Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 Lets countdown together.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 8 Emptydi maa 12, 2013 11:32 am


Ze keek om, glimlachte terug, en maakte toen de rest van het ritje af op een drafje. We reden terug naar de stallen en plaatsten de merrie terug bij de andere vier, in de weide. Deze paarden waren aan Artemis gewijd, dus maakte het niet uit dat ze buiten stonden tijdens de nacht.. Zo kon de maan- en jachtgodin voor de laatste maal een oogje op hen houden voordat we ze meenamen naar de diepten van de onderwereld. Toen ze de merrie halt had toegeroepen, zwaaide ik mijn been terug langs de ene kant en liet me weer met beide voeten op de grond glijden. Persephone liet zichzelf ook van het paard glijden, waarbij ik mijn hand uitstak om haar te helpen. Dankbaar nam ze die aan, en ik ving haar een stukje op toen ze zich liet zakken. "Nou. Laten we gaan dan." Glimlachte ze en ik liet haar los, waarna ik haar voor liet gaan door het hek en die achter me terug sloot. Samen liepen we naar mijn tempel, tussen alle andere tempels in. Toch bleek het al snel duidelijk dat die één van de grootste was, maar wel de grootste ruïne van allemaal. "Hij is.. nogal oud." stamelde ik verontschuldigend, waarbij ik meteen dacht net als ik... Ik keek even grimmig toen ik me bedacht dat ik binnenkort alweer een jaartje ouder was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 8 Emptydi maa 12, 2013 8:39 pm


Hij liet mijn hand weer los zodat ik hem voor kon gaan het hek door. Samen liepen we rustig richting de tempels, en ik nam zijn hand weer vast. Ik kwam eigenlijk nooit bij de tempels, want dat was 'heilig' en dat soort gemiep. Ik was nog jong, en dus had ik er niet veel mee te maken. Toen de tempels voor ons opdoemden was het toch wel een imposant beeld, en een glimlach vormde zich op mijn gezicht. Ik kon al vlug die van Hades eruit pikken, hij was één van de grootsten, en het meest vervallen. "Hij is.. nogal oud." stamelde Hades opeens. Ik keek naar hem en keek hem geruststellend aan. ''Dat maakt toch niks uit. Hij staat er toch nog steeds?'' glimlachte ik. Ik zag zijn blik wat grimmig worden en ik kneep eventjes in zijn hand, terwijl ik hem lief aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 8 Emptydi maa 12, 2013 8:54 pm


Alle tempels die hier netjes bij elkaar stonden vormden zo'n harmonieus geheel.. Ik voelde me bijna terug volledig thuis in de Gouden eeuw, de tijd van de Oude Grieken met al de tempels die het dagelijkse straatbeeld vormde. Toen de mensen ons vol overgave aanbaden.. Ik voelde het kneepje in mijn hand, alsof Persephone me weer tot orde probeerde te roepen. "Dat maakt toch niks uit. Hij staat er toch nog steeds?" Sprak ze luchtig en ik knikte, nog steeds met een donkere uitdrukking op mijn gezicht, proberend wat meer aanwezig te zijn. "Het is zo lang geleden dat ik hier ben geweest.." Fluisterde ik. "Ik zou je willen vragen om me even alleen te laten, maar ik durf je hier niet alleen te laten.. dat wil ik niet riskeren." Ik kon er niet aan denken wat er zou gebeuren met haar als er een man met foute doelstellingen op haar afkwam. Dit waren de tempels, van de Goden, en het was wel al vaker duidelijk geweest hoe ze zich gedragen. "Ik vraag je enkel wat tijd." Met een zucht liep ik naar binnen en zag de zilverkleurige span al direct opdoemen. Er stond vanalles in getekend, een soort fresco's als versieringen. Ik liet haar op haar gemak kijken naar het andere deel van het cadeau terwijl ik mijn aandacht focuste op de oude ruimte.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 8 Emptydi maa 12, 2013 9:18 pm


Hij knikte krotaf. "Het is zo lang geleden dat ik hier ben geweest.." Fluisterde hij. "Ik zou je willen vragen om me even alleen te laten, maar ik durf je hier niet alleen te laten.. dat wil ik niet riskeren." Ik knikte begrijpeleijk en liep gewoon zwijgend achter hem aan. "Ik vraag je enkel wat tijd." Ik glimlachte naar hem en liep achter hem aan naar binnen. Ik zag de prachtige zilveren span staan en mijn mond viel open. Ik liet Hades zijn hand los, zodat hij zijn gang kon gaan en ik de span kon bekijken. Ik liet mijn vingers voorzichtig over de versieringen glijden en bewonderde het ding. Op een gegeven moment keek ik weer op en liep naar Hades toe. Ik wreef over zijn schouders heen en ging naast hem staan. ''Gaat het een beetje?'' vroeg ik zachtjes en ik keek met een liefdevolle blik naar hem op. ''Ik vind de span echt prachtig..''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 8 Emptydi maa 12, 2013 9:32 pm


Ik liet mijn vingers even langs de vuile, stenen wanden staan en keek toen even achter me om Persephone's reactie te bekijken. Ze was zo verwonderd over de schoonheid ervan, ik glimlachte bij het zicht. Ik keek verder rond en stopte bij een beeld achterin de tempel. Mijn eigen beeld.. Hij was net als deze tempel enorm oud, dat zag je tevens ook aan de afgebroken neus en sommige vingers die mankeerden. Onder mijn arm omklemde ik de helm der Onzichtbaarheid, het was ook zo lang geleden dat ik die gebruikt had. Hier lag hij niet opgeslagen, hij lag veilig.. Desondanks dat het aan een vroeger verleden verwees, deed ik er alles aan om het in bewaring te houden. Als hij in verkeerde handen viel, dan kon de dief praktisch alles. Ik zou alles kunnen.. Het was een heldhaftige periode waar ik liever niet aan terug dacht. Seph zag me naar het beeld kijken en kwam dichterbij, ze wreef over mijn schouders in een poging me te trachtten laten ontspannen. "Gaat het een beetje?" Ze kwam tegen me aan leunen en ik knikte versuft, alsof proberend te doen dat ik gewoon afgemat was. "Ik vind de span echt prachtig.." Ik keek blij op haar neer. "Bedank Hephaistos maar, het is zijn smeedkunst."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 8 Emptydi maa 12, 2013 9:51 pm


Hij knikte een beetje versufd, maar ik zag gewoon dat hij er een klein beetje moeite mee had. "Bedank Hephaistos maar, het is zijn smeedkunst." zei hij met een vrolijk gezicht en ik glimlachte. ''Maar jij kwam met het idee. Dus ik ben jou net wat dankbaarder.'' glimlachte ik liefjes. Ik wreef weer even over zijn arm heen en keek naar het standbeeld van hem. ''In het echt ben je knapper.'' grinnikte ik en ik keek hem vrolijk aan. ''Zullen we morgen weer naar huis gaan? Ik weet wel zeker dat Cerberus ons mist..'' zei ik zachtjes terwijl ik hem over zijn borst wreef en met een liefelijke blik naar hem op keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 8 Emptydi maa 12, 2013 9:59 pm

Ze glimlachte. "Maar jij kwam met het idee. Dus ik ben jou net wat dankbaarder." Ik merkte dat ze naar me keek, maar mijn blik bleef echter gefixeerd op het standbeeld. Toen ze merkte waar ik naar keek, liet ze haar ogen er ook even op vallen. Kort daarvoor had ze over mijn arm gewreven, nu sprak ze: "In het echt ben je knapper." Ik snoof minachtend bij het horen van haar gegiechel. "Misschien omdat ik dan een neus heb." Ik maakte er weinig woorden aan vuil. "Zullen we morgen weer naar huis gaan?" Een steek van heimwee sneed door mijn lichaam heen als scherpe messen. Ik zou het hier wel weer gaan missen, enkel om nostalgische redenen. "Ik weet wel zeker dat Cerberus ons mist.." Spoorde ze me aan en ik forceerde een knikje, maar bleef mijn ogen op het standbeeld houden zodat ik haar dan niet aan hoefde te kijken. En sterker nog, zodat ik de aanraking van haar hand op mijn borst niet hoefde te zien. Ik weet niet wat het was, maar het voelde op dit moment niet prettig.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 8 Emptydi maa 12, 2013 10:05 pm


Hij snoof minachtend en ik keek rustig weer naar het standbeeld. "Misschien omdat ik dan een neus heb." zei hij kortaf. Ik zuchtte bijna onhoorbaar en bleef maar naar het standbeeld kijken. Hij knikte op mijn voorstel en ik liet hem toen los. Ik liep weer naar de span toe en liet mijn vingers er weer over heen glijden. ''Je hoeft het me niet nu te leren.. Ik kan het van de zomer ook wel leren. Of morgen. Ik bedoel.. Het is al laat, en gisteren was het ook laat..'' mompelde ik toen voorzichtig
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 8 Emptydi maa 12, 2013 10:14 pm


Ik hoorde haar stilletjes, zo héél héél zachtjes dat het amper te horen was, zuchten en uit mijn ooghoeken zag ik haar zelfs wegkijken. Ze knikte en liet me toen los, ze kende me ondertussen al zoveel beter dan alle andere personen op deze planeet. Natuurlijk merkte ze het dat ik het niet zo fijn vond, hoe kon ik iets anders hopen? Ze liep terug naar de span en liet haar vingers langs het oppervlak glijden. "Je hoeft het me niet nu te leren.. Ik kan het van de zomer ook wel leren. Of morgen. Ik bedoel.. Het is al laat, en gisteren was het ook laat.." Mompelde ze schuchter. Ik moest even lachen om die opmerking, maar het klonk nogal als een gebrom van achter in mijn keel. "Dat was ik ook niet van plan." Verklaarde ik kort. "De paarden staan in de stal, en zoals je al verwoordde.. Het is laat." Ik draaide me om en liep terug naar de gigantische deur, die ik vervolgens openhield. "Ik wil terug naar onze kamer." Ik doofde de kaarsen die we daarstraks hadden aangestoken in de gigantische oude kandelaars, zodat we toch nog iets zagen in deze donkere tempel.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 8 Emptywo maa 13, 2013 6:04 pm


Een soort gebrom klonk van zijn kant, en ik zag aan hem dat hij moest lachen. "Dat was ik ook niet van plan." zei hij rustig. "De paarden staan in de stal, en zoals je al verwoordde.. Het is laat." Hij draaide zich om en liep toen naar de deur toe, om hem open voor mij te hoden. "Ik wil terug naar onze kamer." Ik knikte en liep hem voor naar buiten. Hij blies de kaarsen uit en kwam toen naast me staan. Rustig liepen we samen de berg af naar het Olympus weer terug. Ik keek nog even op naar de maan voordat we nar binnen liepen, en zwijgend liepen we gelijk door naar onze kamer. Ik maakte de deur open en liep voor hem naar binnen. Ik rekte me even uit en keek toen om naar Hades. ''Slapen dus?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 8 Emptywo maa 13, 2013 8:19 pm


Ze knikte begrijpend en liep voor me weer naar buiten. Ik volgde haar en samen liepen we rustig de helling af, terug naar het paleis van de Olympus. Zwijgend leidde ik haar naar onze kamer, aangezien ik even had gezien dat ze aarzelde bij de Grote Zaal. Misschien wou ze wel bij Hermes zitten, het was laat maar toch waren de meeste goden nog wakker... Ik wou niet dat ze bleef bij de andere gasten, ik wou dat ze mee naar boven kwam. Het verbaasde me toen ze zelf de deur opende van onze kamer. Nog steeds stil liep ze voor me naar binnen. Ik sloot de deur achter haar, héél zachtjes. "Slapen dus?" Hoorde ik haar achter me zeggen en ik knikte. Het was hier wel zo ontzettend heet in ons slaapvertrek.. Ik draaide me om en liep direct naar de balkondeuren om ze open te zetten. "Een beetje lucht kan geen kwaad, ik veronderstel niet dat iemand hier naar binnen durft te komen."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 8 Emptywo maa 13, 2013 9:18 pm


Hij knikte en ik rekte me eventjes uit. Hij liep naar de balkondeuren toe en zette ze wagenwijd open. "Een beetje lucht kan geen kwaad, ik veronderstel niet dat iemand hier naar binnen durft te komen." zei hij en ik schudde mijn hoofd. ''Ik denk dat niemand dat zich op de hals haalt.'' zei ik met een glimlach. Een koele bries kwam naar binnen en liet de dunne gordijnen langs de deuren dansen. Ik trok mijn kleren uit en trok een van de pyamajurkjes aan die ik meegenomen had uit de onderwereld. Ik was om heel eerlijk te zijn niet moe, maar Hades nu alleen laten had ook niet veel goeds te betekenen, dus ging ik braaf mee in bed liggen als hij ging slapen. Rustig kroop ik op het bed en ging onder het dunne dekentje liggen. Omdat de balkondeuren open stonden kon ik precies de volle maan zien, die ook een gloed naar binnen wierp. Ik glimlachte en keek naar Hades op. ''Kom je erbij liggen?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 8 Emptywo maa 13, 2013 9:31 pm


Ze schudde glimlachend haar hoofd en ging daarbij akkoord wat ik daarnet verteld had. "Ik denk dat niemand dat zich op de hals haalt." Ik grinnikte en zuchtte. Ze draaide zich om om zich om te kleden, ik zag hoe ze een van de pyjamajurkjes uit de onderwereld aantrok. Ergens deed het wel goed om te zien dat ze de dingen gebruikte die ik haar gaf, gelukkig was ze niet zo koppig meer op dat gebied. Ik liep naar de badkamer en trok mijn kleren daar uit, aangezien ik nog even mezelf in de spiegel wou bekijken. Ik zag er inderdaad net zo uit als ik me voelde, gewoonweg afgemat. Met een lange zucht nam ik een haarelastiek uit de kast en deed die om mijn pols, als een armband. Misschien dat ik later mijn haren nog in een staart zou binden, maar nu had ik het gewoon nodig om kalm te worden. Op een vreemde manier ontspande het me wanneer ik de rekker naar achteren trok en tegen mijn huid liet kaatsten, de pijn deed deugd. Ik draaide me om toen ik eenmaal uitgekleed was en liep de kamer terug in. "Kom je erbij liggen?" Ik keek naar de open balkondeuren, niet naar Seph die in bed lag. "Wacht even." Zoals ik net al in gedachten had liep ik naar de gordijnen en tuurde even naar buiten, vervolgens draaide ik me weer om en ging naast haar liggen. Buiten was alles vredig, hopelijk bleef het s'ochtends ook zo stil. Ik ging naast haar onder de dekens liggen. "Eindelijk is het een beetje frisser." Glimlachte ik tevreden met de koele bries van buiten. Ik staarde naar het plafond en liet de rekker telkens tegen de dunne huid om mijn pols kaatsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 8 Emptywo maa 13, 2013 10:08 pm


"Wacht even." zei hij terwijl hij binnen gelopen kwam. Hij liep door naar de balkondeuren en staarde voor een paar seconden naar buiten. In dezelfde tijd bekeek ik Hades, met een enorme glimlach op mijn gezicht. Uiteindelijk draaide hij zich weer om om naast mij onder de dekens te kruipen. "Eindelijk is het een beetje frisser." zei hij met een tevreden glimlach op zijn gezicht. ''Fijn he?'' zei ik rustig en ik kroop wat tegen hem aan. Op deze plek kon ik perfect naar buiten kijken. Alles zag er zo vredig uit in de nacht. Ik hoorde op een gegeven moment een geluidje, en toen ik op keek om te zien dat het Hades was fronsde ik even. ''Waarom doe je dat?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 8 Emptywo maa 13, 2013 10:16 pm


"Fijn he?" Antwoordde ze me en ging wat dichter tegen me aan liggen, ik durfde te geloven dat ze dat echt wou omdat ze van me hield. Even bleven we zo stil liggen, zij naar buiten kijkend en ik naar het plafond met de rekker tegen mijn huid aan schietend. Plots keek ze op en fronste. "Waarom doe je dat?" Vroeg ze en ik moest me verweren om mijn hoofd niet te draaien en haar aan te kijken. "Om te kalmeren." Bekende ik, het had geen zin om tegen haar te liegen. Ik bleef doorgaan met het rekkertje en zweeg, wachtend of ze er nog wat over ging zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 8 Emptydo maa 14, 2013 11:06 pm


"Om te kalmeren." zei hij rustig, terwijl hij voor zich uit bleef staren. Ik fronsde weer en zuchtte eventjes. Alweer hoorde ik het elastiekje tegen zijn pols aan schieten, en daarna nog een keer. Ik legde mijn hand over zijn pols heen, zodat hij eventjes niet meer kon schieten. ''Hades, ik kan me niet voorstellen dat dat echt goed voor je is. Als je wil kalmeren neem dan een kopje thee. Lees een boek, ga in bad.'' sprak ik rustig en ik keek hem aan. ''Maar ga niet jezelf pijn doen met een elastiekje. Ook al zeg je dat het geen pijn doet, ik geloof er niks van.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 8 Emptyvr maa 15, 2013 8:32 pm

Ik liet het elastiekje nogmaals schieten voor dat ze mijn actie dwarsboomde. Haar hand sloot zich om mijn pols heen en zorgde ervoor dat ik de elastiek liet verslappen. "Hades, ik kan me niet voorstellen dat dat echt goed voor je is. Als je wil kalmeren neem dan een kopje thee. Lees een boek, ga in bad." Ze had haar kalmte goed beheerst, ze klonk erg redelijk. "Maar ga niet jezelf pijn doen met een elastiekje. Ook al zeg je dat het geen pijn doet, ik geloof er niks van." Ik snoof en keek haar kort maar indringend aan. "Ik ben een God, zo'n stomme rekker boort mijn gezondheid echt niet de grond in. Pijn is goed, leer er mee leven. Dan word je tenminste niet meer zo snel gekwetst." Ik zuchtte en ging met mijn rug naar haar toe liggen, want dan kon ik zonder problemen verder doen. "Ik heb geen dorst, geen boek en ben al in bad geweest. Ik wil slapen en dat kan enkel als ik kalm ben." Ik bleef even stil en staarde naar de nachtelijke hemel die af en toe zichtbaar was toen de gordijnen opwaaiden. "Praat tegen me." Vroeg ik haar zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 8 Emptyza maa 16, 2013 11:53 am


Hij snoof en keek me indringend aan. "Ik ben een God, zo'n stomme rekker boort mijn gezondheid echt niet de grond in. Pijn is goed, leer er mee leven. Dan word je tenminste niet meer zo snel gekwetst." zei hij en hij zuchtte. Hij draaide zich gelijk om en keerde me de rug toe. "Ik heb geen dorst, geen boek en ben al in bad geweest. Ik wil slapen en dat kan enkel als ik kalm ben." Ik zuchtte en rolde toen maar met mijn ogen. "Praat tegen me." hoorde ik Hades opeens zachtjes zeggen en mijn blik werd teder. Ik pakte hem bij zijn schouders en rolde hem op een of andere manier zonder moeite om, zodat ik hem aan kon kijken. ''Kom eens hier lieverd..'' zei ik zachtjes en ik trok hem tegen me aan. Ik wreef langzaam over zijn rug heen en zuchtte. ''Ik weet niet wat er is, maar weet dat ik er gewoon ben, voor altijd vanaf nu.'' zei ik zachtjes en ik keek hem aan. ''Oke? Je mag me bellen als je alleen bent wanneer ik hierboven ben, want ik hou van je.'' Ik duwde een kusje op zijn voorhoofd en legde toen mijn hand weer over zijn pols heen met het elastiekje. ''En als je wil kalmeren wil ik met alle liefde ook je even masseren?'' stelde ik toen voor, en ik keek hem lief aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 8 Emptyza maa 16, 2013 8:52 pm


Haar vingers liepen plots langs mijn schouders, grepen ze beet en trokken ze naar achteren zodat ik noodgedwongen moest omrollen. Kwetsbaar keek ik haar aan, mijn ogen haakten zich in de hare. "Kom eens hier lieverd.." Vezelde ze en trok me tegen zich aan, met diezelfde tedere blik als altijd. "Ik weet niet wat er is, maar weet dat ik er gewoon ben, voor altijd vanaf nu." Haar hand gleed langzaam en zowel beschermend als geruststellend over mijn rug. "Oké? Je mag me bellen als je alleen bent wanneer ik hierboven ben, want ik hou van je." Ze duwde een kusje op mijn voorhoofd en ik nestelde me wat meer onder het deken, zodat ik met mijn hoofd onder haar kin kon liggen. Het zorgde voor een moedergevoel, al snel had ik ook een arm om haar heen gezwaaid toen ze haar hand weer bovenop het elastiekje om mijn pols heen legde. "En als je wil kalmeren wil ik met alle liefde ook je even masseren?" Stelde ze voor. Ik keek haar verbaasd aan en aarzelde even. "Ben je zeker dat je dat wilt?" Ik verwachtte wel al dat ze ja zou zeggen, dus kroop ik overeind en nam een kussen op van het hoofdeinde. Ik ging met mijn gezicht naar de balkondeuren liggen op mijn buik en liet een zucht vantussen mijn lippen ontsnappen. Ik liet haar rustig haar gang aan en keek naar buiten. "Vertel eens over toen je me de allereerste keer zag.." Ik keek even over mijn schouder. "Wat dacht je toen?" Ik vestigde mijn aandacht weer op de wereld daarbuiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 8 Emptyzo maa 17, 2013 1:03 am


Hij was tegen me aangenesteld voor een moment als een klein kind dat bescherming zocht bij zijn moeder. "Ben je zeker dat je dat wilt?" vroeg hij aarzelend, terwijl hij me twijfelend aan keek. Ik glimlachte toen hij gelijk al ging liggen en een kussen beet nam. ''Natuurlijk.'' zei ik rustig en ik kwam ook overeind. Hij keek naar buiten gokte ik, en een zucht klonk vanuit zijn mond. Ik klom op zijn rug en rustig masseerde ik zijn rug. "Vertel eens over toen je me de allereerste keer zag.." Hij keek eventjes over zijn schouder heen zodat hij me aan kon kijken. "Wat dacht je toen?" Gelijk ging zijn blik weer terug en ik glimlachte. ''Laat me eens denken..'' mompelde ik en ik dacht even terug aan het moment. ''Ik was geschrokken. En ondanks dat je er zo angstaanjagend uitzag, helemaal in het zwart, was ik toch niet helemaal bang voor je.'' zei ik langzaam en ik dacht nog eventjes na, terwijl ik mijn handen over zijn rug liet glijden. ''Alleen toen je me mee wou nemen was ik wel bang. Ik zette het niets voor niets op een rennen..''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 8 Emptyzo maa 17, 2013 1:00 pm


"Natuurlijk," zei ze kalmpjes zoals ik eerder al verwacht had. Gelijk kwam ze ook in beweging om mijn rug te gaan masseren. "Laat me eens denken," mompelde ze even nadat ik uitgepraat was. "Ik was geschrokken. En ondanks dat je er zo angstaanjagend uitzag, helemaal in het zwart, was ik toch niet helemaal bang voor je. Alleen toen je me mee wou nemen was ik wel bang. Ik zette het niets voor niets op een rennen.." Sprak ze en ik kreunde even van genot. Voor een moment bleef het weer stil. "Ik wist wel dat je bang was hoor," antwoordde ik op gedempte toon. "Maar ik doelde op een eerder moment, al denk ik niet dat je dat nog weet." Ik glimlachte. "Je was ook véél jonger dan nu." Ik sloot mijn ogen even om terug te denken aan het moment. "En er was niet zoveel licht in die nachtclub."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 8 Emptyzo maa 17, 2013 2:39 pm


Een kreun van genot klonk vanuit zijn mond, wat een brede glimlach op mijn gezicht veroorzaakte. "Ik wist wel dat je bang was hoor," antwoordde hij op gedempte toon. "Maar ik doelde op een eerder moment, al denk ik niet dat je dat nog weet." Ik fronsde even terwijl ik rustig door ging met zijn rug te masseren. "Je was ook véél jonger dan nu." Hij was weer stil en de frons op mijn gezicht werd onbegrijpender. "En er was niet zoveel licht in die nachtclub." Ik stopte met masseren en dacht even voor een moment diep na, waarna ik weer rustig verder ging. ''Ik kan me dat eigenlijk helemaal niet meer herinneren.. Ik kan me niet herinneren dat ik jou ooit in een club heb gezien. Waarom was je daar? EN was ik daar met Hermes?'' vroeg ik verward.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 8 Emptyzo maa 17, 2013 7:27 pm

Ze stopte met me te masseren wat ik eigenlijk wel zonde vond. Ze was nu juist zo goed bezig.. Ik keek even over mijn schouder en zag de grote frons op haar gezicht, ze keek nu erg serieus. Maar al snel ging ze verder, tot mijn grote verbazing. "Ik kan me dat eigenlijk helemaal niet meer herinneren.. Ik kan me niet herinneren dat ik jou ooit in een club heb gezien. Waarom was je daar? EN was ik daar met Hermes?" Vroeg ze toen. Ze ratelde aan één stuk door waardoor ik duidelijk kon horen hoe verward ze was. De geamuseerde lach die vanachter uit mijn keel opborrelde klonk laag. "Wel dat komt misschien omdat ik er anders uit zag." De vermomming die ik toen had gebruikt, leek wel wat op mij maar toch kon ik me voorstellen dat ze het niet direct kon linken. Misschien was het beter als ik het haar liet zien, maar ik kon nu onmogelijk om rollen. "Je vader is niet de enige die vermommingen gebruikt, dat doen praktisch alle goden wel. Maar je merkt het wanneer je in het gezelschap bent van een God of Godin, daarom merkte ik jou direct op ook al kende ik je toen helemaal nog niet. Ik wist dat Hermes daar was, en dat je moeder ook op de loer lag ergens. Maar in tegenstelling tot mij wist jij totaal niet wie ík was, dat maakte het zo leuk om je dronken te voeren. En Hermes was al die tijd te druk bezig, snap je waarom ik hem onder andere niet vertrouw? Het is zó makkelijk.." Ik zweeg. "En kan je me nu vertellen wíe ik was?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Lets countdown together. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 8 Emptyzo maa 17, 2013 7:52 pm


Ik hoorde hem opeens lachen en ik keek nog steeds met eens frons naar hem. "Wel dat komt misschien omdat ik er anders uit zag." Als het kon, was mijn blik nog verwarder, want ik zelf snapte er helemaal niks meer van. "Je vader is niet de enige die vermommingen gebruikt, dat doen praktisch alle goden wel. Maar je merkt het wanneer je in het gezelschap bent van een God of Godin, daarom merkte ik jou direct op ook al kende ik je toen helemaal nog niet. Ik wist dat Hermes daar was, en dat je moeder ook op de loer lag ergens. Maar in tegenstelling tot mij wist jij totaal niet wie ík was, dat maakte het zo leuk om je dronken te voeren. En Hermes was al die tijd te druk bezig, snap je waarom ik hem onder andere niet vertrouw? Het is zó makkelijk.." Hij zweeg eventjes en ik staarde voor me uit terwijl ik routine gewijs hem bleef masseren. "En kan je me nu vertellen wíe ik was?" vroeg hij plots. Ik zuchtte en kneep mijn ogen samen, nadenkend over al die keren dat ik beneden was geweest, en op zoek naar die enkele keer dat ik dronken gevoerd was. ''Ik word bijna nooit dronken gevoerd, op die enkele keren na dat Hermes een meisje had gevonden waar hij wel de avond mee wou doorbrengen. Dan bleef ik altijd alleen over..'' mompelde ik en langzaam leek er een belletje te gaan rinkelen. ''Ben jij die gast.. Wat was zijn naam.. Harmen geloof ik. Was jij dat?'' vroeg ik lichtelijk verbaasd. ''Ik had het zo naar mijn zin met hem.. Ik heb de hele avond gedanst en shotjes genomen en op een gegeven moment weet ik niet meer wat er allemaal gebeurd was. Alleen dat ik wakker werd met een enorme kater op Hermes zijn bed met hem naast me.'' Ik was even stil terwijl ik fronsde. ''Ik ben bijna elk weekend weer terug gegaan om hem op te zoeken. Hij had me beloofd me nog eens op te komen zoeken. Totdat ik hem op een gegeven moment vergat en Hermes me aan nieuwe mensen voorstelde..'' zuchtte ik. Ik stopte weer en keek naar Hades. ''Was jij dat?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Lets countdown together. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 8 Emptyzo maa 17, 2013 8:02 pm


Ze bleef me zo masseren dat het steeds beter en beter voelde. Ze was er zo goed in, ik besefte hoeveel geluk ik wel niet had. "Ik word bijna nooit dronken gevoerd, op die enkele keren na dat Hermes een meisje had gevonden waar hij wel de avond mee wou doorbrengen. Dan bleef ik altijd alleen over.." mompelde ze. "Ben jij die gast.. Wat was zijn naam.. Harmen geloof ik. Was jij dat?" vroeg ze plots. "Ik had het zo naar mijn zin met hem.. Ik heb de hele avond gedanst en shotjes genomen en op een gegeven moment weet ik niet meer wat er allemaal gebeurd was. Alleen dat ik wakker werd met een enorme kater op Hermes zijn bed met hem naast me. Ik ben bijna elk weekend weer terug gegaan om hem op te zoeken. Hij had me beloofd me nog eens op te komen zoeken. Totdat ik hem op een gegeven moment vergat en Hermes me aan nieuwe mensen voorstelde.." Ze stopte met me te masseren. "Was jij dat?" Ik grinnikte en draaide me voorzichtig om, zodat ik haar aan kon kijken terwijl ik een ander uiterlijk aannam. "Kan je het linken nu ik er zo uit zie?" Ik grijnsde mijn gebruikelijke grijns. "Maar wel fijn dat je het zo naar je zin met me gehad hebt. Het spijt me dat ik niet terug gekomen ben, het was beter om niet verder te gaan met een leugen en wat had het voor zin om de waarheid te vertellen? Daarbij heb ik je later op Olympus gezien, en toen snauwde Demeter dat ik bij je vandaan moest blijven. En dat jij niet met vreemdelingen mocht praten."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Lets countdown together. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets countdown together.   Lets countdown together. - Pagina 8 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lets countdown together.
Terug naar boven 
Pagina 8 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: Olympus :: Paleis-
Ga naar: