Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 So if you got a second to look at me now.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

So if you got a second to look at me now. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So if you got a second to look at me now.   So if you got a second to look at me now. - Pagina 2 Emptywo aug 14, 2013 11:29 pm

Na de lange discussie was ik best uitgeput geweest, dus was ik teruggekeerd naar mijn gastenvertrek om daar even te rusten. Ik staarde een tijdje uit het raam, de pijn in mijn rug voelde heerlijk wanneer ik uiteindelijk ging liggen op de matras. Zo'n gevoel dat je had als je heel lang recht gestaan had en dan eindelijk kon gaan neerzitten. Na een vermoeiende dag, bijvoorbeeld. Na een tijdje besloot ik dat het tijd was om me eens op te frissen. Ik was nog maar net aangekleed en wel toen Persephone in de deuropening verscheen. "Wat wou je me nou vragen gisteravond?" Vroeg ze, zonder enige begroeting. Ik veronderstelde dat ze waarschijnlijk het zelfde deed als ik gisterenavond als een soort van wraak. Ik negeerde de vraag. "Je moeder zoekt je, ze wil met je praten." Ik wou eerlijk gezegd eerst weten waar alles op stond.  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

So if you got a second to look at me now. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So if you got a second to look at me now.   So if you got a second to look at me now. - Pagina 2 Emptywo aug 14, 2013 11:34 pm


"Je moeder zoekt je, ze wil met je praten." was het enige wat hij antwoordde. Ik zag dat hij aangekleed was, maar aan zijn gezicht was te zien dat hij net op bed had gelegen. ''Ze heeft me al gesproken.'' gaf ik hem simpel ten antwoord en ik keek even rond in de kamer. Deze was inderdaad met donkerdere tinten dan de rest van Olympus. Alles straalde licht uit, maar hier was de sfeer wat donkerder. ''Ze zei dat ik het de volgende keer ook aan mijn vader en haar moest vertellen. Gelijk.'' gaf ik als verdere uitleg nog en keek toen naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

So if you got a second to look at me now. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So if you got a second to look at me now.   So if you got a second to look at me now. - Pagina 2 Emptywo aug 14, 2013 11:48 pm


"Ze heeft me al gesproken." Antwoordde ze simpel. Haar stem klonk zachter en rustiger als ze gedempt sprak. "Ze zei dat ik het de volgende keer ook aan mijn vader en haar moest vertellen. Gelijk." Ik knikte, maar ontmoette haar blik niet ook al wist ik dat ze naar me keek. Met een nog steeds vermoeide blik draaide ik me om naar de ramen en trok de gordijnen weer open, ik had ze gesloten om te kunnen slapen. Met een frons staarde ik naar de lange tuinen en de enkele tempels in de verte die ook nog op de berg stonden. De top was best groot, eigenlijk. Ik friemelde een beetje aan mijn huwelijksring, hem heen en weer schuivend maar hem tot niet af halend. Ik herinnerde me dat ik hem de eerste ochtend na ons huwelijk al af gedaan had omdat ik het geluid van zilver op zilver zo haat, en dat deed ik nog steeds. Misschien was dat wel de reden waarom ons huwelijk zo een flop was. Bijgeloof zij dat je je huwelijksring nooit mocht uit doen, en toch deed ik het.  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

So if you got a second to look at me now. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So if you got a second to look at me now.   So if you got a second to look at me now. - Pagina 2 Emptyvr aug 16, 2013 3:56 pm


Hij knikte langzaam, maar probeerde niet mijn blik te ontmoeten. Ik zuchtte en staarde eventjes naar zijn rug. Rustig at ik de rest van mijn ontbijt op, en zette het toen om de hoek neer op de grond. Dat zou ik later wel meenemen. Langzaam liep ik verder de kamer in, en nam het in me op. ''wat wou je gister nou aan me vragen?'' vroeg ik weer en ik bleef midden in de kamer staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

So if you got a second to look at me now. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So if you got a second to look at me now.   So if you got a second to look at me now. - Pagina 2 Emptyvr aug 16, 2013 4:06 pm


"Wat wou je gister nou aan me vragen?" Drong ze verder aan. Ik hoorde haar de kamer verder binnen lopen. "Sluit de deur." Murmelde ik geïrriteerd. Ik wist niet waarom, maar ik had er nooit echt tegen gekund. Ik keek half over mijn schouder en wachtte tot ze het had gedaan. "Niets belangrijk," vervolgde ik daarna. "gewoon waar je naartoe zou willen gaan als je eens weg kon. Je moet altijd maar van de onderwereld naar de Olympus en weer terug. Waar zou je heen gaan als het mogelijk was?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

So if you got a second to look at me now. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So if you got a second to look at me now.   So if you got a second to look at me now. - Pagina 2 Emptyza aug 17, 2013 12:47 pm


"Sluit de deur." Murmelde hij op geïrriteerde toon en ik deed wat er van me gevraagd werd. Toen ik de deur gesloten had keek ik weer naar hem en wachtte tot hij antwoord gaf op mijn vraag. "Niets belangrijk," ging hij toen eindelijk verder. "gewoon waar je naartoe zou willen gaan als je eens weg kon. Je moet altijd maar van de onderwereld naar de Olympus en weer terug. Waar zou je heen gaan als het mogelijk was?" Ik glimlachte eventjes en dacht even na. ''Ik ga wel eens naar de aarde, dat vind ik altijd wel leuk. Maar ik heb altijd al een keer naar Atlantis willen gaan. Het lijkt me zo mooi met al dat water.'' gaf ik hem toen ten antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

So if you got a second to look at me now. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So if you got a second to look at me now.   So if you got a second to look at me now. - Pagina 2 Emptyza aug 17, 2013 12:52 pm


Ik draaide me om en zag haar glimlachen terwijl ze nadacht. "Ik ga wel eens naar de aarde, dat vind ik altijd wel leuk." antwoordde ze toen. "Maar ik heb altijd al een keer naar Atlantis willen gaan. Het lijkt me zo mooi met al dat water." "Ja, het is daar wel mooi ja." Mompelde ik en liep naar het bed toe om weer te gaan liggen en even na te denken. "Zou je daar zelfs naartoe gaan als je bij Poseidon en Amphitrite moet zitten?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

So if you got a second to look at me now. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So if you got a second to look at me now.   So if you got a second to look at me now. - Pagina 2 Emptyza aug 17, 2013 12:59 pm


"Ja, het is daar wel mooi ja." Mompelde ik. Ik volgde hem met mijn ogen toen hij naar het bed ging om daar op te gaan liggen. "Zou je daar zelfs naartoe gaan als je bij Poseidon en Amphitrite moet zitten?" Ik beet even op mijn lip en dacht weer na. ''Daar zeg je me wel wat..'' mompelde ik en haalde een hand door mijn haar. ''Ik denk dat ik het wel aan zou kunnen. Soort van in ieder geval..'' mompelde ik en ik haalde mijn schouders op. ''Ik denk dat ik er wel heen zou gaan.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

So if you got a second to look at me now. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So if you got a second to look at me now.   So if you got a second to look at me now. - Pagina 2 Emptyza aug 17, 2013 1:09 pm


"Daar zeg je me wel wat.." Ze beet op haar lip bij die gedachte en haalde een hand door haar gouden lokken. "Ik denk dat ik het wel aan zou kunnen. Soort van in ieder geval.." Mompelde ze, haar schouders op halend. "Ik denk dat ik er wel heen zou gaan." Ik knikte en rolde me op mijn zij, kort mijn ogen sluitend. Even zweeg ik. "Ik moet vanavond weer terug." Murmelde ik bijna onverstaanbaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

So if you got a second to look at me now. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So if you got a second to look at me now.   So if you got a second to look at me now. - Pagina 2 Emptyza aug 17, 2013 2:00 pm


Hij knikte en rolde zich op zijn zij, om met gesloten ogen even te zwijgen. "Ik moet vanavond weer terug." murmelde hij plotseling, en ik moest mijn best doen om het nog te kunnen verstaan. Ik zuchtte en liep verder naar het bed. Voorzichtig ging ik op de rand van het bed zitten en keek naar hem. ''Ik pas over een paar weken..'' zei ik zachtjes en ik keek even uit het raam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

So if you got a second to look at me now. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So if you got a second to look at me now.   So if you got a second to look at me now. - Pagina 2 Emptyza aug 17, 2013 2:08 pm


Ik voelde het de matras naast me inzakken toen ze op bed ging zitten. "Ik pas over een paar weken.." Haar stem klonk zacht. "Ja, dat weet ik ook wel al onderhand." Snauwde ik geïrriteerd. Waarom had ze de nood gevoeld omdat nog eens duidelijk te maken? Ik rolde op mijn andere zij zodat ik met mijn gezicht naar haar lag. Ik rolde me zo dat ik met mijn gezicht op haar schoot me tegen haar aan kon krullen. "Ik ben nog steeds moe." Mompelde ik, mijn hand lag een stukje onder mijn hoofd zodat ik beter lag op haar been. "Neem je volgende keer wel op als ik bel? Ik heb elke dag geprobeerd, mijn telefoonrekening zal weer hoog opgelopen."
 
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

So if you got a second to look at me now. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So if you got a second to look at me now.   So if you got a second to look at me now. - Pagina 2 Emptyza aug 17, 2013 2:24 pm


"Ja, dat weet ik ook wel al onderhand." snauwde hij, en ik sloot gewoon even mijn ogen in plaats van er op te reageren. Hij rolde zich om, en legde zijn hoofd op mijn schoot, om de rest van zijn lichaam om me heen te krullen. "Ik ben nog steeds moe." Mompelde hij en ik keek naar hem. ''Ga dan nog wat slapen lieverd'' zei ik rustig. "Neem je volgende keer wel op als ik bel? Ik heb elke dag geprobeerd, mijn telefoonrekening zal weer hoog opgelopen." Ik glimlachte even en woelde eventjes door zijn haar heen. ''Ik zal opnemen. En als het zou kunnen zal ik jou ook nog wel bellen.'' Ik boog me iets voorover en gaf hem een kusje op zijn voorhoofd. ''Sorry voor mijn gedrag. Is de ruzie nu weer over?'' vroeg ik toen kalm en ik keek hem aan terwijl ik hem over zijn wang aaide.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

So if you got a second to look at me now. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So if you got a second to look at me now.   So if you got a second to look at me now. - Pagina 2 Emptyza aug 17, 2013 2:29 pm


"Ga dan nog wat slapen lieverd." Stelde ze voor. Verwoed schudde ik mijn hoofd. Had ik totaal geen zin ik. Ik wou nog wat bij haar zijn, nu we bij elkaar waren, maar ik had de woorden liever niet uitgesproken. Ze woelde teder door mijn haren heen. "Ik zal opnemen. En als het zou kunnen zal ik jou ook nog wel bellen." Ik knikte en sloot mijn ogen terug, waarna ik haar lippen op mijn voorhoofd voelde. Ik hief mijn hoofd iets op om haar lippen te zoeken en haar terug te kussen. "Sorry voor mijn gedrag. Is de ruzie nu weer over?" Vroeg ze kalm, haar hand streelde mijn wang. "Ik denk het." Murmelde ik, niet echt zeker of zij het daar mee eens was. "Weet je welke speciale dag het is binnen drie weken?" Ik kon het gewoon niet verbergen.
 
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

So if you got a second to look at me now. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So if you got a second to look at me now.   So if you got a second to look at me now. - Pagina 2 Emptyza aug 17, 2013 3:00 pm


Hij hief zijn hoofd op en zijn lippen vonden de mijne. Zachtjes kuste ik hem terug. "Ik denk het." Murmelde hij en ik glimlachte weer. ''Mooi.'' "Weet je welke speciale dag het is binnen drie weken?" vroeg hij toen, en ik keek met een brede glimlach op mijn gezicht naar hem. ''Hoe zou ik dat kunnen vergeten? Het is onze trouwdag dan.'' zei ik en ik aaide hem over zijn haren heen. ''We hebben hem al zo lang niet gevierd..'' mompelde ik en ik zuchtte eventjes. Ik keek uit het raam en bedacht hoe we het het best konden gaan vieren. Niet dat Hades er waarschijnlijk een groot iets wou van maken, maar we konden dan nog wel iets met zijn twee doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

So if you got a second to look at me now. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So if you got a second to look at me now.   So if you got a second to look at me now. - Pagina 2 Emptyza aug 17, 2013 3:09 pm


"Mooi." Hoorde ik haar tevreden zeggen. "Hoe zou ik dat kunnen vergeten? Het is onze trouwdag dan." Ze aaide over mijn haren heen. "We hebben hem al zo lang niet gevierd.." Ik grinnikte en knikte, terwijl ik een beetje humde. "Al heel lang niet nee." Murmelde ik en ik opende mijn ogen terwijl ik me op een arm overeind duwde. "Ik heb je moeder gevraagd wat een strak plan leek om te doen en zij stelde een hernieuwing van ons huwelijk voor. Je weet wel, een soort van tweede bruiloft waar alles weer zoals die eerste keer is. Al denk ik niet dat ik je nog eens wil zien huilen." Ik sloeg mijn ogen neer en ging weer liggen, deze keer naast haar. Ik legde mijn armen boven mijn hoofd. "Ik dacht eerder aan een huwelijksreis, ik weet niet wat jij er van denkt?"
 
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

So if you got a second to look at me now. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So if you got a second to look at me now.   So if you got a second to look at me now. - Pagina 2 Emptyza aug 17, 2013 3:28 pm


Hij grinnikte en knikte een beetje. "Al heel lang niet nee." Murmelde hij toen, waarna hij zich overeind duwde. "Ik heb je moeder gevraagd wat een strak plan leek om te doen en zij stelde een hernieuwing van ons huwelijk voor. Je weet wel, een soort van tweede bruiloft waar alles weer zoals die eerste keer is. Al denk ik niet dat ik je nog eens wil zien huilen." Ik grinnikte en keek toen naar hem terwijl hij weer op bed ging liggen. ''Ik denk dat ik dan alleen maar zou huilen van blijdschap.'' zei ik lachend. "Ik dacht eerder aan een huwelijksreis, ik weet niet wat jij er van denkt?" Hij had zijn armen boven zijn hoofd liggen en ik glimlachte nog steeds. ''Mij lijkt het allebei wel een plan. Maar waar zou je dan op huwelijksreis heen willen gaan?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

So if you got a second to look at me now. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So if you got a second to look at me now.   So if you got a second to look at me now. - Pagina 2 Emptyza aug 17, 2013 3:36 pm


Ik hoorde haar lachen op de vertrouwde hoge toon. "Ik denk dat ik dan alleen maar zou huilen van blijdschap." gaf ze toe en ik grinnikte even. "Mij lijkt het allebei wel een plan. Maar waar zou je dan op huwelijksreis heen willen gaan?" Ik rolde op mijn zij en ondersteunde mijn hoofd met mijn hand zodat ik haar aan kon kijken. "Wel jij stelde net Atlantis voor zonder het te weten, maar ik denk dat je dat nu niet meer zo'n strak plan zal vinden." Lachte ik. "Ik vroeg me trouwens al af hoe ik dat überhaupt voor elkaar zou krijgen, aangezien ik niet meer zo goed overeen kom met Poseidon sinds mijn laatste streek." Ik keek even bitter. "Misschien een eiland ergens of wil je liever het vaste land?"  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

So if you got a second to look at me now. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So if you got a second to look at me now.   So if you got a second to look at me now. - Pagina 2 Emptyza aug 17, 2013 3:47 pm


Hij rolde weer op zijn zei en ondersteunde zijn hoofd toen. "Wel jij stelde net Atlantis voor zonder het te weten, maar ik denk dat je dat nu niet meer zo'n strak plan zal vinden." Lachte hij en ik grinnikte even. "Ik vroeg me trouwens al af hoe ik dat überhaupt voor elkaar zou krijgen, aangezien ik niet meer zo goed overeen kom met Poseidon sinds mijn laatste streek." Hij had een bittere uitdrukking op zijn gezicht en ik knikte toen. ''Ja.. Misschien lijkt het me niet zo'n plan om onze huwelijksreis te doen met Poseidon en Amphitrite in de buurt..'' mompelde ik. "Misschien een eiland ergens of wil je liever het vaste land?" vroeg hij toen en ik dacht eventjes na. ''Ik wil wel naar een eiland. Dat lijkt me wel mooi om eens te zien.'' glimlach ik en ik keek hem vrolijk aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

So if you got a second to look at me now. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So if you got a second to look at me now.   So if you got a second to look at me now. - Pagina 2 Emptyza aug 17, 2013 4:01 pm


"Ja.. Misschien lijkt het me niet zo'n plan om onze huwelijksreis te doen met Poseidon en Amphitrite in de buurt.. Ik wil wel naar een eiland. Dat lijkt me wel mooi om eens te zien." Ik glimlachte. "Oke, zoek er dan maar een uit en laat het me dan nog weten, goed?" Ik duwde mijn lippen kort op de hare. "Ik spreek de rest wel af met je moeder dan." Ik ging weer liggen op mijn buik ditmaal en legde mijn hoofd neer op mijn armen. "Ugh, de gedachte dat ik samen moet werken met je moeder." Ik sloot mijn ogen weer en kreunde. "Mijn rug doet nogal pijn van de reis trouwens." Glimlachte ik poeslief, ze wist wel wat ik wou.  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

So if you got a second to look at me now. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So if you got a second to look at me now.   So if you got a second to look at me now. - Pagina 2 Emptyza aug 17, 2013 4:13 pm


"Oke, zoek er dan maar een uit en laat het me dan nog weten, goed?" Ik knikte terwijl hij zijn lippen weer kort op de mijne duwde. "Ik spreek de rest wel af met je moeder dan." Hij ging weer po zijn buik liggen en legde zijn armen onder zijn hoofd. "Ugh, de gedachte dat ik samen moet werken met je moeder." Ik grinnikte zachtjes terwijl hij kreunde. ''Lief dat je dat dan voor me over hebt.'' zei ik lachend en ik schudde mijn hoofd even. "Mijn rug doet nogal pijn van de reis trouwens." Ik keek naar hem en zag hem met dat onschuldige lachje naar me kijken. Ik zuchtte en rolde met mijn ogen, waarna ik me over hem heen boog. ''Geniet er maar van dan. Kadootje van mij aan jou, omdat je hier helemaal naar toe moest komen.'' grinnikte en ik begon hem te masseren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

So if you got a second to look at me now. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So if you got a second to look at me now.   So if you got a second to look at me now. - Pagina 2 Emptyza aug 17, 2013 4:19 pm


"Lief dat je dat dan voor me over hebt." Lachte ze en ik grinnikte mee. Daarna zuchtte ze en rolde ze met haar ogen, waarna ze zich over me heen boog. "Geniet er maar van dan. Kadootje van mij aan jou, omdat je hier helemaal naar toe moest komen." Ze legde haar handen op mijn rug en begon me te masseren. Eerst voorzichtig en daarna harder, zoals ze altijd deed. "Ik geniet toch altijd van je massages." Glimlachte ik en sloot mijn ogen, om af en toe even van geniet te kirren. "Geweldig." Fluisterde ik zoals gewoonlijk onder de indruk.  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

So if you got a second to look at me now. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So if you got a second to look at me now.   So if you got a second to look at me now. - Pagina 2 Emptyza aug 17, 2013 4:34 pm


Ik startte langzaam, maar werkte het steeds meer op, hardhandiger. "Ik geniet toch altijd van je massages." zei hij, en ik kon aan de toon van zijn stem horen dat hij aan het glimlachen was. Het was compleet stil in de kamer, op sommige momenten na dat Hades een uiting van genot liet klinken. "Geweldig." fluisterde hij en ik grijnsde eventjes. ''Ik weet het, daarom geef ik ze zeldzaam. Dan geniet je er nog meer van.'' grijnsde ik en ik kneedde zijn rug rustig verder. Ik boog me even voorover en gaf hem een kus achter zijn oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

So if you got a second to look at me now. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So if you got a second to look at me now.   So if you got a second to look at me now. - Pagina 2 Emptyza aug 17, 2013 4:42 pm


"Ik weet het," Antwoordde ze tevreden. "daarom geef ik ze zeldzaam. Dan geniet je er nog meer van." Ik glimlachte terwijl ze verder masseerde. "Oh, ik zou ze nooit beu worden." Antwoordde ik haar terug, waarna ik haar lippen zachtjes tegen de achterkant van mijn oor voelde. "Hmmm.." Klonk het diep vanuit mijn keel. "Wat ben je toch een engel."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

So if you got a second to look at me now. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So if you got a second to look at me now.   So if you got a second to look at me now. - Pagina 2 Emptyza aug 17, 2013 9:11 pm


"Oh, ik zou ze nooit beu worden." antwoordde hij me. "Hmmm.." murmelde hij. "Wat ben je toch een engel." Ik grinnikte en kwam weer langzaam overeind, om daarna verder te gaan masseren. Op een gegeven moment vond ik het wel genoeg, en liet ik me naast hem op het bed vallen. ''Ik ga je missen als je weer weg bent.'' zei ik zachtjes en ik keek hem met tedere blik aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

So if you got a second to look at me now. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So if you got a second to look at me now.   So if you got a second to look at me now. - Pagina 2 Emptyza aug 17, 2013 9:18 pm


Ik genoot werkelijk van haar massage en trok een pruillipje toen ze uiteindelijk van me af rolde. "Is het nu al voorbij?" Ik draaide me meer naar haar om zodat ik met mijn vingers langs haar hals kon strelen. "Ik ga je missen als je weer weg bent." Sprak ze zacht en ik glimlachte. "Ik jou ook," zachtjes duwde ik mijn lippen op de hare, waarna ik me overeind duwde. "Ik zeg het opnieuw trouwens, je mag van mij de duurste outfit in het hele boetiekje kopen voor die bruiloft. Zolang je maar mooi bent." Ik trok mijn hemd weer goed en draaide me daarna om naar de kast om mijn harnas aan te beginnen doen. Het duurde meestal heel lang voor ik alles aan kreeg en het was nu niet lang meer tot ik weer weg moest gaan. Straks konden we nog wandelen in de tuin.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





So if you got a second to look at me now. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So if you got a second to look at me now.   So if you got a second to look at me now. - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
So if you got a second to look at me now.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: Olympus :: Paleis-
Ga naar: