IndexEternalGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggenZoekenFAQKalender

Deel | 

[Mature Content] We gaan op vakantie...!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Hades
Ω Admin

Aantal berichten : 2566
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 18

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   zo sep 01, 2013 11:03 pm

Het lichte vakantiehuis was verschrikkelijk. De zon scheen langs alle kanten binnen door de gigantische ramen. Het deed pijn aan mijn ogen, brandde zelfs, maar ik klaagde niet. Ik wou het nog niet verder verpesten voor Persephone, dus bleef ik maar boven zitten met alle gordijnen gesloten. "Hades, ik ga zwemmen in het zwembad!" Hoorde ik plots. Ik schrok wakker uit mijn slaap, net nog ingedommeld. Ik bromde iets vloekend en kroop overeind. Op een sukkeldrafje schoof ik richting het raam. Ik tuurde van tussen de gordijnen naar beneden. Ze zag er best goed uit in een bikini, voor zover ik kon zien. Ik grijnsde en wandelde terug de ruimte in om mijn shirt uit te trekken en enkel een short aan te houden. Het was verschrikkelijk heet, ik haatte de hitte. Er waren hier weinig trappen, dus ik was erg verbaasd dat ik plots al aan het einde op de begane vloer zat. Ik trok een wenkbrauw omhoog en liep naar buiten. "Vermaak je je?"

Hades Aidoneus Dis Isodetes Kronides

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://eternal.actieforum.com
Persephone

Aantal berichten : 2273
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 20

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   zo sep 01, 2013 11:07 pm

Met een glimlach op mijn gezicht zwom ik langzaam heen en weer. Mijn haren dreven achter me aan, en net zoals altijd voelde ik me als een zeemeermin. Genietend draaide ik me op mijn rug, om dan te blijven drijven. "Vermaak je je?" klonk opeens een stem, en toen ik een van mijn ogen open deed zag ik dat Hades er stond in een short. Ik glimlachte en knikte. ''Het water is absoluut heerlijk. En zo veel koeler dan wanneer je aan de kant zit.'' zei ik en ik ging weer op mijn buik zwemmen om baantjes te trekken.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   zo sep 01, 2013 11:15 pm

Ik volgde haar met mijn ogen terwijl ze steeds baantjes zwom. Heen en weer, heen en weer. Ik kon niet zeggen dat het er leuk uit zag, maar goed. Als zij dat vond, dan was dat maar zo. Ik had er nooit het plezierige van in gezien, ik kon me zelfs niet voorstellen hoe Poseidon leven kon tussen al dat verdoemde water. "Het water is absoluut heerlijk. En zo veel koeler dan wanneer je aan de kant zit." Ik zuchtte en liep naar een van de strandstoelen, waarna ik me er in liet zakken. "Ik neem straks wel een heerlijk koude douche." opperde ik waarna ik mijn ogen even sloot tegen de zon.

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   zo sep 01, 2013 11:23 pm

Een zucht verliet zijn mond, en hij liep naar de strandstoelen toe die aan de zijkanten stonden. Rustig liet hij zich zakken in een van e stoelen, waarna hij zijn ogen even sloot. "Ik neem straks wel een heerlijk koude douche." opperde en ik haalde mijn schouders even op. ''whatever floats your boat.'' zei ik rustig en ik ging weer op mijn rug liggen drijven. Het koele water was ook heerlijk tegen mijn blauwe wang aan, het voelde soms net alsof hij gloeide. In mijn arm voelde ik nog steeds niks van de blauwe plek, en dat terwijl die er toch ernstig uit zag.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   zo sep 01, 2013 11:27 pm

"Whatever floats your boat." Hoorde ik haar antwoordden en een gedempt gegrinnik verliet mijn keel. Ik wist niet eens dat ze engels kon, het was best grappig om uit haar mond te horen. Verder bleef ik zwijgend liggen. Het enige geluid dat je horen kon was dat van het water bij elke slag van haar armen en benen in een soort van zwembeweging, ik kende de naam er niet van omdat ik niet eens zwemmen kon. Het was raar hoe de vogels hier niet floten, alles was uiterst kalm. Ik voelde me verplicht om de stilte te breken, maar ik wist niet hoe. "Dus.. eh."

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   ma sep 02, 2013 9:45 pm

Met gespitste oren hoorde ik dat hij zachtjes grinnikte. Met gesloten ogen liet ik mezelf op het water drijven. Je hoorde als je goed luisterde de zee ruisen, en vogels zongen hun exotische lied. "Dus.. eh." begon Hades toen en ik keek hem aan. ''Is er iets?'' vroeg ik en ik keek hem even aan.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   ma sep 02, 2013 9:50 pm

Ik opende mijn ogen maar hield mijn hand voor mijn gezicht om de zon weg te proberen houden. De stralen brandden echter nog steeds. Van tussen mijn vingers zag ik dat Persephone naar me keek. Ze spartelde met haar benen om zichzelf boven water te houden. "Is er iets?" Vroeg ze en ik schudde mijn hoofd terwijl ik overeind kwam. Behoedzaam liep ik naar de rand van het zwembad toe. "Nee, ik wou gewoon even.. nouja.. praten." Antwoordde ik haar murmelend. Ik slikte toen ik het diepe water zag.

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   ma sep 02, 2013 9:54 pm

Met zijn handen voor zijn ogen keek hij naar me. Ondanks dat zijn handen schaduw wierpen over zijn ogen kneep hij zijn ogen nog steeds lichtelijk samen. Hij schudde zijn hoofd en kwam rustig overeind. "Nee, ik wou gewoon even.. nouja.. praten." murmelde hij. Aan de rand van het water bleef hij stil staan, en ik zag hem met een angstige blik naar het water kijken. Ik zwom naar de rand toe en leunde daar toen op. ''En waar wil je over praten dan?''
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   ma sep 02, 2013 10:02 pm

Ze zwom sierlijk naar de rand toe en steunde daartegen, om met een glimlach naar omhoog te kijken. "En waar wil je over praten dan?" Ik aarzelde even en wreef over mijn arm. "Uh.. gewoon." Antwoordde ik moeizaam. Ik stak mijn voet kort uit om mijn tenen in het water onder te dompelen, maar trok die al snel weg. Angstig zette ik een pas achteruit. "Ik.. eh..," wist ik uit te brengen. "Ik vind het jammer voor je dat je alleen moet zwemmen.."

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   ma sep 02, 2013 10:05 pm

Met een aarzelende blik in zijn ogen wreef hij onwennig over zijn arm, alsof hij zich niet op zijn gemak voelde. "Uh.. gewoon." antwoordde hij moeizaam. Ik keek toe hoe hij voorzichtig zijn voet bij het water hield, om daarna voor een luttele seconde zijn teen er in te steken, en nog sneller er weer uit te halen. Angstig zette hij een stap achteruit en verbaasd keek ik hem aan. "Ik.. eh..," bracht hij stamelend uit. "Ik vind het jammer voor je dat je alleen moet zwemmen.." Ik zwom iets naar achter en keek hem aan. ''Waarom kom je dan niet bij me in het water? Ben je bang voor water?'' vroeg ik onschuldig en ik keek hem met opgetrokken wenkbrauw aan.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   ma sep 02, 2013 10:10 pm

Ze zwom naar achteren en ik voelde mijn lichaam zwaar worden bij elke slag ze verder weg van me was. Als er nu iets gebeurde kon ik niet aan haar, ik kon haar niet redden, ik kon niets doen. "Waarom kom je dan niet bij me in het water?" Stelde ze voor, de onschuld zelve. "Ben je bang voor water?" Vroeg ze. Ik schudde mijn hoofd en probeerde te liegen. "Nee, ik vind er gewoon niets aan." Vezelde ik en schuifelde verder naar achteren.

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   di sep 03, 2013 9:57 pm

Hij schudde zijn hoofd langzaam. "Nee, ik vind er gewoon niets aan." vezelde hij en hij schuifelde nog meer naar achteren, weg van het water. Ik kneep mijn ogen samen en bestudeerde zijn gezicht langzaam. Angstige ogen, lichte trilling in de lip, bezorgde lichte frons gevormd door zijn wenkbrauwen. Ik zweeg en zwom een stukje verder. Toen in atlantis had hij snel en schichtig gelopen door de water afdeling, alles behalve kijkend naar de mooie omgeving. ''Je bent wel bang.'' constateerde ik toen en ik keek hem rustig aan. ''Is niet erg hoor.''
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   wo sep 04, 2013 12:48 pm

"Je bent wel bang." Concludeerde ze vlot. Ik trok mijn ogen wijder open en schudde verwoed mijn hoofd. "Nee, ben ik niet." Misschien had ze de conclusie kunnen trekken omdat ze dacht aan het onderstromen van het paleis indertijd. Ik was toen bang op mijn troon gaan staan, waar het water ook al gekomen was. "Is niet erg hoor." Zei ze vlug en ik slikte onbehagelijk als antwoord. Ze wist het inderdaad, maar toch gaf ik mijn zwakheden niet graag toe.

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   do sep 05, 2013 9:32 pm

Zijn ogen schoten nog verder open en hij schudde verwoed zijn hoofd. Alsof hij mij kon overtuigen met zijn gezicht dat alle kanten op fladderde. "Nee, ben ik niet." protesteerde hij, maar uiteindelijk slikte hij onbehaaglijk. Ik wist dat ik gelijk had en zwom toen eventjes rustig door het zwembad heen. ''Als jij in het water komt, daar waar je kan staan, vergeef ik je alles wat je ooit gedaan hebt.'' Ik keek hem uitdagend aan en ging aan de kant staan waar ik maar tot mijn middel in het water stond.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   do sep 05, 2013 9:50 pm

"Als jij in het water komt, daar waar je kan staan, vergeef ik je alles wat je ooit gedaan hebt." Ik trok mijn ogen wijd open bij dat voorstel. Ze stond slechts tot aan haar middel nog in het water, maar het zag er nog steeds ronduit akelig uit. Ik staarde recht naar haar uitdagende blik en schudde daarna verwoed mijn hoofd. "Nee, dit doe ik niet." Mompelde ik en draaide me om terwijl ik mijn armen voor mijn borst kruiste. "Het duurde me al eeuwen om een bad te durven nemen." Ik draaide me om en liep naar binnen.

De dagen erna hadden we niet veel meer uitgestoken. Persephone ging vaak zwemmen in het zwembad, soms eens in de zee wanneer we daar waren. Ik lag toen op het strand, ergens zoveel mogelijk in de schaduw en af en toe een beetje verveeld. Het vakantieleven was voor mij nogal eentonig, en bovendien kon ik alleen maar denken aan de paperassen die op me te wachten lagen in het paleis van de onderwereld. Maar Kore vond het wel aangenaam, ook al praatten we niet zo veel. Ze leek er van te genieten en dat was voor mij al meer dan genoeg. Het was net avond toen ik me uitgeteld op de bank liet vallen.

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   do sep 05, 2013 10:17 pm

Elke dag keek ik hem uitdagend aan als ik in het zwembad lag, of naar de zee toe liep. Altijd zwaaide ik naar hem, vragend of hij ook kwam, maar nooit kwam hij. Het was weer later geworden, en de avond was gevallen. Ik keek in de woonkamer, om daar een vermoeide Hades te vinden aan de bank. Ik glimlachte en liep naar de keuken toe. Altijd rond etenstijd kwamen er een paar mensen van het eiland om avond eten te brengen, en zoals verwacht stond het al klaar. Ik pakte de dienbladen op, en liep toen naar de woonkamer toe, om naast hades neer te knielen. ''Hades.. Het eten is er..'' fluisterde ik in zijn oor. Zachtjes liet ik mijn vingers over zijn wang glijden toen ik zag adt hij haast sliep.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   vr sep 06, 2013 9:09 pm

In gedachten verzonken viel ik uiteindelijk bijna in slaap. Mijn oogleden werden steeds maar zwaarder en zwaarder. Ik kon een vage geur van eten onderscheiden, maar ik lette er niet op tot dat ik Kore in mijn oor hoorde fluisteren. "Hades.." Zachtjes gleden haar vingers langs mijn wang toen ik niet meteen reageerde. "Het eten is er.." Pas na enige tijd hief ik kreunend mijn hand op om mijn vingers blindelings tussen de hare te vlechten. "Geen honger." Murmelde ik. Het was zo geregeld dat de dorpsinwoners het eten altijd brachten, wat een geluk bij een ongeluk was.

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   vr sep 06, 2013 10:37 pm

Stil bleef hij liggen, niet in staat om te antwoorden. Rustig bleef ik over zijn wang strelen, totdat hij met een kreun zijn hand ophief. Zijn vingers vervlocht hij met de mijne en langzaam deed hij zijn ogen open. "Geen honger." murmelde hij en ik grinnikte zachtjes. ''Je moet wel wat eten..'' mompelde ik en veegde met mijn duim over de rug van zijn hand.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   vr sep 06, 2013 10:46 pm

Op een hoog toontje lachte ze lieflijk, haar duim wreef rondjes over de bovenkant van mijn hand. Het was een teder gebaar, maakte me helemaal warm vanbinnen zelfs. "Je moet wel wat eten.." Drong ze aan. Ik had echt zin om mijn hoofd te schudden, zoals ik al de hele week gedaan had telkens ze me vroeg om met haar mee te zwemmen. Snapte ze dan niet dat ik gewoon niet wou? "Dat zijn enkel onnodige kilo's.." verzuchtte ik en was daarna stil. Na een tijdje deed ik mijn uiterste best en opende ik mijn ogen, de slaap nog duidelijk te zien. "Ik ga boven liggen liggen.." Vervolgens hees ik me overeind. Even klampte ik me aan haar vast om mijn evenwicht te zoeken, ook al zat ik.

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   vr sep 06, 2013 11:03 pm

Hij lag weer een beetje stil te liggen op de bank, met zijn ogen gesloten. "Dat zijn enkel onnodige kilo's.." verzuchtte hij en viel toen weer stil. ''Net alsof je dik wordt van wat gezond eten.'' mompelde ik. Ik zuchtte eventjes zachtjes en keek naar zijn vermoeide gezicht. Hij deed de hele dag bijna niks, maar toch was hij zo ontzettend moe de hele tijd. Uiteindelijk opende hij zijn ogen. "Ik ga boven liggen liggen.." Hij hees zich overeind, en klampte zich aan me vast terwijl hij op de bank bleef zitten. ''Moet ik je naar boven helpen? Ik kan later ook wel eten als je me nodig hebt.'' vroeg ik en ik keek hem rustig aan.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   vr sep 06, 2013 11:25 pm

"Net alsof je dik wordt van wat gezond eten." Kaatste ze terug op gedempte toon, waarschijnlijk wou ze geen ruzie. Ik ook niet, eerlijk gezegd, dus bleef ik haar zwijgend aankijken. "Moet ik je naar boven helpen?" Stelde ze geduldig voor. "Ik kan later ook wel eten als je me nodig hebt." Ik knikte met een vaag lachje erbij en liet me toen gewillig naar boven begeleiden nadat ik mezelf overeind geduwd had. We strompelden op een slakkentempo, maar eenmaal aan het bed liet me ik zakken. "Wat een hitte.." Murmelde ik binnensmonds en liet me achteruit op het bed vallen. Dit warme weer was gewoon vreselijk. Ik gebaarde naar de gordijnen. "Wil je het raam openen en de gordijnen sluiten?" Ze waren van witte stof, dus je kon er de zon niet echt mee tegenhouden, maar het was toch al iets.

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   vr sep 06, 2013 11:51 pm

Hij knikte met een vaag lachje en ik hielp hem toen overeind. Rustig liepen we samen naar boven, strompelend de trap op. Hij struikelde af en toe over zijn eigen voeten, maar uiteindelijk hadden we de slaapkamer gehaald. Dit was de kamer waar hij sliep, zoals gewoonlijk wanneer we ruzie hadden sliep ik in een andere kamer. Aan de rand van het bed liet hij zich er op zakken. "Wat een hitte.." mompelde hij en hij ging op het bed liggen. "Wil je het raam openen en de gordijnen sluiten?" vroeg hij terwijl hij naar de gordijnen gebaarde. Ik knikte en ik deed wat hij van me vroeg. ''Heb je nog iets nodig? Kan ik je ergens bij helpen?'' vroeg ik en ik keek hem schuin aan.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   vr sep 06, 2013 11:56 pm

Braaf deed ze wat ik haar gevraagd had, gelukkig ging ze daarom niet protesteren. "Heb je nog iets nodig?" Vroeg ze zacht. Ik trok een van de vele hoofdkussens dichter tegen me aan om wat schuiner te kunnen liggen. "Kan ik je ergens bij helpen?" Ze draaide haar hoofd schuin om me recht aan te kunnen kijken. Ik zuchtte even. "Nee, niet echt.." Even knipperde ik. "Ga je vanavond weer in die andere kamer slapen.. of kom je bij mij liggen? Ik heb het gevoel dat je me gedumpt hebt voor een vakantie, ik zit hier altijd alleen."

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   za sep 07, 2013 12:10 am

Een zuchtje klonk vanuit zijn mond. "Nee, niet echt.." mompelde hij. "Ga je vanavond weer in die andere kamer slapen.. of kom je bij mij liggen? Ik heb het gevoel dat je me gedumpt hebt voor een vakantie, ik zit hier altijd alleen." Ik glimlachte eventjes. Hij klonk zo zielig op de manier waarop hij dat zei. ''Ik denk dat ik weer bij jou kom liggen. Om eerlijk te zijn mis ik je een beetje.'' mompelde ik en ik glimlachte even. Ik haalde een hand door mijn haar heen en keek hem lief aan. Ik was nu wel lang genoeg boos op hem geweest, de blauwe plek trok al aardig weg. Hij bedoelde de rest allemaal goed.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   za sep 07, 2013 12:15 am

Ik keek haar lang aan tot ze uiteindelijk antwoordde. "Ik denk dat ik weer bij jou kom liggen. Om eerlijk te zijn mis ik je een beetje." Ik glimlachte terug naar haar. "Ik heb jou ook gemist." Kort raakte ik vanuit het bed haar kin aan en streelde even langs haar wang met mijn lange vingers. "Kom je.. nu dan..?" Vroeg ik aarzelend en maakte al wat plaats naast me in bed.

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] We gaan op vakantie...!   

Terug naar boven Go down

[Mature Content] We gaan op vakantie...!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Daphne Leto
» [Kellin] Away from the madness.
» It really presents nothing. [Kat]
» Newton's Law > Lesson 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Grondgebied-
Ga naar: