IndexEternalGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggenZoekenFAQKalender

Deel | 

Hello, Captain Obvious

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Hades
Ω Admin

Aantal berichten : 2566
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 18

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   ma maa 25, 2013 7:27 pm

Ik liep de hele rij voorbij, zo voorbij de portier zelfs, en liep naar binnen. De man durfde waarschijnlijk niet tegen me op, wijze keuze. Ik grijnsde toen ik op de dansvloer stond en ze begon mee te deinzen op de beat, waarna ze enthousiast begon te dansen. Ik nam haar beet en danste met haar mee, waarbij ik haar wel verbazen moest omdat ik nog redelijk mee was met de tijd. "Doe ik het goed?" Vroeg ik na een tijdje en zag dicht bij ons een koppel wel héél erg dicht bij elkaar dansen.

Hades Aidoneus Dis Isodetes Kronides

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://eternal.actieforum.com
Persephone

Aantal berichten : 2273
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 20

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   ma maa 25, 2013 7:36 pm

Hades nam me bij mijn middel vast om met me mee te dansen. Een hele tijd kwamen er allemaal verschillende nummers op, waarbij ik telkens van dansstijl veranderde. Genietend keek ik op naar Hades, en zag dat hij ook een glimlach op zijn gezicht had. "Doe ik het goed?" vroeg hij plots en ik knikte. Ik boog me voorover zodat mijn lippen vlakbij zijn oor waren. ''Je doet het helemaal prima.'' zei ik vrolijk en ik duwde een kusje op zijn wang.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   ma maa 25, 2013 7:45 pm

Ze boog zicht voorover nadat ze geknikt had en hield haar lippen vlak bij mijn oor. "Je doet het helemaal prima." Ik voelde haar lippen tegen mijn wang aan drukken en grijnsde weer. "Leuk om te horen." Ik drukte mijn lippen op de hare in plaats van bescheiden te zijn en danste toen weer gretig verder.

We hadden een lange tijd gedanst en even later hadden we drankjes gehaald toen ik besloot dat het wel welletjes was geweest. Met mijn glas in mijn hand, en mijn ene arm om haar heen geslagen, stapte ik naar de rand van de dansvloer. "Zullen we naar huis gaan?"

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   ma maa 25, 2013 8:03 pm

Hij grijnsde vrolijk. "Leuk om te horen." zei hij en hij duwde zijn lippen op de mijne. Gelijk daarna danste hij weer met mij verder.

Toen we na een hele tijd weer drankjes hadden gehaald en hadden gedanst zag Hades er minder geamuseerd uit, en zelf had ik het eigenlijk ook wel gezien. Hij sloeg zijn arm rond mijn middel en voerde me mee naar de rand van de dansvloer. "Zullen we naar huis gaan?" stelde hij voor en ik knikte. ''Dat klinkt als een goed plan.'' glimlachte ik en ik gooide het laatste beetje van mijn drinken achterover. Ik zette het glas neer op een van de tafeltjes en trok hades achter me aan naar buiten.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   ma maa 25, 2013 8:19 pm

"Dat klinkt als een goed plan." Glimlachte ze en ik knikte terug. Ze kapte het laatste restje drank naar binnen en ik volgde haar voorbeeld, waarna ik het ergens neerzette zodra ik de eerste de beste kans zag. Dat deed Persephone ook, toen pakte ze mijn hand vast en voerde me mee naar buiten. Ik liep al richting de geparkeerde wagen maar wachtte even bij een of andere nachtwinkel die ik niet kende, maar waarvan ik zeker wist dat ze hetgeen verkochten wat ik zocht. "Wacht even, ik moet nog wat kopen." Ik wandelde de zaak binnen en zocht razendvlug wat ik wou. Eigenlijk liet ik haar niet graag alleen achter, maar goed. Ik gooide alles op de toonbank aan de kassa en betaalde de man vlug, waarna ik alles terug wegstopte in mijn zakken. "Klaar, laten we gaan." Sprak ik vlug toen ik buiten was en liep weer door.

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   ma maa 25, 2013 8:39 pm

Hades liep richting de geparkeerde auto, maar bij een nachtwinkel stopte hij plots. "Wacht even, ik moet nog wat kopen." mompelde hij en ik knikte. Rustig liep ik zelf verder naar de auto, en leunde daar tegen het portier aan, wachtend op Hades. Toen hij eindelijk buiten was keek ik hem nieuwschierig aan. "Klaar, laten we gaan." zei hij vlug en liep ook naar de auto toe. ''Wat heb je gehaald?'' vroeg ik nieuwschierig terwijl ik in de auto stapte. Hades zette de auto aan en reed weg, terwijl ik hem nieuwschierig aan keek.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   ma maa 25, 2013 8:45 pm

"Wat heb je gehaald?" Vroeg ze terwijl ze zelf de auto instapte. Ik had de kans niet om het portier voor haar te openen. Zuchtend liep ik om de auto heen en stapte ook in. "Oh gewoon," ik zocht de autosleutel in mijn zak en stopte hem toen in het contact om de auto te starten. Ik drukte het gaspedaal in en manoeuvreerde me uit de parkeerplaats. Ik legde mijn arm achter haar zetel terwijl ik naar achteren keek om achteruit te rijden. "Sigaretten en nicotinepleisters." Ik zweeg maar over het feit dat ik mijn voorzorgen had genomen bij het kopen van voorbehoedsmiddelen. Ik haalde het pakje sigaretten uit mijn jaszak terwijl ik de weg op reed en gooide die op haar schoot. "Haal eens de aansteker eruit." Commandeerde ik haar.

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   ma maa 25, 2013 8:58 pm

"Oh gewoon," mompelde hij terwijl hij uit de parkeerplaats reed. "Sigaretten en nicotinepleisters." ging hij verder en ik zuchtte. ''Je had beloofd dat het er bij een zou blijven..'' mopperde ik. Hij haalde iets uit zijn zak en gooide het op mijn schoot. Ik keek in het zakje en zag dat er een pakje sigaretten en dergelijke in zaten. "Haal eens de aansteker eruit." beviel hij me en ik schudde mijn hoofd. ''Nee Hades. Ik ben er niet zo dol op als je gaat roken..'' mompelde ik. ''Doe dat dan maar als ik er niet bij ben.'' zuchtte ik en ik deed het zakje weer dicht.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   ma maa 25, 2013 9:13 pm

"Je had beloofd dat het er bij een zou blijven." Protesteerde ze en ik haalde mijn schouders op terwijl ik op de weg bleef letten. Ondertussen haalde ik wel mijn zonnebril van mijn hemd af en gooide hem op het dashboard van de auto. Ze weigerde mijn bevel op te volgen. "Nee Hades." Ze schudde haar hoofd. "Ik ben er niet zo dol op als je gaat roken.." Mompelde ze. "Doe dat dan maar als ik er niet bij ben." Ze zuchtte en sloot het zakje weer dicht. "Kom aan, versoepel wat." Ik wreef even over haar bovenbeen en nam toen het zakje uit haar handen om er zelf een sigaret uit te halen. Ik liet beide handen van mijn stuur los en probeerde ervoor te zorgen dat ik recht reed op de grote snelweg.

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   ma maa 25, 2013 9:18 pm

Hij gooide zijn zonnebril op de dashboard terwijl hij op de weg bleef rijden. "Kom aan, versoepel wat." zei hij en hij wreef over mijn bovenbeen. Hij pakte het zakje uit mijn handen en haalde er een sigaret uit, om daarna het stuur los te laten. Ik slaakte een gil en boog me naar Hades toe om het stuur vast te nemen. '"Hades.. Je laat het stuur niet los als je aan het rijden bent!'' riep ik geschrokken en ik keek naar hem om. ''En alsjeblieft ga nou niet roken.. Dan ga je zo stinken en dergelijke.'' zuchtte ik en ik hield mijn blik op de weg, terwijl ik half over hem heen gebogen het stuur vast hield. ''En pak verdorie dat stuur nouu eens over!'' gromde ik en ik keek over mijn schouder weer half naar Hades.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   ma maa 25, 2013 9:33 pm

Ik hoorde haar een gil slaken en grijnsde geamuseerd terwijl ik wegkeek van de weg om er een sigaret uit te halen en de aansteker te nemen. Ze nam het stuur vast. "Hades.. Je laat het stuur niet los als je aan het rijden bent!" Riep ze geschrokken. "En alsjeblieft ga nou niet roken.. Dan ga je zo stinken en dergelijke." Als antwoord daarop draaide ik het raam open zodat de rook naar buiten kon. Ik gebaarde er naar en deed alsof het niets deerde. "En pak verdorie dat stuur nou eens over!" Gromde ze. Ik rolde met mijn ogen en legde er een hand op. "Rustig, ik heb reflexen." Ik duwde haar weer op haar plek, stak snel mijn sigaret aan waarbij ik nog even mijn stuur los liet en hield daarna mijn beide handen op het stuur, afwisselend door even een trekje te nemen. "En daarom heb ik nicotinepleisters gekocht, dit is echt de eerste keer niet hoor dat ik sigaretten moet afkicken. Maar soms heb ik mijn momentjes.."

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   ma maa 25, 2013 9:37 pm

Hij had me geamuseerd aangekeken en daarna het raampje open gedraaid. "Rustig, ik heb reflexen." zuchtte hij en hij legde een hand op het stuur. Hij duwde mij weer overeind en stak een sigaret aan. Af en toe nam hij er een trekje van en ik zuchtte. "En daarom heb ik nicotinepleisters gekocht, dit is echt de eerste keer niet hoor dat ik sigaretten moet afkicken. Maar soms heb ik mijn momentjes.." Ik schudde mijn hoofd en sloeg mijn armen over elkaar heen. ''Ja maar het gaat om het feit dat je er zo ontzettend van gaat stinken. Het blijft in je kleren hangen en je adem ruikt er ook nog uren naar.'' zuchtte ik en ik keek toen maar uit het raam. ''Maar goed. Ga je gang.. Ik slaap wel een paar meter uit je buurt..'' mompelde ik zachtjes
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   ma maa 25, 2013 9:45 pm

Ik zag uit mijn ooghoeken hoe ze haar hoofd schudde en haar armen over elkaar heen sloeg alsof ze ging gaan bokken. "Ja maar het gaat om het feit dat je er zo ontzettend van gaat stinken. Het blijft in je kleren hangen en je adem ruikt er ook nog uren naar." Zuchtte ze. "Maar goed. Ga je gang.. Ik slaap wel een paar meter uit je buurt." mompelde ze toen ze uit het raam keek en ik keek haar even aan. "Het bed is groot genoeg ja.. Als je maar bij mij slaapt vind ik het prima." Ik nam nog even een trekje en vroeg me af waar ik die voorbehoedsmiddelen in gestoken had. Zaten die ook in het zakje? Ik wierp even kort een blik op haar en keek nog eens in het zakje. Blijkbaar zaten ze er wel. Ik deed alsof dat niet hetgene was waarnaar ik keek en legde het zakje naast mijn zonnebril op het dashboard.

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   ma maa 25, 2013 9:51 pm

"Het bed is groot genoeg ja.. Als je maar bij mij slaapt vind ik het prima." zei hij en toen ik om keek zag ik dat hij al naar mij keek. ''Zolang ik maar niks ruik'' mompelde ik. Hij nam weer een trekje van zijn sigaret waarna hij een korte blik op mij wierp. Hij pakte het zakje weer op en keek er even in, waarna hij het op het dashboard gooide bij zijn zonnebril. Ik zuchtte weer en zag dat we er al weer bijna waren. ''En wat gaan we thuis eigenlijk doen? Slapen? Het is laat?'' mompelde ik en ik draaide me bij zodat ik naar Hades kon kijken.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   ma maa 25, 2013 9:57 pm

"Zolang ik maar niks ruik." Mompelde ze en ik rolde met mijn ogen waarna ik weer wegkeek. Ik vond dat ze nogal overdreef, maar goed. "En wat gaan we thuis eigenlijk doen? Slapen? Het is laat?" Hoorde ik haar duidelijk zuchten en ik tuurde even naar de donkere weg voor ons. Hier was nergens verlichting. "Ja zeker?" Mompelde ik plots ongeïnteresseerd en ging wat meer rechtop en beter in mijn stoel gaan zitten omdat het hier lastig rijden was. "Het is nog makkelijker met de paarden zeg, wat een gedoe." Ik probeerde kalm te blijven en voorzichtig de weg te peilen. Al mijn lichten stonden aan, maar het was nog steeds niet duidelijk. "Als ik mijn porsche in de prak rijdt ga ik vloeken." Bromde ik terwijl ik geïrriteerd om me heen keek op zoek naar enige tekenen van de ingang. "Waarom ging ik ook met deze wagen? Ik had de lamborghini moeten nemen, die detecteert de ingang tenminste."

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   ma maa 25, 2013 10:06 pm

Hij zat een beetje voor zich uit te turen terwijl hij me antwoordde. "Ja zeker?" mompelde hij ongeïnteresseerd. Hij ging weer wat rechter op zitten terwijl hij voor zich uit staarde. "Het is nog makkelijker met de paarden zeg, wat een gedoe." mompeelde hij en ik merkte dat hij zijn best deed om rustig te blijven. "Als ik mijn porsche in de prak rijdt ga ik vloeken." mompelde hij nu toch echt geirriteerd en ik keek ook om me heen, op zoek naar de ingang. "Waarom ging ik ook met deze wagen? Ik had de lamborghini moeten nemen, die detecteert de ingang tenminste." mopperde hij nu en ik veerde overeind toen ik opeens een lichtje zag. ''Daar! Ik zie daar lichtjes! Die hebben de bediendes vast buiten gezet voor ons.'' zei ik terwijl ik mijn hand op zijn arm legde. Ik glimlachte naar hem en vergat even dat ik het vervelend vond dat hij had gerookt. Ik duwde een kusje op zijn wang en snoof even. Hmm.. Valt mee. Lief keek ik hem aan.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   ma maa 25, 2013 10:13 pm

"Daar!" Riep ze plots en ik kon niet verbergen dat ik even geschrokken was. Ik wierp haar een beschuldigende blik toe. "Ik zie daar lichtjes! Die hebben de bediendes vast buiten gezet voor ons." Ik sloeg op mijn stuur omdat ik erover gekeken had en reed wat achteruit zodat ik in kon draaien. "Verdomme die ingang moet echt beter, dan komt dit gedoe tenminste niet voor. Ik wil thuiskomen en de ingang direct vinden, niet eerst een halve eeuw op zoek gaan naar een paar stomme lichtjes. Tss, achteringangen." Ik reed verder en voelde haar hand op mijn arm. Ze keek me lief aan en drukte een kusje op mijn wang. Ik trok een wenkbrauw omhoog en stopte de sigaret terug in mijn mond.

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   ma maa 25, 2013 10:18 pm

Hij was geschrokken van mijn uitbarsting, en probeerde het ook niet te verbergen. Hij wierp me een beschuldigende blik toe, en daarna sloeg hij gefrustreerd op zijn stuur. Hij zette de auto in zijn achteruit en reed zo richting de ingang. "Verdomme die ingang moet echt beter, dan komt dit gedoe tenminste niet voor. Ik wil thuiskomen en de ingang direct vinden, niet eerst een halve eeuw op zoek gaan naar een paar stomme lichtjes. Tss, achteringangen." mopperde hij en ik moest er ergens wel om grinniken. Hij reed de ingang in en keek me daarna verbaasd aan, vast vanwege mijn plotselinge verandering van gedrag. Eenmaal in de garage stapte ik uit de auto en keek hem vrolijk aan. ''In ieder geval, ik heb het echt ontzettend leuk gehad vanavond Hades.'' zei ik met een glimlach en ik liep naar hem toe. Samen liepen we weer naar boven richting onze slaapkamer. ''Dankje dat je me mee uit nam.''
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   ma maa 25, 2013 10:24 pm

Ik reed in zijn achteruit de garage in en sloot de poort via een knopje die elke sleutel wel had. Daarna parkeerde ik, stopte de motor en stapte uit toen ik zag dat Persephone ook uitstapte. Ik nam mijn zonnebril en mijn zakje met gekochte spullen waarna ik achter haar aan liep de garage uit. "In ieder geval, ik heb het echt ontzettend leuk gehad vanavond Hades." Zei ze met een glimlachje. "Dankje dat je me mee uit nam." Ik haalde mijn schouders op alsof het een kleinigheid was en hing de sleutels weg in het kastje waar ik ze vandaan had waarna ik haar volgde naar onze slaapkamer. Eenmaal daar trok ik gelijk mijn kleren uit en nam het zakje die ik op de kast gesmeten had om er de pleisters uit te halen. "Dan is er geen kans dat ik er morgenvroeg direct een opsteek." Verzekerde ik haar en plakte hem vlak onder mijn elleboog, waarna ik er nog een daaronder plakte. "Just to be safe." Natuurlijk was het sarcastisch bedoeld, want twee plakken was absoluut niet verantwoord.

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   di maa 26, 2013 9:16 pm

Hij haalde zijn schouders op alsof het niets was en ik glimlachte vrolijk. Eenmaal in de kamer trok hij gelijk zijn kleren uit en pakte het tasje op. Hij pakte de pleisters en plakte er een op zijn elleboog. "Dan is er geen kans dat ik er morgenvroeg direct een opsteek." verklaarde hij en ik knikte goedkeurend. Ik liep naar hem toe terwijl ik mijn hakken uit trok en de onderkant van mijn jurkje pakte zodat ik hem uit kon doen. Toen hij weer der een op plakte keek ik hem fronsend aan. "Just to be safe." zei hij en ik keek hem even aan. ''Als jij het zegt..'' mompelde ik en ik trok mijn jurkje uit toen ik bij het bed stond. Ik zocht naar het slotje van mijn bh, tot ik bedacht dat die aan de voorkant zat tussen mijn borsten. Zuchtend begon ik te prutsen aan het dingetje, maar het ging een stuk moeilijker dan het aandoen aangezien ik hem nu niet meer kon zien. ''Hades.. Ik krijg mijn bh niet open, kun jij helpen?'' zuchtte ik en ik wees naar het slotje.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   di maa 26, 2013 9:31 pm

Ze knikte goedkeurend en liep naar me toe terwijl ze haar hakken uittrapte. Ze nam de onderkant van haar jurk beet en trok hem over haar hoofd uit. "Als jij het zegt.." Reageerde ze op de tweede plakken. Ze stond ondertussen bij het bed en ik zag hoe ze haar bh probeerde los te maken. "Hades.. Ik krijg mijn bh niet open, kun jij helpen?" Ze wees naar het slotje dat tussen haar borsten zat. "Natuurlijk." Antwoordde ik, het was vanzelf sprekend dat ik haar moest helpen. Ik liep naar haar toe en duwde mijn vingers onder het stukje stof om het ietwat naar voren te trekken. Vervolgens haakte ik hem open en liet hem los. "Zo." Meteen draaide ik me om en fixeerde me terug op het uitdoen van mijn kleren.

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   di maa 26, 2013 9:48 pm

"Natuurlijk." antwoordde hij me en hij boog zich naar me toe. Hij trok het stukje stof iets naar voren en klikte hem zonder problemen open. "zo" zei hij simpel en hij draaide zich om. Ik zuchtte eventjes en liep naar de badkamer toe om een pyamajurkje aan te trekken. Ik had met dat ding lopen prutsen, en hij kreeg het met een paar seconde open. in de badkamer legde ik de bh in de wasmand en keek naar het jurkje dat ik van Aphrodite had gekregen. Twijfelend staarde ik naar het ding, niet wetend of ik dat ding nou zou aanmoeten of gewoon een pyamajurkje. Die negligé was namelijk niet bedoeld om in te slapen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   di maa 26, 2013 9:57 pm

Ik trok mijn lange, zwarte broek uit nadat ik ook mijn schoenen uitgetrokken had en zuchtte. Ze was ondertussen verdwenen in de badkamer om haar kleren te wisselen. Ik kroop met mijn ondergoed aan onder het deken, want ik wist dat ze het nog steeds niet aangenaam vond als ik zo sliep. Stiekem hoopte ik dat het nog zou veranderen, want ik vond het nu echt oncomfortabel. Ik legde mijn hoofd op één van de kussens en taste met mijn hand de matras eronder af op zoek naar de dolk die ik er daarstraks onder verstopt had. Ik omklemde met mijn vingers het koude lemmet en werd er stilletjes aan volledig kalm van.

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   di maa 26, 2013 10:17 pm

Ik hield de twee jurkjes in mijn handen, en besloot uiteindelijk maar om de kanten negligé aan te doen. Je weet maar nooit. En volgens mij kan je er prima in slapen. Ik trok het dingetje voorzichtig over mijn hoofd en kamde mijn haren. Rustig haalde ik mijn make up eraf en keek nog even in de spiegel voordat ik naar de slaapkamer terug liep. Langzaam liep ik de kamer in en zag dat Hades al in bed lag. ''Aphrodite's kadootje. Tada.'' zei ik vrolijk en ik draaide een rondje voor hem. Rustig liep ik verder naar het bed en kroop over hem heen naar mijn plek in het bed.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   di maa 26, 2013 10:21 pm

"Aphrodite's kadootje. Tada." Hoorde ik plots een vrolijke stem zeggen en ik rolde om zodat ik haar kon bekijken. Ze draaide enthousiast een rondje voor me zodat ze het kanten jurkje van alle kanten kon showen. "Mooi, mooi." Grijnsde ik en keek naar haar toen ze naar het bed gelopen kwam en over me heen kroop zodat ze naar haar kant van het bed kon kruipen. Ik omklemde de dolk nog steviger met mijn vingers en draaide me terug op mijn zij, maar nu lag ik met mijn gezicht naar haar toe. "Ik hoor een klein gedonder in de verte.." Mompelde ik en hoopte dat het niet zou gaan stormen, maar ik voelde ergens dat er iets mis was. Ik hoopte maar dat wij er niets mee te maken hadden en dat het snel zou overwaaien.

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Hello, Captain Obvious   

Terug naar boven Go down

Hello, Captain Obvious
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-