IndexEternalGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggenZoekenFAQKalender

Deel | 

And that's the deal my dear

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Persephone

Aantal berichten : 2273
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 20

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

BerichtOnderwerp: And that's the deal my dear   ma dec 23, 2013 11:33 pm

Ik was met hem mee gegaan op de boot van Charon terug naar het paleis en was hem op de voet gevolgd naar binnen. Ik kon vanaf hier de hond al in zijn hok horen kwispelen, ik zou zeker nog bij hem langs gaan voor ik weer vertrok. Ik wist ook dat ik niet met Hades zou spreken om de reden dat ik hier was zolang dat meisje er was, dus ik bleef enigzins zwijgzaam naast hem lopen. ''Hoe gaat het met haar?'' vroeg ik op een gegeven moment maar.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Aantal berichten : 2566
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 18

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

BerichtOnderwerp: Re: And that's the deal my dear   ma dec 23, 2013 11:44 pm

We zwegen. Allebei. Hele tijd. Het was ongemakkelijk. Zelfs toen we op de boot zaten zeiden we geen woord, en ik droeg Amarante nog steeds op mijn schoot, terwijl ik keek naar de golven en me bedacht hoe vreselijk koud het wel niet was. Zelfs het paleis was koud. Ik was vanochtend vroeg vertrokken, maar zelfs dan was het - als ik het me nog goed herinner - aangenamer van temperatuur. Maar dat kan misschien ook gewoon zijn omdat ik tot op het bot verkleumd was. Kore echter leek nergens last van te hebben. "Hoe gaat het met haar?" Vroeg ze stil en ik schraapte mijn droge keel zodat ik haar met een klare stem antwoorden kon. "Ik denk dat het wel oké is. Ze moet gewoon rusten. Ik leg haar in één van de gastenkamers." En ik liep weg, om Amarante in te stoppen in de eerste de beste kamer die ik tegenkwam en daar de haard aan te steken zodat ze het toch wat warm zou hebben. En toen ik terug kwam in de troonzaal waar ik Persephone achter gelaten had, had ik het nog kouder. Ik was er zeker van dat mijn lippen onderhand al paars uitsloegen van kleur. "Ik vind het raar dat ze daar zo beland is.. Dat kan normaal niet, zelfs ik kan er moeilijk heen.." Bekende ik, met een lange bedachtzame blik terwijl ik me op mijn troon installeerde. Ik legde het fluwelen deken goed, waarbij ik subtiel voor probeerde te zorgen dat ik een beetje ingewikkeld was, en zakte een beetje onderuit. "Ze heet Amarante, trouwens. Had ik je al meer verteld, of niet? Ik kan het me niet meer zo goed voor de geest halen." Ik hief mijn hand op om met mijn wijsvinger en duim over mijn slapen te wrijven.

Hades Aidoneus Dis Isodetes Kronides

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://eternal.actieforum.com
Persephone

Character sheet
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

BerichtOnderwerp: Re: And that's the deal my dear   ma dec 23, 2013 11:51 pm

Hij schraapte zijn keel even eer hij me een antwoord gaf. "Ik denk dat het wel oké is. Ze moet gewoon rusten. Ik leg haar in één van de gastenkamers." sprak hij, en met dat gezegd te hebben liep hij weg. Alleen stond ik in de troonzaal, stof verzamelde zich weer op de vloer en in de hoekjes van de ruimte. Ik sloeg mijn armen om mijn lichaam heen, het voelde als thuis, maar aan de andere kant weer niet. Misschien omdat het mijn thuis niet meer was. "Ik vind het raar dat ze daar zo beland is.. Dat kan normaal niet, zelfs ik kan er moeilijk heen.." klonk opeens Hades zijn stem weer. Ik focuste me op hem terwijl hij zich op de troon installeerde, hij had het koud. "Ze heet Amarante, trouwens. Had ik je al meer verteld, of niet? Ik kan het me niet meer zo goed voor de geest halen." Ik schudde mijn hoofd. ''Nee, je had nog niks verteld.'' antwoordde en ik keek even van hem weg. ''Misschien kun je beter ook even gaan slapen, of een bad nemen althans. Ik zie dat je het koud hebt.'' mompelde ik en ik keek hem afwachtend aan.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

BerichtOnderwerp: Re: And that's the deal my dear   di dec 24, 2013 12:00 am

"Nee, je had nog niks verteld.." Gaf ze me ten antwoord en ik knikte, waarop ze van me weg keek alsof ze zich bedacht dat ze nu maar gewoon moest luisteren. Toch opende ze haar mond nogmaals: "Misschien kun je beter ook even gaan slapen, of een bad nemen althans. Ik zie dat je het koud hebt." Mompelde ze en ik keek haar lang aan, terwijl ze mij terug aankeek. "Ik zou wel willen, maar ik denk dat het beter is als we nu praten." Ik voelde aan het deken tussen mijn vingers. Zacht, enorm zacht. ".. Wel, dat was het eigenlijk. Dat is het enige wat ik weet. En het is raar dat ze daar met iemand was en niet meer weet wie, en dat ze daar al zo lang zat. Het is niet logisch. Het is zo raar dat je zou denken dat het antwoord gewoon voor je neus ligt, maar dan zou ik het wel onderhand al moeten weten niet?" Ik pulkte met mijn vingers aan mijn onderlip terwijl ik verder in gedachten verzonk en daarbij luidop praatte. "Ik bedoel, het is gewoon echt zó raar.. Zo vreselijk raar.. En dat we daar toevallig waren, al een geluk voor haar. Ik wou gewoon met jou praten over ons en nu heb ik er een nieuwe huisgenote bij! Misschien laat ik haar overbrengen naar Olympus als jij ook teruggaat, daar zal ze vast wel gelukkig zijn."

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: And that's the deal my dear   di dec 24, 2013 12:06 am

"Ik zou wel willen, maar ik denk dat het beter is als we nu praten." gaf hij als antwoord op mijn voorstel, en hij frunnikte aan de deken die over de stoel heen lag. ".. Wel, dat was het eigenlijk. Dat is het enige wat ik weet. En het is raar dat ze daar met iemand was en niet meer weet wie, en dat ze daar al zo lang zat. Het is niet logisch. Het is zo raar dat je zou denken dat het antwoord gewoon voor je neus ligt, maar dan zou ik het wel onderhand al moeten weten niet?" Hij leek in gedachten verzonken, en ik beet op mijn lip. Ik wist wat me te doen stond, maar ik wou niet dat hij wist wie ze was. "Ik bedoel, het is gewoon echt zó raar.. Zo vreselijk raar.. En dat we daar toevallig waren, al een geluk voor haar. Ik wou gewoon met jou praten over ons en nu heb ik er een nieuwe huisgenote bij! Misschien laat ik haar overbrengen naar Olympus als jij ook teruggaat, daar zal ze vast wel gelukkig zijn." Ik knikte langzaam terwijl ik half in gedachten verzonken zat. ''Dat kun je het beste aan haar vragen denk ik..'' mompelde ik. ''Maar, wat over ons?'' vroeg ik toen twijfelend en ik keek hem met een vragende blik aan.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: And that's the deal my dear   di dec 24, 2013 12:20 am

Ik staarde lang voor me uit. "Dat kun je het beste aan haar vragen denk ik.." Het duurde even voor ik besefte dat Persephone iets terug geantwoord had. Ik had het eerst wel gehoord, maar het was niet echt doorgedrongen. Ik knikte met een afwezige blik en keek toen op, plots klaarwakker. "Maar, wat over ons?" Vroeg ze twijfelend. Mijn handen gloeiden, ik begon al ietwat terug op te warmen. En ik liet mijn blik zakken naar mijn handen in mijn schoot, niet echt wetend hoe ik het in kaart moest brengen. Mijn handen waren leeg en bleek en er waren geen juwelen meer aan, zelfs niet de eenvoudige simpele ring voor mijn tweetand handig op te kunnen bergen. Niets. En het voelde raar. En ik herinnerde me dat ik zoveel had willen zeggen tegen haar toen ik Hermes opgedragen had haar hierheen te brengen. En er raasden van alle soorten andere herinneringen door mijn hoofd, maar geen enkel van wat ik haar had willen zeggen. Dan had ik een soort verklaring voor alles gevonden.. maar dan was ik het zelf terug kwijtgeraakt. En hoe graag ik het ook had willen vermijden, toch moest ik het doen. Op een dag zou het er toch van komen, het was een uitleg die ik haar verschuldigd was. "Kore.." Ik boog me naar voren en wenkte dat ze dichterbij moest komen.  

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: And that's the deal my dear   di dec 24, 2013 12:25 am

Een hele lange tijd was het stil, en met de seconde voelde ik me akeliger worden. Ik vond het helemaal niks dat ik niet wist waarom ik hier was, en de vage blik in zijn ogen liet me ook verward raken. "Kore.." sprak hij uiteindelijk, waarna hij gebaarde dat ik dichterbij moest komen. Braaf deed ik wat er van me gevraagd werd en liep naar hem toe, met een afwachtende blik in mijn ogen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: And that's the deal my dear   di dec 24, 2013 1:05 am

Ze wandelde naar me toe en ik observeerde aandachtig de manier waarop ze liep: met kleine maar gracieuze passen, elegant, schouders recht... Het leek erop dat ze zelfzeker was, maar ze had toch die angstige afwachtende blik in haar ogen waaraan ik haar terug herkende. Ze had die meestal als ik er was, zo keek ze niet naar Hermes. Het lag aan mij. Ik probeerde een glimlach te forceren, wat me heel slecht afging. Ik wou eerder mezelf aanmoedigen, misschien dat als ik een glimlach zag dat ik het aan zou kunnen. Met trillende handen nam ik haar gezicht vast, ook al wilde ik het niet doen. Ik wilde het echt niet, maar ik moest.

"Nee, je moet me vertrouwen!" Lachte ik, mijn handen trokken de blinddoek rond haar gezicht terug naar beneden. Telkens opnieuw probeerde ze hem omhoog te trekken, maar ik liet het niet toe. Ze zocht zich een weg naar boven en ik begeleidde haar door haar zachtjes voort te stuwen door middel van mijn hand op haar rug. Ze struikelde ontelbare keren, telkens ving ik haar op of nam ik haar arm beet en trok ik haar terug overeind. We moesten er hard om lachen. "Z-zijn we er bijna?" Ze grinnikte, haar lach klonk zachter. Ik knikte, maar bedacht dat ze dat natuurlijk niet kon zien. "Bijna boven, blijf doorlopen." En ik voelde hoe ze begon te beven en begon te hijgen. Nochtans was de lucht hier niet zo ijl. "Gaat het?" Vroeg ik. Ik zag hoe ze glimlachte, ze hoorde vast hoe bezorgt ik was. Vervolgens schudde ze haar hoofd. "Gewoon de inspanning." Ze probeerde er de pas in te houden en ik zorgde ervoor dat ze liep tot in het midden van het hoogstaand grasveld. "Mag ik kijken?" Vroeg ze opgewonden en toen trok ze haar blinddoek af. De blik op haar gezicht had ik nog nooit gezien, zo verrast was ze. Ze sloeg haar handen voor haar mond. "Ik zei je toch dat de onderwereld mooi is?" Vanaf hier had je zo'n fantastisch zicht op Elysion. Ze zag er helemaal bleek van, de tranen sprongen haar in de ogen. "Hé, niet huilen. Je hoort juist te lachen, het is toch mooi?" En ze knikte, volledig in tranen en hief haar vuisten om me op de borst te kloppen voor ze zich snikkend in elkaar liet zakken op de grond. "Leuce, wat is er?!" Nu snapte ik het helemaal niet. Ik zakte naast haar op mijn knieën terwijl ik haar hoofd in mijn handen nam en haar dwong me aan te kijken. "Niets, het is mooi.. Het is mooi." Ze herhaalde het alsof ze zichzelf ervan wou overtuigen. "Als ik mijn laatste momenten zelf zou mogen kiezen, dan had ik geen andere plek en geen ander persoon gekozen om ze mee door te brengen." "Hoe bedoel je?" "Dat ik sterf, malle geit." Ze grinnikte en liet zich in mijn armen vallen ook al wist ik nog steeds niet wat ze bedoelde. "Je kan niet dood, hoe kom je daar nu bij, je kan niet sterven je bent-" "Sterfelijk." Ik vlocht mijn vingers in haar haren en nam haar hoofd vast. "STERFELIJK?!" Ontzet riep ik het uit en de tranen liepen over mijn wangen terwijl ik verder tierde. "Sterfelijk dat kan niet, je bent een godin! Je bent een godin, je bent honderden jaren oud, je kan hier niet dood gaan!" "Ik heb nooit gelogen Hades.. Ik ben een Godin, van Wedergeboorte." Het is mijn schuld.. Het is mijn schuld. Ik heb haar vermoord. "Waarom zei je niets?!" En de tranen liepen over mijn wangen, ze stroomden en ze stroomden. "Ik wou gewoon dat je van onze tijd samen genoot. We konden toch niet eeuwig samenzijn.. De onderwereld en ik passen gewoon niet bij elkaar." "Je had het me kunnen vertellen!" "Je had het niet begrepen." "Jawel!" Ze keek me lang aan en zweeg. Ik zag langzaam hoe ze steeds bleker en bleker werd, totdat het op een gegeven moment zelfs leek alsof ze altijd al zo'n bleke huid had gehad. "Ik hou van je." Fluisterde ze zwak en ik drukte mijn lippen op de hare, mijn armen nog steeds om haar heen. En ik legde haar neer op haar rug, wreef haar lange witblonde haren uit haar gezicht en fluisterde terug "Ik ook van jou, altijd." En ik zag het leven uit haar vloeien. En ik bleef daar voor een hele lange tijd zitten, gewoon naast haar levenloze lichaam. Ik zat er en keek naar hoe ze een werd met de natuur, die ik aangeroepen had om voor haar te zorgen. En al die tijd had ik naar haar ogen gekeken, haar prachtige speciale blauwe kijkers. Ik had mezelf er niet toe kunnen brengen om ze te sluiten, ze waren ze mooi dat je er altijd in verzeild geraakte. Maar nu was het een wazige blik geworden, waarbij ik steeds het gevoel had alsof ik niet naar haar keek.

Ik liet Persephone los en gebruikte mijn handen om mijn eigen gezicht ditmaal vast te houden. Het was oneerlijk voor haar dat ze me zag huilen om een andere vrouw. Ik wou haar ook niet op die manier kwetsen omdat ze me ervoor troosten moest. Hopelijk zag ze nu waarom ik zo gekwetst was door haar daden, ik wou dat ze besefte dat de liefde die ik voor Leuce voelde duizendmaal sterker was dan de liefde die ik voor haar voelde. En dat ik er niets aan veranderen kon, hoe hard ik het ook probeerde. Ik had er niet voor gekozen, niet bewust tenminste, en dat was de schuld die ik op me moest dragen voor de rest van mijn eeuwige leven. Wetend dat ze daar nog ergens is, wachtend op mij.. "Ik denk niet dat ik alleen wil zijn vanavond.." Murmelde ik zacht en het was raar dat ik het zelf zo openlijk toegaf dat ik echt nood had aan iemand bij mij, gewoon om er op toe te zien dat ik mezelf niet weer vreselijke dingen aan zou doen. Tenminste toch voor die reden..  

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: And that's the deal my dear   di dec 24, 2013 1:12 am

Hij nam mijn gezicht tussen zijn handen vast, en opeens was het alsof er een film aan me voorbij schoot. Ik zag hoe Hades Leuce verloren had, en slikte. Toen ik mijn ogen weer open deed omdat hij mijn gezicht los liet zag ik dat er tranen over zijn wangen gleden. Geruisloos zat hij door, tegen zijn verdriet vechtend. Ik slikte even en streek een losse pluk van zijn haren achter zijn oor. "Ik denk niet dat ik alleen wil zijn vanavond.." sprak hij opeens zacht, kwetsbaar. Met een zielige blik in zijn ogen keek hij me aan en ik beet even kort op mijn lip. ''Dat hoeft ook niet..'' antwoordde ik zachtjes en ik trok hem hem even kort in mijn armen, niet wetend of hij het zou accepteren. De pijn die in zijn ogen lag was hartverscheurend, en ik wist wat me te doen stond, voor de allerlaatste keer.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: And that's the deal my dear   di dec 24, 2013 1:20 am

Ik staarde haar lang en kwetsbaar aan, met een blik in mijn ogen die gewoon hartverscheurender was dan je je kon voorstellen. Ik zocht gewoon een houdvast, iets, al was het maar het kleinste beetje. Ik hoefde geen teken, ik wou gewoon hoop. Iets, tenminste iets. "Dat hoeft ook niet.." Ze leek de keuzes die ze had af te wegen in gedachten en besloot om bij mij te blijven. Plots trok ze me in mijn armen en ik wist niet wat ik moest doen. Ik wou me terugtrekken, maar het voelde fijner dan de kilte om me heen. Maar ik kon toch moeilijk bij mijn nieuwe vrouw huilen om de liefde van mijn leven? En toch was dat precies hetgene wat ik deed. En ik sloeg mijn armen om haar nek heen, begroef mijn gezicht in haar weelderige goudblonde lokken en slikte zo lang en zo hard als ik in geen jaren meer gedaan had. Ik had het allemaal zo lang ingehouden, maar nu liet ik het allemaal gaan. Deze dag was gewoon te veel, veel te veel in één keer.

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: And that's the deal my dear   di dec 24, 2013 3:07 pm

Ik voelde de aarzeling in zijn lichaam, maar tenslotte gaf hij zich over aan het gevoel dat hem in beslag nam. Zijn armen sloeg hij om me heen en zijn gezicht verstopte hij in mijn haren, als een klein kind. En hij begon ook te huilen, hartverscheurend te snikken. Ik had hem nog nooit zo gezien, en daardoor wist ik zeker dat ik het hem moest vertellen, maar niet zoals mezelf. Zoals spook Leuce. Hij zou me nooit geloven anders. Sussend wreef ik over zijn rug heen, terwijl ik hem liet huilen. ''Laat het er allemaal maar uit.'' fluisterde ik terwijl ik voor me uit staarde.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: And that's the deal my dear   di dec 24, 2013 4:51 pm

Ik huilde zo lang, zo hard, mijn snikken hield maar niet op. Het leek alsof er maar geen einde aan zou komen. Ik stopte maar niet. Ik bleef haar vasthouden, puur om toch een houdvast te hebben. "Laat het er allemaal maar uit." Fluisterde ze, en dat deed ik. Ik liet het maar gaan, maar ik wist dat het hierna nooit voorbij zou zijn. Al vanaf dat moment zat ik met dit immens verdriet. Ze hadden me al vanalles wijs proberen maken. Iedereen rouwt anders, zeiden ze, het gaat wel over, zeiden ze, tijd heelt alle wonden, zeiden ze. Ik geloofde er niets van.

Die avond lag ik op bed naar het plafond te staren. Ik voelde me misselijk maar had nog geen hap binnen gekregen. Het bord vol eten dat Kore me gebracht had stond nog steeds onaangeroerd op het bijzettafeltje. Ik had haar gevraagd om weg te gaan, nadat ze me maar aan bleef sporen om te eten. Het was wel allemaal lief, haar bedoelingen om zich over me te ontfermen, maar het baatte mij niet. Ik hoefde het allemaal niet. Mijn gezicht voelde raar aan, ik wist niet of het opgezwollen was of niet maar ik kon in ieder geval niet meer huilen. Voor het moment had ik geen tranen meer over, en als ik die had gehad dan zou ik ze ook wel hebben opgebruikt. Huil nooit voor stomme dingen, zei mijn moeder me steeds. Ik geloofde die woorden altijd, ik verspilde zelfs nooit onnodig tranen. Ik huilde amper. En dan waren er dagen dat ik mezelf niet kon bedwingen en dat ik gewoon lam lag van het janken. Die dagen jankte ik mezelf kapot.  

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: And that's the deal my dear   di dec 24, 2013 5:03 pm

Het was al avond geworden ondertussen en ik had net Hades zijn eten gebracht. Hij zag er beroerd uit, zijn ogen waren nog steeds rood van het huilen, en hij had als een zielig hoopje op zijn bed gelegen. Nu was het tijd om af te wachten tot het juiste moment voor mijn plan. Ik had een oude doek gevonden die ik om kon binden tot een jurk, en was naar beneden afgedaald om nog even bij het meisje te kijken. Ik wist dat ze me kon verstaan, dus zei ik niks, keek alleen kort naar haar. ''Je hebt veel impact gehad op Hades vandaag.'' sprak ik uiteindelijk met een vriendelijke glimlach rond mijn lippen. ''Hij neemt niet zo maar mensen mee.'' Ik keek haar nog even kort aan en vertrok weer. Dat hij nog niet begreep wat er aan de hand was stoorde me, het maakte me onrustig. Wat zou hij doen als hij wist wie ze was..

De uren verstreken en ik wist dat Hades ondertussen in slaap was gevallen. Ik had de doek omgewikkeld tot jurk alsof het een toga was, en had langzaam maar zeker mijn transformatie in gezet. Ik keek naar mijn huid die lichter werd, bijna doorschijnend met een blauwe gloed. Mijn eigen blonde lokken maakte plaats voor een nog wittere kleur, langer. Zo geruisloos mogelijk liep ik naar boven, opende de deur naar Hades zijn kamer. ''Hades..'' fluisterde ik hem, zo voorzichtig mogelijk hem wekkend terwijl ik naast zijn bed stond.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: And that's the deal my dear   di dec 24, 2013 5:24 pm

Ik bleef maar voor me uit staren op bed, staren en staren tot ik uiteindelijk in slaap viel. Ik dommelde vredig in en vredig werd ik terug wakker van een geluid. Een zacht gefluister, een bekende stem, mijn naam. "Hades.." Eerst dacht ik dat ik droomde. Ik knipperde een paar keer met mijn ogen en wreef er kort in, om vervolgens mijzelf vol ongeloof overeind te duwen. Dit kon toch niet waar zijn? En ik duwde mezelf verder overeind. In de naam van de goden.. "Wat voor een misselijkmakende grap is dit?!" Siste ik. Dit was Leuce niet, dat kon gewoon niet. "Kore, je bent ziekelijk! Waarom doe je zoiets.." Ik wendde mijn blik meteen terug af, ik kon gewoon niet kijken naar haar in die gedaante. 

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: And that's the deal my dear   di dec 24, 2013 5:31 pm

Hij leek te ontwaken, wreef vermoeid in zijn ogen. Toen hij me zag staan knipperde hij, en kwam vliegensvlug overeind. "Wat voor een misselijkmakende grap is dit?!" Siste hij woedend, en ik wist dat ik nu op moest passen met wat ik moest zeggen, anders ging het allemaal ontzettend verkeerd. Niet voor mij, ik zou mijn leven weer oppakken net zoals ik gedaan had zonder hem afgelopen tijd, maar hij zou geen einde vinden in zijn pijn. "Kore, je bent ziekelijk! Waarom doe je zoiets.." Ik schudde mijn hoofd en voelde mijn haren dansen. ''Hades.. Ik heb je gemist.'' fluisterde ik en ik keek hem met een rustige glimlach aan. ''Ik ben hier om je te zien, voor de laatste keer.'' zei ik zacht en ik keek hem langzaam aan, wachtend tot hij toe zou geven aan het onmogelijke wat zijn ziel misschien tot rust zou brengen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: And that's the deal my dear   di dec 24, 2013 5:40 pm

Ze schudde haar hoofd. Hoe kon ze dit doen? Hoe kon ze me dit in godensnaam aandoen?! "Hades.. Ik heb je gemist." fluisterde ze. "Ik ben hier om je te zien, voor de laatste keer." En ik schudde ongelovig gewoon mijn hoofd terwijl ik mezelf terug op bed liet vallen. "Hoe bedoel je, Kore, wat doe je?!" Ik hield mijn hoofd in mijn handen. "Dit ben jij niet, dit is Leuce niet.." Ik keek op met een ontembare woede. "Dwing me niet van de woorden uit te spreken, dwing. me. niet!"  

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: And that's the deal my dear   di dec 24, 2013 5:47 pm

Hij schudde ongelovig zijn hoofd. "Hoe bedoel je, Kore, wat doe je?!" Hij hield zijn hoofd vast, en ik moest mijn best doen om hem niet te gaan troosten. "Dit ben jij niet, dit is Leuce niet.." Hij gaf me een blik die vol zat met woede, zo'n woede die ik niet eerder had gezien. "Dwing me niet van de woorden uit te spreken, dwing. me. niet!" riep hij en ik schudde mijn hoofd. ''Je hoeft niks te zeggen. Ik kom alleen mijn laatste woorden aan je geven.'' zei ik en ik zette een stap achteruit, in een poging hem wat ruimte te geven. ''Hades, ik heb een nieuw lichaam. Ik ben gelukkig. En ik wil dat jij ook gelukkig wordt. Maar dat kan niet zolang je mij niet laat gaan.'' zei ik op zachte toon en ik keek hem lichtelijk afwachtend aan. ''Ik gebruik het laatste restje levenskracht wat ik heb, om afscheid van je te kunnen nemen. Ik ben nooit gestopt met van je houden.''
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: And that's the deal my dear   di dec 24, 2013 6:11 pm

"Je hoeft niets te zeggen." Probeerde ze me te sussen. "Ik kom alleen mijn laatste woorden aan je geven. Hades, ik heb een nieuw lichaam. Ik ben gelukkig. En ik wil dat jij ook gelukkig wordt. Maar dat kan niet zolang je mij niet laat gaan. Ik gebruik het laatste restje levenskracht wat ik heb, om afscheid van je te kunnen nemen. Ik ben nooit gestopt met van je houden." Ze liep achteruit. Persephone zou zo'n wansmakelijke grap nooit met me uithalen, dit zou ze niet durven. Dus schoot ik vooruit, nam haar pols beet en trok haar naar me toe. "Hoe kan ik gelukkig zijn zonder jou?" Het was een oprechte vraag. En toen duwde ik mijn lippen op de hare, mijn ene hand lag op haar wang terwijl ik haar met de andere nog dichter tegen me aan trok. "Leuce, laat me niet alleen.."  

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: And that's the deal my dear   di dec 24, 2013 6:29 pm

In een flits was hij nog verder overeind gekomen en had me aan mijn pols naar hem toe getrokken. "Hoe kan ik gelukkig zijn zonder jou?" Ik zag de waarheid in zijn ogen, hoe hij haar daadwerkelijk nooit vergeten had en nooit vergeten zal. Hij duwde zijn lippen op de mijne, met zijn hand op mijn rug om me naar hem toe te dwingen en een hand op mijn wang om me te begeleiden in de kus. Geschokt was ik te verstijfd om te reageren. "Leuce, laat me niet alleen.." fluisterde hij toen hij zijn lippen van de mijne afhaalde en ik moest mijn best doen om hem geen klap te geven. Dat verdiende hij ergens misschien wel, maar alsnog.. ''Hades. Ik kan niet blijven. Dit is enkel een verschijning die ik maar tijdelijk in stand kan houden..'' zei ik zachtjes en ik duwde hem van me weg. ''Ik wil dat je weet dat ik van je hou. En dat ik altijd aan je heb gedacht. Maar ik kan niet meer aan je denken. Omdat ik je niet meer ken.. En ik zal je ook nooit leren kennen.'' fluisterde ik en ik wende mijn blik af. ''Je bent nooit alleen. Ik zal altijd om je geven. Je familie zal altijd om je geven, ook al lijkt het niet zo.''
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: And that's the deal my dear   di dec 24, 2013 6:41 pm

Ze maakte zich los uit mijn aanraking. "Hades. Ik kan niet blijven. Dit is enkel een verschijning die ik maar tijdelijk in stand kan houden.." Ze duwde me achteruit. Ik begreep het niet. Maar ik mocht geen vragen verspillen nu aan zoiets stoms. "Ik wil dat je weet dat ik van je hou. En dat ik altijd aan je heb gedacht. Maar ik kan niet meer aan je denken. Omdat ik je niet meer ken.. En ik zal je ook nooit leren kennen." "Hoe bedoel je?!" Ik stond op en liep dichter naar haar toe. Waarom wou ze een afstand tussen ons bewaren. "Je bent nooit alleen. Ik zal altijd om je geven. Je familie zal altijd om je geven, ook al lijkt het niet zo." Ik schudde mijn hoofd en overbrugde de afstand tussen ons opnieuw. "Het maakt me niet uit, ik wil jou. Zonder jou ben ik wel alleen. Ik weet dat je van mij houdt, daar heb ik nooit aan getwijfeld. En ik hou ook zielsveel van jou, maar alsjeblieft laat me niet alleen. Vertel me, waar is je nieuwe lichaam? Ik zal altijd van je houden, welk lichaam dan ook! Dat weetje!" 

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: And that's the deal my dear   do dec 26, 2013 8:49 pm

"Hoe bedoel je?!" vroeg hij en hij liep weer naar me toe. Ik kon alleen mijn hoofd schudde in ongeloof, waarom maakte hij het me zo ontzettend moeilijk. "Het maakt me niet uit, ik wil jou. Zonder jou ben ik wel alleen. Ik weet dat je van mij houdt, daar heb ik nooit aan getwijfeld. En ik hou ook zielsveel van jou, maar alsjeblieft laat me niet alleen. Vertel me, waar is je nieuwe lichaam? Ik zal altijd van je houden, welk lichaam dan ook! Dat weetje!" Ik nam zijn handen vast en keek hem met een tedere blik aan. ''En ik zal altijd van je houden. Maar je bent ook verder gegaan met je leven, je hebt een nieuwe vrouw. Ik wil niet meer dat je naar me zoekt..'' sprak ik en ik was even stil. ''Ik zal je nooit alleen laten Hades.'' fluisterde ik en ik duwde een vlinderzachte kus op zijn lippen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: And that's the deal my dear   do dec 26, 2013 9:05 pm

Ze vervlocht haar vingers met de mijne, totdat onze handpalmen elkaar volledig raakten. Haar tedere blik deed me pijn, meer zelfs dan alle herinneringen die ik aan haar had. En weer benam ze me de adem toen ik langer naar haar keek, ook al was ik haar schoonheid nooit vergeten. Nooit, zelfs na al die eeuwen. "En ik zal altijd van je houden. Maar je bent ook verder gegaan met je leven, je hebt een nieuwe vrouw. Ik wil niet meer dat je naar me zoekt." Mijn onderlip trilde. Ik probeerde me in te houden, maar ik kon de tranen die over mijn wangen rolden niet langer bedwingen. "Ik zal je nooit alleen laten Hades." Ze duwde haar lippen zo zacht op de mijne dat ik ze amper kon voelen. En nu wou ik haar juist dichter bij me dan ooit. Fluisterend vroeg ik het haar: "Één nacht.. Kan je het rekken voor nog één laatste nacht?" Ik keek haar met zo'n grote, vragende ogen aan dat ik vast niet meer leek op die onverbiddelijke god van de onderwereld. Ik moest het accepteren, maar het was zoveel gevraagd in een keer. Ik nam haar polsen vast en trok haar dichter.  

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: And that's the deal my dear   do dec 26, 2013 9:24 pm

Hij had me aangestaard, met zo'n verliefde blik die ik nog nooit had gezien. Op een gegeven moment begon zijn onderlip te trillen en een traan rolde over zijn wang. Voorzichtig streek ik hem weg, zonder nut aangezien er nog geen seconde later nog meer tranen kwamen. "Één nacht.. Kan je het rekken voor nog één laatste nacht?" vroeg hij fluisterend. Zijn ogen waren groot als dat van een hert. Hij nam mijn polsen vast en trok me dichter naar hem toe. Ik keek hem even aan en legde mijn voorhoofd tegen de zijne. ''Ik kan het zo lang mogelijk proberen. Tenminste tot je slaapt..'' zei ik zacht en ik keek hem met een klein glimlachje aan.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: And that's the deal my dear   do dec 26, 2013 9:35 pm

Ze probeerde mijn tranen weg te wrijven, maar het lukte haar niet. Telkens rolden ze opnieuw over mijn wangen, ze kwamen steeds terug. Ik wist niet eens waar ik het meeste om moest huilen. Het feit dat ik haar voor de allerlaatste keer zag, of dat ik haar überhaupt zag en aanraken kon wat me gelukkig maakte. Maar haar woorden waren een regelrechte gruwel. "Ik kan het zo lang mogelijk proberen." Stemde ze toe. "Tenminste, tot je slaapt.." Ze forceerde een kleine glimlach, het was geen fraai zicht. "Misschien wil ik wel niet slapen." En toen begon ik zelf te lachen. Ik sloeg mijn armen om haar heen, trok haar zo dicht tegen me aan dat ik bijna zeker wist dat ze geen lucht kreeg - niet dat dat belangrijk was, ik nam aan dat ze zonder kon aangezien ze dood was - en trok haar vervolgens bij me op het bed. Het bed dat ik normaal met Persephone deelde, maar het voelde niet alsof ik haar verraadde. Integendeel, volgens mij was Leuce degene die ik verraadde met Persephone. Maar ze vertelde me juist dat ze wou dat ik afnam van haar nam. Ik was in de war, maar ik voelde me alsof iemand me net morfine ingespoten had. Als verdoofd..

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: And that's the deal my dear   do dec 26, 2013 9:41 pm

"Misschien wil ik wel niet slapen." zei hij, en hij begon opeens hard te lachen. Ik wist niet of het een lachje uit ongemak was, of hij het echt grappig vond wat hij zei of dat het de zenuwen waren. Hij trok me opeens tegen zich aan, en omhelsde me zo stevig dat ik bijna geen lucht meer kreeg. Ik hapte wat naar lucht en aaide hem even over zijn armen. Hij trok me op het bed en ik legde mijn hoofd tegen zijn borst aan. ''Je zult vanzelf wel slapen..'' mompelde ik en ik glimlachte even naar hem.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: And that's the deal my dear   

Terug naar boven Go down

And that's the deal my dear
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: