Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 I can't bear the thought of losing you

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 7 Emptydo feb 07, 2013 8:48 pm


"Hoezo dat?" Vroeg zij op haar beurt heel erg nieuwsgierig en ik haalde mijn schouders op. "Gewoon zo." Glimlachte ik en ik gaf haar de fles aan toen ze die uit mijn handen overnam. "Als ik je dat zou vertellen, zou het geen geheim meer zijn, niet waar?" Vroeg ze met een speelse glimlach en ze duwde even op het flesje zeep om wat shampoo met haar hand op te vangen. Ze wreef het in haar haren en ik glimlachte toen ze naar mij glimlachte. "Toe, ik kan wel een geheimpje houden hoor."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 7 Emptydo feb 07, 2013 8:56 pm


"Gewoon zo." had hij glimlachend als antwoord gegeven op mijn nieuwschierige vraag. Hij glimlachte weer toen ik uitgesproken was en ik ging rustig door met de shampoo door mijn haren te wrijven. "Toe, ik kan wel een geheimpje houden hoor." zei hij en ik lachte even kort en vrolijk. ''Daar ben ik ook niet bang voor. Aan wie zou je het nou moeten door vertellen?'' zei ik vrolijk en ik schudde mijn hoofd. ''Nee. Dit ga ik je niet vertellen hoor. Niet nu in ieder geval. Misschien ooit als we oud en grijs en rimpelig zijn en op de veranda zitten in onze schommelstoelen, ik met mijn breiwerkje en jampot-brilletje, jij met je glas cognac in je hand, starend naar de onder gaande zon.'' zei ik lachend. ''En dan zal ik zeggen: Herinner je nog dat ik die keer dat we samen gingen douchen iets niet wou vertellen? Ik denk dat het nu wel tijd is om dat eindelijk te vertellen, aangezien we nu op elk moment dood kunnen gaan.'' grinnikte ik en ik schudde mijn hoofd. Ik zuchtte even en keek hem toen vrolijk aan. ''Alleen zal het niet helemaal zo gaan. Ik word niet grijs en oud, en ik ga niet dood. Je zult voor altijd aan me vast zitten.'' zei ik met een zucht en ik deed net alsof het een enorme last was door weer mijn hoofd te schudden. Ik spoelde de shampoo uit mijn haren en zag het gekleurde schuim langs mijn lichaam naar beneden glijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 7 Emptydo feb 07, 2013 9:23 pm


Ze glimlachte vrolijk. "Daar ben ik ook niet bang voor. Aan wie zou je het nou moeten door vertellen?" Ik lachte luid en schudde mijn hoofd. "Misschien dat ik toch wel mensen heb om het aan te vertellen hoor." Grijnsde ik. "Nee. Dit ga ik je niet vertellen hoor. Niet nu in ieder geval. Misschien ooit als we oud en grijs en rimpelig zijn en op de veranda zitten in onze schommelstoelen, ik met mijn breiwerkje en jampot-brilletje, jij met je glas cognac in je hand, starend naar de onder gaande zon." Ik keek haar teleurgesteld aan en kruiste mijn handen voor mijn bord toen ik weer tegen de muur aan ging leunen. "Maar we worden nooit rimpelig en grijs." Ik bleef haar toch nog steeds nieuwsgierig aankijken toen ze verder praatten. "En dan zal ik zeggen: Herinner je nog dat ik die keer dat we samen gingen douchen iets niet wou vertellen? Ik denk dat het nu wel tijd is om dat eindelijk te vertellen, aangezien we nu op elk moment dood kunnen gaan." Ik begon weer te lachen. "Alleen zal het niet helemaal zo gaan. Ik word niet grijs en oud, en ik ga niet dood. Je zult voor altijd aan me vast zitten" Ik zweeg even. "Met veel plezier dan wel." Ze ging verder met haar haren te wassen.
-
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 7 Emptydo feb 07, 2013 9:27 pm


"Misschien dat ik toch wel mensen heb om het aan te vertellen hoor." had hij grijnzend geantwoord, maar ik begon rustig aan mijn verhaal. Hij kreeg op een gegeven moment een teleurgestelde blik in zijn ogen en met zijn armen over zijn borst geslagen leunde hij weer tegen de wand aan. "Maar we worden nooit rimpelig en grijs." onderbrak hij me. Bewust daarvan maakte ik mijn verhaal gewoon af. Hij was eventjes stil terwijl ik mijn haar uitspoelde. "Met veel plezier dan wel." zei hij uiteindelijk en ik glimlachte. ''En daar ben ik blij mee. En daarbij moet je me niet onderbreken als ik een verhaal vertel. Ik weet toch ook wel dat we nooit oud en grijs worden.'' grinnikte ik en ik veegde met mijn hand langs zijn neus en lippen. ''Je had er nog wat verf zitten.'' zei ik met een glimlachje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 7 Emptydo feb 07, 2013 9:31 pm


"En daar ben ik blij mee. En daarbij moet je me niet onderbreken als ik een verhaal vertel. Ik weet toch ook wel dat we nooit oud en grijs worden." Grinnikte ze en zuchtend sloot ik mijn ogen. "Natuurlijk, maar ik wou je er nog eens aan herinneren." Ik voelde hoe haar hand langs mijn neus en lippen streek. "Je had er nog wat verf zitten." Ik knikte versuft en liet mijn ogen gesloten om te genieten van het warme, stromende water.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 7 Emptydo feb 07, 2013 9:44 pm


"Natuurlijk, maar ik wou je er nog eens aan herinneren." had hij zuchtend gezegd en daarna zijn ogen gesloten. Toen ik met mijn hand langs zijn gezicht was geweest had hij versuft geknikt maar verder zijn ogen gesloten gehouden. Ik zuchtte tevreden en legde mijn hoofd tegen zijn borstkas aan. Het warme water gleed langs mijn rug naar beneden terwijl ik mijn armen rond zijn middel sloeg. Genietend van de warme straal op mijn rug en even de rust en vrede die van Hades af kwam zuchtte ik. Het maakte me niet of hij nog iets moest doen vandaag, ik kon wel uren zo blijven staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 7 Emptydo feb 07, 2013 9:56 pm


Ik voelde hoe ze haar armen om mijn middel heen sloeg en haar hoofd tegen mijn borst aanlegde. Ik hoorde haar tevreden zuchtten in alle rust en stilte en ik legde mijn armen ook om haar middel heen. Het water voelde nog steeds zo warm en heerlijk aan. Ik gooide mijn hoofd in mijn nek om het water over mijn gezicht heen te laten stromen. Daarna opende ik mijn ogen weer om te kijken naar haar en glimlachte tevreden. "Dit is leuk.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 7 Emptydo feb 07, 2013 10:02 pm


Hij legde zijn armen op een gegeven moment ook rond mijn middel en op mijn gezicht verscheen een glimlachje rond mijn lippen. Het was een hele tijd stil tussen ons, op het geluid van stromende water na. "Dit is leuk.." verbrak hij de stilte op een gegeven moment en met een wazige blik keek ik naar hem op. Ik grinnikte eventjes en trok mijn ene wenkbrauw op. ''Je vind samen onder de douche staan in complete stilte leuk?'' grinnik ik en ik kreeg toen een glimlach op mijn gezicht. ''Ik vind iets met meer interactie leuker, ook al is dit ook niet mis.'' zei ik met een lief glimlachje
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 7 Emptyzo feb 10, 2013 9:25 pm

"Je vindt samen onder de douche staan in complete stilte leuk?" Grinnikte ze met een opgetrokken wenkbrauw en ze keek me glimlachend aan, maar dat kon ik niet zien doordat ik mijn ogen gesloten had. "Ik vind iets met meer interactie leuker, ook al is dit ook niet mis." Zei ze en ik hield mijn gezicht in een strakke plooi. "Sssht." Ik maakte een stil geluid tussen mijn takken ten teken dat ze stil moest zijn. "Dan kan ik denken met gezelschap, is dat niet leuk? Je moet wel stil zijn." Dat laatste zei ik een beetje op een brommig toontje, ik probeerde mijn gedachten op een rij te krijgen. Wat zou er nu gaan gebeuren? Was ze er klaar voor?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 7 Emptyzo feb 10, 2013 10:17 pm


"Sssht." siste hij tussen zijn lippen door en ik grinnikte eventjes. "Dan kan ik denken met gezelschap, is dat niet leuk? Je moet wel stil zijn." zei hij op zo'n lage toon, dat het een brommig geluid met zich mee kreeg. Ik rolde met mijn ogen en schudde mijn hoofd. Ik keek de cabine rond en vond toen wat douchegel. Als ik dan toch onder de douche stond en stil moest zijn, kon ik net zo goed gewoon alles wassen net zoals altijd. Mijn haar was ongeveer schoon, dus zeepte ik me in om de restjes verf die op mijn armen en op mijn buik was gekomen er af te krijgen. Ik gluurde af en toe eventjes naar Hades en haalde mijn schouders voor mezelf op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 7 Emptyzo feb 10, 2013 10:26 pm

Het bleef een hele tijd stil tussen ons tweeën, maar ik had wel door dat ze zich ondertussen aan het wassen was. Dat kon ik wel opmaken uit de frisse geur die mijn neusgaten binnendrong en de wolkjes schuim die wegspoelden over de douchevloer, dus hield ik mijn ogen beleefd gesloten. Het water liep nog steeds warm langs mijn lichaam heen, het deed zo enorm veel deugd. Na een tijdje begon het ietwat af te koelen. "Wat ben je vanavond van plan, Persephone?" Vroeg ik op een gedempte toon, nog steeds in gedachten verzonken maar toch wel geïnteresseerd in haar antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 7 Emptyzo feb 10, 2013 10:35 pm


Het was een hele tijd stil tussen ons gebleven. Het water dat uit de douchekoppen stroomden had een enorm rustgevend effect, en ik nam de tijd om mijn haren eens goed te wassen en alles, en gewoon even mijn gedachtes overal heen te laten gaan. De afgelopen dagen waren hectisch geweest. Ik en Hermes die per ongeluk gekust hadden, Amphitrite die Hades de kleren van het lijf rukte, Cerberus die weg gelopen was. Ik liet een klein zuchtte en liet het water over mijn gezicht heen stromen. "Wat ben je vanavond van plan, Persephone?" vroeg Hades op een gegeven moment op een gedempte toon en eventjes verward keek ik naar hem op. ''Oh.. Ehm..'' mompelde ik en ik haalde mijn schouders op. ''Ik weet het niet. Eten? Slapen? Tijd door brengen met jou?'' gaf ik hem antwoord en ik keek hem met een vragende blik aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 7 Emptyzo feb 10, 2013 10:41 pm


"Oh.. Ehm.." Ze leek te aarzelen bij het bedenken van een antwoord. Klaarblijkelijk had ze geen idee wat te doen. "Ik weet het niet. Eten? Slapen? Tijd door brengen met jou?" Gaf ze me antwoord en ze keek me met een vragende blik aan, dat zag ik aangezien ik mijn ogen opende. "Was? Plas? Strijk?" Smalend keek ik haar aan, ze was mijn vrouw.. toch hoefde ze het huishouden niet te doen. Al een geluk dat we bediendes hadden. "Zeg wat je wilt doen, dan kan dat." Grijnsde ik, zoals gewoonlijk had ik geen idee wat ik nu weer aan het uitkramen was. Ze maakte me gewoon helemaal wild.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 7 Emptyma feb 11, 2013 8:53 am


"Was? Plas? Strijk?" had hij op een smalende toon gezegd en met zo'n zelfde blik kijk hij me aan. Ik rees mijn wenkbrauwen even op en keek hem vragend aan. Als je bediendes had, waarom zou je het dan allemaal zelf doen.. "Zeg wat je wilt doen, dan kan dat." zei hij toen met een grijnsje en met een klein grinnikje schudde ik mijn hoofd. ''Okee dan..'' mompelde ik en ik keek hem aan. ''Ik wil dan wel weer eens gaan dansen met jou.'' zeg ik met een onschuldig glimlachje rond mijn lippen. Ik haalde mijn hand door mijn haren heen en knipperde eventjes liefelijk met mijn wimpers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 7 Emptydi feb 12, 2013 12:23 pm

"Okee dan.." Zei ze mompelend terwijl ze haar hoofd schudde en ze keek me aan. "Ik wil dan wel weer eens gaan dansen met jou." Zei ze en ik opende mijn ogen weer om haar verwonderd aan te kijken om dat verzoek. Ze had een onschuldige glimlach op haar gezicht gekregen, interessant. Ze knipperde lieflijk met haar wimpers en keek me verleidelijk aan. "Dansen? Met mij?" Glimlachte ik. "Is er een vanavond een speciale gelegenheid op Olympus dan?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 7 Emptydi feb 12, 2013 7:15 pm


Hij opende zijn ogen en keek me met een verwonderde blik aan. "Dansen? Met mij?" vroeg hij met een glimlach. "Is er een vanavond een speciale gelegenheid op Olympus dan?" Ik glimlachte vrolijk en schudde mijn hoofd. ''Nee. Ik wil gewoon dansen. Ik vond het zo leuk op de bruiloft.'' zeg ik met een glimlachje en ik keek hem vriendelijk aan. Ik sloot mijn ogen en legde mijn hoofd even op mijn schouder. ''Dat warme water maakt me slaperig..'' glimlach ik en doezelig keek ik hem aan. Ik rekte me even uit en gaapte
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 7 Emptydo feb 14, 2013 12:53 pm


"Nee. Ik wil gewoon dansen. Ik vond het zo leuk op de bruiloft." Zei ze met een vriendelijke blik. Glimlachend keek ze naar me op. "Het was wel leuk op de bruiloft ja, op een paar dingetjes na dan.." Mompelde ik en ik staarde even zuchtend voor me uit. "Dat warme water maakt me slaperig.." Gaapte ze luid en ik moest er even om grinniken. Het klonk als een licht gesnor uit mijn keel. "Laten we ons dan maar afdrogen." Grijnsde ik breed en ik draaide me om, in de veronderstelling dat ze de kraan wel zou dichtdraaien in mijn plaats. "Welke datum zijn we eigenlijk vandaag? Met al dat gedoe de afgelopen dagen, ben ik alle kleine dingetjes weer vergeten."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 7 Emptydo feb 14, 2013 7:01 pm


"Het was wel leuk op de bruiloft ja, op een paar dingetjes na dan.." had hij zuchtend gemompeld en ik kneep mijn ogen even andenkend samen. Voor ik iets kon zeggen was Hades me alweer voor. "Laten we ons dan maar afdrogen." zei hij met een brede grijns op zijn gezicht na een snorrend gelach geproduceerd te hebben. Hij draaide zich simpel om en liep de douchecabine uit. "Welke datum zijn we eigenlijk vandaag? Met al dat gedoe de afgelopen dagen, ben ik alle kleine dingetjes weer vergeten." ving ik nog net op onder het stromende water en vlug deed ik de douche uit. ''Uhm.. Laat me even denken.'' zei ik terwijl ik ook de douchecabine uitstapte. ''Ik denk.. Dat het de 28ste is.'' zeg ik dan met een glimlachje en ik pakte een van de handdoeken
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 7 Emptydo feb 14, 2013 7:13 pm

"Uhm.. Laat me even denken." Hoorde ik haar zeggen en ik hoorde hoe ze de douchekraan dichtdraaide. Ik liep naar de spiegel toe, waar de handdoeken lagen, en keek haar via het weerkaatsende oppervlak aan. "Ik denk.." Vervolgde ze terwijl ze ook de douchecabine uitstapte. Ik plukte met mijn vingers snel de handdoeken van het kastje op. "Dat het de 28ste is." Ik dacht even na terwijl ik me terug naar haar omdraaide en een handdoek in haar handen duwde, die ze aannam. Ik hield mijn ogen op haar gezicht gericht. "Welke dag waren we toen Hermes kwam?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 7 Emptydo feb 14, 2013 7:18 pm


Rustig droogde ik mijn haren af, maar voelde Hades zijn blik op me gefixeerd. "Welke dag waren we toen Hermes kwam?" vroeg hij terwijl hij me strak aan bleef kijken. Ik richtte me weer op en sloot mijn ogen nadenkend. ''Uhm.. De 24ste. Op de dag van kerstavond. Hoezo?'' vroeg ik en ik trok mijn ene wenkbrauw op. Rustig droogde ik de rest van mijn lichaam ook af en wikkelde de handdoek om mijn lichaam heen om te zoeken naar schoon ondergoed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 7 Emptydo feb 14, 2013 7:35 pm

Ze dacht even diep na en ik wachtte. "Uhm.. De 24ste. Op de dag van kerstavond. Hoezo?" Vroeg ze en ze trok verbaasd haar ene wenkbrauw op. Ik schudde kort mijn hoofd en draaide me om zodat ik mezelf kon afdrogen terwijl ik verder nadacht in stilte. We waren een dag op Olympus, dan een dag ontspannen, dan een dag waar Cerberus zoek was.. "Ja je hebt gelijk, de 28ste." Zuchtte ik en ik begon met mijn bovenlichaam af te drogen. "Binnenkort is het Nieuwjaar.. Wil je dat speciaal vieren?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 7 Emptyvr feb 15, 2013 7:32 pm


Hij schudde zijn kort zijn hoofd en bleef zwijgen. Afwachtend vlocht ik mijn haar even en maakte toen van de vlecht een knotje, zodat ik geen last had van die natte haren op mijn rug. "Ja je hebt gelijk, de 28ste." Zuchtte Hades en een klein beetje afwezig knikte ik toen. "Binnenkort is het Nieuwjaar.. Wil je dat speciaal vieren?" Ik keek naar hem op en haalde mijn schouders op. ''Hoe kunnen we dat speciaal vieren dan? Hoe vier je het normaal gesproken?'' vroeg ik met een klein glimlachje. Ik trok een la open en vond schoon ondergoed. Rustig verwisselde ik de handdoek voor het ondergoed en keek hem vragend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 7 Emptyvr feb 15, 2013 7:42 pm

Ik keek toe via de spiegel hoe ze haar haren opstak en zuchtte. Mijn haren waren ook lang, maar ik liet ze maar loshangen. Het verwonderde me eigenlijk dat ze mijn haren nog niet had willen opsteken of vlechten, of wat dan ook. Dat wouden Hera en Demeter vroeger àltijd doen, ongelofelijk gewoon. Ze haalde haar schouders op. "Hoe kunnen we dat speciaal vieren dan? Hoe vier je het normaal gesproken?" Ik draaide me om en keek haar aan. "Niet? Ik heb echt niets met datums, en al zeker niet met het tellen van jaren." Ik zuchtte en keek niet echt naar hoe ze haar kleren aandeed, want ik had het te druk met het vinden van mijn kamerjas. "Maar ik dacht dat jij het wel vierde.. Aangezien je altijd bij je moeder gewoond hebt, die is wel in voor al die tradities weet je wel. Hopelijk belt ze trouwens niet om te komen vieren op Olympus, die feestgewoontes van de goden zijn vreselijk."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 7 Emptyvr feb 15, 2013 7:55 pm


Hij keek me aan en ik keek rustig terug. "Niet? Ik heb echt niets met datums, en al zeker niet met het tellen van jaren." Hij zuchtte en zocht naar iets, terwijl ik zocht naar iets wat ik aan kon doen over mijn ondergoed. "Maar ik dacht dat jij het wel vierde.. Aangezien je altijd bij je moeder gewoond hebt, die is wel in voor al die tradities weet je wel. Hopelijk belt ze trouwens niet om te komen vieren op Olympus, die feestgewoontes van de goden zijn vreselijk." Ik staakte mijn poging tot het zoeken van kleren en keek naar hem. ''Ik vier het inderdaad graag. Het is gewoon iets bijzonders, dat het jaar overnieuw begint, en dat je dingen opnieuw kan doen. En je moet het zo zien, we vieren nu alles samen voor de eerste keer als dolverliefd getrouwd stel. Dat is toch speciaal?'' zei ik met een glimlachje. ''is er ook iets om aan te trekken over het ondergoed?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 7 Emptyvr feb 15, 2013 8:04 pm

Ik was net van plan om mijn zoekpogingen te staken toen ik naar de deur keek en mijn kamerjas zag hangen. Ik liep er gelijk heen en griste onderweg mijn boxer van het kastje zodat ik die kon aantrekken. "Ik vier het inderdaad graag. Het is gewoon iets bijzonders, dat het jaar overnieuw begint, en dat je dingen opnieuw kan doen. En je moet het zo zien, we vieren nu alles samen voor de eerste keer als dolverliefd getrouwd stel. Dat is toch speciaal?" Ik lachte en gooide de kamerjas losjes over mijn schouders heen. "Best, we gaan wel àls ze ons uitnodigen. Demeter moet maar bellen dan," ik zuchtte en kamde nog even snel mijn haren door. "is er ook iets om aan te trekken over het ondergoed?" Hoorde ik haar vragen en ik draaide me om toen ik klaar was. "Nee." Ik sloeg een arm om haar middel en zwaaide haar over mijn schouder om zonder enige moeite met haar naar de slaapkamer te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





I can't bear the thought of losing you - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 7 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I can't bear the thought of losing you
Terug naar boven 
Pagina 7 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: