Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 Just say I do, I wanna marry you.. (again)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 4 Emptyma aug 26, 2013 12:55 am


Ik staarde kort naar het tijdschrift dat ze vast had en draaide me met een zucht van haar weg. Het was haar taak nu om te kiezen of ze met mij wou praten over de hele kwestie. Gelukkig keek ze op uit haar magazine, het ging haar dus echt aan. Vrouwen. "Je had het er weer eens over over hoe ongeduldig je wel niet bent en dat je dat niet trekt omdat je zogenaamd een man bent. En toen liep je daar weer over te zaniken en over dat je bejaard zou zijn en impotent zou raken. En dat je liever dus wil dat ik mijn gevoelens op zij zet om jou je zin te geven, wat o god wat erg als je nog een week droog zou staan." Ze verborg zich terug achter haar tijdschrift maar ik merkte dat ze boos was. "Ik kan me het stuk van jouw gevoelens niet meer herinneren, maar het zal wel zeker.." Ik smeet het stuur abrupt opzij toen ik pas laat merkte dat we een bocht in reden. We draaiden mee met de weg. "Ik spreek de waarheid als ik dronken ben." Ik wachtte even tot de bocht voorbij was en we weer op een recht stuk weg reden. "Dus ik ga geen sorry zeggen om mijn persoonlijke mening, als je dat denkt, maar wel omdat jij het niet met me eens bent. Ik wil gewoon wat elke man wilt en ik ga er niet nog een eeuw op wachten. Dus je hebt 100 jaar, 50 keer dat je bij mij bent de kans. Wat ik daarna doe.." Mijn stem stierf weg en ik zweeg even ongemakkelijk. Daarna voegde ik er nog snel aan toe: "Maar je had het net over een weekje nog, dus komt er daarna eindelijk schot in de zaak?" Ik grijnsde breed zonder mijn tanden te ontblootten.
 
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 4 Emptyma aug 26, 2013 1:07 am


"Ik kan me het stuk van jouw gevoelens niet meer herinneren, maar het zal wel zeker.." zei hij en hij gooide zo abrupt het stuur om dat ik mezelf nog maar net kon opvangen, wou ik niet tegen het raam knallen met mijn hoofd. "Ik spreek de waarheid als ik dronken ben." Even was hij stil zodat hij zich kon concentreren op de weg en ik rolde weer met mijn ogen. "Dus ik ga geen sorry zeggen om mijn persoonlijke mening, als je dat denkt, maar wel omdat jij het niet met me eens bent. Ik wil gewoon wat elke man wilt en ik ga er niet nog een eeuw op wachten. Dus je hebt 100 jaar, 50 keer dat je bij mij bent de kans. Wat ik daarna doe.." zei hij en op een ongemakkelijke manier liet hij een stilte vallen. Ik draaide mijn hoofd met een ruk om en keek hem met ogen die vuur konden spuwen aan. ''dan wat? Wat ga je dan doen Hades? Hou je dan op met jezelf een handje helpen en nodig je een andere vrouw uit voor een gezellig avondje op je kamer? Nou? Wat ga je dan doen Hades.'' siste ik en ik keek hem pissig aan. "Maar je had het net over een weekje nog, dus komt er daarna eindelijk schot in de zaak?" zei hij, en ik moest mezelf in bedwang houden om niet die stomme grijns van zijn smoel te slaan. ''Dat was er geweest als je je niet als een ezel had gedragen vanavond. Kan ik die leuke lingeriesetjes nog mooi in de tas laten, die gaan we toch niet nodig hebben meer.'' siste ik. ''Zwijn.'' mompelde ik er nog achter aan en ik pakte mijn tijdschrift weer op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 4 Emptyma aug 26, 2013 1:21 am


Ik had haar echt kwaad gemaakt en ze nuttigde de eerste stilte al meteen om iets terug te kaatsen. "dan wat? Wat ga je dan doen Hades? Hou je dan op met jezelf een handje helpen en nodig je een andere vrouw uit voor een gezellig avondje op je kamer? Nou? Wat ga je dan doen Hades." Siste ze met ogen die vuur spuwden. Ik haalde mijn schouders op en probeerde te doen alsof het me totaal niets uitmaakte. "Ja, misschien wel, misschien niet. Wie weet, het zijn toch zaken voor later." Ik duwde het gaspedaal weer in zodat we er sneller zouden zijn. Hoe eerder ik weg kon uit deze auto hoe beter. "Dat was er geweest als je je niet als een ezel had gedragen vanavond. Kan ik die leuke lingeriesetjes nog mooi in de tas laten, die gaan we toch niet nodig hebben meer." Siste ze en nam haar tijdschrift weer. "Zwijn." "Je bent er zogezegd altijd net klaar voor als ik er opmerkingen over maak. Ik geloof het allemaal niet meer en ik snap totaal niet wat je probleem is. Als ik echt van iemand hou wil ik het liefst zo snel mogelijk dat bewijzen, voor ik er de kans niet meer toe heb. Leuce ging dood nog voor ik er de kans toe had." Ik wreef even langs mijn kin en hield toen weer met beide handen mijn stuur vast. "Echt, wat is er mis met je. Zeg het. Of ligt het aan mij? Ik heb al gezegd dat ik het rustig ging doen voor je eerste keer, maar hoe langer je wacht hoe moeilijker het wordt. Ik ben seksueel gefrustreerd, oké?" Beet ik haar toe.
 
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 4 Emptywo aug 28, 2013 9:07 pm


"Ja, misschien wel, misschien niet. Wie weet, het zijn toch zaken voor later." zei hij kalm, althans zo probeerde hij over te komen. Ik voelde dat de auto nog sneller ging dan net en maakte daar uit op dat hij gefrustreerd raakte. "Je bent er zogezegd altijd net klaar voor als ik er opmerkingen over maak. Ik geloof het allemaal niet meer en ik snap totaal niet wat je probleem is. Als ik echt van iemand hou wil ik het liefst zo snel mogelijk dat bewijzen, voor ik er de kans niet meer toe heb. Leuce ging dood nog voor ik er de kans toe had." Boos keek ik naar hem, maar voor ik iets kan antwoorden praatte hij al weer verder. "Echt, wat is er mis met je. Zeg het. Of ligt het aan mij? Ik heb al gezegd dat ik het rustig ging doen voor je eerste keer, maar hoe langer je wacht hoe moeilijker het wordt. Ik ben seksueel gefrustreerd, oké?" Ik keek hem afwachtend aan. ''O je bent klaar met praten?'' zei ik toen sarcastisch en schudde mijn hoofd. ''Misschien had je moeten leren van Leuce dat je vrouwen niet naar de onderwereld moet ontvoeren.'' siste ik en ik keek even uit het raam. ''Je bent gewoon nooit over haar heen gekomen. Ik ben alleen maar een vervangster voor haar.'' mompelde ik. ''En je kunt ook op andere manieren bewijzen dat je van iemand houdt. Seks is niet alles weet je, je kunt bijvoorbeeld ook eens ophouden met overal een probleem van maken, excuses aanbieden na een ruzie of andere simpele dingen.'' siste ik toen en ik zuchtte even gefrustreerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 4 Emptywo aug 28, 2013 9:21 pm


Een poosje zei ze niets. De stilste spoelde als een kalme golf over me heen, eindelijk, rust. Ik dacht dat ik haar eindelijk het zwijgen had kunnen opleggen, maar uit mijn ooghoeken zag ik haar kijken. En het stoorde mij, dus keek ik haar aan. Mijn handen lagen nog steeds op het stuur. "Oh je bent klaar met praten?" Volgens mij deed ze gewoon expres alsof ze verveeld was, om me enkel meer te irriteren. Het werkte. "Misschien had je moeten leren van Leuce dat je vrouwen niet naar de onderwereld moet ontvoeren." Ik staarde weer voor me uit, mijn handen krulden zich strakker om het wiel heen waardoor mijn knokkels wit wegtrokken. Ik klemde mijn tanden op elkaar. "Je bent gewoon nooit over haar heen gekomen. Ik ben alleen maar een vervangster voor haar. En je kunt ook op andere manieren bewijzen dat je van iemand houdt. Seks is niet alles weet je, je kunt bijvoorbeeld ook eens ophouden met overal een probleem van maken, excuses aanbieden na een ruzie of andere simpele dingen." Mompelde ze. Ik duwde het gaspedaal abrupt in en voelde mijn gordel aanspannen toen we piepend tot stilstand kwamen. In mijn achteruitkijkspiegel kon ik de bandsporen zien. Ik klikte mezelf los. "Je bent een rotkind, weet je dat." Woedend sloeg ik de deur achter me dicht, de autosleutels nam ik met me mee.
 
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 4 Emptywo aug 28, 2013 11:14 pm


Heel erg abrupt trapte hij op de rem, en als ik geen gordel om had gehad dan had ik nu ergens een paar honderd meter verder op op straat gelegen. "Je bent een rotkind, weet je dat." zei hij en hij klikte zich los uit zijn gordel. Woedend kwam hij overeind en sloeg de deur achter zich dicht toen. Mijn mond viel open en pissig maakte ik me ook los uit mijn gordel, om uit de auto te stappen. Ik zag hem boos een eindje weg staan en keek hem aan. ''Ik ben een rotkind? Jij begint je als klein kind te gedragen elke keer als je je zin niet krijgt, of als je iets niet bevalt!'' riep ik woedend naar hem. Hier stonden we dan met zijn tweeën in op een donkere weg, in mijn avondjurk op blote voeten bij de auto, en Hades in zijn nette pak een eind verderop. ''Weet je wat? Ik ben er klaar mee. Ga maar lekker in je eentje naar het eiland, ik lóóp wel terug naar het kasteel. Al duurt het weken.'' zei ik en ik sloeg de deur toen met een klap dicht, om weg te lopen uit de richting waar we vandaan kwamen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 4 Emptywo aug 28, 2013 11:27 pm


Boos stampte ik voort een eindje verder van de auto vandaan. Al was het maar om even van haar verlost te zijn, ik kon gewoon niet tegen der gezeur. "Ik ben een rotkind?" Hoorde ik haar overstuur terugschreeuwen. Ik stopte met lopen en probeerde bij zinnen te komen. "Jij begint je als klein kind te gedragen elke keer als je je zin niet krijgt, of als je iets niet bevalt!" "Ik?! Volgens mij vergis je mij met jezelf, meisje." Siste ik. Even zwegen we en keken we elkaar gewoon droog aan. "Weet je wat? Ik ben er klaar mee. Ga maar lekker in je eentje naar het eiland, ik lóóp wel terug naar het kasteel. Al duurt het weken." Ze draaide zich om en liep weg op blote voeten in haar avondjurk. Ik rolde met mijn ogen en zweeg, benieuwd hoe ver ze zou geraken.
 
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 4 Emptywo aug 28, 2013 11:59 pm


Hij had niet eens een protest op mijn beslissing, dus liep ik stevig door. Op een gegeven moment pakte ik mijn mobiel uit mijn bh en zocht het nummer van Hermes op. ''Hermes? Ben je nog op het kasteel?'' vroeg ik en ik ademde even diep uit om wat kalmer te klinken. ''Uhm ja. Hoezo?'' vroeg hij en hij klonk een beetje lacherig, stond dus waarschijnlijk met een van die zeedochters te praten, of aphrodite. ''Ik had een ruzie met Hades, ik loop alleen op een pikkedonkere weg. Kun je me komen halen..'' zuchtte ik. ''Natuurlijk. Ik ben er zo.'' antwoordde hij me toen een stuk serieuzer. ''Dankje..'' zei ik zachtjes en ik hing op. Rustig liep ik verder, tegenmoet lopen heeft nog nooit iemand kwaad gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 4 Emptydo aug 29, 2013 12:11 am

Ik zuchtte luid en draaide me daarna terug om zodat ik terug naar de auto lopen kon. Ik opende de deur en stapte in, waarna ik staarde naar haar hakken op de achterzetel. Waarom moest ze per se op blote voeten vertrekken? Ik kon haar toch moeilijk zo rond laten lopen. Straks moesten haar voeten nog geamputeerd worden. Ze zou sowieso tot op het bot verkleumd zijn tegen dat ze aan het kasteel terug was. Ik startte de motor al. Ze wou zeker dat ik terug reed en mijn excuses aanbood, net als in die films. Een verontschuldiging kreeg ze niet, maar ophalen moest ik wel doen. Demeter zou me villen als ze dit alles te horen kreeg. Het was moeilijk draaien, maar uiteindelijk lukte het me. Ik trapte de gaspedaal stevig in en het duurde niet lang voor ik haar al in de verte lopen zag. Je kon er niet naast kijken. Ik minderde vaart en duwde het knopje in om het raampje van de passagierszetel naar beneden te draaien, want natuurlijk liep ze rechts. "Leuke streek hoor, met die dure jurk zo terug lopen. Je hebt hem helemaal geruïneerd." Ik keek met een vieze blik naar de vuile plekken onderaan de stof.
 
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 4 Emptydo aug 29, 2013 12:21 am


Ik hoorde op een gegeven moment de auto achter me optrekken, en sloeg mijn armen over elkaar. Natuurlijk komt hij deze kant op, waarom zou hij alleen op een zónnig eiland gaan zitten. Toen ik in mijn ooghoeken zag dat hij naast me bleef rijden keek ik strak voor me uit. "Leuke streek hoor, met die dure jurk zo terug lopen. Je hebt hem helemaal geruïneerd." klonk zijn stem, en toen ik naast me keek zag ik dat hij het raampje had open gedraaid. ''Dat wassen ze er wel weer uit in de Olympus. We hebben goeie bediendes die dit soort vlekken aan kunnen.'' zei ik bot terwijl ik stevig door liep. Waar bleef Hermes nou als je hem nodig hebt. ''Als je terug naar het kasteel wil moet je het gas wat harder intrappen, anders duurt het nog wel even.'' zei ik toen bits en ik keek weer voor me.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 4 Emptydo aug 29, 2013 12:37 am


"Dat wassen ze er wel weer uit in de Olympus. We hebben goeie bediendes die dit soort vlekken aan kunnen." Snauwde ze terug en ik snoof, waarbij ik terug voor me keek en nog wat beter op de weg ging letten. "Ja en daar mag ik dan ook weel voor opdraaien zeker." Ik duwde het gaspedaal ietsje meer in toen ik zag dat ze sneller lopen ging, natuurlijk kon ik haar makkelijk bijhouden zo. "Als je terug naar het kasteel wil moet je het gas wat harder intrappen, anders duurt het nog wel even." "Als jíj terug wil naar het kasteel kan je maar beter terug instappen. Weet je wel hoe ver het is vanaf hier?! Zeker een kilometer of 7. Je gaat er lang over doen, het is ijskoud en je bent op blote voeten. Goed bezig om te onderkoelen moet ik zeggen. Stap in." Siste ik.
 
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 4 Emptydo aug 29, 2013 7:57 am


"Ja en daar mag ik dan ook weel voor opdraaien zeker." snoof hij en ik schudde mijn hoofd. ''Natuurlijk niet, jij woont toch niet in de Olympus.'' zei ik droog. "Als jíj terug wil naar het kasteel kan je maar beter terug instappen. Weet je wel hoe ver het is vanaf hier?! Zeker een kilometer of 7. Je gaat er lang over doen, het is ijskoud en je bent op blote voeten. Goed bezig om te onderkoelen moet ik zeggen. Stap in." siste hij en koppig schudde ik mijn hoofd. ''Ik loop liever dan dat ik nog een keer bij jou in de auto stap. En daarbij, ik heb al een andere lift geregeld.'' zei ik en ik keek hem even met een boze blik aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 4 Emptydo aug 29, 2013 9:18 pm

"Natuurlijk niet, jij woont toch niet in de Olympus." Goden, ze kon me toch zo enerveren soms. Altijd met haar eigen willetje... Ze schudde koppig haar hoofd en liep stevig door, ik duwde het gaspedaal telkens ietsje meer in. Ik was echt benzine aan het verspillen zo. "Ik loop liever dan dat ik nog een keer bij jou in de auto stap. En daarbij, ik heb al een andere lift geregeld." Ik lachte luid. "Hermes zeker? Typisch... Alsof die jongen ver gaat komen in deze kou. Hij loopt met wind en die snijdt, zo ijskoud is het."
 
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 4 Emptydo aug 29, 2013 11:36 pm


Hij lachte luid toen ik uit gepraat was. "Hermes zeker? Typisch... Alsof die jongen ver gaat komen in deze kou. Hij loopt met wind en die snijdt, zo ijskoud is het." Ik haalde mijn schouders op. ''Nou en, dan duurt het dus wat langer voor hij is. Ik stap niet in die auto. Ik dacht dat ik duidelijk was geweest toen ik weg liep. Ik ben er kláár mee.'' riep ik koppig terwijl een pluk haar uit mijn gezicht blies.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 4 Emptydo aug 29, 2013 11:46 pm

"Nou en," riep ze kwaad. "dan duurt het dus wat langer voor hij er is. Ik stap niet in die auto. Ik dacht dat ik duidelijk was geweest toen ik weg liep. Ik ben er kláár mee." Ik bekeek haar met een even kwade blik die zij me schonk en liet haar eerst maar even verder lopen voor ik remde en de sleutel uit het contact haalde. Kort daarna zwaaide ik de deur van de auto open en liep op haar af. "En ik ben klaar met jou. Stap nu in die auto Kore, je gaat bevriezen." Ik bleef bij mijn deur staan. "Kom nu meteen terug."
 
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 4 Emptyvr aug 30, 2013 12:03 am


Ik voelde zijn kwade blik op me branden, en gaf hem een ijzige blik. Opeens trapte hij weer op de rem en ik hoorde hoe de deur met een klap dicht gegooid werd. "En ik ben klaar met jou. Stap nu in die auto Kore, je gaat bevriezen." Toen ik om keek zag ik dat hij een stukje mijn kant op was gelopen. "Kom nu meteen terug." Ik schudde mijn hoofd en stapte rustig door. ''Je bent klaar met me zei je toch? Stap dan in je stomme auto en ga verder. Je hoeft je geen zorgen meer te maken over me, je bent vrij.'' zei ik sarcastisch
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 4 Emptyvr aug 30, 2013 12:09 am


Ze schudde furieus haar hoofd. "Je bent klaar met me zei je toch? Stap dan in je stomme auto en ga verder. Je hoeft je geen zorgen mer te maken over me," ik lachte op een brommend lage toon. "je bent vrij." Een moment later had mijn hand zich al om haar pols heen gesloten en ik trok haar hardhandig met me mee richting de auto. "Jij gaat nu mee of je nu wilt of niet, ik heb alles al helemaal betaald en geregeld. Waar het je niet van tegen te spartelen."
 
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 4 Emptyvr aug 30, 2013 12:27 am


Een raar soort brommend geluid kwam van zijn kant af. Nog geen tien seconden later voelde ik zijn hand mijn pols omsluiten. Hardhandig trok hij aan mijn arm, in poging me mee te sleuren terug naar de auto. "Jij gaat nu mee of je nu wilt of niet, ik heb alles al helemaal betaald en geregeld. Waar het je niet van tegen te spartelen." Boos sloeg ik op zijn hand. ''Laat me los! Ik ga niet met jou op een god vergeten eiland zitten. Als je betaald hebt dan geef je het weg als huwelijkskado aan je familie, of je gaat lekker in je eentje. Maar ik ga niet mee!'' siste ik en ik probeerde me los te rukken. ''Je was toch klaar met me? Dit ziet er anders niet zo uit!'' riep ik toen woedend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 4 Emptyvr aug 30, 2013 12:38 am


Ze begon op mijn hand te slaan in een poging om zich los te kunnen maken van me. "Laat me los! Ik ga niet met jou op een god vergeten eiland zitten. Als je betaald hebt dan geef je het weg als huwelijkskado aan je familie, of je gaat lekker in je eentje." Ze begon hevig aan mijn arm te trekken. "Maar ik ga niet mee! Je was toch klaar met me? Dit ziet er anders niet zo uit!" Ik gaf een stevige ruk terug aan haar arm, waardoor ze naar me toe getrokken werd, en voor ik het wist vloog mijn hand uit. De rode afdruk op haar wang was het bewijs. Ik nam haar kin zo stevig beet als ik kon. "Waarom gedraag je je niet gewoon als een volwassen vrouw Kore, alles zou zoveel makkelijker zijn." Het moment erna had ik haar al hardhandig de auto weer in geduwd.
 
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 4 Emptyvr aug 30, 2013 12:55 am


Hij gaf een stevige ruk aan mijn arm, en het voelde alsof mijn arm zowaar uit de kom was getrokken. Een harde klets was hoorbaar, voor mijn gevoel nog een paar honderd meter verderop. Een brandend gevoel maakte plaats op mijn wang en geschrokken legde ik mijn hand er over heen. Hij pakte hardhandig met een stevige grip mijn kin vast, om me te dwingen naar hem te kijken. "Waarom gedraag je je niet gewoon als een volwassen vrouw Kore, alles zou zoveel makkelijker zijn." zei hij, en hij duwde me in de auto. Tranen waren in mijn ogen verschenen terwijl ik nog steeds met mijn hand op mijn wang lag. ''Je sloeg me..'' fluisterde ik en ik keek geschrokken naar hem. ''Je sloeg me!'' zei ik toen wat harder, kwader. Woest probeerde ik de deur open te maken, maar hij had die al tactvol op slot gedaan. ''Laat me er uit! En waag het niet om me nog met een vinger aan te raken!'' snauwde ik pissig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 4 Emptyvr aug 30, 2013 1:06 am


Ik zette de vergrendeling van alle deuren aan meteen nadat ik ingestapt was en startte de motor. Nu kon ik maar beter rijden voor Hermes op kwam dagen. "Je sloeg me.." fluisterde ze half bij zinnen en geschokt. "Je sloeg me!" Ze begon aan de deur te prutsen, maar ik duwde het gaspedaal meteen in. We schoten vooruit. "Laat me er uit! En waag het niet om me nog met een vinger aan te raken!" Ik keek haar kort woest aan om daarna mijn blik weer op de weg te focussen. "Nee en zeg me nu maar hoe je contact met Hermes op gezocht hebt. Was het met die stomme gsm van je?" Ik focuste mijn blik weer op haar. "Waar is dat onheilsding? Zeg op!" Ze had geen handtas bij en voor zover ik wist hadden jurken toch geen zakken. "Zeg me niet dat hij in je bh zit."
 
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 4 Emptyvr aug 30, 2013 1:09 am


Met een woeste blik keek hij me aan, om daarna geirriteerd weer naar de weg te kijken. Ik kon zien aan izijn hele houding dat hij net zo pissig was als mij. "Nee en zeg me nu maar hoe je contact met Hermes op gezocht hebt. Was het met die stomme gsm van je?" Hij focuste zijn blik weer op mij, maar ik klapte mijn lippen stevig op elkaar.. "Waar is dat onheilsding? Zeg op! Zeg me niet dat hij in je bh zit." Ik keek hem pissig aan en mijn mond vormde zich tot een dunne streep. ''Het gaat je niks aan hoe ik contact met Hermes heb gehad, en of ik een gsm bij me heb.'' siste ik pisnijdig. ''Ik ben je geen verantwoording schuldig.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 4 Emptyvr aug 30, 2013 1:16 am


Haar mond vormde zich tot een dunne streep toen ze zich zo koppig tegen me opstelde. "Het gaat je niks aan hoe ik contact met Hermes heb gehad, en of ik een gsm bij me heb. Ik ben je geen verantwoording schuldig." Ik staarde woest weer naar de weg voor me. "Best, maar ik weet het toch wel als je hem gebruikt. En dan ben je hem kwijt begrepen." Nu reden we tenminste sneller dan daarvoor omdat ik zo opgefokt was. We zouden er wel snel zijn, een uurtje of vier hoogstens nog. "Je kan me niet ontlopen Kore, dat weet je best." Murmelde ik.
 
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 4 Emptyvr aug 30, 2013 1:20 am


Met een woeste blik in zijn ogen staarde hij weer naar de weg. "Best, maar ik weet het toch wel als je hem gebruikt. En dan ben je hem kwijt begrepen." mompelde hij boos. ''Je hebt het recht niet om mijn persoonlijke eigendommen af te pakken. Ik ben geen slaaf.'' siste ik. "Je kan me niet ontlopen Kore, dat weet je best." murmelde hij toen en kwaad sloeg ik mijn armen weer over elkaar. ''We zullen zien. We zullen zien..'' mompelde ik en ik keek uit het raam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 4 Emptyvr aug 30, 2013 1:25 am

"Je hebt het recht niet om mijn persoonlijke eigendommen af te pakken. Ik ben geen slaaf." Kaatste ze terug op een sissend toontje. Ze sloeg haar armen nijdig over elkaar heen. "We zullen zien. We zullen zien.." Daarna focuste ze haar blik eindelijk uit het raam en ik zweeg ook maar. De rest van de weg reed ik aan topsnelheid en zeiden we niets meer.
 
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just say I do, I wanna marry you.. (again)   Just say I do, I wanna marry you.. (again) - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Just say I do, I wanna marry you.. (again)
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: