Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 [Mature Content] The day that couldn't be ignored..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 6 Emptydo dec 27, 2012 11:21 pm

Ze duwde me met een afkeurende blik weg. "Nee. Je hebt je kans gehad Hades toen ik je net waarschuwde. Ik ga beneden slapen. En je bloed trouwens." Ik rolde met mijn eigen, alsof ik dat niet door had. Maar toen fixeerde ik mijn blik weer op de hare. "Ik stuur wel iemand om er naar te laten kijken." Ik keek haar hard aan en hoorde de liftdeuren open gaan, maar voor ik haar kon tegenhouden was ze al weg. Ze ging in de lift staan en ik liep wat van de muur vandaan terwijl ik haar aan bleef kijken en met de muis van mijn hand het bloed probeerde op te vangen. "Goedenacht, Hades." Zei ze scherp en ik wachtte niet eens meer tot de deuren weggingen om me om te draaien. "Het zal wel." Siste ik en ik beukte de deur naar de kamer terug open om het bloed te gaan proberen opvangen in de wastafel tot dat er iemand kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 6 Emptydo dec 27, 2012 11:43 pm


Ik had rustig gewacht tot ik bij de derde verdieping was, en liep toen de trappen af naar de verblijven van de dienaren. Met verraste blikken keken ze naar me op. ''Hades heeft een bloedneus. Hij moet verzorgt worden.'' zei ik kortaf in die rare taal van hun. Gelijk kwam er iemand overeind om in de kastjes te rommelen en om daarna wat spullen in mijn armen te duwen. ''Nee... Ik bedoel dat een van jullie..'' De vrouw keek me met opgetrokken wenkbrauw aan en ik wist gewoon wat ze dacht. Zijn vrouw kan beter hem behandelen dan een van ons. Ik zuchtte en keek naar haar, terwijl ze weer terug ging naar haar bed. Kwaad draaide ik me om en beende ik weer omhoog naar boven en wachtte ongeduldig tot de liftdeuren open gingen. Ik keek naar de spullen en snapte nu waarom het zo koud voelde. Een ijszak. Ik rolde met mijn ogen en toen de liftdeuren op de 14e eindelijk weer open gingen liep ik de kamer zonder waarschuwing binnen. ''Denk er maar niet te veel van. Ik had geen zin om uit te leggen aan de bediendes waarom we ruzie hadden.'' zei ik kortaf en ik legde de spullen op de wastafel toen ik hem in de badkamer had gevonden. ''Nou. Laat me eens kijken naar die neus van je.'' mompelde ik en ik haalde zijn handen weg. Ik pakte een paar watten en stopte die in zijn neus. ''Dit zal het bloed opvangen.'' zei ik en ik pakte de ijszak, waarna ik die voorzichtig over zijn neus legde. ''Hou zo vast, dit zorgt ervoor dat het bloeden sneller ophoudt.'' zei ik toen en ik pakte de doek, die ik met koud water nat maakte. Ik veegde het bloed voorzichtig van zijn gezicht en borst af en liep toen naar de slaapkamer. ''Als je me nodig hebt, ik ga proberen het bloed uit de bekleding te krijgen.'' zuchtte ik en ik keek rond waar het allemaal was gedruppeld. Ik begon bij het bed en ging toen de vlek er uit was ging ik kruipend over het tapijt om de vlekken er daar uit te boenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 6 Emptyvr dec 28, 2012 12:00 am

Ik had al de hele tijd boven de wasbak gehangen met mijn neus. Het bloed bleef er maar uit gutsen en ik kon bijna zweren dat ik helemaal leeg was vanbinnen toen het alleen maar meer begon te stromen. Ik voelde me gewoon enorm duizelig en misselijk tegelijkertijd maar ik moest boven die wasbak blijven hangen. Ze had me maar zo'n klein tikje gegeven, en toch was mn neus gaan bloeden. Ik hoorde plots wat geluid verder in de verdieping en dacht dat het wel de bediendes moesten zijn die eindelijk kwamen aanzetten. "Denk er maar niet te veel van." Ik keek om en zag dat het Persephone was, maar ik bleef boven de wasbak hangen. "Ik had geen zin om uit te leggen aan de bediendes waarom we ruzie hadden. Nou laat me eens kijken naar die neus van je." Met tegenzin ging ik weer overeind staan en hield mijn handen beschermend voor mijn neus, maar ze haalde ze toch weg en propte er wat watten in. "Dit zal het bloed opvangen." Verklaarde ze en ik zag hoe ze een ijszak pakte en die aan me gaf. Ik nam hem aan en zuchtte opgelucht. "Hou vast, dit zorgt ervoor dat het bloeden sneller ophoudt. Ze nam een doek en veegde het bloed van mijn kin en borst af terwijl ik mijn hoofd achterovergeslagen hield met de ijszak tegen mijn neus houdend. "Als je me nodig hebt, ik ga proberen het bloed uit de bekleding krijgen." zei ze en ik knikte versuft. Ik bleef nog even in de badkamer staan maar kon niets goed uit de situatie bedenken, ook al probeerde ik dat. Met de ijszak nog steeds op mijn neus liep ik de kamer weer binnen en ging aan de bar zitten, steunend op het vlak. "Wel, je kan niet alleen fel reageren en lief zijn maar ook hard slaan en goed verzorgen. Blijkbaar.." Mompelde ik en draaide me toen ontzet om. "Was dat eigenlijk echt nodig? In ieder geval, ik ben blij dat je weer hier bent." Ik forceerde een glimlach en vroeg me af of ze die eigenlijk wel kon zien vanachter het ijspakje
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 6 Emptyvr dec 28, 2012 12:09 am


Ik merkte dat Hades de kamer kwam binnen gelopen en hij ging aan de bar zitten. "Wel, je kan niet alleen fel reageren en lief zijn maar ook hard slaan en goed verzorgen. Blijkbaar.." Mompelde hij en toen keek hij met ontzette blik naar me. "Was dat eigenlijk echt nodig? In ieder geval, ik ben blij dat je weer hier bent." Achter het ijspakje zag ik iets wat op een glimlach moest lijken en ik zuchtte. Ik ging op mijn knieën zitten en keek naar hem. ''Ja dat was echt nodig Hades. Je probeerde mijn facking nachtjurk uit te trekken. Terwijl ik nee zei. Drie keer. En ik had zo'n vaag vermoeden dat je niet van plan was op te houden. Weet je nog een van de voorwaarden die ik had gemaakt voor we trouwden? Ik zou niks tegen mijn wil in hoeven te doen. En dat respecteerde je niet. Zak.'' zei ik kwaad en ik kwam overeind. ''En ik ga weer. Beneden slapen. Zoals ik net zei.'' zei ik en ik liep weer naar de lift. Ik duwde op het knopje maar het lichtje ging niet aan. Ik legde mijn oor tegen de deuren aan en hoorde helemaal niks. Ik vloekte en liep weer terug naar de kamer. ''Change of plans. De lift doet het niet meer.'' zuchtte ik en ik kroop vermoeid in het bed. Ik sloeg de dekens open en keek naar hem. ''Nou kom hier dan kunnen we slapen.'' zuchtte ik en ik maakte van mezelf al weer een bolletje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 6 Emptyvr dec 28, 2012 1:05 pm

Ze zuchtte en ging op haar knieën zitten om me aan te kijken. "Ja dat was echt nodig Hades. Je probeerde mijn facking nachtjurk uit te trekken. Terwijl ik nee zei. Drie keer. En ik had zo'n vaag vermoeden dat je niet van plan was op te houden. Weet je nog een van de voorwaarden die ik had gemaakt voor we trouwden? Ik zou niks tegen mijn wil in hoeven te doen. En dat respecteerde je niet. Zak." Zei ze kwaad en ik keek haar met een boze frons aan vanachter het ijszakje. "En ik ga weer. Beneden slapen. Zoals ik net zei." Daar ging ze weer en ik zuchtte, best dan kon ze maar oprotten. Een ogenblikje later kwam ze terug. "Change of plans. De lift doet het niet meer." Ik draaide op mijn barkruk naar haar toe zodat ik haar aan kon kijken. "Nou kom hier dan kunnen we slapen." Ik schudde koppig mijn hoofd en keek haar fel aan. "Nee. Ik kan toch geen oog dicht doen nu, mijn neus zit vol met watjes en mijn hoofd voelt alsof het gaat ontploffen omdat het duidelijk nog niet opgehouden is." Ik legde de ijszak weer tegen mijn neus en keek door het glazen plafond naar de sterrenhemel. "Je gaf me trouwens wel een andere indruk trouwens. Die kaarsen, dat zoenen, die jurk,.." Ik zweeg en wendde me terug naar de bar. "Maar goed, laat het. Ik heb nu toch geen zin meer."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 6 Emptyvr dec 28, 2012 1:15 pm


Hij schudde koppig zijn hoofd en keek me toen fel aan. "Nee. Ik kan toch geen oog dicht doen nu, mijn neus zit vol met watjes en mijn hoofd voelt alsof het gaat ontploffen omdat het duidelijk nog niet opgehouden is." Hij legde de ijszak weer tegen zijn neus aan en richt zijn blik naar boven. "Je gaf me trouwens wel een andere indruk trouwens. Die kaarsen, dat zoenen, die jurk,.." Hij zweeg en ik zuchtte, en ik keek naar hoe hij weer naar de bar keek. "Maar goed, laat het. Ik heb nu toch geen zin meer." Weer zuchtte ik en kwam ik langzaam overeind. ''Hou je hoofd recht, anders stroomt het bloed de verkeerde kant op.'' zei ik simpel en ik streek mijn haar uit mijn gezicht. ''Je zei me dat ik het mezelf gezellig moest maken, dus deed ik dat.'' Ik was even stil. Hoe moest ik nou uitleggen waarom ik hem had gezoend. ''En die jurk was een van de pyama jurkjes die je bediendes voor me klaar gelegd hadden. Kijk zelf maar, ze zijn allemaal precies hetzelfde.'' zei ik kattig en ik sloeg mijn armen over elkaar heen. ''Neem een asprientje, misschien helpt dat wel tegen je hoofdpijn. En dat bloeden moet zo stoppen door het ijs.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 6 Emptyvr dec 28, 2012 1:26 pm

"Hou je hoofd recht, anders stroomt het bloed de verkeerde kant op." Hoorde ik haar zeggen vanachter me, en ik deed maar wat ze zei. "Je zei me dat ik het mezelf gezellig moest maken, dus deed ik dat." Ik trok even een grijns toen ze stil was. "En die jurk was een van de pyjama jurkjes die je bediendes voor me klaar gelegd hadden. Kijk zelf maar, ze zijn allemaal precies hetzelfde." Ze snauwde en ik voelde me met de moment slechter. Het bloed liep via mijn keel naar beneden en ik voelde me er zo misselijk door dat ik ging gaan roggelen. "Neem een aspirientje, misschien helpt dat wel tegen je hoofdpijn. En dat bloeden moet zo stoppen door het ijs." Ik stond met een ruk op en liep naar de wasbak in de keuken. "Dat gaat verdorie niet," siste ik en ik trok de watten uit mijn neus zodat ik er weer boven moest gaan hangen. "Ik kan verdorie niet ademen door die stomme watten!" Ik voelde me zo duizelig als wat. "Het bloed loopt in mijn keel dit is echt verschrikkelijk." Ik hield verder mn mond en hield de ijszak op mijn neus terwijl het laatste beetje bloed er uit stroomde. "Tis al wat verminderd.." kreunde ik even op gedempte toon.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 6 Emptyvr dec 28, 2012 1:34 pm


Hij stond met een ruk op en beende naar de keuken. "Dat gaat verdorie niet," siste hij en ik kwam langzaam uit het bed. Ik liep naar de keuken toe met mijn armen over elkaar en zag dat hij de watten uit zijn neus had getrokken en boven de wasbak hing. "Ik kan verdorie niet ademen door die stomme watten! Het bloed loopt in mijn keel dit is echt verschrikkelijk." Hij hield zijn mond dicht en ik liep naar hem toe, waarna ik zag dat het bloed al met mindere mate uit zijn neus druppelde. "Tis al wat verminderd.." Hij kreunde op gedempte toon en ik wreef eventjes over zijn rug heen. ''Hou die ijszak op je neus, dan is het zo gestopt. Als ik het zie met hoe het net bloedde, is het echt al ontzettend verminderd. Volgens mij het al bijna klaar.'' zei ik rustig en ik leunde toen tegen het aanrecht aan. ''Hoe kan het dat je zo hard bloed, zo hard heb ik je niet eens geslagen, en ik wist niet eens dat ik je neus geraakt had.'' mompelde ik toen en ik keek naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 6 Emptyvr dec 28, 2012 1:41 pm

Ze kwam wat dichter naar me toe gelopen en wreef geruststellend over mijn rug. "Hou die ijszak op je neus, dan is het zo gestopt. Als ik het zie met hoe het net bloedde, is het echt al ontzettend verminderd. Volgens mij is het al bijna klaar." Zei ze en ik hield de ijszak er iets steviger tegen zoals ze me aangeraden had. "Hoe kan het dat je zo hard bloed, zo hard heb ik je niet eens geslagen, en ik wist niet eens dat ik je neus geraakt had." Mompelde ze en ik keek haar uit mijn ooghoeken aan. Ze leunde tegen het aanrecht en beantwoordde mijn blik. "Gevoelige neus," verklaarde ik en keek terug naar het beetje bloed dat er nog langzaam uitdruppelde. "Bij verkoudheden heb ik snel last van mijn neus, en ik heb best wel vaak een bloedneus.. Vooral als de temperatuur zeer snel wisselt, of bij een kleine tik zelfs al dat hij gaat bloeden.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 6 Emptyvr dec 28, 2012 1:48 pm


"Gevoelige neus," verklaarde hij en hij keek weer naar het bloed dat uit zijn neus druppelde. "Bij verkoudheden heb ik snel last van mijn neus, en ik heb best wel vaak een bloedneus.. Vooral als de temperatuur zeer snel wisselt, of bij een kleine tik zelfs al dat hij gaat bloeden.." Ik knikte begrijpend en zag dat het bloeden ondertussen gestopt was. ''Hou die zak er nog maar even op voor de zekerheid.'' raadde ik hem aan en ik liet de kraan stromen zodat het water het bloed weg spoelde. ''En dan zal ik je niet meer zo snel slaan, als jij voortaan je handjes thuis houdt als ik nee zeg.'' Ik keek hem via mijn ooghoeken aan met een dringende blik en zuchtte. Ik pakte een glas uit een van de kastjes en vulde die. ''Drink wat water, dan heb je misschien ook geen last meer van dat bloed.'' zei ik en ik gaf hem het glas aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 6 Emptyvr dec 28, 2012 1:59 pm

Ik merkte dat het bloeden steeds meer verminderde en uiteindelijk volledig stopte. "Hou die zak er nog maar even op voor de zekerheid." Zei ze en ze opende de kraan zodat het donkerrode goedje wegspoelde. "En dan zal ik je niet meer zo snel slaan, als jij voortaan je handjes thuis houdt als ik nee zeg." Ze keek me via haar ooghoeken aan en ik gromde lichtjes. "Ik kan wel tegen wat klappen hoor. Houdt ze gewoon uit de buurt van mijn neus." Ik bleef over de wasbak geleund staan met de ijszak tegen mijn volledige neus aan geduwd. "Drink wat water," ze vulde een glas en gaf me die aan. "dan heb je misschien ook geen last meer van dat bloed." Ik nam het glas aan en dronk er wat slokken van, waarna ik begon te gorgelen en het water telkens uitspuwde toen ik het herhaalde. Ik trok een vies gezicht door de smaak. "Errrk.." Ik draaide me om en liep naar de badkamer zodat ik mijn kin weer wat kon afkuisen. "Zie mij hier nou lopen trouwens. Zo'n beer van een vent, geveld door een stomme bloedneus die niet eens door een harde klap kwam." Riep ik vanuit de badkamer. "En als je lacht dan vil ik je."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 6 Emptyvr dec 28, 2012 2:29 pm


Hij gromde lichtjes. "Ik kan wel tegen wat klappen hoor. Houdt ze gewoon uit de buurt van mijn neus." Ik rolde met mijn ogen. ''In je gezicht zijn ze het meest effectief.'' zei ik droog. Hij nam eerst wat slokken van het glas water dat ik hem gegeven had, en begon toen te gorgelen. Na een paar keer het water uitgespuugd te hebben trok hij een vies gezicht. ''Errk..'' Hij draaide zich plots om en ik volgde hem met mijn blik. "Zie mij hier nou lopen trouwens. Zo'n beer van een vent, geveld door een stomme bloedneus die niet eens door een harde klap kwam." Riep hij vanuit de badkamer. "En als je lacht dan vil ik je." Ik beet op mijn lip om het niet uit te proesten en sloeg mijn handen voor mijn mond. ''Ja. Raar..'' piepte ik en ik haalde even diep adem. Ik liep weer naar het bed toe en vermoeid ging ik er op liggen. Ik zuchtte en kroop toen tussen de dekens. Ik hield mijn blik gericht op de deur waar net Hades verdwenen was om naar de badkamer te gaan. Mijn ogen zakte langzaam dicht en ik schrok weer op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 6 Emptyvr dec 28, 2012 2:39 pm

"In je gezicht zijn ze het meest effectief." had ze droog geantwoord. Ik maakte een doek nat en veegde mijn kin schoon en alles waar er wat bloed op terecht gekomen was. "Ja. Raar.." hoorde ik haar piepen en ik wist wel zeker dat ze zich moest inhouden van het lachen. Ik rolde met mijn ogen naar mezelf in de spiegel en ging verder met mezelf op te knappen, waarna ik met de ijszak terug op mijn neus gehouden de kamer weer in liep. Ik zakte neer op het bed en ging plat op mijn rug liggen. "Ik hou het er nog eventjes op denk ik," mompelde ik en sloot mijn ogen even. "help me onthouden dat ik morgen de bediendes inschakel om het bloed en alles op te knappen." mompelde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 6 Emptyvr dec 28, 2012 2:43 pm


Ik zag hem de kamer weer inlopen en volgde zijn bewegingen toen hij zich op zijn rug ook op het bed liet vallen, met de ijszak nog op zijn neus. "Ik hou het er nog eventjes op denk ik," mompelde hij en hij sloot zijn ogen even. "help me onthouden dat ik morgen de bediendes inschakel om het bloed en alles op te knappen." Ik knikte en trok de deken tot mijn kin op. ''Zal ik doen. Slaap lekker nu Hades.'' zei ik met een glimlachje en ik sloot mijn ogen. ''Tot morgen.'' fluisterde ik en ik zakte langzaam in een diepe slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 6 Emptyvr dec 28, 2012 2:47 pm

"Zal ik doen." Hoorde ik haar zeggen. "slaap lekker nu Hades." Ik mompelde nog iets onverstaanbaars tussendoor. "Tot morgen." fluisterde ze en ik hief mijn hand op om de ijszak te ondersteunen toen ik met mijn rug naar haar toe ging liggen. "Tot morgen." Al snel hoorde ik dat ze effectief in slaap gevallen was en het duurde niet lang vooraleer ik ook indommelde. De ijszak viel naast me op het bed neer en ik viel in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 6 Emptyza dec 29, 2012 3:14 pm


Langzaam werd ik wakker en ik knipperde even met mijn ogen. Toen mijn blik weer scherp werd zag ik Hades als een halve gare op het bed liggen en ik grinnikte zachtjes. Langzaam kwam ik overeind en rekte me uit. Ik zuchtte en kroop voorzichtig over hem heen van het bed af. Ik duwde een klein kusje op zijn wang en liep door naar de badkamer. Ik zette de douche aan en trok het pyamajurkje uit. Uit een van de kastjes pakte ik schoon ondergoed en zocht ik naar kleren. Natuurlijk zijn die er niet. Zometeen maar even aan Hades vragen. Voorzichtig stapte ik onder de douche en liet het warme water over mijn lichaam verspreiden. Ik zuchtte even tevreden en pakte shampoo om mijn haren te wassen. Na een tijdje stapte ik weer onder de douche vandaan en droogde me langzaam af. Ik trok het schone ondergoed aan en wikkelde de handdoek rond mijn haren. Ik pakte de vieze was en legde die in de wasmand die ergens in een hoekje stond. Op mijn dooie gemak wandelde ik weer terug naar de slaapkamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 6 Emptyza dec 29, 2012 3:50 pm

Het was een grauwe ochtend in de onderwereld. Op deze hoogte hing er altijd wel mist, waardoor je moeilijk naar buiten kon kijken, maar nu was het wel erg kil en blijkbaar regende het. Gelukkig was het niet koud, want de openhaard brandde nog goed. Na gisterenavond was de goede sfeer naar beneden gegaan, we hadden ruzie gemaakt en daarna waren we gelijk gaan slapen. Ik wist niet echt of ze nog boos op me was, in ieder geval.. dat was ik wel nog op haar. Ik bleef de hele nacht met mijn rug naar haar toegedraaid liggen en vertikte het om me even om te draaien, ook al lag ik niet goed. Maar toen ik 's ochtends wakker werd, was ze gelukkig al wakker en stond ze, aan het geluid te horen, onder de douche. Naast mij lag de ijszak nog steeds, maar die was echter volledig warm geworden ondertussen dus die had niet veel baat meer. Mijn neus voelde nog een beetje raar, al de rest was oké. Ik hees mezelf nog steeds afgemat overeind en liep naar de keuken zodat ik de ijszak kon wegleggen. Vervolgens warmde ik me een tas koffie op en ging ik op de grond voor de openhaard zitten. Ik bleef in het vuur staren, zelfs toen ik haar achter me hoorde binnenkomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 6 Emptyza dec 29, 2012 4:00 pm


Toen ik de kamer binnen liep zag ik dat Hades ondertussen ook al opgestaan was en voor de openhaard was gaan zitten. Langzaam liep ik naar hem toe en ging naast hem staan. ''Goeiemorgen Hades.'' mompelde ik en ik liet me op een klein afstandje neerzakken. ''Ben je nog steeds boos vanwege gisteren?'' vroeg ik toen zachtjes en ik keek even kort naar hem. ''En ik vroeg me af of er nog gewone kleren hierboven waren. Er lagen tenminste geen in de badkamer.'' sprak ik toen luchtig en ik keek naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 6 Emptyza dec 29, 2012 4:09 pm

Ik hoorde haar voetstappen op me afkomen en bleef zitten voor de openhaard. Ik probeerde rustig te blijven, maar dat lukte maar half. Ik doorbrak de starende blik door naar mijn borst te kijken. Gisteren had ze me gekrabd, maar gelukkig had ze niet zo'n scherpe nagels en stonden er geen afdrukken meer in. "Goeiemorgen Hades." Mompelde ze. "Ben je nog steeds boos vanwege gisteren?" Ik gaf geen antwoord en staarde naar mijn armen en mijn handen. "En ik vroeg me af of er nog gewone kleren hierboven waren. Er lagen tenminste geen in de badkamer." Ik zweeg een tijdje voor ik een antwoord gaf. "Als er geen in de badkamer liggen dan zijn er geen." Met dat botte antwoord stond ik op en liep ik langs haar heen naar de keuken. Ik gunde haar echter geen blik waardig en begon gewoon met het klaarmaken van mijn eigen maaltijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 6 Emptyza dec 29, 2012 5:04 pm


Hij zweeg een tijd en ik had bijna de hoop op een antwoord opgegeven tot hij plotseling sprak. "Als er geen in de badkamer liggen dan zijn er geen." zei hij bot. Hij stond op en zonder ook maar naar me te kijken liep hij langs me heen en liep naar de keuken. Ik zuchtte en plukte aan het pyamajurkje. ''Je bent nog boos..'' mompelde ik tegen mezelf. Waarom was hij nou zo boos eigenlijk? Dat ik hem geslagen had? Hij had het verdiend. Zak. Ik zuchtte en kwam overeind. ''Okee. Als je me verder toch gaat negeren kun je me dan tenminste vertellen hoe ik hier weg kom. De lift doet het nog steeds niet. Dan laat ik je weer volledig met rust daarna.'' zuchtte ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 6 Emptyza dec 29, 2012 5:18 pm

"Je bent nog boos.." hoorde ik haar mompelen en ik snoof even tijdens het maken van mijn ontbijt. Het was weer een hele tijd stil tot ik haar hoorde zuchten. "Okee. Als je me verder toch gaat negeren kun je me dan tenminste vertellen hoe ik hier weg kom. De lift doet het nog steeds niet. Dan laat ik je weer volledig met rust daarna." Ik keek op toen ze vermelde dat de lift het niet deed en liet alles even staan voor wat het was op het aanrecht. Ik liep langs haar heen de gang in en drukte op het knopje, maar zoals verwacht kwam die niet. Ook niet toen ik ongeduldig op de knop bleef drukken. Ik liep terug de kamer in en ging weer verder met het maken van mijn ontbijtje. "Om die hoek," ik gebaarde naar de gang van de badkamer. ", de laatste deur rechts kom je uit op een trap. Die leidt naar verdieping dertien, en vanaf daar weet je wel hoe het gaat." Mompelde ik en zweeg verder weer, nog steeds keek ik haar niet aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 6 Emptyza dec 29, 2012 5:26 pm


Hij liep plots langs me heen en liep de gang op naar de lift. Ik hoorde hoe hij een paar keer op het knopje duwde en toen gefrustreerd zuchtte voor hij weer terug kwam en naar de keuken liep, om verder te gaan met zijn ontbijt. "Om die hoek," Hij gebaarde naar de gang waar de badkamer was. ", de laatste deur rechts kom je uit op een trap. Die leidt naar verdieping dertien, en vanaf daar weet je wel hoe het gaat." mompelde hij en hij zweeg. Ik zuchtte weer en knikte. ''Goed. Dag Hades.'' mompelde ik en ik liep de gang op. ''Ik hou van je..'' mompelde ik voor me uit, maar ik ging er eigenlijk van uit dat hij dat al niet meer hoorde. Ik liep de gang door en vond de trap uiteindelijk. Langzaam daalde ik hem af en zocht mijn weg naar beneden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 6 Emptyza dec 29, 2012 6:00 pm

"Goed." Zuchtte ze. "Dag Hades." Ze draaide zich om en liep de aangeduide gang in. "Ik hou van je.." Hoorde ik haar nog mompelen maar ik keek haar niet na en ging gewoon door met koken. Toen ik zeker wist dat ze weg was draaide ik me om en haalde een telefoon uit een keukenkastje. Ik was eerst van plan om naar de bediendes beneden te bellen, om te vertellen dat de lift het niet deed, maar ik bedacht me en belde toen maar naar Poseidon. Ik legde de telefoon aan mijn oor toen deze overging en gelijk nam hij op. "Wel het is ook zeldzaam dat je belt," sprak hij en ik rolde met mijn ogen ook al kon hij dat niet zien. "maar zeg eens." Ik zuchtte en klemde de telefoon tussen mijn schouder en oor terwijl ik verder ging met koken, wat eigenlijk wel mijn stiekeme passie was ook al deed ik dat amper. "Wel ja, we hebben nog steeds niets gedaan.." Mompelde ik en ik hoorde hoe hij zich moest inhouden van het lachen terwijl hij "Hoezo?" Piepte aan de andere kant van de telefoon. "Ja hoezo 'Hoezo', we hebben niets gedaan.. Ik wou wel, maar zij wou weer niet. De avond begon goed maar toen wou ze weer slapen." Bromde ik en ik hoorde hem iets mompelen, duidelijk met de telefoon vergehouden en niet naar mij gericht. Toen hield hij de telefoon weer dichter en antwoordde hij mij. "Je zal geduld moeten hebben met die nieuwe vrouw van je, denk ik." Ik zuchtte en staarde even voor me uit. "Maar waarom wil ze niet? Is het Demeter of Zeus die haar iets verteld heeft.." Begon ik te ratelen en hij onderbrak mij even. "Ja wat zouden ze kunnen vertellen aan zo'n meisje. 'Ga niet met hem naar bed liefje, hij is gevaarlijk!'" Ik hoorde zijn bulderende lach. "En je weet dat Demeter één van de weinigen is die erover kan spreken he hoe bruut je wel niet bent!" Ik liet een geïrriteerde grom horen. "Ik ben niet bruut! En daarbij, als dat het niet is.. Dan wilt ze gewoon niet.. Waarom dan niet?!" Ik hoorde hem nog harder lachen en ik hoorde ook dat de telefoon op speaker stond. "Zet je speaker af." Siste ik en gelijk hoorde ik dat hij deed waar ik om gevraagd had. "Ik zou ook niet met je naar bed willen hoor.." Piepte hij tussen het lachen door en ik stond op het punt om af te leggen toen hij weer ter zake kwam. "Luister Hades, maak je niet zo druk.. Ze komt wel bij zinnen, voor je het weet is zij degene die niet meer van je af kan blijven. Zo was dat ook bij mij en-" "Ik wil niet weten wat je uitgestoken hebt met Amphitrite, oké?! En ze is niet zoals dat ordinair wijf." Hij begon stilaan op mijn zenuwen te werken. "Let op wat je zegt, makker" Snauwde hij beledigd terug en ik liet een lange zucht horen. "Ga gewoon door waarmee je bezig bent, ze geeft wel eens toe. Je bent een geweldige vent, dat kan ook niet anders.. Je bent familie van mij!" Ik kon mijn gegrinnik niet inhouden en sneed met een tevreden grijns op mijn gezicht verder het fruit op mijn bord. "Ze kan niet eeuwen nee zeggen." Ik knikte, ook al zag hij dat niet en zuchtte toen weer. "Best.. Dank je voor je tijd Poseidon." Ik legde af nadat hij nog wat gezeverd had en belde toen naar de bediendes over dat de lift stuk was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 6 Emptyza dec 29, 2012 6:14 pm


Ik was ondertussen op de dertiende verdieping aanbeland, en zo snel als ik kon was ik angstig door gelopen naar de volgende trappen. Die sfeer die hier hing werkte me op mijn zenuwen en ik liep door de gangen naar de trap die me naar beneden zou brengen. ''Persephonee..'' hoorde ik de akelige stemmen al roepen en ik rende vlug door. Ik rende de trap af en struikelde bij de laatste trede, waardoor ik de twaalfde verdieping op rolde. Vloekend greep ik naar mijn enkel en strompelde toen weer verder naar beneden, naar mijn eigen kleine kamertje. Ik zuchtte en liet me op het bed vallen. Ik stond weer op en pakte een kamer jas uit de kast en riep Henk. Toen hij er was zuchtte ik en klopte ik naast me op mijn bed. ''Kun je even naar mijn enkel kijken? Hij is dubbel geklapt en doet pijn.'' Hij knikte en tilde voorzichtig mijn voet op zijn schoot zodra hij naast me zat. ''Henk.. Ik heb nooit je echte naam gevraagd sinds ik hier weer ben, wat is die eigenlijk?'' hij keek naar me op en glimlachte even. ''Pedro.'' Ik glimlachte en mijn gezicht vertrok even toen hij op mijn voet duwde. ''Pedro.. Ik wou je om je hulp vragen. Ik snap Hades even niet meer.. We hadden gister een heel erg gezellige dag op de receptie, alleen s'avonds liep het uit de hand. Je moet zweren dat je het niet doorvertelt.. Hij.. Hij wou met me naar bed, zoals een normaal getrouwd koppel. Maar ik wees hem af. Toen hij dat niet accepteerde heb ik hem geslagen wat een bloedneus veroorzaakte. Hij is alleen nu nog steeds boos op me. Toch niet vanwege een bloedneus?'' zuchtte ik en ik keek vragend naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 6 Emptyza dec 29, 2012 6:24 pm

"De lift doet het niet meer." Raasde ik aan de telefoon tegen een bediende om al mijn frustraties uit te werken. "Repareer hem nu! Ik WEIGER om te voet naar beneden te komen hoor je me?! Ik heb véél te doen! Straks komt die boekhouder ook nog, dus háást jullie!" Ik wachtte op de vrouw haar antwoord. "M..moet ik hem afbellen, heer?" Hoorde ik haar angstig piepen en eigenlijk was ik niet echt boos op haar, maar toch ging ik nog meer schreeuwen. "Néé je moet hem niet afbellen stom wicht!" Ze piepte dat het zo snel mogelijk in orde zou komen en legde bijna af. "WACHT!" Schreeuwde ik en ze legde de telefoon weer aan haar oor. "Stuur alle vrouwelijke, jonge bediendes die me ooit al van dienst geweest zijn naar de troonzaal. Meteen." Gromde ik en legde de telefoon toen af om mijn ontbijt op te eten en vervolgens tóch te voet naar beneden te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Mature Content] The day that couldn't be ignored..
Terug naar boven 
Pagina 6 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Game over [Aphrodite] [Mature Content]
» [Mature Content] We gaan op vakantie...!
» [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.
» [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: