Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 If love is what you need, a soldier I will be.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 8 Emptywo mei 22, 2013 9:49 pm


Tranen van onmacht gleden over mijn wangen heen, en ik deed uiteindelijk mijn ogen maar dicht. "Kom terug naar binnen, eerst en vooral. Misschien laat ik je wel vrij dan." hoorde ik Hades stem zeggen. Toen ik hem over mijn schouder aan keek zag ik dat hij bij de balkondeuren stond en ik schudde mijn hoofd. ''jij weet net zo goed als ik dat je me niet laat gaan..'' zei zachtjes. Langzaam liep ik richting de reling van de balkon. Toen ik het had bereikt legde ik mijn handen erop en keek over de rand. Ik moest er voor zorgen dat ik niet zou uit glijden..
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 8 Emptywo mei 22, 2013 9:58 pm


Ik wist niet zeker of het tranen waren of regendruppels die langs haar wangen rolden. Ze schudde haar hoofd toen ze me aankeek. "Jij weet net zo goed als ik dat je me niet laat gaan.." Sprak ze murmelend en wankelde naar de rand van het balkon. Het was altijd gevaarlijk glad op die tegels als het geregend had.. "Kom dan tenminste toch naar binnen, je bezorgt jezelf nog een lelijke verkoudheid." Ik liep rustig naar haar toe, toekijken hoe ze daar zomaar kon verongelukken was ik zeker niet van plan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 8 Emptywo mei 22, 2013 10:02 pm


"Kom dan tenminste toch naar binnen, je bezorgt jezelf nog een lelijke verkoudheid." klonk zijn stem weer en ik draaide me naar hem om, om daarna tegen de reling aan te leunen. ''Wat heeft naar binnen gaan nou voor zin? Die verkoudheid heb ik toch al te pakken.'' zei ik en ik schudde mijn hoofd weer. ''Ik wil niet meer in je kasteel zijn Hades. Ik wil hier weg. Nú.'' zei ik en ik keek hem boos aan. ''Ik gaf je een ultimatum, en je hebt de andere optie gekozen.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 8 Emptywo mei 22, 2013 10:23 pm


Ze bleef op het balkon staan, maar draaide zich wel naar me om. Het was echter nogal verontrustend aangezien ze zo gevaarlijk tegen de rand leunde. "'Wat heeft naar binnen gaan nou voor zin? Die verkoudheid heb ik toch al te pakken." sprak ze. "Ik wil niet meer in je kasteel zijn Hades. Ik wil hier weg.. Nu. Ik gaf je een ultimatum, en je hebt de andere optie gekozen." Zei ze en ik trok mijn blik weer gelijk in de prooi. Verman je. Klonk de stem in mijn hoofd. Hij had gelijk, ik was zo mild voor haar geweest tot nu toe. Nooit had ik haar iets van kwaad aangedaan.. Nu kon ze het krijgen. "Ik kan niet toestaan dat je dit oord verlaat. Als je niet in mijn kasteel wilt verblijven, blijf je maar buiten." Ik draaide me om en deed de balkondeuren achter me op slot, zodat ze niet naar binnen kon. De man die voor de deur stond beval ik binnen te komen. "Hou de wacht, zorg dat ze op het balkon blijft. Als ze wil springen, weet je wat je moet doen."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 8 Emptywo mei 22, 2013 10:28 pm


Hij was voor een moment akelig stil, en ik wachtte rustig af tot hij ging praten. "Ik kan niet toestaan dat je dit oord verlaat. Als je niet in mijn kasteel wilt verblijven, blijf je maar buiten." zei hij tergend langzaam. Plots draaide hij zich om en liep weer terug naar binnen. Ik verroerde geen vin en bleef rustig staan. Ik zag dat hij de deur op slot draaide, en daarna de bediende een opdracht gaf. Ik zuchtte en draaide me weer om, om te kijken naar het regenachtige oord waar ik in vast zat. Verveeld ging ik zitten op de grond en trok mijn benen op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 8 Emptywo mei 22, 2013 10:35 pm


Ik wierp nog een korte blik op haar voor ik in de badkamer verdween. Ze zou verkleumd raken door de kilte op het balkon, zeker 's nachts. Maar ik gokte dat het zo lang niet zou duren, ze was zeker niet zo dom om te wachten tot de ijzige koude. Al bij al was het goed dat ze een godin was, anders was ze ondertussen al minstens twee keer dood geweest. Ik liet mezelf een heerlijk warm bad vullen en kleedde me uit. Als dit plan in zijn werking zou gaan, en als alles goed ging, was ik koning van alle rijken. Heerschappij.. Hmmm. Ik sloot mijn ogen, waarom vertrouwde ze me niet? Ik zou geen problemen krijgen hiermee, ik was geboren voor de troonopvolger te zijn..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 8 Emptywo mei 22, 2013 10:43 pm


Op een gegeven moment begon ik het toch aardig koud te krijgen. Mijn spieren waren helemaal stijf toen ik mezelf omhoog trok aan de reling. Ik moest even niezen en keek even naar de kamer. De bediende was even afgeleid en Hades was niet te zien. Zo snel als ik kon liep ik naar de muur toe. Ik had in mijn zit tochtje gezien dat er een reling liep, net dik genoeg om er overheen te klimmen. Misschien als ik ergens anders kon komen, kon ik ontsnappen. Ik klom op de balustrade en en zette voorzichtig mijn voet op de reling van de muur. Ik klapmte me vast aan de muur en voorzichtig schuifelde ik weg van de balustrade. Ik zag de balkondeur open gaan, maar ik was al ver genoeg van het balkon af om niet meer aan geraakt te worden. De bediende blikte even mijn kant op, en schoot toen weer vlug naar binnen. Langzaam maakte ik mijn weg langs de muur weg van het balkon en heel erg langzaam naar beneden, waar dat ook kon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 8 Emptywo mei 22, 2013 10:52 pm


Ik sprintte met slechts een handdoek om me heen de kilte van de buitenlucht in, heel voorzichtig dat ik niet uit gleed en viel. "Persephone!" Gilde ik en na enig wat in het rond gekeken te hebben zag ik haar langs de muur naar beneden kruipen. "Wat ben je in godsnaam aan het doen?!" Dit was gewoon roekeloos en levensgevaarlijk. "Kom onmiddelijk terug hier ja! Nee, weet je wat. Blijf waar je bent, dit is ongelofelijk.. Ik kom je halen ja!" Ik brulde wat bevelen van bediendes door de gangen maar hield mijn ogen gefixeerd op haar, klaar om te zien wat er ging gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 8 Emptywo mei 22, 2013 10:57 pm


Zo snel als ik kon klom ik als een krabje langs de muur naar beneden. "Persephone!" Gilde Hades en toen ik op keek zag ik dat ik dat hij in alleen een handdoek stond. Ik keek hem kort aan, om daarna gewoon verder te klimmen. "Wat ben je in godsnaam aan het doen?!" Ik kon hem bijna horen denken, en het maakte me niks uit. ''Ik ga der vandoor!'' riep ik doodleuk terug. Tastend met mijn voet zocht ik naar een plekje om af te dalen langs. "Kom onmiddelijk terug hier ja! Nee, weet je wat. Blijf waar je bent, dit is ongelofelijk.. Ik kom je halen ja!" riep hij en ik schudde mijn hoofd. ''Ik ga weg Hades, toen je me niet op de makkelijke manier liet gaan, koos ik voor de gevaarlijke.'' riep ik en ik pakte met mijn hand een standbeeld vast, zodat ik een grote gevaarlijke stap kon nemen. ''En beter blijf je bij me uit de buurt!''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 8 Emptywo mei 22, 2013 11:04 pm


"Ik ga der vandoor!" Had ze doodleuk geroepen, ik kon wel gillen van ergernis. "Ik ga weg Hades, toen je me niet op de makkelijke manier liet gaan, koos ik voor de gevaarlijke." Riep ze en ze nam een standbeeld beet, ik hield mijn adem in bij het zien van haar stunts. "En beter blijf je bij me uit de buurt!" Ik nam mijn handdoek beter beet zodat ik hem zeker niet liet vallen en duwde de bediendes naar achteren die probeerden in te grijpen zoals ik hen bevolen had. "Nee, weet je wat. Dit wil ik eigenlijk wel zien. Ga je gang, probeer maar de grond te raken. Veel geluk ermee, eens zien of je daarna wel zo makkelijk mijn rijk uit komt." Ik grijnsde en liep naar binnen om me aan te kleden terwijl ik nieuwe bevelen blafte. Als ze toch zo graag weg wou, liet ik het niet zo makkelijk gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 8 Emptywo mei 22, 2013 11:11 pm


Hades hing zo wat over de balustrade heen, en hield stevig zijn handdoek vast. "Nee, weet je wat. Dit wil ik eigenlijk wel zien. Ga je gang, probeer maar de grond te raken. Veel geluk ermee, eens zien of je daarna wel zo makkelijk mijn rijk uit komt." riep hij eerst naar zijn bediendes, om zich als laatste naar mij te richten. Ik stak mijn tong naar hem uit en keek naar waar de grond was. Ik was al zeker een verdieping afgegleden. Als ik bij die stomme regenpijp kon komen kon ik me naar beneden laten glijden. Voorzichtig maakte ik mijn weg naar de regenpijp, en toen ik hem bereikt had, kon ik me ook daadwerkelijk naar beneden laten glijden. Toen ik bij de tweede verdieping was aangekomen bleef ik met mijn shirt vast haken. Geschrokken keek ik naar het stuk stof dat me belemmerde beneden te komen. Twijfelend over wat ik zou doen, scheurde ik me los , waardoor er een scheur liep precies over mijn buik heen tot aan mijn bh. ''Hip.'' mompelde ik toen ik het zag. Langzaam liet ik me verder naar beneden glijden, tot ik los kon laten en springen. Toen ik het natte gras onder mijn voeten voelde grijnsde ik en rende ik het kasteel terug in. Ik wist precies waar mijn paarden stonden, en ik ging er vandoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 8 Emptywo mei 22, 2013 11:20 pm

Ik had vanaf een raam uit de westelijke bediende vleugel toe zitten kijken hoe haar ontsnappingspoging slaagde. Vloekend en tierend kwam ik overeind uit de gemakkelijke stoel en draaide me om naar een groep bediendes. "Sluit de poorten! Laat Cerberus vrij! Haal Minos of Rhadamanthys, nee haal Aiacos ook maar! Alle drie, stuur ze er op af!" Snauwde en siste ik als een stuk venijn. Zo'n serpent was ik nog nooit geweest. "Zorg er voor dat ze niet weg kan, begrepen! BEGREPEN?!" Ik zag ze langs alle kanten uiteen stoven en stormde ze zelf af de trappen achterna. "Ik wil haar opgesloten in de kerkers, nú!" Plots verscheen iemand vanachter de hoek die ik wou om lopen. "We willen allemaal dingen.." Ik keek recht in de ogen van mijn vader. "Wil je mijn hulp?" Ik vond het grappig dat hij het aanbood, want ik wist dat hij haar hoe dan ook niet liet ontkomen.. Dit waren onze plannen, in de handen van een roekeloos tienermeisje. "Haal haar terug."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 8 Emptywo mei 22, 2013 11:23 pm


Ik hoorde de stem van Hades bulderen, en angstig rende ik door het paleis heen. "Sluit de poorten! Laat Cerberus vrij! Haal Minos of Rhadamanthys, nee haal Aiacos ook maar! Alle drie, stuur ze er op af! Zorg er voor dat ze niet weg kan, begrepen! BEGREPEN?! Ik wil haar opgesloten in de kerkers, nú!" Ik verschool me achter een zuil toen ik een bediende zag langs rennen. Ik zette het op een rennen, en ik kwam bij mijn paarden aan. De span pakken was teveel moeite, dus ik sprong gelijk op de rug van een paard en zorgde ervoor dat hij gelijk weg stoof. Ik wist nog precies de weg naar de Olympus, en met een beetje geluk redde ik het nog op tijd. Ik zag de bediendes de poorten met veel moeite dicht doen, en ik spoorde mijn paarden net nog dat kleine beetje aan. Op een haartje na glipte ik tussen de poorten door, op weg naar mijn vrijheid in de Olympus. Mijn hart bonkte in mijn keel terwijl ik niet achter me keek maar gelijk door racede naar de Olympus. Al snel kwam de zon me tegemoet en zag ik mensen rond wandelen. ''Hermes!'' gilde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 8 Emptydo mei 23, 2013 8:11 pm


We stormden beiden naar buiten. Eerst Cronus, ik volgde hem op de hielen. "Persephone!" De bedienden duwden met al hun macht tegen de gigantische poortdeuren om ze op tijd te sluiten, maar te laat. Haar paard was er eentje van Artemis, natuurlijk waren die getraind om snel te zijn.. Ze racete net op tijd tussen de deuren en galoppeerde in volle snelheid weg. "Laat maar zitten, ze is al weg." Ik trok mijn vader tot stilstand door één van zijn schouders beet te nemen. "We moeten over tot actie." Hij schudde mijn hand van zich af. "Nu?" Hij knikte en draaide zich terug om zodat hij ditmaal zelf het kasteel kon verlaten. Niet veel later hoorde ik de poort van het paleis opnieuw open gaan, gepaard met het gebrul van een immense troep soldaten die wachtten op de bevelen van hun leider.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If love is what you need, a soldier I will be.    If love is what you need, a soldier I will be.  - Pagina 8 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
If love is what you need, a soldier I will be.
Terug naar boven 
Pagina 8 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 Soortgelijke onderwerpen
-
» || Only know you love her when you let her go, and you've let her go.. ||
» Isn't hate and love the same thing anyway?
» To shed of the love you replaced with fear
» [Mature Content] Merry Merry Christmas my Love..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: