Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 [Mature Content] The day that couldn't be ignored..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 11 Emptywo jan 02, 2013 6:46 pm


"Dan laten we het over aan de bediendes om te kiezen, want jij gaat koken." zei hij nadat hij zich naar mij gedraaid had. Met een glimlach keek ik hem aan. ''Prima.'' zei ik droog. Opeens grijnsde hij breed. "Die hond liep erbij.. Hij is heus niet achterlijk hoor. Hij begrijpt alles." Heel eventjes keek hij me aan. "Dus ook dat je niet vrijwillig naar hier gekomen bent.." Ik haalde mijn schouders op. ''Ik snap ook wel dat hij alles begrijpt. Anders had hij lang niet zo makkelijk al die trucjes zo vlug kunnen leren.'' glimlach ik rustig. ''En misschien was hij juist daarom wel zo ontzettend lief voor me, voor zover honden lief kunnen zijn dan.'' zei ik en ik keek voor me uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 11 Emptywo jan 02, 2013 6:52 pm

"Prima," stemde ze in met dat zij vanavond de maaltijd zou bereiden. Vervolgens haalde ze haar schouders onverschillig op. "Ik snap ook wel dat hij alles begrijpt. Anders had hij lang niet zo makkelijk al die trucjes zo vlug kunnen leren." Ik grinnikte toen ze dat zo rustig zei. "En misschien was hij juist daarom wel zo ontzettend lief voor me, voor zover honden lief kunnen zijn dan." Ik lachte luid. "Ja, hij is een echte gentlemen." Ik zweeg even voor een hele tijd. "Waar is hij eigenlijk heen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 11 Emptydo jan 03, 2013 10:39 am


Hij lachte luid en vrolijk. "Ja, hij is een echte gentlemen." Een hele tijd liepen we weer zwijgend naast elkaar, tot hij plots weer zijn mond opende. "Waar is hij eigenlijk heen?" Ik keek verward naar hem op. ''Wie?'' ik fronsde even denkend mijn wenkbrauw en kreeg toen een 'aha' gezicht. ''O Cerberus. Ik heb hem al vast naar binnen gestuurd, zodat ik mijn aandacht aan jou kon geven. Ik wou niet weer een ruzie.'' zei ik met een glimlachje en ik keek naar de enorme deuren die nu al beter in zicht kwamen. ''Kijk, daar zit hij al braaf te wachten.'' glimlach ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 11 Emptydo jan 03, 2013 4:06 pm

Ze keek me met een verwarde blik aan. "Wie?" Zei ze fronsend, maar al snel veranderde die blik. "O Cerberus. Ik heb hem al vast naar binnen gestuurd, zodat ik mijn aandacht aan jou kon geven. Ik wou niet weer een ruzie." Ze glimlachte en ik rolde even met mijn ogen, waarna ik weer strak voor me uit ging kijken. In de verte zag ik de enorme deuren van het paleis al opdoemen. "Kijk, daar zit hij al braaf te wachten." Zei ze, gebarend naar de grote hond. Ik tuurde even en zag hem toen inderdaad zitten. "Ja." Zei ik kortaf, haar gelijk gevend, en liep toen op de grote hond af. "Blaf even luid jongen, dan kunnen de bediendes de deuren openen."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 11 Emptydo jan 03, 2013 4:11 pm


"Ja." Zei hij kortaf, en liep toen op de enorme hond af. "Blaf even luid jongen, dan kunnen de bediendes de deuren openen." Cerberus deed wat Hades hem vroeg en op een afstandje bleef ik naar de twee kijken. Niet veel later zag ik de deuren open gaan en Cerberus stoof al weer naar binnen. Rustig liep ik achter hem en Hades aan om zwijgend af te wachten wat hij nu weer ging doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 11 Emptydo jan 03, 2013 4:17 pm

Cerberus begon al gelijk luid te blaffen en het duurde niet lang vooraleer ik geluid aan de andere kant hoorde. De sloten gingen open en ik zag een jongedame in de deuropening verschijnen, het was Daphne.. Die bediende dat ik aan Persephone geschonken had. Ze boog even toen ze zag dat wij het waren en opende de deur gelijk nog meer. Cerberus stoof gelijk al naar binnen en op een langzaam tempo volgde ik zijn voorbeeld. "Je kan maar beter mee met je bediende gaan als jij vanavond koken wilt." Glimlachte ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 11 Emptydo jan 03, 2013 4:21 pm


"Je kan maar beter mee met je bediende gaan als jij vanavond koken wilt." sprak hij tegen mij met een glimlach en zwijgend knikte ik. Ik hielp eerst Daphne nog met de deuren weer dicht te doen en liep toen weg. ''Kom Daphne. Ik zou het op prijs stellen als je me vanavond zou willen helpen met koken. Ik kan niet alles in mijn eentje.'' zei ik simpel tegen haar en keek over mijn schouder naar Hades. ''We eten om zes uur.'' zei ik rustig en liep door naar de keuken, waar we gelijk aan de slag gingen
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 11 Emptydo jan 03, 2013 4:29 pm

Ze keek me aan en knikte goedkeurend, maar ze bleef wel zwijgen. Ze hielp nog even met het sluiten van de deuren, terwijl ik alweer mijn lederen jas uit trok ondertussen een beetje verderop in de gang. "We eten om zes uur." Hoorde ik haar nog zeggen toen ze al bijna vertrokken waren, en ik knikte. "Ik zal er zijn." Ik draaide me om en liep door de gang met Cerberus, om hem terug in zijn hok te gaan plaatsen en zijn schoenen uit te trekken, wat bloed, zweet en tranen koste. Vervolgens liep ik naar mijn kantoor om mijn stapel papierwerk te verkleinen, tot het zesde uur aanbrak.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 11 Emptydo jan 03, 2013 4:42 pm


Vrolijk was Daphne achter me aan gehuppelt. ''Ik kook niet zo vaak. En ik ben blij dat ik u mag helpen meesteres.'' kirde ze en ik grinnikte. ''Ten eerste, ik ben geen u, maar een je. Ten tweede, je mag me gewoon persephone noemen. Dat meesteres gedoe is niks voor mij.'' lach ik en ze knikte. ''Wat gaan we maken?'' Ik staarde even denkend voor me uit. ''Iets ontzettend simpels. Wat hem misschien wel herinnert aan de tijd op de Olympus.'' glimlach ik en ik ga gelijk aan de slag met Daphne

Toen het klokslag 6 was, was net alles klaar. Daphne zou het toetje voor me afmaken en met een glimlach liep ik met het dienblad vol eten en Pedro, die ook een dienblad droeg. Ik zag Hades al zitten en ik glimlachte. Rustig zette ik de schalen met deksels neer en ging toen in plaats van tegen over hem zitten, op de stoel naast hem zitten. Meestal zaten we allebei aan het hoofd van de tafel, maar ik besloot om bij hem op de hoek te gaan zitten. Ik had de borden al neer gezet en keek naar hem. ''Eet smakelijk.'' glimlach ik. ''geen voorgerecht. Hoofdgerecht en toetje.'' zei ik rustig en knikte naar Pedro die de deksels van de schalen af haalde. ''Gerookte kipfilet, aardappeltjes en stoofpeertjes.'' zei ik en ik keek nieuwschierig naar hem. Achter me hoorde ik Daphne naar binnen komen en wist dat ze met een simpel drankje aankwam. ''En appelsap en druivensap. Geen wijn.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 11 Emptydo jan 03, 2013 4:54 pm

Ik had een hele boel werk achter de rug. De stapel in het kantoor was iets groter geworden omdat er een dag voorbij was, maar het viel al bij al nog mee. Ik had een paar uurtjes werk nog gehad, maar was toen al helemaal klaar. Dit was de eerste keer sinds een lange tijd dat alles pico bello gedaan was tot het laatste document. Het overige half uur bracht ik nog door met een beetje alles in orde te steken in het archief, en rond klokslag 6 uur was ik al op mijn plek in de eetzaal gaan zitten. Persephone was ook stipt met het eten klaar, en Pedro liep naast haar met een andere schaal in zijn handen. Nieuwsgierig keek ik naar de potten die ze op tafel zette, ik vroeg me af wat ze gemaakt zat. Ik was ook erg verbaasd toen ze naast me kwam zitten, in plaats van tegenover me aan het uiterste eind van de tafel. "Eet smakelijk." zei ze toen alles klaarstond. "Geen voorgerecht. Hoofdgerecht en toetje." Ik knikte en zag hoe de bediende de deksels weghaalde. "Gerookte kipfilet, aardappeltjes en stoofpeertjes." Ik glimlachte al watertandend. "Hmmm, dat zal heerlijk zijn." "En appelsap en druivensap." Daphne kwam naar binnen gelopen. "Geen wijn." Ik trok een wenkbrauw naar omhoog en keek strak naar Persephone. "Geef mij maar mijn gewone wijn, Daphne." Beviel ik haar, no way dat ik die burcht zou drinken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 11 Emptyvr jan 04, 2013 11:32 am


"Hmmm, dat zal heerlijk zijn." zei hij watertandend en ik glimlachte vrolijk. Toen ik zei dat er geen wijn was keek hij me fronsend met een strakke blik aan. "Geef mij maar mijn gewone wijn, Daphne." Ik keek hem rustig aan. ''Nee Daphne. Doe maar niet.'' sprak ik kalm en keek naar hem. ''Ik had al gedacht dat je zo zou gaan reageren. Dus het is appelwijn en druivenwijn. Wat eigenlijk dus in principe gewoon rode wijn is, aangezien ik voor rode druiven heb gekozen.'' zei ik rustig en ik keek hem toen scherp aan. ''En ik wil niet dat je wat anders gaat drinken na al die moeite die ik gedaan heb.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 11 Emptyvr jan 04, 2013 3:56 pm

"Nee Daphne. Doe maar niet." Sprak Persephone kalm bevelend tegen haar meid. Ik kneep mijn ogen even samen en stak mijn hand gebarend op dat de bediende even moest wachten. "Ik had al gedacht dat je zo zou gaan reageren. Dus het is appelwijn en druivenwijn. Wat eigenlijk dus in principe gewoon rode wijn is, aangezien ik voor rode druiven heb gekozen." Ik leunde opzij in mijn stoel, met mijn elleboog op de armleuning rustend. "En ik wil niet dat je wat anders gaat drinken na al die moeite die ik gedaan heb." Ik zuchtte geërgerd. "Een man heeft zijn dagelijkse portie wijn nodig," ik gebaarde naar de bediende dat ze die toch kon gaan halen. "Wijn van kwaliteit. Als jij die burcht wil drinken, is dat goed voor mij, maar ik hoef het niet." Ik leunde naar achteren en wachtte tot ze terug kwam met de fles. "Maar ik weet zeker dat het eten overheerlijk zal zijn hoor."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 11 Emptyvr jan 04, 2013 7:08 pm


Hij zuchtte geirriteerd. "Een man heeft zijn dagelijkse portie wijn nodig," zei hij en hij gebaarde naar Daphne dat ze die wijn moest halen. "Wijn van kwaliteit. Als jij die burcht wil drinken, is dat goed voor mij, maar ik hoef het niet." Hij leunde achterover en ik keek hem geirriteerd aan. "Maar ik weet zeker dat het eten overheerlijk zal zijn hoor." Ik sloeg het servet kwaad uit en legde het over mijn schoot heen. ''Nou. Eet smakelijk dan.'' mompelde ik en ik schepte voor mezelf wat van alles op, waarna ik gelijk er aan begon te eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 11 Emptyvr jan 04, 2013 7:25 pm

Ze keek me boos aan en legde toen een servet op haar schoot neer. "Nou. Eet smakelijk dan." mompelde ze en ze schonk van alles op haar eigen bord uit, om koppig te beginnen eten. Ik daarentegen wachtte geduldig tot haar bediende terug was met mijn fles wijn. Oh, wat had ik toch zin in mijn glaasje wijn nu. Met een tevreden glimlach wendde ik me tot Daphne. "Dankjewel schat, als je zo lief zou willen zijn om me ook even een glaasje uit te schenken.." Ik keek toe hoe ze deed wat ik vroeg en schepte vervolgens mijn eigen bord vol om rustig te beginnen eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 11 Emptyvr jan 04, 2013 7:32 pm


"Dankjewel schat, als je zo lief zou willen zijn om me ook even een glaasje uit te schenken.." sprak hij tegen Daphne en die deed braaf wat haar gezegd was. Misschien moest ik binnenkrt maar even een gesprek met Pedro en Daphne hebben. Toen Hades zijn bord ook eens vol had geschept was die van mij al half leeg en pakte ik het appel drankje, waar ik mijn glas mee vulde. Rustig nam ik er een slok van en zuchtte toen even waarna ik met mijn hand door mijn haren streek. Ik zag dat ik nog steeds een schort aan had en grinnikte zachtjes. Vlug knoopte ik hem los. ''Daphne.'' riep ik haar, waarna ze aan gesnelt kwam. ''Zou je deze misschien voor me op willen bergen? Ik was hem vergeten net.'' zeg ik met een glimlach en ze knikte. Ze neemt het ding van me aan en loopt weer weg. Rustig eet ik mijn bord leeg en wacht tot Hades ook klaar was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 11 Emptyza jan 05, 2013 12:02 pm

Ze dronk wat en zuchtte toen. Even bekeek ze zichzelf, en ze zag toen waarschijnlijk dat ze haar schort nog aan had, want ze knoopte hem los en riep om haar bediende. "Daphne." toen het meisje aangesneld kwamp gaf ze de schort aan. "Zou je deze misschien voor me op willen bergen? Ik was hem vergeten net." Ondertussen was ik nog steeds aan het eten, ze had nog tamelijk veel gekookt. Maar ik merkte dat de bediendes haar wel meegeholpen hadden, daar was geen twijfel over mogelijk. Toen ze haar bord leeggegeten had, wachtte ze tot ik klaar was. Dat duurde nog een tijdje, maar daarna legde ik mijn bestek tevreden dwars over mijn bord heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 11 Emptyza jan 05, 2013 12:08 pm


Ik keek rustig naar het eten terwijl Hades zijn bord leeg at. Toen hij eindelijk klaar was keek ik met een glimlach naar hem. ''Ik hoop dat je nog een gaatje over hebt. We hebben nog een toetje.'' glimlach ik en ik sta op en pak de schalen met eten op. Gelijk kwam daphne er aan en volgde mijn voorbeeld en nog een ander meisje ook. Samen ruimden we de tafel leeg. Ik had Daphne gevraagd even een schoon bord en bestek neer te leggen voor mij en Hades terwijl ik het toetje pakte. Ik pakte de schaal op en met een glimlach liep ik terug naar Hades. ''Tada.. Chocoladetaart met een suikerglazuur laagje erboven op. Ik hoop dat je er van houdt.'' glimlach ik en ik zet de schaal op tafel neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 11 Emptyza jan 05, 2013 12:18 pm

"Ik hoop dat je nog een gaatje over hebt. We hebben nog een toetje." Zei ze en ik trok een wenkbrauw op. "Je hebt je best gedaan blijkbaar?" Ze begon met de tafel af te ruimen samen met de andere bedienden en tevreden bleef ik achterover in mijn stoel leunend zitten, met mijn glas aan mijn lippen gezet. Ze stoven allemaal uit een om dingen te gaan halen, en ik sloot even mijn ogen terwijl ik een moment alleen was. Uiteindelijk hoorde ik weer voetstappen aankomen, en ik zag dat het Persephone was met een schaal in haar handen. "Tada.." ze haalde het deksel ervan. "Chocoladetaart met een suikerglazuur laagje erboven op. Ik hoop dat je er van houdt." Ik keek naar de taart en glimlachte. "Ohlala," ik keek toe hoe ze hem op tafel neerzette en kneep toen achterdochtig mijn ogen samen. "Wacht eens even," ik keek haar aan. ".. De bediendes hebben je dingen vertelt, niet waar?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 11 Emptyza jan 05, 2013 12:29 pm


Met een brede glimlach op zijn gezicht keek hij naar de taart in mijn handen. "Ohlala," zei hij maar kneep toen achterdochtig zijn ogen samen. "Wacht eens even," hij keek naar me en vragend beantwoordde ik zijn blik. ".. De bediendes hebben je dingen vertelt, niet waar?" zei hij en ik schudde mijn hoofd. ''Nee. Daphne heeft me alleen geholpen met het afwerken van de taart. Ik had geen tijd meer voor het glazuur. Ik ben gewoon dol op chocolade taart. Is er iets mis mee dan?'' vroeg ik aarzelend en ik keek naar hem. Ik ging weer op de stoel zitten en keek vragend naar hem
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 11 Emptyza jan 05, 2013 12:37 pm

Ze schudde haar hoofd als antwoord. "Nee. Daphne heeft me alleen geholpen met het afwerken van de taart. Ik had geen tijd meer voor het glazuur. Ik ben gewoon dol op chocoladetaart. Is er iets mis mee dan." Vroeg ze en ze keek me aarzelend aan, terwijl ze op haar stoel ging zitten. Ik schudde mijn hoofd en keek met een geheimzinnige, geniepige glimlach terug naar de taart. "Nee, nee.." mompelde ik en ik schepte een stukje op mijn bord uit. "Nee, nee.." Ik keek haar met een grijns aan en begon te eten toen ze ook een stuk taart voor zichzelf uitgeschept had.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 11 Emptyza jan 05, 2013 12:47 pm


Hij schudde zijn hoofd, maar kreeg een rare geheimzinnige glimlach op zijn gezicht toen hij naar de taart keek. "Nee, nee.." mompelde hij en sneed toen een stuk voor zichzelf uit, en legde het op zijn bordje. "Nee, nee.." zei hij weer en met een brede grijns op zijn gezicht keek hij me aan. Ik fronsde mijn wenkbrauwen en sneed voor mezelf ook een stuk af, en legde die zorgvuldig op mijn bord neer. Gelijk daarna begon Hades van zijn stuk te eten en met één wenkbrauw opgetrokken begon ik ook aan mijn stuk taart. ''mmmh..'' mompelde ik tevreden. ''Hij is goed gelukt.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 11 Emptyza jan 05, 2013 7:31 pm

Ze fronste haar wenkbrauwen en begon daarna ook te eten van haar eigen stukje chocoladetaart die ze opgeschept had. "Mmmh.." mompelde ze naar een tijdje tevreden. "Hij is goed gelukt." Ik knikte en likte tevreden even mijn lippen af, tussen twee happen door. "Heb je hem helemaal zelf gebakken?" Snel at ik nog een paar happen en zuchtte tevreden, omdat ik bijna helemaal vol zat, maar probeerde de laatste stukjes toch binnen te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 11 Emptyza jan 05, 2013 7:34 pm


Hij knikte en ik zag onder mijn wimpers vandaan dat hij zijn lippen tevreden af likte. "Heb je hem helemaal zelf gebakken?" vroeg hij en hij nam nog een paar happen. Ik knikte. ''Het is me meegevallen dat de keuken niet een enorme troep is geworden.'' zei ik lachend en ik at de laatste paar hapjes op. Tevreden liet ik me in mijn stoel achterover zakken. ''Heerlijk. En de rest van de taart kunnen we later nog eens opeten.'' glimlach ik en ik kijk naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 11 Emptyza jan 05, 2013 8:08 pm

Ze knikte. "Het is me meegevallen dat de keuken niet een enorme troep is geworden." Lachte ze en ze at de paar laatste hapjes van haar taartje op. "Heerlijk. En de rest van de taart kunnen we later nog eens opeten." Glimlachte ze en ik knikte instemmend, waarna ik een bediende riep om de taart op te bergen. "Natuurlijk," grinnikte ik. "Die gaat er zeker in hoor, hij was echt verrukkelijk." Ik glimlachte breed.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 11 Emptyza jan 05, 2013 8:23 pm


Hij riep een bediende en beviel die om de taart netjes op te bergen. ''Dek hem af. Anders droogt hij uit.'' zei ik nog voordat de bediende met de taart verdween. "Natuurlijk," grinnikte Hades. "Die gaat er zeker in hoor, hij was echt verrukkelijk." Met een brede grijns keek hij me aan en ik glimlachte. ''Dankje Hades. Dat vind ik altijd fijn om te horen.'' zeg ik met een lief glimlachje en legde mijn hand op de zijne. ''Heb je nog iets dat je moet doen vanavond of hoe ziet vanavond er uit. Voor jou.'' vroeg ik en ik zuchtte even. Ik keek hem met een lieve glimlach op mijn gezicht aan. Er spookte al de hele tijd een vraag door mijn hoofd, maar ik vroeg me af of hij me niet ging uitlachen. Zou ik vanavond bij hem slapen zoals hij zo graag wou toen ik hier net was of..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 11 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Mature Content] The day that couldn't be ignored..
Terug naar boven 
Pagina 11 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Game over [Aphrodite] [Mature Content]
» [Mature Content] We gaan op vakantie...!
» [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.
» [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: