Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 I can't bear the thought of losing you

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 8 Emptyvr feb 15, 2013 8:12 pm


Hij lachte vrolijk en deed zijn kamerjas aan, waar hij dus blijkbaar de hele tijd naar gezocht had. "Best, we gaan wel àls ze ons uitnodigen. Demeter moet maar bellen dan," zei hij toen en tevreden glimlachte ik. Toen ik mijn vraag gesteld had draaide hij zich naar mij om. "Nee." luidde zijn simpele antwoord en ik trok even een fronsje. Hij sloeg zijn arm om mijn middel en zwierde me zonder problemen over zijn schouder heen en liep op zijn dooie gemakje de badkamer uit richting de slaapkamer. ''Hades!'' gilde ik en lachend trommelde ik op zijn rug. ''Zet me neer! Ik kan zelf lopen.'' grinnikte ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 8 Emptyvr feb 15, 2013 8:33 pm

"Hades!" Gilde ze en lachend sloeg ze ingehouden op mijn rug alsof het een trommel was. Ze probeerde ervoor te zorgen dat ik haar los zou laten, maar dat deed ik niet. "Zet me neer! Ik kan zelf lopen!" Grinnikte ze en ik grijnsde breed bij die opmerking. "En ik kan je zonder problemen dragen, dus." Ik liep de trap op en zuchtte tevreden. "Oh, dat lijkt wel wat weg te hebben van een massage. Krijg ik die als we boven zijn?" We waren inmiddels al bijna op verdieping zeven aangekomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 8 Emptyvr feb 15, 2013 8:48 pm


"En ik kan je zonder problemen dragen, dus." zei hij simpel en hij wandelde de trap op.''Hades! Ik hang in mijn ondergoed over je schouder, wat moeten ze wel niet denken?'' protesteerde ik. "Oh, dat lijkt wel wat weg te hebben van een massage. Krijg ik die als we boven zijn?" vroeg hij en ik merkte dat we op de zevende verdieping gekomen waren. Ik zuchtte even en haalde mijn schouders op, ook al kon hij dat niet zien. ''Dat weet ik nog niet. Ligt eraan of je het verdiend hebt. Op dit moment in ieder geval nog niet, want je draagt me door de helft van kasteel heen in mijn ondergoed over je schouder.'' grinnikte ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 8 Emptyvr feb 15, 2013 8:58 pm


"Hades! Ik hang in mijn ondergoed over je schouder, wat moeten ze wel niet denken?" Bleef ze protesteren en het amuseerde me eigenlijk wel. Ik reageerde verder niet op haar uitspraak. "Dat weet ik nog niet. Ligt eraan of je het verdiend hebt. Op dit moment in ieder geval nog niet, want je draagt me door de helft van het kasteel heen in mijn ondergoed over je schouder." Grinnikte ik en ik wandelde op de deur van de slaapkamer af. "Oh, ik weet wel iets om die massage te verdienen." Ik opende de deur, die ik daarvoor op slot gedaan had, en zag dat Cerberus nog steeds voor de haard lag. Ik spoorde hem aan om naar buiten te gaan en draaide de deur achter hem terug op slot. "Kwestie van privacy, vind je niet?" Ik gooide haar op bed neer, wel zachtjes uiteraard, en begon haar met kusjes in haar nek en langs haar schouders te overladen zodra ik naast haar gekropen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 8 Emptyvr feb 15, 2013 9:12 pm


Hij stopte ergens, en ik gokte dat het voor de deur van de slaapkamer was. "Oh, ik weet wel iets om die massage te verdienen." zei hij met een grinnikje. ''Ik ben nieuwschierig. Denk ik.'' antwoordde ik met een lachje op mijn gezicht. Ik hoorde een klik, en gokte dat hij de deur weer van het slot had gehaald. Hij floot even en ik nam aan dat hij Cerberus de kamer uit stuurde. Mijn vermoeden werd bevestigt toen ik Cerberus zag langslopen en ik zwaaide even naar de hond, die alweer een stuk gegroeid was. Hij liep de kamer in en draaide deur van het slot. "Kwestie van privacy, vind je niet?" zei hij en wierp me op het bed. Ik veerde nog eventjes op en neer tot Hades al weer naast me kwam liggen. Hij begon me te bedelven onder de kusjes op mijn nek en schouder en ik giechelde zachtjes. ''Dat kietelt.'' mompelde ik, maar ik liet hem lekker zijn gang gaan, want het voelde toch wel prettig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 8 Emptyza feb 16, 2013 8:59 pm

Al snel begon ze weer te giechelen bij de zachte aanrakingen van mijn lippen op haar tedere huid. "Dat kietelt." Prevelde ze op gedempte toon, echter half verstaanbaar, maar verder liet ze me gewoon mijn gangetje gaan alsof ze het eigenlijk niet echt erg vond. En ik wist zeker dat ze dat vond, want ze protesteerde niet eens meer en ik was blij dat ze er vrede mee leek te hebben. Die gedachte was toegegeven de oorzaak van mijn zo plotse, verbaasde blik die op mijn gezicht stond toen ik opkeek van mijn liefdevolle gebaren. Mijn kamerjas was ondertussen al een beetje opzij gezakt, maar ik trok hem terug op zijn plaats: mijn ontblootte schouder bedekt. "Persephone.. Mag ik je.. misschien.." Ik aarzelde een beetje, zou ik het wel zo direct moeten aanpakken? Ze zou vast en zeker schrikken. ".. Een vraag mogen stellen?" Vulde ik toch maar aan, en ik liet mijn vingers door mijn haren gaan in afwachting van haar antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 8 Emptyzo feb 17, 2013 2:27 pm


Hij staakte plots het geven van kusjes, en toen ik naar hem op keek zag ik dat hij een verbaasde blik op zijn gezicht had. Hij trok juist zijn kamerjas weer wat recht op zijn lichaam. "Persephone.. Mag ik je.. misschien.." De woorden bleven aarzelend in zijn keel steken en ik zag dat hij nadacht of hij het wel moest doen of niet. Afwachtend met een klein fronsje op mijn gezicht bleef ik hem aankijken, terwijl ik mezelf iets omhoog werkte door middel van op mijn ellebogen te steunen. ".. Een vraag mogen stellen?" sloot hij uiteindelijk zijn zin toch af en met een afwachtende blik keek hij naar me. Ik volgde zijn bewegingen en keek hem even vriendelijk aan. ''Natuurlijk Hades.'' zei ik rustig en ik keek hem aan. ''Wat is er dan?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 8 Emptyzo feb 17, 2013 7:14 pm

Ik zag dat ik haar belangstelling in de zaak nu echt gewekt had, en zeker toen ze zich wat oprichtte - door middel van haar ellebogen - om me beter aan te kijken. Ze had een ernstige blik op haar gezicht, die gebruikelijke frons. "Natuurlijk Hades." Ik moest mezelf blijven aansporen om haar aan te kijken. "Wat is er dan?" Ik zuchtte en liet me wat naar achteren zakken, om wat meer afstand tussen ons te creeëren. Misschien kwam ik dan wel wat afstandelijk over. "...Wat is er plots veranderd?" Ik keek haar een beetje verward aan. "Eerst wou je niet trouwen, maakten we voortdurend ruzie.. Nu ben je plots zo.. open?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 8 Emptyzo feb 17, 2013 7:23 pm


Hij zuchtte en liet zich achterover in het bed zakken. Met een vragende frons bleef ik hem zwijgend aankijken. "...Wat is er plots veranderd?" Met een verwarde blik op zijn gezicht keek hij naar me. "Eerst wou je niet trouwen, maakten we voortdurend ruzie.. Nu ben je plots zo.. open?" Ik fronsde mijn wenkbrauwen wat dieper en nadenkend liet ik me weer terug in het bed zakken. Ik bleef zwijgen en staarde even naar het plafond. ''Je hebt gelijk.. Dat is raar..'' mompel ik en ik beet op de binnenkant van mijn wang. ''Ik weet het niet..'' zuchtte ik uiteindelijk zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 8 Emptyzo feb 17, 2013 7:30 pm

"Je hebt gelijk.. Dat is raar.." mompelde ze zacht nadat er een hele lange stilte was tussen ons tweeën. Het was overduidelijk dat ik een grote domper op de sfeer had geplaatst. Alles was weer verpest, waarschijnlijk. "Ik weet het niet.." Zuchtte ze nog voor ik overeind kroop en weg van het bed wandelde. Ik opende de kast en haalde met een frons op mijn gezicht een fles wijn tevoorschijn. "Wat was er eigenlijk tussen ons gebeurd toen ik dronken was?" Vroeg ik terwijl ik de kurk lostrok en wat wijn inschonk voor mezelf. "Waarom wil je niet dat ik te veel drink? Je weet toch dat je me niets kan verbieden." Ik bleef met mijn rug naar haar toe staan terwijl ik mijn glas in één keer achterover sloeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 8 Emptyzo feb 17, 2013 7:48 pm


Hij krabbelde overeind en liep weg van het bed, om naar de kast te lopen. Ik keek naar wat hij deed en zag dat hij een fles wijn eruit haalde. "Wat was er eigenlijk tussen ons gebeurd toen ik dronken was?" Vroeg hij en hij trok de kurk van de fles af. Rustig schonk hij voor zichzelf een glaasje in. "Waarom wil je niet dat ik te veel drink? Je weet toch dat je me niets kan verbieden." Hij bleef met zijn rug naar me toe staan en ik zag hoe hij zijn glas in een keer achterover sloeg. Ik zuchtte en kwam overeind, zodat ik rechtop kon gaan zitten. ''Ik wil niet dat je teveel drinkt, omdat je als je dat doet, niet meer kan instaan voor wat je doet. Je krijgt losse handjes, wordt vervelend, kent geen grenzen meer en dat soort dingen. Als jij te veel gaat drinken ga ik ergens anders heen hoor Hades, dan ben je namelijk niet te genieten.'' zei ik nog enigzins rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 8 Emptyzo feb 17, 2013 8:19 pm

Ik kneep mijn ogen samen tot fijne spleetjes door de sterkte van de alcohol die ik net in één keer achterover geslagen had. "Ik wil niet dat je teveel drink," had ze gezegd. "omdat je als je dat doet, niet meer kan instaan voor wat je doet. Je krijgt losse handjes, wordt vervelend, kent geen grenzen meer en dat soort dingen. Als jij te veel gaat drinken ga ik ergens anders heen hoor Hades, dan ben je namelijk niet te genieten." Ze klonk nog redelijk kalm, volgens mij was ze dat ook. Ik keek haar met een opgetrokken wenkbrauw aan over mijn schouder toen ik haar antwoordde. "Losse handjes? Geen grenzen?" Ik trok een brede grijns en gooide mijn hoofd in mijn nek. "Ik snap al wat ik gedaan heb ja." Ik schonk mezelf nog een glaasje uit en wandelde toen naar het bed. "Zeg het gewoon rechtuit, je bent zo.. schichtig."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 8 Emptyzo feb 17, 2013 8:35 pm


Hij keek me over zijn schouder aan en ik zag dat hij zijn wenkbrauw had opgetrokken. "Losse handjes? Geen grenzen?" Hij kreeg een brede grijns op zijn gezicht en gooide lachend zijn hoofd in zijn nek. "Ik snap al wat ik gedaan heb ja." Weer schonk hij zichzelf een glaasje in en liep toen terug naar het bed. "Zeg het gewoon rechtuit, je bent zo.. schichtig." Ik sloeg mijn armen over elkaar heen en keek hem droog aan. ''Je vroeg waarom ik niet wou dat je zoveel drinkt. Ik wil niet dat je zoveel drinkt omdat je anders waarschijnlijk net zoals de vorige keer me bijna aanrand.'' antwoordde ik hem, en ik kon het niet helpen om toch een beetje boos te klinken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 8 Emptyzo feb 17, 2013 8:45 pm

"Je vroeg waarom ik niet wou dat je zoveel drinkt. Ik wil niet dat je zoveel drinkt omdat je anders waarschijnlijk net zoals de vorige keer me bijna aanrand." Ze sloeg haar armen voor haar borst en ik vroeg me af of ze dat deed omdat ze boos was, of omdat ze zich niet op haar gemak voelde. Ze klonk wel boos.. "Ik had het over het feit dat je het onderwerp een beetje omzeilt. Je zei het zo om de pot draaiend. Zeg gewoon dat ik met je naar bed wou, simpel toch?" Ik dronk even een slokje en kreeg een grotere frons op mijn gezicht. "En aanranden, waar heb je het toch over.. Heb ik je aangerand toen ik je meenam naar hier? Nee. Als ik dat wou doen, dan had ik dat al lang gedaan geloof me."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 8 Emptyzo feb 17, 2013 9:10 pm


"Ik had het over het feit dat je het onderwerp een beetje omzeilt. Je zei het zo om de pot draaiend. Zeg gewoon dat ik met je naar bed wou, simpel toch?" Hij dronk weer een slokje van zijn glas en de frons op zijn gezicht werd nog groter. "En aanranden, waar heb je het toch over.. Heb ik je aangerand toen ik je meenam naar hier? Nee. Als ik dat wou doen, dan had ik dat al lang gedaan geloof me." Ik rolde met mijn ogen en keek hem een beetje kwaad aan. ''Goed dan. Je wou met me naar bed, ik zei nee, en toen drong je je aan me op en was niet van plan om te stoppen. Dat noem ik bijna aanranden ja. Ben je nou tevreden? Heb ik het nou goed gezegd? Draaide ik niet om de pot heen?'' zei ik een beetje pissig. Ik kwam van het bed af en liep naar de kledingkast toe. Nu we toch in de slaapkamer waren kon ik net zo goed iets aantrekken. Ik boog me voorover en viste een joggingbroek en een shirt uit de bodem van de kast op. ''Heb je verder nog iets wat je niet zint of ga je je nu bezatten?'' vroeg ik bozig en ik sjorde mezelf de kleren aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 8 Emptyzo feb 17, 2013 9:18 pm

"Goed dan. Je wou met me naar bed, ik zei nee, en toen drong je je aan me op en was niet van plan om te stoppen. Dat noem ik bijna aanranden ja. Ben je nou tevreden? Heb ik het nou goed gezegd? Draaide ik niet om de pot heen?" Zei ze kwaad en ik zuchtte luid, duidelijk verveeld. Wat een zever.. Ik keek haar even na toen ze opstond en zag dat ze naar de kleerkast liep. Ik was al blij dat ze niet naar buiten liep. Met veel lawaai liet ik me op het bed vallen, waarbij ik wonder boven wonder geen wijn morste. "Heb je verder nog iets wat je niet zint of ga je je nu bezatten?" Ik keek haar even twijfelend aan. "Als ik zeg ja, ga je dan weg?" Ik werkte mezelf overeind op mijn ellebogen en keek haar schuin aan. "Vind je het niet leuk dat ik je al die aandacht geef.." Vroeg ik op een gedempte toon. "Of vind je me net zoals je moeder zo grofweg gezegd heeft een ontvoerder?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 8 Emptyzo feb 17, 2013 9:35 pm


Hij had zich al op het bed laten vallen, en keek me nu twijfelend aan. "Als ik zeg ja, ga je dan weg?" Hij werkte zichzelf toch omhoog via zijn ellebogen en keek me schuin aan.''Waarschijnlijk wel ja.'' zei ik droog. "Vind je het niet leuk dat ik je al die aandacht geef.." vroeg hij op gedempte toon en ik zuchtte. "Of vind je me net zoals je moeder zo grofweg gezegd heeft een ontvoerder?" Ik ging met mijn hand door mijn haren heen en schudde mijn hoofd. ''nee. Ik vind je geen ontvoerder. Dat heb ik je wel gevonden want dat was je in principe ook. En ik vind de aandacht van je heel leuk, zolang je nuchter bent.'' sprak ik bot. Ik zwaaide mijn haar uit mijn gezicht en zakte door, zodat ik op een been stond. Ik keek hem afwachtend aan, ergens wou ik wel terug gaan naar het bed, maar eigenlijk ook weer niet. Plus, het was pas middag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 8 Emptyzo feb 17, 2013 9:44 pm


"Waarschijnlijk wel ja." Antwoordde ze droog en ondertussen had ze al haar kleren terug aan. Afwachtend keek ik haar aan toen ik haar hoorde zuchten. Ze dacht na, dat zag je aan de manier waarop ze zich gedroeg. "Nee. Ik vind je geen ontvoerder." Daar had ik al opgehoopt ja.. "Dat heb ik je wel gevonden want dat was je in principe ook. En ik vind de aandacht van je heel leuk, zolang je nuchter bent.." Ze klonk bot en als ze boos was wist ik dat ik geen deftig gesprek met haar kon voeren. "Ik ben nu nuchter." Ik zette het glas wijn weg en kwam overeind uit bed. "Persephone wees alsjeblieft niet boos.." Ik trok een pruillipje en trok haar dichter naar me toe door middel van haar schouder vast te nemen, het ging makkelijker nu ze maar op één been steunde. "Ik heb je naar hier meegenomen omdat ik je het allermooiste meisje vind die ik ooit heb gezien en omdat ik van je hou. En bovendien heb ik je een grote gunst gedaan. Je was alleen naar buiten, tegen de harde wetten van je moeder in, en er konden nog veel ergere dingen gebeurd zijn. Als ik er niet was geweest dan.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 8 Emptyzo feb 17, 2013 9:53 pm


"Ik ben nu nuchter." zei hij en hij zette het glas weg, om overeind te komen. "Persephone wees alsjeblieft niet boos.." Hij trok een pruillipje en liep naar me toe. Hij trok me aan mijn schouder naar zich toe en ik keek hem zuchtend aan. "Ik heb je naar hier meegenomen omdat ik je het allermooiste meisje vind die ik ooit heb gezien en omdat ik van je hou. En bovendien heb ik je een grote gunst gedaan. Je was alleen naar buiten, tegen de harde wetten van je moeder in, en er konden nog veel ergere dingen gebeurd zijn. Als ik er niet was geweest dan.." Ik zuchtte en draaide me om, zodat hij naar me rug keek. ''Als jij er niet was geweest was ik gewoon weer terug gegaan naar het Olympus gegaan en had ik jou niet leren kennen en was ik niet getrouwd en was alles zoals het was vroeger.'' zei ik droog. Ik zuchtte gefrustreerd haalde mijn handen weer door mijn haar heen. ''Hades ik heb echt geen zin om het hier weer over te hebben. Het is geweest en klaar nu. Okee?'' zuchtte ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 8 Emptyzo feb 17, 2013 9:58 pm

Ze draaide me fors de rug toe en ik kon niet anders dan er naar te staren. "Als jij er niet was geweest was ik gewoon weer terug gegaan naar het Olympus gegaan en had ik jou niet leren kennen en was ik niet getrouwd en was alles zoals het was vroeger." Een kleine grom ontsnapte mijn keel, dit was frustrerend aan het worden. "Ik heb je al sinds je geboorte in de gaten." Bekende ik en hoopte uit de grond van mijn hart dat ze me nu geen stalker zou gaan vinden. "Hades ik heb echt geen zin om het hier weer over te hebben. Het is geweest en klaar nu. Okee?" Vervolgde ze haar antwoord en ik liet de greep om haar varen. "Best." Snauwde ik kortaf. "Je bent duidelijk nog steeds boos, weet ik ook gelijk hoe het er voor staat."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 8 Emptyma feb 18, 2013 12:16 pm


Hij gromde eventjes voor hij wat zei. "Ik heb je al sinds je geboorte in de gaten." had hij gezegd en ongelovig zakte mijn mond open. ''Hades dat is gewoon creepy.'' mompelde ik en ik rilde eventjes. ''Echt ontzettend creepy.'' Hij liet zijn grip om mij los en ik draaide me naar hem om. "Best." Snauwde hij kortaf. "Je bent duidelijk nog steeds boos, weet ik ook gelijk hoe het er voor staat." Ik zuchtte en rolde met mijn ogen. ''Je moet nu niet zo gaan piepen Hades. Jij bent er over begonnen, ik niet. Dus als het je niet zint, moet je gewoon een keer opletten wat je zegt.'' zei ik pissig en ik stapte naar de deur. ''En ik wist niet dat ik getrouwd was met een stalker.'' zei ik kwaad. Ik gooide de deur open, en sloeg die daarna met een klap weer achter me dicht. Boos stampte ik over de gang terug naar de trappen zodat ik naar beneden kon gaan. Denkt dat hij alles maar kan maken. Nou niet dus. Boos liep ik naar de bibliotheek en zocht daar een boek om weer tot rust te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 8 Emptyma feb 18, 2013 8:01 pm

Haar mond was open gezakt in ongeloof, oh natuurlijk.. ze nam het verkeerd op. "Hades dat is gewoon creepy." Ik kon mijn hoofd wel tegen een deurpost gaan bonken, ongelofelijk. "Echt ontzettend creepy." Ik had me ondertussen al op bed laten vallen. "Je moet nu niet zo gaan piepen Hades. Jij bent er over begonnen, ik niet. Dus als het je niet zint, moet je gewoon een keer opletten wat je zegt." Dat maakte me alleen maar bozer, maar inderdaad.. zoals ze zei: ik moest dan maar wat beter opletten. Maar wou ik dat wel? "En ik wist niet dat ik getrouwd was met een stalker." Voegde ze er nog aan toe voor ze het slot open wrikte en naar buiten stormde. Ik draaide me op mijn rug en staarde een tijdje naar het plafond. Als ik me nu zou gaan bezatten, was het écht mis. Maar ik, Hades, mijn excuses gaan aanbieden? Nee, dat ook niet. Wat moest ik nu doen.. Ik besloot om de woordenwisseling maar even tot bezinking te laten komen terwijl ik mijn ogen een tijdje sloot.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 8 Emptydi feb 19, 2013 12:17 am


Niet veel later hoorde ik iemand achter me komen staan, en zag ik Daphne met een kopje thee staan. ''Dankje. Dat had ik net nodig.'' glimlach ik en ik neem het over van haar. Ze glimlachte en liep weer. Ik zette het kopje aan mijn lippen en nam er voorzichtig een slokje van. Ik staarde voor me uit, en overdacht wat er net gebeurd was. We waren weer met een ruzie uit elkaar gegaan. Dat wou hij toch zo graag, dat zat hem toch zo dwars? Dat we geen ruzie meer maakte. Nou hier had hij zijn ruzie dan. Ik stond op en pakte een boek op. Terwijl ik er door heen bladerde zuchtte ik eventjes. ''Denk maar niet dat ik mijn excuses ga maken. Ik heb niks fout gedaan dit keer. Helemaal niks.'' mompelde ik voor mezelf uit, tot ik weer het gepiep van de zware deur van de bibliotheek hoorde. ''Lady Persephone. Het eten staat klaar op tafel.'' Ik knikte en glimlachte naar haar. ''Ik ben er zo. Bedankt.'' glimlachte ik naar het dienstmeisje. Ik legde het boek weer terug op tafel en dronk mijn kop thee op, eer ik naar de eetkamer liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I can't bear the thought of losing you - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 8 Emptydi feb 19, 2013 8:48 pm

"Cecilia, waar heb je die verdomde kruiden nu wéér gedaan?!" Sissend rammelde ik door alle kasten terwijl ik tegen de dienstmeid schreeuwde. Een schat van een vrouw, en mooi dat ze toch was, maar ze kon het bloed echt vanonder mijn nagels vandaan halen. Ze zette alles ordentelijk en op vaste plaatsen, en ook al was dat haar taak: het was niet wat ik voor ogen had dat ze deed. Ik hoorde voetstappen dichterbij komen en terwijl ik stond te flamberen met mijn pan, draaide ik me om en stond ik oog in oog met haar. Zwaaiend hield ze de potjes in haar rechterhand. "Hier." Ik rukte het fel uit haar handen en sloeg ze weg toen ze me probeerde te helpen. "Mijn keuken, mijn werk. Hou het bij poetsen in plaats van koken liefje. Ga de tafel maar dekken." Die opmerking zon haar niet echt. "Toevallig is het eten dat elke dag op je bord beland wel mijn werk!" "En ik vind het walgelijk." Kaatste ik terug. Woedend greep ze de dingen die ze nodig had beet en stormde de keuken uit. Mooi, ik had weer iemand boos gemaakt. Een tijdje later duwde ik de deur naar de eetkamer open en schoof ik aan tafel, vlak voordat Persephone binnengelopen kwam. Ik gunde haar zoals gewoonlijk tijdens onze ruzies geen blik, en zelfs Cecilia die het eten op kwam dienen bekeek ik niet. Ze moesten hun plaats maar leren kennen, dat was mijn mening over de feiten. Mijn wil is wet, punt. Ze zette het allemaal op tafel neer en schonk me toch wat wijn in, maar ze nam de fles mee omdat ze waarschijnlijk al wist wat er speelde. "Eet smakelijk, ik weet dat het moeilijk is met zo'n zeurpiet." Sprak ze poeslief tegen Seph, ze schonk haar wat water uit en liep toen terug naar de keuken met een zweem van een grijns op haar lippen. Ik kon niet plaatsen waarom, maar waarschijnlijk kwam het door de schort die ik nog droeg.. waarvan ik geen flauw benul had dat ik die nog aan had.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I can't bear the thought of losing you - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 8 Emptydi feb 19, 2013 9:01 pm


Ik liep de woonkamer in, om te zien dat Hades al zijn plek had ingenomen aan de tafel. Ik nam rustig plaats naast hem en zag Cecilia wijn inschenken voor Hades. "Eet smakelijk, ik weet dat het moeilijk is met zo'n zeurpiet." sprak het dienstmeisje poeslief, en ik grinnikte dankbaar. Toen ze weg liep met een grijns op haar gezicht keek ik even naar het eten. Nieuwschierig snoof ik eventjes en glimlachte even tevreden. Hades sprak geen woord tegen me, en keek me ook niet aan, dus ik besloot om gewoon op te scheppen. Ik gaf Hades dezelfde behandeling als ik altijd gekregen had van hem als we ruzie hadden. Hij bestond niet meer voor me. Rustig begon ik van het eten te nemen, en goedkeurend slikt ik het door. Mijn oog viel even op Hades, en ik zag dat hij nog steeds zijn schort aan had. Ik begon te grinniken en schudde mijn hoofd, terwijl ik rustig verder at.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





I can't bear the thought of losing you - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't bear the thought of losing you   I can't bear the thought of losing you - Pagina 8 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I can't bear the thought of losing you
Terug naar boven 
Pagina 8 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: