IndexEternalGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggenZoekenFAQKalender

Deel | 

Pain`s more trouble than all is worth

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
AuteurBericht
Persephone

Aantal berichten : 2273
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 20

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   za maa 01, 2014 3:01 pm

Ik zag de gedachten door zijn hoofd gaan, maar wat hij precies dacht kon ik niet bedenken. Het zou over Kore gaan. Misschien moest ik haar toch maar overhalen om terug te gaan naar hem. Hoe leuk ik het ook vind om samen tijden door te brengen op aarde, is dat niet het beste uiteindelijk voor haar? "Brengen ze hem niet naar Gaia? Hij zal daar veel sneller genezen." vroeg hij toen en ik keek afwezig naar hem. ''Wellicht. Ik weet het niet. Ik hou me der niet echt mee bezig. Misschien krijg ik vandaag nog wel de opdracht om hem er heen te brengen.'' zei ik toen en haalde mijn schouders op. ''Misschien moet ik Kore zeggen dat ik haar boek niet kon vinden.'' mompelde ik toen terwijl ik het boek weer terug legde.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Aantal berichten : 2566
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 18

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   za maa 01, 2014 3:06 pm

"Wellicht." Zei hij, plots met verminderde aandacht. "Ik weet het niet. Ik hou me der niet echt mee bezig. Misschien krijg ik vandaag nog wel de opdracht om hem er heen te brengen." Ze hadden hem er al lang moeten heen sturen, vanaf dat ze hem had doorboord. "Misschien moet ik Kore zeggen dat ik haar boek niet kon vinden." Mompelde hij, terwijl hij het boek terug legde. Ik trok een grijns, stak mijn hand uit. "Geef dat boek maar aan mij, zeg haar maar dat ik het aan het lezen ben." Dan zou ze wel komen, bedacht ik me.

Hades Aidoneus Dis Isodetes Kronides

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://eternal.actieforum.com
Persephone

Character sheet
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   za maa 01, 2014 3:15 pm

Hades grijnsde plotseling, dat had ik hem al een hele tijd niet zien doen. De enige keer dat hij grijnsde was het omdat hij een douchebag uit hing of iets evil's aan het plannen was. "Geef dat boek maar aan mij, zeg haar maar dat ik het aan het lezen ben." zei hij terwijl hij zijn hand naar me uitstak en ik gaf het boek aan hem. ''Ik denk dat als ik zeg dat ze het zelf wel kan halen, dat ze dan wel kan komen.'' zei ik toen met een glimlach en liep toen richting de deur. ''Dag Hades.'' zei ik toen met een knikje en verdween naar Kore.

Kore;
Met een zucht liep ik richting mijn kamer. Zo moeilijk had het toch niet hoeven zijn om een stom boek te vinden. Nu moest ik zelf mijn boek gaan halen. Ik liep de gang door, de goden die langs kwamen negerend en vluchtte mijn kamer in. Ze keken me allemaal met een vreemde blik aan sinds die ene avond. Ik trok het haast niet meer en ik wou dat deze feesten over waren zodat ik weg kon gaan. En niet meer terug hoefde te komen tot de volgende eeuwwisseling. Toen ik mijn kamerdeur open deed zag ik Hades liggen, en hij had mijn boek in zijn handen. '"Hades..'' mompelde ik en bleef bij de deur staan. ''Je hebt mijn boek.''
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   za maa 01, 2014 3:24 pm

"Ik denk dat als ik zeg dat ze het zelf wel kan halen, dat ze dan wel kan komen." Sprak hij rustig terwijl hij het me in mijn hand drukte. We glimlachten vaag naar elkaar voor hij met een simpele "Dag Hades." verdween. Het duurde inderdaad niet lang voor ze kwam. Ik had ondertussen al het boek opengeslagen op een random pagina, alleen om de indruk te geven dat ik er echt mee bezig was. Het was een stom romantisch boek, helemaal niets voor mij. Ik was meer van de poëzie, de literatuur, Homeros dat was pas een goede schrijver! Een mens zelfs, die beter schreef dan de negen muzen. "Hades.." Ik hoorde lawaai bij de deur en zag haar staan. "Je hebt mijn boek." Ik knikte en sloeg het toe, om het op mijn schoot te leggen. Het deed me denken aan de ruzie die we laatst hadden. Het was net een déjà vu. "Dat heb ik inderdaad." Mijn stem was al iets beter dan daarvoor.

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   za maa 01, 2014 3:29 pm

Hij keek naar me op en klapte hem dicht om hem daarna op zijn schoot te leggen. "Dat heb ik inderdaad." zei hij simpel en ik keek even naar hem. ''Ik dacht dat je niet hield van romantische zwijmel boekjes.'' zei ik rustig en liep toen op hem af. ''En als je het niet erg vind, zal ik hem graag terug nemen zodat ik hem verder kan lezen.'' zei ik toen en keek naar het boek op zijn schoot. Hij zag er goed uit. Veel beter dan toen ik hem moest verlaten van mijn vader gister avond. Zijn stem klonk ook al veel beter.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   za maa 01, 2014 4:32 pm

"Ik dacht dat je niet hield van romantische zwijmel boekjes." verzuchtte ze. Ze liep naar me toe. "En als je het niet erg vind, zal ik hem graag terug nemen zodat ik hem verder kan lezen." Ik knikte en opende mijn mond: "Dat klopt ook." Glimlachte ik. "Al weet ik niet zoveel over deze, wees gerust. Ik ben nog maar net wakker geworden." Mijn stem sloeg over, ik begon te hoesten om het pijnlijke gevoel weg te krijgen.

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   zo maa 02, 2014 5:25 pm

Hij had geknikt terwijl ik op hem af liep om mijn boek aan te nemen. "Dat klopt ook." Glimlachte hij. "Al weet ik niet zoveel over deze, wees gerust. Ik ben nog maar net wakker geworden." Zijn stem sloeg over, en plots begon hij te hoesten. Bezorgd schoot ik naar hem toe en keek ik met een frons op mijn gezicht naar hem. ''Hades? Alles goed?'' vroeg ik terwijl ik hem bij zijn schouder voorzichtig vast hield.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   zo maa 02, 2014 7:45 pm

Ik blijf hoesten tot ze naar me toeliep. Ik slik en blijf knipperen tot de tranen uit mijn ooghoeken weg zijn. "Hades? Alles goed?" Vroeg ze toen ze naast me stond. Bezorgd keek ze me aan, hand op mijn schouder gelegd. Voorzichtig, licht, maar toch nog steeds een pijnlijke greep. Ik worstelde mezelf uit haar greep en zwaaide mijn benen over de rand van het bed. Dit was de eerste keer dat ik rechtop zat in dagen, was het zelfs al niet weken? Het steeg me meteen naar mijn hele lichaam, de flauwte. Ik nam me vast om mezelf wat tijd te geven, zodat ik niet terug moest gaan liggen.

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   ma maa 03, 2014 12:05 am

Hij knipperde en slikte verwoed, de tranen uit zijn ogen verdrijvend. Hij maakte mijn greep los van zijn lichaam, en ik trok mijn hand rustig terug. Hij zwaaide zijn benen over het bed heen en kwam overeind. Waarschijnlijk ging het te snel want ik zag in zijn ogen dat hij weer om zou gaan, maar hij pakte al snel de zijkant van het bed vast. Ik hurkte voor hem neer en veegde wat haren uit zijn gezicht. ''Hades. Haal even diep adem. Je moet jezelf niet overspannen.'' zei ik nu op strengere toon terwijl ik hem nog steeds bezorgd aan keek.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   ma maa 03, 2014 12:14 am

Ik kneep mijn ogen dicht, trachtte de kreun binnen te houden. Ik voelde me trillen in mijn hele lijf, toch zou ik blijven rechtzitten. Mijn haren bedekten mijn gezicht toen ik mijn hoofd liet hangen, maar Kore wreef ze uit de weg. "Hades. Haal even diep adem. Je moet jezelf niet overspannen." Trachtte ze me te sussen, zorgzaam maar krachtig. Toen ik mijn ogen terug opende keek ik recht in haar grote blauwe kijkers, nog steeds precies die van haar vader. Ik zag de bezorgdheid erin en meteen ook wat Zeus bedoeld had. Ze hield van me, ook al wou ze dat niet laten zien na alles wat er was gebeurd tussen ons. Ze was veel gepassioneerder over dingen dan ik. Misschien had ze wel gelijk, misschien verborg ik mijn gevoelens echt wel té veel. Ik boog me voorover, zelfs gehurkt kwam ze niet op mijn ooghoogte. "Het gaat wel liefje." Sprak ik zacht, mijn handen op haar wang rustend. Ik drukte mijn lippen vlinderzacht op de hare voor ik haar losliet en mezelf zonder nog iets te zeggen overeind duwde. Ik liep met wankele passen naar het raam, diep in en uit ademend. Hoe kon ik door zo'n stomme wonde toch zo hulpeloos zijn? Een god als ik, dit mocht me niet zomaar vellen..

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   ma maa 03, 2014 12:23 am

Hij opende zijn ogen weer en keek me toen recht aan, en sinds tijden had ik weer zicht op die ijsblauwe ogen. Hij keek me voor een paar seconden aan en boog zich toen voorover. "Het gaat wel liefje." zei hij zachtjes terwijl hij een van zijn handen op mijn wang legde en verward keek ik hem aan. Plots voelde ik zijn lippen die van mij raken voor luttele seconden en mijn ogen schoten open. Hij liet me weer los en duwde zichzelf overeind. Nog steeds gehurkt keek ik met verbazing voor me uit, nog niet precies begrijpend wat er net gebeurd was. Wankelend liep hij naar het raam toe en ik kwam overeind om hem te ondersteunen. "Hades. Het is beter als je blijft zitten op zijn minst. Je hebt zo veel gelegen dat je lichaam dit nooit in een keer aan kan allemaal.'' zei ik hem
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   ma maa 03, 2014 12:32 am

Ik liet mijn hoofd tegen het raam steunen, omklemde met mijn ene hand de rand. Ik ademde langzaam in en uit, kalm, hoe meer frisse lucht hoe beter. "Hades. Het is beter als je blijft zitten op zijn minst. Je hebt zo veel gelegen dat je lichaam dit nooit in een keer aan kan allemaal." De verbazing op haar gezicht had ik wel al gezien. Ik hief mijn kin meer in de lucht, legde mijn hoofd nog meer ten steun tegen het raam. Ik voelde aan mijn keel. "Wanneer mag het verband eraf? En de hechtingen, zitten er überhaupt wel in?" Kraakte mijn stem.

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   ma maa 03, 2014 12:45 am

Hij hief zijn kin op, en zoals verwacht besteedde hij gaan aandacht aan mijn woorden. Ik haalde mijn schouders op. 'Hera heeft de hechtingen er volgens mij al uit gehaald.' Zei ik en keek even denkend naar het verband rond zijn lichaam. 'Het verband kan er af wanneer je wonden goed genoeg geheeld zijn. Wat nu nog niet is.' Zei ik rustig.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   ma maa 03, 2014 12:52 am

"Hera heeft de hechtingen er volgens mij al uitgehaald." Sprak ze rustig. Ik vond het raar, was ik zo diep in slaap geweest? Misschien had ze me meer morfine gegeven.. "Het verband kan er af wanneer je wonden goed genoeg geheeld zijn. Wat nu nog niet is." Ze klonk kalm en geconcentreerd, dus vertrouwde ik haar maar. Ik draaide me om en wankelde opnieuw richting het bed, om me op de rand ervan te laten zakken. "Misschien kan ik toch maar beter eerst even zitten ja.." verzuchtte ik.

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   ma maa 03, 2014 9:33 pm

Hij draaide zich weer om en wankelend liep hij weer terug naar het bed. Langzaam liet hij zich op de rand zakken en ik hield het net in de gaten om hem te helpen als het nodig zou zijn. "Misschien kan ik toch maar beter eerst even zitten ja.." zei hij toen zuchtend en ik knikte, om op de stoel naast het bed te gaan zitten. De vraag brandde op mijn lippen, en ik kon het beter nu vragen dan er jaren mee rond lopen als hij dalijk eenmaal weg is. ''Waarom kuste je me Hades?'' vroeg ik en ik keek hem met een vleugje verwarring in mijn ogen aan.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   ma maa 03, 2014 9:44 pm

Mijn benen trilden, ik duwde mijn voeten stevig tegen de grond om het een beetje tegen te houden. De houten vloer was verwarmd door de zon. Kore ging op de stoel naast het bed zitten. Ze was zo bezorgd.. Te lief. Ik boog me voorover, mijn handen op mijn voorhoofd leggend. "Waarom kuste je me Hades?" Haar vraag echode in mijn hoofd. Ik keek op en zag de verbazing in haar ogen. Ik glimlachte en draaide mijn hoofd schuin. "Omdat ik je man ben?" Ik keek haar rustig aan.

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   ma maa 03, 2014 9:57 pm

Ik zag aan hem dat zijn hoofd zo wat aan het tollen was. Zijn spieren spande zich aan, en ik wist dat hij zichzelf overeind probeerde te houden. Hij boog zich ietsjes voorover en hield zijn handen tegen zijn voorhoofd. Toen hij naar me opkeek glimlachte hij en hield zijn hoofd ietsjes schuin. "Omdat ik je man ben?" zei hij en met een kalme blik keek hij me aan. ''Ik dacht dat je niks meer met me te maken wou hebben.'' zei ik, door zijn antwoord nog meer verward geraakt
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   ma maa 03, 2014 10:04 pm

Uiteindelijk gaf ik het maar op. Voorzichtig ging ik eerst weer in normale zithouding zitten, om me vervolgens terug op mijn rug te laten zakken. Ik plooide mijn benen, knieën in de lucht, en hield mijn hoofd nog steeds met beide handen vast. "Ik dacht dat je niks meer met me te maken wou hebben." Sprak ze. Ik keek tussen mijn vingers naar haar verwarde uitdrukking en trok een mondhoek op. Een kleine grijns verscheen op mijn gezicht toen ik haar antwoordde: "Heb ik dat dan ooit letterlijk gezegd?"

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   ma maa 03, 2014 10:25 pm

Langzaam liet hij zich op het bed zakken op zijn rug. Zijn knieën trok hij een beetje op en zijn handen lagen nog steeds op zijn gezicht. Hij grijnsde toen hij tussen zijn vingers naar me om keek. "Heb ik dat dan ooit letterlijk gezegd?" antwoordde hij me en ik schudde langzaam mijn hoofd. ''Nee.. Maar.. Je liet het me geloven..'' mompelde ik
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   ma maa 03, 2014 10:33 pm

"Nee.." murmelde ze, meteen gesust met het antwoord dat ik haar gegeven had. Ja, wat zou ze nu nog terug antwoorden? Ik speelde haar meteen onder tafel, bij elk spelletje, altijd, telkens opnieuw. Ze was een gemakkelijk prooi, gewillig ook nog wel op sommige momenten, en oh wat was ze bloedmooi. Ik was een idioot geweest om haar te proberen veranderen in mijn droomvrouw. Ze was misschien wel gemakkelijk, maar ze kon ook moeilijk doen. Koppig, zo koppig. "Maar.. Je liet het me geloven.." Ik keek niet op, maar ik had zo'n vermoeden dat ze op haar lip aan het bijten was en naar haar handen staarde. Haar volle bloedrode lippen, haar prachtige slanke handen. "Je gelooft zoveel, Kore." De naam was er al uit voor ik er nog maar aan dacht. Misschien was dat wel de boosdoener, misschien zorgde dat er wel voor dat ze dacht dat ik afstand van haar wou nemen. ".. Ik bedoel Persephone, dat is je naam." Degene die ik haar gegeven had, tenminste. Ik schraapte mijn keel.

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   ma maa 03, 2014 10:43 pm

Ik beet op mijn lip terwijl ik nadacht over de gesprekken die we de afgelopen dagen hadden gevoerd. "Je gelooft zoveel, Kore." zei hij. Die nam had me jaren lang al irritatie opgeleverd. Het deed me herinneren aan iemand die ik niet meer was, maar het was erger als hij het zei. Hij zei het altijd als hij boos op me was. ".. Ik bedoel Persephone, dat is je naam." zei hij toen plots. Waarna hij zijn keel schraapte. ''Ik weet niet meer wat mijn naam is.'' zei ik zachtjes terwijl ik opstond en naar het raam keek. Ik had in de jaren zo vaak een andere naam aangenomen op aarde. Mijn uiterlijk zo vaak veranderd.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   ma maa 03, 2014 10:50 pm

Ik wachtte haar reactie in stilte af. "Ik weet niet meer wat mijn naam is." "Je moeder koos Kore en ik koos Persephone, dat zijn de enige twee die je hebt. Hoe moeilijk is het?" Haar voetstappen stierven weg toen ze de kamer doorkruist had. Ik haalde mijn handen weg om te zien waar ze was. Ze stond bij het raam en keek naar buiten met een zeer geconcentreerde blik. Ze leek plots zo bedroefd. Had ik het verkeerd begrepen, had ik haar weer van streek gemaakt? Ik ging op mijn zij liggen, legde mijn rechterhand met de trouwring duidelijk zichtbaar op het laken. "Mag ik zeggen dat ik je nog mooier vind zonder glimlach? Of is dat weer een zelfzuchtige opmerking.."

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   ma maa 03, 2014 11:02 pm

"Je moeder koos Kore en ik koos Persephone, dat zijn de enige twee die je hebt. Hoe moeilijk is het?" had hij gezegd, maar ik kon enkel mijn hoofd schudden om zijn simpele antwoord. Mijn gedachten gingen terug naar de tijden die ik op aarde had gehad. De vele mannen die ik zo gek had gemaakt van verlangen dat ze letterlijk aan mijn voeten lagen. Maar hoe veel ik ook een liefhad, nooit kon ik me tot de daad zetten. Niet als ik een leugen leefde. "Mag ik zeggen dat ik je nog mooier vind zonder glimlach? Of is dat weer een zelfzuchtige opmerking.." brak Hades zijn stem door mijn gedachtenstroom heen. Met ogen vol emotie keek ik naar hem om, en schudde mijn hoofd langzaam. ''Nee. Je mag mooi vinden wat je wil. Maar het maakt niet dat ik minder zal glimlachen.'' zei ik rustig en keek toen weer naar het raam.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   ma maa 03, 2014 11:08 pm

"Nee. Je mag mooi vinden wat je wil. Maar het maakt niet dat ik minder zal glimlachen." Sprak ze rustig. Ze had maar één keer weggekeken van het raam, en in die ene enkele keer had ik de emotie op haar gezicht kunnen lezen. Ik wist genoeg. "Wat maakt je zo van streek dat je je niet focust op mij? Wat anders, wíe anders dan je creperende echtgenoot?" Ik staarde haar rug aan, wachtend op een antwoord. Het was een oprechte vraag. Zeus had me gewaarschuwd dat ik maar eens moest gaan beslissen wat ik wou, want Kore had haar beslissing al gemaakt..

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   ma maa 03, 2014 11:13 pm

"Wat maakt je zo van streek dat je je niet focust op mij? Wat anders, wíe anders dan je creperende echtgenoot?" Hij had kalm geklonken, maar ik wist dat hij niet lang zou willen wachten op een antwoord. Ik deed het raam open zodat er weer frisse lucht naar binnen zou komen. ''Mijn leven op aarde.'' antwoordde ik alleen en ik keek naar de enorme tuin die voor me uit lag. ''Je herinnerde me eraan.'' Ik streek even met mijn hand over mijn gezicht en keek toen om naar Hades. ''Ik heb er heel wat jaren gesleten. En op de een of andere manier hield ik altijd ergens in mijn achterhoofd dat je ergens zou kunnen zijn. Op zoek naar mij. Of misschien was je met een ander.''
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   

Terug naar boven Go down

Pain`s more trouble than all is worth
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 12 van 15Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: Olympus :: Paleis-
Ga naar: