IndexEternalGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggenZoekenFAQKalender

Deel | 

[Mature Content] The day that couldn't be ignored..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Persephone

Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 21

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   ma dec 31, 2012 1:54 pm

"Ja, ik ben er eentje tegengekomen op de trappen toen ik op weg naar beneden was." Ik zag dat zijn blik even over me heen gleed, en glimlachte toen hij goedkeurend knikte. "Kom, laten we met Cerberus gaan worstelen voor zijn schoenen." zei hij grinnikend en bood zijn arm aan. Met een glimlachje pakte ik zijn arm vast en knikte ik. ''Laten we dan maar hopen dat hij er geen groot probleem van maakt.'' zei ik vrolijk en liep toen met hem mee naar het hok van Cerberus. ''Cerberus, kijk eens wie ik heb meegenomen.'' riep ik vrolijk naar de enorme hond en duwde toen Hades voor me uit.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 19

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   ma dec 31, 2012 2:40 pm

Ze nam mijn arm glimlachend vast en knikte. "Laten we dan maar hopen dat hij er geen groot probleem van maakt." Zei ze vrolijk en we liepen samen naar het gigantische hok van Cerberus. Het duurde zoals gewoonlijk even voor dat de deur open was en we effectief binnen stonden. "Cerberus, kijk eens wie ik heb meegenomen." Hoorde ik Persephone vrolijk roepen naar de reusachtige, driekoppige hond en vervolgens duwde ze zich voor me uit. "Hè, wa-" Mompelde ik en hoorde hem al aan komen sprinten. "Ho, kalm aan makker!" Ik werd haast omver gelopen en voelde vervolgens één van zijn rasperige tongen over mijn wang glijden.Ik trok even een vies gezicht.

Hades Aidoneus Dis Isodetes Kronides

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://eternal.actieforum.com
Persephone

Character sheet
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   ma dec 31, 2012 2:46 pm

"Hè, wa-" Mompelde hij verward en ik zag Cerberus al aan komen sprinten. "Ho, kalm aan makker!" Zei Hades en ik grinnikte vrolijk toen Cerberus bijna hem om ver liep. een van de koppen likte opgetogen Hades zijn gezicht en ik proestte het bijna uit toen ik Hades zijn vieze gezicht zag. Ik liep naar de hond toe en aaide hem over zijn koppen heen. ''Brave hond. Wie is hier een brave jongen.'' zei ik vrolijk en ik klopte hem op zijn hoofd. ''Hades pak jij zijn schoenen anders even.'' zei ik rustig terwijl ik het beest bleef aaien. ''We gaan een wandelingetje maken liefje. Maar dan moet je wel even wat kleren aan. We willen natuurlijk niet dat je kou vat of iets dergelijks. Dus je moet braaf meewerken goed?'' sprak ik tegen de hond en ik glimlachte. ''Poot op.'' beval ik en hij tilde een van zijn poten op. ''Ga je gang.'' zei ik toen tegen Hades. ''Eens kijken of het lukt.''
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   ma dec 31, 2012 3:02 pm

Persephone begon Cerberus lieflijk te aaien. "Brave hond. Wie is hier een brave jongen." Ze ze. "Hades pak jij zijn schoenen anders even." Vroeg ze rustig en ik draaide me om zodat ik die kon gaan halen. "We gaan een wandelingetje maken liefje. Maar dan moet je wel even wat kleren aan. We willen natuurlijk niet dat je kou vat of iets dergelijks. Dus je moet braaf meewerken goed?" Hoorde ik haar zeggen. Ik liep naar een ander deel van zijn hok en zag gelijk de grote botten al staan. Voorzichtig kwam ik er met twee in mijn armen mee terug, en zette ze op de grond neer, daarna liep ik weer weg om de andere twee te halen. Goden, wat was ik toch blij dat hij maar vier poten had. "Poot op." Beval Persephone, en wonder boven wonder deed de hond wat hem gevraagd was. "Ga je gang." zei ze triomfantelijk. "Eens kijken of het lukt." Ik knikte en nam een bot op die ik voorzichtig aan zijn poten probeerde te schuiven zodat ik de veters kon dicht doen. "Zit stil jongen," mompelde ik uiterst geconcentreerd.

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   ma dec 31, 2012 3:35 pm

Hades knikte en liep naar Cerberus toe, waarna hij een van de dingen aan zijn poten probeerde te schuiven. Ik zag dat Cerberus ongemakkelijk wat bewoog en aaide hem over een van zijn koppen. "Zit stil jongen," mompelde Hades geconcentreerd. ''Het is zo klaar. Blijf.'' gaf ik hem als opdracht en hij hield nu netjes zijn poot stil. ''Brave jongen.'' kirde ik en ik duwde een kus op een van zijn koppen. Toen hij de eerste schoen aanhad glimlachte ik. ''Zet je poot maar weer op de grond goed. Andere poot op.'' zei ik op een lief toontje tegen hem en hij deed precies wat ik van hem vroeg.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   ma dec 31, 2012 3:49 pm

"Het is zo klaar. Blijf." vulde Persephone me aan, omdat ze zelf ook zag dat Cerberus zich nogal zenuwachtig gedroeg. Achja, honden hielden er gewoon niet van om kleren aan te doen, dat was gewoon puur natuur volgens hun gedrag. "Brave jongen," kirde ze vrolijk toen hij deed wat ze vroeg en ik kon de schoen nu met gemak aan trekken. Snel deed ik de strikken en de rits goed, zodat hij zijn voet weer neer kon zetten. "Zet je poot maar weer op de grond goed. Andere poot op." Zei ze op een lieve toon tegen de reusachtige grond, en het was een echt wonder dat hij precies deed wat ze hem opdroeg. "Wow, ik begin al bijna te denken dat jij veel beter bent om mijn werk te doen." Grinnikte ik, en gelijk begon ik met het aantrekken van zijn tweede schoen.

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   ma dec 31, 2012 5:35 pm

"Wow, ik begin al bijna te denken dat jij veel beter bent om mijn werk te doen." grinnikte hij en hij begon met de tweede schoen vlug aan te doen. ''Brave jongen. Blijf.'' zei ik met een glimlach en keek toen naar Hades. ''Dat heet aandacht aan je huisdier schenken.'' grinnik ik. ''Als je iets meer aandacht aan hem zou besteden zou die binnen no time precies doen wat je zei.'' zei ik vrolijk en ik richtte me weer tot Cerberus. Toen hij eindelijk alle schoenen aan had klopte ik hem op zijn nek. ''Brave jongen. Nu zit.'' zei ik en braaf deed hij wat ik deed. ''Moet hij nog meer aan?''
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   ma dec 31, 2012 6:16 pm

"Dat heet aandacht aan je huisdier schenken." grinnikte ze. "Als je iets meer aandacht aan hem zou besteden zou die binnen no time precies doen wat je zei." zei ze vrolijk en in stilte ging ik door met het aantrekken van zijn schoenen. "Brave jongen. Nu zit." de hond gehoorzaamde haar op nieuw en ze wendde zich weer naar mij, ik kwam uit mijn hurkzit overeind. "Moet hij nog meer aan?" vroeg ze en ik liep even weg naar zijn kast om vervolgens met een hele lange sjaal te komen, drie sjalen om precies te zijn. "Gewoon nog zijn nekken inwikkelen en dan is hij wel goed." Glimlachte ik. Ik gaf haar een sjaal aan en begon met er een rond zijn middelste nek te wikkelen en vast te knopen. "Zorg dat je ze vastmaakt, anders zijn we ze kwijt."

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   di jan 01, 2013 9:26 pm

Hij liep even weg en kwam toen terug met enorme stukken stof in zijn handen terug. "Gewoon nog zijn nekken inwikkelen en dan is hij wel goed." Glimlachte hij. Hij gaf me een van de van de lappen stof en ik zag dat het een sjaal was. Ik keek naar zijn bewegingen en zag dat hij een van de sjalen om de nekken gooide van een van de koppen. "Zorg dat je ze vastmaakt, anders zijn we ze kwijt." Ik knikte en legde de sjaal om zijn nek, wikkelde hem er een paar keer omheen en knoopte hem vast. ''Brave jongen.'' glimlachte ik en ik zag dat Hades de derde sjaal al had omgeknoopt. ''Je bent al zo groot.'' mompelde ik tegen de hond en aaide hem eventjes. ''Dus. Nu zijn we echt klaar om te gaan?'' vroeg ik en ik keek naar Hades. ''Leid jij de weg dan maar.''
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   di jan 01, 2013 9:39 pm

Ze volgde mijn raad op en ondertussen was ik bezig met het knopen van de derde sjaal. "Brave jongen." Zei ze tegen de grote hond en aaide hem nog eventjes. "Je bent al zo groot." Ik zuchtte. "Ja, hij was niet altijd zo.." Ik herinnerde me nog goed hoe klein hij was in het begin. "Dus. Nu zijn we echt klaar om te gaan?" Vroeg ze en ik knikte. "Leid jij de weg dan maar." Ik liep nog even weg om zijn riem te halen en klikte hem vast aan zijn drie halsbanden, want er waren drie koorden die samenkwamen in een. "Ik laat hem straks wel loslopen." Ik nam haar bij haar arm en liep naar de grote deur richting buiten, waarna we de tuinen inliepen en vervolgens weer over de velden liepen. We gingen een hele lus wandelen, en pas toen ik zeker wist dat hij nergens heen kon, klikte ik Cerberus weer los zodat hij vrij kon rondlopen. Ik wikkelde de koorden rond mijn pols. "Het is bijna kerstmis.." Grinnikte ik vrolijk en ik nam haar hand vast.

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   di jan 01, 2013 9:56 pm

Hij liep weer weg en kwam toen terug met een riem. Hij klikte de riemen een voor een vast en ik wachtte rustig. "Ik laat hem straks wel loslopen." Hij nam me bij de arm en ik liep rustig met hem mee. We liepen weer door de grote deuren naar de tuinen en toen over de velden. Op een gegeven moment maakte hij Cerberus los en die stoof er gelijk vandoor. Met een glimlach stopte ik een pluk haar achter mijn oren. "Het is bijna kerstmis.." Grinnikte hij vrolijk en hij nam mijn hand weer vast. Ik stond heel even stil en keek hem toen vrolijk aan. ''Echt waar? Kerstmis is mijn favoriete feestdag. Zeg me alsjeblieft dat we het wel kunnen vieren? Ik versier het paleis wel als je geen tijd hebt. Alsjeblieeeeeft Hades.'' begon ik gelijk te smeken en ik pakte zijn arm stevig vast.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   di jan 01, 2013 10:03 pm

Ze bleef stil aan en keek me enthousiast aan. "Echt waar?" Ze leek me niet te geloven. "Kerstmis is mijn favoriete feestdag. Zeg me alsjeblieft dat we het wel kunnen vieren? Ik versier het paleis wel als je geen tijd hebt. Alsjeblieeeeeeeft Hades." Smeekte ze en ze greep me bij mijn arm. "Ik weet het niet." Gaf ik toe en ik liep weer verder. "Wat doe je altijd op kerstmis? Je vierde het zeker steeds met je moeder?" Ik probeerde haar greep om mijn arm te laten lossen. "Ik heb geen versiering in het paleis trouwens, ik vier het nooit.."

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   di jan 01, 2013 10:12 pm

"Ik weet het niet." zei hij en hij liep weer verder. "Wat doe je altijd op kerstmis? Je vierde het zeker steeds met je moeder?" Ik voelde hem aan mijn vingers frunniken en ik liet zijn arm los, om zijn hand weer vast te pakken. "Ik heb geen versiering in het paleis trouwens, ik vier het nooit.." Ik beet eventjes op mijn en was weer stil. ''Ik vierde het inderdaad met mijn moeder. We ontbeten samen, pakten kadootjes uit pakken en s'avonds weer heerlijk uitgebreid eten.'' glimlach ik en keek toen weer naar hem. ''Alsjeblieft Hades laten we Kerst vieren. Dat hoort er gewoon bij. Ik kan Hermes wel vragen om versiering te brengen. Dan versier ik wel samen met hem het kasteel. Alsjeblieft Hades?'' Ik keek hem met mijn allerliefste blik aan om hem over te halen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   di jan 01, 2013 10:23 pm

Ze beet zachtjes op haar lip toen ze mijn hand weer vasthield. Plots was ze heel wat minder enthousiast. "Ik vierde het inderdaad met mijn moeder. We ontbeten samen, pakten kadootjes uit en s'avonds weer heerlijk uitgebreid eten." Ze glimlachte. "Alsjeblieft Hades laten we Kerst vieren." Ze keek met twinkelende ogen naar me op. "Dat hoort er gewoon bij. Ik kan Hermes wel vragen om versiering te brengen. Dan versier ik wel samen met hem het kasteel. Alsjeblieft Hades?" Ze keek me met haar allerliefste blik aan en ik zuchtte eventjes. Langs de ene kant zou ik Hermes dan moeten toestaan om te komen.. Langs de andere kant zou die periode misschien wel iets opleveren wat ik al zo lang wou. "Best," zei ik plots, met tegenzin. "Maar je blijft weg uit de slaapkamer met die lichtjes, goed? En ga met een hele grote boog om mijn troon heen, ik wil dat je daar af blijft." Ik keek haar indringend aan toen ik haar even halt hielt aan haar arm. "..En we vieren kerstmis zónder Hermes. Hij blijft hoogstens tot kerstavond."

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   di jan 01, 2013 10:28 pm

Hij zuchtte en zwijgend liep hij verder, overduidelijk denkend. Afwachtend keek ik hem aan en liep met hem mee. "Best," zei uiteindelijk, maar met hoorbare tegenzin. "Maar je blijft weg uit de slaapkamer met die lichtjes, goed? En ga met een hele grote boog om mijn troon heen, ik wil dat je daar af blijft." Hij keek me met een indringen blik aan en nam mijn arm vast zodat ik stopte met lopen. "..En we vieren kerstmis zónder Hermes. Hij blijft hoogstens tot kerstavond." Met een enorme glimlach keek ik hem aan en duwde een kus op zijn lippen. ''Ah dankje dankje dankje dankje Hades!'' zei ik blij en ik sloeg mijn armen rond zijn nek. ''Natuurlijk niet in de slaapkamer en niet op de troon. Komt goed.'' zei ik vrolijk en ik keek toen naar hem op. ''En natuurlijk blijft Hermes niet met kerst. Kerst is voor familie.'' zei ik met een glimlach en ik duwde weer een kus op zijn wang, waarna ik mijn hoofd op zijn schouder legde. ''Ik hou van kerst.'' prevelde ik en samen liepen we weer door.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   di jan 01, 2013 10:33 pm

Ze keek me met een brede glimlach van oor tot oor aan en duwde dankbaar een kus op mijn lippen. "Ah dankje dankje dankje dankje Hades!" Ze sloeg haar armen om mijn nek en ik trok verbaasd een wenkbrauw naar omhoog. "Natuurlijk niet in de slaapkamer en niet op de troon. Komt goed. En natuurlijk blijft Hermes niet met kerst. Kerst is voor familie." Ik begon luid te lachen. "Oh, het zal je nog verbazen wie er allemaal komt opdagen als ik álle familieleden zou uitnodigen." Ze drukte al een kus op mijn wang en legde haar hoofd op mijn schouder. "Ik hou van kerst." Ik rolde met mijn ogen en trok haar weer mee, want ik wou niet dat we Cerberus verloren. "Ja, ja kleine meid." Ik liep met een hoofd vol zorgen weer verder.

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   di jan 01, 2013 10:37 pm

Hij begon hard te lachen. "Oh, het zal je nog verbazen wie er allemaal komt opdagen als ik álle familieleden zou uitnodigen." Ik glimlachte en ik haalde mijn schouders op. ''Ik bedoelde voor ons tweetjes, als familie.'' Uit mijn ooghoeken zag ik hem met zijn ogen rollen op mijn andere tekstje en ik grinnikte even. "Ja, ja kleine meid." mompelde hij en ik bleef vrolijk voor me uit kijken naar Cerberus. ''Waar lopen we eigenlijk heen?''
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   di jan 01, 2013 10:47 pm

Ze haalde haar schouders op. "Ik bedoelde voor ons tweetjes, als familie." Had ze nog gemompeld en ik zag dat ze weer voor haar uit ging kijken. Voor ons uit liep Cerberus nog steeds enthousiast van links naar rechts, nieuwsgierig als altijd. "Waar lopen we eigenlijk heen?" Vroeg ze na een hele lange tijd dat we beiden stil bleven. "Ik heb een wandeling uitgestippeld." Sprak ik vlot. "We lopen in een lus, en ondertussen zie je wat van de omgeving. Het is niet zo'n heel erg lange." Mijn gedachten dwaalden weer af naar wat ik haar in vredesnaam zou kopen voor deze gelegenheid.

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   di jan 01, 2013 10:57 pm

"Ik heb een wandeling uitgestippeld." zei hij en ik knikte. "We lopen in een lus, en ondertussen zie je wat van de omgeving. Het is niet zo'n heel erg lange." Ik zag dat hij weer helemaal in gedachten verzonken was en ik kon bijna wel raden waar hij over na dacht. Kerst. Met een tevreden glimlach op mijn gezicht keek ik ook voor me uit. Ik had in mijn hoofd al helemaal geplant hoe ik het kasteel zou versieren, wat we moesten gaan eten. En ik zou Hermes weer zien. Ik kon het bijna niet laten om te gaan huppelen maar hield mezelf weer in toom terwijl ik naar de omgeving keek. ''Het is hier best mooi.'' mompelde ik
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   di jan 01, 2013 11:02 pm

Plots begon ze te huppelen en toen ik haar los liet, hield ik mijn pas even in terwijl ik verder diep in gedachten verzonken was. Wat zou ik haar in vredesnaam moeten kopen? Ik moest toegeven dat ik nooit goed was in cadeautjes kopen, en al zeker niet voor een vrouw. Misschien kon ik maar beter eens naar Demeter bellen en het haar gewoon eerlijk vragen, of naar Poseidon.. Die was ook wel goed in het kopen van cadeaus. Zelf had ik helemaal geen inspiratie, en ik vond de cadeaus die ik toegestuurd kreeg zelf nooit echt leuk. Daarbij hadden de mannelijke goden de traditie om me erg schuine dingen toe te sturen. Het was allemaal enorm kinderachtig. "Het is hier best mooi." mompelde ze en ik zag dat ze om zich heen keek. Met een glimlach keek ik haar aan. "Vind ik ook." Ik glimlachte.

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   di jan 01, 2013 11:08 pm

Met een glimlach keek hij me aan. ''Vind ik ook.'' zei hij, nog steeds met dezelfde glimlach op zijn gezicht. Ik keek vrolijk naar hem en keek weer terug naar hem. ''Waar denk je nou zo diep over na? Je bent helemaal afwezig.'' zei ik terwijl ik kort grinnikte, en ik hield mijn hoofd schuin. ''je maakt je toch niet zorgen vanwege Hermes? Want Hermes en ik zijn gewoon vrienden, meer niet.'' zei ik met een lief glimlachje en ik duwde een kus op zijn neus. ''Of zit er iets anders dwars?''
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   di jan 01, 2013 11:14 pm

"Waar denk je nou zo diep over na? Je bent helemaal afwezig." Vroeg ze, natuurlijk ahd ze het opgemerkt. Ik keek haar met een frons op mijn gezicht aan. "Je maakt je toch niet zorgen vanwege Hermes?" Vragend hield ze haar hoofd schuin. "Want Hermes en ik zijn gewoon vrienden, meer niet." Ze liep terug naar me toe en duwde een kus op mijn neus. "Of zit er iets anders dwars?" Ik schudde mijn hoofd en glimlachte geforceerd. "Nee, nee.. Het is niets." Ik nam haar hand terug vast en zwaaide ze tussen onze lichamen heen en weer. "Laten we gewoon een fijne dag hebben samen."

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   wo jan 02, 2013 1:14 pm

Hij schudde zijn hoofd en een glimlach verscheen op zijn gezicht. "Nee, nee.. Het is niets." Hij pakte mijn hand weer vast en liet onze handen tussen ons in heen en weer zwaaien. "Laten we gewoon een fijne dag hebben samen." Ik knikte en begon weer te lopen. ''Een fijne dag gaat vast wel lukken.'' zei ik met een glimlachje. ''En maak je geen zorgen. Ik weet zeker dat waar je je ook druk om maakt, het vast wel goed komt.'' zei ik vrolijk en ik duwde een kus op zijn wang. Vrolijk keek ik om me heen en toen Cerberus terug kwam met een tak in zijn bek pakte ik de tak aan en gooide hem met al mijn kracht een eind weg. Vrolijk stoof hij erachteraan en ik grinnikte terwijl ik met Hades door liep.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   wo jan 02, 2013 1:29 pm

"Een fijne dag gaat vast wel lukken." glimlachte ze en ik glimlachte terug. "En maak je geen zorgen. Ik weet zeker dat waar je je ook druk om maakt, het vast wel goed komt." Ik trok even een scheve glimlach en liet haar rustig doen als ze me weer een kusje op mijn wang gaf. Ik keek weer voor me uit en zuchtte. "Je hebt gelijk." Grinnikte ik en ik zag dat Cerberus weer terug kwam aanzetten met een kapotte tak in een van zijn bekken. Persephone nam de tak aan en gooide hem met al haar kracht een eindje weg. Gelijk stoof hij erachteraan en ik grinnikte even. "Je weet niet waar je aan begonnen bent," gelijk ging mijn gegrinnik over in bulderend gelach. Cerberus kon enorm vervelend zijn soms.

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   wo jan 02, 2013 1:40 pm

"Je hebt gelijk." had hij gegrinnikt en keek toe hoe ik de tak weg gooide voor Cerberus. Hij begon weer te grinniken. ''Je weet niet waar je aan bent begonnen.'' zei hij grinnikend en vrijwel direct daarna begon hij bulderend te lachen. Met opgetrokken wenkbrauw keek ik hem aan en haalde mijn schouders op. ''Geeft niet. Ik hou het nog wel eventjes vol.'' zei ik rustig en ik nam de tak weer aan, waarna ik hem weg wierp. ''Het is trouwens echt een lieve hond. Ondanks dat hij zo'n beetje twee keer zo groot als mij is.'' grinnik ik
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   

Terug naar boven Go down

[Mature Content] The day that couldn't be ignored..
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 9 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Daphne Leto
» [Kellin] Away from the madness.
» It really presents nothing. [Kat]
» Newton's Law > Lesson 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: