Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 [Mature Content] The day that couldn't be ignored..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 3 Emptydi dec 25, 2012 1:43 pm


Hij rolde zich op zijn rug en draaide zijn hoofd weg om op de klok te kijken. Ik deed even mijn ogen weer dicht en keek toen weer naar hem. "Het is nu negen uur en een half," zei hij met een glimlach en hij rolde zich weer op zijn zij zodat ik hem aan kon kijken. "maar ze zijn er pas om kwart na tien allemaal waarschijnlijk." Hij glimlachte vrolijk en hief zijn arm op. "Wat wil je als ontbijt? Oh en trouwens, om de hoek, derde deur links." Ik rekte mezelf weer uit en ging op mijn rug liggen. ''Ik heb niks om aan te doen. Dan moet ik dus weer mijn trouwjurk aan?'' mompelde ik denkend en ik kwam iets overeind zodat ik de jurk kon zien liggen. Een klein glimlachje vormde rond mijn lippen en ik liet me weer terug vallen. ''Is ook niet erg, hij is mooi. Waar haal ik hier schoon ondergoed vandaan?'' vroeg ik toen aan hem en ik kwam nu overeind. Ik kroop over hem heen en stapte uit het bed. ''En het maakt me niet uit wat we ontbijten, ik heb toch niet heel erg honger. Vruchtjes lijken me lekker.'' zei ik met een glimlach terwijl ik hem aan keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 3 Emptydi dec 25, 2012 1:55 pm

Ze rekte zich uit en rolde ook op haar rug. "Ik heb niks om aan te doen. Dan moet ik dus weer mijn trouwjurk aan?" Mompelde ze denkend en ze kroop even recht waarna ze zich weer liet vallen. "Is ook niet erg, hij is mooi. Waar haal ik hier schoon ondergoed vandaan?" Ik dacht even na. "Open alle deuren, je stuit wel eens op een kast denk ik." Glimlachte ik en ik bleef stil liggen toen ze over me heen kroop en uit bed stapte. "En het maakt me niet uit wat we ontbijten, ik heb toch niet heel erg honger. Vruchtjes lijken me lekker." Ik knikte en hees mezelf ook wat rechter door middel van mijn ellebogen. "Ik flans wel iets in elkaar dan, maar je moet toch eten." Ik stond op en wandelde naar de keuken. "Maar hup hup, je moet gaan douchen."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 3 Emptydi dec 25, 2012 2:13 pm


"Open alle deuren, je stuit wel eens op een kast denk ik." zei hij met een glimlachje en ik knikte. Hij knikte weer op zijn beurt en werkte zich weer omhoog door middel van op zijn ellebogen te steunen. "Ik flans wel iets in elkaar dan, maar je moet toch eten." Hij stond op en wandelde naar de keuken. "Maar hup hup, je moet gaan douchen." Ik grinnikte en keek hem even na. ''Ik ga ook wel eten, wees gerust. En jij moet me zometeen helpen met de jurk en alles weer aan krijgen.'' zei ik simpel voor ik de kamer uitwandelde naar de badkamer. Eenmaal in de badkamer keek ik eerst even rond, het was er al even mooi als de kamer. Ik zette de douche alvast aan terwijl ik de kastjes alvast opende. Ik vond een laatje vol met schoon ondergoed. Ik neusde er even tussen en vond een mooi rood setje met zwart kant. Vrolijk legde ik het klaar bij de handdoek en stapte toen onder de douche. Ik nam lekker de tijd en genoot van het warme water. Toen ik onder de douche vandaan was en weer aangekleed föhnde ik mijn haren droog en wandelde weer terug naar de slaapkamer. Nieuwschierig stak ik mijn hoofd om de hoek en liep de kamer in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 3 Emptydi dec 25, 2012 2:29 pm

"Ik ga ook wel eten, wees gerust. En jij moet me zometeen helpen met de jurk en alles weer aan krijgen." Zei ze simpel en ik knikte voordat ze naar de badkamer wandelde. Rustig neusde ik in de koelkast en haalde er was dingen uit waar ik wel wat mee in elkaar kon flansen. Verse aardbeien, bosbessen, frambozen, zwarte bessen en tot slot vond ik in de kast nog een pak cornflakes. Ik nam een kom en een plankje zodat ik proper aan de slag kon. Ik goot het beetje cornflakes in de schaal en nam bij nader inzien toch een à twee yoghurtjes uit de koelkast. Ik mengde ze in de kom samen en begon toen met het fruit te snijden, af en toe kon ik het niet laten om even een stukje aardbei in mijn mond te steken. Ik gooide al het lekkers erbij en mengde alles nog een laatste keer dooreen. Ik nam nog even een andere lepel om te proeven, mengde er toen nog wat meer suiker bij naar mijn smaak en zette de schaal toen helemaal klaar in het midden van de bar. Ik was net bezig met het opruimen toen ik haar opmerkte. Ik floot even toen ze binnengewandeld kwam. "Amai," grijnsde ik vrolijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 3 Emptydi dec 25, 2012 2:35 pm


Toen hij me opgemerkt had floot hij en ik grinnikte. "Amai," grijnsde hij vrolijk en ik schudde mijn hoofd. ''Ja ik weet het.'' zei ik simpel en ik liep naar hem toe. Ik keek naar de schaal en nieuwschierig keek ik er naar. Ik stak er mijn vinger in en viste een stukje aardbei ertussen uit. Ik stopte het in mijn mond en keek naar Hades. ''Hmmm, smaakt heerlijk. Ik neem aan dat je mee eet?'' vroeg ik met een glimlachje en ik nam plaats op een van de krukken. Ik steunde met mijn hoofd even op mijn handen en sloot mijn ogen voor een moment. Ik voelde iets prikken in mijn wang en keek naar de ring die nu om mijn vinger pronkte. Hij was daadwerkelijk prachtig, maar toch werd ik er niet vrolijk van als ik hem zag. Op een of andere manier was ik het feit dat ik getrouwd was met Hades vergeten toen ik het bed onder me voelde. Ik zuchtte even en keek voor me uit, daar ging het goeie gevoel dat ik net nog had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 3 Emptydi dec 25, 2012 2:49 pm

Ze schudde haar hoofd. "Ja ik weet het." Ze liep langzaam naar me toe en keek vervolgens naar de schaal. Hoe lang had ze daar al gestaan? Had ze me zien koken? Ze stak haar vinger in de schaal met een nieuwsgierige blik en viste er een stukje aardbei uit die ze vervolgens in haar mond stopte. "Hmm, smaakt heerlijk. Ik neem aan dat je mee eet?" Vroeg ze en ik keek haar serieus aan. "Nee, ik zeg dat jij moet eten omdat het belangrijk is maar ik volg mijn eigen raad niet op." Ik draaide me om en nam twee kommen met wat lepels om ons wat in te schenken. Ik nam plaats naast haar op een van de barkrukken en zag haar kijken naar de ring die ze nu droeg. "Hij is mooi hè?" Glimlachte ik en boog me voorover om haar kom te vullen, en daarna de mijne. Ik schoof hem voorzichtig naar haar toe en gaf haar vervolgens de lepel aan. "Hopelijk vind je het niet erg dat ik de mijne nu even uit doe," vervolgde ik en sterkte mijn vingers zodat ik de ring eraf kon schuiven. "ik heb een hekel aan het geluid van zilver tegen zilver, de ironie." Ik legde de ring voor me neer en begon met eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 3 Emptydi dec 25, 2012 2:57 pm


"Nee, ik zeg dat jij moet eten omdat het belangrijk is maar ik volg mijn eigen raad niet op." zei hij waarna hij twee kommen nam en lepels voor ons en bij me kwam zitten. "Hij is mooi hè?" zei hij met een glimlach en hij schonk de kommen vol. Voorzichtig schoof hij hem naar me toe en ik pakte de kom aan. Ik pakte de lepel op en begon een beetje in de kom te roeren. ''ja hij is mooi.'' mompelde ik. "Hopelijk vind je het niet erg dat ik de mijne nu even uit doe," ging hij verder en schoof de ring van zijn vinger af. "ik heb een hekel aan het geluid van zilver tegen zilver, de ironie." Ik schudde mijn hoofd en nam langzaam een hap, maar ik verloor telkens mijn eetlust als ik de ring zag. ''Je hebt gelijk, ik doe hem ook af.'' mompelde ik en ik schoof hem af, waarna ik hem ver van me af legde. Ik streek met mijn hand even door mijn haren heen en begon toen langzaam weer te eten. ''Hoelang gaat die hele receptie zo dadelijk eigenlijk duren?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 3 Emptydi dec 25, 2012 3:10 pm

"Ja hij is mooi." Had ze gemompeld terwijl ze in haar ontbijt bleef roeren. Ze schudde haar hoofd en begon ook langzaam te eten, maar ze leek nogal in gedachten verzonken. "Je hebt gelijk, ik doe hem ook af." Mompelde ze toen en ik trok een wenkbrauw op terwijl ze hem uit deed en ver van haar weg legde. Daarna gingen we weer allebei door met eten. "Hoelang gaat die hele receptie zo dadelijk eigenlijk duren?" Vroeg ze toen tussen twee happen door en ik gebaarde even dat ik mijn mond aan het leegeten was. "Wel," sprak ik toen ik klaar was met kauwen. "Het huwelijksfeest moet nog komen, omdat het gisteren zo laat was.. Snap je? Dus die receptie vervangt dat wel een beetje, en het loopt waarschijnlijk allemaal wat uit dus.." Ik nam nog een hap en at rustig verder. "Ik weet het niet echt."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 3 Emptydi dec 25, 2012 3:18 pm


Hij maakte even een gebaar dat hij zijn mond moest leeg eten. Geduldig wachtte ik en at rustig verder. "Wel," zei hij toen hij zijn mond eindelijk leeg had gemaakt. "Het huwelijksfeest moet nog komen, omdat het gisteren zo laat was.. Snap je? Dus die receptie vervangt dat wel een beetje, en het loopt waarschijnlijk allemaal wat uit dus.." Hij nam nog een hap en at ook rustig verder. "Ik weet het niet echt." Ik knikte begrijpend en at in stilte mijn schaal leeg. Toen ik hem leeg had schoof ik hem voor me uit en keek naar de klok. ''Het is al bijna kwart na tien. Misschien tijd om aan te kleden?'' vroeg ik toen met een klein grinnikje en stond op. Ik boog me voorover en pakte het korset op en de jurk. ''Help je me?'' vroeg ik met een klein glimlachje terwijl ik het korset naar hem uit stak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 3 Emptydi dec 25, 2012 3:27 pm

Ze at in stilte haar kommetje leeg en ik volgde haar voorbeeld. Plots zag ik haar blik op de klok, en ik besefte onderhand ook al hoe laat het was. "Het is al bijna kwart na tien. Misschien tijd om aan te kleden?" Ik knikte en hoorde hoe ze grinnikte terwijl ik mijn ring op nam en hem weer aan mijn vinger schoof. Ik draaide me om op mijn stoel en strekte mijn vingers een paar keer goed om er voor te zorgen dat hij goed zat. "Help je me?" Vroeg ze en ik nam het korset die ze vast nam aan als teken dat ik dat inderdaad zou doen. "Draai je om," Ik wachtte tot ze het deed en sloeg het toen op de goede plaats om haar middel heen. "Ik ken vrouwen die het zelf perfect kunnen aandoen," glimlachte ik terwijl ik de koorden goed stak en ze begon aan te spannen. "misschien moet ik eens eentje uitnodigen die het je kan leren." Ik nam in beide handen de koorden vast en begon ze harden aan te spannen. "Zeg als het te strak zit."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 3 Emptydi dec 25, 2012 3:35 pm


Hij knikte en pakte het korset van me aan. "Draai je om," zei hij en braaf deed ik wat hij zei. Hij plaatste het ding om mijn middel en ik zuchtte even. "Ik ken vrouwen die het zelf perfect kunnen aandoen," zei hij en hij begon aan de koordjes te trekken. Ik voelde het ding steeds strakker en rolde met mijn ogen. "misschien moet ik eens eentje uitnodigen die het je kan leren. Zeg als het te strak zit." Ik zuchtte even en bleef voor me uit staren. Ik keek naar mijn hand waar de ring ondertussen niet meer om zat, aangezien ik hem op de bar had laten liggen. ''Hij zit zo strak genoeg.'' zei ik rustig. ''en nee, je hoeft niemand uit te nodigen om me dat te leren, want na vandaag ben ik niet meer van plan om dat onding aan te doen. Dan gaat hij in een kast om nooit meer aan te doen.'' zei ik simpel en ik draaide me om toen hij hem had vast gemaakt. ''Bedankt.'' zei ik kalmpjes en ik pakte de jurk op. Rustig stapte ik er in en maakte de eerste helft van de knoopjes waar ik wel bij kon dicht deed. Ik keek en wachtte rustig toen hij zijn kleren ook weer aan had. ''Kun je de rest nog dicht maken? Daar kan ik niet bij.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 3 Emptydi dec 25, 2012 3:59 pm

"Hij zit zo strak genoeg." Sprak ze kalm. "En nee, je hoeft niemand uit te nodigen om me dat te leren, want na vandaag ben ik niet meer van plan om dat onding aan te doen. Dan gaat hij in een kast om nooit meer aan te doen." Zei ze en ik zuchtte. "Spijtig, ik vind hem wel mooi. Al heb ik inderdaad gehoord dat die dingen oncomfortabel zitten." Ik keek haar recht in de ogen aan toen ze zich omgedraaid had. "Bedankt." Ze nam de jurk op van de grond en stapte er voorzichtig in zodat ze hem omhoog kon trekken. Ik zag hoe ze de ene helft knoopjes al zelf dicht deed en stond op om mijn eigen kleren bij elkaar te gaan sprokkelen. Blijkbaar lagen ze allemaal rond het bed. Ik trok mijn broek aan en gooide snel het hemd over mijn schouders heen, om die nog wat open te laten hangen terwijl ik mijn schoenen weer dicht strikte. "Kun je de rest nog dicht maken? Daar kan ik niet bij." Ik kroop weer van het bed af en liep naar haar toe. "Vergeet je ring niet, trouwens." Zei ik nog even koel terwijl ik de knoopjes met mijn grote vingers probeerde dicht te doen, wat nog verrassend vlot ging. Vervolgens begon ik met de knopen van mijn eigen hemd.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 3 Emptydi dec 25, 2012 4:06 pm


"Spijtig, ik vind hem wel mooi. Al heb ik inderdaad gehoord dat die dingen oncomfortabel zitten." had hij gezegt, en ik had bevestigend mijn schouders opgehaald. Toen ik had gevraagd of hij de rest wou dicht maken stond hij op van het bed en liep naar me toe. "Vergeet je ring niet, trouwens." zei hij en ik zuchtte. Ik voelde hoe hij de de knoopjes aan het dicht prutsen was en wachtte rustig tot hij klaar was. Ik liep naar de bar toe en pakte de ring op, om hem langzaam weer om mijn vinger te schuiven. Ik keek om me heen om te zien waar ik mijn schoenen had uitgetrapt en vond ze ergens midden in de kamer. Voorzichtig stapte ik in de torenhoge hakken en keek naar Hades, die ondertussen ook weer helemaal aangekleed was. ''Klaar om te gaan, echtgenoot?'' vroeg ik met een onwennig scheef grijnsje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 3 Emptydi dec 25, 2012 4:19 pm

Ze schoof de ring weer om haar vinger en deed vervolgens haar hakken terug aan, opnieuw was ze een stuk groter. Ik liep even weg om mijn kostuumvest te zoeken en trok hem boven mijn hemd aan. "Klaar om te gaan, echtgenoot?" Ze keek me aan en ik knoopte nog snel even de laatste knopjes dicht. Ze had een onwennige grijns op haar gezicht en ik glimlachte. "Ja." Ik nam haar hand vast en liep traag naar de deur omdat ik wel snapte dat ze niet zo snel als mijn kon stappen op die hoge hakken. "Zorg dat je geen been breekt," plaagde ik haar even en wachtte toen op de lift. Ik stapte naar binnen en toen we op verdieping drie aankwamen, hoorde ik de aanwezige gasten op de eerste verdieping al luid praten met elkaar
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 3 Emptydi dec 25, 2012 4:26 pm


"Ja." zei hij en hij nam mijn hand vast, waarna hij langzaam met me naar de deur toe liep. "Zorg dat je geen been breekt," zei hij plagend en bleef toen voor de lift wachten. ''Ik kan op hakken lopen Hades, dat deed ik thuis ook al.'' grinnik ik. ''Dus maak je geen zorgen, en anders moet je me maar dragen.'' zei ik met een klein grijnsje en stapte toen in de lift. Het duurde niet lang voor we op de derde verdieping aanbeland waren en met een glimlach luisterde ik naar de stemmen van de gasten die hier al te horen waren. Rustig liepen we met zijn tweetjes de trappen af en toen de troonzaal in. Ik zag mijn moeder al staan maar hield nog even Hades vast. ''wat is de bedoeling wat ik ga doen op dit moment?'' vroeg ik toen zachtjes aan hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 3 Emptydi dec 25, 2012 4:36 pm

"Ik kan op hakken lopen Hades, dat deed ik thuis ook al." Had ze gegrinnikt. "Dus maak je geen zorgen, en anders moet je me maar dragen." Ik had nog wat gelachen en had haar toch wel wat geholpen toen we de trappen afliepen. We liepen hand in hand de troonzaal binnen en ik zag dat alle gasten ondertussen wel aanwezig waren. "Wat is de bedoeling wat ik ga doen op dit moment?" Vroeg ze toen zachtjes en ik draaide mijn hoofd om haar aan te kijken. "Je amuseren." Glimlachte ik terug. "En natuurlijk met de gasten praten. Laat het gesprek over hen gaan, niet over jou. Zorg dat je een band met ze sticht, sommigen hun mening kan ik goed gebruiken voor akkoorden. Ze moeten me steunen, of tenminste jou.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 3 Emptydi dec 25, 2012 4:55 pm


Hij keek me aan en met een vragende blik bleef ik naar hem kijken. "Je amuseren." zei hij met een glimlach. "En natuurlijk met de gasten praten. Laat het gesprek over hen gaan, niet over jou. Zorg dat je een band met ze sticht, sommigen hun mening kan ik goed gebruiken voor akkoorden. Ze moeten me steunen, of tenminste jou.." Ik knikte langzaam en liet hem los. ''Als je me nodig hebt, ik ben vast wel ergens hier. Dan ga ik me nu vermaken, en met mijn moeder praten.'' zei ik met een glimlachje. Ik duwde een kusje op zijn wang en liep van hem weg naar mijn moeder die me gelijk in een knuffel sloot. Ik legde mijn hoofd kort op haar schouder en met een glimlach keek ik naar haar. ''En, hoe ging het toen iedereen weg was?'' vroeg ze bezorgt en ze streek een lok uit mijn gezicht. ''We zijn naar boven gaan, hebben naar de sterren gekeken en ik ben toen gaan slapen. Hij lag eerst op de bank, maar is later toch in bed komen liggen. Er is niks gebeurt, en dat ben ik van plan om nog lang zo te houden.'' zei ik rustig en ze glimlachte. ''Je lijkt gelukkig.'' zei ze zachtjes en ik zuchtte. ''Nou, dan ben ik blijkbaar beter in acteren dan ik dacht. Het hier zijn is niet zo erg, maar telkens als ik die ring om mijn vinger zie krijg ik de neiging om in huilen uit te barsten.'' mompelde ik en ze wreef over mijn arm. ''Blijf genieten van het leven lieverd. Over een half jaar zit je weer boven bij mij.'' zei ze zachtjes en ik knikte waarna ik haar een kus op der wang gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 3 Emptydi dec 25, 2012 5:14 pm

Ze knikte begrijpend en liet mijn hand toen los. "Als je me nodig hebt, ik ben vast wel ergens hier. Dan ga ik me nu vermaken, en met mijn moeder praten." Ik knikte toen ze me een glimlach schonk en liet mijn ogen even over de zaal glijden terwijl ze me een kusje op mijn wang gaf. Ik keek niet meer hoe ze haar moeder begroette en liep gelijk weg. Tussen de aanwezigen zag ik gelijk al mijn broer Poseidon staan en ik zag hoe hij straalde van nieuwsgierigheid naar het antwoord. Ik schudde mijn hoofd en verontwaardigd overbrugde hij de afstand tussen ons. "Wat?!" Sprak hij verbaasd en opnieuw schudde ik mijn hoofd. "Is er echt niets gebeurd?" Ik zuchtte en keek hem met een serieuze blik aan omdat hij blijkbaar niet wou ophouden met vragen tot hij het fijne ervan wist. "Ze zei me mijn onderbroek terug aan te doen." Ik voelde zijn hand op mijn schouder rusten. "Nou ik zie jou ook liever met onderbroek aan dus ik begrijp het wel." Hij barstte in lachen uit en ik kon het niet laten om in de menigte mijn hand te laten uit vliegen en hem een klap te verkopen. "Zwijg." Siste ik en ik draaide me om, om weer weg te lopen tot ik weer een hand voelde op mijn bovenarm. Ik draaide mijn om en zag dat het ditmaal Zeus was. "Er is niets gebeurd, oké?" Siste ik op gedempte toon en hij liet me gelijk gaan. Ik trok mijn kleren terug recht en liep na een laatste boze blik weg om met een paar godinnen te gaan praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 3 Emptydi dec 25, 2012 6:13 pm


Ik had een hele tijd gekletst met allemaal verschillende mensen. Handjes geschud, lief gelachen en vooral over hun leven gepraat. Ik viel bijna in slaap van het luisteren. Man wat zijn goden toch oersaai. Ik voelde iemand op mijn schouder tikken en rustig draaide ik me om. ''Hermes!'' kirde ik vrolijk. Hij glimlachte en gaf me een glas fris. ''Drink wat. Je ziet eruit alsof je het nodig hebt.'' grinnikte hij en ik pakte dankbaar het glas aan. Ik sloeg het in een keer achterover en keek met een grijnsje naar hem. ''Dus, hoe is het leven als getrouwd vrouw?'' vroeg hij en ik rolde met mijn ogen. ''Geweldig hoor.'' mompelde ik en hij keek me nieuwschierig aan. ''Hebben jullie al..'' vroeg hij twijfelend en ik sloeg een verontwaardigd kreetje en ik gaf hem een duw. ''Hermes! Dat vraag je niet! En daarbij, nee. Dat is echt iets waar ik alles behalve zin in heb.'' zuchtte ik. ''Ja, je moet er natuurlijk wel zin in hebben.'' antwoorde Hermes plagend, en zijn ogen twinkelde vrolijk. Ik lachte en ik gaf hem weer een duw. ''Kappen, of ik ga weg hoor.'' dreigde ik en hij sloeg zijn armen om mijn middel heen. ''Dat wil je niet.'' zei hij simpel en ik hoorde de muziek zachtjes op de achtergrond al draaien. ''En nu is het tijd voor het pas getrouwde stel om de eerste dans samen te wagen.'' hoorde ik iemand omroepen en ik maakte me los uit Hermes zijn greep. ''Klopt, maar ik moet wel.'' glimlach ik en ik liep naar de dansvloer toe. Nieuwschierig keek ik om me heen op zoek naar Hades.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 3 Emptydi dec 25, 2012 6:48 pm

Hele tijd praten, praten en praten. Van god naar god, van godin naar godin, van wezen naar wezen. Ik snakte echt naar een glas alcohol, zo'n lekkere rode of witte wijn, maar ik bleef maar op het feit gedrukt worden dat ik moest nuchter blijven. Ik zuchtte en knikte even om er voor te zorgen dat het gesprek stil viel. Ik had geen zin meer om te praten, mijn hoofd deed er pijn van, maar er was nog een hele avond voor de boeg. Hopelijk zou Persephone niet vervelend gaan doen straks, ik was gewoon echt toe aan wat rust. Ik glipte even weg uit de grote balzaal vol met gasten en vluchtte weg naar een van de rustkamers. Ik liet mezelf zakken in een van de donkerrode bankstellen en sloot mijn ogen terwijl ik van de stilte genoot. Nouja, stilte.. De geluiden klonken nu gewoon heel ver weg. Ik was zo moe, dat ik direct al indommelde. Even later schoot ik wakker van een luidere omroep. "En nu is het tijd voor het pas getrouwde stel om de eerste dans samen te wagen." Ik schoot overeind en wankelde naar de deur. Dat was ook nog waar, die eerste dans. Ik beende terug naar de balzaal en probeerde me een weg door de gasten te banen. Gelijk overheerste de drukte weer, en in de verte - eigenlijk het midden van de zaal - zag ik Persephone al staan. Ze keek zoekend om zich heen omdat ik maar niet aan kwam lopen. "Sorry, kan ik even passeren? Sorry, ja dankje." Mompelde ik steeds en uiteindelijk wist ik mezelf eindelijk er door heen te worstelen. Ik tikte haar op haar schouder en keek haar glimlachend aan. "Klaar om te dansen?" Glimlachte ik en greep haar al vast aan haar middel.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 3 Emptydi dec 25, 2012 8:10 pm


Zoekend bleef ik om me heen kijken en ik werd steeds zenuwachtiger aangezien Hades maar niet op kwam dagen. Ik sloeg mijn armen over elkaar en verwoed keek ik tussen de mensen massa om te zien of ik hem ergens kon spotten. Ik voelde een tikje op mijn schouder en met een ruk draaide ik me om, om in zijn glimlachende gezicht te kunnen kijken. "Klaar om te dansen?" vroeg hij met een glimlach en greep me al stevig bij mijn middel vast met zijn ene arm. Ik legde mijn ene arm rond zijn hals en legde mijn andere hand in de zijne. ''Helemaal. Ik ben nieuwschierig naar je dans moves.'' glimlach ik en ik kijk hem aan recht in zijn ijsblauwe ogen. ''Show me.'' glimlach ik en ik wacht tot hij begint met leiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 3 Emptydi dec 25, 2012 8:29 pm

Ik zag haar paniekerige gezichtje veranderen naar een geschrokken blik en vervolgens naar een gebruikelijke glimlach. Haar ene arm zwaaide ze al over mijn nek heen en ze legde haar hand in de mijne die ik al klaar hield voor haar. "Helemaal. Ik ben nieuwsgierig naar je dans moves." Zei ze en ik keek haar recht aan in haar uitdagende helderblauwe kijkers. "Show me." Sprak ze en ik wachtte tot ze de muziek weer lieten spelen. "Natuurlijk." Ik besefte dat ik nu wel wat onder druk stond, aangezien dit een van haar eisen was die ik moest vervullen. Ik begon te dansen en draaide haar af en toe even in het rond of versnelde mijn tempo eens, wanneer de muziek dat even toeliet natuurlijk. Tot er plots nogal wat jeugdige muziek begon te spelen, en ik trok een wenkbrauw op.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 3 Emptydi dec 25, 2012 9:19 pm


"Natuurlijk." sprak hij en hij begon te dansen toen de muziek eindelijk weer klonk. Ik was al lang blij dat mijn jurk geen sleep had, want nu kon ik zonder moeite rond dwarrelen met Hades over de dansvloer. Hij liet me draaien en gaf me het gevoel dat ik aan het zweven was. Met een gelukzalige glimlach op mijn gezicht keek ik naar Hades. Natuurlijk was hij niet zo verschrikkelijk goed, maar het was goed genoeg om er plezier aan te beleven en ik kon merken dat hij zijn best er aan gedaan had. Toen de muziek opeens veranderde stopte Hades heel langzaam met dansen en keek me aan met een opgetrokken wenkbrauw. Ik zag iedereen verbaasd kijken en ik zag Hermes sneaky grijnzen. Lachend begon ik op de muziek te dansen en keek naar Hades. Ik was samen met Hermes wel eens uit geweest op aarde en het was leuk. Vrolijk keek ik Hades aan en spoorde hem aan om gewoon mee te dansen. ''Kom op Hades, dit is ook dansen. Gewoon lekker los gaan. Trek je niets aan van die saaie oude goden.'' zei ik met een grijnsje en ik nam zijn hand vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 3 Emptydi dec 25, 2012 9:35 pm

De muziek veranderde en ik voelde me helemaal niet op mijn gemak met die stijl. Wat voor een muziekgenre was het eigenlijk? Pop, disco? Ik keek even hulpeloos naar de zaal mensen en zag dat Dionysos zich ondertussen al bij Poseidon had gevoegd om samen te lachen en te gieren op de eerste rij, naast Demeter en Zeus, en ze lagen allebei al bijna op de grond. Zelfs voor dat ik begon met dansen. Persephone was ondertussen al vrolijk aan het swingen op de muziek. "Kom op Hades, dit is ook dansen. Gewoon lekker los gaan. Trek je niets aan van die saaie oude goden." Ze nam mijn hand al beet met die vrolijke grijns van haar. Naarmate de muziek verder begon te spelen, klonk er meer en meer disco in. "Ik hoop echt voor jou dat ik hier wat mee verdien, en verwacht het geen tweede keer trouwens." Ik nam haar beet en haalde mijn beste moves uit de kast vanuit mijn discotijd, een dansstijl waar ik verràssend goed in was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 3 Emptydi dec 25, 2012 9:45 pm


Hij keek ongemakkelijk om zich heen en ik liet mijn blik ook langs de mensen glijden. "Ik hoop echt voor jou dat ik hier wat mee verdien, en verwacht het geen tweede keer trouwens." sprak hij uiteindelijk en hij greep me weer stevig vast. Hij begon te dansen en vrolijk liet ik me mee gaan met zijn dans moves. Lachend liet ik me gewoon alle kanten opzwiepen. Toen ik weer even dicht bij hem was haalde ik wat haar uit mijn gezicht en streek er een paar uit de zijne. ''Ik wil dit sowieso nog een keer doen.'' zei ik lachend terwijl ik bleef dansen. ''En wat hoop je hier mee te verdienen dan?'' grinnik ik. ''De andere goden mogen de dansvloer nu ook betreden en het echtpaar vergezellen met wat moves.'' hoorde ik stem door de zaal schallen maar ik bleef me op Hades concentreren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Mature Content] The day that couldn't be ignored..
Terug naar boven 
Pagina 3 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Game over [Aphrodite] [Mature Content]
» [Mature Content] We gaan op vakantie...!
» [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.
» [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: