IndexEternalGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggenZoekenFAQKalender

Deel | 

Pain`s more trouble than all is worth

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 15  Volgende
AuteurBericht
Persephone

Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 21

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   di jan 14, 2014 6:06 pm

"Oh, ga je gang hoor. Rust voor een paar eeuwen, denk je niet?" zei hij met een grijns op zijn gezicht, hij had me dus gehoord.. Hij had zijn boek weer open geslagen en las verder, wat me nog geirriteerder maakte dan ik al was. Eindelijk keek hij op en keek me recht in mijn ogen aan. "Nee, nu zou ik willen dat je zelf nadenkt en raad Kore." zei hij en hij klapte zijn boek dicht, afwachtend. Ik zette mijn handen in mijn zij en keek hem aan. ''Als ik wist wat ik volgens jou fout deed dan stond ik hier waarschijnlijk niet, of wel soms? Maar als ik toch moet gokken, is het denk ik dat ik dacht dat je me nog een blik waardig zou gunnen.''
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 19

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   di jan 14, 2014 6:14 pm

Ik hield mijn vingers tussen het boek, om de pagina waar ik zat bij te houden. Zometeen zou ik het toch terug moeten openslaan, zo snel was een discussie met Kore voorbij. "Als ik wist wat ik volgens jou fout deed dan stond ik hier waarschijnlijk niet, of wel soms?" Vroeg ze, haar handen in haar zij zettend. "Maar als ik toch moet gokken, is het denk ik dat ik dacht dat je me nog een blik waardig zou gunnen." Ik zette mijn bril af en glimlachte. "Verkeerd gedacht." Vervolgens sloeg ik mijn benen over de rand en liep van het raam weg, om het boek op mijn nachtkast te leggen en de badkamer in te lopen. Ik zuchtte en borg mijn bril op in zijn doosje, om die op het tablet boven de lavabo te leggen. Vervolgens keek ik in de spiegel en wreef met mijn vingers langs mijn neus, over de pijnlijke plekken waar mijn bril op steunde. "Waag je nog een gok of niet?"  

Hades Aidoneus Dis Isodetes Kronides

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://eternal.actieforum.com
Persephone

Character sheet
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   di jan 14, 2014 6:42 pm

Hij zette zijn bril af en glimlachte naar me. "Verkeerd gedacht." zei hij en hij zwiepte zijn benen uit het raamkozijn. Hij liep de kamer door terwijl hij het boek weglegde en zijn bril opruimde en ik volgde hem met mijn ogen. Een zucht weerklonk en hij wreef even over zijn neus heen met zijn vingers. "Waag je nog een gok of niet?" Ik schudde mijn hoofd en sloeg mijn armen over elkaar. ''Verras me met de waarheid.'' mompelde ik terwijl ik hem afwachtend aan keek.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   di jan 14, 2014 10:07 pm

"Verras me met de waarheid." Kaatste ze uiteindelijk gepikeerd terug, haar armen voor haar romp kruisend. Ik draaide mijn lichaam met een kwartslag en keek haar verveeld aan. "Niet moeders slimste, hè?" Ik schudde mijn hoofd en liep naar haar toe, overbrugde de afstand tussen ons. Ik torende intimiderend boven haar uit en snoof honend. "Denk toch eens, wanneer werd ik boos op je? Wat is er zoveel eeuwen terug gebeurd, hmm?" Ik staarde haar lang aan, mijn blik was zo uitdrukkingloos dat ik er zelf nog bang van zou kunnen worden. Ik vernauwde uiteindelijk mijn ogen tot kleine spleetjes en zweeg voor een lange tijd. Ik boog me wat voorover, zodat mijn gezicht bijna op dezelfde hoogte was als dat van haar. Mijn rechterhand hield ik naast mijn gezicht, middenvinger en duim tegen elkaar gedrukt om mijn punt duidelijk te maken. "Hoe durf je het uiterlijk van een dooie aan te nemen, letterlijk vanwaar haal je het lef. Ziekelijk, gewoon ziekelijk maak je me. Ronduit walgelijk, en toch kan je met jezelf leven. Gewoon omdat het in je voordeel was toen, dat veranderen. Ken je geen grijntje waarde meer, Kore? Hoe heb je je eigenlijk verborgen weten houden op aarde, hè Kore? Met je korte rokjes? Denk het niet hè?" Ik duwde mijn vingers in haar bovenarm. "Durf niet haar uiterlijk voor zulke praktijken te gebruiken, dúrf NIET Heb wat respect."  

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   wo feb 05, 2014 5:44 pm

Hij draaide zich bij en keek me met een verveelde blik aan. "Niet moeders slimste, hè?" zei hij en hij schudde zijn hoofd terwijl hij naar me toe liep. Hij torende boven me uit, en op elk ander moment zal ik me klein voelen, maar nu niet. "Denk toch eens, wanneer werd ik boos op je? Wat is er zoveel eeuwen terug gebeurd, hmm?" vroeg hij en hij keek me zonder emotie aan. Ik kneep mijn lippen op elkaar, en keek hem strak aan terwijl hij zijn gezicht dichter bij de mijne bracht. "Hoe durf je het uiterlijk van een dooie aan te nemen, letterlijk vanwaar haal je het lef. Ziekelijk, gewoon ziekelijk maak je me. Ronduit walgelijk, en toch kan je met jezelf leven. Gewoon omdat het in je voordeel was toen, dat veranderen. Ken je geen grijntje waarde meer, Kore? Hoe heb je je eigenlijk verborgen weten houden op aarde, hè Kore? Met je korte rokjes? Denk het niet hè?" Hij spuugde de woorden bijna uit, en hij pakte me hardhandig bij mijn boven arm vast. "Durf niet haar uiterlijk voor zulke praktijken te gebruiken, dúrf NIET Heb wat respect." Ik keek hem kwaad aan en rukte mijn arm los. ''Sinds onze ruzie heb ik haar uiterlijk niet één keer gebruikt meer.'' siste ik. ''En ik dacht toen der tijd dat ik het voor een goed doel deed, maar blijkbaar niet. En het spijt me dat ik je wou zien en dat ik je wou helpen.'' zei ik kwaad. ''Ik zal niet meer proberen voor je iets te doen.''
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   wo feb 05, 2014 7:08 pm

Maar ze gaf geen krimp, ze gaf geen kik. Niets, nada, noppes. Het had er de afgelopen dagen al op geleken dat ze veel veranderd was, maar nu wist ik het zeker. Ik kon haar niet zomaar meer intimideren met mijn houding of mijn woorden, ze had mijn trekjes overgenomen en wist precies hoe ze mij het best onder tafel spelen kon. We waren aan elkaar gewaagd, dat zeker, en zelfs haar moeder was er niet tevreden mee geweest. Wat heb je toch met haar gedaan Hades had ze naar me gesist. Mijn lieve kleine meid, ze is geen haar beter dan jou meer. En dat was heel wat om te zeggen voor een moeder, over nota bene haar eigen kind. Haar eigen vlees en bloed. Maar mijn moeder had ook zo vaak kwaad over me gesproken, toch bleef ze van me houden. Ze trok haar arm met een woeste blik weg. "Sinds onze ruzie heb ik haar uiterlijk niet één keer gebruikt meer." Siste ze. "En ik dacht toen der tijd dat ik het voor een goed doel deed, maar blijkbaar niet. En het spijt me dat ik je wou zien en dat ik je wou helpen. Ik zal niet meer proberen iets voor je te doen." Ik rechtte mijn rug terug en zette een stap achteruit in afgunst. Hoe kon ze toch zo geworden zijn? "En wat doe je hier dan nog? Ga dan, je bent toch onafhankelijk? Je had me toch niet nodig, je verachtte me toch, haatte me toch zelfs? Wat sta je hier dan nog te doen. Waarom kom je altijd zo zielig terug gekropen, vragend om mijn bevestigingen. Je bent net een hond, in tegenstelling tot jou kan ik mezelf wel redden."  

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   wo feb 05, 2014 7:12 pm

Hij rechte zijn rug, zette een stap achteruit. "En wat doe je hier dan nog? Ga dan, je bent toch onafhankelijk? Je had me toch niet nodig, je verachtte me toch, haatte me toch zelfs? Wat sta je hier dan nog te doen. Waarom kom je altijd zo zielig terug gekropen, vragend om mijn bevestigingen. Je bent net een hond, in tegenstelling tot jou kan ik mezelf wel redden." Ik keek hem aan en schudde mijn hoofd. ''Omdat ik ondanks dat ik je inderdaad haat en veracht, je niet uit mijn leven lijk te krijgen. En hoe erg ik ook wil dat het stopt, het niet zal lukken.'' gromde ik en ik sloeg mijn haar over mijn schouder.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   wo feb 05, 2014 7:22 pm

Ze schudde haar hoofd en antwoordde me bijna grommend van ergernis: "Omdat ik ondanks dat ik je inderdaad haat en veracht, je niet uit mijn leven lijk te krijgen. En hoe erg ik ook wil dat het stopt, het niet zal lukken." Ze sloeg haar haren geërgerd over mijn schouder. Ik snapte niet wat ze probeerde te zeggen, probeerde te bereiken. Moest ik hier iets duidelijker van worden? Nou werk er dan maar aan, want ik neem je niet meer terug." Snauwde ik bot, de kamer doorwandelend naar de deur. Ik legde mijn hand op de klink. "Als je het daarmee achter je kan laten, drop ik je wel weer op dezelfde manier af als ik je meegenomen heb. Op dat veld, zomer, Kreta. Ik voel gewoon niets Kore, niets." Ik zweeg, probeerde kalm te worden, probeerde in te laten zinken wat ik net had gezegd. 

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   wo feb 05, 2014 7:27 pm

Ik zag een ergenis in zijn ogen glinsteren, samen met verwarring. ''Nou werk er dan maar aan, want ik neem je niet meer terug." Snauwde hij bot en hij liep de kamer door richting de deur. "Als je het daarmee achter je kan laten, drop ik je wel weer op dezelfde manier af als ik je meegenomen heb. Op dat veld, zomer, Kreta. Ik voel gewoon niets Kore, niets." Ik keek hem minachtend aan. ''Heb ik je gevraagd om me terug te nemen? Nee!'' riep ik naar hem en ik liep ook naar de deur zodat ik weg kon gaan. ''Ik vroeg je waarom je niet je opgeheven hoofd uit je reet kan halen en me te vertellen waarom je doet alsof ik lucht ben. En daar heb ik mijn antwoord op ondertussen.''
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   wo feb 05, 2014 7:34 pm

Ze keek me minachtend aan, bleef aarzelend aan het raam staan. "Heb ik je gevraagd om me terug te nemen? Nee!" Stampvoetend kwam ze naar me toegelopen, ik kneep mijn ogen samen toen ze naar me schreeuwde. "Ik vroeg je waarom je niet je opgeheven hoofd uit je reet kan halen en me te vertellen waarom je doet alsof ik lucht ben. En daar heb ik mijn antwoord op ondertussen." Ik snoof honend. "Oeh, wat een taalgebruik." Ik deed alsof ik het werkelijk een schande vond. "Wel, dan ben je vrij om te gaan. Of, sta me toe, als ik nog een vraag stellen mag? Waarom roep je zo, vertel me toch even waarom het je zo aangaat? Het spijt me, kínd, als ik je hoofd helemaal op hol gebracht heb. Ik kan het ook echt niet helpen, gewoon. Het was wel een leuk avontuurtje, moet ik toegeven."  

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   wo feb 05, 2014 7:43 pm

Een honend geluid kwam van hem af, en het irriteerde me. Hij behandelde me altijd alsof ik minder was dan hem. Alsof hij boven iedereen stond. Terwijl daadwerkelijk niemand iets van hem moet weten en als ik Hera er niet aan zou herinneren dat er niks zou gebeuren omtrent die man. "Oeh, wat een taalgebruik." zei hij en ik rolde met mijn ogen. "Wel, dan ben je vrij om te gaan. Of, sta me toe, als ik nog een vraag stellen mag? Waarom roep je zo, vertel me toch even waarom het je zo aangaat? Het spijt me, kínd, als ik je hoofd helemaal op hol gebracht heb. Ik kan het ook echt niet helpen, gewoon. Het was wel een leuk avontuurtje, moet ik toegeven." Ik beet geirriteerd op mijn lip en pakte de deurklink vast die Hades ook nog steeds beet had. Zonder er bij na te denken rukte ik de deur open en keek hem aan. ''Het spijt me voor je dat je nooit in staat zal zijn om werkelijk lief te hebben.'' siste ik enkel
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   wo feb 05, 2014 8:08 pm

Ze beet op haar lip, ze beet altijd op haar lip. Over mijn hand heen nam ze de deurklink vast. Ze trok de deur zonder mijn toestemming open, ik fronste mijn wenkbrauwen in een boze uitdrukking. "Het spijt me voor je dat je nooit in staat zal zijn om werkelijk lief te hebben." Ik duwde de deur dicht voor ze überhaupt weg kon lopen. "Ik wéét wat liefhebben is, ik loop hier al veel langer dan jou rond."  

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   wo feb 05, 2014 8:18 pm

Hij duwde de deur weer dicht, ontnam me het recht weg te gaan. ''Waarom doe je de deur dicht. Ik mocht toch weg van je?'' zei ik snibbig. "Ik wéét wat liefhebben is, ik loop hier al veel langer dan jou rond." zei hij en hij keek met een bozige blik naar me. Ik hief mijn blik op en keek hem weer recht in zijn ogen aan. ''Er is een verschil tussen weten wat liefhebben is, en werkelijk iemand lief hebben Hades.'' sprak ik kalm en ik trok kort mijn wenkbrauw op.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   wo feb 05, 2014 8:25 pm

"Waarom doe je de deur dicht." Kaatste ze meteen terug. "Ik mocht toch weg van je?" "Oh griet oh grut, ze kan niet weg." Murmelde ik, haar stem op een irritant toontje nabootsend. Ze keek me vervolgens recht in de ogen aan. "Er is een verschil tussen weten wat liefhebben is, en werkelijk iemand lief hebben Hades." Ze trok haar wenkbrauw op, ik volgde haar voorbeeld. "Oh ja? Concretiseer dat even." Ik ging tussen haar en de deur in staan, maar leunde er nog niet tegen.  

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   wo feb 05, 2014 8:33 pm

"Oh griet oh grut, ze kan niet weg." bootste hij spottend mijn stem aan. Hij trok ook zijn wenkbrauw op en ging tussen mij en de deur in staan. "Oh ja? Concretiseer dat even." zei hij toen en ik zuchtte terwijl ik een pluk haar uit mijn gezicht blies. ''Jij zegt dat je weet wat het inhoudt om iemand lief te hebben. En dat zal ook best misschien wel wezen. Maar je hebt het nooit toegepast. Tenminste, niet dat ik ooit gemerkt heb.''
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   wo feb 05, 2014 8:39 pm

Ze blies een pluk haar uit haar gezicht. Ze moest naar de kapper, haar haren werden te lang. Ze groeiden uit model. "Jij zegt dat je weet wat het inhoudt om iemand lief te hebben." Zei ze. "En dat zal ook best misschien wel wezen. Maar je hebt het nooit toegepast. Tenminste, niet dat ik ooit gemerkt heb." Ik ging opnieuw meer rechtop staan, boog mijn hoofd om haar recht aan te kijken. Oprecht geïnteresseerd, maar ik zette meteen weer mijn kille blik op. Geen glimp van mijn gekrenkt, goede gevoel mocht doorschijnen. Ik kruiste mijn armen voor mijn borst. "Zei ik daarnet niet dat ik niets meer voel?"   

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   wo feb 05, 2014 8:47 pm

Hij ging weer rechter op staan en boog zijn hoofd om me recht aan te kunnen kijken. Voor een moment zag ik de interesse in zijn gezicht, totdat hij weer overging op zijn kille emotieloze blik. Hij kruiste zijn armen voor zijn borst en ik keek hem rustig aan. "Zei ik daarnet niet dat ik niets meer voel?" vroeg hij toen en ik keek hem enkel met een glimlach aan. ''Ik zei toch dat ik het nooit gemerkt had.'' zei ik en ik keek hem rustig aan. ''Je mond zegt nee maar je ogen zeggen ja.'' sprak ik toen in het oud grieks. Ik had wat tijd om handen gehad en de moeite genomen om de oude taal opnieuw te leren, ook zodat ik met de reïncarnatie van Leuce kon praten toen ze naar de Olympus kwam.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   wo feb 05, 2014 8:58 pm

Ze glimlachte en keek me kalm aan, ze werd plots zo beheerst dat ik er bijna van achteruit deinsde. "Ik zei toch dat ik het nooit gemerkt had." Ik sloeg mijn ogen neer en schuifelde iets opzij, klaar om een doorgang vrij te maken voor haar. Op dat moment opende ze haar mond. "Je mond zegt nee maar je ogen zeggen ja." Klonk het in oud grieks. Ik wist niet dat ze het ooit beheerst had, misschien had ze het maar net geleerd of deed ze gewoon alsof. "Als je goed op zou letten en zou voelen, merkte je dat al aan mijn hartslag." Sprak ik vloeiend terug.   

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   wo feb 05, 2014 9:06 pm

De verbazing was te lezen in zijn ogen, hij sloeg ze neer terwijl hij ietsje opzij schuifelde. Toen hij mijn woorden had gehoord keek hij me aan, voor hij me een antwoord gaf. "Als je goed op zou letten en zou voelen, merkte je dat al aan mijn hartslag." sprak hij in het taaltje terug en ik glimlachte naar hem. ''Oh Hades.. Je lichaam wou wel maar je liet het jezelf nooit helemaal toe..' sprak ik nog steeds in het Grieks. Ik kon het niet laten om even met mijn vingers over zijn borst glijden, voelde zijn hartslag onder mijn vingertoppen. ''Ik liet het niet toe.'' fluisterde ik toen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   wo feb 05, 2014 9:14 pm

Ik zuchtte lang. "Oh Hades.. Je lichaam wou wel maar je liet het jezelf nooit helemaal toe.." Ze sprak nog steeds in het Grieks, haar vingers gleden vederlicht over mijn borstkas. Haar aanraking was zacht en teder, maar ik kon er niet tegen. En ik kon het ook niet helpen dat ik haar hand weg wou. "Ik liet het niet toe." Ik nam haar vingers vast en liet haar hand zakken. "Je bent veranderd, Persephone." Ik sprak de naam liefkozend uit, het klonk zelfs nog mooier met het oud-Griekse accent.   

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   wo feb 05, 2014 9:21 pm

Hij pakte mijn vingers vast en liet mijn hand naar beneden zakken. "Je bent veranderd, Persephone." sprak hij ook nog in de oude taal. Het klonk betoverend, zo liefelijk, alsof er niks fout was gegaan ooit. Ik sloeg even mijn ogen neer en keek naar de grond. ''Ik moest wel.'' zei ik zacht. ''Om mezelf te redden.'' mompelde ik erachter aan en ik keek weer op naar Hades. Was het een fout geweest toen ik hier heen kwam om een antwoord te eisen?
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   wo feb 05, 2014 9:27 pm

"Ik moest wel." Ze sloeg haar ogen neer, keek naar de grond onder haar voeten. Ik begreep het allemaal niet meer, ik was in de war. "Om mezelf te redden." voegde ze eraan toe, mompelend. Ik liep zwijgend van bij de deur vandaan. Ik wist niet wat ze zou gaan doen, of ze zou weggaan of niet. Wat ze wou doen, dat wist ik al evenmin. Maar ze mocht doen en laten wat ze zelf wilde, ik zou haar toch niet kunnen tegenhouden. Ik liep naar het raamkozijn, keek nog eens naar haar om en draaide me vervolgens - waarbij ik haar zolang mogelijk en zo traag als het kon bleef aankijken uit mijn ogenhoeken - terug om om naar buiten te kijken. "Je was inderdaad veel te lief." Sprak ik bitter, wat zelfs in die oude taal nog wreder klonk.  

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   wo feb 05, 2014 9:36 pm

Zwijgend liep hij van me weg. Toen ik naar zijn gezicht had gekeken kon ik de verwarring er van af lezen. Ik wist ook niet wat ik moest doen, verloren legde ik mijn hand op de deurklink. Hij keek nog eventjes om naar me, en terwijl hij zich naar het raam draaide bleef hij me zo lang mogelijk aan kijken. "Je was inderdaad veel te lief." sprak hij bitter, en in het oude grieks klonk het wreed en stekend. Ik keek naar zijn rug en toen langs hem heen naar buiten. ''Dat heb je me vaker verteld.'' antwoordde ik hem
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   wo feb 05, 2014 9:42 pm

Ik hoorde haar stem, dus ze was er nog. Een raar gevoel raasde door me heen, als een storm van vogels die wild met hun vleugels schudden. Het voelde alsof mijn vel te klein was. "Dat heb je me vaker verteld." Ik knikte, beval mijn handen naast mijn zij te blijven liggen. "Ik vertel vaak de waarheid, ja. Bij jou tenminste, maar jij ziet ook altijd wanneer ik lieg. Net ook." De rest is gewoon te dom, voegde ik er in gedachten nog aan toe maar ik hield wijselijk mijn mond. Vervolgens draaide ik me om, ze stond nog steeds bij de deur. Ik keek haar lang aan, met een vlakke gezichtsuitdrukking.  

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   wo feb 05, 2014 9:51 pm

Hij knikte langzaam. "Ik vertel vaak de waarheid, ja. Bij jou tenminste, maar jij ziet ook altijd wanneer ik lieg. Net ook." sprak hij rustig en ik glimlachte kort. Dat had heel erg vaak in mijn voordeel gewerkt. ''Is dat niet een vervelend idee, dat er iemand je zo goed kent dat je niet meer hoeft te liegen?'' vroeg ik toen hij zich omgedraaid had. Hij keek me lang en recht aan. Zijn gezicht zag er vlak uit, en ik wist dat er onder dat masker duizenden gevoelens raasden, schreeuwend om geuit te worden. Maar zo was Hades niet. De enige emotie die hij uit was woede.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   

Terug naar boven Go down

Pain`s more trouble than all is worth
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 6 van 15Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 15  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: Olympus :: Paleis-
Ga naar: