Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 5 Emptyma jan 14, 2013 9:37 pm


"Poseidon!" gromde Hades naast me, en niet veel later gerinkel en gebonk van de tafel, waardoor ik aannam dat Hades Poseidon een trap verkocht had onder de tafel. "Jij onbeschofte boer, je brengt haar helemaal in verlegen.." sprak Hades en hij duwde het ding plots in mijn handen. Met grote ogen keek ik er naar en ik wist even niet wat ik er mee aan moest. ''Ik moet dat ding ook niet hebben..'' protesteerde ik zachtjes. Hermes pakte de handboeien luchtig van mijn schoot af en wierp ze met een perfecte boog ergens ver weg onder een kast. ''Zo. Uit het zicht.'' zei hij rustig. Ik rolde met mijn ogen maar kon het niet laten om toch opgelucht naar hem te glimlachen. "Als je nog eens zo'n cadeaus van plan bent te geven, geef je ze maar privé. En vooral niet op grote feesten." hoorde ik Hades naast me zeggen en ik zag dat hij weer een serieuze blik op zijn gezicht had. ''Daar ben ik het vooral mee eens. Poseidon denk aan je manieren.'' sprak Zeus en zijn gezicht stond op onweer. ''Jij mag doen met je vrouw wat je wil, maar laat Hades en Kore alsjeblieft met rust.'' Poseidon daarintegen zat lekker achteruit gezakt in zijn stoel en trok zijn vrouw tegen zich aan. ''En dat doen we zeker ook.'' grijnsde hij en hij duwde een kus op de wang van zijn giechelende vrouw. Met een vies gezicht keek ik naar ze en schudde toen mijn hoofd. ''Waar blijft het eten?'' vroeg ik toen maar, om het over een ander onderwerp te hebben. ''Het.. is er nu.'' zei mijn vader vrolijk en ik zag bediendes binnenkomen met enorme schalen vol eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 5 Emptyma jan 14, 2013 10:02 pm

Ik hoorde haar zachtjes protesteren toen ze de handboeien in de schoot geworpen kreeg, maar ik hechtte niet echt aandacht meer aan haar en zag ook niet wat Hermes er mee deed. "Daar ben ik het vooral mee eens. Poseidon denk aan je manieren." Stemde Zeus met me in, zijn gezicht stond op onweer. "Jij mag doen met je vrouw wat je wil, maar laat Hades en Kore alsjeblieft met rust." Poseidon zat onderuit gezakt en trok Amphritrite tegen zich aan om wat klef te doen. "Persephone, het is Persephone." Verbeterde ik Zeus nog even tussendoor. "En dat doen we zeker ook." Grijnsde de zeegod als antwoord. Persephone veranderde al snel van onderwerp. "Waar blijf het eten?" Vroeg ze. "Het.. is er nu." Antwoordde de gastheer haar en alsof de bediendes in stilte geseind waren kwamen ze met de plateaus aanzetten. Poseidon bulderde het uit en keek met grote ogen me indringend aan. "Oh je had gelijk, ze moet er echt niets van weten.." Gierde hij toen hij naar adem hapte en ik keek hem met een haatdragende blik aan, dat het nu wel hoogtijd was dat hij zijn mond hield, maar hij ging vrolijk door en zijn vrouw leek er niets op tegen te hebben. "Zeg Demeter, heb je je dochter niets geleerd over de behoeften van mannen en haar taken als vrouw?" Daagde hij haar uit, en pas nu merkte ik op dat ze naast hem zat aan de andere kant van Zeus en Poseidon. Het wekte ergens mijn interesse wel op, dit was gewoon de manier waarop mijn broer me probeerde te helpen. "Je hoeft niet zo beschaamd te zijn hoor," de zeegod wendde zich weer tot mijn vrouw en zijn diepblauwe ogen stonden enthousiast. Ik verkocht hem nog een kleine trap onder de tafel maar hij ging gewoon door. "het is de natuurlijkste zaak van de héle wereld."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 5 Emptyma jan 14, 2013 10:11 pm


"Oh je had gelijk, ze moet er echt niets van weten.." hoorde ik Poseidon gieren en hij moest naar adem happen. Met een chagerijnig gezicht keek ik naar hem en rolde met mijn ogen. Ik snapte niet wat er zo grappig aan was. "Zeg Demeter, heb je je dochter niets geleerd over de behoeften van mannen en haar taken als vrouw?" richtte hij zich naar mijn moeder die ook zuchtte. ''Het gaat je geen donder aan hoe ik mijn dochter heb opgevoed Poseidon. Hou je maar lekker bezig met je eigen vrouw.'' sprak ze bars. "Je hoeft niet zo beschaamd te zijn hoor," Poseidon wendde zich weer tot mij en ik zag dat zijn ogen vol enthousiasme stonden. Hades verkocht hem weer een trap onder de tafel maar het kon Poseidon niet schelen. "het is de natuurlijkste zaak van de héle wereld." sprak hij vrolijk en ik zuchtte. Geirriteerd keek ik naar hem. ''Als jij nou eens even je grote mond gaat houden. Je bederft de hele maaltijd met je irritante gezwets. Het gaat je geen donder aan wat ik wel en niet doe, en dat Hades het besproken heeft met je moet je dus ook maar tussen jullie houden, niet tussen alle freaking goden die hier zitten.'' zei ik geirriteerd en ik legde mijn handen op tafel. ''het is mijn leven en ik doe gewoon wat ik wil. En niemand van jullie kan me ergens toe aanzetten of iets tegen houden begrepen? Dus als we hier nou over kunnen ophouden, ik wil niet dat mijn hele avond verpest wordt door jou Poseidon. Ga maar weer een potje zoenen met je vrouw ofzo en zorg dat je elkaar niet inslikt.'' zei ik kwaad en ik schepte iets wat voor me lag kwaad op mijn bord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 5 Emptyma jan 14, 2013 10:24 pm


"Het gaat je geen donder aan hoe ik mijn dochter heb opgevoed Poseidon. Hou je maar lekker bezig met je eigen vrouw." Snauwde Demeter vijandig terug. Kore werd alleen maar geïrriteerder door Poseidon's gedrag. "Als jij nou eens even je grote mond gaat houden. Je bederft de hele maaltijd met je irritante gezwets. Het gaat je geen donder aan wat ik wel en niet doe, en dat Hades het besproken heeft met je moet je dus ook maar tussen jullie houden, niet tussen alle freaking goden die hier zitten." Ze legde haar handen op tafel en ik bedekte mijn ogen met mijn hand, beschaamd dat ze nu wist dat ik erover gepraat had tegen mijn broer. "het is mijn leven en ik doe gewoon wat ik wil. En niemand van jullie kan me ergens toe aanzetten of iets tegen houden begrepen? Dus als we hier nou over kunnen ophouden, ik wil niet dat mijn hele avond verpest wordt door jou Poseidon. Ga maar weer een potje zoenen met je vrouw ofzo en zorg dat je elkaar niet inslikt." Ze schepte iets op haar bord en ik zag hoe Poseidon nog wat wou zeggen op haar hele reeks verwensingen. "Oeh tienertaal gemengd met demeter-taal," begon hij en ik verkocht hem snel weer een trap onder tafel om hem te onderbreken. "Hou je mond, we weten dat je bedreven bent maar zo zijn we niet." Ik wierp hem een schuine grijns toe, als teken dat ik het nog vriendelijk bedoelde en legde mijn hand toen op Persephone's bovenbeen. "Kalm, straks stellen ze vragen waarvan je je temperament vandaan gehaald hebt plots.." Fluisterde ik waarschuwend en kneep zachtjes in haar blote huid. Vervolgens begon ik zelf met eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 5 Emptyma jan 14, 2013 10:34 pm


"Oeh tienertaal gemengd met demeter-taal," Begon Poseidon al weer maar Hades stopte hem door hem weer een gemene trap onder de tafel te geven. "Hou je mond, we weten dat je bedreven bent maar zo zijn we niet." Ik zag vanuit mijn ooghoeken dat hij naar Poseidon grijnsde, waarna hij zijn hand op mijn bovenbeen legde. Woest kauwde ik op het prutje dat ik opgeschept had, ik had er geen eens aandacht aan besteed. "Kalm, straks stellen ze vragen waarvan je je temperament vandaan gehaald hebt plots.." fluisterde hij op waarschuwende toon waarna hij in mijn been kneep. Kwaad sloeg ik zijn hand weg. ''Maakt me niks uit. Hij moet gewoon zijn klep even dicht gaan houden. Laat hem zijn vrouw maar weer af lebberen.'' zei ik kwaad en ik schonk Hades een felle blik. Ik keek op mijn bord wat ik eigenlijk had opgeschept en kon het niet intidificeren. Ik haalde mijn schouders op en at het gewoon allemaal op, waarna ik nog allemaal dingen opschepte. Rustig nam ik een slokje van mijn wijn tot ik een hand op mijn onderarm voelde, van Hermes zijn kant. Met bezorgde ogen keek hij me met een fronsje aan. ''Gaat het wel? Je ziet er nog behoorlijk boos uit..'' fluisterde hij. ''Ik ben ook boos. Gezwets er altijd over. Alsof ze werkelijk over niks anders kunnen denken.'' zei ik kwaad en ik probeerde mijn volume laag te houden. ''Rustig maar meid. Zoals je al zei, niemand kan je ergens toe dwingen. Je kan volgens mij prima voor jezelf opkomen.'' zei hij en hij knipoogde naar me terwijl hij me een bemoedigend kneepje in mijn arm geef. Ik glimlachte en zuchtte even. ''Het is fijn om een vriend te hebben zoals jij Hermes.'' glimlachte ik en ik kneep hem ook even kort in zijn arm. Met een iets vrolijker gezicht begon ik weer verder te eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 5 Emptydi jan 15, 2013 8:16 pm

Ze sloeg mijn hand woest weg. "Maakt me niks uit. Hij moet gewoon zijn klep even dicht gaan houden. Laat hem zijn vrouw maar weer af lebberen." Zei ze en ze keek me fel aan, ging toen weer verder met eten en schepte toen weer vanalles op. Ik wendde mijn blik maar weer naar mijn bord en at ook rustig verder, want er kon blijkbaar geen deftig gesprek meer gevoerd worden. Ik merkte dat ze plots een gesprek met Hermes begon, en het irriteerde me alleen maar waardoor ik me moeilijker kon concentreren. Maar ik bleef stug door eten en probeerde er geen belang aan te hechten. Ik probeerde nog eens een hand op haar been te leggen om haar gerust te stellen, terwijl ik even wat van mijn wijn dronk.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 5 Emptydi jan 15, 2013 9:16 pm


Ik at rustig weer verder van wat ik allemaal op mijn bord had gepleurd en het smaakte me goed. Ik voelde opeens weer een hand op mijn been en keek op naar Hades die van zijn wijn dronk. Ik legde mijn hand over de zijne heen en gaf hem een kusje op zijn wang. ''Sorry dat ik net zo chagerijnig deed. Ik vind het niet zo prettig dat onze privézaken zo over de hele tafel besproken worden.'' fluisterde ik en ik gaf hem weer een kus op zijn wang. Ik pakte mijn glas wijn en dronk er rustig een paar slokken van, waarna ik weer verder at. Ik zag dat sommige mensen zich naar de dansvloer begaven en dansten. ''Zullen wij zo ook dansen?'' vroeg ik toen met een klein glimlachje en ik keek hem lief aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 5 Emptydi jan 15, 2013 9:29 pm

Ik voelde hoe ze mijn hand omsloot met de hare en haar lippen teder tegen mijn wang drukte ter verontschuldiging. Ik zette mijn glas terug neer terwijl ik luisterde naar wat ze te fluisteren had. "Sorry dat ik net zo chagerijnig deed. Ik vind he niet zo prettig dat onze privézaken zo over de hele tafel besproken worden." Ik knikte en ze drukte opnieuw een kus op mijn wang, maar verder ging ik er niet zo over door. Ze dronk een teug van haar wijn en at weer verder, en ik volgde haar voorbeeld. "Zullen wij zo ook dansen?" Vroeg ze toen ze haar blik op de dansvloer laten vallen had en ik zag dat Poseidon en Amphitrite ook opstonden om dat te gaan doen. Ze keek me afwachtend aan en ik schudde mijn hoofd traag. "Liever niet, het wordt straks een lange reis en jij bent niet de gene die de kar besturen moet." Zuchtte ik. Ik dronk mijn glas wijn leeg en leunde achterover in mijn stoel. .
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 5 Emptydi jan 15, 2013 9:35 pm


Hij schudde langzaam zijn hoofd en teleurgesteld keek ik hem aan. "Liever niet, het wordt straks een lange reis en jij bent niet de gene die de kar besturen moet." zuchtte hij. Hij dronk zijn glas wijn leeg en leunde toen achterover in zijn stoel. ''Alsjeblieft Hades? Het is zo zonde om het niet te doen.. We kunnen desnoods nog een nachtje blijven slapen hier en morgenochtend vroeg weg gaan..'' probeerde ik hem over te halen. Ik keek hem smekend aan en legde mijn hoofd op zijn schouder. ''Anders moet ik iemand anders vinden om met me te dansen..'' mompelde ik en ik keek hem onschuldig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 5 Emptydi jan 15, 2013 9:40 pm

"Alsjeblieft Hades? Het is zo zonde om het niet te doen.. We kunnen desnoods nog een nachtje blijven slapn hier en morgenochtend vroeg weg gaan.." smeekte ze lichtjes en ze legde haar hoofd ten rusten op mijn schouders. "Anders moet ik iemand anders vinden om met me te dansen.." Mompelde ze en ik schudde mijn hoofd. "De paarden gaan steigeren van fel zonlicht, en die zal zeker voor hinder zorgen voor we ondergronds raken. We moeten vanavond vertrekken als we op tijd thuis willen zijn. Zoek je maar iemand anders.." Ik sloot mijn zin mompelend af.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 5 Emptydi jan 15, 2013 9:56 pm


Hij schudde zijn hoofd. "De paarden gaan steigeren van fel zonlicht, en die zal zeker voor hinder zorgen voor we ondergronds raken. We moeten vanavond vertrekken als we op tijd thuis willen zijn. Zoek je maar iemand anders.." zei hij en begon aan het eind van de zin te mompelen. Ik knikte en kwam weer overeind. Ik liet mijn blik over de tafel glijden en mijn blik bleef hangen op mijn vader. ''Dansen?'' vroeg ik simpel en hij grijnsde vrolijk. ''Maar al te graag.'' antwoordde hij en hij kwam overeind. Samen liepen we naar de dansvloer toe en zwierde met zijn tweetjes over de vloer heen. Op een gegeven moment stopte mijn vader met dansen en draaide zich om, om in het vrolijke gezicht van Hermes te kijken. ''Vind je het erg als ik het even over neem?'' Hij schudde zijn hoofd. ''Nee. Natuurlijk niet, ik moet mijn eten nog op eten.'' zei hij en hij liet me los. Ik nam Hermes zijn armen vast en keek hem aan. ''Je ontloopt me.'' zei hij rustig en ik zuchtte. ''Hades heeft een hele grote hekel aan je sinds het incident van gister.'' mompelde ik en ik keek hem aan. ''het spijt me daar echt heel erg van.. Ik heb gehoord dat jullie echt ontzettende ruzie er om hebben gehad.'' Ik knikte en danste rustig met hem over de dansvloer heen. ''Het geeft niet. Ik weet dat het een ongeluk was.'' zuchtte ik en ik keek hem aan. ''Je moet hem wat tijd geven. Ik hoop dat we snel genoeg weer zoals normaal kunnen doen.'' zeg ik met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 5 Emptydi jan 15, 2013 10:06 pm

Ze knikte en ik keek kort hoe ze op stond en haar vader vroeg om te gaan dansen. Ik was al blij dat hij het was, gelukkig stemde hij in. Ik zuchtte toen ze wegliepen naar de dansvloer en schonk mezelf nog een glaasje van die geweldige wijn in om die in een teug naar binnen te werken. Vervolgens schoof ik het glas iets achteruit om mezelf ervan te weerhouden nog een glaasje te nemen en ging weer door met eten. Ik nam nog een stukje heerlijke lamsfilet en wat aardappeltjes, en nadat ik die naar binnen gewerkt had zat ik toch wel echt vol. Ik leunde voorover en haakte mijn vingers in elkaar om te kijken naar de goden op de dansvloer, maar ik kreeg Persephone niet meer direct in het oog. Toen ik zag dat Zeus weer aan tafel zat, wist ik dat ze waarschijnlijk met Hermes aan het dansen was. Ik keek weg om mezelf gedeisd te houden, maar stond toen toch met een ruk op om de jongeman de les te spellen. Maar ik geraakte niet tot bij het dansende paar, want al snel klampte Amphitrite zich aan me vast. "Poseidon wou eten.." Haar ogen waren groot en helder en ze keken me smekend aan. "Wil jij met me dansen?" Ik had niet echt de keuze want ik wist dat mijn broers' vrouw niet zomaar zou opgeven. "Best.." Murmelde ik en ik deed wat ze vroeg. Al snel zei ze dat ik beter kon dansen als Poseidon, maar ik wist niet of ze dat serieus bedoelde of dat ze nu gewoon met me aan het flirten was..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 5 Emptydi jan 15, 2013 10:16 pm


''Ik hoop het.'' glimlachte hij en rustig dansten we verder. Ik liet mijn ogen door de zaal gaan en probeerde Hades te vinden aan de tafel. Toen ik hem niet zag keek ik weer naar de zaal en vond hem, dansend met Amphitrite. ''Niet te geloven.'' schoot ik uit en ongelovig staarde ik naar de twee die samen over de dansvloer gingen. ''Met die flirtende giecheldoos wil hij wel dansen en met mij niet?'' zei ik kwaad en een frons onstond zich op mijn gezicht. ''Rustig nou Kore.. Amphitrite is een erg aandringende vrouw. Jij ook, maar anders.'' sprak Hermes rustig en kwaad keek ik hem aan. ''Nee ik ga niet rustig zijn. Eerst bespreekt hij privézaken met Poseidon, die ze dan over de tafel bespreekt en mij in verlegenheid brengt. Daarna wil hij niet met mij dansen maar wel met die tuttebel.'' zei ik kwaad en ik liet Hermes los. ''Ik moet naar de wc. Excuseer me.'' mopperde ik en kwaad stormde ik de zaal uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 5 Emptydi jan 15, 2013 10:24 pm

Alhoewel dat ik eerst niet met haar wou dansen, bleek ik er achteraf gezien toch wel plezier in te hebben om met Amphitrite te dansen. "Komaan, beweeg die heupen wat meer." Spoorde me ze met een uitdagende blik aan en ze legde handen op mijn bekken om het te tonen. Ik rolde met mijn ogen om haar gedrag en deed expres maar wat ze aandrong om haar vrolijk te stellen. Ik zwierde haar wat in het rond en zag toen Poseidon opstaan om naar zijn vrouw te gaan. "Ze is weer van jou." Grijnsde ik en draaide haar naar hem toe, waarna ik eindelijk bevrijdt was van haar en weer op zoek kon gaan naar Persephone. Maar ik zag Hermes alleen staan dit maal. Ik beende met grote passen naar hem toe en keek hem nors aan. "Wat heb je met mijn vrouw gedaan." Siste ik bevelend en hij haalde nonchalant zijn schouders op. "Gedanst. En als je bedoelde waar ze nu is, ze is naar de wc en daarna komt ze terug om met mij te dansen." Ik keek hem vijandig aan en draaide me toen in ruk om nadat ik fors tegen hem gesnauwd had: "dat dacht je ja." Ik liep weg en hoorde hem nog roepen. "Hoe zit dat met jou en Amphitrite hè, dat vond ze vast niet zo leuk." Ik deed alsof ik het niet gehoord had en beende de gang in op zoek naar haar, al kende ik het niet gebouw niet meer zo goed. "Kore?" Misschien zou ze zo sneller reageren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 5 Emptydi jan 15, 2013 10:33 pm


Ik hoorde zware voetstappen op de gang en met een kwaad gezicht bleef ik in het toilet staan. Ik had de deksel omlaag gedaan en was er op gaan zitten. Die voetstappen kende ik ondertussen uit duizenden, het waren die van Hades. "Kore?" hoorde ik hem roepen en ik sloeg mijn armen kwaad over elkaar. ''Ga weg. Ga maar weer lekker dansen met Amphitrite.'' antwoordde ik hem boos. Ik keek in de spiegel die opgehangen was en zuchtte. Ik wreef over mijn gezicht heen en fatsoeneerde mijn haar weer. Ik deed de deur open en liep de gang op om weer terug naar de zaal te lopen. Ik lette niet op waar Hades was en liep kwaad door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 5 Emptywo jan 16, 2013 5:57 pm

"Ga weg. Ga maar weer lekker dansen met Amphitrite." Hoorde ik haar spugen vanachter een deur maar ik kon niet plaatsen welke. Ergens moest ik er wel om lachen. "Je gaat me toch echt niet serieus vertellen dat je daarom boos bent.. Wat is dat voor een zever." Ze kwam naar buiten en stormde me kwaad voorbij. Ik trok verbaasd een wenkbrauw op en draaide mee om haar na te kunnen kijken. "Komaan, je weet zelf wel hoe ze is. Probeer haar maar eens af te schudden." Riep ik haar na en ik haalde de afstand tussen ons in om haar tegen te kunnen houden. "Persephone.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 5 Emptywo jan 16, 2013 6:00 pm


"Je gaat me toch echt niet serieus vertellen dat je daarom boos bent.. Wat is dat voor een zever." antwoordde hades half grinnikend, maar ik kon er niet bepaald om lachen. "Komaan, je weet zelf wel hoe ze is. Probeer haar maar eens af te schudden." riep hij me na en begon toen achter me aan te rennen. Hij nam me bij mijn arm vast om me tot stilte te brengen en boos keek ik naar hem. ''Persephone..'' zei hij rustig en met frons keek ik naar hem. ''Je moet je niet zoveel aantrekken van Amphitrite. Als je tegen mij nee zegt moet je dat ook tegen haar doen.'' zei ik kwaad. ''Hoe denk je dat dat voelt? Om jou met die tuttebel te zien dansen? Ze flirt met alles wat los en vast zit. Vooral als je mij daarvoor stellig hebt afgewezen.'' zei ik boos en ik trok mijn arm los.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 5 Emptywo jan 16, 2013 6:07 pm

"Je moet je niet zoveel aantrekken van Amphitrite. Als je tegen mij nee zegt moet je dat ook tegen haar doen. Hoe denk je dat dat voelt? Om jou met die tuttebel te zien dansen? Ze flirt met alles wat los en vast zit. Vooral als je mij daarvoor stellig hebt afgewezen." Ze trok haar arm boos los en ik bleef haar serieus aankijken. "Ze is de vrouw van mijn broer." Ik sloeg een luide zucht. "En ik was op weg naar jou toen ze zich aan me vast klampte, want jij danste met Hermes."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 5 Emptywo jan 16, 2013 6:13 pm


Met een serieuse blik bleef hij me aankijken. "Ze is de vrouw van mijn broer." Hij sloeg een luide zucht. "En ik was op weg naar jou toen ze zich aan me vast klampte, want jij danste met Hermes." zei hij en ik haalde mijn schouders op. ''Ja nou en. Ik ken Hermes al sinds ik klein ben Hades. Hij is mijn beste vriend. En híj flirt niet met alles wat los en vast zit. Hij is anders dan Amphitrite.'' zei ik bozig en ik sloeg mijn armen over elkaar. ''En daarbij, het was niet dat ik veel keuze had. Zeus had al toestemming gegeven en ik vind het onbeleefd om iemand af te wijzen omdat ik een man die hem niet uit kan staan.'' Ik keek hem met een opgetrokken wenkbrauw aan en zuchtte. ''Ik heb misschien een beetje overdreven..'' mompelde ik. ''Maar ik vond het gewoon niet leuk dat je wel met haar danste en niet met mij wou dansen..''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 5 Emptywo jan 16, 2013 6:21 pm

Ze haalde haar schouders op. "Ja nou en. Ik ken Hermes al sinds ik klein ben Hades. Hij is mijn beste vriend. En hij flirt niet met alles wat los en vast zit. Hij is anders dan Amphitrite." Ze sloeg haar armen koppig over elkaar. "En daarbij, het was niet dat ik veel keuze had. Zeus had al toestemming gegeven en ik vind het onbeleefd om iemand af te wijzen omdat ik een man heb die hem niet uit kan staan." Ik snoof en keek langs haar heen terug naar de zaal. "Ik heb misschien een beetje overdreven.." ze leek tot inzicht te komen. "Maar ik vond het gewoon niet leuk dat je wel met haar danste en niet met mij wou dansen.." Ik richtte mijn aandacht weer volledig op haar en keek haar ernstig aan. "Ik wil wet met je dansen, maar gewoon niet vanavond.. Ik heb je al redenen genoeg gegeven." Ik nam haar hand vast en trok haar mee terug richting de zaal. "Wil je bij mij komen zitten?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 5 Emptywo jan 16, 2013 6:52 pm


Hij had gesnoven en zijn blik ergens in de verte gericht. Toen ik uitgesproken was richtte hij zich weer op met een ernstige blik in zijn ogen. "Ik wil wel met je dansen, maar gewoon niet vanavond.. Ik heb je al redenen genoeg gegeven." zei hij en hij nam mijn hand vast, om me rustig achter zich aan te trekken richting de zaal. "Wil je bij mij komen zitten?" Ik schudde mijn hoofd. ''Ik snap wel dat je niet kan dansen, maar begrijp je dan dat het niet leuk is om je met Amphitrite te zien dansen?'' zei ik rustig. ''En nee, ik kom zo wel weer bij je zitten, ik ga nog dansen tot ik niet meer kan staan.'' zei ik met een klein grinnikje. ''Maak je niet druk okee?'' zei ik nog simpel en ik gaf hem een kusje op zijn wang. ''Tot zo.'' Ik verdween weer op de dansvloer om Hermes te zoeken, Hades achter me latend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 5 Emptywo jan 16, 2013 7:32 pm

"Ik snap wel dat je niet kan dansen, maar begrijp je dan dat het niet leuk is om je met Amphitrite te zien dansen? En nee, ik kom zo wel weer bij je zitten, ik ga nog dansen tot ik niet meer kan staan." Ze grinnikte en gaf me een kus op mijn wang toen ze mijn grote frons zag. "Maak je niet druk okee? Tot zo." En weg was ze. Ik zuchtte en liep naar de tafel om terug op mijn plek te gaan zitten. Gelijk vulden ze mijn glas terug bij en Amphitrite kwam al naast me zitten omdat Poseidon weer eens weg was, blijkbaar was hij ergens met Dionysus naartoe.. "Wil je met me dansen Hades.." Smeekte ze opnieuw en ze vleide zich tegen mijn arm aan met een lieve glimlach. Ik merkte de strakke blik van Zeus op ons gericht staan. "Liever niet, ik ben niet in zo'n dansbui." Ze trok een pruillip en keek naar mijn glas wijn met een geniepige blik, hief het op en bracht het aan haar lippen. Ik trok het uit haar handen en begon er zelf van te drinken. "Mijn wijn, je hebt je eigen glas." Ze zuchtte en knipte naar de bediendes om onze glazen vol te schenken. "Cheers," grijnsde ze toen ze weer weg waren en stootte haar glas naar gewoonte tegen de mijne als teken van feest. Naarmate de avond vorderde had ik meer en meer wijntjes op. Poseidon was nog steeds nergens te bekennen en ondertussen had zijn vrouw zich al bovenop mijn schoot genesteld, maar ik was te dronken om er iets van te zeggen. "Jullie verschillen veel van elkaar, Poseidon geeft altijd toe en jij bent.. jij." Giechelde ze en ik grijnsde breed, met mijn armen stevig om haar heen geslagen. "Tja, dat hoor ik wel vaker.." Ze keek me geïnteresseerd aan. "Echt?!" Ik schudde mijn hoofd en bulderde van het lachen, blijkbaar was ze ook niet meer zo nuchter. "Maar ik moet nu terug," sprak ik toen ik een blik op de klok wierp. "de onderwereld heeft me nodig." Ze bleef zitten en keek me uitdagend aan. "Jij gaat nergens heen, je bent veel te dronken om te reizen. Je gaat nu naar bed toe!" Ik stond wankelend op, waarbij ze achteruit viel en vervolgens overeind krabbelde om me tegen te houden en aan mijn armen te trekken. "Naar je kamer jij, ik laat je niet gaan met die dronken kop van je!" Ze trok me maar mee en uiteindelijk liep ik maar met haar mee. De kamer waar ze me naar binnen duwde had zeeblauwe muren en een diepblauw dekbed. Achterdochtig kneep ik mijn ogen samen. "Dit is Poseidon's kamer.." Ik draaide me naar haar om maar ze duwde me al op het bed neer. Ik was verbaasd hoe sterk ze was en probeerde haar zonder hardhandig te zijn van me af te duwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 5 Emptywo jan 16, 2013 7:54 pm


Ik had de rest van de avond met ongeveer elke mannelijke god gedanst die zich op het feest bevond en had het ontzettend naar mijn zin. Op een gegeven moment zag ik dat het laat werd en liep ik weer terug naar de tafel om Hades te vragen hoelaat we terug zouden gaan. Toen ik daar aangekomen was zag ik dat zijn glas leeg was, maar Hades er niet meer was. Verbaasd keek ik om me heen en zag mijn de man zitten die we voor het eten buiten waren tegen gekomen. "Waar is Hades?'' vroeg ik en hij keek me vrolijk aan. ''Die is met Amphitrite weg. Ze hadden het erg gezellig afgelopen uren en aardig wat wijntjes op.'' Met een geschrokken gezicht keek ik hem aan. ''Waarheen?'' Hij dacht even na. ''Hij wou gaan, maar Amphitrite ging hem naar bed brengen. Maar haar kennende blijft het daar niet bij.'' zei hij grijnzend en mijn mond zakte open. Ik wist dat ik die del een klap had moeten verkopen toen ik er de kans nog voor had. Ik draaide me om en liep daarbij tegen Hermes op. ''Ik wou je vragen voor nog een dansje..'' zei hij vrolijk en ik schudde mijn hoofd. ''Ik moet Hades vinden. Hij is stomdronken en weg met Amphitirte..'' zei ik haastig en ik liep langs hem heen. Hij kreeg een serieuze blik op zijn gezicht en liep met me mee. Ik liep regelrecht naar de kamer die Poseidon hier had en zwaaide deur open. Ik zag Amphitrite boven op Hades zitten die zijn shirt half open had. Hij was zo dronken dat hij niet genoeg kracht had om haar van hem af te duwen. Woedend stoof ik op de twee af en sleurde haar aan haar haren van Hades af. Ik balde mijn vuisten en gaf haar een ferme klap tegen der kaak aan. ''Trut! Blijf met je poten van mijn man af!'' gilde ik en ik gaf haar nog een klap tegen der neus. ''Eerst probeerde je Hermes van me af te nemen, en nu Hades?'' riep ik woedend en ik hief mijn hand op om haar nog een klap te geven, tot ik iemand zijn hand rond mijn pols voelde. Ik zag Hermes en hij keek me rustig aan. ''Laat me los! Ik geef haar wat ze verdiend!'' gilde ik en hij schudde zijn hoofd. ''Nee.. Dat heb je nu wel gedaan. Ze heeft een bloedneus.'' zei hij kalm. ''Trut dat je der rond loopt! Je weet dat hij veel voor me betekend!'' gilde ik en ik voelde Hermes zijn armen nu rond mijn middel. ''Als hij zoveel voor je betekend.. Waarom ben je dan nog niet met hem naar bed geweest?'' snerpte ze en ik vloog op haar af, toen ik me los had kunnen rukken van Hermes. ''Omdat ik niet zo'n slet bent als jij en met iedereen in bed duik.'' gilde ik en ik gaf haar nog een ferme klap tegen der wang aan. Ik kwam overeind en keek woedend naar Hades. ''en jij! Ik zei toch dat je uit der buurt kon blijven beter! En niet zoveel moest drinken. We gaan nú!'' zei ik woedend en ik sleurde hem overeind. ''Hermes. Breng ons naar huis wil je?'' Hij knikte en nam onze armen vast. Nog geen paar seconde later waren we in de onderwereld. ''Dankje. Ik bel je.'' zei ik en Hermes gaf me een vlugge knuffel voor hij verdween. ''Niet te geloven.'' siste ik en ik liep door verder het kasteel in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 5 Emptywo jan 16, 2013 9:11 pm

Ze zat boven op me, haar golvende haar hing over haar schouders en ze keek me met dat schattige gezichtje van haar aan. Wow, ze was echt knap.. Maar ik was totaal niet geïnteresseerd! Ze bleef opdringerig aan mijn kleren rukken en ik hoorde de knopjes losschieten van mijn hemd terwijl ik haar wanhopig van me af probeerde te duwen. De rollen waren net andersom, het was ergens wel hilarisch dat het een vrouw was die een man probeerde aan te randen. Het gehalte alcohol had mijn hersenen versuft, ik kon niet meer helder denken. "Amphitrite," Ze liet me niet uitpraten en ik kon haar ook niet van me af duwen zonder haar borstkas aan te raken. Straks zou ze nog gaan beweren dat ik degene was die haar betast had. Ik hoorde de deur opengaan en keek met wijd opengesperde ogen toe hoe Persephone woedend aan de haren van de vrouw trok om haar van me af te sleuren. Ik zuchtte opgelucht omdat ik eindelijk weer vrij kon ademen en keek versuft toe hoe Persephone haar te lijf ging. Het was een echte bitchfight. Hermes probeerde haar tegen te houden maar het mocht niet baten. "en jij! Ik zei toch dat je uit der buurt kon blijven beter! En niet zoveel moest drinken. We gaan nú!" Schreeuwde ze woedend toen ze blijkbaar klaar was met haar gevecht en ze sleurde me van het bed af. Ik had de tijd niet om te protesteren want ik voelde al de hand van Hermes om mijn pols heen. "Niet te geloven.." Siste ze toen we toegekomen waren en nadat ze afscheid genomen had van Hermes. Ik zweeg en liep achter haar aan naar binnen. "Dit krijgt een staartje denk ik.." Mompelde ik en dacht er nog even aan dat we onze cadeaus niet terug meegenomen hadden naar de onderwereld, maar daar zouden we later wel opkomen. "Ik ga slapen, ik ben moe en ik heb geen zin in opdringerige of boze vrouwen." Mompelde ik en probeerde de trap op te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 5 Emptywo jan 16, 2013 9:47 pm


Ik hoorde dat Hades achter me liep. "Ik ga slapen, ik ben moe en ik heb geen zin in opdringerige of boze vrouwen." mompelde hij en hij liep langs me heen richting de trap op. ''Oh dat dacht ik niet mannetje!'' riep ik kwaad en ik pakte hem bij zijn kraag vast. Ik keek hem met vlammende ogen aan en beet kwaad mijn tanden op elkaar om na te denken hoe ik dit zo goed mogelijk ging formuleren. ''Ik wíst dat ik achterdochtig moest zijn toen die vrouw zich bijna op je wierp op de dansvloer. Ik wist het gewoon. Alleen was ik te dom om te begrijpen dat ze het weer ging doen. En dit keer was het haar ook nog bijna gelukt. Omdat je zo een zuiplap bent Hades! Ik had nog zo gezegd dat je niet teveel moest drinken, en wat doe je? Je zuipt je bijna klem.'' zei ik kwaad. Ik liet hem los en versperde hem de weg op de trap. ''Als ik niet wou vragen of we naar huis gingen had je ondertussen al naakt met dat achterlijke wijf in bed gelegen. Ik verlies je nooit meer een minuut uit het oog zodra zij binnen 100 meter in onze buurt is.'' gromde ik kwaad en ik sloeg mijn armen op elkaar. ''Eerst Hermes en nu jij ook nog een keer. Rot wijf dat het er is. Die heeft een lesje nodig. Ik was nog aardig voor haar vanavond. Als ze dit nog een keer durft te flikken zorg ik er persoonlijk voor dat ze een paar dagen niet meer uit haar bed kan komen.'' gromde ik kwaadaardig en ik staarde hem boos aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..
Terug naar boven 
Pagina 5 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Christmas is coming
» [Mature Content] The day that couldn't be ignored..
» Game over [Aphrodite] [Mature Content]
» [Mature Content] We gaan op vakantie...!
» [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: Olympus :: Paleis-
Ga naar: