Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 I loved you endlessly

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I loved you endlessly - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I loved you endlessly   I loved you endlessly - Pagina 2 Emptyma nov 11, 2013 9:18 pm


Ze zuchtte opgelucht, maar gaf toen toe dat ik mee kon lopen. Ze liep voor me uit, en ik liep rustig achter haar aan. Ik hoefde me geen zorgen te maken dat ze van me weg zou proberen te rennen, we wisten beiden dat ik dan toch zou winnen weer.

Zeus
Hij draaide zich langzaam naar me om, kijkend naar me met een onderzoekende blik. "Nee, dat heb je al genoeg gedaan malloot. Nu ga je een keuze maken, en daarmee zorg je ofwel dat ze uit Olympus vertrekt ofwel win je haar terug, en daarvoor zal je véél moeten doen. Met je stomme machtsvertoon altijd.. Je hebt tot vanavond om te beslissen, dan vertrek ik. Mét Persephone, en misschien ook wel mét Hera." zei hij op brommende toon. Onder het praten was hij richting de deur gelopen, en toen hij uitgesproken was knalde hij de deur met een klap achter zich dicht. Zijn voetstappen stierven langzaam weg en ik zuchtte. Ik zou het goed maken. Ik wist nog niet hoe, maar ik zou het doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I loved you endlessly - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I loved you endlessly   I loved you endlessly - Pagina 2 Emptyma nov 11, 2013 9:26 pm

Met langzame tred liep ik richting de gang waar ik hen voor het laatste had gezien, maar toen ik daar eenmaal aan kwam waren ze al vertrokken. Waarheen wist ik niet, maar ik had wel al zo'n vermoeden waarheen want ik wist dat ze niet naar haar kamer met Zeus was gegaan. En met de andere goden in de eetzaal zijn, of in de tuinen, zat er ook niet echt in. Ik volgde mijn herinneringen naar de gang waar Hera's vertrekken waren, als ik het juist had, en opende de deur die naar haar kamer leidde. Gelukkig trof ik ze daar aan. "Wel Hera, jouw echtgenoot is een klootzak." Ik zuchtte kort toen ze me met een jammerende blik aankeek. "Wat zei hij?" "Wel, ik heb hem tot vanavond gegeven. Maar het lijkt erop dat hij weer met een simpele sorry aan gaat komen zetten, dus ik raad je aan om toch met ons mee te komen straks." Ze was te stom om te merken dat ik loog, ergens was het komisch om te zien hoe naïef ze was. Rustig draaide ik me terug om richting de deur. "Kom je, Kore? Ik denk dat Hera wel moe is.." Ze lag ondertussen al met haar hoofd in haar slaapkussen begraven.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I loved you endlessly - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I loved you endlessly   I loved you endlessly - Pagina 2 Emptyma nov 11, 2013 9:34 pm


Ze opende de deur naar een kamer en liep rechtstreeks naar haar bed. Ik ging langs kast staan, kijkend naar de fragiele Hera. Ze zag er barslecht uit. Op eens ging de deur open, en verscheen Hades in de kamer. "Wel Hera, jouw echtgenoot is een klootzak." Hij zuchtte kort, en Hera keek hem jammerend aan. Gedroeg ik me ook zo afschuwelijk als Hades weer een van zijn buien had? "Wat zei hij?" "Wel, ik heb hem tot vanavond gegeven. Maar het lijkt erop dat hij weer met een simpele sorry aan gaat komen zetten, dus ik raad je aan om toch met ons mee te komen straks." Ik keek naar hem, hij loog. Mijn mond zakte een beetje open, maar ik zei er maar niks van. Hij draaide zich om en liep een stukje naar de deur. "Kom je, Kore? Ik denk dat Hera wel moe is.." Ik keek naar haar, ze lag een beetje zielig op haar bed. Ik keek even met een vriendelijke glimlach naar haar. ''Rust lekker uit Hera. We zien je vanavond wel weer.'' zei ik toen, en liep toen achter Hades de deur uit. Toen we buiten gehoorafstand van haar waren keek ik hem aan. ''waarom loog je tegen haar?'' zei ik zacht en ik keek hem vragend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I loved you endlessly - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I loved you endlessly   I loved you endlessly - Pagina 2 Emptyma nov 11, 2013 9:49 pm

Ik keek Persephone lang en uitdagend in de ogen. Als ze al van plan was om iets te zeggen, dan had ze dat idee nu wel laten varen. Ze draaide zich uiteindelijk maar om naar Hera met een vriendelijke blik, ookal keek ze niet. "Rust lekker uit Hera. We zien je vanavond wel weer." Vrijwel meteen daarna volgde ze me en sloot de deur achter zich. Zwijgend liepen we door de lege gang, maar eenmaal toen we buiten gehoorsafstand waren opende ze haar mond. "Waarom loog je tegen haar?" Natuurlijk had zij het wel doorgehad, en nu kreeg ik waarschijnlijk een preek. "Oh sorry, moet ik het voor je ouwe heer opnemen?" Ik trok even een verveelde blik en sloeg een andere gang in. Ik had gehoopt dat ze de andere in zou slaan en mij met rust zou laten, maar dat zat er blijkbaar niet in. "Haal jij even een glas wijn? Anders moet ik onder het volk komen." Ik stopte in het midden van de gang, zodat we nog niet zichtbaar waren voor de andere goden in de troonzaal. Ze waren te ver om ons te horen, gelukkig.  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I loved you endlessly - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I loved you endlessly   I loved you endlessly - Pagina 2 Emptyma nov 11, 2013 9:53 pm


Hij keek me met lichtelijke spot aan toen hij zijn antwoord gaf. "Oh sorry, moet ik het voor je ouwe heer opnemen?" Met een verveelde blik op zijn gezicht liep hij verder, een andere gang in. Rustig liep ik achter hem aan. ''Natuurlijk niet. Maar je hoeft ook niet te liegen tegen der, ze is er al kapot genoeg van.'' zei ik rustig. "Haal jij even een glas wijn? Anders moet ik onder het volk komen." vroeg hij toen aan me en ik trok mijn wenkbrauw op. ''Als jij zo graag wil drinken dan ga je het zelf halen. Ik ben je bediende niet.'' mopperde ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I loved you endlessly - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I loved you endlessly   I loved you endlessly - Pagina 2 Emptyma nov 11, 2013 10:01 pm

"Natuurlijk niet," gaf ze me gelijk. "Maar je hoeft ook niet te liegen tegen der, ze is er al kapot genoeg van." Ik snoof even. Wat een sentimenteel gedoe.. "Als jij zo graag wil drinken," antwoordde ze me met een opgetrokken wenkbrauw. "dan ga je het zelf halen. Ik ben je bediende niet." Ik zuchtte luid. "Oh my god, waar is de tijd van de bedienden gebleven."

Even later kwam ik terug met een tot een aan de rand gevuld wijnglas. Ik bekeek haar even om te zien of ze ook niet wou, maar ik schatte van niet. Ik was hier degene die echt van alcohol hield. Met een frons nam ik een slok, waarna ik mijn bovenlip schoon veegde met de muis van mijn hand. "Jouw kamer was deze kant op toch?" Ik gebaarde naar een gang en liep er al heen voor ze iets kon zeggen. Ik had gewoonweg geen zin om naar die saaie gastenkamer terug te keren, elke keer kreeg ik dezelfde toegewezen.  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I loved you endlessly - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I loved you endlessly   I loved you endlessly - Pagina 2 Emptyma nov 11, 2013 10:08 pm


Een dramatische zucht verliet zijn lippen. "Oh my god, waar is de tijd van de bedienden gebleven." zei hij, en liep toen richting de keuken. Ik schudde mijn hoofd en net toen ik een stap wou zetten kwam Hermes aan zetten. ''Hermes!'' riep ik vrolijk en ik gaf mijn oude vriend een knuffel. ''Persephone.'' zei hij alleen maar en ik glimlachte even naar hem. ''Hades is ook hier merk ik al weer?'' zei hij toen iets grilliger, en ik knikte ten antwoord. Die twee hadden het gewoon niet op elkaar, en ik wist dat het door mij kwam. ''Ik moet weer verder, out on a quest.'' zei hij lachend en ik glimlachte weeral. ''Ik zie je snel Hermes.'' zei ik toen voor hij verdween. En net op tijd, want Hades kwam al weer aangezet met een enorm glas wijn. Hij keek me even twijfelend aan, en nam toen maar een slok van zijn glas. "Jouw kamer was deze kant op toch?" vroeg hij toen, en begon al met lopen. Ik schudde mijn hoofd. ''Nee. Het is de andere kant op. Ik lig wat verder van de troonzaal af.'' zei ik droog terwijl ik de juiste kant op liep
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I loved you endlessly - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I loved you endlessly   I loved you endlessly - Pagina 2 Emptyma nov 11, 2013 10:15 pm

"Nee." Zei ze droog weg. "Het is de andere kant op. Ik lig wat verder van de troonzaal af." Ik rolde met mijn ogen en volgde haar toen de gang door. Ik haatte het als ze dat bijdehante toontje opzette. Ik liep haar uiteindelijk voorbij toen ik het stukje herkende en liep de kamer gewoon in, want ik ging er toch vanuit dat er niemand was. Ik zette het glas even het nachtkastje toen ik de kamer even grondiger in me opnam. "Ha, lange tijd dat ik hier geweest ben. Weet je nog toen we hier voor het laatst waren?"  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I loved you endlessly - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I loved you endlessly   I loved you endlessly - Pagina 2 Emptyma nov 11, 2013 10:23 pm


Ik hoorde zijn voetstappen naderen, wat betekende dat hij me volgde. OP een gegeven moment liep hij me voorbij, en liep hij regelrecht mijn kamer in. Het maakte niet uit, er zou toch niemand zijn. Het was mijn kamer, en niemand bedacht het om een beetje in de kamer van een vrouw rond te hangen. Zonder geldige reden althans. Toen ik binnen kwam zag ik dat hij zijn glas al neer had gezet en uitgebreid de kamer aan een grondige inspectie onderwierp. "Ha, lange tijd dat ik hier geweest ben. Weet je nog toen we hier voor het laatst waren?" zei hij en ik schudde mijn hoofd. Ik liep naar mijn bed en liet me er op neer ploffen. ''Nee niet bepaald. Maar als je er naar vraagt was het vast interressant, dus verhelder mijn herinnering eens.'' vroeg ik aan hem en ik keek hem vragend aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I loved you endlessly - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I loved you endlessly   I loved you endlessly - Pagina 2 Emptydi nov 12, 2013 8:20 pm

Ik keek haar met een grijns aan, maar ze schudde haar hoofd want ze wist het niet. "Nee niet bepaald. Maar als je er naar vraagt was het vast interessant, dus verhelder mijn herinnering eens." Eigenlijk was het maar wat lullen om van onderwerp te veranderen, maar goed dat wist zij niet. Ik liep naar het raam en deed voor de verandering eens de gordijnen meer open, in plaats van ze te sluiten. "Je stond hier, op exact dezelfde plaats als ik nu. En je keek naar buiten, naar de zonsopgang, want het was nog heel vroeg in de ochtend. En ik had je vanuit de deuropening staan bekijken, dus toen je me zag was je me zoals gewoonlijk de huid vol aan het schelden want je wilde niet met me trouwen en je zou dat nooit doen zei je. Maar tja," ik zuchtte even met een geniepige glimlach. "kijk ons nu." Ik leunde met mijn voorhoofd tegen de ruit.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I loved you endlessly - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I loved you endlessly   I loved you endlessly - Pagina 2 Emptydi nov 12, 2013 8:25 pm


Hij liep naar het raam toe, en ik nam aan dat hij de gordijnen zou sluiten. Dat deed hij altijd in welke kamer dan ook in de Olympus als het kon. Maar tot mijn verbazing deed hij de gordijnen juist wat meer open. "Je stond hier, op exact dezelfde plaats als ik nu. En je keek naar buiten, naar de zonsopgang, want het was nog heel vroeg in de ochtend. En ik had je vanuit de deuropening staan bekijken, dus toen je me zag was je me zoals gewoonlijk de huid vol aan het schelden want je wilde niet met me trouwen en je zou dat nooit doen zei je. Maar tja," hij zuchtte even met een geniepige glimlachje rond zijn lippen. "kijk ons nu." Ik trok even mijn wenkbrauwen op en grinnikte. ''Wauw. Daar zijn we echt op voor uit gegaan. Nu scheld ik je de huid vol om heel andere dingen.'' zei ik grappend. Ik keek hem even aan en keek toen weer naar het bed. ''Weet je zeker dat dat de laatste keer was dat we hier samen in mijn kamer stonden?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I loved you endlessly - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I loved you endlessly   I loved you endlessly - Pagina 2 Emptydi nov 12, 2013 8:35 pm

Rustig vouwde ik mijn handen achter mijn rug samen. "Wauw. Daar zijn we echt op vooruit gegaan. Nu scheld ik je de huid vol om heel andere dingen." Ik grinnikte. "Zoals?" Meteen wenste ik dat ik daar niet over begonnen was. "Weet je zeker dat dat de laatste keer was dat we hier samen in mijn kamer stonden?" Ik tuitte mijn leven even terwijl ik grondig nadacht. "Niet zeker, weet jij nog iets dan?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I loved you endlessly - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I loved you endlessly   I loved you endlessly - Pagina 2 Emptydi nov 12, 2013 8:37 pm


Hij grinnikte, zijn vrolijke gegrinnik deed me goed. "Zoals?" vroeg hij, maar ik had geen zin om dat nog eens te gaan benadrukken. ''Dingen.'' antwoordde ik alleen maar. Ik zag hoe zijn blik veranderde naar een nadenkende, en het zag er best grappig uit met die getuite lipjes. "Niet zeker, weet jij nog iets dan?" vroeg hij toen en ik schudde langzaam mijn hoofd. ''Nee. Ik weet eigenlijk ook niet echt iets. Niet in mijn kamer althans.'' antwoordde ik hem toen en haalde toen mijn schouders alweer op. ''Maakt het wat uit dan?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I loved you endlessly - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I loved you endlessly   I loved you endlessly - Pagina 2 Emptydi nov 12, 2013 8:46 pm

"Dingen," antwoordde ze kalm. Het was duidelijk dat ze er niet te diep op in wou gaan, maar best ook. Vervolgens schudde ze haar hoofd. "Nee. Ik weet eigenlijk ook niet echt echt iets. Niet in mijn kamer althans." Ik lachte even en liep terug naar haar bed toe, om me naast haar neer te laten zakken en mijn glas van het nachtkastje af te halen, zodat ik nog wat kon drinken. "Maakt het wat uit dan?" Ik schudde mijn hoofd en zuchtte "nee hoor".  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I loved you endlessly - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I loved you endlessly   I loved you endlessly - Pagina 2 Emptydi nov 12, 2013 8:47 pm


Hij was naast me op het bed komen zitten, en nam zijn glas van het nachtkastje. Rustig nam hij er een slokje van, om daarna zijn hoofd te schudden op mijn vraag. "nee hoor" was zijn simpele antwoordt en ik knikte eventjes. ''Dus. Wat gaat er nu gebeuren?'' vroeg ik toen en ik keek hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I loved you endlessly - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I loved you endlessly   I loved you endlessly - Pagina 2 Emptydi nov 12, 2013 9:01 pm

Ik bekeek haar met een kleine grijns en ze keek me recht in de ogen aan. "Dus. Wat gaat er nu gebeuren?" Vroeg ze. Ik glimlachte breder en dronk nog een slokje van mij glas, waarbij ik de intense blik die we deelden niet doorbrak. "Geen idee.." Ik sloeg mijn ogen uiteindelijk toch neer en keek naar de vloeistof in mijn glas. "Oh, wat hou ik er toch van te stoken.." Lachte ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I loved you endlessly - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I loved you endlessly   I loved you endlessly - Pagina 2 Emptywo nov 13, 2013 8:01 am


Hij glimalchte nog breder en nam een slok van zijn wijn. Geen moment week zijn blik van de mijne, en afwachtend keek ik hem aan. "Geen idee.." zei hij en keek uiteindelijk toch van me weg.. "Oh, wat hou ik er toch van te stoken.." lachte hij toen en ik trok mijn wenkbrauw op. ''Dat is ook alleen maar omdat je Zeus niet mag en Hera wil beschermen.'' zei ik tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I loved you endlessly - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I loved you endlessly   I loved you endlessly - Pagina 2 Emptywo nov 13, 2013 6:50 pm

Ze trok een wenkbrauw op. "Dat is ook alleen maar omdat je Zeus niet mag en Hera wil beschermen." Antwoordde ze. Ik grijnsde schaapachtig. "Wel als dat erbij komt, ja dan bescherm ik haar wel. Maar Hera is naïef, echt. Zelfs je moeder is met sommige momenten nog slimmer dan haar.." Ik stond weer op en liep naar het wandmeubel, met de spiegel die erboven hing. Daar had ze blijkbaar haar hele collectie parfums en make-up spullen op verzameld, degene die ze op Olympus gebruikte toch. Ik bekeek alles een voor een grondig, trachtend in me op te nemen wat ik haar voor haar volgende verjaardag kopen kon. Uiteindelijk stopte ik even bij een parfum en draaide me om terwijl ik het flesje nog steeds bij mijn neus hield. "Hmm, ik ken deze geur. Heb je die ook in het paleis staan?" Ik kon me niet herinneren dat ik die hier al eens geroken had.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I loved you endlessly - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I loved you endlessly   I loved you endlessly - Pagina 2 Emptywo nov 13, 2013 7:08 pm


Een schaapachtig grijnsje lag rond zijn lippen, wat betekende dat ik gelijk had en hij het eigenlijk niet helemaal wou toe geven. "Wel als dat erbij komt, ja dan bescherm ik haar wel. Maar Hera is naïef, echt. Zelfs je moeder is met sommige momenten nog slimmer dan haar.." Ik antwoordde maar niet op de indirecte belediging naar mijn moeder, en glimlachte enkel naar hem. Hij was overeind gekomen en liep naar mijn kaptafel, waar al mijn make-up en geurtjes verspreid stonden. Ik bekeek hem terwijl hij aandachtig elk potje of doosje na liep wat er op stond. Ik wist niet wat er zo interessant aan was, ik had het in de onderwereld ook toch liggen. Opeens draaide hij zich om, met een parfumflesje aan zijn neus houdend. "Hmm, ik ken deze geur. Heb je die ook in het paleis staan?" vroeg hij en ik keek even naar het luchtje wat hij in zijn handen had. ''Ja. Het is mijn lievelings.'' antwoordde ik hem en ik glimlachte toen even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I loved you endlessly - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I loved you endlessly   I loved you endlessly - Pagina 2 Emptywo nov 13, 2013 7:24 pm


Ze glimlachte enkel en gaf verder geen kik, spijtig. "Ja." Knikte ze. "Het is mijn lievelings." Ik glimlachte en zette het voorzichtig terug terwijl ik de andere flesjes even afliep en nadacht waar ik dat ene geurtje nog geroken had. "Kan het dat je die aanhad op de dag dat ik je zegmaar.. leende?" Waarom was het altijd zo'n helse opdracht om dat aan te kaarten. Ik keek haar aan via de spiegel. Vervolgens sloeg ik mijn blik weer neer om de ladekasten open te trekken. Blijkbaar bewaarde ze daarin haar ondergoed. Ik kende al lang geen schaamte meer om de kast terug dicht te doen, daarvoor was het veel te interessant. Ik vroeg me af waarom ze hier zulke mooie setjes had liggen. Ik wierp haar weer via de spiegel een beschuldigende blik toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I loved you endlessly - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I loved you endlessly   I loved you endlessly - Pagina 2 Emptywo nov 13, 2013 7:28 pm


Hij glimlachte naar me en zette het flesje weer neer. Rustig ging hij verder de rij af. "Kan het dat je die aanhad op de dag dat ik je zegmaar.. leende?" vroeg hij twijfelend en ik haalde mijn schouders op. ''Dat zou best wel eens kunnen. Ik heb hem best vaak gedragen al. Dat kun je zien.'' zei ik tegen hem en ik keek naar wat hij deed. Hij had mijn lade open getrokken, en snuffelde er nieuwschierig in. Niet dat het veel nieuws was, ondergoed kende hij al, en het mijne ook al ondertussen. Hij wierp me een beschuldigende blik en onschuldig haade ik mijn schouders op. ''Vind je die nou mooi? Die zijn al oud.'' zei ik simpel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I loved you endlessly - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I loved you endlessly   I loved you endlessly - Pagina 2 Emptywo nov 13, 2013 7:32 pm

"Dat zou best wel eens kunnen. Ik heb hem best vaak gedragen al. Dat kun je zien." Ik hief het flesje nog eens op en zag het inderdaad. Ik focuste me weer op de rest. Ze haalde rustig haar schouders op bij de blik die ik haar wierp. "Vind je die nou mooi? Die zijn al oud." Ik draaide me om en leunde tegen de kast. "Ik vraag me vooral af wat die hier doet, dat is alles." Ik trok kort een wenkbrauw op en draaide mijn rug waar naar d'r om. "Oh ja, ken je die meid die in de keuken werkt trouwens? Ze heet Minthe dacht ik, of iets in die trant.. In ieder geval, aardige meid. Klaagde meteen over hoe stom het werk hier niet is. Heb haar meteen een job aangeboden." Ik grijnsde kort, ze was wel leuk. "Raad wat."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I loved you endlessly - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I loved you endlessly   I loved you endlessly - Pagina 2 Emptywo nov 13, 2013 10:40 pm


Hij draaide zich om, keek me aan terwijl hij tegen de kast leunde. "Ik vraag me vooral af wat die hier doet, dat is alles." Hij trok een wenkbrauw kort op en draaide zich om. ''Ach. Meer dan de helft waren geschenken van Aphrodite, proberend ons huwelijk wat leven in te blazen in de eerste tijden.'' verklaarde ik en ik haalde mijn schouders op. ''Ik heb nooit er bij na gedacht om ze mee naar beneden te nemen. IK heb daar er toch ook een boel liggen.'' "Oh ja, ken je die meid die in de keuken werkt trouwens? Ze heet Minthe dacht ik, of iets in die trant.. In ieder geval, aardige meid. Klaagde meteen over hoe stom het werk hier niet is. Heb haar meteen een job aangeboden." Ging hij toen verder. "Raad wat." Ik keek hem even aan en kwam langzaam wat meer overeind. Nog steeds zittend op het bed keek ik hem aan. ''Je hebt haar aangeboden voor ons te komen werken beneden?'' zei ik en wachtte af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

I loved you endlessly - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I loved you endlessly   I loved you endlessly - Pagina 2 Emptydo nov 14, 2013 8:11 pm

Het duurde niet zo lang voor ze me antwoord gaf, maar ik vond het nog steeds niet snel genoeg. "Ach. Meer dan de helft waren geschenken van Aphrodite, proberend ons huwelijk wat leven in te blazen in de eerste tijden." In mijn hoofd dacht ik dat die fout niet bij mij lag, maar ik zweeg. Straks hadden we weer de discussie die we al eeuwen hadden, en daar had ze waarschijnlijk zoals gewoonlijk geen zin in. "Ik heb nooit er bij na gedacht om ze mee naar beneden te nemen." Ging ze door. "Ik heb daar er toch ook een boel liggen." Dat was waar, maar ergens stoorde het me wel dat Aphrodite degene was die haar zoveel dingen gaf. Toegegeven, ze had wel smaak, maar de dingen die ze in de onderwereld had waren vaak wat meer verhullend en die kocht Kore zelf. Het was logisch dat ze deze hier liet liggen.. "Vind je deze niet leuk dan?" Murmelde ik. Daarna vervolgde ik mijn doen gewoon. Ze ging wat meer overeind zitten. "Je hebt haar aangeboden voor ons te komen werken beneden?" Ik knikte en grijnsde er bij toen ik haar antwoordde: "Ja, als jouw nieuwe bediende. Daphne is toch niet meer teruggekomen. Maar je zal het wel kunnen vinden met Minthe, ze heeft heel wat weg van jou. Ook nogal fleurig. Behalve d'r karakter.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

I loved you endlessly - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I loved you endlessly   I loved you endlessly - Pagina 2 Emptyvr nov 15, 2013 5:31 pm


Hij was even stil terwijl hij door de lade gingen. "Vind je deze niet leuk dan?" vroeg hij en ik haalde mijn schouders op. ''Niet bepaald.'' mompelde ik en ik liet een klein zuchtje klinken. Hij knikte, en een grijns was op zijn gezicht te zien toen hij me antwoordde. "Ja, als jouw nieuwe bediende. Daphne is toch niet meer teruggekomen. Maar je zal het wel kunnen vinden met Minthe, ze heeft heel wat weg van jou. Ook nogal fleurig. Behalve d'r karakter.." zei hij en ik knikte eventjes. ''Mmh. Interessant.'' antwoordde ik en ik keek even door het raam heen. Ik vroeg me af of ik haar wel zou mogen, dat ze op mij zou lijken betekent nog niet dat ik haar automatisch zou mogen. ''Hoe bedoel je behalve haar karakter?'' vroeg ik toen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





I loved you endlessly - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I loved you endlessly   I loved you endlessly - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I loved you endlessly
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Everything I've loved became everything I lost

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: Olympus :: Paleis-
Ga naar: