Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 Just say I do, I wanna marry you.. (again)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Just say I do, I wanna marry you.. (again) Empty
BerichtOnderwerp: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) Emptyzo aug 18, 2013 8:39 pm


Weer stond ik met mijn moeder voor de spiegel, maar dit keer lag er een enorme glimlach rond mijn mond. Ik had een prachtige jurk uitgekozen, en ik hoefde er geen korset onder aan te doen. Mijn moeder had me net geholpen met mijn haar doen, en ze maakte het af door het kroontje er in te schuiven. Ze legde haar handen op mijn schouders en ik grinnikte. ''Ik kan me de vorige keer nog wel herinneren, toen keek je niet zo vrolijk.'' Ik glimlachte en draaide me naar haar om. ''Het is anders nu. Ik weet wie ik trouw. Of hertrouw.'' grinnikte ik en ik pakte de jurk op, om hem daarna aan te trekken. Mijn moeder maakte hem dicht en ik keek nog even in de spiegel. ''Klaar om te gaan?'' vroeg mijn vader en ik grinnikte. ''Dit keer wel.'' zei ik vrolijk en ik stapte in mijn hakken, precies dezelfde als de vorige keer gewoon. Ik pakte mijn vaders arm vast, waarna we samen weer naar de troonzaal liepen, waar ik het middenpad dit keer met een brede glimlach door liep. Ik gaf mijn vader een kus toen we voor Hades stonden, om daarna zijn hand vast te pakken en naast hem te komen staan. Met een brede glimlach keek ik hem aan en wachtte op de rest van de ceremonie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Just say I do, I wanna marry you.. (again) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) Emptyzo aug 18, 2013 9:11 pm

Persephone, Persephone, goden ik kon maar niet genoeg krijgen van de naam. Als ik kon, schreeuwde ik hem uit. Het gonsde door mijn hoofd, ik kon het bloed voelen stromen in mijn aderen. Mijn hart ging als een razende te keer. We hertrouwden misschien dan wel, maar ik was net zo nerveus als eerst. Mijn hand jeukte omdat ik hem naast mijn zij moest houden. Ik was zo misselijk. Het liefst bedekte ik mijn mond om te vermijden dat ik over zou geven. We zijn al getrouwd, dacht ik steeds, maar dat was juist wat het zo erg maakte. Toen wou ze niet trouwen, het was niet erg als ik het verknalde. Nu wou ze juist wel en was zo enthousiast. Als ik het nu verknalde zou het voor eeuwig in haar geheugen gegrift staan, en in die van alle anderen. De hele troonzaal zat vol met goden, nimfen, oceaniden en allemaal andere bovenmenselijke figuren. En ze keken niet vrolijk door mijn laatste actie. Sterker nog, ik denk dat ze allemaal zaten te wachten tot ik iets fout deed. Zelfs Hera zou dat niet erg vinden. Gelukkig zat mijn pak nog comfortabel, anders kwam ik helemaal gek. Uiteindelijk onthulden de deuren Persephone toen ze open gingen. Ik slikte onbehagelijk toen ik haar jurk zag. Ten opzichte van haar zag ik er weer verschrikkelijk uit, maar dat was niet de reden alleen waarom ik bijna van mijn stokje ging. De prijs van die jurk lag vast en zeker enorm hoog. Ik wreef met duimen tegen mijn vingers, mijn armen stevig langs mijn lichaam gedrukt. Uiteindelijk stak ik mijn hand naar haar uit om haar het trapje op te leiden richting het zogenaamde altaar. Ik luisterde maar met een half oor naar de priester, mijn blik te druk op Persephone gefocust en te zenuwachtig om helder na te kunnen denken. Mijn hoofd leek vol met watten te zitten. "Hades?" Ik schrok op uit mijn gedachten. "Ja?" Ik moest me inhouden om niet hysterisch in lachen uit te barsten, het was net als eerst maar toen was het Kore geweest. "Hades, neemt u aan tot uw wettige echtgenote: Kore - voortaan aan te spreken met Persephone, godin van de onderwereld - en bent u bereid alle plichten te vervullen die de wet aan de huwelijkse staat heeft verbonden? Wat is daarop uw antwoord?" Sprak hij nogmaals uit. Ik focuste kort op de priester voor ik mijn blik terug op haar vestigde. "Ja, ik wil."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Just say I do, I wanna marry you.. (again) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) Emptyzo aug 18, 2013 10:22 pm


Naast ons hield de priester een heel verhaal, maar ik kon alleen maar naar Hades blijven kijken. Hij zag er zo ontzettend chique uit in het pak dat hij droeg. En zijn blik bleef ook de hele tijd op mijn gezicht branden. De stem van Hades deed me uit mijn gedachtes ontwaken en ik keek naar de priester voor een moment. Toen ik mijn blik weer naar Hades liet afdwalen zag ik dat hij zijn best deed om een grinnik te onderdrukken, en ik glimlachte. "Hades, neemt u aan tot uw wettige echtgenote: Kore - voortaan aan te spreken met Persephone, godin van de onderwereld - en bent u bereid alle plichten te vervullen die de wet aan de huwelijkse staat heeft verbonden? Wat is daarop uw antwoord?" sprak de priester de plechtige woorden uit, en ik keek afwachtend naar Hades. Met zijn blik gefocust op mij sprak hij de woorden "Ja, ik wil." Ik grijnsde breed en wachtte tot de priester uitgepraat was aan mijn kant. ''Ja. Ja ik wil.'' zei ik en ik keek even kort naar de priester. ''Dan mag u naar de bruid kussen.'' sprak de priester eindelijk de verlossende woorden. Hades boog me voorzichtig naar me toe en en ik ging op de tippen van mijn tenen staan en duwde mijn lippen op de zijne, om mijn armen daarna om zijn nek heen te slaan. Toen onze lippen weer van elkaar scheidden keek ik hem met een lieve blik aan. ''Ik hou van je.'' fluisterde ik, net hoorbaar voor hem tussen al het geklap door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Just say I do, I wanna marry you.. (again) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) Emptyzo aug 18, 2013 10:31 pm


Nadat de priester de hele speech voor Persephone had gezegd, keek ik haar glimlachend aan. "Ja. Ja ik wil." Ze keek even naar de priester voor ze terug naar mij keek. "Dan mag u nu de bruid kussen." Ik boog me meteen zonder aarzelen naar haar toe om te doen wat hij gevraagd had, daar ging ik geen nee op zeggen. Ik merkte dat ze op haar tenen stond, ook al droeg ze opnieuw torenhoge hakken. Volgens mij waren het zelfs dezelfde, maar ik wist het niet zeker. Ze sloeg haar armen om mijn nek en ik legde mijn handen op haar wangen. Daarna stopte ik de kus, want ik wou het ook niet te lang laten doorgaan. Meteen voelde ik de zenuwen van me afglijden. Er steeg geklap uit de menigte op, meer dan de vorige keer. Waarschijnlijk omdat ze nu wisten hoe blij Persephone was. "Ik hou van je." Fluisterde ze en ik glimlachte. "Ik ook." Kort duwde ik mijn lippen op haar wang voordat ik de priester nog even bedankte en daarna een arm uitstak om haar naar haar ouders te begeleiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Just say I do, I wanna marry you.. (again) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) Emptyzo aug 18, 2013 10:41 pm


Hij glimlachte naar me na de kus. "Ik ook." zei hij en ik glimlachte nog breder als het kon. Hij duwde zijn lippen even op mijn wang, om me daarna zijn arm aan te bieden. Rustig pakte ik zijn arm vast en samen liepen we naar mijn ouders toe. ''Persephone!'' riep mijn moeder blij uit en ze gaf me een stevige knuffel. Ik grinnikte, het was raar om die naam uit mijn moeders mond te horen. ''Je ziet er zo gelukkig uit.'' zei ze en ze aaide me even over mijn wang. ''Dat ben ik ook.'' glimlachte ik en ik keek even naar Hades.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Just say I do, I wanna marry you.. (again) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) Emptyzo aug 18, 2013 10:58 pm


Demeter was nog enthousiaster dan ons, het was echt héél vreemd om te zien. "Je ziet er zo gelukkig uit." Ik snoof even en wisselde kort een blik met Zeus toen hij me aankeek. "Dat ben ik ook." Glimlachte Persephone als antwoord en ze keek me kort aan, waarop ik terug glimlachte en een arm om haar heen legde. "Dat is in ieder geval al één iets dat verschilt met vorige keer, hopelijk nog meer dingen."  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Just say I do, I wanna marry you.. (again) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) Emptyzo aug 18, 2013 11:04 pm


Hij glimlachte terug naar me en sloeg zijn arm rond mijn middel. "Dat is in ieder geval al één iets dat verschilt met vorige keer, hopelijk nog meer dingen." Ik grinnikte om zijn uitspraak. ''Zoals dat je dit keer ook mee kan dansen op die hippe muziek van mij en Hermes?'' grinnikte ik. Natuurlijk wist ik dat hij daar niet op doelde, maar dat maakte toch niet uit. Ik had alles in de hand, want hij zou me nooit dwingen om iets tegen mijn zin te doen. Ik drukte een kus op zijn wang en keek toen door de zaal. ''Ik ga me even mengen onder de mensen.'' zei ik toen ik Hermes zag, en maakte me los van Hades. Met een brede glimlach op mijn gezicht liep ik naar mijn beste vriend toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Just say I do, I wanna marry you.. (again) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) Emptyzo aug 18, 2013 11:14 pm

"Zoals dat je dit keer ook mee kan dansen op die hippe muziek van mij en Hermes?" Ik lachte luid bij haar voorstel, zo hard dat mijn hoofd zelfs achterin mijn nek lag. "Nee, ik weet dat je het graag wilt, maar nee. Ik ben te oud daarvoor." Zeus lachte mee. Ze drukte een kus op mijn wang. "Ik ga me even mengen onder de mensen." Sprak ze. Nog voor ik haar steviger beet kon nemen was ze al weg. Ik zuchtte toen ik alleen achter bleef met Demeter en Zeus. "Ontspan, Hermes zal niets doen." Probeerde Zeus me te sussen. "Zeker niet met al die mensen." Demeter wierp hem een vuile blik toe. Die woorden kalmeerden mijn gemoed pas, want het was de waarheid. Er waren te veel bekenden en deze gelegenheid was zeker niet het ideale moment om iets te proberen. Ze was net hertrouwd, wie maakt er nu avances bij een hertrouwde vrouw? Zeus liep weg om even met iemand anders te praten, waardoor ik nu enkel met Demeter achter bleef. Niemand kwam naar me toe, ze stoven allemaal op Kore af.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Just say I do, I wanna marry you.. (again) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) Emptyzo aug 18, 2013 11:37 pm


Mijn beste vriend had zijn armen al weer open geslagen en ik liet me er in vallen. ''Hee Hermes.'' zei ik vrolijk en hij streek een pluk haar uit mijn gezicht. ''Je ziet er nog mooier uit dan de eerste keer dat je trouwde. En ook een stuk gelukkiger.'' zei hij lachend en ik grinnikte. ''Gefeliciteerd.'' klonk het van verschillende hoeken, en iedereen bedankte ik terwijl Hermes rustig naast me bleef staan. ''Het is echt een drukte. Iedereen spreekt me aan in een keer.'' grinnikte ik en hij lachte zachtjes met me mee. ''Komt vast omdat je niet zo chagerijnig kijkt.'' plaagde hij me en ik lachte vrolijk. ''Ik ben ook een stuk gelukkiger nu. Ik wou met hem trouwen dit keer.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Just say I do, I wanna marry you.. (again) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) Emptyzo aug 18, 2013 11:48 pm

Ik bleef een beetje verveeld toe kijken, tot Demeter me plots aan mijn arm iets meer afzijdig trok. "Hades, ik wil niet dat je mijn dochter onder druk zet begrepen?" Ik fronste mijn wenkbrauwen. De lieve moeder waarmee ik de trouw had geregeld was zo snel weer weg als ze gekomen was. Ik deed mijn mond open om te protesteren. "Zwijg! Ik weet wat er vorige keer gebeurd is, ze heeft het me verteld. Als ze er niet klaar voor is moet je dat begrij-" Ik trok mijn arm met een ruk los. "Ik begrijp heel goed wat je suggereert Demeter en nee ik zal d'r niet dwingen als dat is wat je bedoelt. Het is niet mijn schuld dat jij je dochter niet goed opgevoed hebt." Ik wierp nog een laatste woedende blik op haar voor ik met een egaal gezicht richting de gang liep. "Als iedereen mij wil volgen naar de balzaal voor een korte receptie." Ik moest mijn stem verheffen om boven de menigte uit te klinken en ik hield mijn hand in de lucht om duidelijk zichtbaar te zijn voor iedereen. Daarna draaide ik me om en wachtte tot iedereen zou doen waar ik naar verzocht had.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Just say I do, I wanna marry you.. (again) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) Emptyma aug 19, 2013 12:10 am


Hermes grinnikte en gaf me een schouderklopje. ''Ik ben blij voor je Ko- Persephone.'' Ik grinnikte. ''Ja, je zal me nu Persephone noemen.'' lachte ik en ik keek even om me heen. "Als iedereen mij wil volgen naar de balzaal voor een korte receptie." hoorde ik opeens Hades zijn stem toeteren. Hermes bood me zijn arm aan maar ik schudde mijn hoofd. ''Ik loop even naar Hades. Ik zie je zo wel in de balzaal neem ik aan.'' glimlachte ik en ik liep naar Hades toe, die wachtte tot mensen naar hem luisterde. ''hee schat.'' glimlachte ik en ik keek even om me heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Just say I do, I wanna marry you.. (again) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) Emptyma aug 19, 2013 12:20 am

Met een verveelde blik wachtte ik tot de mensen aan kwamen schuifelen. Het duurde even, zelfs Persephone was er sneller en ik kon me onmogelijk voorstellen dat die trouwjurk comfortabel zat. "Hee schat," glimlachte ze en ik legde een hand op haar onderrug terwijl ik haar een stukje de andere richting op duwde, zodat mensen misschien meer aangespoord zouden worden. Uiteindelijk liep ik gewoon maar door, ze zouden toch wel volgen. Ik glimlachte naar haar. "Hmm." Murmelde ik binnensmonds, iet wat eigenlijk een begroeting had moeten zijn. Uiteindelijk kwamen we aan in de balzaal, waar er al glazen champagne klaar stonden. Ik liep er snel heen om op tijd een paar glazen te nemen voor ons. Terwijl de anderen zelf een glas namen, liep ik terug en reikte Persephone het glas aan. Nog voor ze een slok zou kunnen nemen draaide ik me om en verhief ik mijn stem weer. Ik tikte met mijn nagels tegen mijn eigen glas, die soepel in mijn linkerhand lag. Het werd stil in de zaal. "Mijn vrouw zou graag een toost uitbrengen." Stelde ik voor, waarna ik met een grijns naar haar keek en wachtte tot ze iets zou gaan zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Just say I do, I wanna marry you.. (again) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) Emptyma aug 19, 2013 12:32 am


Gelijk toen ik aan kwam gelopen legde hij zijn hand op mijn onderrug had neergelegd en duwde me een stukje de andere kant op. Braaf liet ik me leiden door hem en glimlachte rustig. Ik wist wel dat hij druk bezig was met het leiden van de menigte. Op een gegeven moment begon hij te lopen, en ik liep netjes met hem mee. "Hmm." murmelde hij met een glimlach, en ik wist dat hij het als een begroeting bedoelde. Midden in de balzaal liet hij me staan om champagne te pakken. Toen hij weer terug was gaf hij me een van de glazen die hij had gepakt, en met een glimlach pakte ik hem aan. Hij hief zijn glas op en tikte tegen het glas aan met zijn nagels. "Mijn vrouw zou graag een toost uitbrengen." zei hij toen, waarna mijn mond open viel. Geschokt keek ik naar Hades, die me met een grijns aan keek. ''Uhm. Natuurlijk.'' mompelde ik en ik keek naar de menigte met een glimlach. ''Ik ben zo blij dat ik nog een keer getrouwd ben, met dezelfde man. Ook al is Hades af en toe en knorrepot en hebben we onenigheid, ik hou met heel mijn ziel van hem, en ik mis hem elk moment dat ik in de Olympus zit.'' zei ik met een lief glimlachje, en een 'awh' ging door de zaal heen. ''Op ons.'' zei ik toen tegen Hades en ik hief mijn glas op, om de toost te bezegelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Just say I do, I wanna marry you.. (again) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) Emptyma aug 19, 2013 1:00 am


Ik zag haar verbouwereerd naar me kijken en ik glimlachte, tegelijk plagend en aanmoedigend. "Uhm. Natuurlijk." mompelde ze en ik wachtte tot ze ging spreken. Ik moest mijn best doen om niet meteen van mijn glas te drinken. "Ik ben zo blij dat ik nog een keer getrouwd ben, met dezelfde man. Ook al is Hades af en toe en knorrepot en hebben we onenigheid, ik hou met heel mijn ziel van hem, en ik mis hem elk moment dat ik in de Olympus zit." Ik lachte toen de menigte vertederd was door haar speech. "Wel ja, je hoefde me niet te missen als je indertijd besloten had om niet moeilijk te doen." Ik grinnikte. "Op ons." Ze hief haar glas op en ik stootte mijn glas er in een veel betekenend gebaar tegen aan. "Op ons." Ik drukte kort mijn lippen op de hare voor ik mijn glas naar mijn lippen bracht. 
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Just say I do, I wanna marry you.. (again) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) Emptyma aug 19, 2013 12:40 pm


Hij had zachtjes gelachen en keek toen weer naar me. "Wel ja, je hoefde me niet te missen als je indertijd besloten had om niet moeilijk te doen." zei hij grinnikend en ik gaf hem een duwtje. ''Op ons.'' zei hij terug en stootte zijn glas tegen de mijne aan. Zijn lippen plaatste hij op die van mij en ik kuste hem kort terug. ''Ik had je ook gemist ook al had ik je elke dag kunnen spreken.'' grinnikte ik toen en ik nam een slok van mijn champagne.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Just say I do, I wanna marry you.. (again) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) Emptyma aug 19, 2013 7:40 pm

"Ik had je ook gemist ook al had ik je elke dag kunnen spreken." Grinnikte ze en ik trok mijn wenkbrauwen op vanachter de rand van het glas, gretig drinkend van de alcohol. Wel spijtig dat ik straks wat moest minderen met de wijn als ik nog wou kunnen rijden. "Hoezo bezitterig." Ik grinnikte even en keek door de zaal. Er was echt heel veel volk. "Ik heb er trouwens deze keer voor gezorgd dat je naar mij zit aan tafel. Want als ik een gesprek op gang moet houden met donderwolk Poseidon.." Ik gebaarde even in de richting waar hij stond, zijn gezicht hing bijna tot op de grond. Enkel Amphitrite leek zich echt te vermaken. Ze babbelde er maar op door met haar glas in haar hand, terwijl hij met een verveelde blik voor zich uit staarde en waarschijnlijk niet eens meer luisterde naar zijn vrouw.  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Just say I do, I wanna marry you.. (again) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) Emptyma aug 19, 2013 7:49 pm


Hij trok zijn wenkbrauw op en ik keek hem grijnzend aan. "Hoezo bezitterig." zei hij grinnikend en zachtjes lachte ik met hem mee. "Ik heb er trouwens deze keer voor gezorgd dat je naar mij zit aan tafel. Want als ik een gesprek op gang moet houden met donderwolk Poseidon.." mompelde hij en hij gebaarde richting de chagerijnige man, en zijn vervelende vrouw. Ik glimlachte en knikte. ''Ik had ook niet anders van je verwacht. Zou raar zijn als we aan verschillende tafels zouden zitten niet waar? Ik bedoel, je snapt me wel toch?'' ratelde ik en ik nam nog maar een slok van mijn drinken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Just say I do, I wanna marry you.. (again) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) Emptyma aug 19, 2013 7:56 pm


Ze knikte begrijpend. "Ik had ook niet anders van je verwacht. Zou raar zijn als we aan verschillende tafels zouden zitten niet waar? Ik bedoel, je snapt me wel toch?" Ratelde ze aan een stuk door, waarna ze weer een slok dronk. Ik grinnikte. "Nee maar vorige keer zat je heel ver van me, weet je nog? Maar je zou toch niet gepraat hebben, dus ik miste niet echt iets denk ik." Ik lachte.  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Just say I do, I wanna marry you.. (again) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) Emptydi aug 20, 2013 12:21 am


Hij grinnikte vrolijk door mijn geratel. "Nee maar vorige keer zat je heel ver van me, weet je nog? Maar je zou toch niet gepraat hebben, dus ik miste niet echt iets denk ik." lachte hij en nu was het mijn beurt om te grinniken. ''Ja, vorige keer voelde ik er niet zo veel voor.'' grinnikte ik. ''Zullen we dan maar gaan zitten?'' opperde ik toen en ik lachte zachtjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Just say I do, I wanna marry you.. (again) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) Emptydi aug 20, 2013 12:30 am

"Ja, vorige keer voelde ik er niet zo veel voor." Ik glimlachte. Haar stem klonk zoals gewoonlijk hoog en vrolijk als ze giechelde. "Zullen we dan maar gaan zitten?" Stelde ze voor en ik knikte. Er was inmiddels al een tijdje voorbij gegaan, dus nu konden we wel al aan tafel gaan zitten om het voorgerecht te eten. "Als iedereen mij volgen wil naar de eetzaal." Dit maal volgden de gasten veel sneller. Ik draaide me nog even om. "Misschien kan je nu maar beter je avondjurk aan gaan trekken. Volgens mij past je jurk niet onder tafel." Grinnikte ik even waarna ik een blik op haar schoenen wierp. "Pas op bij de trappen." Daarna draaide ik me om zodat ik naar de eetzaal kon lopen.   
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Just say I do, I wanna marry you.. (again) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) Emptydi aug 20, 2013 1:15 am


Hij knikte bij mijn voorstel en ik wachtte tot hij me voor ging. "Als iedereen mij volgen wil naar de eetzaal." riep hij weer, en de gasten volgden hem al snel toen we samen naar de eetzaal liepen. "Misschien kan je nu maar beter je avondjurk aan gaan trekken. Volgens mij past je jurk niet onder tafel." Grinnikte hij, waarna hij even naar me schoenen keek, die toevallig onder mijn jurk vandaan piepten. "Pas op bij de trappen." zei hij toen en ik rolde glimlachend met mijn ogen. ''Komt goed. Tot zo lieverd.'' glimlachte ik en ik duwde mijn lippen op zijn wang. Gelijk draaide ik me om en maakte mijn weg naar mijn kamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Just say I do, I wanna marry you.. (again) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) Emptydi aug 20, 2013 1:33 am


"Komt goed. Tot zo lieverd." glimlachte ze en ze duwde haar lippen kort op mijn wang voor ze weg liep. Ik glimlachte nog even voor ik richting de eetzaal liep. Ik bleef aan tafel staan om te kijken of iedereen ging zitten op de juiste plaats. De bediendes kwamen gelijk rond met een fles wijn om iedereen te drinken aan te bieden voordat het voorgerecht aan tafel gebracht zou worden. Ik zag Hermes even rondlopen, duidelijk op zoek naar iets, en toen hij vlak bij Persephone's plaats stond hief hij het kaartje ernaast - toevallig het kaartje van Poseidon - op om die ergens anders te plaatsen. Hij was net van plan om te gaan zitten toen ik op hem af stapte. "Gij zit ginder." Sprak ik grof en gebaarde helemaal richting de andere kant van de tafel. Hij wierp me een vuile blik toe. "Helemaal daar? Sorry hoor, maar ik zit altijd naast Kore. Ik ben haar beste vriend." Ik klemde mijn kaken stevig op elkaar. "En nu zit mijn broer naast haar, begrepen?" Op dat moment vond Amphitrite net haar plaats en gebaarde naar Poseidon dat zijn plaats bij de hare was. Ze keken even naar de heisa gaande tussen ons. "Je hebt het gehoord, ik zit hier." Snauwde de zeegod om tussen beide te komen, en hij ging vrijwel meteen daarna zitten. Ik probeerde mijn grijns een beetje te onderdrukken toen ik Hermes zag wegstuiven en vervolgens Persephone zag binnenkomen. Ik gebaarde haar te gaan zitten door haar stoel als een echte heer achteruit te schuiven.  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Just say I do, I wanna marry you.. (again) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) Emptydi aug 20, 2013 7:36 pm


In mijn kamer had ik de jurk netjes in zo'n zak opgehangen zodat hij niet vies zou worden. Met een glimlach op mijn gezicht verwisselde ik de trouwjurk voor mijn avondjurk. Deze trouwjurk vond ik mooier dan mijn eerste, en hij zat beter. En hij was niet eens veel duurder dan mijn eerste jurk. Ik checkte of mijn haar en make-up nog goed zat, en tevreden liep ik toen naar de eetzaal. Ik zag net Hermes boos weg stormen toen ik binnen kwam, en ik vond Hades gelijk al midden in de zaal. Hij gebaarde me te komen zitten en schoof mijn stoel naar achter. Dankbaar glimlachte ik en liep ik naar hem toe. ''Hai lieverd.'' zei ik en ik duwde weer een kus op zijn wang voor ik ging zitten. Ik keek de tafel rond en zag mijn ouders zitten en poseidon met zijn vrouw, en nog een stel onbekenden. ''Waar is Hermes?'' vroeg ik aan Hades en ik keek hem vragend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Just say I do, I wanna marry you.. (again) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) Emptydi aug 20, 2013 8:14 pm

"Hai lieverd." Glimlachend kwam Persephone de zaal binnen lopen. Ze zag er nog mooier uit dan daarvoor. Ik vond deze jurk ook leuker, om eerlijk te zijn. De lichtroze tint deed haar huid zo mooi uitkomen. Ze duwde haar volle lippen weer eens op mijn kaak en ging toen zitten. Ik schoof de stoel terug naar voren. "Je ziet er betoverend uit." Ik nam plaats naast haar en gebaarde meteen naar de bediende die net langs kwam om eerst haar glas te vullen en daarna de glazen van de gasten voor ze de mijne vulden. Met gevouwen handen ondersteunde ik mijn kin. "Waar is Hermes?" Ik wisselde even een blik met Zeus. "Die zit ergens anders." Verklaarde ik simpel en mompelde even tegen een bediende dat het voorgerecht wel gebracht kon worden. "Wat vind je van de wijn trouwens?" Ik moedigde haar aan om te proeven zodat het gesprek over iets anders zou gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Just say I do, I wanna marry you.. (again) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) Emptydi aug 20, 2013 11:41 pm


Netjes schoof hij de stoel aan toen ik er in ging zitten. "Je ziet er betoverend uit." complimenteerde hij me en ging toen naast me zitten. Ik glimlachte en ging met mijn hand even langs mijn jurk. ''Dank je.'' Met zijn kin rustend op zijn kin gaf hij me antwoord, maar pas na een blik gedeeld te hebben met mijn vader. "Die zit ergens anders." zei hij, en voor ik ook maar iets kon vragen weer begon hij ergens anders over. "Wat vind je van de wijn trouwens?" vroeg hij en ik keek even verward. Ik nam mijn glas wijn op en nam er een slok van. ''Smaakt goed. Maar waarom zit Hermes ergens anders? Hij zit altijd bij me.'' vroeg ik weer en ik keek Hades rustig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Just say I do, I wanna marry you.. (again) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Just say I do, I wanna marry you.. (again)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: