Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 Puh-lease, I was just having a nice dinner!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Puh-lease, I was just having a nice dinner! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Puh-lease, I was just having a nice dinner!   Puh-lease, I was just having a nice dinner! - Pagina 2 Emptydi apr 16, 2013 7:50 pm

"Je wraak plannen?" Hoonde de jonge snotaap. "En dan? Wat bereik je daar nu weer mee. Wie heeft jou nou persoonlijk dwars gezeten? Geen sterveling, die zien jou nooit, want jij zit alleen maar op je luie reet in dat stinkhol van je. Ik bedoel.. Met de papieren doen bedoel je vast toiletpapier, want wat voor boekhouding heeft de onderwereld nou nodig?" Een gelach steeg op in de ruimte, waarbij Hades zijn wenkbrauw ongelovig optrok om zo'n grap. Wat was het lachertje eigenlijk? Vast het gezever dat deze knul liep te verkopen.. "Ik nodig je met veel plezier uit om zelf te komen kijken.. Waarom is je vader anders zo boos als ik mijn werk niet af heb? Er moet vast toch wel iets zijn dan. Mijn luie reet heeft meer krachten in zich dan jij, die stomme lier, de muzen en je stomme zoon Asklepios te samen. Het enige wat je de hele dag doet is een beetje janken en een paar zalfjes smeren, heel nuttig verdorie. Ik snap niet waarom je het doet, vroeg of laat belanden al die miezerige stervelingen toch in mijn rijk."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Apollo

Apollo


Aantal berichten : 346
Registratiedatum : 21-07-12

Character sheet
Leeftijd:: Uiterlijk achter in de 20. Maar is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: I'm such a player.

Puh-lease, I was just having a nice dinner! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Puh-lease, I was just having a nice dinner!   Puh-lease, I was just having a nice dinner! - Pagina 2 Emptydo apr 18, 2013 7:29 pm

"Wacht, wat?" onderbrak Apollo zijn oom. "Beken je nu dat je lui bent? Woah, dat had ik niet verwacht." "Het enige wat je de hele dag doet is een beetje janken en een paar zalfjes smeren, heel nuttig verdorie. Ik snap niet waarom je het doet, vroeg of laat belanden al die miezerige stervelingen toch in mijn rijk." Apollo zuchtte. "In tegenstelling tot jij boeit het lot van de mensen bij wel. Ik bedoel, zij zijn toch degene die mij aanbidden moeten. Zolang ze nog hier op aarde rondlopen heb ik graag dat ze een leuk leven leiden, en als ik ze daar even bij helpen kan ben ik niet te lui om dat te doen." Apollo was even stil. "Ze kunnen beter ongedeerd de onderwereld in gaan, toch? Ik bedoel, als ze jouw 'wraak' moeten ondervinden kunnen ze beter een leuk leven gehad hebben."
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Puh-lease, I was just having a nice dinner!
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: Olympus :: Feestzaal-
Ga naar: