Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 [Mature Content] The day that couldn't be ignored..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 4 Emptydi dec 25, 2012 9:54 pm

Ze begon vrolijk te lachen en ik danste maar door om haar tevreden te houden, dat was alles wat ik wou op het moment. "Ik wil dit sowieso nog een keer doen." Lachte ze vrolijk. "En wat hoop je hier mee te verdienen dan?" Ze grinnikte en ik lachte ook een beetje terwijl ik verder bleef dansen. De muziek ging over naar een ander deuntje. "De andere goden mogen de dansvloer nu ook btereden en het echtpaar vergezellen met wat moves." Ik lachte luid en vertraagde mijn tempo was. "Wie is die omroeper toch?" Ik grinnikte en kwam dichter naar haar toe staan terwijl we verder dansten. "Wel, ik weet het niet.. Misschien wat meer dan een kusje?" Ik kwam nog dichter en duwde mijn lippen tegen de hare aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 4 Emptydi dec 25, 2012 10:02 pm


Hij begon luid te lachen toen hij de omroeper hoorde. Hij begon wat langzamer te dansen en ik volgde zijn voorbeeld. "Wie is die omroeper toch?" zei hij grinnikend en hij kwam dichter naar me toe. Ik haalde mijn schouders vrolijk op. ''Ik weet niet, maakt het uit?'' zei ik met een grijnsje terwijl we bleven door dansen. "Wel, ik weet het niet.. Misschien wat meer dan een kusje?" Hij kwam nog wat dichter bij en duwde zijn lippen op de mijne. Ik kuste hem kort terug en haalde toen mijn hoofd wat naar achter zodat ik hem aan kon kijken. ''Hmm, toen ik niet aan je vast zat kreeg je niet meer dan een kus. Waarom denk je dat een ring daar iets aan verandert?'' zei ik plagend en ik nam een stapje achteruit in de dans, en weer terug naar hem. ''Aan het eind van de avond mag je me dragen dankzij deze hakken.'' lachte ik toen zachtjes. ''Slapen we nog een keer op verdieping veertien of hoe zit dat?'' vroeg ik toen nieuwschierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 4 Emptydi dec 25, 2012 10:11 pm

"Ik weet niet, maakt het uit?" Had ze schouderophalend gezegd. Ze had me daarna een beetje terug gekust, maar toen haar lippen weer van de mijne gehaald. "Hmm, toen ik niet aan je vast zat kreeg je niet meer dan een kus. Waarom denk je dat een ring daar iets aan verandert?" Plaagde ze me, en toegegeven.. daar had ze wel een punt. "Aan het eind van de avond mag je me dragen dankzij deze hakken." Ik lachte luid. "Omdat je het aanbied." Ik danste vrolijk verder. "Slapen we nog een keer op verdieping veertien of hoe zit dat?" Ik dacht even na. "Ik denk dat het gewoon verdieping zeven wordt dit maal, tenzij je het zo graag wilt.." Ik glimlachte. "Normaal is die verdieping wel één van mijn persoonlijke vertrekken."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 4 Emptydi dec 25, 2012 10:31 pm


Hij begon te lachen en ik keek hem vrolijk aan. "Omdat je het aanbied." Vrolijk danste hij verder terwijl hij even nadacht. Ik denk dat het gewoon verdieping zeven wordt dit maal, tenzij je het zo graag wilt.." Hij glimlachte. "Normaal is die verdieping wel één van mijn persoonlijke vertrekken." Ik keek hem met smekende ogen aan en danste weer dicht bij hem. ''Nog één nachtje? Want daarna ga ik weer in mijn eigen kamer slapen.'' zei ik met grote oogjes en ik legde mij hoofd op zijn schouder neer. ''Ik ben moe. Hoelang zijn die mensen hier nu ondertussen al? Het is donker.. Gaan ze nooit weg?'' zuchtte ik en ik bleef gewoon tegen hem aan staan, half dansend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 4 Emptydi dec 25, 2012 10:36 pm

"Nog één nachtje? Want daarna ga ik weer in mijn eigen kamer slapen." Zei ze en dààr was ik het niet mee eens. "Ik ben moe. Hoelang zijn die mensen hier nu ondertussen al? Het is donker.. Gaan ze nooit weg?" Zuchtte ze en ons tempo was nu wel heel erg weinig vertraagd. "Nog één nachtje als je daarna in mijn kamer op verdieping zeven slaapt." Glimlachte ik en ik wachtte op haar antwoord. "En ik weet het niet, volgens mij willen ze nog niet vriendelijk oprotten." Ik glimlachte en schuifelde wat heen en weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 4 Emptydi dec 25, 2012 10:53 pm


"Nog één nachtje als je daarna in mijn kamer op verdieping zeven slaapt." Glimlachte hij en hij keek me een beetje afwachtend aan. "En ik weet het niet, volgens mij willen ze nog niet vriendelijk oprotten." Hij glimlachte weer en rustig schuifelde we over de dansvloer heen. Ik tilde mijn hoofd niet eens meer op om hem te kunnen antwoorden. Ik sloot mijn ogen en was eventjes stil. Ik sloeg ondertussen mijn andere arm ook rond zijn nek en zuchtte eventjes. ''Ik blijf dan daarna nog wel een nacht bij jou op verdieping zeven slapen, alleen ik dacht dat ik gezegd had dat ik verder gewoon in mijn eigen kamer beneden zou slapen.'' mompelde ik en ik keek hem eventjes kort aan. ''En kunnen we ze niet gewoon der uit zetten? Het is laat.. Hebben ze geen verplichtingen ofzo?'' zuchtte ik en ik legde mijn hoofd weer op zijn schouder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 4 Emptydi dec 25, 2012 11:00 pm

We schuifelden in stilte wat op de dansvloer, maar ze besloot om me toch nog te antwoorden. "Ik blij dan daarna nog wel een nacht bij jou op verdieping zever slapen, alleen ik dacht dat ik gezegd had dat ik verder gewoon in mijn eigen kamer beneden zou slapen." Mompelde ze en ik snoof. "Blijkbaar niet." Ze keek op om me aan te kijken. "En kunnen we ze niet gewoon der uit zetten? Het is laat.. Hebben ze geen verplichtingen ofzo?" Zuchtte ze en ik schudde mijn hoofd. "Zo'n groot feest gebeurd amper, maar wij kunnen wel al naar boven gaan. Ik denk dat ze wel vanzelf vertrekken, en natuurlijk zijn de bediendes er nog. Ze grommen wel wat in die taal en ze zijn hem zo gesmeerd omdat ze het eng vinden."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 4 Emptydi dec 25, 2012 11:06 pm


"Blijkbaar niet." snoof hij en ik haalde mijn schouders op. Op mijn andere vraag schudde hij zijn hoofd en ik zuchtte. "Zo'n groot feest gebeurd amper, maar wij kunnen wel al naar boven gaan. Ik denk dat ze wel vanzelf vertrekken, en natuurlijk zijn de bediendes er nog. Ze grommen wel wat in die taal en ze zijn hem zo gesmeerd omdat ze het eng vinden." Ik schudde mijn hoofd en keek weer naar hem op. ''Nee, ik hou het nog wel eventjes vol hoor. En ik heb een deal voor je. Ik blijf bij jou slapen als je je kleren aanhoudt.'' zei ik rustig en ik keek hem betekenisvol aan. Met een doordringende blik staarde ik naar hem en wachtte ik een antwoord af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 4 Emptydi dec 25, 2012 11:13 pm

"Nee, ik hou het nog wel eventjes vol hoor." Sprak ze en ik zuchtte. "En ik heb een deal voor je. Ik blijf bij jou slapen als je je kleren aanhoudt." Zegt ze rustig en ik kijk naar beneden om haar aan te kijken, en ze doet hetzelfde. Ze staart me met die doordringende blik van haar aan en wachtte op mijn antwoord. Ik maakte mijn blik weer los en staarde voor me uit. ".. Best." Sprak ik toen met tegenzin. "Ténzij je later anders zegt, natuurlijk." Ik glimlachte. Ik schuifelde even in een rondje zodat ik weer iets anders zag van de zaal. "Toen ik alleen was vroeger vond tenminste niemand dat een probleem."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 4 Emptydi dec 25, 2012 11:36 pm


Hij keek me voor eventjes ook aan, maar maakte toen zijn blik los om voor zich uit te staren. Afwachtend bleef ik naar hem kijken en zweeg rustig. ".. Best." sprak hij met hoorbare tegenzin. Ik grinnikte zachtjes en legde mijn hoofd weer tegen zijn borst aan. "Ténzij je later anders zegt, natuurlijk." ging hij verder en ik merkte gewoon dat hij aan het glimlachen was. Hij liet ons een beetje draaien en bleef gewoon rustig tegen hem aan dansen. "Toen ik alleen was vroeger vond tenminste niemand dat een probleem." Lachend keek ik naar hem op. ''Tjah, ik denk dat je wel door had waar je aan begon toen me opeiste als je bruid.'' zei ik droog terwijl ik rustig door bleef dansen. ''En ga der maar niet van uit dat ik snel wat anders ga zeggen. Hou die kleren maar lekker aan gewoon.'' zei ik droog en ik legde mijn hoofd tegen zijn borst weer aan. Ik voelde iemand op mijn schouder tikken en keek om naar Hermes. ''Ik ga der vandoor Kore. Ik zie je vast wel snel weer.'' zei hij met een glimlachje en ik knikte. Ik liet Hades los en gaf Hermes een knuffel. ''Hou je haaks, meid.'' zei hij glimlachend en duwde een kus op mijn voorhoofd. ''Dag Hermes, fijn dat je er was.'' zei ik met een glimlach. Ik zwaaide nog even kort naar hem en draaide me toen weer om naar Hades.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 4 Emptydi dec 25, 2012 11:51 pm

"Tjah, ik denk dat je wel door had waar je aan begon toen je me opeiste als je bruid. "Zei ze droog en bleef gewoon verder dansen. "En ga der maar niet van uit dat ik snel wat anders ga zeggen. Hou die kleren maar lekker aan gewoon." Toch legde ze haar hoofd tegen mijn borst aan en ik zuchtte, ik wou er niet eens meer op reageren. "Ik ga der vandoor Kore. Ik zie je vast wel snel weer." Ik boorde mijn blik vijandelijk op de boodschapper en stopte even met dansen zodat ze konden afscheid nemen. Ik keek toe hoe ze elkaar een knuffel geven. "Hou je haaks, meid." sprak hij. "Dag Hermes, fijn dat je er was." Ik had hem een klein knikje toegeworpen en keek nam Persephone toen weer in mijn armen vast. "Hermes is een feestbeest, nu zullen ze stilaan wel allemaal vertrekken neem ik aan.." Ik begon al wat meer te mompelen van vermoeidheid en stilletjes vreesde ik dat het feest nu pas echt zou gaan losbarsten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 4 Emptywo dec 26, 2012 11:13 am


Gelijk toen ik was omgedraaid had Hades me al stevig in zijn armen genomen. Ik moest van binnen toch wel lachen omdat hij het blijkbaar niet zo had op de vriendschap die ik had met Hermes. "Hermes is een feestbeest, nu zullen ze stilaan wel allemaal vertrekken neem ik aan.." Hij begon steeds erger te mompelen naar het einde van zijn zin en ik grinnikte zachtjes. Ik hief mijn hand op en wreef wat haar uit zijn gezicht weer. ''Je ziet er moe uit. Waarom gaan wij niet gewoon naar boven alvast? Zoals je net al zei, die laatste gasten vertrekken vanzelf wel. Mijn voeten zijn me op dit moment aan het vermoorden. Voorlopig draag ik alleen maar platte schoenen.'' Ik glimlachte en legde mijn arm weer rond zijn nek. ''Zullen we morgen gewoon de hele in bed blijven?'' vroeg ik met een een onschuldig glimlachje en ik keek daarna naar het plafond. ''Zouden de sterren vanavond weer net zo mooi stralen als gisteravond?'' vroeg ik toen zachtjes en ik legde mijn hoofd weer tegen zijn borst aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 4 Emptywo dec 26, 2012 12:48 pm

"Je ziet er moe uit." Sprak ze en ze hief haar hand op om wat haar uit mijn gezicht te wrijven. "Waarom gaan wij niet gewoon naar boven alvast? Zoals je net al zei, die laatste gasten vertrekken vanzelf wel. Mijn voeten zijn me op dit moment aan het vermoorden. Voorlopig draag ik alleen maar platte schoenen." Glimlachte ze en ze gooide haar armen weer rond mijn nek "Zullen we morgen gewoon de hele dag in bed blijven?" Ik keek beantwoorde haar onschuldige glimlach met een sombere. "Helaas, er komt morgen iemand voor de boekhouding.." mompelde ik. "Zouden de sterren vanavond weer net zo mooi stralen als gisteravond?" Ze vervolgde zachtjes haar zin en legde haar hoofd weer tegen mijn borst aan. "Waarschijnlijk wel." Mompelde ik en ik moest wel even gapen. "Wacht even, ik ben zo terug en dan gaan we naar boven." Ik liet haar los en draaide me om zodat ik naar het einde van de zaal kon lopen. Ik nam de micro over van degene wie hem bediende en klopte kort met mijn vlakke hand er even op om de aandacht te krijgen. "Het bruidspaar vertrekt nu naar boven voor een spannende tweede huwelijksnacht," begon ik en gelijk hoorde ik Poseidon en Dionysos weer beginnen gieren. Ik stootte een geïrriteerd gegrom uit. "feest gerust verder, de bediendes staan nog steeds voor u klaar." Ik gaf de micro terug en beende weer naar mijn vrouw. "Ziezo." Ik hief haar op in mijn armen en probeerde haar door de menigte naar buiten te dragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 4 Emptywo dec 26, 2012 11:14 pm


"Helaas, er komt morgen iemand voor de boekhouding.." mompelde hij en ik zuchtte. "Waarschijnlijk wel." antwoordde hij me weer mompelend en ik hoorde hem gapen. "Wacht even, ik ben zo terug en dan gaan we naar boven." zei hij toen en hij liet me gelijk los, waarna hij van me weg liep. Ik bleef rustig staan en volgde waar hij heen ging met mijn ogen. "Het bruidspaar vertrekt nu naar boven voor een spannende tweede huwelijksnacht," begon hij en ik hoorde twee personen het gelijk uit proesten. Ik grinnikte zachtjes en keek naar mijn moeder die me bezorgt aan keek. Ik rolde met mijn ogen en schudde mijn hoofd als teken dat er niks ging gebeuren en ze knikte toen begrijpend. "feest gerust verder, de bediendes staan nog steeds voor u klaar." Hij gaf de microfoon weer terug en liep vastberaden weer terug naar mij. "Ziezo." zei hij en zonder te waarschuwen tilde hij me op waardoor ik een klein gilletje sloeg. Ik sloeg mijn armen rond zijn nek zodat ik wat hou vast had en legde toen mijn hoofd tegen hem aan. Hij baande zich een weg door de mensenmassa en ik sloot tevreden mijn ogen. ''Ik zou zo in slaap kunnen vallen.'' mompelde ik en ik opende mijn ogen tot een kiertje. ''Als jij morgen boekhoudingen doet, kan ik dan wel doen wat ik wil?'' vroeg ik nieuwschierig. ''en kan ik nu je bediendes ook verstaan?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 4 Emptydo dec 27, 2012 10:15 am

Ze sloeg haar armen om me heen zodat ze niet zou omvallen en legde haar hoofd tegen mijn borst aan. "Ik zou zo in slaap kunnen vallen." Hoorde ik haar mompelen en ik trok een kleine grijns. "Doe maar niet." Ik probeerde me nog steeds een weg te banen door de massa heen, en was opgelucht toen ik eindelijk op de gang stond. Het was sowieso al moeilijk om haar op te tillen met die trouwjurk van d'r, en al zeker om haar vast te blijven houden. "Als jij morgen boekhoudingen doet, kan ik dan wel doen wat ik wil?" Vroeg ze toen nieuwsgierig. "En kan ik nu je bediendes ook verstaan?" Ik glimlachte en keek even kort op haar neer. "Natuurlijk, ik zou er niet aan denken je te moeten dwingen om in het kantoor te blijven." Ik grinnikte. "Met die ouwe vent, ik zeg het je.. Je vindt hem vast nog enger dan mij." Ik liep op mijn gemakje de trappen op. "En ja dat kan je, nu ben je tenminste niet zo vaak meer alleen. Maar ga niet mee met ze naar de plaatsen die ik je verboden heb, goed?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 4 Emptydo dec 27, 2012 10:45 am


Met een glimlachje keek hij naar me. "Natuurlijk, ik zou er niet aan denken je te moeten dwingen om in het kantoor te blijven." grinnikte hij en ik glimlachte. "Met die ouwe vent, ik zeg het je.. Je vindt hem vast nog enger dan mij." Toen hij de trappen op liep hield ik mij nog wat steviger vast. "En ja dat kan je, nu ben je tenminste niet zo vaak meer alleen. Maar ga niet mee met ze naar de plaatsen die ik je verboden heb, goed?" Ik knikte en wachtte tot hij de lift in was gestapt. ''Dit gaat morgen dan een interessante dag worden. Maar waarom mag ik eigenlijk niet in de westvleugel komen? Behalve bij de piano dan.'' vroeg ik nieuwschierig en ik keek naar hem op toen hij de lift uit stapte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 4 Emptydo dec 27, 2012 10:57 am

Ik liep stevig door en stapte de lift in. Toen we binnen waren was het even stil. "Dit gaat morgen dan een interessante dag worden. Maar waarom mag ik eigenlijk niet in de westvluegel komen? Behalve bij de piano dan." Vroeg ze en ik dacht even na hoe ik het haar moest uitleggen. "Wel ja.." Mompelde ik en stapte uit de lift toen die open ging. "Sommige bediendes kunnen nogal.. overreageren.. snap je.." Probeerde ik haar te antwoorden. "Agressiviteit, snap je? Zo'n tenger meisje zoals jij kan ze moeilijk in bedwang houden. Daarom blijf ik er liever bij als je er gaat, en anders neem je maar wat bediendes van jezelf mee." Ik zette haar op het bed en ging op een knie gaan zitten om haar hakken uit te doen voor haar. "Wil je nog andere bediendes, naast die ene.. wat is zijn naam ook alweer.. Hek?" Ik keek haar aarzelend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 4 Emptydo dec 27, 2012 11:04 am


"Wel ja.." Mompelde hij en liep de lift uit toen de deuren open gingen. "Sommige bediendes kunnen nogal.. overreageren.. snap je.." Hij dacht weer eventjes na voor hij verder ging. "Agressiviteit, snap je? Zo'n tenger meisje zoals jij kan ze moeilijk in bedwang houden. Daarom blijf ik er liever bij als je er gaat, en anders neem je maar wat bediendes van jezelf mee." Ik knikte begrijpend terwijl hij me op het bed neer zette. Hij liet zich op een knie zakken en deed voorzichtig mijn hakken uit, wat een heerlijk bevrijdend gevoel was. "Wil je nog andere bediendes, naast die ene.. wat is zijn naam ook alweer.. Hek?" Ik lachte vrolijk en schudde mijn hoofd. ''het is Henk. Met een n erbij.'' grinnikte ik. ''En ja, het lijkt me nog wel leuk om er een meisje bij te hebben.'' zei ik met een glimlach. Ik ging recht opzitten en begon aan de knoopjes van mijn jurk te prutsen. ''Hij is mooi, maar ik ben blij als hij eindelijk uit is'' mompelde ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 4 Emptydo dec 27, 2012 11:15 am

Ze lachte vrolijk en schudde met haar hoofd om aan te tonen dat ik fout zat. "Het is Henk. Met een n erbij." Grinnikte ik en ik grinnikte een beetje mee. "Juist ja.." Mompelde ik erachteraan voor ze weer verder sprak. "En ja, het lijkt me nog wel leuk om er een meisje bij te hebben." Sprak ze en ik knikte. "Dan zullen we morgen even kijken voor een extra bediende." Ik keek hoe ze rechtop ging gaan zitten en hoe ze haar knoopjes probeerde los te knopen. "Hij is mooi, maar ik ben blij als hij eindelijk uit is." Hoorde ik haar mompelen, misschien een beetje vloekend. Ik moest wel lachen om haar uitdrukking en liep er omheen om vlak achter haar op het bed te gaan ploffen. Ik gooide mijn benen aan elke kant van haar zodat ik vlak achter haar kon gaan zitten. "Laat mij maar." Ik zwaaide haar haren weer over haar schouder en begon met het verder losknopen van haar jurk, ze was nog niet zo ver gekomen. "Ik had al zo'n vermoeden dat we vannacht weer hier zouden doorbrengen, dus ik heb ditmaal voor nachtkleding gezorgd." Ging ik verder terwijl ik nog steeds aan het losknopen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 4 Emptydo dec 27, 2012 11:24 am


"Dan zullen we morgen even kijken voor een extra bediende." zei hij en ik knikte. Ik hoorde hem lachen en voelde toen het bed vlak achter mij indeuken. Een been werd aan beide zijde's van mij neergelegd en ik nam hier uit aan dat hij achter me zat. "Laat mij maar." Hij gooide mijn haar over zijn schouder heen en begon verder met het losknopen. Ik zuchtte en pakte mijn haar vast. "Ik had al zo'n vermoeden dat we vannacht weer hier zouden doorbrengen, dus ik heb ditmaal voor nachtkleding gezorgd." ging hij verder terwijl hij de laatste knoopjes los maakte. Ik glimlachte en keek over mijn schouder naar hem. ''Je leert al, kleine sprinkhaan.'' grinnikte ik en ik sloot even mijn ogen. Ik wurmde me uit de jurk toen hij alle knoopjes eindelijk los had gemaakt en ging weer recht zitten. ''Kun je het korset dan ook los maken, als je toch bezig bent?'' grinnikte ik en ik haalde mijn haar weer voor me.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 4 Emptydo dec 27, 2012 11:43 am

"Je leert al, kleine sprinkhaan." Hoorde ik haar grinniken toen ik klaar was en ze leunde even naar achteren zodat ze zich uit de jurk kon wurmen. "Ik leer snel, grote leermeester." Glimlachte ik vrolijk en wachtte tot ze weer neer ging gaan zitten. "Kun je het korset dan ook los maken, als je toch bezig bent?" Ze legde haar haren weer over haar schouder terwijl ze grinnikte, en ik knikte. Ik stopte mijn vingertoppen tussen de koorden en begon rustig te trekken. Rustig ging ik door, tot ik op een moment niet meer verder kon. Ik keek naar beneden en gaf een aantal sterke rukken aan de touwtjes, maar het zat vast. "Wel verdorie," mompelde ik vloekend en boog me wat voorover om de koortjes beter te bekijken en te vinden waar het probleem zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 4 Emptydo dec 27, 2012 11:49 am


"Ik leer snel, grote leermeester." had hij met een vrolijke glimlach gezegd, wat mij weer liet grinniken. Hij knikte op mijn vraag of hij het korset los wou maken en rustig bleef ik voor me uit kijken terwijl hij aan de koortjes liep te prutsen. Ik voelde hem eerst zachtjes trekken maar toen opeens stoppen. Opeens begon hij harder te trekken maar ik voelde niks gebeuren en fronsend wachtte ik af op wat er ging gebeuren. ''Wel verdorie.'' hoorde ik hem mompelen en vloeken en ik keek over mijn schouder naar hem. ''wat is er? Zeg me alsjeblieft dat je dat ding los krijgt?'' vroeg ik aarzelend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 4 Emptydo dec 27, 2012 11:57 am

"Wat is er? Zeg me alsjeblieft dat je dat ding los krijgt?" Vroeg ze aarzelend en ze keek over haar schouder naar me. "Ik probeer liefje," siste ik al lichtelijk geïrriteerd omdat het niet echt ging. Ik gaf nog een paar harde rukken aan het touw, maar het wou gewoon niet mee zetten. "Kom op, rotding." Murmelde ik en keek naar het rot korset. "Weet je wat," Ik keek even over haar schouder naar haar en legde mijn handen op haar schouders. "Wat als je nu eens plat gaat gaan liggen? Dan lukt het misschien beter." Ik wachtte tot ze dat deed en ging toen boven haar hangen om het uit te krijgen, maar nog steeds gaf het niet mee. Ik kroop terug van haar af en wandelde richting de keuken. "Oké genoeg, ik snij dat ding gewoon los. En doe me een plezier, trek het nooit meer aan wil je!" Bromde ik en zocht naar een geschikt mes in de keukenla.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 4 Emptydo dec 27, 2012 12:05 pm


"Ik probeer liefje," siste hij geirriteerd en gaf nog een paar harde rukken aan het touw, waardoor het alleen maar strakker leek te komen zitten. "Kom op, rotding." Murmelde hij en ik wachtte af. "Weet je wat," Ik zag zijn gezicht over mijn schouder terwijl hij zijn handen daar neer legde. "Wat als je nu eens plat gaat gaan liggen? Dan lukt het misschien beter." Ik knikte en ging op mijn buik liggen, waarna ik merkte dat hij boven me kwam hangen. Hij gaf weer wat stevige rukken aan het korset en kroop toen van me af. Hij stond op en liep naar de keuken toe. Nieuwschierig volgde ik hem met mijn blik. "Oké genoeg, ik snij dat ding gewoon los. En doe me een plezier, trek het nooit meer aan wil je!" bromde hij en ik hoorde de laatjes open en dicht gaan. Ik grinnikte en bleef gewoon rustig liggen. ''Iets wat kapot is kan toch niet nog een keer aan.'' zei ik simpel. ''En geen probleem, zoals ik al zei vanochtend doe ik dit ding nooit meer aan na vanavond.'' zei ik en ik keek even naar mijn nagels. ''Pas je wel op dat je niet in mij snijdt?'' vroeg ik toen aarzelend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 4 Emptydo dec 27, 2012 12:42 pm

Ik rommelde door de laatjes op zoek naar een goed mes. "Iets wat kapot is kan otch niet nog een keer aan. En geen probleem, zoals ik al zei vanochtend doe ik dit ding nooit meer aan na vanavond." Verkondigde ze terwijl ze stil bleef zitten en haar nagels bekeek. "Pas je wel op dat je niet in mij snijdt?" Vroeg ze toen aarzelend en ik draaide mij om met het mes dat ik zocht mijn handen. "Natuurlijk doe ik dat." Ik wandelde weer naar het bed en ging terug boven haar hangen. Ik bekeek de draden even en zuchtte. "Blijf stil liggen, dan is dit zo gepiept." Ik nam het mes op van waar ik het in de lakens neergelegd had en begon met touwtjes door te snijden. Daarna legde ik het weer op de dekens neer en begon ik met trekken. "Eindelijk," zei ik opgelucht en ik trok de laatste koortjes los zodat ze hem uit kon trekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





[Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] The day that couldn't be ignored..   [Mature Content] The day that couldn't be ignored.. - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Mature Content] The day that couldn't be ignored..
Terug naar boven 
Pagina 4 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Game over [Aphrodite] [Mature Content]
» [Mature Content] We gaan op vakantie...!
» [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.
» [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: