Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 2 Emptydi jan 08, 2013 8:30 pm

"'Ik pleegde geen overspel! Het was verdorie een stom ongelukje! Ik wou Hermes geen kus geven ik wou het niet en zou het nooit willen!" Gilde ze woedend terug en ik wist wel zeker dat ondertussen iedereen in de Olympus gewekt zou zijn door onze verschrikkelijke ruzie. "Argh!" Ze sloeg een wanhopige kreet, en ik merkte dat mijn geklop op de deur nu razend beantwoord werd. "Hades je bent een hopeloos geval! Hermes zou me nooit aanranden. We zijn vrienden. Niet meer. En ik zou me prima kunnen verweren." Ik snoof vanachter de deur. "En ik niet van geluk, want je bent een of andere oude zak." Ze siste. "Zoals je je gedraagt op dit moment ben een zak, en je bent stokoud. Ik was liever door een vies oud ventje ontvoerd dat een mens was. Die ging tenminste nog dood en dan was ik van hem verlost. Jou raak ik nooit meer kwijt." Ze klonk woedend en ik begon te gieren terwijl ik bonkte op de deur. "Schat, zoals ik al zei.." Ik kon even niet meer praten omdat ik het zo hilarisch vond. "Ik ben niet blind. Die blik in zijn ogen.. Als hij kon scheurde hij zonder pardon de kleren van je lijf. Kom binnen, dan zullen we zien of je je verweren kan. " Ik grijnsde breed bij de gedachte. "De dood scheidt ons niet, en indien het mogelijk was.. dan sleurde ik je mee mijn graf in. Wij zijn voor elkaar bestemd, hoe je het ook draait of keert."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 2 Emptydi jan 08, 2013 8:37 pm


Hij begon opeens te lachen en met ogen die vuur leken te spuwen keek ik naar de deur. Als hij nu voor me stond had hij een klap gekregen. "Schat, zoals ik al zei.." Het was stil en het geluid van zijn lach maakte me razend. "Ik ben niet blind. Die blik in zijn ogen.. Als hij kon scheurde hij zonder pardon de kleren van je lijf. Kom binnen, dan zullen we zien of je je verweren kan. De dood scheidt ons niet, en indien het mogelijk was.. dan sleurde ik je mee mijn graf in. Wij zijn voor elkaar bestemd, hoe je het ook draait of keert." Ik beet op mijn lip, zodat ik het niet uit zou gaan gillen, en proefde bloed. Toen ik met mijn vinger langs mijn lip ging zag ik dat die helemaal rood was. Fijn, ook dat nog. Ik keek door de gang en zag een kastje staan, waar hij voor diende wist ik niet, maar er stond een vaas op. Ik nam de vaas op en gooide die tegen de deur. Ik zuchtte en ergens kalmeerde het wel. ''Jij blijft met je poten van me af. Ik hoef niks te bewijzen aan jou.'' siste ik en keek naar het einde van de gang. ''En waarschijnlijk herken je die blik in zijn ogen vanwege zelfherkenning. Hermes heeft teminste nog nooit letterlijk geprobeerd de kleren van mijn lijf te rukken. In tegenstelling tot iemand anders die ik ken.'' zei ik scherp, en ik wist wel zeker dat hij wist dat ik op hem doelde. Ja, die tweede nacht na ons huwelijk stond in mijn geheugen gegrift.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 2 Emptydi jan 08, 2013 8:49 pm

Ik hoorde plots iets breken en op de grond kletteren waardoor ik mijn lach in moest houden. "Jij blijft met je poten van me af. Ik hoef niks te bewijzen aan jou. En waarschijnlijk herken je die blik in zijn ogen vanwege zelfherkenning. Hermes heeft tenminste nog nooit letterlijk geprobeerd de kleren van mijn lijf te rukken. In tegenstelling tot iemand anders die ik ken." Siste ze en ik zuchtte geïrriteerd. "Je mag gerust mijn naam zeggen hoor, ik weet dat het op mij bedoeld is. En geloof me, dat komt nog wel eens. Maar goed, laat je me er nog uit?" Ik zuchtte even luid.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 2 Emptydi jan 08, 2013 8:52 pm


Hij zuchtte geirriteerd. "Je mag gerust mijn naam zeggen hoor, ik weet dat het op mij bedoeld is. En geloof me, dat komt nog wel eens. Maar goed, laat je me er nog uit?" Weer zuchtte hij en ik schudde koppig mijn hoofd. ''Natuurlijk komt dat niet. Hermes zou dat nooit doen, hij respecteert onze vriendschap an mij.'' zei ik kattig. ''En nee. Ik ga je er niet uit laten. Je doet onaardig. En daarbij, als ik je vrij laat zou je me toch niet met rust laten.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 2 Emptydi jan 08, 2013 9:28 pm

"Natuurlijk komt dat niet." Beweerde ze, man wat was ze koppig.. "Hermes zou dat nooit doen, hij respecteert onze vriendschap en mij." Ze klonk enorm kattig vanachter die deur. "En nee. Ik ga je er niet uit laten. Je doet onaardig. En daarbij, als ik je vrij laat zou je me niet met rust laten." Ik lachte weer een beetje om haar, en ergens klonk het zelfs schaapachtig. "Wat had je anders verwacht, je bent mijn vrouw. Maarja.." Ik zuchtte even luid. "Aangezien ik hier toch zit.. Vertel me dan wat je al die tijd al zo graag wou vertellen, hmm?" Drong ik aan en ik leunde tegen de deur aan. "Ik luister."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 2 Emptydi jan 08, 2013 9:35 pm


Ik hoorde hem lachen en ik balde kwaad mijn vuisten. Hoe durft hij me nog steeds uit te lachen. "Wat had je anders verwacht, je bent mijn vrouw. Maarja.." Hij zuchtte en ik rolde met mijn ogen. ''Dat ik je vrouw ben betekent nog niet dat je me overal heen kan slapen en mag doen wat je wilt.'' zei ik pissig. "Aangezien ik hier toch zit.. Vertel me dan wat je al die tijd al zo graag wou vertellen, hmm?" zei hij en ik sloeg mijn armen weer over elkaar. "Ik luister." ''Ik heb het al duizendmaal gezegd Hades! En dit geeft alleen maar meer aan dat je inderdaad niet naar me luistert.'' zei ik kwaad. ''Rot toch lekker weg in die kamer zou ik zeggen. Ik zie je wel weer na de kerstdagen.'' mopperde ik en ik keerde de deur weer mijn rug toe, wachtend op wat hij te zeggen had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 2 Emptydi jan 08, 2013 9:43 pm

"Dat ik je vrouw ben betekent nog niet dat je me overal heen kan slepen en mag doen wat je wilt." had ze pissig gesnauwd. "Ik heb het al duizendmaal gezegd Hades! En dit geeft alleen maar meer aan dat je inderdaad niet naar me luistert. Rot toch lekker weg in die kamer zou ik zeggen. Ik zie je wel weer na de kerstdagen." Mopperde ze en opnieuw moest ik grinniken door haar gedrag. "Nee, dat bewijst dat je koppig bent.. Ik luister wel naar je Persephone, alleen denk je van niet. En als ik je dan tevreden stel door te vragen of je het even herhalen wil, ben je te koppig om het te doen." Ik glimlachte, en besefte dat ik eigenlijk glimlachte naar een deur. "Denk je dat Hermes perongeluk op dat moment iets wou zeggen, of heeft hij het misschien stiekem wel expres gedaan?" Ergens klonk ik alsof ik haar uithoorde.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 2 Emptydi jan 08, 2013 9:52 pm


Hij grinnikte en ik trok een kwaad gezicht. "Nee, dat bewijst dat je koppig bent.. Ik luister wel naar je Persephone, alleen denk je van niet. En als ik je dan tevreden stel door te vragen of je het even herhalen wil, ben je te koppig om het te doen." Hij was even stil, maar ik kon op de toon van zijn stem horen dat hij het meende. "Denk je dat Hermes perongeluk op dat moment iets wou zeggen, of heeft hij het misschien stiekem wel expres gedaan?" Hij hoorde me uit. Ik zuchtte en bukte me voor de deur om de scherven van de vaas weg te geven. ''Ik denk dat Hades per ongeluk iets wou zeggen op het moment. Hij keek niet eens naar me toen hij me de wang toe gekeerd had, maar ik mompelde. Natuurlijk mompelde ik weer..'' zuchtte ik en ik trok met een pijnlijk gezicht mijn hand terug. ''auw..'' mompelde ik. Ik keek naar mijn vinger en zag dat het bloedde, waarop ik mijn vinger in mijn mond stak om het bloeden een beetje te stelpen. Ik zuchtte en haalde mijn vinger uit mijn mond, waarna hij weer vrolijk begon te bloeden. Ik keek naar hoe de druppel langs mijn vinger naar beneden gleed en vergat Hades even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 2 Emptydi jan 08, 2013 10:00 pm

"Ik denk dat Hermes per ongeluk iets wou zeggen op het moment. Hij keek niet eens naar me toen hij me de wang toe gekeerd had, maar ik mompelde. Natuurlijk mompelde ik weer.." Ze zuchtte en ik hoorde haar een kleine pijnkreet uiten, waarop ik verbaasd een blik trok. "Wat is er Persephone?" Vroeg ik. "Heb je je bezeerd?" Gelijk vergat ik het gesprek even, maar kwam er toen weer op terug. "Je bent zo naïef.." een kleine zucht ontsnapte mijn lippen en ik staarde naar de deur, waarvan ik wist dat die de enige grens tussen mij en haar vormde op dit moment.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 2 Emptydi jan 08, 2013 10:08 pm


Het was voor een klein moment stil tussen ons. "Wat is er Persephone?" Vroeg hij plots. "Heb je je bezeerd?" Hij had blijkbaar mijn pijnkreetje gehoord en ik bedacht me dat Hades er nog was natuurlijk. "Je bent zo naïef.." verzuchtte hij en ik staarde weer naar mijn vinger. ''ik heb.. Ik heb me gesneden..'' mompelde ik en ik kijk naar hoe er meer druppels langs mijn vinger naar beneden gleden richting mijn hand. ''Het bloed.. Nog al.. Erg.'' hakkelde ik en ik fronsde, waarna ik mijn hand over mijn mond sloeg. ''Hades ik voel me niet zo lekker worden.'' mompelde ik en ik voelde al de watten in mijn hoofd dringen. Ik stond vlug op en pakte met mijn bezeerde hand de deurklink vast. Met mijn andere hand zocht ik de sleutel en maakte de deur los, waarna ik hem open deed. Ik keek met een beroerd gezicht naar Hades en wankelde even. ''Ik voel me niet zo lekker in eens..'' mompelde ik. Ik hoorde voetstappen. ''kore?'' zei nog iemand maar daarna viel ik voorover, om mijn bewustzijn te verliezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 2 Emptywo jan 09, 2013 5:34 pm

"Ik heb.. Ik heb me gesneden.." mompelde ze en ik ging overeind staan toen ik gelijk weer aandachtig werd. "Het bloed.. Nog al.. Erg." ze sprak haperend. "Hades ik voel me niet zo lekker worden. "Doe de deur open Persephone, laat me kijken!" Zei ik fel en ik sloeg er tegen uit frustratie. Ik hoorde hoe ze deed wat ik zei en ik zuchtte opgelucht. Ik zag de klink bewegen en de deur opengaan. "Ik voel me niet zo lekker in eens.." ze zag er beroerd uit en ik stapte voorzichtig naar voren, er lag nog glas op de grond. "Kom eens hier, laat me kijken." Ik nam met een ernstige blik haar hand beet en zag hoe haar vinger bloedde, maar zo diep leek de snee ook niet. Ze kon waarschijnlijk gewoon slecht tegen bloed. "Kore?" Ik keek op toen ik de stem van Zeus hoorde, maar keek weer verbaasd op haar neer toen ik zag dat ze voorover viel en toen ik haar opving zag ik dat ze flauw gevallen leek te zijn. "Persephone?" Ik hield mijn duim op de plek waar er bloed uit vloeide en schudde haar even voorzichtig door elkaar. "Ik weet niet hoe dit komt, ik ben er maar net uit. Ik spreek de waarheid Zeus." Hij keek me met een blik dat op onweer stond aan en trok haar van me weg om haar zelf te dragen. Gelukkig dacht hij er niet aan om me opnieuw op te sluiten en kon ik gewoon achter hem aan lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 2 Emptywo jan 09, 2013 5:41 pm


Toen ik mijn ogen weer opende lag ik op een bank en verward knipperde ik met mijn ogen. Ik voelde mijn vinger prikken en keek op naar mijn hand, om te zien dat mijn vinger een pleister had gekregen. Toen ik om keek zag ik Hades en Zeus aan de eettafel zitten. Langzaam kwam ik overeind en knoopte ik mijn kamerjas dicht voor ik opstond. Ik werd even duizelig maar kon toen gewoon lopen. ''Goedemorgen.'' sprak ik vrolijk en ik liep naar de eettafel toen. Ik nam plaats tegenover Hades en keek naar de twee mannen. ''Gaat het lieverd? Je bent eventjes weg geweest.'' vroeg mijn vader bezorgt en ik fronsde mijn wenkbrauwen even. ''Weg geweest?'' mompelde ik en hij knikte naar mijn vinger. ''Je was flauwgevallen.'' zei hij en ik trok mijn wenkbrauw op. ''Vanwege wat bloed? Dat is raar..'' mompelde ik en ik keek naar mijn bord. ''Ik voel me prima hoor. Misschien kwam het door slaap gebrek. Ik heb gisteravond aardig wat zitten woelen.'' zei ik met een glimlachje en ik pakte een broodje waar ik jam op smeerde. Ik keek op naar Hades. ''Lekker geslapen?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 2 Emptywo jan 09, 2013 5:55 pm

In stilte zat ik samen met de oppergod aan de ontbijttafel. We spraken geen woord omdat het dan waarschijnlijk toch op ruzie zou uitdraaien. Hij was al gretig zijn ontbijt aan het beleggen en aan het eten, maar ik bleef nerveus zitten en at niets. In mijn hand hield ik een glas water, waar ik af en toe uit dronk in afwachting tot ze wakker werd. Toen ze dat was stond ze al gelijk op, even wankelend weliswaar, en liep ze naar ons toe. Ze nam plaats tegenover mij. "Goedemorgen." Zeus kreeg meteen een bezorgde frons op zijn gezicht. "Gaat het lieverd? Je bent eventjes weggeweest" Ik hield wijselijk mijn mond. "Weg geweest?" Echode ze. "Je was flauwgevallen." "Vanwege wat bloed? Dat is raar.." Ze mompelde. "Ik voel me prima hoor. Misschien kwam het door slaap gebrek. Ik heb gisteravond aardig wat zitten woelen." Sprak ze toen, proberend een verklaring te vinden. Ik staarde naar het water toen ze me plots aan keek. "Lekker geslapen?" Ik haalde mijn schouders op. "Prima." Het klonk nogal kortaf en ik zette het glas weer neer op tafel.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 2 Emptywo jan 09, 2013 7:02 pm


Hades staarde naar zijn glas en toen ik hem aansprak haalde hij zijn schouders op. "Prima." zei hij lichtelijk kortaf en zette het glas met water weer op de tafel neer. Ik sloot even mijn ogen en ons gesprek kwam weer terug bij me. ''O ja. Dat is ook zo..'' mompelde ik. Ik kneep mijn ogen even dicht zodat ik in sneltrein vaart het gesprek weer langs kon lopen en zuchtte. Ik pakte mijn broodje en nam er rustig een hap uit, waarna ik weer naar Hades keek. ''Moet je niet eten?'' vroeg ik met een glimlach en kek toen naar mijn vader. ''Waar is mama? Ik wil graag kijken wat er onder de kerstboom ligt.'' glimlach ik en mijn vader lachte vrolijk. ''Je moeder is al aangekleed en al bij de boom, net zoals de andere goden. Iedereen is ondertussen wel wakker.'' grinnikte hij en ik grinnikte met hem mee. Ik wist wel dat hij doelde op het 'gesprek' tussen mij en Hades deze ochtend. ''Iedereen wacht op ons. Dus ik weet niet of je je eerst wil aankleden..?'' vroeg hij en ik schudde mijn hoofd. ''Kom, laten we dan gelijk gaan. Hades, ga je alsjeblieft ook mee?'' vroeg ik en ik keek hem smekend aan. ''Ik zou de eerste kerst dat ik getrouwd ben niet willen hebben zonder mijn echtgenoot.'' zei ik met een lief glimlachje
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 2 Emptywo jan 09, 2013 7:24 pm

"O ja. Dat is ook zo.." mompelde ze en ik hoorde haar zuchten waarna ik mijn blik afwendde in de daarop volgende stilte. Een stilte na de storm, maar ook omdat de aanwezigheid van Zeus ons misschien wel stoorde. "Moet je niet eten?" Vroeg ze en ik schudde mijn hoofd. "Geen honger." Ze had zich al naar haar vader gedraaid. "Waar is mama? Ik wil graag kijken wat er onder de kerstboom ligt." Natuurlijk klonk ze enthousiast. "Je moeder is al aangekleed en al bij de boom, net zoals de andere goden. Iedereen is ondertussen wel wakker." Ze moesten beiden grinniken toen hij haar dat antwoord gaf, maar ik bleef er eerder wat verveeld bij zitten. Natuurlijk wist ik dat ze allemaal wakker zouden worden door ons gebekvecht, dat was toch ook logisch.. "Iedereen wat op ons. Dus ik weet niet of je je eerst wil aankleden?" Vroeg hij vervolgens en ze schudde haar hoofd ten teken dat dat niet moest, waarna ik mijn hoofd draaide toen ik mijn naam hoorde. "Kom, laten we dan gelijk gaan. Hades, ga je alsjeblieft ook mee?" Ik trok een wenkbrauw op en keek haar strak aan. "Ik zou de eerste kerst dat ik getrouwd ben niet willen hebben zonder mijn echtgenoot." Ze keek me lief aan en omdat haar vader ook bij zat, gaf ik maar toe. Met een ruk schoof ik mijn stoel naar achteren en stond ik op. "Best." Ik wachtte tot ze me voorgingen en liep toen samen met hen de grote zaal in, waar een gigantische boom stond. "Tsss, ik snap niet waarom je zo geobsedeerd bent door een feestdag dat niet eens van ons goden is.." Ik sloeg mijn armen over elkaar voor mijn borst.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 2 Emptywo jan 09, 2013 7:50 pm


Hij was even stil maar gaf toen eindelijk toe. "Best." Toen hij omhoog kwam kwam ik ook snel overeind en liep samen met mijn vader richting de enorme zaal. "Tsss, ik snap niet waarom je zo geobsedeerd bent door een feestdag dat niet eens van ons goden is.." zei hij en boos sloeg hij zijn armen over elkaar heen. Ik glimlachte en pakte een stoel voor hem zodat hij kon gaan zitten. ''Omdat het gaat om de gedachte die erachter zit. Je doet iets liefs voor iemand waar je van houdt. Het kerstfeest draait om vergeving en liefde.'' glimlach ik en ik ga naast hem zitten op de grond. ''Kom op, zo erg is het toch niet.'' zeg ik en ik kijk lief naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 2 Emptywo jan 09, 2013 8:25 pm

De menigte goden had zich, zoals Zeus al verteld had, inderdaad aan de voet van de kerstboom verzameld. Ze draaiden zich allemaal niet zo verbaasd om toen ik aan kwam zetten, ze leken eerder geïrriteerd of nog steeds boos doordat we hen gewekt hadden. Persephone greep een stoel vast en sleepte die tot bij de plek waar ze wou gaan zitten, maar hij bleek eerder voor mij te zijn aangezien ze zelf naast de stoel plaats nam aan de voet van de kerstboom. God, haar enthousiasme voor die feestdag.. Ze gedroeg zich echt als een kind. "Omdat het gaat om de gedachte die erachter zit. Je doet iets liefs voor iemand waar je van houdt. Het kerstfeest draait om vergeving en liefde." Ik ging op de stoel zitten en ze glimlachte naar me toen ik zo gedeprimeerd op haar neer keek. "Kom op, zo erg is het toch niet." Ik zuchtte luid en ging wat beter op de stoel gaan zitten. "Het kan erger ja.." Gaf ik mompelend toe en begon toen ongeduldig te worden. "Maak die pakjes nou maar open."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 2 Emptywo jan 09, 2013 8:45 pm


Hij zuchtte en ging wat rechter op zitten in de stoel. "Het kan erger ja.." Gaf hij mompelend toe en ik zag aan zijn blik dat hij zich niet heel erg op zijn gemak voelde, en ongeduldig raakte. "Maak die pakjes nou maar open." Ik grinnikte en knikte. Ik stond op en pakte de kadootjes die voor mij bestemd waren der onder vandaan. Mijn oog viel op een pakketje waar Hades zijn naam op stond. Ik fronsde mijn wenkbrauwen en pakte het pakketje ook op. Met een kleine glimlach op mijn gezicht liep ik weer terug naar Hades. ''Er lag ook iets voor jou onder. Hier, pak het uit.'' zei ik met een glimlach en ik stak het pakketje naar hem uit. Ik nam weer plaats bij zijn voeten en keek nog eens naar het pakketje. Het was volgens mij een van kadootjes die ik voor hem had gekocht, maar.. Hoe waren die hier gekomen. Ik fronsde mijn wenkbrauwen weer en begon toen voorzichtig met het uitpakken van het kado dat ik voor mezelf had meegenomen. Met een glimlach keek ik naar de jurk die ik uit de doos haalde. Hij was van kant, en het was een avondjurk. ''Prachtig.'' glimlach ik en ik kijk op naar Hades.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 2 Emptywo jan 09, 2013 8:57 pm

Ze grinnikte en stond op om te doen wat ik aangedrongen had. Ik nam van de gelegenheid gebruik om even rond te kijken door de zaal en te inspecteren wie nu met wie aan het praten was. Er was veel veranderd de afgelopen tijd.. Ik zag dat Persephone terug aangelopen kwam en keek haar afwachtend aan. "Er lag ook iets voor jou onder. Hier, pak het uit." Zei ze en ze stak een pakketje uit. Aangezien het niet echt haar schuld was dat die er lag nam ik het maar aan, maar ik legde hem naast mijn stoel weer neer aan de andere kant. Ik leunde weer naar achteren in mijn stoel en keek hoe ze ging zitten om haar cadeautje uit te pakken. Ze prutste het voorzichtig open, en wat er binnenin zat was een avondjurk. "Prachtig." Glimlachte ze blij en toen ze opkeek leunde ik naar voren om even te voelen aan de stof. "Hij is van kant.." Mompelde ik bedachtzaam en wist dat die van goede kwaliteit waren. "Doe hem vanavond niet aan, Cerberus zal blij zijn je te zien en je weet wat er dan gebeurt." Ik wierp haar een veelbetekenende blik toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 2 Emptywo jan 09, 2013 9:06 pm


Hades leunde naar voren en reikte uit naar voren om de stof te voelen. "Hij is van kant.." Mompelde hij en hij dacht even na. "Doe hem vanavond niet aan, Cerberus zal blij zijn je te zien en je weet wat er dan gebeurt." Hij wierp me een veelbetekende blik toe en ik knikte grinnikend. ''Dan is er waarschijnlijk weinig jurk nog van over.'' lach ik zachtjes en ik leg de jurk voorzichtig terug in de doos. ''En? Wat zat er in jou pakketje?'' glimlach ik en ik draai me wat meer naar hem om.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 2 Emptywo jan 09, 2013 9:13 pm

Ze grinnikte, en ik was verbaasd dat ze niet boos werd over dat we vanavond terug zouden zijn.. Misschien negeerde ze het wel gewoon, dat was typisch iets voor haar. "Dan is er waarschijnlijk weinig jurk nog van over." Ze lachte zelfs terwijl ze de jurk voorzichtig terug in de doos stopte. "En? Wat zat er in jou pakketje?" glimlachte ze toen en ze draaide zich wat meer naar me toe, maar ik schudde mijn hoofd en nam het pakketje op van de grond zodat ik het haar aan kon geven. "Ik hoef hem niet, zet hem maar terug." Zei ik met een frons en wachtte af of ze boos ging reageren. Ik wist dat niemand mij cadeaus gaf, dus die moest wel van haar zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 2 Emptywo jan 09, 2013 9:42 pm


Hij schudde zijn hoofd en boog zich langs de stoel. Hij pakte het pakketje op en wou hem aan mij geven. "Ik hoef hem niet, zet hem maar terug." zei hij met een frons en ik zuchtte. ''Hades pak hem uit. Ik weet niet hoe ze die kado's hier hebben gekregen maar ze hebben moeite ervoor gedaan blijkbaar. Zou je hem alsjeblieft willen uitpakken? Je zou me er een enorm plezier mee doen.'' zuchtte ik en ik weigerde het kado aan te pakken. ''alsjeblieft Hades. Voor mij? Je had beloofd kerst met me te vieren.'' zei ik en ik pruilde eventjes. ''Dan ga ik vanavond zonder problemen met je mee naar huis naar de onderwereld. Alsjeblieft?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 2 Emptywo jan 09, 2013 9:56 pm

"Hades pak hem uit." Zei ze op een smekende toon met die gewoonlijke lieve blik in haar ogen, het was net de reactie die ik van haar verwacht had. "Ik weet niet hoe ze die kado's hier hebben gekregen maar ze hebben moeite ervoor gedaan blijkbaar. Zou je hem alsjeblieft willen uitpakken? Je zou me er een enorm plezier mee doen." Ze zuchtte en nam het cadeau nog steeds niet aan, maar ik bleef het uitgestoken houden terwijl ik het cadeaupapier inspecteerde. "Alsjeblieft Hades. Voor mij? Je had beloofd kerst met me te vieren." Ze trok een pruillip toen ik naar haar opkeek. "Dan ga ik vanavond zonder problemen met je mee naar huis naar de onderwereld. Alsjeblieft?" Ik keek haar nog even aan en zette het cadeau toen op mijn schoot neer ter ondersteuning. Ze kwam mee vanavond, dat was voor mij al genoeg. Ik slaakte een zucht en scheurde de verpakking toen las om te kijken wat er binnenin zat. Af en toe murmelde ik wat binnensmonds, maar ik wist zeker dat ze dat niet kon verstaan en ik deed er ook de moeite niet voor. "Een parfum.." Ik bekeek het flesje even met een frons op mijn gezicht en opende hem even zodat ik kon ruiken. Hij rook best wel lekker. Ik zag dat er nog iets in zat en nam het op in mijn handen. ".. en een satijnen hemd." Die was best wel mooi ja.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 2 Emptydo jan 10, 2013 4:21 pm


Hij zette uiteindelijk het pakketje op zijn schoot en zuchtte diep. Met een glimlach inspecteerde ik zijn gezicht nauwkeurig terwijl hij het kadootje uitpakte. Hij murmelde af en toe wat, maar ik verstond niet wat. Toen hij het papier er eindelijk af had en hem open maakte keek ik nieuwschierig naar zijn reactie. "Een parfum.." Ik zag dat hij het flesje parfumde uit de doos halen en het bekeek. Hij haalde de dop er van af en rook er even aan. Met een glimlach volgde ik zijn bewegingen. Toen hij merkte dat er nog wat in lag legde hij het parfum flesje aan de kant en nam het voorzichtig op in zijn handen. ".. en een satijnen hemd." Ik beet verwachtingsvol op mijn lip en peilde zijn reactie. ''Vind je het mooi? Ik heb mijn best er voor gedaan.'' zeg ik met een glimlachje en ik ga op mijn knieën zitten zodat ik dichter bij Hades ben. Ik had een lieve glimlach op mijn gezicht en beet zachtjes op mijn lip terwijl ik verwachtingsvol aan keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 2 Emptydo jan 10, 2013 6:33 pm

Ik bekeek aandachtig het satijnen hemd en liet mijn vingers over de stof glijden. Het voelde zo zacht aan en het was zo prachtig.. "Vind je het mooi?" Vroeg ze en ik zag dat ze me aankeek. "Ik heb mijn best er voor gedaan." Ze ging wat meer overeind zitten op haar knieën zodat ze dichter bij me zat en ik zag haar verwachtingsvol op haar lip bijten. Ik grinnikte en keek weer even kort naar het hemdje. "Het is mooi, ik pas hem straks wel even." Glimlachte ik en legde mijn hand op haar achterhoofd neer terwijl ik me voorover boog en haar een liefdevolle kus op haar voorhoofd gaf. "Dankjewel." Voorzichtig borg ik alles weer op in de doos, zodat we die straks weer netjes mee terug konden nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..
Terug naar boven 
Pagina 2 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Christmas is coming
» [Mature Content] The day that couldn't be ignored..
» Game over [Aphrodite] [Mature Content]
» [Mature Content] We gaan op vakantie...!
» [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: Olympus :: Paleis-
Ga naar: