Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 4 Emptyvr jan 11, 2013 10:22 pm

Ze trippelde op haar blote voeten naar me toe en sloeg haar armen om mijn nek heen, haar lippen duwde ze liefhebbend op de mijne in een kus. "Het maakt mij niet uit wat we hier doen. Ik ken het hier goed genoeg. Jij mag het verzinnen." glimlachte ze toen ze onze smachtende kus verbroken had en ik keek haar met een twijfelende blik aan. "Wel," ik keek haar met een brede grijns aan. "laten we dan rondsnuisteren!" Ik nam haar vast en trok haar lachend mee de kamer uit door de gangen heen. Na een tijdje hield ik halt "Weet je, ik heb altijd al in Zeus' bed willen liggen.. Even ervaren hoe het voelt hè."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 4 Emptyvr jan 11, 2013 10:41 pm


Twijfelend keek hij me aan voordat hij begon met praten. "Wel," op zijn gezicht vormde zich een brede grijns en met die grijns keek hij me aan. "laten we dan rondsnuisteren!" Hij pakte me bij mijn hand vast en lachend trok hij me mee door de gangen. Ik lachte ook vrolijk en liep achter hem aan. Toen hij halt hield knalde ik bijna tegen op, maar ik wist het te omzeilen. "Weet je, ik heb altijd al in Zeus' bed willen liggen.. Even ervaren hoe het voelt hè." Ik grinnik en kijk hem aan. ''Nou. Laten we dat doen. Hij is toch te druk om in zijn kamer te zijn, en ik weet toevallig precies waar die kamer is.'' grijns ik en ik trek hem achter me aan door een aantal gangetjes. Ik maak voorzichtig de deur open naar de enorme slaapkamer en en trek dan Hades achter me aan. Ik laat zijn hand los en neem een aanloopje om op het bed te springen. Vrolijk laat ik me op het bed vallen en dein dan even op en neer. ''Het is gemaakt van allemaal zachte dingen, zodat het is alsof je op watten drijft.'' zeg ik vrolijk en ik kijk naar hem. ''kom erbij!''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 4 Emptyvr jan 11, 2013 10:51 pm

"Nou. Laten we dat doen. Hij is toch te druk om in zijn kamer te zijn, en ik weet toevallig precies waar die kamer is." Grijnsde ze en ze nam mijn arm vast om haar achter me aan te trekken. Braafjes liep ik haar achterna. Ze maakte de deur open van de slaapkamer - waar ik al veel dingen gehoord over had - en ze trekt me mee naar binnen. Voorzichtig sluit ik de deur weer achter ons als ze me los laat, en het volgende moment hoor ik een plof. Verbaasd kijk ik weer achter me en zie dat ze op het bed ligt, op en neer deinend. "Het is gemaakt van allemaal zachte dingen, zodat het is alsof je op watten drijft." kirde ze vrolijk en ik grinnikte even. "Kom erbij!" moedigde ze me aan, maar in tegen deel tot haar kroop ik er gewoon op en liet ik me naast haar neer vallen op mijn rug. "Hmm, dit ligt inderdaad heerlijk." Glimlachte ik en keek haar aan met grote ogen. "Je zei dat je van me houdt.." Fluisterde ik en ik beet zachtjes op mijn lip.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 4 Emptyvr jan 11, 2013 11:04 pm


Hij kroop rustig op het bed en liet zich toen naast mij op zijn rug vallen op het bed. Weer deinde we rustig heen en weer. "Hmm, dit ligt inderdaad heerlijk." Glimlachte hij en keek toen naar mij, met grote ogen. "Je zei dat je van me houdt.." Fluisterde hij en hij beet toen zachtjes op zijn lip. Ik glimlachte lief en ik rolde me op mijn zij, zodat ik hem beter kon aankijken. ''dat klopt.'' zei ik zacht en ik gaf hem een vlinderzacht kusje op zijn lippen. ''Hoezo?'' vroeg ik toen en ik keek met nieuwschierige ogen naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 4 Emptyvr jan 11, 2013 11:08 pm

Ze rolde zich met een lieve blik op haar zij en ik keek haar afwachtend en in gedachten aan. "Dat klopt." antwoordde ze me op gedempte toon en ze hield haar hoofd dichter bij mijn gezicht zodat ze me een enorm zacht kusje op mijn lippen kon geven. "Hoezo?" vroeg ze toen met een een nieuwsgierige blik in haar ogen en ik haalde mijn schouders onwillekeurig op. "Gewoon.." ik inspecteerde haar gezicht even. "Mag een man geen bevestiging vragen?" Ik glimlachte en boog me voorover om haar opnieuw een kusje te geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 4 Emptyvr jan 11, 2013 11:14 pm


Hij haalde zijn schouders even op. "Gewoon.." Ik voelde zijn ogen op mijn gezicht en wist dat hij het aan het bestuderen was. "Mag een man geen bevestiging vragen?" vroeg hij waarna hij glimlachte. Hij boog zich voorover en drukte een kus op mijn lippen. Ik grinnikte en knikte. ''Dat mag altijd.'' glimlach ik. Ik werk mezelf een einde overeind en ga dan over hem heen hangen. ''En nu weet je het.'' glimlach ik en ik geef hem een kus. Ik plaats mijn arm langs de andere kant van zijn lichaam zodat ik goed over hem heen hang. Als ik hem blijf kussen gooi ik mijn ene been ook langs hem heen, zodat hij letterlijk onder mij ligt. Mijn andere hand verplaats ik naar zijn borst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 4 Emptyvr jan 11, 2013 11:21 pm

"Dat mag altijd." Zei ze met een glimlach, de kus even onderbroken. Ze duwde zichzelf overeind op het bed en ging toen over me heen hangen, waarbij ik geïnteresseerd naar haar opkeek. "En nu weet je het." Glimlachte ze en ze zette de kus verder. Ik merkte hoe ze helemaal over me heen ging hangen en plaatse mijn handen voorzichtig op haar heupen terwijl ik haar gewoon liet doen. Ik voelde mijn hart sneller slaan toen ze haar hand op mijn borst legde. Ik beet af en toe zachtjes op mijn lip als ik haar even bekeek en ging toen door met waar we mee bezig waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 4 Emptyza jan 12, 2013 5:59 pm


Hij kuste me terug en legde zijn handen losjes rond mijn heupen. Ik voelde zijn hart onder mijn hand steeds sneller kloppen en ik glimlachte tegen zijn lippen aan. Af en toe haalde hij zijn lippen van de mijne af, en ik nam die tijd gebruik om even weer op adem te komen. Ik zag zijn ogen over mijn gezicht glijden en telkens weer beet hij kort op zijn lip. Ik glimlachte en kuste hem weer. Op een gegeven moment maakte ik mijn lippen weer los van de zijne en keek naar hem. ''Je moet je nu wel even iets raars beseffen Hades. Je ligt op het bed van je broer, met zijn dochter te kussen.'' grinnik ik. ''Als we mensen waren geweest was dit een erg rare relatie.'' grinnik ik zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 4 Emptyza jan 12, 2013 6:21 pm

Op een gegeven moment onderbrak ze de kus weer en keek me met een geamuseerde blik aan. "Je moet je nu wel even iets raars beseffen Hades." Ik trok een vreemde blik toen ze dat zo zei. "Je ligt op het bed van je broer, met zijn dochter te kussen." Ze grinnikte en de frons op mijn gezicht verdween weer, om plaats te maken voor een brede grijns. "Als we mensen waren geweest was dit een erg rare relatie." Ik lachte kort terwijl ik ons beiden in een mum van tijd omdraaide, waardoor ze onder me belandde. "Maar we zijn geen mensen.." lispelde ik en ik boog me voorover om mijn lippen weer smachtend op de hare te duwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 4 Emptyza jan 12, 2013 7:01 pm


Fronsend keek hij me aan, maar die frons veranderde al vlug naar een erg brede grijns. Hij lachte kort en gooide ons toen in minder dan een seconde om, zodat de rollen omgedraaid waren. Hij hing nu boven mij en ik lach onder hem. Ik grinnikte en glimlachte een beetje ondeugend naar hem. "Maar we zijn geen mensen.." sprak hij fluisterend en duwde toen zijn lippen weer met een smachtend gevoel op de mijne. Ik sloeg mijn armen rond zijn nek en trok hem wat dichter naar me toe. Met een zeker gevoel beantwoorde ik zijn kus vurig en gleed met mijn voet langs zijn onderbeen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 4 Emptyza jan 12, 2013 7:12 pm

Passioneel zetten we de kus weer verder, haar armen om mijn nek geslagen. Ze trok me dichter naar haar toe waardoor onze lichamen minder dan een muislengte van elkaar verwijderd waren. Maar ik deed mijn best om me nog wat overeind te houden op mijn armen, ik had er geen zin in om haar volledig te verpletteren onder mijn gewicht. Ik voelde hoe haar voet langs mijn onderbeen gleed en een rilling trok doorheen mijn hele lichaam. Ik taste haar bovenbeen af naar de zoom van haar jurk en terwijl ik mijn hand eronder liet glijden, merkte ik niet op dat de deur achter ons openging.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 4 Emptyza jan 12, 2013 7:34 pm


Ik voelde dat een rilling langs zijn lichaam ging en ik kon het niet laten om te glimlachen tegen zijn lippen aan. Ik voelde zijn hand langs mijn bovenbeen tasten en toen onder het rokje van mijn jurkje glijden. Ik zoende hem nog vuriger tot ik opeens de deur hoorde kraken. Geschrokken haalde ik mijn lippen van de zijne af en keek afgeleid naar de deur. ''IEUW HADES'' hoorde ik mijn vader schreeuwen. Als versteend lag ik daar even maar duwde toen met een noodvaart Hades van me af. Vlug ging ik recht op zitten en keek afwachtend naar de uitbarsting van mijn vader. ''Okee.. dat hoefde ik niet te zien. Ieuw ieuw ieuw.'' mopperde hij en ik kon het niet laten om even te grinniken. ''Hades dat ik je betrap op dit soort innigheid met mijn dochter is een ding. Dat het in mijn huis is, is nog een. Maar dat het op mijn bed is echt gewoon helemaal niet okee!'' riep hij en hij liep naar ons toe. ''Ik bedoel. Je bent met haar getrouwd en als ze wil dan mag ze, want ik kan het niet tegen houden wat twee gezonde mensen doen, maar ALSJEBLIEFT! Hoe het in haar kamer of in de jouwe. Of.. Elke kamer waar ik niet in slaap!'' zuchtte hij en hij schudde zijn hoofd. ''Doen jullie het wel veilig? Want anders moeten we afspraken maken over wanneer het kind waar is.'' Mijn ogen werden groot en mijn ogen zakte open toen hij zo door ratelde. ''PAP! Rustig. We doen helemaal niks. Goodnes ik voel me net een klein kind weer.'' mompelde ik beschaamd en ik voelde dat mijn wangen rood waren. Ik zuchtte en haalde mijn handen door mijn haar. ''Waarom Hades. Waarom in mijn bed.'' jammerde mijn vader en ik rolde met mijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 4 Emptyza jan 12, 2013 7:49 pm

De deur kraakte en het volgende moment hoorde ik het geschreeuw al. "IEUW HADES!" Persephone haalde haar lippen van de mijne en duwde me een moment later terug van haar af. Ik viel op mijn rug naast haar neer en keek hoe Zeus woedend de kamer binnengelopen kwam. Ze ging rechtop zitten en trok haar jurk weer in orde. Typisch, net als het me lukken ging werden we weer gestoord. "'Okee.. dat hoefde ik niet te zien. Ieuw ieuw ieuw." Hoorde ik hem mopperen en ik probeerde niet te grijnzen terwijl ik mijn haren uit mijn gezicht streek. "'Hades dat ik je betrap op dit soort innigheid met mijn dochter is een ding. Dat het in mijn huis is, is nog een. Maar dat het op mijn bed is echt gewoon helemaal niet okee!" Hij wandelde naar ons toe, het verwonderde mij dat hij nog overeind stond. "Ik bedoel. Je bent met haar getrouwd en als ze wil dan mag ze, want ik kan het niet tegen houden wat twee gezonde mensen doen, maar ALSJEBLIEFT! Hoe het in haar kamer of in de jouwe. Of.. Elke kamer waar ik niet in slaap!" Ik rolde met mijn ogen en al snel dacht hij aan iets anders. "Doen jullie het wel veilig? Want anders moeten we afspraken maken over wanneer het kind waar is." Ik hield wijselijk mijn mond, want hij wist hoe ik over kinderen dacht, en liet het aan Persephone over terwijl ik nog steeds van mijn stuk geblazen was dat hij dat aankaartte. "PAP! Rustig. We doen helemaal niks. Goodnes ik voel me net een klein kind weer." Probeerde ze hem beschaamd tot stilte te manen. "Waarom Hades. Waarom in mijn bed." Murmelde hij en ik klauterde overeind om naast mijn vrouw te gaan zitten. "Jij hebt jouw dromen Zeus, ik de mijne." Ik trok een scheve grijns naar de oppergod en legde mijn hand op haar bovenbeen terwijl ik een kus op haar wangen drukte. Ik stond op en liep langs hem heen, maar stopte toch nog eventjes om iets in zijn oor te vezelen. "Oh en moest je het willen weten, we stonden net op het punt om daar over na te denken, als je snapt wat ik bedoel." Ik stootte een zacht gelach uit en liep toen zijn kamer uit, om buiten te wachten op haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 4 Emptyza jan 12, 2013 7:58 pm


Hades kwam eindelijk ook eens overeind en kwam naast me zitten. "Jij hebt jouw dromen Zeus, ik de mijne." zei hij en hij had een grijns op zijn gezicht gekregen. Hij plaatste zijn hand op mijn bovenbeen en gaf me een kus op mijn wang. Maar in plaats van dat het voelde als een gebaar van liefde, voelde het meer alsof hij me gebruikte om mijn vader te jennen. Hij stond op en liep richting de deur, maar kon het niet laten om te stoppen bij Zeus. "Oh en moest je het willen weten, we stonden net op het punt om daar over na te denken, als je snapt wat ik bedoel." zei hij zacht in de oren van mijn vader, en ik kon het nog maar net verstaan. Ik sloeg met mijn hand tegen mijn voorhoofd en liet me achterover op het bed zakken, terwijl ik keek hoe Hades weg liep. Mijn vader stond er nogal met een verbouwereerd gezicht. ''Je.. Je.. Ik dacht dat je niet wou binnenkort? Wat is er gebeurt?'' stamelde hij en ik grinnikte. ''Ik was om heel eerlijk te zijn niet van plan om zo ver te gaan. Ik bedoel. Alles is nog nieuw voor me op dit moment. Maar leuk dat je aan het schrikken heeft gemaakt.'' grijns ik en ik sta op. ''En ik hou van hem. Dat is er verandert.'' glimlach ik en ik duw een kus op zijn wang. ''Tot vanavond.'' riep ik vrolijk en ik huppelde de kamer uit. Op de gang zag ik Hades al staan en liep vrolijk naar hem toe. ''En. Waar wil je nu heen? Je hebt mijn vader zijn bed gevoeld.'' grinnik ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 4 Emptyza jan 12, 2013 8:13 pm

Die allerlaatste blik op Zeus' gezicht was goud waard geweest. Het was zo lachwekkend dat ik er nog steeds een brede, smalende grijns van had op mijn gezicht, toen ik zo tegen de muur aan geleund stond en wachtte tot ze ook de kamer uit kwam. Ik hoorde binnen nog hun stemmen, maar deed de moeite niet om naar het gesprek te luisteren. "Tot vanavond." hoorde ik haar luider zeggen en zag haar vervolgens de kamer uitgehuppeld komen. "En. Waar wil je nu heen? Je hebt mijn vader zijn bed gevoeld." Grinnikte ze en ik dacht even na. "Ja, dat heb ik inderdaad goed genoeg gevoeld ja.." Ik keek haar even geniepig aan en liep toen verder de gang door. "Misschien kunnen we naar de tuinen? Nu heb je het tenminste warmer, en ik denk dat het niet sneeuwt hier.. toch?" Ik stak mijn hand naar haar uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 4 Emptyza jan 12, 2013 8:19 pm


Hij dacht even na over mijn vraag en keek toen weer terug naar mij. "Ja, dat heb ik inderdaad goed genoeg gevoeld ja.." antwoordde hij ondertussen met een vreemd glimlachje en ik grinnikte even kort. Hij begon langzaam weer te lopen door de gang en rustig liep ik met hem mee. "Misschien kunnen we naar de tuinen? Nu heb je het tenminste warmer, en ik denk dat het niet sneeuwt hier.. toch?" zei hij toen en hij stak met een vragende blik zijn hand naar me uit. Ik glimlachte en knikte, waarna ik mijn hand in de zijne legde. ''Ja. Daar kunnen we wel heen. En het is hier sowieso nooit echt koud. En ik gok dat het niet sneeuwt. We kunnen kijken.'' glimlach ik en ik trok hem achter me aan weer de andere kant op. Rustig opende ik een groot stel deuren en gelijk stonden we buiten. Ik liep over het kleine kronkelzand paadje wat naar de tuinen liep. ''Sneeuwt het wel eens in de onderwereld?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 4 Emptyza jan 12, 2013 8:26 pm

"Ja. Daar kunnen we wel heen." Sprak ze en ze legde, het voorstel accepterend, haar hand in de mijne zodat ik haar mee kon nemen. "En het is hier sowieso nooit echt koud. En ik gok dat het niet sneeuwt. We kunnen kijken." Ze glimlachte en in plaats van haar rond te leiden, leidde ze mij rond. Ze zocht een weg uit naar buiten en verkoos een groot stel deuren waardoor we direct buiten stonden. Ze stapte op haar blote voeten naar buiten op een kronkelzand paadje, gelukkig was het warm. Voorzichtig liep ik, nog steeds met mijn zware schoenen aan, achter haar aan. "Sneeuwt het wel eens in de onderwereld?" Vroeg ze toen ik naast haar liep. Ik knikte. "Als het heel erg koud is heel erg veel, maar meestal is het smeltende sneeuw 'snachts. Het blijft niet liggen tot de dag, ook al vriest het altijd.." Ik glimlachte. "Maar binnenkort komt er een heel erg koude periode aanzetten, dat zijn de eerste twee maanden altijd."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 4 Emptyzo jan 13, 2013 8:37 pm


"Als het heel erg koud is heel erg veel, maar meestal is het smeltende sneeuw 'snachts. Het blijft niet liggen tot de dag, ook al vriest het altijd.." Antwoordde hij met een glimlach en ik knikte. "Maar binnenkort komt er een heel erg koude periode aanzetten, dat zijn de eerste twee maanden altijd." Ik knikte weer. ''Dus extra warm aankleden, lekker binnen zitten bij de haard met zijn twee met warme chocomelk.'' zeg ik en ik kijk even dromerig voor me uit. ''ja. Daar kan ik wel me leven.'' lach ik vrolijk en ik liep de tuinen in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 4 Emptyzo jan 13, 2013 9:05 pm

"Dus extra warm aankleden, lekker binnen zitten bij de haard met zijn twee met warmen chocomelk." ze lachte. "Ja. Daar kan ik wel mee leven." Ze liep de tuinen in en ik liep achter haar aan. "Hmmm, ik lust geen chocomelk." Bekende ik. "Maar met de rest ben ik het volledig eens." Ik haakte mijn arm in de hare en liep verder met haar mee.

We hadden de rest van de namiddag nog in de tuinen doorgebracht. Ik had gekeken hoe ze de bloemen één voor één bewonderde, we hadden samen op een bankje gezeten, in het gras gelegen en we waren zelfs de tempels gaan bezoeken. Zelfs de mijne, die al jaren leegstond, en we hadden die van Poseidon ook eens gekruist, het had me verbaasd dat die zo bewoond was.. Maar onze leuke namiddag kwam stilaan aan een einde, het begon al te schemeren en het zou niet lang meer duren voor het donker was. We waren al een tijdje geleden aan de terugwandeling begonnen, de tuinen waren zo ontzettend groot. Het begon weer wat frisser te worden op de top van de berg. Bij de deuren van het paleis zelf waren we net op tijd om gedag te zeggen tegen Artemis en Selene, voor ze de nacht zouden gaan brengen, en dat bracht een nieuwe gast voor het avondmaal: Helios. Apollo was er niet bij, zei hij, hij wist zelf ook niet waar die knul uithing. Ik kende Helios nog goed van vroeger en het duurde niet lang voor we goed aan de praat geraakten, het was een hele tijd geleden dat we elkaar gezien hadden, en hoewel ik een hekel had aan het zonlicht had ik geen hekel aan de zon zelf, ironisch. We liepen samen terug met hem naar binnen en hoorden de aankondiging al dat het feestmaal van start zou gaan, dus we liepen richting de eetzaal maar gingen eerst nog eens langs bij Persephone's kamer om haar hakken op te halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 4 Emptyma jan 14, 2013 5:27 pm


We hadden de hele middag in de tuinen door gebracht, en het was heerlijk om weer terug in de Olympus te zijn, maar dan samen met Hades. Toen de avond naderde en het begon te schemeren besloten we maar weer eens terug te gaan naar de Olympus. Hades kwam een man tegen wiens naam mij ontschoten was en ik liet hem rustig met hem kletsen terwijl we naar binnen liepen. Gelijk toen we binnen stonden werd verkondigt dat het eten zou aanvangen. ''Ik moet mijn schoenen nog hebben.'' murmelde ik en Hades knikte. Hij zij de man even gedag en liep toen achter mij aan naar mijn kamer. Ik liep vlug naar binnen en pakte de schoenen van het kastje af. Voorzichtig zette ik mijn voeten er in en liep toen weer terug naar Hades. Ik duwde hem een kus op zijn wang en nam zijn arm vast. ''Kom, laten we vlug zijn voordat mijn plekje bezet is.'' glimlach ik en ik trok hem achter me aan richting de eetzaal. Ik zag dat de tafel al bijna vol was, maar er nog zat plekken vrij waren. Ik nam plaats en wachtte tot Hades naast me kwam zitten. Rustig keek ik toe hoe alle mensen al vlug na elkaar binnen druppelde en hoe de tafel steeds voller kwam. Als laatste plek was er nog een naast mij en natuurlijk kwam Hermes als laatste aankakken. Elk jaar kwam hij als laatste aanzetten omdat hij nog wat dingen moest doen voor Zeus. Zijn ogen vielen op de plek naast mij en rustig wandelde hij er heen. Ik glimlachte naar Hermes en legde toen mijn hand over die van hades heen, waarna ik naar Hades keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 4 Emptyma jan 14, 2013 8:17 pm

Ik leunde tegen de deurpost aan terwijl ik er nauwlettend op toezag hoe ze haar hakken aan trok. "Kom, laten we vlug zijn voordat mijn plekje bezet is." Ze drukte een kus op mijn wang en trok me al mee voor ik kon zeggen dat ze op moest letten, want die hakken waren zo vervaarlijk hoog dat ze ieder moment kon gaan vallen leek me. De tafel zat al bijna vol toen we aankwamen, maar toen ze zag dat haar plekje vrij was ging ze gelijk gaan zitten. Ik liep op mijn gemak naar de lege plek naast haar en ging neerzitten. Ik was blij dat Helios vlak bij ons zat en dat Poseidon samen met zijn vrouw vlak voor ons zat. We zaten vlak aan het midden van de tafel, bij Zeus en Hera dus. Ik leunde achteruit in mijn stoel terwijl ik wachtte tot iedereen neer ging gaan zitten, mijn ene hand lag plat op de tafel vlak naast mijn glas, wachtend tot de bedienden mijn glas zouden volschenken met wijn. Uit mijn ooghoeken zag ik Hermes verschijnen en ik merkte dat de enige vrije stoel die naast Persephone was.. Met naast mij zitten had ik bedoeld dat ze niet naast Hermes mocht gaan zitten, en nu wist ik zeker dat ik haar aandacht verloren had. Ik voelde haar hand de mijne omsluiten en balde gefrustreerd mijn hand tot een vuist, waarbij ik het tafelkleed vastgreep. De dichtsbijzijnde glazen kantelden bijna om en de borden verschoven mee. Ik onderdrukte een grom tot achteren in mijn keel en liet de greep om het tafelkleed toen weer varen. Ik moest me inhouden, ik had haar verteld dat ik het zou proberen, en dus ontweek ik haar blik.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 4 Emptyma jan 14, 2013 8:24 pm


Ik voelde hoe zijn hand zich omvormde tot een gebalde vuist onder mijn hand. Blijkbaar had hij het tafelkleed ook vast gegrepen want mijn bord verschoof en ik kon mijn glas nog net redden van omvallen. Star staarde hij voor zich uit met een kwade blik in zijn ogen. Ik zuchtte en wreef met mijn duim over zijn hand, waarna ik naar hem toe boog. ''Rustig nou Hades. Er is niks aan de hand. Hij zit er alleen maar.'' fluisterde ik in zijn oor en ik duwde een kusje op zijn slaap. Ik hield mijn hoofd schuin en keek hem lief aan. Ik zag een bediende aankomen met wijn en ik knikte naar onze glazen. ''Sinds wanneer drink jij wijn?'' hoorde ik Hermes geamuseerd vragen en ik keek droog naar hem, terwijl ik Hades zijn hand bleef vasthouden. ''Sinds de eerste keer dat ik in de onderwereld was.'' antwoordde ik hem droog en ik keek weer naar Hades. Ik kneep zachtjes in zijn hand en wachtte zijn reactie voor nu af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 4 Emptyma jan 14, 2013 8:41 pm

Ik keek weg en streek ondertussen het tafelkleed weer wat gladder. Ik zag en voelde ondertussen al sommige blikken op mij gericht zijn, onder andere die van Zeus, maar probeerde het te negeren. Ik voelde hoe haar duim geruststellend over mijn hand gleed. "Rustig nou Hades. Er is niks aan de hand. Hij zit er alleen maar." Hoorde ik haar in mijn oor fluisteren en voelde vervolgens hoe haar lippen tegen mijn slaap. Ik liet mijn schouders weer wat ontspannen hangen en zag eindelijk een bediende aankomen. Persephone gebaarde al naar onze glazen en ik schoof de mijne naar voren als teken dat ze me wat meer mocht inschenken dan de gebruikelijke hoeveelheid. "Sinds wanneer drink jij wijn?" Hoorde ik Hermes honend vragen, en ik wierp hem over Persephone's schouder een geïrriteerde blik toe. "Sinds de eerste keer dat ik in de onderwereld was." Antwoordde ze hem en kneep in mijn hand, als teken dat ik me gedeisd moest houden. Ik draaide mijn hoofd terug en keek recht in de ogen van Poseidon, die nog steeds toekeek. "Ziezo, gulzig met de wijn zie ik? Je lijkt wel Dionysus." Grinnikte hij om het ijs wat te breken en ik forceerde een glimlach, mijn broer zou vast en zeker wel merken dat het niet gemeend was. "Wel ik kan me de wijn hier nog herinneren, en hij was verrukkelijk dus.." Ik zag hem geamuseerd grijnzen. "Oh ja, ik weet nog wat de vorige keer gebeurde hoor.." Ik lachte en wist dat ik het verhaal ook aan Kore had verteld. "Heeft hij die vaas eigenlijk nog?" Ik trok me er niets van aan dat Zeus eigenlijk vlak bij ons zat, en dat deed Poseidon blijkbaar ook niet toen hij onwillekeurig zijn schouders ophaalde. "Ik weet het niet, volgens mij heeft Hera hem kapot gegooid daarna uit frustratie."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 4 Emptyma jan 14, 2013 9:06 pm


"Ziezo, gulzig met de wijn zie ik? Je lijkt wel Dionysus." Sprak Poseidon tegen Hades, en ik zag een geforceerde glimlach op zijn gezicht geplakt. Ik wreef weer met mijn duim over zijn hand heen en luisterde mee met hun gesprek. "Wel ik kan me de wijn hier nog herinneren, en hij was verrukkelijk dus.." sprak Hades rustig en op Poseidon verscheen een geamuseerde grijns. "Oh ja, ik weet nog wat de vorige keer gebeurde hoor.." lachte poseidon en ik moest ook even grinniken. Hades had me er over verteld. "Heeft hij die vaas eigenlijk nog?" Ik zag mijn vader met een prikkelbare blik kijken naar Poseidon en Hades, maar Poseidon haalde ongestoord zijn schouders op. "Ik weet het niet, volgens mij heeft Hera hem kapot gegooid daarna uit frustratie." Ik sloeg mijn hand over mijn mond om niet in lachen uit te barsten. ''Maar vanavond zal ik Hades in de gaten houden dat hij niet te veel drink. Ik heb geen zin in dronken schaap in bed vanavond.'' mengde ik mij in het gesprek. ''En daarbij. Als Hades te dronken raakt moeten we hier nog een nachtje blijven. Dus het ligt er aan hoe graag hij naar huis wil.'' grijns ik vrolijk en ik kijk onschuldig naar Hades. ''Oh! Dat doet me herinneren. Ik had nog een kerstkado voor je Hades.'' grijnsde Poseidon geheimzinnig. ''Poseidon..'' hoorde ik Amphritrite zachtjes waarschuwen en ik haalde mijn wenkbrauw op. ''Ik had geen tijd om het in te pakken nog, excuses daarvoor.'' grijnsde hij. ''Het is bedoeld voor een gezellig nachtje.'' grijnsde hij, en als het kon was die nog groter geworden dan net. Hij zocht in een van zijn zaken en gooide iets pluizigs naar Hades. Toen het op zijn bord viel zag ik dat het handboeien waren. Mijn mond viel open en als versteend staarde ik naar de pluizige handboeien. Ik voelde mijn hele hoofd al weer rood worden en ongemakkelijk liet ik Hades zijn hand los en verplaatste mijn handen naar mijn schoot. Mijn blik richtte ik op mijn bord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 4 Emptyma jan 14, 2013 9:29 pm

Ik zag Persephone haar hand voor haar mond slaan om te zorgen dat ze niet in lachen uit begon te barsten. Schuin over tafel kon ik de woedende blik van Hera al zien, en ik wierp haar een speelse glimlach toe om haar een beetje te kalmeren. Vroeger werkte dat toch tenminste, maar nu werd ze knalrood van woede. "Maar vanavond zal ik Hades in de gaten houden dat hij niet te veel drink. Ik heb geen zin in dronken schaap in bed vanavond" Mengde Persephone zich in het gesprek en ik trok een grijns om haar harde opmerking. "En daarbij. Als Hades te dronken raakt moeten we hier nog een nachtje blijven. Dus het ligt er aan hoe graag hij naar huis wil." Ik lachte en schoof mijn glas wat achteruit. "Bij nader inzien pas ik dan toch voor die wijn." Sprak ik, maar eigenlijk was dat niet serieus bedoeld want ik nam al snel mijn glas terug op om er een slokje van te drinken. Poseidon begon luid te lachen. Ik zag de onschuldige blik op haar gezicht maar mijn aandacht werd weer getrokken door de zeegod. "'Oh! Dat doet me herinneren. Ik had nog een kerstkado voor je Hades." Ik zag de grijns op zijn gezicht en trok verbaasd een wenkbrauw op. Hermes zat er nog steeds bij en keek ernaar. Ik grijnsde geamuseerd terug en hoorde Amphitrite al zachtjes waarschuwen. "Poseidon.." Maar mijn broer nam geen acht er op en ging gewoon vrolijk door met praten. "Ik had geen tijd om het in te pakken nog, excuses daarvoor. Het is bedoeld voor een gezellig nachtje." Ik kreeg een verbaasde uitdrukking toen zijn grijns breder werd terwijl hij iets uit zijn zakken viste. Hij gooide het met een boogje en het pluizige ding kwam op mijn bord terecht.. Handboeien met roze vacht. "Poseidon!" Gromde ik en gaf hem een harde trap onder de tafel door, waardoor de hele tafel onder ons bewoog, maar ik kon de smalende grijns op mijn gezicht niet onderdrukken. Toegegeven, het was een goede grap.. Hij wist hoe gevoelig het onderwerp lag. Ik voelde Persephone's hand niet meer en zag dat ze gegeneerd naar haar handen in haar schoot staarde, haar hoofd was knalrood geworden. "Jij onbeschofte boer, je brengt haar helemaal in verlegen.." Ik nam het ding van mijn bord af en duwde het in haar handen zodat het niet meer zichtbaar was op tafel. "Als je nog eens zo'n cadeaus van plan bent te geven, geef je ze maar privé. En vooral niet op grote feesten." Ik keek hem plots weer serieus aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..   [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love.. - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..
Terug naar boven 
Pagina 4 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Christmas is coming
» [Mature Content] The day that couldn't be ignored..
» Game over [Aphrodite] [Mature Content]
» [Mature Content] We gaan op vakantie...!
» [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: Olympus :: Paleis-
Ga naar: