Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 Just say I do, I wanna marry you.. (again)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 2 Emptydi aug 20, 2013 11:53 pm


Ze glimlachte om mijn complimentje en bedankte me ervoor. Daarna ging ze de wijn proeven en verwachtingsvol keek ik naar haar, curieus naar haar mening. "Smaakt goed. Maar waarom zit Hermes ergens anders? Hij zit altijd bij me." Vroeg ze, opnieuw. "Omdat Poseidon nu naast jou zit, hij is familie, en het is trouwens heel erg onbeleefd om dit zomaar hier aan tafel te discussiëren." Siste ik tussen mijn op elkaar geklemde kaken door, om zo stil mogelijk te zijn maar toch met een beslissende toon te praten. "Vind je het echt goed?" Ging ik daarna door met een poeslief stemmetje, en proefde ook even zoals echte wijnkenners dat doen. "Ik heb hem speciaal voor jou laten kiezen." Dionysos gaf al te kennen dat de wijn goed was door gretig naar de bediendes te gebaren dat hij meer wou. Hij stak zijn duimen goedkeurend in de lucht toen hij me kijken zag. Daarna ging hij weer door in zijn gesprek met Poseidon, maar ik wist dat ze allebei met een half oor naar ons gesprek zaten te luisteren. Net als Zeus en Demeter die deden alsof ze met elkaar aan het praten waren, maar stiekem zag ik hen toch nu en dan eens kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 2 Emptywo aug 21, 2013 12:12 am


"Omdat Poseidon nu naast jou zit, hij is familie, en het is trouwens heel erg onbeleefd om dit zomaar hier aan tafel te discussiëren." zei hij tussen zijn lippen door, en ik merkte dat hij er niet over wou praten. Toen ik even over mijn schouder naar de rest van de tafel keek, zag ik dat ze allemaal half meeluisterde met ons gesprek. Ik boog me naar Hades zijn oor toe om hem in te fluisteren. ''Ik denk dat we dit later dan nog moeten bespreken. Hades is mijn vriend en ik zit liever naast een vriend dan naast familie waar ik het niet op heb. Hermes is ook familie.'' fluisterde ik in zijn oor en ging toen weer recht zitten. "Vind je het echt goed?" vroeg hij toen met een poeslief stemmetje over de wijn. Zelf proefde hij ook van de wijn en ik knikte rustig. ''Ja, het smaakt goed.'' "Ik heb hem speciaal voor jou laten kiezen." zei hij en ik glimlachte. ''Dat is lief.'' zei ik en ik gaf hem een korte kus op zijn lippen. De bediendes kwamen binnen gelopen en serveerden het voorgerecht. ''Mmh..'' mompelde ik en ik keek naar wat er allemaal op mijn bord lag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 2 Emptywo aug 21, 2013 12:22 am


Ik keek haar met een serieuze blik aan, een blik die zei dat het nu wel welletjes was. Mijn woorden waren nu echt wel beslissend geweest. Ze boog zich voorover om iets in mijn oor te fluisteren. "Ik denk dat we dit later dan nog moeten bespreken. Hermes is mijn vriend en ik zit liever naast een vriend dan naast familie waar ik het niet op heb. Hermes is ook familie." Ze boog zich weer naar achteren en voor de rest staarde ik maar met een misnoegde blik naar mijn glas wijn. "Ja het smaakt goed." Zei ze om verder terug op het gesprek over de wijn te komen. "Dat is lief." Ze boog zich weer voorover maar dit maar om me op de lippen te kussen. Ik zoende met haar mee, voor het korte moment dat de kus duurde dan toch. Op dat moment kwamen de bediendes binnen om het voorgerecht aan iedereen te serveren. Ik zag hoe Persephone keek naar haar bord. "Het zijn langoustines. Vind je die niet lekker?" Ook Poseidon en Amphitrite zag ik een paar vieze blikken trekken op de borden om hen heen. Zelf hadden ze nog geen bord voor hun neus gekregen. "Die van jullie komt zo," opperde ik. "Een vlees alternatief. Hert." Ik wist dat ze totaal niet gesteld waren op het eten van vis en zeedieren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 2 Emptywo aug 21, 2013 12:26 am


"Het zijn langoustines. Vind je die niet lekker?" Vroeg Hades en ik keek naar hem op. Hij had vast mijn blik opgemerkt en ik glimlachte even. "Die van jullie komt zo, Een vlees alternatief. Hert." sprak hij tegen Poseidon en Amphitrite. ''Ik heb ze om heel eerlijk te zijn nog nooit gehad. Op de Olympus eten we bijna alleen maar vlees. Dus ik weet niet of ik ze lekker vind.'' antwoordde ik Hades toen maar. ''Maar ze zien er wel raar uit.'' grinnikte ik zachtjes en ik keek weer even naar mijn bord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 2 Emptywo aug 21, 2013 12:34 am


"Ik heb ze om heel eerlijk te zijn nog nooit gehad." Gaf ze eerlijk toe en ik glimlachte waarna ik even een blik op Demeter en Zeus wierp die allebei hun schouders ophaalden. Ik wist wel dat zij dit al gegeten hadden. "Op de Olympus eten we bijna alleen maar vlees. Dus ik weet niet of ik ze lekker vind. Maar ze zien er wel raar uit." Ik grinnikte zachtjes met haar mee en hief mijn handen toen maar op om haar voorzichtig te helpen. "Wel ja, komt omdat ze hun schaal nog hebben." Ik brak de kop en de staart van het ding af en zorgde er voor dat het klaar was om op te eten. "Proef even voor ik de rest ook doe. Tenzij je zelf proberen wilt.." Ik glimlachte even.  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 2 Emptywo aug 21, 2013 12:39 am


Hij grinnikte ook zachtjes, maar bracht toen zijn handen naar mijn bord. "Wel ja, komt omdat ze hun schaal nog hebben." zei hij. Rustig pakte hij een van de beesten op en brak de kop er af, en daarna de staart. Hij legde hem weer neer op het bord en ik keek hem even aan. "Proef even voor ik de rest ook doe. Tenzij je zelf proberen wilt.." zei hij en hij glimlachte even. Ik knikte en pakte het beest op, waarna ik er voorzichtig mijn tanden in zat. De smaak die er aan vast zat was raar, maar het was niet vies. Ik kon het nou ook niet lekker noemen, maar het was te eten. Ik glimlachte als teken dat het oké was en at rustig de rest van het beestje op. ''Ik probeer de rest zelf wel.'' glimlachte ik toen en pakte een andere op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 2 Emptywo aug 21, 2013 12:44 am


Ik wachtte even haar reactie af en inspecteerde haar gezicht toen ze het ding opnam met haar vingers en haar tanden erin zette. Ik glimlachte toen ze geen vieze gezichten trok, gelukkig. Ondertussen was het eten van Poseidon en Amphitrite al geserveerd en waren zij nu ook aan het eten. Persephone glimlachte: "Ik probeer de rest zelf wel." Ik draaide me naar mijn eigen bord en begon de langoustines daar één voor één van hun schaal te ontdoen zodat ik ze allemaal gemakkelijker kon opeten en niet telkens mijn bestek moest neerleggen. Af en toe dronk ik een slokje wijn en keek ik even in haar richting om te zien of ze aan het klungelen geslagen was of niet. "Is het lekker?"  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 2 Emptywo aug 21, 2013 8:21 pm


Hades draaide zich weer naar zijn eigen bord en begon de beestjes op zijn eigen bord te ontleden. Rustig keek ik af wat hij deed, en deed precies na wat hij deed. Toen ik hem klaar had gemaakt at ik er rustig van, kijkend naar alle mensen die er waren. Het waren er weer ontzettend veel, en ze hadden het naar hun zin. Ik nam een slokje van mijn wijn terwijl ik naar de andere drie langoustines keek en twijfelde of ik ze allemaal op wou eten. "Is het lekker?" vroeg Hades opeens naast me en ik draaide me een beetje naar hem toe. ''Ik kan niet zeggen dat het mijn favoriete eten is.'' bekende ik fluisterend. ''Maar het is niet vies.'' grinnikte ik en ik pakte nog een beestje op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 2 Emptydo aug 22, 2013 12:26 am

Ik peuzelde met een overgrote glimlach mijn voorgerecht op. Het was werkelijk heerlijk, en dat mocht wel want ik had heel wat geld moeten neerleggen om al het eten voor de gasten te voorzien. "Ik kan niet zeggen dat het mijn favoriete eten is." Bekende ze toen ik vroeg wat ze er van vond. Ze sprak zo stil dat het leek alsof ze niet wou dat iemand haar hoorde praten over wat ze echt vond. "Maar het is niet vies." Ik glimlachte en moest er ook even om grinniken. Uiteindelijk had ik alles opgegeten, om mijn bord daarna leeg achter te laten. "Hopelijk lust je dan kreeft." Poseidon keek op van zijn bord en staarde me aan. "Heb je ook kreeft?!" Ik lachte een beetje schaapachtig en deed alsof ik er niets aan kon doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 2 Emptydo aug 22, 2013 12:40 am


Hij glimlachte vrolijk naar me, en grinnikte daarna zachtjes om mijn uitspraak. "Hopelijk lust je dan kreeft." zei hij en ik keek naar zijn bord, dat helemaal leeg was. Ik had al besloten om de rest te laten liggen. "Heb je ook kreeft?!" riep Poseidon verontwaardigd uit, en Hades haalde met een schaapachtig glimlachje zijn schouders op. ''Ik ben dol op kreeft.'' glimlachte ik toen en keek even naar Poseidon. ''Kom op, je overleefd het wel, jij hoeft er niet van te eten, niet waar Poseidon?'' zei ik toen met een glimlach. ''Of was het vlees soms niet lekker wat Hades voor je geregeld heeft, speciaal voor jullie?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 2 Emptydo aug 22, 2013 12:49 am


Ik wierp een korte blik op haar bord en zag dat er nog restjes lagen. Dus, hoewel ik eigenlijk nog zou moeten plaats houden voor alle andere overheerlijke gangen, nam ik haar bord en begon met de rest van de langoustines op te eten. "Ik ben dol op kreeft." Glimlachte ze kort voor ze ook naar Poseidon keek. "Kom op, je overleefd het wel, jij hoeft er niet van te eten, niet waar Poseidon? Of was het vlees soms niet lekker wat Hades voor je geregeld heeft, speciaal voor jullie?" Hij wou er net iets tegen inbrengen toen ik me er al weer in moeide. "Neen, ze eten geen vis omdat het een soort van familie van ze is.." Ik wist het met moeite tussen het kauwen door uit te kramen. "Het is mijn volk!" Antwoordde Poseidon ferm, geen woord sprekend over het vlees. "Het is net alsof je goden zou eten, of doden ook al is daar geen vlees aan." Ik trok mijn wenkbrauwen op naar Seph en gaf toen het laatste lege bord mee aan een bediende zodat ze het hoofdgerecht konden komen brengen. "Ik heb maar drie gangen voor ons tweeën geregeld omdat we nog in de auto moeten zitten. Ik weet niet of het ook jou betreft, maar ik kan soms wel eens misselijk worden als ik heel erg veel eet."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 2 Emptydo aug 22, 2013 12:59 am


hades pakte mijn bord voor mijn neus weg, en toen ik keek wat hij er mee van plan was zag ik al snel dat hij had besloten de rest van de langoustines op te eten. "Neen, ze eten geen vis omdat het een soort van familie van ze is.." murmelde hij tussen het kauwen door, Poseidon net voor met spreken. "Het is mijn volk!" antwoordde Poseidon ferm en ik moest de neiging om met mijn ogen te rollen onderdrukken. "Het is net alsof je goden zou eten, of doden ook al is daar geen vlees aan." Ik grinnikte en haalde mijn schouders op. ''ach, het is maar hoe je het wil zien. Ik geniet wel zo nu en dan van een lekker stukje vis. Maar die ruiken ook beter dan doden.'' antwoordde ik Poseidon droog. "Ik heb maar drie gangen voor ons tweeën geregeld omdat we nog in de auto moeten zitten. Ik weet niet of het ook jou betreft, maar ik kan soms wel eens misselijk worden als ik heel erg veel eet." kwam Hades er toen tussen door en ik glimlachte. ''Ik vind het prima. Ik ben überhaupt niet zo'n grote eter.'' glimlachte ik en fronsde toen even. ''en hoeveel gangen zijn er dan eigenlijk?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 2 Emptydo aug 22, 2013 1:07 am


"Ach, het is maar hoe je het wilt zien." Grinnikte ze. "Ik geniet wel zo nu en dan van een lekker stukje vis. Maar die ruiken ook beter dan doden." Ik lachte en haalde mijn neus op. "Eigenlijk vind ik doden beter ruiken, persoonlijke mening." Mompelde ik er vlug tussen in en grijnsde naar Poseidon, hij moest er best om lachen. Ik lachte met hem mee. Wijn deed wonderen, zijn slechte humeur was helemaal weg. "Ik vind het prima. Ik ben überhaupt niet zo'n grote eter." Antwoordde ze en ik knikte. "En hoeveel gangen zijn er dan eigenlijk?" Vroeg ze. "Vijf. Nog soep erbij en een ander soort dessert." Op dat moment werd de kreeft gebracht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 2 Emptydo aug 22, 2013 1:11 am


"Eigenlijk vind ik doden beter ruiken, persoonlijke mening." mompelde Hades, en hij lachte even samen met Poseidon. ''Dat komt misschien omdat jij er al eeuwen tussen zit, en ik nog niet zo lang. En jij trouwens ook zo goed als non stop.'' grinnikte als luchtige opmerking. "Vijf. Nog soep erbij en een ander soort dessert." gaf hij ten antwoord op mijn vraag en ik knikte op mijn beurt. Ik keek naar de kreeft die binnen gebracht werd, en degene die voor mijn neus werd neergezet was niet heel klein. Ik glimlachte en keek even naar Hades. ''Als we klaar zijn met eten, wat gaat er dan eigenlijk gebeuren?'' vroeg ik nieuwschierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 2 Emptydo aug 22, 2013 1:16 am


"Dat komt misschien omdat jij er al eeuwen tussen zit, en ik nog niet zo lang. En jij trouwens ook zo goed als non stop." Ik knikte en gaf haar gelijk. "Als we klaar zijn met eten, wat gaat er dan eigenlijk gebeuren?" Vroeg ze plots toen de borden voor ons neergezet waren en onze wijnglazen weer bijgevuld werden. "Nog een beetje dansen waarschijnlijk. De gasten blijven in ieder geval overnachten hier, als ze willen. Wij vertrekken ergens later in de nacht." Ik nam mijn tweede paar bestek op en ging ten aanval. "En dan gaan we met de auto naar dat eiland en dan zien we wel, zeker?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 2 Emptydo aug 22, 2013 1:25 am


Onze wijnglazen werden ook weer bij gevuld, die van mij was nog niet eens voor de helft leeg. "Nog een beetje dansen waarschijnlijk. De gasten blijven in ieder geval overnachten hier, als ze willen. Wij vertrekken ergens later in de nacht." antwoordde hij. Ondertussen had Hades zijn bestek al opgepakt en zijn kreeft aangevallen. "En dan gaan we met de auto naar dat eiland en dan zien we wel, zeker?" vroeg hij en ik knikte. Rustig pakte ik mijn bestek op en begon aan mijn kreeft. ''Dansen lijkt me wel leuk. En het eiland is echt prachtig. Zonnig, zand, strand, alles zit er aan.'' zei ik opgetogen. Ik nam een hap en genietend sloot ik even mijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 2 Emptydo aug 22, 2013 1:32 am


Ze begon ook te eten en stiekem hoopte ik dat ze het echt lekker vond, anders ging er zo veel eten verspild. "Dansen lijkt me wel leuk." Zei ze en ik kauwde rustig verder. "En het eiland is echt prachtig. Zonnig, zand, strand, alles zit er aan." Ik glimlachte en wachtte haar reactie even af terwijl ik nog een hapje nam. "En je moeder had me verteld dat het verblijf daar al geregeld is." Verzekerde ik haar, maar ik dacht dat ze dat zelf wel wist. "Ik hoop dat het echt zo mooi is."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 2 Emptydo aug 22, 2013 1:38 am


Hades had een glimlach op zijn gezicht toen ik even naar hem keek. "En je moeder had me verteld dat het verblijf daar al geregeld is." zei hij en ik knikte. "Ik hoop dat het echt zo mooi is." Ik glimlachte en slikte een van mijn happen door, om daarna even een slok wijn te nemen. ''Het is er echt heel erg mooi. Als ik de foto's tenminste mag geloven.'' glimlachte ik. ''En de kreeft is echt heerlijk!'' zei ik toen verrukt waarna ik hem vrolijk aan keek. Toen ik op keek zag ik net Hermes langs lopen en ik glimlachte even naar hem, wat een vriendelijke glimlach van zijn kant op leverde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 2 Emptydo aug 22, 2013 1:44 am


"Het is echt heel erg mooi." Glimlachte ze nadat ze een slokje van haar wijn genomen had. "Als ik de foto's tenminste mag geloven. En de kreeft is echt heerlijk!" Zei ze verrukt. Ik grinnikte. "Ik ben blij." Waarna ik een kusje drukte op haar wang en toen snel door at. Toen mijn bord leeg gegeten was stond ik op en excuseerde mezelf. "Ik ben zo terug, ik moet even naar het toilet." Ik draaide me om en liep die richting uit om even later terug te komen.
 
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 2 Emptydo aug 22, 2013 1:49 am


Hij grinnikte vrolijk en het klonk geweldig. "Ik ben blij." zei hij en duwde een kus op mijn wang. Ik glimlachte en keek hem even lief aan. Snel at hij toen weer verder van zijn kreeft, ik daarentegen at op mijn dooie gemakje verder. "Ik ben zo terug, ik moet even naar het toilet." deelde hij mee en ik knikte. Hermes zag blijkbaar zijn kans schoon, want nog geen halve minuut later zat hij op Hades zijn plek. ''Hermes!'' begroette ik hem vrolijk en hij knuffelde me even. ''Zo vervelend dat ik niet aan deze tafel zit.'' mopperde hij en ik grinnikte even. ''Ik kan er niks aan doen. Het is maar voor een avond, ik zie je zo weer bij het dansen toch.'' glimlachte ik en hij knikte. ''Bewaar je dan wel een dansje voor me?'' vroeg hij en ik knikte op mijn beurt. ''Ga nu maar naar je eigen plek, Hades komt er weer aan.'' raadde ik hem aan, en vluchtig stond hij op om zich snel uit de voeten te maken. Ik glimlachte lief naar Hades en nam toen weer een slok van mijn wijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 2 Emptydo aug 22, 2013 1:58 am

Ik wierp nog even een blik op Hermes, die ik in de verte nog weg zag lopen, en had wel een vermoeden dat hij net op mijn plek gezeten had. Ik bleef even rechtstaan met mijn ogen nauw samengeknepen, waarna ik toch wel weer neer ging zitten. Maar ik hield hem wel nog in de gaten. Daarna kruiste mijn blik even met die van Persephone, waarop ze vriendelijk naar me glimlachte en een slokje nam van haar glas wijn. "Heb ik veel gemist?" Vroeg ik.
 
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 2 Emptydo aug 22, 2013 10:23 am


Ik zag wel dat Hermes met een dodelijke blik Hermes had nagekeken, en ik hoopte dat mijn glimlach hem zou laten merken dat er niks aan de hand was. "Heb ik veel gemist?" vroeg hij aan me terwijl hij weer naast me kwam zitten en ik schudde mijn hoofd. ''Nee hoor. Hermes is alleen even gedag komen zeggen.'' antwoordde ik rustig en ik nam mijn laatste hap van de kreeft. In mijn ooghoeken zag ik mijn vader een beetje knikken, en ik trok mijn wenkbrauw kort op. Weer pakte ik mijn glas op, om de rest van de wijn op te drinken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 2 Emptyvr aug 23, 2013 12:12 am

"Nee hoor. Hermes is alleen even gedag komen zeggen." Antwoordde Persephone me rustig en ik glimlachte, dat was wel een geruststelling in ieder geval. Ik dronk rustig mijn wijn op en leunde weer naar achteren in de stoel toen ze de borden weg haalden en het dessert kwamen brengen. Een gigantische bruidstaart natuurlijk. Meteen stond ik recht en nam het grote mes aan die één van de bediendes me aanreikte. "Zullen we samen de taart aansnijden, mijn lief?" Ik grijnsde mijn meest betoverende glimlach voor haar.
 
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 2 Emptyvr aug 23, 2013 12:23 am


Hij glimlachte als teken dat hij het had gehoord, en ging toen met een gerustgestelde blik in zijn stoel hangen. als routine werden de borden weg gehaald, en kwamen een aantal bediendes met een reuzachtige taart naar binnen gereden. Hades stond al naast zijn stoel terwijl ik met open mond naar de prachtige taart keek. "Zullen we samen de taart aansnijden, mijn lief?" vroeg hij met een betoverende glimlach en ik knikte. ''Dat hebben we de vorige keer niet eens gedaan.'' mompelde ik, net niet met stomheid geslagen. ik kwam overeind en legde mijn servet op tafel neer. Ik ging bij Hades staan, die achter me ging staan en zijn armen om de mijne heen legde. Toen ik iets op keek kon ik zijn gezicht zien en glimlachte liefelijk naar hem. Ik legde mijn handen om het handvat van het mes heen, en wachtte tot Hades ook klaar was om te snijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 2 Emptyvr aug 23, 2013 12:37 am


"Dat hebben we de vorige keer niet eens gedaan." Mompelde ze verrast en ik grinnikte. "Wel ja, vroeger is niet nu.." Het duurde haar even voor ze overeind kwam, maar uiteindelijk stond ze naast me en ik maakte wat plaats zodat ze voor me kon gaan staan en ik mijn armen over de hare kon leggen. Toen ze haar vingers om het handvat sloot, legde ik de mijne precies zo over de hare heen en bracht het mes dichter naar de taart. Ik glimlachte kort terug en bewoog toen met haar mee naar beneden om de lekkere vulling van de taart te onthullen als we er samen in sneden. We sneden natuurlijk nog op een plekje dicht bij de vorige snee, om er een mooi stuk taart uit te halen. Ik nam de taartschepper op en schoof het onder de cake zodat ik het op een bord kon leggen. Ik hoorde de mensen enthousiast applaudisseren. Daarna sneed ik nog een stukje af voor mezelf en ging weer zitten, de anderen werden van taart bezorgd door de bediendes. Er werd ook een dessertwijn geserveerd, die heerlijk zoet was. Perfect voor bij chocolade. "Hmmm, chocotaart." Mompelde ik tevreden.
 
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Just say I do, I wanna marry you.. (again)
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: