Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 You are my sunshine, my only sunshine

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

You are my sunshine, my only sunshine Empty
BerichtOnderwerp: You are my sunshine, my only sunshine   You are my sunshine, my only sunshine Emptydi aug 13, 2013 9:36 pm


Zuchtend boog ik wat van het gras om. Ik zat nu al weer een tijdje boven, en ik miste Hades. Maar geen haar op mijn hoofd die er aan dacht om terug te gaan zonder excuses ontvangen te hebben. Hermes had al aardig snel doorgekregen toen ik terug was dat ik hem niet wou zien, en had me toen voor een tijdje met rust gelaten. Natuurlijk zoals het een echte vriend betaamde was hij weer terug gekomen, en zijn excuses gemaakt voor die ene nacht, en ik had hem vergeven zoals gewoonlijk. Een schaduw viel over mijn voeten en toen ik op keek zag ik het lachende gezicht van Hera. ''Meisje. Wat zit je hier toch te treuren. Het is een prachtige dag, zou je geen wandeling moeten maken met Hermes?'' vroeg ze vriendelijk en ik schudde mijn hoofd. ''Hij komt hier zo vast wel heen. Ik wou gewoon even alleen zijn om wat te denken.'' antwoordde ik haar en ze knikte. ''Je was snel weer terug van Hades. Hadden jullie weer ruzie?'' vroeg ze en ik zuchtte. ''Wanneer hebben we eens geen ruzie?'' mompelde ik en nu was het haar beurt om een zucht te laten klinken. ''Het komt wel goed meisje.'' mompelde ze, en ik zag in de verte al iemand aankomen, er van uit gaand dat het Hermes was. ''Ik ga nu liefje. Tot snel.'' zei Hera en ik knikte. ''Dag Hera.'' mompelde ik voor ik op mijn rug ging liggen tussen de bloemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

You are my sunshine, my only sunshine Empty
BerichtOnderwerp: Re: You are my sunshine, my only sunshine   You are my sunshine, my only sunshine Emptydi aug 13, 2013 9:51 pm

Er waren alweer enkele maanden verstreken en ik kon het gevoel dat er iets mis was maar niet van me af zetten. Ze was duidelijk boos op me, maar telkens als ik haar probeerde te bereiken nam ze niet of op was het haar moeder of vader. Ik had met Zeus niet gesproken, maar met Demeter nam ik soms de tijd. Raar genoeg was ze vriendelijker tegen me als ik ruzie had met Persephone, als snauwen al telde als vriendelijk dan. Ik had haar wel eerst gemeld dat ik naar de Olympus zou trekken, aangezien Kore zelf weigerde de telefoon aan te nemen, voor dat ik plots zou komen opdagen. En nu stond ik boven op Olympus, in de tuinen van het paleis want in hun kleine huisje waren ze nergens te vinden. Het leed geen twijfel dat ze hier was. Ik had voor de gelegenheid gevraagd om een kamer bij Zeus, die hij me gelukkig aanbood en wonder boven wonder was hij degene die het eerste sprak over de helm die hij in beslag genomen had. Ik zou hem aan Persephone meegegeven hebben, had hij gezegd, maar ik heb gehoord van de omstandigheden. Hij zou hem later halen voor me als ik van plan was om nog even te blijven. Ik had ingestemd, het zou toch nog wel even duren voor ik Persephone gevonden had. En in mijn zoektocht naar Demeter kwam ik Hera tegen in de gangen. "Hades." Knikte ze me toe. Ik forceerde een glimlach en begroette haar snel. "Enig idee waar Persephone en Demeter zijn?" "Kore zit in de tuinen maar Demeter is weg." Ik knikte en vervolgde mijn weg al snel. Gelukkig was Hera niet meer vijandig naar me opgesteld sinds ik haar mijn excuses aangeboden had, ze was me altijd al vriendelijk gezind geweest. En ze stelde ook geen vragen over wat ik kwam doen, ze kon het al raden waarschijnlijk. Rustig liep ik de buitenlucht in. "Kore?" Ik riep haar vanuit de verte, omdat ik niet zeker wist tegen wie ik het had. De zon scheen recht in mijn gezicht.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

You are my sunshine, my only sunshine Empty
BerichtOnderwerp: Re: You are my sunshine, my only sunshine   You are my sunshine, my only sunshine Emptydi aug 13, 2013 10:06 pm


Niemand kwam er aan, en toen ik omhoog kwam om te kijken waar de persoon was die ik eerder had gezien nou was, voelde ik opeens twee handen voor mijn ogen. ''Hermes.'' lachte ik en lachend haalde hij zijn handen weg. ''Kunnen we weer hangen zoals we eerst deden? Ik mis je, en dat hoort niet als je in de Olympus bent.'' zei hij en toen ik me omdraaide zag ik dat hij een zielig gezicht trok. Ik rolde met mijn ogen en gaf hem een zacht duwtje. ''prima. Maar dan moet je me niet nog een keer zoiets flikken okee?'' zei ik waarschuwend en hij knikte. ''het spijt me echt..'' mompelde hij en ik knikte. ''Kore?'' hoorde ik opeens een bekende stem zeggen, en mijn hart sloeg een tel over. Toen ik me omdraaide zag ik Hades staan en ik beet even op mijn lip. Ik had niet verwacht dat hij ook daadwerkelijk nog zou komen hier, ik had erop gehoopt, maar het niet verwacht. ''Ga.'' zei ik zachtjes tegen Hermes en begripvol knikte hij, waarna hij opstond en weg liep. Ik keek weer naar Hades, maar bleef zwijgen. ''Wat?'' zei ik uiteindelijk maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

You are my sunshine, my only sunshine Empty
BerichtOnderwerp: Re: You are my sunshine, my only sunshine   You are my sunshine, my only sunshine Emptydi aug 13, 2013 10:13 pm

Ik zag dat er iemand bij haar was, en ik kon wel raden wie, maar ik deed geen moeite om dichterbij te komen. Afstand bewaren uit respect was soms wel goed, ik moest niet te opdringerig overkomen. Ik wist niet eens of zij het echt was, ik kon het zelfs niet zien met mijn hand boven mijn ogen geslagen om de zon te proberen af te weren. "Wat?" Hoorde ik uiteindelijk als antwoord nadat de andere persoon al vertrokken was en pas nu liep ik op haar af. "Waarom beantwoord je mijn telefoontjes niet? Ik bleef maar bellen." Natuurlijk wist ik dat ze niet wou opnemen, maar waarmee moest ik anders het gesprek starten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

You are my sunshine, my only sunshine Empty
BerichtOnderwerp: Re: You are my sunshine, my only sunshine   You are my sunshine, my only sunshine Emptydi aug 13, 2013 10:24 pm


Hij bleef daar staan met zijn handen boven zijn ogen, vast om zich te weren tegen de zon om ook maar iets te kunnen zien. Hij was ook helemaal niks gewend sinds hij in de onderwereld heeft gezeten. Rustig kwam hij op me afgelopen en ik zuchtte eventjes. "Waarom beantwoord je mijn telefoontjes niet? Ik bleef maar bellen.'' vroeg hij en ik keek hem droog aan. ''omdat ik je niet wil spreken.'' gaf ik hem simpel ten antwoord en ik ging weer in het gras liggen. ''Ik dacht dat dat wel duidelijk was.'' Met mijn vingers gleed ik over de contouren van een bloem heen en ik staarde naar de blauwe lucht boven mij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

You are my sunshine, my only sunshine Empty
BerichtOnderwerp: Re: You are my sunshine, my only sunshine   You are my sunshine, my only sunshine Emptydi aug 13, 2013 10:32 pm


"Omdat ik je niet wil spreken." Sprak ze simpel en ik wriemelde nerveus met mijn vingers. Waarom kon ze het gewoon niet laten gaan? Waarom snapte ze míjn woede niet. "Ik dacht dat dat wel duidelijk was." Ik liep tot bij haar en keek op haar neer toen ze neer ging liggen. "Waarom wil je me niet spreken dan?" Letterlijk antwoorden vragen zou misschien het beste zijn nu. Was ze nog steeds boos om die stomme woordenwisseling?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

You are my sunshine, my only sunshine Empty
BerichtOnderwerp: Re: You are my sunshine, my only sunshine   You are my sunshine, my only sunshine Emptydi aug 13, 2013 10:36 pm


Hij bleef naast me staan, en ik keek hem rustig aan. "Waarom wil je me niet spreken dan?" vroeg hij en ik rolde met mijn ogen. ''Als je dat niet weet, dan heb ik niks meer tegen je te zeggen.'' zei ik rustig en ik plukte een bloemetje, om daarna recht op te gaan zitten. ''Want als je het niet weet heb je niet nagedacht in de tijd dat ik weg was. Want er is niks gebeurd tussen ons nadat ik weg ging.'' sprak ik ijzig en ik begon mijn haar door te kammen met mijn vingers. Toen ze het weer een beetje goed voelde plukte ik een aantal bloemetjes en begon met het invlechten van mijn haar, met de bloemen erbij. En als ze op waren, plukte ik er extra bij terwijl ik met mijn andere hand mijn haar vast hield.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

You are my sunshine, my only sunshine Empty
BerichtOnderwerp: Re: You are my sunshine, my only sunshine   You are my sunshine, my only sunshine Emptydi aug 13, 2013 10:51 pm


"Als je dat niet weet, dan heb ik niks meer tegen je te zeggen." Ze ze rechtuit. Ik trok een wenkbrauw op. "Want als je het niet weet heb je niet nagedacht in de tijd dat ik weg was. Want er is niks gebeurd tussen ons nadat ik weg ging." Ik sloeg mijn armen over mijn borst. "Nee dat is ook logisch aangezien ik je niet heb gezien sinds dan." Ik zuchtte even en keek nog even toe hoe ze haar haren bleef vlechten voor ik snapte dat het niets uit ging halen. Ik wist dat we weer een heisa zouden maken als we het nu zo in het openbaar zouden bespreken. "Kore niet hier.." Mompelde ik en boog me langzaam voorover terwijl ik half bij haar neerhurkte. "Ik ben hier nog wel een tijdje.. Als je kan zou ik graag hebben dat je vanavond na het diner naar mijn kamer komt. Is dat oké?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

You are my sunshine, my only sunshine Empty
BerichtOnderwerp: Re: You are my sunshine, my only sunshine   You are my sunshine, my only sunshine Emptydi aug 13, 2013 11:13 pm


Hij had zijn armen over elkaar heen geslagen, maar het deed me vrij weinig aan. "Nee dat is ook logisch aangezien ik je niet heb gezien sinds dan." zei hij met een zucht. ''En dat had zijn reden, die jij overduidelijk niet weet.'' kaatste ik gelijk terug. "Kore niet hier.." Mompelde hij terwijl hij bij me neer hurkte, naar me voorover gebogen. "Ik ben hier nog wel een tijdje.. Als je kan zou ik graag hebben dat je vanavond na het diner naar mijn kamer komt. Is dat oké?" Ik keek hem even kort aan en haalde toen mijn schouders op. ''Misschien wel. Ik zie wel of ik ruimte heb voor je in mijn agenda.'' sprak ik droog en ik ging rustig verder met het vlechten van mijn haren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

You are my sunshine, my only sunshine Empty
BerichtOnderwerp: Re: You are my sunshine, my only sunshine   You are my sunshine, my only sunshine Emptydi aug 13, 2013 11:25 pm


"En dat had zijn reden," had ze nog gezegd. "die jij overduidelijk niet weet." Ik deed mijn best om die botte opmerkingen te negeren. Het zou toch niet baten om er op in te gaan. "Misschien wel." Ze haalde haar schouders op. "Ik zie wel of ik ruimte heb voor je in mijn agenda." Ik snoof en kwam meteen weer overeind. "Kom maar als je klaar bent met kinderachtig doen." Antwoordde ik haar terwijl ik kort over haar haren wreef, ik kon het niet laten ook al wist ik dat de bloemen zouden verwelken. Ik had haar gewoon al zo lang niet meer gezien... Daarna draaide ik me om en verdween weer even snel als ik gekomen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





You are my sunshine, my only sunshine Empty
BerichtOnderwerp: Re: You are my sunshine, my only sunshine   You are my sunshine, my only sunshine Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
You are my sunshine, my only sunshine
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: Olympus :: Tuinen-
Ga naar: