Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 Give me a sign, I want to believe.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Give me a sign, I want to believe.  Empty
BerichtOnderwerp: Give me a sign, I want to believe.    Give me a sign, I want to believe.  Emptyza nov 16, 2013 7:42 pm

Ik was terug afgezakt naar de Onderwereld na die discussie. Diezelfde avond nog was ik vertrokken en Hera was na haar ruzie met Zeus met me meegekomen. Maar het duurde niet lang voordat ze weer weg was, Zeus had zijn manier gevonden om het terug goed te maken met haar. Het was voor Hera heel romantisch geweest, maar voor mij leek het op weer een eenvoudige sorry. Verder had ik alleen gezeten. De enige gezelschap die ik had was Cerberus, die mijn verdriet goed voelen kon. Ik wou geen vrouwen meer zien, dus liet ik me enkel nog bedienen door een man de laatste tijd. Het eten smaakte minder lekker nu Cecilia de gerechten niet meer zorgvuldig uitkoos. Ze was nu bezig met Minthe, ze liet haar het paleis zien. Ik was ze een keer tegen gekomen aan mijn kamerdeur. Cecilia had bezorgt gekeken omdat ik niets zei, Minthe leek de problemen aan te voelen. Ik had hen weggestuurd. Verder zat ik voortdurend op verdieping dertien. Ik had geen nood aan mijn aparte kamer op de allerbovenste verdieping, die me enkel deed denken aan die verdoemde huwelijksnacht. En de rest van het paleis leek me te groot en nog steeds te klaar. Ik zat steeds in de kamer van de schikgodinnen, die tenminste zwegen. Soms staarde ik uit het hoge raam en keek ik naar de mistbanken buiten, andere keren keek ik naar hoe ze draden weefden, maten en doorknipten. Ik herinnerde me nog dat ik tijdens de eerste jaren, toen ze er voor de allereerste keer waren, ook altijd naar hen keek. We lieten elkaar elk ons eigen ding doen en we vroeger er niet naar, we praatten er niet over. Maar ik kon mijn taken niet uit de weg gaan, de documenten stapelden zich op en werden me te veel. Ik had een uitgang nodig, maar wou de onderwereld niet verlaten. Het enige oord die me bekoren kon was Tartarus, en het werd hoogtijd om Sisyphus te controleren.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Give me a sign, I want to believe.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Give me a sign, I want to believe.    Give me a sign, I want to believe.  Emptyza nov 16, 2013 7:47 pm


Hermes;

Verward zakte ik af naar de onderwereld. Ik had navraag gedaan, en vernomen dat hij in de onderwereld verbleef. Dus deed ik wat moest gebeuren, en ging ik er heen. Ik maakte me zorgen om haar. Bloemen bloeide niet meer bij haar, maar vergingen. Al in tijden had ik niet haar melodieuze stem gehoord, of een rinkelende lach. Ze at minder, werd magerder. Als een lijk bewoog ze door het kasteel. Iedereen baarde zich zorgen, maar niemand toonde de moed om er iets van te zeggen. Ze had me de ketting en ring gegeven, en gevraagd of ik die kon geven. Ze had het in een envelop gestopt, en toen ik stopte om te kijken zag ik dat er een briefje bij zat. 'ik hield van je' had ik gelezen. Toen ik Tartarus had bereikt kuchte ik even. ''Hades. Ik kom een pakketje afleveren.'' mompelde ik en ik wachtte op zijn antwoord.

Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Give me a sign, I want to believe.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Give me a sign, I want to believe.    Give me a sign, I want to believe.  Emptyza nov 16, 2013 7:57 pm

Ik staarde al een lange tijd in het vuur die de Tartarus omgaf. Het was handig om een overzicht te hebben van alles, op het naar beneden gevallen rotsblok waar ik op stond. De vlammen likten aan alles, maar konden nooit zo hoog als dit punt komen. Sisyphus torste zijn rotsblok op berg voor me naar boven. Ik vond het niet zielig. Het was een straf, zíjn straf, en als het van mij afhing mocht de gehele mensheid die van mij ondergaan. Het merendeel van dit helse oord werd gevuld met het echoënde geluid van de gekwelde titanen, die langzaam wegkwijnden. Het was een straf, gewoon hún straf. "Hades." Ik had hem niet horen aankomen, maar ik schrok er niet van. De god van het reizen, altijd lichtvoetig, logisch dat Hermes me zonder enig probleem besluipen kon. "Ik kom een pakketje afleveren." Hij praatte niet luid, maar ik kon hem desondanks het geschreeuw duidelijk horen. Ik hield mijn vingers al de hele tijd peinzend voor mijn lippen, mijn ene hand ondersteunde mijn elleboog. Ik zweette. De hitte hier was bedwelmend. Af en toe gebeurde het dat er lava en puimstenen opspatte. Dat was onderhand al een paar keren gebeurd, er zat al een zwarte veeg of mijn gezicht van een kleine steen die ik niet had kunnen ontwijken. Soms dwarrelde ook as naar beneden. "Van wie?" Bromde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Give me a sign, I want to believe.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Give me a sign, I want to believe.    Give me a sign, I want to believe.  Emptyzo nov 17, 2013 2:38 pm


Hermes;

Voor even was het stil, op het klagelijke geschreeuw van alle gedoemde zielen die hier rond zwierven na. Ik vond het nare plek om te zijn, en daarom begreep ik dat Hades er juist wel graag was. "Van wie?" bromde hij op een gegeven moment. ''Van Kore. Ze zei dat ze erop stond dat dit afgeleverd zou worden. Wat je er daarna mee zou doen was jou beslissing vertelde ze me.'' zei ik tegen hem en ik stak de envellop naar hem uit. Ik kon er bijna op rekenen dat hij het niet aan wou nemen. Wat zou ik dan moeten doen? Hier een beetje blijven staan tot hij het toch wel aan zou pakken?

Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Give me a sign, I want to believe.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Give me a sign, I want to believe.    Give me a sign, I want to believe.  Emptyzo nov 17, 2013 6:18 pm

"Van Kore." Weerklonk het antwoord. Ik vertrok geen spier bij het horen van haar naam, het enige wat ik deed was voor me uit staren. "Ze zei dat ze erop stond dat dit afgeleverd zou worden. Wat je er daarna mee zou doen was jou beslissing, vertelde ze me." Ik durfde te wedden dat hij het pakketje nu naar me uitstak, maar ik draaide me niet om. Waarom zou ik het aannemen? Waarom zou ze me überhaupt nog iets sturen? Ik dacht dat ze klaar was met me. Het duurde een lange tijd voor ik antwoord gaf, maar uiteindelijk opende ik mijn mond toch omdat ik wist dat hij niet zou afgeven. "Neem maar weer mee, zeg dat ik het niet hoef. Wat er ook in die envelop zit."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Give me a sign, I want to believe.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Give me a sign, I want to believe.    Give me a sign, I want to believe.  Emptyzo nov 17, 2013 6:28 pm


Hermes;

Een hele lange tijd was het stil. Hij stond zwijgend voor zich uit te kijken en ik voelde me steeds ongemakkelijker worden. "Neem maar weer mee, zeg dat ik het niet hoef. Wat er ook in die envelop zit." sprak hij ten slotte en ik moest mijn hoofd schudden. ''Nee. Ze wou het niet meer hebben. Ze wou dat je het terug zou krijgen. Te kostbaar om zo maar weg te gooien had ze gezegd.'' zei ik en ik keek naar hem. ''Het spijt me maar je moet het aannemen voor ik weer weg kan.''

Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Give me a sign, I want to believe.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Give me a sign, I want to believe.    Give me a sign, I want to believe.  Emptyzo nov 17, 2013 7:01 pm

"Nee." Hoorde ik van achter me. "Ze wou het niet meer hebben. Ze wou dat je het terug zou krijgne. Te kostbaar om zomaar weg te gooien had ze gezegd." Ik zuchtte en richtte mijn blik naar mijn voeten. Ik had wel genoeg gezien hoe Sisyphus zijn rotsblok de berg omhoog torste. Ik had genoeg gehad van hoe het altijd terug rolde. "Het spijt me maar je moet het aannemen voor ik weer weg kan." Ik draaide me om en grijnsde. "Wel, dan stel ik voor dat je erbij gaat zitten want anders kan je hier nog lang staan." Ik wierp hem een hatelijke blik toe en liep langs de andere kant van hem weg, dieper de Tartarus in.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Give me a sign, I want to believe.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Give me a sign, I want to believe.    Give me a sign, I want to believe.  Emptyzo nov 17, 2013 7:07 pm


Hermes;

Zachtjes hoorde ik een zucht, en zag toen hij zich om draaide. "Wel, dan stel ik voor dat je erbij gaat zitten want anders kan je hier nog lang staan." zij hij met een grijns, waarna zijn blik een en al haat uitstraalde. Hij liep langs me heen, verder Tartarus in en ik zuchtte. ''Het zijn de huwelijksring en een ketting. Er zit ook nog een briefje in.'' mompelde ik terwijl ik achter hem aan liep. ''Maar daar los van. Ik maak me zorgen om haar. Ze vertoont dat vreemde gedrag weer, net zoals toen je haar wegstuurde uit de onderwereld voor haar eigen bestwil.''

Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Give me a sign, I want to believe.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Give me a sign, I want to believe.    Give me a sign, I want to believe.  Emptyzo nov 17, 2013 7:14 pm

"Het zijn de huwelijksring en een ketting. Er zit ook nog een briefje in." Mompelde hij, wederom verstond ik hem duidelijk. "Maar daar los van. Ik maak me zorgen om haar. Ze vertoont dat vreemde gedrag weer, net zoals toen je haar wegstuurde uit te onderwereld voor haar eigen bestwil." "Niet mijn probleem." Snauwde ik terwijl ik met mijn ogen rolde. Ik kon er maar beter meteen komaf mee maken, ze was mijn probleem nu niet meer nee. Ze toonde nu aan dat ze nietsmeer van me wilde, nu ze de huwelijksring en de ketting terug gaf. Wat er op het briefje stond maakte me geen zier meer uit. "En smijt die envelop maar in het vuur, zilver smelt toch."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Give me a sign, I want to believe.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Give me a sign, I want to believe.    Give me a sign, I want to believe.  Emptyzo nov 17, 2013 7:22 pm


Hermes;

"Niet mijn probleem." snauwde hij kortaf. Hij stampte verder door Tartarus heen maar ik schudde mijn hoofd. ''Maar jij bent de enige die haar weer terug naar de normale Kore kan krijgen. En doe dan niet alsof je niet weet dat ik gelijk heb.'' zei ik terwijl ik de brief naar hem uitstak. "En smijt die envelop maar in het vuur, zilver smelt toch." zei hij en ik bleef de brief voor me uit houden. ''Maar wil je dan niet weten wat er op het briefje stond?'' vroeg ik. ''Heeft dit alles niks voor je betekent?'' Alle goden nog aan toe ik voelde me net een vrouw nu.

Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Give me a sign, I want to believe.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Give me a sign, I want to believe.    Give me a sign, I want to believe.  Emptyzo nov 17, 2013 7:27 pm

Hermes was een lastige kerel, hij gaf het niet zomaar op. "Maar jij bent de enige die haar weer terug naar de normale Kore kan krijgen. En doe dan niet alsof je niet weet dat ik gelijk heb." Ik draaide me naar hem om toen hij mijn bevel in de wind sloeg. "Maar wil je dan niet weten wat er op het briefje stond? Heeft dit alles niks voor je betekent?" Ik wierp hem wederom een vernietigende blik toe. Goden, waarom was iedereen zo sentimenteel? "Nee, ik wil niet weten wat er op het briefje stond." De tweede vraag negeerde ik bewust. Hij bleef de brief echter uitgestoken in zijn handen houden, dus uiteindelijk nam ik hem toch aan. Ik rukte hem uit zijn handen, maar hield hem gesloten in de mijne. "Goed, blijf je hier nog lang? Ik ben nu alweer uitgekeken op je gezicht voor de komende vijf eeuwen."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Give me a sign, I want to believe.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Give me a sign, I want to believe.    Give me a sign, I want to believe.  Emptyzo nov 17, 2013 7:30 pm


Hermes;

Hij draaide zich naar me om in een ruk, om me een vernietigende blik toe te sturen. "Nee, ik wil niet weten wat er op het briefje stond." antwoordde hij me. Hij rukte de brief ruw uit mijn handen, maar hield hem gesloten in de zijne. "Goed, blijf je hier nog lang? Ik ben nu alweer uitgekeken op je gezicht voor de komende vijf eeuwen." zei hij en ik schudde mijn hoofd. ''Nee. Mijn opdracht is nu volbracht. Ik ga weg. Maar denk er nog over na. Ze mist je overduidelijk.'' mompelde ik, en ik draaide me om om weg te gaan.

Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Give me a sign, I want to believe.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Give me a sign, I want to believe.    Give me a sign, I want to believe.  Emptyzo nov 17, 2013 7:36 pm

Ik kneep mijn ogen samen. "Nee. Mijn opdracht is nu volbracht. Ik ga weg. Maar denk er nog over na. Ze mist je overduidelijk." Mompelde hij en hij draaide zich om om weg te gaan. Ik volgde hem met mijn ogen en opende toen snel de envelop. Ik las het briefje vluchtig. "Hermes, wacht." Murmelde ik, hij hoorde me vast wel. Ik wachtte tot hij zich omdraaide en terug liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Give me a sign, I want to believe.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Give me a sign, I want to believe.    Give me a sign, I want to believe.  Emptyzo nov 17, 2013 7:40 pm


Hermes;

Ik rende liever niet door Tartarus heen, het was naar want je kon makkelijk verkeerd stappen. "Hermes, wacht." hoorde ik hades opeens murmelen. Ik draaide me om, geen keuze hebbend. Ik wist dat hij iets van me wou, maar ik hoopte maar dat het niet iets vervelends zou zijn. Rustig liep ik weer terug naar hem en keek hem aan. ''Wat is er Hades?'' vroeg ik en ik wachtte op zijn uitleg.

Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Give me a sign, I want to believe.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Give me a sign, I want to believe.    Give me a sign, I want to believe.  Emptyzo nov 17, 2013 7:56 pm

Hij draaide zich terug om en wachtte op wat ik zeggen zou. Ik keek op van het papiertje en vouwde het op terwijl ik hem aankeek. Ik kwam wat dichter bij staan, om duidelijk aan te tonen dat dit serieus was en dat ik hier de baas was. Ik torende fel boven hem uit, hij was dan ook niet zo groot. "Wat is er Hades?" Vroeg hij. "Als je Persephone helpen wil, doe je wat ik zeg." Ik dempte mijn stem. "Begrepen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Give me a sign, I want to believe.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Give me a sign, I want to believe.    Give me a sign, I want to believe.  Emptyzo nov 17, 2013 8:02 pm


Hermes;

Hij keek op van het briefje dat in de envelop had gezeten en vouwde het netjes op terwijl hij me aan keek. Hij zette een stap naar ij toe, zodat hij gevaarljik ver boven mij uit torende, dus zo voelde Kore zich altijd. "Als je Persephone helpen wil, doe je wat ik zeg." zei hij en hij verlaagde zijn stem wat. "Begrepen?" Ik knikte gedwee en keek naar hem op. ''Wat kan ik doen voor je?'' vroeg ik en ik keek hem afwachtend aan.

Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Give me a sign, I want to believe.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Give me a sign, I want to believe.    Give me a sign, I want to believe.  Emptyzo nov 17, 2013 8:32 pm


Het duurde niet lang voor hij knikte, door mijn impressionante gestalte had ik al snel mijn wil door kunnen drijven. "Wat kan ik doen voor je?" Vroeg hij beleefd, waarop hij me afwachtend aankeek. Ik liep om hem heen, maar liet mijn blik niet los. "Bezorg Kore dit briefje terug," ik stak het opgevouwen papiertje terug naar hem uit. "hopelijk legt ze de link." Ik wachtte tot hij het briefje aannam voordat ik mijn volgende eis stelde. "En ik wil dat je haar ontvoert. Ik kan het me geen tweede keer riskeren." Vervolgens trok ik de trouwring die ik nog steeds droeg ook uit. Ik duwde hem in zijn hand. "Geef deze maar aan haar af samen met dat briefje. Zeg dat ze hem houden moet."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Give me a sign, I want to believe.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Give me a sign, I want to believe.    Give me a sign, I want to believe.  Emptyma nov 18, 2013 9:23 pm


Hermes;

Hij begon om me heen te cirkelen, alsof ik zijn prooi was. "Bezorg Kore dit briefje terug," Hij stak het briefje weer naar me uit en ik pakte het van hem aan. "hopelijk legt ze de link." Weer al knikte ik. "En ik wil dat je haar ontvoert. Ik kan het me geen tweede keer riskeren." Hij prutste even aan zijn handen, en duwde me toen iets kleins in mijn handen. Toen ik op keek zag ik dat het zijn trouwring was. "Geef deze maar aan haar af samen met dat briefje. Zeg dat ze hem houden moet." Ik knikte begrijpend en keek toen naar hem op. ''Moet ik wachten een paar dagen tot ik haar ontvoer. En waar moet ik haar heen brengen?'' vroeg ik toen en ik keek hem lichterlijk verward aan.

Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Give me a sign, I want to believe.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Give me a sign, I want to believe.    Give me a sign, I want to believe.  Emptyma nov 18, 2013 9:33 pm


Braaf knikte de jongeman telkens, hij leek echt verloren. Hoe zielig. Al was ik wel, eerlijk toegegeven, verwonderd dat hij instemde met het plan om haar te ontvoeren. De vraag was natuurlijk of hij dat wel zomaar wou doen. "Moet ik wachten een paar dagen tot ik haar ontvoer? En waar moet ik haar heen brengen?" Ik stopte met langs hem heen lopen, vlak op het moment dat ik recht voor hem stond, en staarde hem indringend aan zonder mijn ogen verder nog te laten bewegen. "Ken je het eiland achter Elysium? Breng haar daarna over exact een maand heen, hoe meer tijd na dit hoe beter."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Give me a sign, I want to believe.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Give me a sign, I want to believe.    Give me a sign, I want to believe.  Emptyma nov 18, 2013 9:45 pm


Hermes;

Alles vertelde me dat dit plan waanzin zou zijn, maar als het de kans gaf op Kore haar geluk dan zou ik het een kans geven. Het was vreselijk om haar zo te zien. Het moest niet langer duren of ze zou daadwerkelijk een wandelend lijk worden. "Ken je het eiland achter Elysium? Breng haar daarna over exact een maand heen, hoe meer tijd na dit hoe beter." zei hij, terwijl hij recht voor me stond. Ik knikte en borg de ring en het briefje op zodat ik het niet kwijt zou raken. ''Hades. Zo makkelijk als ik haar kan brengen, kan ik haar ook weer weghalen van het eiland.'' zei ik en ik keek hem even aan. ''Maar ik hoop dat het niet nodig is.'' zei ik en draaide me toen weer om.

Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Give me a sign, I want to believe.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Give me a sign, I want to believe.    Give me a sign, I want to believe.  Emptyma nov 18, 2013 9:51 pm

Hij borg voorzichtig de dingen die ik hem gegeven had op en keek me met een waarschuwende blik aan. "Hades. Zo makkelijk als ik haar kan brengen, kan ik haar ook weer weghalen van het eiland. Maar ik hoop dat het niet nodig is." Ik wachtte even tot hij zich volledig omgedraaid had om weg te gaan in de juiste richting. "Wel dat is het leuke eraan, vind ik. 't Wordt een moeilijke opdracht, alles na Elysium ligt niet in mijn bereik. Wat het eiland wilt, doet het eiland. Alles hangt er vanaf wat er op dat moment toegelaten wordt. Succes Hermes, je hoort nog van me." Ik draaide me terug om naar de diepten van de Tartarus.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Give me a sign, I want to believe.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Give me a sign, I want to believe.    Give me a sign, I want to believe.  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Give me a sign, I want to believe.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Tartaros-
Ga naar: