nov 19, 2012 10:08 pm

"Ja is goed." Knikte ze met een scheve glimlach en reikte me haar glas aan. "Zeg Hades, wat eten we vanavond eigenlijk allemaal, op het hert na?" Vroeg ze. Ik schonk rustig wat wijn in voor haar en haalde mijn schouders op. "Wel, dat is een verrassing tenzij je een spelletje hints spelen wilt. Maar ik kan je wél zeggen dat ik de gerechten allemaal zelf uitgekozen heb." Ik grijnsde en gaf haar het glas terug om daarna even de mijne vol te schenken, ja helemaal vol ja. Ze dronk een beetje en zette haar glas toen weer neer. "Heb je al een beetje zin in de rest van de avond?" Vroeg ze toen met een glimlach. "Redelijk," murmelde ik even zacht, en keek haar toen recht in de ogen aan met een uitdagende blik. "zeker nu ik gezelschap krijg van zo'n mooie dame." Ja, dat had ik net gezegd..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No use hiding in a corner, that won't change a thing Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing Emptydi nov 20, 2012 9:15 pm


"Wel, dat is een verrassing tenzij je een spelletje hints spelen wilt. Maar ik kan je wél zeggen dat ik de gerechten allemaal zelf uitgekozen heb." antwoordde hij mij en ik grinnikte. ''Nee, een verrassing is ook leuk op zijn tijd. Ik denk dat het toch zo wel binnengebracht wordt, niet waar?'' Ik zag dat hij zijn glas helemaal gevuld had en nam rustig nog een slok van mijn glas. "Wel, dat is een verrassing tenzij je een spelletje hints spelen wilt. Maar ik kan je wél zeggen dat ik de gerechten allemaal zelf uitgekozen heb." murmelde hij toen als antwoord op mijn tweede vraag, waarna hij op keek recht in mijn ogen, met een uitdagende blik in de zijne. "zeker nu ik gezelschap krijg van zo'n mooie dame." Ik bloosde weer en sloeg mijn ogen kort neer. ''Ik heb mijn best er op gedaan.'' zei ik zacht terwijl ik mijn handen in mijn schoot legde. Ik keek weer naar hem met een lief glimlachje en zweeg toen even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No use hiding in a corner, that won't change a thing Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing Emptydi nov 20, 2012 9:30 pm

Ze grinnikte nog steeds erg opgewekt. "Nee, een verrassing is ook leuk op zijn tijd. Ik denk dat het toch zo wel binnengebracht wordt, niet waar?" Ik knikte begrijpend. Vervolgens bloosde ze door mijn opmerking, en ze wendde haar blik af. "Ik heb mijn best er op gedaan." Ze zweeg even toen ze me weer recht in de ogen aan keek. Ik antwoordde niet, maar beantwoorde wel haar blik. En ik deed dat nog steeds nadat ik mijn glas wijn in één keer achterover geslagen had.

Niet veel later werd het eten geserveerd, welbepaald het hoofdgerecht. Het werd opgediend door een paar bediendes, en het bord was zo mooi mogelijk gemaakt. Het eten rook overheerlijk, en ik wist sowieso dat de avond een knaller zou zijn als alle gerechten zo waren. "Scampi's, hmmm." Glimlachte ik vrolijk nadat ik haar even de tijd gelaten had om het bord zelf te bekijken. "Met tagliatelle." Ik vroeg even in die rare taal aan een bediende om een hemelse witte wijn te brengen, en na een klein ogenblik was hij er al weer met de kruik in zijn handen. "Ik raad een witte aan bij dit gerecht, maar als je wil mag je ook rode drinken hoor." Ik keek haar even afwachtend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No use hiding in a corner, that won't change a thing Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing Emptydi nov 20, 2012 10:12 pm


Op een gegeven moment werd het eten naar binnen gebracht, en een heerlijke geur drong door in mijn neus. Ik keek naar het bord wat voor me neer werd gezet en glimlachte naar de bediende, waarna ik bekeek wat er op mijn bord lag. "Scampi's, hmmm." zei Hades met een glimlach, en ik kijk naar hem op. "Met tagliatelle." voegde hij er aan toe. Ik knikte langzaam en keek weer kort naar het bord. ''Ziet er goed uit.'' glimlach ik even. Hij zei iets tegen een bediende en na een moment kwam die weer terug met een kruik in zijn handen. "Ik raad een witte aan bij dit gerecht, maar als je wil mag je ook rode drinken hoor." zei hij met een afwachtende blik naar mij. Ik keek naar mijn glas dat nog half vol zat en pakte het op, waarna ik het restje achterover sloeg. ''Witte wijn klinkt goed.'' glimlach ik scheef.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No use hiding in a corner, that won't change a thing Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing Emptywo nov 21, 2012 6:49 pm

Ze keek terug naar haar bord, blijkbaar had ze er even zin in als ik. "Ziet er goed uit." Ze keek naar haar glas bij het horen van mijn woorden, en sloeg het laatste restje achterover. "Witte wijn klinkt goed." Glimlachte ze scheef. Ik knikte en gebaarde naar de bediende, die naar haar kant toe liep en het juiste glas van de twee overige nam. Ik schonk het behendig in, weer niet helemaal vol bij haar, en gebaarde dat hij het haar terug kon geven. Vervolgens schonk ik mijn 2e glas, op dezelfde manier als ik dat had gedaan met de rode, helemaal vol met witte wijn. "Smakelijk." Knikte ik haar toe en nam het juiste bestek op om te beginnen eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No use hiding in a corner, that won't change a thing Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing Emptywo nov 21, 2012 8:37 pm


Hij gebaarde naar de bediende en die kwam gelijk naar me toe gelopen, om een van de glazen te pakken en aan Hades te geven. Zodra Hades het glas met zorg had gevuld gaf hij het weer aan de bediende, die het weer aan mij gaf. Met een glimlach nam ik het glas aan en zette hem op de tafel neer. Ik keek naar Hades die zijn glas weer helemaal vulde en keek weer naar het eten op mijn bord. "Smakelijk." zei hij met een knikje en hij pakte het bestek op om te beginnen met eten. Ik kijk naar alle verschillende soorten naast mijn bord en keek toen naar wat Hades had opgepakt. Simpel zocht ik uit welke dat bij mij was en pakte het bestek op. ''Jij ook eet smakelijk.'' glimlach ik en ik begin rustig er van te eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No use hiding in a corner, that won't change a thing Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing Emptywo nov 21, 2012 8:47 pm

"Jij ook eet smakelijk," glimlachte ze terug nadat ze - na veel zoeken - eindelijk gevonden had welk bestek ze nemen moest. Ik had er even met een smalende grijns naar gekeken, maar was dan toch maar begonnen met eten. De scampi's waren voortreffelijk, de tagliatelle was uitmuntend. "Hmm, geweldig." Ik keek haar even aan en at toen snel nog een hapje, en nog een, en nog een.. Na een tijdje was mijn bord al bijna leeg, dus ik nam even een slokje van mijn glas wijn en zakte wat meer achteruit in mijn stoel voor ik nog een hap nam en daarmee mijn bord leeg at.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No use hiding in a corner, that won't change a thing Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing Emptywo nov 21, 2012 9:03 pm


Rustig begon ik te eten, en genoot van elke hap. "Hmm, geweldig." hoorde ik Hades zeggen, en met een glimlach keek ik naar hem op. Ik knikte en slikte een hap door. ''Inderdaad, het is overheerlijk.'' antwoordde ik hem met een glimlach en nam snel nog een hap. Tussen door nam ik even een slokje van mijn wijn. Toen ik mijn laatste hap op had liet ik me achterover vallen in mijn stoel en keek naar Hades, die ook al onder uitgezakt zat. Ik grijnsde naar hem en veegde mijn mond af met een servet. ''Dat was echt heerlijk, als de rest van het eten ook zo is..'' glimlach ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No use hiding in a corner, that won't change a thing Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing Emptywo nov 21, 2012 9:11 pm

"Inderdaad, het is overheerlijk." Bevestigde ze en nam haastig nog een hap. Ze at de laatste restjes op, nipte nog even van haar wijn en liet zich toen ook, momenteel voldaan, achterover zakken in de stoel. Grijnzend keek ze me aan en veegde haar mond schoon met een servetje. "Dat was echt heerlijk, als de rest van het eten ook zo is.." Ik grijnsde breed terug en grinnikte toen, bevestigend knikkend. "Oh ja," sprak ik luchtig "het is inderdaad allemaal zo lekker. Bewaar maar wat plaats." Het hoofdgerecht moest nog komen, en oh dan spraken we nog niet van het dessert..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No use hiding in a corner, that won't change a thing Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing Emptywo nov 21, 2012 9:24 pm


Hij grijnsde breed terug, en knikte toen bevestigend met een grinnikje. "Oh ja," zei hij op een luchtige toon. "het is inderdaad allemaal zo lekker. Bewaar maar wat plaats." Ik grinnikte en rekte me even uit, waarna ik mijn jurk weer goed trok. ''Ik zie dit als een goed begin van de avond, vind je niet?'' Ik glimlach en kijk hem met een scheef hoofd aan. Eventjes was ik stil en keek hem toen met een denkende blik aan. ''Waarom vertel je me niet wat over jou? Ik bedoel, je hebt al zo vaak naar mijn gevraagd, ik wil nu wel eens wat meer over jou weten.'' zeg ik met een glimlachje, waarna ik me voorover buig en met mijn ellebogen op tafel leunde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No use hiding in a corner, that won't change a thing Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing Emptywo nov 21, 2012 9:33 pm

Ze rekte zich even uit en trok haar jurk daarna weer op zijn plaats. "Ik zie dit als een goed begin van de avond, vind je niet?" Ze keek me vrolijk aan en hield haar hoofd ietsjes scheef. Ik keek haar met een kleine grijns aan, en wachtte even af tot ze iets zou gaan zeggen. Toen ze dat niet deed opende ik mijn mond, maar ze was me net voor. "Waarom vertel je me niet wat over jou?" Ze keek me nadenkend aan en ik probeerde niet te fronsen. "Ik bedoel, je hebt al zo vaak naar mij gevraagd, ik wil nu wel eens wat meer over jou weten." Ze leunt voorover met haar ellebogen op de tafel. Ik grinnikte kort, dronk even een slokje van mijn glas witte wijn en zette het toen terug neer op de tafel. Opnieuw ging ik achterover zitten terwijl ik de slok doorslikte en mijn voet op mijn ene knie legde. "Wel, wat wil je dan weten?" Grijnsde ik en zakte wat meer onderuit.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No use hiding in a corner, that won't change a thing Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing Emptywo nov 21, 2012 9:38 pm


De hele tijd had hij me zwijgend met een grijnsje aangekeken. Hij grinnikte en nam een slokje van zijn wijn, waarna hij weer achterover zakte in zijn stoel. "Wel, wat wil je dan weten?" vroeg hij met een grijns en ik zag dat hij even ging verzitten. ''Nou..'' glimlach ik en ik strijk even kort een pluk haar uit mijn gezicht. ''Dat maakt niet zoveel uit eigenlijk. Alles. Alles wat er maar te vertellen valt.'' glimlach ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No use hiding in a corner, that won't change a thing Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing Emptywo nov 21, 2012 9:45 pm

"Nou.." glimlachte ze breed en streek even een plukje haar van voor haar ogen weg. "Dat maakt niet zoveel uit eigenlijk." Ik keek haar met opgetrokken wenkbrauwen aan. "Alles. Alles wat er maar te vertellen valt." Glimlachte ze en ik begon spontaan te lachen. "Wel," begon ik. "ik ben heel erg slecht in mezelf voorstellen. En mijn hele leven gaan vertellen, staat dat niet in al die boeken.." Ik keek haar aandachtig aan. "Heeft Demeter je geen dingen van vroeger vertelt dan?" Ik keek haar geïnteresseerd aan. Ja, alweer een vraag aan haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No use hiding in a corner, that won't change a thing Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing Emptywo nov 21, 2012 10:03 pm


Hij begon te lachen en ik keek hem rustig aan. "Wel," begon hij "ik ben heel erg slecht in mezelf voorstellen. En mijn hele leven gaan vertellen, staat dat niet in al die boeken.." Met een aandachtige blik kijk hij me aan en ik glimlachte naar hem. "Heeft Demeter je geen dingen van vroeger vertelt dan?" Ik schudde mijn hoofd en keek hem aan. ''Nee, niet dat ik me kan herinneren..'' mompel ik. ''Dus mag jij ze gaan vertellen.'' glimlach ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No use hiding in a corner, that won't change a thing Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing Emptydo nov 22, 2012 7:02 pm

"Nee, niet dat ik me kan herinneren.." mompelt ze nadat ze haar hoofd heen en weer schudde. "Dus mag jij ze gaan vertellen." Ik lach een beetje om haar opmerking en schud dan ook mijn hoofd. "Ga maar naar de bibliotheek," grinnikte ik met een brede grijns. "daar liggen wel genoeg boeken waar je het uitgebreide verhaal in kan lezen."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No use hiding in a corner, that won't change a thing Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing Emptyza nov 24, 2012 8:30 pm


Hij lachte zachtjes. "Ga maar naar de bibliotheek," grinnikte hij met een brede grijns. "daar liggen wel genoeg boeken waar je het uitgebreide verhaal in kan lezen." Ik schud met een pruillipje mijn hoofd waarna ik wat voorover leun over de tafel. ''Ik wil het niet uit boeken lezen. Ik wil het van jou horen.. Ik zie je al zo weinig.. Ik begin je straks nog te missen.'' zeg ik en ik kijk hem met trieste ogen aan. ''Ik bedoel.. Je hebt eerst al die dagen aan je papierwerk gezeten, en toen was je er ongeveer klaar mee, ging je opeen knock-out. Voor een paar dagen. Dit is pas de eerste dag na al die tijd dat ik je weer zie, en spreek. Ik wil niet weer in de boeken duiken. Ik heb er genoeg voor een heel aantal dagen gezien.'' zeg ik zachtjes terwijl ik mijn liefste blik op zet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No use hiding in a corner, that won't change a thing Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing Emptyza nov 24, 2012 8:47 pm

Ze trekt een pruillipje, schud haar hoofd en leunt wat voorover over de tafel."Ik wil het niet uit boeken lezen. Ik wil het van jou horen.." Ik probeerde mijn gezicht strak in de plooi te houden en niet te worden afgeleid door haar jurk. "Ik zie je al zo weinig.. Ik begin je straks nog te missen." Ze kijkt me met een trieste blik aan. "Ik bedoel.. Je hebt eerst al die dagen aan je papierwerk gezeten, en toen was je er ongeveer klaar mee," Ik ontbrak haar even. "Ik ben nooit klaar met mijn papierwerk." en liet haar toen weer verder praten. "ging je opeens knock-out. Voor een paar dagen. Dit is pas de eerste dag na al die tijd dat ik je weer zie, en spreek. Ik wil niet weer in de boeken duiken. Ik heb er genoeg voor een heel aantal dagen gezien." Ze zet haar liefste blik op bij haar zachte woorden en ik zucht een beetje terwijl ik haar strak blijf aan kijken. "Ik had je niet gezegd dat je dat moest doen, je kon ook andere dingen doen." Mopperde ik. "En je had in die tussentijd zo'n boek kunnen lezen," ik zuchtte. "en wat missen? Als ik er ben lijk je me niet te mogen.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





No use hiding in a corner, that won't change a thing Empty
BerichtOnderwerp: Re: No use hiding in a corner, that won't change a thing   No use hiding in a corner, that won't change a thing Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
No use hiding in a corner, that won't change a thing
Terug naar boven 
Pagina 1 van 6Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» No you can’t change something that you don’t understand.
» Isn't hate and love the same thing anyway?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: