Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
AuteurBericht
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 6 Emptywo jan 16, 2013 9:54 pm

''Oh dat dacht ik niet mannetje!'' riep ze kwaad en ze greep me vast bij de kraag. Ik snakte naar adem en keek haar fel aan met een vragende blik, waarom deed ze zo? "Ik wíst dat ik achterdochtig moest zijn toen die vrouw zich bijna op je wierp op de dansvloer. Ik wist het gewoon. Alleen was ik te dom om te begrijpen dat ze het weer ging doen. En dit keer was het haar ook nog bijna gelukt. Omdat je zo een zuiplap bent Hades! Ik had nog zo gezegd dat je niet teveel moest drinken, en wat doe je? Je zuipt je bijna klem." Ze liet me los en versperde me de weg op de trap. "Als ik niet wou vragen of we naar huis gingen had je ondertussen al naakt met dat achterlijke wijf in bed gelegen. Ik verlies je nooit meer een minuut uit het oog zodra zij binnen 100 meter in onze buurt is. Eerst Hermes en nu jij ook nog een keer. Rot wijf dat het er is. Die heeft een lesje nodig. Ik was nog aardig voor haar vanavond. Als ze dit nog een keer durft te flikken zorg ik er persoonlijk voor dat ze een paar dagen niet meer uit haar bed kan komen." Ze gromde en keek me boos aan. Met een gekwelde blik wreef ik over mijn nek. "Ik probeerde haar van me af te duwen, heb je dat niet gezien?! Oké ze heeft me dronken gevoerd, nou en.." Spuugde ik terug en ik maakte me snel uit de voeten, in de hoop dat ze niet achter ma aan kwam..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 6 Emptywo jan 16, 2013 10:10 pm


"Ik probeerde haar van me af te duwen, heb je dat niet gezien?! Oké ze heeft me dronken gevoerd, nou en.." spuugde hij terug en hij maakte daarna gelijk dat hij weg kwam. ''Zo makkelijk kom je niet van me af..'' siste ik kwaad en ik rende achter hem aan. Ik trok hem aan zijn hand en maakte een vlugge beweging waardoor hij op de grond belandde. Ik boog me over hem heen en keek hem met felle ogen aan. ''Waarom Hades, Waarom denk je in vredesnaam dat ik jaloers ben over dat achterlijke mens? Ik ben niet iemand die jaloers ingesteld was. Waarom denk je dat ik boos werd toen je wel met haar danste? Omdat het een slet is. Ze pikt iedereen van me af. En ik had verwacht dat ze dat niet zou durven bij jou. Maar nee hoor, niks gaat te ver voor haar. Ze wil zelfs met de broer van haar man in bed duiken om mij daarop te pakken.'' siste ik en ik ging naast hem zitten. ''Ik had je nog zo gezegd dat je niet zo veel moest drinken..'' mompelde ik en ik keek hem teleurgesteld aan. ''En dat niemand er ook maar iets tegen heeft gedaan vind ik teleurstellend. Als Poseidon belt over de mishandeling van zijn vrouw stuur je hem maar door naar mij. Waag het niet om de schuld op je te nemen Hades.'' zei ik rustig en ik stond op, waarna ik hem overeind hielp. ''Kom.. We gaan slapen. Het was een lange dag.'' zei ik zachtjes en ik ondersteunde hem terwijl ik hem naar boven hielp naar onze slaapkamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 6 Emptydo jan 17, 2013 5:44 pm

"Zo makkelijk kom je niet van me af.." Hoorde ik haar sissen en voor ik het wist had ze mijn hand al beet, draaide die achter mijn rug en duwde me tegen de grond aan. Het was dat ik half dronken was, anders had ik haar zo als een vliegje weggeslagen. En dan was dat gedoe met Amphitrite ook helemaal niet gebeurd.. Ik keek haar uit mijn ooghoeken aan toen ze zich over me heen boog en me stevig tegen de grond hield waardoor ik mezelf niet overeind kon worstelen, eerlijk gezegd had ik daar ook de kracht niet voor. "Waarom Hades, Waarom denk je in vredesnaam dat ik jaloers ben over dat achterlijke mens? Ik ben niet iemand die jaloers ingesteld was. Waarom denk je dat ik boos werd toen je wel met haar danste? Omdat het een slet is. Ze pikt iedereen van me af. En ik had verwacht dat ze dat niet zou durven bij jou. Maar nee hoor, niks gaat te ver voor haar. Ze wil zelfs met de broer van haar man in bed duiken om mij daarop te pakken." Siste ze. "Waarom wil ze jou krenken.." Mompelde ik en hees mezelf overeind toen ze naast me ging zitten, eindelijk was ze van me af. "Ik had je nog zo gezegd dat je niet zo veel moest drinken.." Ik liet een zucht uit mijn mond ontsnappen toen ze dat mompelde. "En dat niemand er ook maar iets tegen heeft gedaan vind ik teleurstellend. Als Poseidon belt over de mishandeling van zijn vrouw stuur je hem maar door naar mij. Waag het niet om de schuld op je te nemen Hades." Ik snoof luid en krabbelde recht. "Die vrouw heeft me net zowat aangerand, Persephone, wat denk je dat ik ga zeggen tegen mijn broer." Gromde ik. "Ze heeft me stomdronken gevoerd en bijna naar bed gedwongen, maar ik vond het leuk. Hoe voor de hand liggend ook." Het sarcasme droop er vanaf toen ik dat antwoordde. Ze hielp me overeind. "Kom.. We gaan slapen. Het was een lange dag." Ze sloeg een arm om me heen ter ondersteuning. "Dat was ik sowieso van plan." Grijnsde ik breed en liet me gewillig helpen door mijn vrouw. "Wat een stom mens zeg.. Poseidon geeft der waarschijnlijk te weinig aandacht, of ze is gewoon enorm bedreven zoals je het zo boers zei met dat ene woord.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 6 Emptydo jan 17, 2013 5:57 pm


"Waarom wil ze jou krenken.." mompelde hij en ik had mijn ouders opgehaald. Hij snoof weer. "Die vrouw heeft me net zowat aangerand, Persephone, wat denk je dat ik ga zeggen tegen mijn broer." Gromde hij. "Ze heeft me stomdronken gevoerd en bijna naar bed gedwongen, maar ik vond het leuk. Hoe voor de hand liggend ook." zei hij en ik kon het sarcasme bijna ruiken. ''Zeg maar dat ik haar de volgende keer de ziekenboeg in sla.'' zei ik droog. "Dat was ik sowieso van plan." Grijnsde hij breed en hij leunde ook op mij. "Wat een stom mens zeg.. Poseidon geeft der waarschijnlijk te weinig aandacht, of ze is gewoon enorm bedreven zoals je het zo boers zei met dat ene woord.." Ik grinnikte even en haalde mijn schouders op terwijl de deur naar de slaapkamer opende. Ik hielp hem naar het bed en liet hem daar los. ''Ik denk niet te weinig aandacht, ik bedoel.. Als je die twee samen zag aan tafel, ik ging bijna over mijn nek.'' grinnik ik en ik trek het jurkje uit. Ik haal een pyamajurkje uit de kast en loop weer terug naar Hades. Ik maak zijn hemd open en trek het bij hem uit, waarna ik hem achter me aan het bed in trek. Ik sla de dekens over ons heen en kruip tegen hem aan zodat we lepeltje lepeltje liggen. Ik sloeg zijn arm rond mijn middel en zuchtte. Ik draaide mijn hoofd even bij en gaf hem een kus. ''Slaap lekker Hades..'' mompelde ik en sloot toen vermoeid mijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..
Terug naar boven 
Pagina 6 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Christmas is coming
» [Mature Content] The day that couldn't be ignored..
» Game over [Aphrodite] [Mature Content]
» [Mature Content] We gaan op vakantie...!
» [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: Olympus :: Paleis-
Ga naar: