Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 Lets countdown together.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 7 Emptyza maa 09, 2013 8:07 pm


Nijdig richtte hij zijn blik op mij. "Dus beneden ben je ongelukkig? Wel, geweldig, ik haat hitte en als het nog lang zo blijft ga ik wel alleen terug." Hij propte wat van zijn aardappelen in zijn mond en kwaad kauwde hij erop. Ik kneep even in zijn arm en schudde mijn hoofd. ''Je begrijpt het verkeerd. Ik heb het misschien ook wel verkeerd gezegd. Ik ben gelukkig omdat het we het gisteren weer bij gelegd hebben, en omdat ik jou heb.'' zei ik rustig en ik kneep eventjes in zijn vrije hand. ''En ik wil niet dat je alleen terug gaat. Ik wil met je mee.'' Ik liet mijn hand even over zijn schouder glijden om hem ietsjes te kalmeren. ''Oke? We kunnen na het eten wel weer terug gaan als je wil?'' vroeg ik met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 7 Emptyza maa 09, 2013 8:12 pm


Ik voelde de kneep in mijn arm en keek even grimmig naar haar vingers, waarna ik mijn arm wegtrok. "Je begrijpt het verkeerd. Ik heb het misschien ook wel verkeerd gezegd. Ik ben gelukkig omdat het we het gisteren weer bij gelegd hebben, en omdat ik jou heb." Zei ze hoofdschuddend, nu kneep ze in mijn hand. "En ik wil niet dat je alleen terug gaat. Ik wil met je mee. Oke? We kunnen na het eten wel weer terug gaan als je wil?" Ik keek haar opnieuw aan en legde mijn bestek neer. "Ik zit hier alleen maar voor jou, weet je dat? Anders was ik hier nooit gekomen, we kunnen met dit weer niet terug.. De paarden zullen door het lint gaan. En ik moet nog een paar dingen doen." Gromde ik
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 7 Emptyza maa 09, 2013 8:16 pm


Hij legde zijn bestek neer en ik hield mijn adem in, wachtend op een snauwpartij. "Ik zit hier alleen maar voor jou, weet je dat? Anders was ik hier nooit gekomen, we kunnen met dit weer niet terug.. De paarden zullen door het lint gaan. En ik moet nog een paar dingen doen." gromde hij. Ik knikte toen en liet een zuchtje klinken. ''Goed. Dan gaan we zo snel mogelijk terug, wanneer het wer wat afkoelt.'' mompelde ik en ik speelde met een aardappel op mijn bord. ''En ik waardeer het ontzettend dat je voor mij mee bent gekomen hier naar toe.'' zei ik zachtjes en ik keek vanuit mijn ooghoeken even naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 7 Emptyza maa 09, 2013 8:32 pm


Ze knikte en zuchtte zacht. "Goed. Dan gaan we zo snel mogelijk terug, wanneer het weer wat afkoelt." Mompelde ze en ik ademde even diep in en uit, waarna ik mijn bestek terug opnam. "En ik waardeer het ontzettend dat je voor mij mee bent gekomen hier naar toe." Vervolgde ze. Ik murmelde iets onverstaanbaar en at weer verder terwijl ik strak voor me uit bleef kijken, gelukkig zat er niemand voor ons. "Ik wil dat je straks mee komt in de tuinen, ik moet je nieuwjaarsgeschenk nog geven." Ik dronk nog wat van mijn wijn en zweeg toen verder, de rest van de maaltijd deed ik geen enkele keer meer mijn mond open.. of ze nu wat zei tegen me of niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 7 Emptyza maa 09, 2013 8:44 pm


Hij had iets onverstaanbaars als antwoord gemurmeld en ik at toen maar verder. "Ik wil dat je straks mee komt in de tuinen, ik moet je nieuwjaarsgeschenk nog geven." zei hij, en terwijl hij dat zei keek hij strak voor me uit. Ik trok een wenkbrauw op en nieuwschierig keek ik hem aan. ''Ik wist niet dat je iets voor me had?'' mompelde ik. Hij bleef hardnekkig zwijgen en ik haalde mijn schouders op. Nieuwschierig at ik de rest van mijn eten op en kletste met wat mensen hier en daar.

Toen Hades eindelijk klaar was stond ik op, en hij kwam achter me aan. Al snel liep hij voor me en nieuwschierig liep ik achter hem aan. Toen we buiten waren en ik de zwoele zomerse bries voelde waaien zuchtte ik even tevreden. Toen we bijna bij de tuinen aankwamen keek ik nieuwschierig op naar Hades. ''wat is het dan wat je wil laten zien?'' vroeg ik aan hem
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 7 Emptyza maa 09, 2013 8:51 pm


Toen ik klaar was stond ik op, Persephone volgde mijn voorbeeld en liep voor me uit door de gangen. Ik zuchtte en deed geen moeite om schoenen aan te trekken, het was warm genoeg en het was al zo lang geleden dat ik het gras onder mijn voetzolen gevoeld had.. Ik wandelde voor haar uit en liep de trappen af, zo de tuinen in. "Wat is het dan wat je wil laten zien?" Vroeg ze me en ik hield mijn pas wat in om naast haar te lopen over de zanderige paadjes. "Dat zal je wel zien," Ik probeerde toch tenminste een beetje aardig te zijn en nam haar hand vast om die tussen ons in te laten zwaaien. "We moeten tot aan de stallen." Niet veel later kwamen de gigantische deuren al in zicht, bijna was ik vergeten hoe prachtig ze eruit zagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 7 Emptyza maa 09, 2013 8:56 pm


Hij liep wat langzamer en kwam naast me lopen. "Dat zal je wel zien," zei hij rustig. Hij nam mijn hand vast en liet onze handen tussen ons in heen en weer zwaaien. "We moeten tot aan de stallen." Vlak nadat hij dat gezegd had kwamen ze al in een zicht. ''De stallen?'' vroeg ik met een klein fronsje. Nieuwschierig liep ik verder en wachtte tot we bij de stallen waren. ''Wat is het dan? Mag ik het al weten?'' vroeg ik met een lieve blik in mijn ogen
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 7 Emptyza maa 09, 2013 9:08 pm


"De stallen?" Vroeg ze. Ik liet mijn blik even afdwalen om de frons op haar gezicht te zien. Nieuwsgierig als ze was bleef ze toch verder lopen. Ik glimlachte en wandelde naar de grote deuren toe. "Wat is het dan? Mag ik het al weten?" Vroeg ze toen we er waren en ze keek me lief als altijd aan. Ik hief de grote hefbomen omhoog en opende de gigantische deuren, wat een beetje tijd in beslag nam. "Dat zie je zometeen wel.." Probeerde ik haar wat te dimmen en trok haar mee naar binnen. Ik wandelde door de stal heen, hier stonden meer paarden dan ze waarschijnlijk ooit al gezien had op aarde. Momenteel stonden mijn vier pikzwarte hengsten hier ook even gestald, maar die liep ik nu gewoon voorbij aangezien ik daar niet voor kwam. Ik liep verder de gangen met hokken door tot we uiteindelijk aankwamen bij het aangrenzende perseel, een paar grote velden omringd met een hek voor de paarden. Daarop stonden er nu vier merries te grazen en ze zagen er nog meer betoverend als overdag uit nu het schemerde. Ze waren niet vastgemaakt aan hun span, maar die had ik stiekem ook laten maken door Hephaistos, met zijn al talent en gevoel voor kunst. De merries waren echter afkomstig uit Artemis' kudde zelf en je zag werkelijk hoe uniek ze waren. Allen waren ze gebroken wit van kleur, met zilveren manen die de kleuren van de omgeving leken op te vangen. Stel je voor hoe dat zicht zou zijn bij de dageraad.. Ze hadden lichte, heldere ogen als de maan en perfecte hoeven, het waren gewoon echte volbloeden. Ik hoopte maar dat ze er blij mee zou zijn. "Je hebt vervoer nodig om te reizen, je mag niet afhankelijk zijn van Hermes. Mijn hengsten kan ik je niet meegeven, hopelijk volstaan deze prachtpaarden."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 7 Emptyzo maa 10, 2013 6:29 pm


Hij hief de grote hefbomen op en opende de zware deuren. "Dat zie je zometeen wel.." mompelde hij en nieuwschierig hupste ik een keer op mijn andere been. Toen hij de deur open had gekregen nam hij mijn hand vast en trok me achter zich aan door de stallen. Nieuwschierig keek ik om me heen. De stal was echt enorm en elk hok leek vol te staan met paarden. We liepen voorbij aan de paarden van Hades en nieuwschierig vroeg ik me af waar hij me nou naar toe nam. Uiteindelijk kwamen we aan bij een soort perseeltje. Op het gras achter de hekken zag ik vier schitterende merries grazen. Ik keek mijn ogen uit naar de wonderschone wezens, hun schoonheid leek me haast te betoveren. Vlak voor de hekken bleven we staan, en afwachtend keek ik naar Hades. "Je hebt vervoer nodig om te reizen, je mag niet afhankelijk zijn van Hermes. Mijn hengsten kan ik je niet meegeven, hopelijk volstaan deze prachtpaarden." zei hij zachtjes. Mijn mond viel open en voor een moment was en stond ik doodstil. Ik knipperde met mijn ogen en vloog Hades om de hals. ''Hades ze zijn prachtig!'' zei ik en ik duwde hem een kus op zijn lippen. Verrukt keek ik naar de beesten en keek toen weer naar Hades. ''Het is geweldig Hades. Dat had echt niet gehoeven.'' zei ik opgetogen, ''Kan ik naar ze toe?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 7 Emptyzo maa 10, 2013 8:44 pm


Ik zag de verbazing op haar gezicht, haar mond viel open en ze verrast als ze was bleef ze een moment stil. Even schoot het door mijn hoofd dat ze er misschien helemaal niet blij mee was en gedacht had dat ik haar altijd zou brengen naar de bovenwereld, dat wou ik ook best wel maar Demeter was het daar zoals gewoonlijk niet mee eens. Ze had liever dat Hermes haar kwam ophalen, want dat was volgens haar een stuk sneller. Ik vond dat Persephone moest genieten van haar heen en terugreis, het moest niet telkens in zo'n snel tempo gebeuren dat ze niets van de wereld zag. Plots vloog ze me om de hals en duwde een innige kus op mijn lippen als een soort van bedankt. "Hades ze zijn prachtig!" Zei ze enthousiast met haar armen nog steeds om mijn nek geslagen. Ze keek even van mij naar de beesten en terug, ze was helemaal verrukt met het cadeautje.. Het was eerder een groot cadeau, maar dit was werkelijk niets voor mij. Ik had heel wat geld gedokt bij Hephaistos om de span te laten maken, maar al het materiaal die hij er voor nodig had kwam uit de onderaardse wereld en dat lag wel in míjn voordeel. "Het is geweldig Hades. Dat had echt niet gehoeven." Ik haalde mijn schouders op alsof het niets was. " 't Is maar een kleinigheid." Antwoordde ik bescheiden. "Kan ik naar ze toe?" Vroeg ze opgetogen en ik knikte, waarna ik het hek opende. "Sterker nog, als je wilt kunnen we snel een ritje maken." Ik liet haar voorgaan in de weide en sloot het hek even achter me voor we naar één van de paarden toeliepen. "Wel zonder zadel, die heb ik er niet bij gerekend als je dat dacht.. De bedoeling is dat je in een span zit, net zoals de mijne, en die staat nog in mijn tempel. Morgen breng ik die in gereedheid, maar je kan wel al eens gaan kijken straks." Glimlachte ik. Ik streelde even over de rug van de merrie waarbij we stonden. "Kan je rijden zonder zadel?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 7 Emptyzo maa 10, 2013 9:05 pm


Hij haalde zijn schouders op alsof het niets was. " 't Is maar een kleinigheid." zei hij met een klein glimlachje en ik keek hem met een enorme glimlach terug aan. Hij knikte op mijn andere vraag, waarna hij het hek voor ons opende. "Sterker nog, als je wilt kunnen we snel een ritje maken." Hij liet mij voorgaan, en nog steeds even opgetogen als daarnet liep ik de weide in. "Wel zonder zadel, die heb ik er niet bij gerekend als je dat dacht.. De bedoeling is dat je in een span zit, net zoals de mijne, en die staat nog in mijn tempel. Morgen breng ik die in gereedheid, maar je kan wel al eens gaan kijken straks." glimlachte hij. Langzaam liet hij zijn hand glijden over de rug van een van de merries. Verrukt keek ik naar de beesten, waarna ik er eentje over de neus wreef. "Kan je rijden zonder zadel?" Ik keek met een enorme glimlach op mijn gezicht naar hem. ''Ik kan rijden zonder zadel. Ik kan alleen geen span besturen.'' glimlachte ik waarna ik een ander paard aan mijn hand liet snuffelen. Ik liep weer op Hades af en sloeg mijn armen om zijn nek. ''dankje wel. Echt waar. Dit is.. Gewoon geweldig.'' zei ik zachtjes en ik duwde kort mijn lippen op de zijne.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 7 Emptyzo maa 10, 2013 9:19 pm


Verrukt keek ze naar één van de beesten, waarna ze vervolgens over een van de snuiten wreef. "Ik kan rijden zonder zadel." Gaf ze me antwoord met een grote glimlach. "Ik kan alleen geen span besturen." gaf ze toe. Ik grinnikte en keek naar hoe ze met de paarden communiceerde. "Geeft niet, dan leer ik je dat wel." Ze liep weer op me af en sloeg haar armen om mijn nek. "Dankje wel. Echt waar. Dit is.. Gewoon geweldig." Ik glimlachte en duwde haar lippen weer op de hare nadat ze de kus onderbroken had. "Kom, danzet ik je erop." Glimlachte ik en hief haar op om haar neer te zetten op de rug van het paard.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 7 Emptyzo maa 10, 2013 9:24 pm


"Geeft niet, dan leer ik je dat wel." had hij grinnikend geantwoord, en ik glimlachte naar hem. Hij beantwoorde mijn tweede kus van vandaag en keek toen weer naar me. "Kom, dan zet ik je erop." zei hij met een glimlach, waarna hij gelijk deed wat hij had gezegd. Hij pakte me bij mijn middel en zette me zonder moeite op de rug van een van de paarden. Ik zwaaide mijn ene been over haar rug heen zodat ik met één been aan elke kant zat. Voorzichtig streek ik langs de hals van het majestueuze beest. Toen ik zag dat Hades ook zat keek ik hem aan. ''Door de tuinen?'' glimlachte ik terwijl ik even keek waar we het beste langs konden doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 7 Emptyzo maa 10, 2013 9:33 pm


Ze hief haar ene been erover zodat ze goed op het paard zat. Met haar hand streelde ze langs de hals van het majestueuze beest. Ik glimlachte bij het zicht en hees mezelf toen ook op de rug van de merrie, aangezien ik het geen goed idee vond dat ze helemaal alleen zat op het paard.. zo zonder zadel of teugels. Ik zette mezelf goed en glimlachte naar d'r toen ze omkeek. "Door de tuinen?" Vroeg ze en ik twijfelde even. "Misschien beter van niet.." Grinnikte ik. "Laten we erbuiten gaan, anders is de tuinman niet blij."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 7 Emptyzo maa 10, 2013 9:42 pm


Hij keek me met een glimlach aan, maar twijfelde zichtbaar over of we wel of niet door de tuinen moesten gaan. "Misschien beter van niet.." Grinnikte hij uiteindelijk. "Laten we erbuiten gaan, anders is de tuinman niet blij." Ik grinnikte en knikte toen. ''Wat jij wil. Ik weet wel een andere leuke route. Hou je vast.'' zei ik zachtjes. Zodra ik zeker wist dat hij zich stevig vast had gaf ik de sporen en reden we weg. Mijn haren wapperden vrolijk in de wind en met een enorme grijns op mijn gezicht genoot ik van het ritje. We reden om het paleis heen richting de bossen. Het paard volgde zonder moeite mijn instructies op en deed alles precies zoals ik het wilde. Ik liet hem ergens midden in het bos wat langzamer gaan zodat ik me om kon draaien half naar hades. ''Geweldig. Alleen deze al.'' glimlachte ik blij en ik duwde een kusje op zijn wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 7 Emptyzo maa 10, 2013 9:50 pm

Ze knikte toen instemmend. "Wat jij wil. Ik weet wel een andere leuke route. Hou je vast." Glimlachte ze terwijl ze gedempt sprak en sloeg mijn armen maar om haar middel heen aangezien ik niet echt iets anders kon doen. Hopelijk hield ze zich zelf goed vast. Ze gaf het paard de sporen en daar gingen we. Haar haren wapperden vrolijk in de wind. We reden om het paleis heen richting de bossen en het paard volgde haar instructies perfect op. Eenmaal in de bossen zelf gingen we wat langzamer rijden, waarbij Persephone zich om kon draaiden. De maan werd al zichtbaar aan de nachtelijke hemel. "Geweldig. Alleen deze al." Glimlachte ze vrolijk en ze duwde me een kusje op mijn wang. "Ze hebben ook namen, weet je dat?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 7 Emptyzo maa 10, 2013 10:03 pm


"Ze hebben ook namen, weet je dat?" zei hij en ik keek hem met een glimlach aan, waarna ik mijn hoofd schudde. ''Nee, dat wist ik niet.'' zei ik zachtjes en ik keek hem weer aan. ''Hoe heten ze dan?'' vroeg ik. Ik keek weer eventjes voor me zodat ik kon kijken waar we langs moesten. Het maanlicht viel op de manen van het beest, en het leek net alsof ze sprankelden en glitterden. Een brede glimlach vormde zich op mijn gezicht, waarna ik me weer wat naar Hades omdraaide.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 7 Emptyzo maa 10, 2013 10:18 pm

Ze keek me met een glimlach verwonderd aan, waarna ze haar hoofd schudde. "Nee, dat wist ik niet. Hoe heten ze dan?" Vroeg ze en ze keek even voor zich uit om te zien waar ze reden. "Wel, de oude Romeinen benoemden hun paarden in het Latijn. De mijne heten Mors, Infernum, Corruptio en Requiem. Het betekent Dood, Hel, Corruptie en Rust." Glimlachte ik en was even stil bij het nadenken erover, waardoor ik even vergat te antwoorden wat ze vroeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 7 Emptyma maa 11, 2013 7:56 pm


"Wel, de oude Romeinen benoemden hun paarden in het Latijn. De mijne heten Mors, Infernum, Corruptio en Requiem. Het betekent Dood, Hel, Corruptie en Rust." zei hij rustig en een glimlach vormde zich op zijn gezicht. Rustig wachtte k af tot hij verder ging met praten om mij te vertellen wat de namen waren van míjn paarden. Toen het antwoord op zich liet wachten grinnikte ik en porde hem even. ''Dat zijn hele mooie, en toepasselijke namen. Maar hoe heette deze namen dan?'' glimlachte ik terwijl ik hem lachend aan keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 7 Emptyma maa 11, 2013 9:09 pm

Het was heel erg lang stil geweest, waardoor ze me uiteindelijk even porde omdat ze ongeduldig werd. "Dat zijn hele mooie, en toepasselijke namen." Glimlachte ze. "Maar hoe heetten deze namen dan?" Vroeg ze en ik knikte, om terug to the point te komen. "Ja ja, sorry ik dwaalde even acht.." Ik grinnikte en zuchtte om toen antwoord te geven. "De jouwe heten Florentissimae, Adolescentia, Innocentiae en Bellissima. Dat betekend Bloeiend, Jeugd, Onschuld en Mooiste." Ik glimlachte. "En die is Innocentiae." Ik wreef over de manen van het paard.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 7 Emptyma maa 11, 2013 9:36 pm


Hij knikte. "Ja ja, sorry ik dwaalde even af.." grinnikte hij en ik lachte met hem mee. Hij zuchtte even waarna hij me antwoordde. "De jouwe heten Florentissimae, Adolescentia, Innocentiae en Bellissima. Dat betekend Bloeiend, Jeugd, Onschuld en Mooiste." Hij glimlachte, en ik glimlachte nog breder terug. "En die is Innocentiae." Hij boog zich wat voorover om haar over der manen te strijken. ''Prachtige namen.. Heb jij ze bedacht?'' vroeg ik met een glimlach. Ik gaf de paard de sporen om weer terug te rijden naar het kasteel, aangezien de maan al helemaal hoog aan de hemel stond. Ik keek even op en zag dat het volle maan was. ''Volle maan..'' mompelde ik met een glimlachje op mijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 7 Emptyma maa 11, 2013 9:42 pm


"Prachtige namen.." Glimlachte ze tevreden en ik ging weer rechtop zitten, met mijn armen nog steeds om haar middel geslagen. "Heb jij ze bedankt?" Vroeg ze na een korte stilte. Ik knikte en glimlachte. "Artemis heeft me meegeholpen, ze hadden nog geen naam gelukkig." Ik merkte dat ze het paard terug naar het kasteel liet rijden, het was immers al laat. "En als we terugkeren leer ik je de span besturen, het is niet zo'n hele moeilijke opdracht." Ik zag dat haar blik afdwaalde naar de lucht." Volle maan.." mompelde ze. Ik bleef zwijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 7 Emptyma maa 11, 2013 9:47 pm


Hij had geknikt met een glimlach op zijn mond. "Artemis heeft me meegeholpen, ze hadden nog geen naam gelukkig. En als we terugkeren leer ik je de span besturen, het is niet zo'n hele moeilijke opdracht." Ik keek naar hem om en knikte toen. ''Prima. Ik weet zeker dat ik het zo leer, als jij het me leert.'' glimlachte ik en ik duwde een kort kusje op zijn wang. Ik draaide me weer naar voren en leunde voorzichtig ietsjes tegen hem aan, zodat we niet omvielen. ''Ik vond volle maan altijd het mooiste. Het heeft gewoon iets bijzonders.'' verzuchtte ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 7 Emptyma maa 11, 2013 9:52 pm


Ze knikte en keek me aan. "Prima. Ik weet zeker dat ik het zo leer, als jij het me leert." Ze duwde een kort kusje op mijn wang en ik wou haar net waarschuwen dat ze zich moet omdraaiden, maar ze deed het al. Ze leunde wat tegen me aan. "Ik vond volle maan altijd het mooiste. Het heeft gewoon iets bijzonders." verzuchtte ze en ik zuchtte. "Ik vind nieuwe maan het mooist, kwestie van persoonlijke smaak.." grinnikte ik. Ik zag dat we al bijna terug bij het kasteel waren. "Rij maar terug naar de stallen, dan kunnen we daarna te voet gaan naar mijn tempel." glimlachte ik. Mijn tempel was verlaten, maar dat maakte niet uit. Het was gewoon voor de wagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 7 Emptydi maa 12, 2013 6:28 am


Hij zuchtte ook en rustig keek ik nog even naar de maan. "Ik vind nieuwe maan het mooist, kwestie van persoonlijke smaak.." grinnikte hij en ik lachte ook eventjes zachtjes. "Rij maar terug naar de stallen, dan kunnen we daarna te voet gaan naar mijn tempel." zei hij toen, en toen ik eventjes vlug omkeek zag ik dat hij een glimlach op zijn gezicht had. Ik knikte en stuurde het beest terug naar de stallen. Ik duwde mijn hielen iets in de buik zodat hij overging van stap naar draf. Genietend van het laatste stukje van het ritje reed ik terug naar de stallen, weer de weide in waar de rest van de paarden stonden. Geduldig wachtte ik tot Hades er af was geklommen, waarna ik mezelf er af liet glijden. Ik nam zijn hand vast en keek met een lief glimlachje naar hem. ''Nou. Laten wwe gaan dan.'' glimlachte ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Lets countdown together. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 7 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lets countdown together.
Terug naar boven 
Pagina 7 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: Olympus :: Paleis-
Ga naar: