Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. Empty
BerichtOnderwerp: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. Emptyma jan 07, 2013 6:45 pm


Met een zucht had mijn moeder me onthaald en snikkend had ik me in haar armen laten zakken. Geruststellend wreef ze over mijn haren. ''Ssht. Stil maar Kore. Het is goed nu.'' fluisterde ze. ''Het spijt me zo Kore..'' hoorde ik Hermes mompelen en fel draaide ik me om. ''Ga weg Hermes. Ik hoef je nu even niet te zien.'' zei ik scherp en gekwetst keek hij me aan. Boos bleef ik hem aanstaren en uit mijn ooghoeken zag ik dat mijn moeder hem weg wuifde. Twijfelend draaide hij zich om en liep toen weg. Langzaam wreef mijn moeder over mijn armen. ''Het komt wel goed lieverd. Als Hades echt van je houdt..'' mompelde ze en ik schudde verwoed mijn hoofd. ''als hij van me hield dan had hij gewoon geluisterd. Hij wist wat Kerstmis voor me betekende.. En hij heeft het verpest.'' zei ik zacht en ik veegde een traan van mijn wang af. ''Kom. We gaan je opfrissen.'' zei ze simpel toen ze mijn vader zag staan. Ik liet me door haar meetrekken naar een afgelegen gang en stapte samen een kamer binnen, die ze op slot draaide. ''Voor privacy.'' verklaarde ze en ze liep de badkamer die er aan vast zat weer in. ''Kom je?'' Ik knikte, ook al kon ze het niet zien en liep de badkamer in. Ook die deur draaide ze weer op slot. ''Ga maar lekker in bad. Ik heb de kraan al vast aangezet.'' zei ze op liefdevolle toon en met een zucht trok ik mijn kleren uit. Toen het bad gevuld was met water en schuim stapte ik er voorzichtig in. Ik wierp af en toe even een blik op mijn moeder, die er nog al zenuwachtig uit zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. Emptyma jan 07, 2013 7:00 pm

Ik trok mijn harnas aan en gespte de cape vast aan de achterkant van de schouderplaten. Hij was niet van plan om haar terug te brengen, zo bleek, dus ik moest zelf gaan. Ik liep de brede traptreden naar beneden tot wanneer ik aan het marmeren platform kwam. De laatste keer dat ik hier geweest was had ik haar weggebracht na weer zo'n ruzie, maar nu gig ik mijn schat weer innen.

"Waar is mijn vrouw?!" Siste ik toen ik de reusachtige, met goud beslagen, deuren opende naar de grote zaal van het paleis op Olympus. Oh de woonst van Zeus, het zag er zoals gewoonlijk weer pico bello uit. Het waaide en stormde buiten, waardoor de deuren klapten tegen de muren en zich verzetten om terug te sluiten. Mijn ogen boorden zich met een vijandige blik en minachting erin te zien in die van Zeus. "Ik hoor nog drie maanden met haar te hebben, ík heb het deel van haar eisen wel opgevolgd hoor!"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. Emptyma jan 07, 2013 7:08 pm


"Waar is mijn vrouw?! Ik hoor nog drie maanden met haar te hebben, ík heb het deel van haar eisen wel opgevolgd hoor!" hoorde ik Hades zijn stem bulderen en geschrokken kwam ik overeind. ''Dat is Hades! Hoe weet hij dat ik hier ben?'' vroeg ik paniekerig en mijn moeder duwde me terug het bad in. ''Je vader heeft hem gebeld.'' ''idioot! Als jullie niks hadden gezegd had hij niks gemerkt. Hades kijkt niet eens naar me om als we een ruzie hebben gehad. De afgelopen keren moest ik om genade smeken anders had ik tegen deze tijd nog niet met hem gesproken! Ik had makkelijk deze dagen zonder problemen door kunnen brengen!'' riep ik wanhopig en ik kwam weer overeind. ''Ik moet even bellen Kore. Blijf zitten.'' zij mijn moeder streng en ze draaide zich om.

Zeus
"Waar is mijn vrouw?!" siste Hades, nadat hij de deuren met geweld geopend had. "Ik hoor nog drie maanden met haar te hebben, ík heb het deel van haar eisen wel opgevolgd hoor!" Woedend keek hij naar me, en kalm bleef ik hem aan kijken. ''Ik heb Kore hier niet heen gehaald, ze kwam totaal overstuur opeens binnen zetten. Ik dacht dat je er van af wist.'' begon ik rustig en ik vouwde mijn handen samen. ''Je hebt mijn zoon beschadigd en mijn dochter tot wanhoop gedreven, dat ze moest vluchten voor haar eigen man. Kalmeer Hades. Je lijkt wel een monster.'' sprak ik kalm en ik zakte achteruit in mijn troon. ''Demeter is met Kore weg. Ze moest kalmeren. Waarom vier je kerst niet hier met ons. Je hoort ten slotte kerst te vieren met familie.'' Ik keek hem rustig aan en legde mijn handen op de armleuningen van de troon. ''Je krijgt je drie maanden nog. Maar eerst moet Kore even kalmeren.'' zeg ik rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. Emptyma jan 07, 2013 7:25 pm

Zijn kalme blik irriteerde me enorm. "Ik heb Kore hier niet heen gehaald, ze kwam totaal overstuur opeens binnen zetten. ik dacht dat je er van af wist." Zei hij. "Je hebt mijn zoon beschadigd en mijn dochter tot wanhoop gedreven, dat ze moest vluchten voor haar eigen man. Kalmeer Hades, je lijkt wel een monster." Hij zakte achteruit in zijn troon. "Ik wil mijn vrouw!" Spuugde ik. "Demeter is met Kore weg. Ze moest kalmeren. Waarom vier je kerst niet hier met ons. Je hoort ten slotte kerst te vieren met familie. Je krijgt je drie maanden nog. Maar eerst moet Kore even kalmeren." Sprak hij en ik schudde verwoed mijn hoofd waarna ik dichter naar hem te paradeerde. "Ik moest nooit wat weten van al dat kerstgedoe, en dat moet ik nog steeds niet! Ik heb die eisen nagekomen, ik liet die stomme hond van je toe in de onderwereld om haar goed gezind te stellen en hij flikflooit met mijn vrouw. Ofwel rand hij haar aan, ofwel pleegt mijn vrouw overspel!"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. Emptyma jan 07, 2013 7:31 pm


Met een zucht leit ik me terug in het bad zakken en keek ik naar het plafond terwijl mijn moeder belde

Zeus
Verwoed schudde hij zijn hoofd, en stampte zo goed als naar me toe. Nog steeds bleef ik hem kalm aan kijken en wachtte ik af tot hij zou spreken weer, nieuwschierig naar wat hij te zeggen had. "Ik moest nooit wat weten van al dat kerstgedoe, en dat moet ik nog steeds niet! Ik heb die eisen nagekomen, ik liet die stomme hond van je toe in de onderwereld om haar goed gezind te stellen en hij flikflooit met mijn vrouw. Ofwel rand hij haar aan, ofwel pleegt mijn vrouw overspel!" ''Ofwel het was een ongeluk. Zoals ze vertelde. Toen je niet naar haar luisterde. Toen je de vrouw waar je zo van houdt aan het huilen bracht, de rug toe keerde en pijn deed. Toen je mijn zoon verwondde.'' sprak ik rustig en ik hoor dan de telefoon over gaan. ''moment.'' zeg ik rustig en ik neem op. ''Ja met Zeus.'' ik was even stil en luisterde naar de persoon aan de andere kant. ''Oke. Neem de tijd.'' Ik hing weer op en keek naar Hades. ''Zeg Hades. Wat doen jullie als jullie een ruzie hebben gehad? Maken jullie het gelijk goed? Of zitten er weken tussen die ze met dode mensen moet doorbrengen en haar hond, waarna áls je het eindelijk eens over je hart verkrijgt om het goed te maken, ze op haar teentjes moet lopen om niet weer een ruzie te krijgen? Als ik het zo hoor loopt jullie huwelijk niet zo goed.'' spreek ik kalm en ik keek hem indringend aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. Emptyma jan 07, 2013 7:47 pm

"Ofwel het was een ongeluk. Zoals ze vertelde. Toen je niet naar haar luisterde. Toen je de vrouw waar je zo van houdt aan het huilen bracht, de rug toe keerde en pijn deed. Toen je mijn zoon verwondde." Ik draaide me om en hief mijn kin koppig hoog in de lucht. "Liefde gaat niet zomaar perongeluk, en dat scharminkel verdiende het. Een vol glas wijn in zijn gezicht is de minste straf dat hij kan krijgen." Ik hoorde de telefoon rinkelen. "Moment." Sprak de oppergod en ik liet mijn houding even varen om toch wel geïnteresseerd te luisteren naar het gesprek. Het duurde maar heel kort, want hij legde bijna gelijk daarna weer af. Hij focuste zich gelukkig weer op mij vervolgens, en met een opgetrokken wenkbrauw keek ik hem aan. "Zeg Hades. Wat doen jullie als jullie een ruzie hebben gehad? Maken jullie het gelijk goed? Of zitten er weken tussen die ze met dode mensen moet doorbrengen en haar hond, waarna álsje het eindelijk eens over je hart verkrijgt om het goed te maken, ze op haar teentjes moet lopen om niet weer ruzie te krijgen? Als ik het zo hoor loopt jullie huwelijk niet zo goed." Zei hij en ik snoof, gelijk weer mijn vijandige houding aannemend. "Jij hebt het recht niet om over mijn huwelijk te oordelen als het jouwe volledig bestaat uit overspel. Hera vergeeft zulke dingen snel, maar ik ben niet zo'n vergevingsgezind persoon.. Ook al is het Persephone."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. Emptyma jan 07, 2013 7:56 pm


''Alles komt goed lieverd. Geniet nou nog maar even van het bad.'' sprak mijn moeder rustig toen ik haar vragend aan keek

Zeus
"Liefde gaat niet zomaar perongeluk, en dat scharminkel verdiende het. Een vol glas wijn in zijn gezicht is de minste straf dat hij kan krijgen." had hij koppig gezegd voor ik de telefoon opnam. Toen ik weer uitgepraat was en hem aan keek, snoof hij vijandig. "Jij hebt het recht niet om over mijn huwelijk te oordelen als het jouwe volledig bestaat uit overspel. Hera vergeeft zulke dingen snel, maar ik ben niet zo'n vergevingsgezind persoon.. Ook al is het Persephone." Ik knikte. ''Je hebt gelijk. Hera is een schat. Net zoals Persephone. Ik denk dat als jou hetzelfde was overkomen als haar, een dom ongelukje, dat ze je wel kon vergeven. Dat ze in ieder geval naar je had geluisterd. Ze had jou in ieder geval beter behandeld dan wat jij nu doet bij haar. Hades, ik weet al wat er zich heeft afgespeeld. Hermes heeft me het verteld, en Kore exact het zelfde verhaal niet veel later over de telefoon. Dat hebben ze nooit zo kunnen af spreken. Het arme kind vreet zich ondertussen op aan schuld omdat je haar niet wil geloven.'' Ik stond op en wandelde met mijn handen op mijn rug een eindje. ''Ik kan het in haar ogen zien. Ze houdt van je. Het is dezelfde blik die ik bij Hera zie als ik mijzelf weer eens niet kon bedwingen. Vol haat en verdriet, maar toch ook liefde. Als ze over je spreekt krijgt ze een blik in haar ogen die weer anders is. Je zou eens aandacht aan haar ogen moeten besteden. De ogen van een vrouw vertelt zoveel meer dan de woorden die zij spreekt.'' zei ik rustig en ik draaide me naar hem om. ''Je krijgt Kore niet mee naar huis zodat je haar daar alleen kan laten weg rotten in een kamertje. Daarvoor hou ik te veel van haar.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. Emptyma jan 07, 2013 8:13 pm

Hij knikte, was hij het plots met mee eens? "Je hebt gelijk. Hera is een schat. Net zoals Persephone. Ik denk dat als jou hetzelfde was overkomen als haar, een dom ongelukje, dat ze je wel kon vergeven. Dat ze in ieder geval naar je had geluisterd. Ze had jou in ieder geval beter behandeld dan wat jij nu doet bij haar. Hades, ik weet al wat er zich heeft afgespeeld. Hermes heeft me het verteld, en Kore exact het zelfde verhaal niet veel later over de telefoon. Dat hebben ze nooit zo kunnen af spreken. Het arme kind vreet zich ondertussen op aan schuld omdat je haar niet wil geloven." Hij stond op van zijn troon en begon door te kamer te ijsberen, terwijl ik stokstijf bleef staan en hem met mijn ogen volgde. "Ik kan het in haar ogen zien. Ze houdt van je. Het is dezelfde blik die ik bij Hera zie als ik mijzelf weer eens niet kon bedwingen. Vol haat en verdriet, maar toch ook liefde. Als ze over je spreekt krijgt ze een blik in haar ogen die weer anders is. Je zou eens aandacht aan haar ogen moeten besteden. De ogen van een vrouw vertelt zoveel meer dan de woorden die zij spreekt." Ik snoof en keek weg. "Ik weet hoe ik liefde kan herkennen, ja." Gromde ik bot en keek hem recht in de ogen aan toen hij zich omdraaide naar me. "Je krijgt Kore niet mee naar huis zodat je haar daar alleen kan laten weg rotten in een kamertje. Daarvoor hou ik te veel van haar." Ik keek hem razend aan. "Ik laat mijn vrouw niet wegrotten in een kamer, ze heeft genoeg personen die haar gezelschap kunnen geven! En een deal is een deal, ik hield me aan de afspraak van haar eisen en dat had nadelen, geef me dan op zijn minst mijn overige drie maand voor ik haar weer zes maanden moet missen!"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. Emptyma jan 07, 2013 8:22 pm


''Ik verrimpel als een oud vrouwtje. Ik ben wel klaar met opfrissen nu.'' zei ik chagerijnig en ik kwam uit het bad. Koppig droogde ik me af en pakte ik de jurk aan die mijn moeder voor me klaar hield. ''Kom. En laten we nu terug gaan, ik heb nog niks gegeten.'' zeg ik en ik haal de deur van het slot.

Zeus
"Ik weet hoe ik liefde kan herkennen, ja." gromde hij bot en hij keek me recht in de ogen aan toen ik weer verder sprak. Toen ik uitgesproken was, was hij razend. "Ik laat mijn vrouw niet wegrotten in een kamer, ze heeft genoeg personen die haar gezelschap kunnen geven! En een deal is een deal, ik hield me aan de afspraak van haar eisen en dat had nadelen, geef me dan op zijn minst mijn overige drie maand voor ik haar weer zes maanden moet missen!" Ik bleef hem rustig aankijken. ''Je mag nog drie maanden met haar doorbrengen. Maar voor kerst blijft ze hier. Kerst vier je met je geliefden, je familie. En als jij van plan bent haar links te laten liggen blijft ze hier.'' sprak ik ferm en ik keek hem indringend aan. ''Als je niet begrijpt dat ze geen gezelschap wil van die bediendes wil maar van jou, heeft ze het hier sowieso beter af.'' Ik keek over zijn schouder heen en zag Persephone met Demeter staan. ''Kore lieverd. Je ziet er prachtig uit.'' zeg ik met een glimlach. Demeter had haar blijkbaar toch nog zover kunnen krijgen om wat aan haar haar te doen, en blijkbaar had ze die jurk aangedaan die de vrouwelijke vormen altijd enorm onweerstaanbaar er uit lieten komen. Een geschenk van Aphrodite. Met een glimlach op mijn gezicht liep ik naar haar toe en gaf ik haar een kus. ''Wat fijn je weer te zien. Hades wou je komen halen. Alleen ben ik van mening dat je met kerst beter hier kan zijn. Bij mensen die van je houden.'' dat laatste woord zei ik met nadruk terwijl ik Hades scherp aan keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. Emptyma jan 07, 2013 8:29 pm

"Je mag nog drie maanden met haar doorbrengen. Maar voor kerst blijft ze hier. Kerst vier je met je geliefden, je familie. En als jij van plan bent haar links te laten liggen blijft ze hier. Als je niet begrijpt dat ze geen gezelschap wil van die bediendes wil maar van jou, heeft ze het hier sowieso beter af." Ik wierp hem een woeste blik toe, witheet van woede was ik en ik balde razend mijn vuisten. Toen zag ik Persephone en Demeter achter hem opdoemen. "Kore lieverd. Je ziet er prachtig uit." Zei hij en hij liep naar zijn dochter toe. Hij had gelijk, de jurk die ze droeg was fantastisch. "Wat fijn je weer te zien." Hij gaf haar een kus op haar wang. "Hades wou je komen halen. Alleen ben ik van mening dat je met kerst beter hier kan zijn. Bij mensen die van je houden." Hij legde expres de nadruk op dat laatste woord en keek me aan. "Persephone kom mee, je weet dat ik hier niet graag kom." Ik stak mijn hand uit en zette een neppe lieve glimlach op om haar weer mee te lokken naar huis.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. Emptyma jan 07, 2013 8:37 pm


"Persephone kom mee, je weet dat ik hier niet graag kom." sprak hij en stak zijn hand naar me uit met een lieve glimlach op zijn gezicht. Ik zette een stap naar hem toe, en voelde de handen van mijn ouders van mijn schouders afglijden. Ik zette mijn voet weer terug op de grond en keek stil naar hem. Het was nep. Hij meende er niks van, van die glimlach. Ik schudde mijn hoofd en legde mijn armen over elkaar. ''Geen haar op mijn hoofd.'' zei ik fel en ik keek hem aan. ''Ik blijf hier. Kerst hoor je inderdaad te vieren met mensen die van je houden. En jij bent daar blijkbaar niet een van.'' sprak ik en ik kneep mijn ogen even samen. ''Ik heb geen zin om met de gezelligste dagen van het jaar bij zo een zelfgecentreerde arrogante kwal als jij te zijn. Vooral als ik die met doorbrengen met bediendes of je hond. Ik blijf hier.'' Mijn stem klonk nijdig, en dat was ik ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. Emptyma jan 07, 2013 9:16 pm

Ze zette een stap naar me toe maar bleef staan toen ze zich iets realiseerde. Ze schudde haar hoofd en kruiste haar armen voor haar borst. "Geen haar op mijn hoofd. Ik blijf hier. Kerst hoor je inderdaad te vieren met mensen die van je houden. En jij bent daar blijkbaar niet een van. Ik heb geen zin om met de gezelligste dagen van het jaar bij zo een zelfgecentreerde arrogante kwal als jij te zijn. Vooral als ik die met doorbrengen met bediendes of je hond. Ik blijf hier." Ik keek haar met een gechoqueerde blik aan. "Pardon?" Gebarend stak ik mijn hand in de lucht. "Ik ben met je getrouwd Persephone," ik bewoog mijn vingers heen en weer zodat ze de ring duidelijk zag. "je bent mijn vrouw en als jouw echtgenoot zeg ik dat ik nu naar huis wil, mét jou." Ik klikte de cape los en liep naar haar toe. "We gaan." Ik sloeg de enorme cape over haar hoofd heen en hield hem stevig dicht terwijl ik haar op nam om terug te gaan naar de onderwereld. Als ik haar één keer ontvoeren kon, dan kon ik dat ook twee keer.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. Emptyma jan 07, 2013 9:22 pm


Gechoqueerd keek hij me aan. "Pardon?" Hij stak zijn hand in de lucht en ik keek er met opgetrokken wenkbrauw naar. "Ik ben met je getrouwd Persephone," Hij bewoog zijn vingers heen en weer en toonde mij de ring die om zijn vingers zat. "je bent mijn vrouw en als jouw echtgenoot zeg ik dat ik nu naar huis wil, mét jou." Hij klikte de cape die rond zijn schouders zaten los en kwam naar me toe gelopen. "We gaan." zei hij bars en gooide de cape over mijn hoofd heen. ''Wat?'' gilde ik. Ik voelde me opgetild worden, maar geen beweging van lopen. ''Dat laten we niet gebeuren Hades.'' hoorde ik mijn vader zeggen. Ik wurmde me los uit Hades zijn greep en viel achterover op de grond neer. Met een pijnlijk gezicht krabbelde ik overeind en keek hem woedend aan. ''Ik WOU niet eens met je trouwen!'' gil ik woedend en ik voel mijn moeders armen rond mijn armen. Ze ging beschermend achter me staan. ''Ga naar de kamer waar we net waren en draai de deuren op slot.'' fluisterde ze bijna onhoorbaar. ''Ik ben met je getrouwd, en ik ben je vrouw. En als jouw echtgenote zeg ik dat ik niet met je mee naar huis ga. Denk eerst maar eens na over wat je allemaal doet. Je bent niet de baas over mij Hades. Ik heb nog steeds een ziel, in tegenstelling tot jou!'' zei ik kwaad. Ik draaide me om en rende zo snel als mijn voeten me konden dragen de gangen door. Toen ik de deur nog open zag staan glipte ik naar binnen en draaide ik de deur op slot. ''arrogante kwal..'' mopperde ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. Emptyma jan 07, 2013 9:40 pm

"Wat?" hoorde ik haar gillen en ik mijn armen begonnen te trillen door de vele schokken die mijn aderen kregen. "Dat laten we niet gebeuren Hades." Natuurlijk, hij elektrocuteerde me. Ik liet mijn greep afzwakken waardoor ze weg kon vluchten. Ze viel op de grond en boos keek ze naar me op toen ze overeind gekrabbeld was. "Ik WOU niet eens met je trouwen!" gilde ze woedend. Een lichte kreun ontsnapte mijn lippen van de pijn die ik te verduren had gekregen, ik gaapte Demeter waarschijnlijk aan omdat ik me niet meer kon focussen. Een paar keer knipperde ik met mijn ogen. "Ik ben met je getrouwd, en ik ben je vrouw. En als jouw echtgenote zeg ik dat ik niet met je mee naar huis ga. Denk eerst maar eens na over wat je allemaal doet. Je bent niet de baas over mij Hades. Ik heb nog steeds een ziel, in tegenstelling tot jou!" Zei ze kwaad en ze stormde weg terwijl ik haar achterna probeerde te gaan. "Persephone, kom onmiddel-" Bulderde ik maar mijn kreet werd gesmoord toen ik dubbelklapte en op de grond viel van de schokken. Mijn wang raakte de tegels en uit mijn ooghoek zag ik dat Zeus op me afgelopen kwam. "Makkelijk om een overwinning te behalen, als je tegenstander zich niet eens verdedigen kan." Ik trok een brede grijns voordat mijn ogen wegrolden in mijn oogkassen en ik buiten bewustzijn viel.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. Emptyma jan 07, 2013 9:48 pm


Ik was in slaap gesuft tegen de deur aan, tot ik geklop hoorde. ''Kore. Kore lieverd. Ben je daar?'' hoorde ik mijn moeders stem en ik zuchtte opgelucht. ''Ja.'' antwoordde ik enkel en ik kwam overeind. ''Open de deur. We moeten Hades hier opsluiten. Vlug, voor hij weer bij bewust zijn komt.'' hoorde ik haar dringend zeggen en vlug maakte ik de deur open. Ik zag een bewusteloze Hades in de armen van mijn vader liggen en langs mij heen kwam hij de kamer binnen. ''Die gast is loeizwaar zeg.'' mopperde hij en hij gooide hem op het bed. ''Kom. Hades wordt waarschijnlijk morgenochtend pas wakker. We gaan wat eten en dan gaan wij ook lekker slapen. Morgenochtend is het kerstfeest en onder de boom liggen allemaal kadootjes.'' glimlachte hij en ik knikte. Met een zuchtje keek ik naar Hades en liep toen de kamer uit. Achter mij deed mijn moeder de deur dicht en draaide die toen op slot. ''Zo. Dan kun je met een gerust hart slapen vanavond.'' zei ze met een knipoog en ik glimlachte. Met zijn drietjes liepen we weg naar de eetzaal, waar Hermes en Hera en alle andere goden zaten te wachten. ''Sorry voor het wachten jongens. Eet smakelijk!'' zei mijn vader vrolijk toen we zaten. Mijn blik bleef hangen in de verte, terwijl ik me af vroeg hoe het met Hades ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. Emptyma jan 07, 2013 10:10 pm

Ik was in een diepe onbewuste slaap gezakt, maar desondanks alle verhalen die ik van de andere goden gehoord had bleven mijn dromen leeg. Je droomde niet als je in een coma lag, of lag ik niet in een coma? Ik had geen idee, tot ik weer wakker werd. Mijn rug voelde krampachtig aan en mijn spieren deden pijn. Mijn hoofd voelde alsof het op ontploffen stond, te veel kennis misschien? Ik herinnerde me nog perfect wat er gisteren gebeurt was, maar op een bepaald moment werd alles een totale zwarte veeg van leegte. Ik krabbelde overeind en terwijl ik om me heen keek probeerde ik de kamer te herkennen. Ik bevond me vast en zeker wel nog op Olympus, daar was geen twijfel over mogelijk. Ik merkte de deur op en liep er gelijk heen. Hoe sneller ik hier weg was, hoe beter. Het slot was gemaakt van een soort metaal dat mij onbekend was, en toen ik er aan prutste merkte ik gelijk dat het op slot zat. Sterker nog, nu kon ik het ook helemaal niet forceren. Ik wist waarvoor deze kamer diende, het was een soort van cel en beschermkamer in elkaar. Het hield ongewenste gasten buiten, maar ook binnen. Ik begon op de deur te bonken met gebalde vuisten en schreeuwde het uit. "Wat is dit voor een onzin?! Laat me eruit, ik wil mijn vrouw en mijn paleis! Je kan me hier niet zomaar houden Zeus, ik zweer het je.. Ik raak hier wel uit!"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. Emptydi jan 08, 2013 6:38 pm


Ik was al vroeg wakker, en net zoals elk jaar voelde ik weer dezelfde soort enthousiasme. Wat zouden ze me dit jaar geven? Ik hoefde eigenlijk niet iets groots of duurs, zolang er maar een liefdevolle gedachte achter zit. Ik zuchtte en staarde naar het voeteneind. Hades was ook in het Olympus, maar niet om kerst met ons te vieren. Nee, om mij mee te nemen terug naar de Onderwereld, waar hij geen kerst wil vieren. Ik zuchtte weer en kwam weer overeind. Een kamerjas had ik niet nodig hier omdat hier altijd warm was, maar toch pakte ik er eentje. Macht der gewoonte. Ik liep voorzichtig mijn kamer uit en begon aan een tocht door de Olympus. Eerst liep ik naar de troonzaal waar de kerstboom lag met pakketjes eronder en direct kwam er een glimlach op mijn gezicht. Opeens hoorde ik gebonk en wist direct waar het vandaan kwam. Ik ging wat vlugger lopen toen ik zijn stem hoorde en luisterde stilletjes bij de deur. "Wat is dit voor een onzin?! Laat me eruit, ik wil mijn vrouw en mijn paleis! Je kan me hier niet zomaar houden Zeus, ik zweer het je.. Ik raak hier wel uit!" ''Hades.. Ik ben het.'' sprak ik langzaam en ik keek naar de deur. ''Gaat het? Heb je een beetje goed geslapen? Nergens last van?'' vroeg ik aarzelend, niet wetend hoe hij ging reageren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. Emptydi jan 08, 2013 6:54 pm

Ik schreeuwde geïrriteerd omdat er geen reactie kwam, tot ik plots iemand hoorde. "Hades.. Ik ben het." Hoorde ik Persephone zeggen van langs de andere kant. "Gaat het? Heb je een beetje goed geslapen? Nergens last van?" Ze spraak behoedzaam op een traag tempo. "Mijn vrouw heeft me bedrogen en ik ben geëlektrocuteerd, wat denk je?!" Siste ik nijdig en ik gaf eens een goede trap tegen de deur, die wel van steen leek te zijn. "Laat me eruit!" Ik wriemelde aan de deurklink en probeerde hem te forceren, maar toen die nog steeds niet meegaf begon ik al snel aan de deur te krabben met mijn nagels. "Dit houdt me toch niet tegen, dat weet je!"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. Emptydi jan 08, 2013 7:08 pm


"Mijn vrouw heeft me bedrogen en ik ben geëlektrocuteerd, wat denk je?!" Siste hij nijdig en gaf een ferme trap tegen de deur aan. "Laat me eruit!" Ik zag de deruklink weer panisch op en neer gaan en wist precies waar hij mee bezig was. De deur forceren. Toen hij merkte dat het niet ging deed hij weer wat, en aan het gekras te horen ging hij met zijn nagels langs de deuren. "Dit houdt me toch niet tegen, dat weet je!" Ik zuchtte en bleef rustig staan. ''Het houdt je wel tegen. Daar is die kamer voor ontworpen.'' zeg ik langaam en ik keek weer naar de deur. ''En ik heb je niet bedrogen Hades. Het was een ongeluk!'' riep ik wanhopig en ik legde mijn hand op de deur neer. ''En je zou niet geëlektrocuteerd zijn als je me niet had willen ontvoeren terug naar de onderwereld. Dus dat is helemaal je eigen schuld.'' zei ik kattig. Ik beet zachtjes op mijn lip en dacht na. Hoe kon ik het bewijzen.. Is er niemand die terug kan kijken in de tijd in ons godenassortiment? ''Heb je geen beveiligingscamera's hangen in de onderwereld? Dat je het terug kan kijken en voor jezelf kan zien en horen wat er gebeurd is.'' vroeg ik toen en ik keek hoopvol naar de deur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. Emptydi jan 08, 2013 7:19 pm

"Het houdt je wel tegen. Daar is die kamer voor ontworpen." zei ze en met al mijn macht knalde ik tegen de deur aan die bijna uit zijn scharnieren vloog. "En ik heb je niet bedrogen Hades. Het was een ongeluk! En je zou niet geëlektrocuteerd zijn als je me niet had willen ontvoeren terug naar de onderwereld dus dat is helemaal je eigen schuld." Ik gromde boos. "Het zijn mijn drie maanden nog, ja?!" Ik knalde opnieuw tegen de deur aan en bleef vervolgens wat versuft er tegen leunen, het was plots stil aan de andere kant. "Heb je geen beveiligingscamera's hangen in de onderwereld? Dat je het terug kan kijken en voor jezelf kan zien en horen wat er gebeurd is." vroeg ze plots. "Ik heb ook mijn privacy hoor." Siste ik en beukte ditmaal tegen de klink met mijn elleboog, misschien kon ik hem er wel af krijgen. "Ga naar vadertje tijd, die helpt je met plezier." Smaalde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. Emptydi jan 08, 2013 7:25 pm


Ik hoorde dat hij met al zijn kracht tegen de deur aan knalde, en ik hoorde hem piepen en kraken. "Het zijn mijn drie maanden nog, ja?!" siste hij kwaad en ik haalde mijn schouders op. "Ik heb ook mijn privacy hoor." Siste hij, en ik hoorde dat hij nu ergens anders op ramde. Zo te zien de klinker.. "Ga naar vadertje tijd, die helpt je met plezier." zei hij smalend en ik beet mijn tanden kwaad op elkaar. ''Als ik je eruit laat laat je me dan met rust? Tenminste voor kerst?'' antwoordde ik droog en keek toen door de gang. Ik had de sleutel gister avond al bij mijn moeder weg gepakt in het geheim, gestolen zou je het dus ook kunnen noemen. ''Je gaat me toch nooit geloven, dus ik ga niet meer mijn best doen om daar voor te zorgen. Als je me had willen geloven had je dat al gedaan.'' zei ik rustig en ik zocht de sleutel die ik in een zak van de kamerjas had gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. Emptydi jan 08, 2013 7:37 pm

"Als ik je eruit laat laat je me dan met rust? Tenminste voor kerst?" Vroeg ze en ik keek werd met de moment kwader. "Je gaat me toch nooit geloven, dus ik ga niet meer mijn best doen om daar voor te zorgen. Als je me had willen geloven had je dat al gedaan." Ik gromde en knalde opnieuw tegen de deur. "Ik ben niet blind ja?! Ik geloof je praatjes niet, ik heb gezien wat je met die gluiperd deed. En misschien is het zo dat jij het niet wou hebben, maar hij wél. Dat is doodsgevaarlijk Persephone! Zolang dat ik hem niet vertrouwen kan komt hij niet meer binnen." Bulderde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. Emptydi jan 08, 2013 7:43 pm


"Ik ben niet blind ja?! Ik geloof je praatjes niet, ik heb gezien wat je met die gluiperd deed. En misschien is het zo dat jij het niet wou hebben, maar hij wél. Dat is doodsgevaarlijk Persephone! Zolang dat ik hem niet vertrouwen kan komt hij niet meer binnen." bulderde hij en ik kromp eventjes ineen. ''En je bent boos op mij?!'' riep ik ongelooflijk en ik kreunde kwaad. ''Als ik mijn beste vriend niet mag uitnodigen, dan.. Dan zeg ik het tegen pap en zorg ik voor een scheiding. Want dat was mijn voorwaarde! Ik mocht Hermes zo vaak als ik wou en wanneer ik wou uitnodigen.'' riep ik kwaad en staarde naar de deur. ''Levensgevaarlijk zeg. Er gaat een keer iets fout en dan heb je dit gezeik. Je overreageerd Hades.'' mopperde ik half in mezelf en ik sloeg mijn armen over elkaar. ''Als ik mee naar huis ga wordt het er toch niet beter op. Je zult me altijd wantrouwen en daar heb ik geen zin in, want ik heb niks verkeerd gedaan. Ik zou nooit iets expres doen om jou te kwetsen.. Niet op die manier.'' verzuchtte ik toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. Emptydi jan 08, 2013 8:07 pm

"En je bent boos op mij?!" Ze stond waarschijnlijk op uitbarsten achter die deur. "Als ik mijn beste vriend niet mag uitnodigen, dan.. Dan zeg ik het tegen pap en zorg ik voor een scheiding. Want dat was mijn voorwaarde! Ik mocht Hermes zo vaak als ik wou en wanneer ik wou uitnodigen." Riep ze kwaad. "En mijn voorwaarde was dat je geen overspel pleegt, want dat zou ik sowieso niet doen. Je bent een getrouwd vrouw!" Bulderde ik terug. "Levensgevaarlijk zeg. Er gaat een keer iets fout en dan heb je dit gezeik. Je overreageerd Hades. Als ik mee naar huis ga wordt het er toch niet beter op. Je zult me altijd wantrouwen en daar heb ik geen zin in, want ik heb niks verkeerd gedaan. Ik zou nooit iets expres doen om jou te kwetsen.. Niet op die manier." Verzuchtte ze. "Ik overdrijf niet! Voor je het weet had hij je aangerand, wat zou er gebeurd zijn als ik er niet was geweest denk je?! Zo'n jongen als Hermes stopt niet als je weigert hoor, hij gaat gewoon door en je bent zo tenger dat je jezelf niet eens kan verweren! Je mag nog van geluk spreken zeg dat ik jou ontvoerd heb, en niet één of andere ouwe zak." Siste ik razend.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. Emptydi jan 08, 2013 8:14 pm


"En mijn voorwaarde was dat je geen overspel pleegt, want dat zou ik sowieso niet doen. Je bent een getrouwd vrouw!" bulderde hij vanachter de deur, en ergens was ik blij dat ik hem niet kon zien. ''Ik pleegde geen overspel! Het was verdorie een stom ongelukje! Ik wou Hermes geen kus geven ik wou het niet en zou het nooit willen!'' gilde ik. "Ik overdrijf niet! Voor je het weet had hij je aangerand, wat zou er gebeurd zijn als ik er niet was geweest denk je?! Zo'n jongen als Hermes stopt niet als je weigert hoor, hij gaat gewoon door en je bent zo tenger dat je jezelf niet eens kan verweren! Je mag nog van geluk spreken zeg dat ik jou ontvoerd heb, en niet één of andere ouwe zak." zei hij en hij klonk razend. ''Argh!'' gilde ik en sloeg tegen de deur aan. ''Hades je bent een hopeloos geval!'' riep ik kwaad en ik wreef vermoeid door mijn haren heen. ''Hermes zou me nooit aanranden. We zijn vrienden. Niet meer. En ik zou me prima kunnen verweren.'' verdedigde ik mezelf en sloeg mijn armen over elkaar heen. ''En ik spreek niet van geluk, want je bent een of andere oude zak.'' siste ik en ik draaide de deur mijn rug toe. ''Zoals je je gedraagt op dit moment ben je een zak, en je bent stokoud. Ik was liever door een vies oud ventje ontvoerd dat een mens was. Die ging tenminste nog dood en dan was ik van hem verlost. Jou raak ik nooit meer kwijt.'' sprak ik woedend
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 6Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Christmas is coming
» [Mature Content] The day that couldn't be ignored..
» Game over [Aphrodite] [Mature Content]
» [Mature Content] We gaan op vakantie...!
» [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: Olympus :: Paleis-
Ga naar: