Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 Pain`s more trouble than all is worth

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15  Volgende
AuteurBericht
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 13 Emptyma maa 03, 2014 11:21 pm

"Mijn leven op aarde." Antwoordde ze kalm. Ik fronste mijn wenkbrauwen, was verbaasd. Waarom maakte ze zich daar zorgen om? "Je herinnerde me eraan." Ondertussen had ze het raam al terug geopend om frisse lucht binnen te laten. Ik hoorde meteen het vele fluiten van de vogels en het plezierig lachen van de goden. Waarschijnlijk zaten ze nu allemaal samen buiten te vieren, een grote picknick of zoiets.. Ze keek achter zich, keek me recht aan. "Ik heb er heel wat jaren gesleten. En op de een of andere manier hield ik altijd ergens in mijn achterhoofd dat je ergens zou kunnen zijn. Op zoek naar mij. Of misschien was je met een ander." Ik keek haar lang en stilzwijgend aan. "En wat maakte je meer bang dan, uiteindelijk?" Vroeg ik haar. "Het feit dat ik daar zou kunnen rondlopen met het doel dat ik je zou vinden, of het feit dat ik je al vergeten was en een ander slachtoffer had om me mee uit te leven?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 13 Emptyma maa 03, 2014 11:24 pm


Het was stil tussen ons. Hij had gefronst. Begreep niet wat er in mijn hoofd om ging. We keken elkaar zwijgend aan, voor hij zijn mond open trok uiteindelijk. "En wat maakte je meer bang dan, uiteindelijk?" Vroeg hij. "Het feit dat ik daar zou kunnen rondlopen met het doel dat ik je zou vinden, of het feit dat ik je al vergeten was en een ander slachtoffer had om me mee uit te leven?" Ik glimlachte een enkele seconden en bleef hem aankijken. ''Het feit dat ik je tegen zou komen, en dat in plaats van dat je me in je armen sleurt je een ander vast had.'' zei ik en keek toen over mijn schouder weer naar buiten. ''Los laten bleek moeilijker dan gezegd.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 13 Emptyma maa 03, 2014 11:29 pm

Ze loste haar blik geen enkele seconde, integendeel zelfs. Het leek wel alsof ze hem steeds langer aanhield, zo lang mogelijk, voor ze ten slotte antwoord gaf. In de realiteit waren er maar enkele seconden verstreken. "Het feit dat ik je tegen zou komen, en dat in plaats van dat je me in je armen sleurt je een ander vast had." Ze keek over haar schouder naar buiten, ik maakte gebruik van het onbewaakte moment om rechtop te gaan zitten. "Oh Kore.." Zachtjes schudde ik mijn hoofd, met een kleine glimlach pulkte ik aan de mouw van de witte blouse die ik droeg. Tijd om van gespreksonderwerp te veranderen.. "En, heb jij me gewassen of was het een van de bediendes?" Ik vroeg het oprecht geïnteresseerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 13 Emptyma maa 03, 2014 11:35 pm


"Oh Kore.." zei hij en toen ik om keek zag ik dat hij met een kleine glimlach zachtjes zijn hoofd schudde. Hij was ook weer gaan zitten. "En, heb jij me gewassen of was het een van de bediendes?" vroeg hij toen en ik haalde mijn schouders op. ''Ik weet het niet. Ik denk een van de bediendes. Nadat ik weg gestuurd werd door mijn pa ben ik niet meer bij je geweest.'' zei ik rustig en ik liep weer naar de stoel toe. Ik had geen zin meer om te staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 13 Emptyma maa 03, 2014 11:41 pm

Ze haalde haar smalle schouders op. "Ik weet het niet. Ik denk een van de bediendes. Nadat ik weg gestuurd werd door mijn pa ben ik niet meer bij je geweest." Ze liep terug naar de rand van het bed om zich weer in de stoel te laten zakken. Ik keek haar smalend aan. "Dus je kon me niet vergeten, maar je pikte het wel zomaar dat je weggestuurd werd?" Ik kneep mijn ogen kort samen voor ik mijn hoofd kantelde met een grote grijns. "Oh Kore, Kore, wat ben je toch verwarrend soms.." Ik steunde met mijn ene hand op het bed. "Gelukkig ben je makkelijk te lezen."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 13 Emptyma maa 03, 2014 11:43 pm


"Dus je kon me niet vergeten, maar je pikte het wel zomaar dat je weggestuurd werd?" Hij kneep zijn ogen even samen, om daarna grijnzend zijn hoofd weer te schudden. "Oh Kore, Kore, wat ben je toch verwarrend soms.." hij steunde met zijn ene hand op het bed. "Gelukkig ben je makkelijk te lezen." Ik trok even een wenkbrauw op en leunde achterover in mijn stoel. ''Zoals ik al eerder zei Hades, ik voelde me niet echt welkom met het feit dat je me de hele week hebt laten denken dat je niks van me af moest weten.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 13 Emptyma maa 03, 2014 11:49 pm

Ze nam mijn lichaamstaal over toen ze achterover in de stoel ging zitten, een wenkbrauw opgetrokken. "Zoals ik al eerder zei Hades," sprak ze kalm met haar fluwelen stem. Haar lippen leken te dansen terwijl ze praatte, haar stem de melodie. "ik voelde me niet echt welkom met het feit dat je me de hele week hebt laten denken dat je niks van me af moest weten." Voor het eerst antwoordde ik haar snel en soepel, als een adder die toehapte. "Oh, maar Kore, toch kwam je als eerste bij mij om hulp te vragen en om hulp te bieden.. Ik heb je horen praten tegen Hera, hoe bezorgd je wel niet was. En nu Hermes sturen om je boek te halen? Je kwetst mijn gevoelens."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 13 Emptyma maa 03, 2014 11:52 pm


"Oh, maar Kore, toch kwam je als eerste bij mij om hulp te vragen en om hulp te bieden.. Ik heb je horen praten tegen Hera, hoe bezorgd je wel niet was. En nu Hermes sturen om je boek te halen? Je kwetst mijn gevoelens." ik keek hem rustig aan, moest de neiging om met mijn ogen te rollen onderdrukken. ''Ik kwets je gevoelens? Ik wist niet dat dat zo makkelijk ging.'' zei ik rustig en ik keek naar hem. ''En het dichtstebij wat bij hulp kwam deze week was toen Poseidon besloot een move te maken waar ik niet van gediend was. En jij te dronken om jezelf te verdedigen was.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 13 Emptyma maa 03, 2014 11:56 pm

"Ik kwets je gevoelens?" Vroeg ze, sarcastisch. Ik zag dat ze het niet echt interessant meer vond allemaal. Langzaam liet ik me terug met mijn rug op het matras zakken. "Ik wist niet dat dat zo makkelijk ging. En het dichtste bij wat bij hulp kwam deze week was toen Poseidon besloot een move te maken waar ik niet van gediend was. En jij te dronken om jezelf te verdedigen was." Ik keek haar kort nors aan en staarde toen met diezelfde norse blik de andere kant op. Waar de muur dat aan verdiend had, was een onbeantwoorde vraag. Dat was gewoon mijn probleem, dat vanaf ik een beetje alcohol op had ik gewoon een slapjanus was. Ik antwoordde niet meer, friemelde met het deken tussen mijn vingers.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 13 Emptydi maa 04, 2014 7:13 pm


Met een norse blik keek hij me kort aan, om zich daarna van me weg te draaien. Hij begon aan zijn deken te friemelen en ik zuchtte eventjes. Ik stond op en boog me over hem heen om mijn boek te pakken. ''Ik heb waar ik voor kwam.'' zei ik toen terwijl ik weer overeind ging staan. ''Ik zal je verder weer met rust laten.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 13 Emptydi maa 04, 2014 8:06 pm

Ik bleef aan de dekens friemelen en zuchtte op hetzelfde moment als Persephone. Meteen verzonk ik in gedachten, tenminste iets wat de stilte opvulde. Plots schrok ik op toen ze zich vlak over me heen boog en het boek pakte van het nachtkastje. Ik trok mijn hoofd met een afkerende uitdrukking terug. "Ik heb waar ik voor kwam. Ik zal je verder weer met rust laten." Ondertussen stond ze al terug recht. Ik forceerde een glimlach en knikte, waarna ik terug onderuit zakte in het bed. Ik sloot mijn ogen en hoopte dat ik indommelde.

Hera, kamer van Zeus, Olympus: Nerveus liep ik de grote deuren door die leidden naar de slaapkamer van mijn echtgenoot. De grote ruimte was klaar, het licht weerkaatste bijna op de blinkende witte tegels. Hetzelfde gold voor de gouden afwerkingen aan het bed en de twee zuilen aan het hoofdeinde ervan. Het was het grootste en het mooiste bed dat ik ooit had gezien, en in het midden ervan lag de machtigste man die er bestond. Mijn echtgenoot.. Ik boog mijn hoofd toen ik naar het voeteinde toe schuifelde en staarde naar mijn vingers. Ik ging steeds met mijn duimnagel onder mijn andere nagels. "Zeus, sorry dat ik je stoor, maar.." Mijn stem stokte.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 13 Emptydi maa 04, 2014 8:30 pm


Zeus
Ik lag heerlijk op het enorme bed dat van mij en Hera was. Genietend had ik mijn ogen gesloten en genoot even van de rust en stilte die in de kamer zat. Even weg van het gekakel van de andere goden voordat het volgende feest weer begon. Ik had iemand binnen horen komen, en langzaam door de kamer horen schuivelen. "Zeus, sorry dat ik je stoor, maar.." klonk Hera haar prachtige stem twijfelend. Ik deed mijn ogen langzaam open en werkte me iets om hoog zodat ik naar haar kon kijken. ''Hera. Wat is er?'' vroeg ik rustig terwijl ik naar haar ogen keek. Iets zat haar dwars, en ik wist dat ik het snel te horen zou krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 13 Emptydi maa 04, 2014 8:37 pm

Hera, kamer van Zeus, Olympus: Hij werkte zichzelf bij het horen van mijn stem meteen overeind, een stuk sneller dan normaal. "Hera. Wat is er?" Zijn helderblauwe ogen, blauw als de lucht, keken me aan. Zodra dat ik zijn blik ontmoette keek ik terug naar mijn handen. Hij was oprecht geïnteresseerd en dat voor het eerst in tijden.. Het zorgde er enkel voor dat ik me nog slechter ging voelen. "Ik moet je iets vertellen." Dat leek me ondertussen wel al duidelijk, maar ik voelde me er gewoon nog niet klaar voor om direct met de deur in huis te vallen. "En ik vraag je alvast om niet te gaan roepen.. Je zal boos zijn, maar alsjeblieft niet roepen." Mijn stem trilde. Ik keek op en wachtte zijn antwoord af, het was het enige wat ik wou.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 13 Emptydi maa 04, 2014 8:40 pm


Zeus
Ik keek met een klein fronsje naar haar toen ze gelijk mijn blik ontweek. Alsof haar handen zo veel interessanter waren dan ik was. "Ik moet je iets vertellen." zei ze, en ik knikte rustig. Dat had ik inderdaad wel door, maar ik bleef rustig afwachten tot ze verder zou gaan. "En ik vraag je alvast om niet te gaan roepen.. Je zal boos zijn, maar alsjeblieft niet roepen." Mijn frons werd groter terwijl ik een pluk haar uit mijn gezicht veegde. ''Ik kan het je niet beloven Hera. Maar ik kan je wel beloven dat ik mijn best zal doen niet te roepen naar je.'' zei ik kalm. Wat was er zo belangrijk dat ze het niet gewoon kon vertellen aan me?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 13 Emptydi maa 04, 2014 8:46 pm

Hera, kamer van Zeus, Olympus:Zijn frons werd alleen maar groter, bijna had hij nu al zijn boze blik op. Ik werd er enkel nerveuzer van. "Ik kan het je niet beloven Hera." Sprak hij eerlijk. "Maar ik kan je wel beloven dat ik mijn best zal doen niet te roepen naar je." Zijn kalmte maakte me enkel meer zorgen. Waarom wou ik het alweer zeggen? Omdat ik wel eerlijk was, in tegenstelling tot hem? Ik was al zover gekomen, ik kon nu niet terug krabbelen. Ik moest het zeggen, dat moest gewoon. Voor haar welzijn, niet dat van mij. "Ik ben vreemd gegaan, Zeus.." Ik keek hem kort aan voor ik een pluk haar achter mijn oren streek en naar het bedlaken staarde. Ik nam mijn ene hand achter mijn rug vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 13 Emptydi maa 04, 2014 8:51 pm


Zeus
Ze werd steeds nerveuzer, en ik begon me nu toch wel ergens zorgen te maken. "Ik ben vreemd gegaan, Zeus.." spuugde ze woorden uit, en met ogen vol verbazing keek ik naar haar. Voor een moment leek het alsof de alles stil stond. ''Wat?'' stamelde ik terwijl ik mijn wenkbrauwen fronsde met onbegrip. Ze keek me niet aan en ik kwam nu verder overeind. De waarom wou ik niet weten, ik kon die wel raden bijna. ''Met wie? En.. Vaak?'' vroeg ik terwijl ik der aan keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 13 Emptydi maa 04, 2014 8:59 pm

Hera, kamer van Zeus, Olympus: De korte stilte was het ergste van allemaal. Ik durfde niet te ademen, bang voor de uitbrander. Ik voelde mijn huid warm worden, zo beschaamd voelde ik me dat ik het toe moest geven. Hij had het al zoveel gedaan, waarom zweeg ik toch gewoon niet?! Misschien was het gewoon omdat ik dan toch wel een haar beter als hem was, al was het er maar een. "Wat?" Stamelde hij, vol ongeloof. Ik vroeg me af hoe dat kwam, na al die tijd was het toch niet zo onverwacht? Hij kwam verder overeind toen ik naar de grond bleef staren, ik keek op en zette een stap achteruit. "Met wie? En.. Vaak?" Ik keek hem kort vol afgunst aan om die laatste vraag en schudde verwoed mijn hoofd. "Nee, hij is geen minnaar!" Ik sprak de woorden iets te fel uit, achteraf gedacht. Ik kalmeerde terug. "Het was maar een keer.. Het doet er niet toe."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 13 Emptydi maa 04, 2014 9:07 pm


Zeus
Ze keek me met afgunst in haar ogen aan, zette een stap achteruit toen ik tegen haar sprak. "Nee, hij is geen minnaar!" riep ze fel, en ik trok een wenkbrauw kort op. Ze leek haar kalmte weer te herpakken en ik wachtte op het vervolg van haar verhaal. "Het was maar een keer.. Het doet er niet toe." Ik stapte van het bed af en keek haar aan. ''Het doet er wel degelijk toe. Ik wil weten wie het is.'' sprak ik nu, op een dwingende toon. ''Ik weet dat ik je niks mag verwijten, en dat doe ik niet. Maar ik wil wel weten met wie.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 13 Emptydi maa 04, 2014 9:17 pm

Hera, kamer van Zeus, Olympus: Hij stapte van het bed af, zijn lichaam torende hoog boven me uit. Ik voelde me nu al geïntimideerd door hem. Ik slikte, dwong mezelf niet nog een pas achteruit te zetten. "Het doet er wel degelijk toe. Ik wil weten wie het is." Hij verhief zijn stem al, het zou niet lang meer duren voor hij overkookte en ging roepen. Ik probeerde mezelf kleiner te maken, gelukkig bleef hij staan waar hij stond. "Ik weet dat ik je niks mag verwijten, en dat doe ik niet. Maar ik wil wet weten met wie." Sprak hij zacht. Ik aarzelde. Ik wou het hem gewoon niet vertellen, maar langs de andere kant wist ik dat ik het wel moest doen. "Je weet wat ik heb gedaan met die persoon, je weet het nu.. Waarom wie?" Dwong ik mezelf te vragen. Ik wou niet dat hij hem iets aan zou doen. Maar ik wist sowieso dat het zou gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 13 Emptydi maa 04, 2014 9:27 pm


Zeus
Ik zag dat ze banger van me werd. Ik was dan ook groter dan zij was, breder en daardoor bedreigender. "Je weet wat ik heb gedaan met die persoon, je weet het nu.. Waarom wie?" vroeg ze en ik schudde langzaam mijn hoofd. ''Je weet net zo goed als ik doe dat ik niet zal rusten tot ik weet wie het waagde mijn vrouw aan te raken op de manier die ik alleen mag.'' zei ik en keek haar toen met vernauwde ogen. ''Dus ik vraag het je nog een keer. Wie was het?'' vroeg ik weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 13 Emptydi maa 04, 2014 9:35 pm

Hera, kamer van Zeus, Olympus: Hij schudde zijn hoofd. "Je weet net zo goed als ik doe dat ik niet zal rusten tot ik weet wie het waagde mijn vrouw aan te raken op de manier die ik alleen mag." Hij keek me met nauwe ogen aan. Hij durfde praten zeg, ik kon hetzelfde zeggen van hem! Maar ik wist dat er met hem niet te discussiëren viel. En bovendien vertelde hij mij ook telkens met wie hij het bed gedeeld had. Dat was nog wel het pijnlijkste.. "Dus ik vraag het je nog een keer." Drong hij aan. "Wie was het?" Toen ik opkeek zag ik weer zijn boze blik. Ik keek hem lang aan, sprak geen woord tot ik weer naar mijn voeten keek. Ik zou niet kunnen rennen met die hakken aan als hij gevaarlijk werd.. Het was allemaal mijn eigen schuld. "Je weet wel met wie van de twee.." Jammerde ik, de tranen in mijn ogen brandend. Met wie anders ja? Ik had maar drie broers, een ervan was mijn echtgenoot. En de andere had genoeg aandacht van het vrouwelijk schoons.. "Het spijt me Zeus, het spijt me! Ik weet dat ik het niet mocht gedaan hebben.." Ik hield me klaar voor het ergste.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 13 Emptydi maa 04, 2014 9:47 pm


Zeus
Ze keek met de minuut nerveuzer, en ik zag de lucht buiten met de minuut slechter worden. "Je weet wel met wie van de twee.." jammerde ze toen plotseling. Mijn blik brak, en even keek ik haar vol ongeloof aan. "Het spijt me Zeus, het spijt me! Ik weet dat ik het niet mocht gedaan hebben.." vervolgde ze en woedend draaide ik me om naar nachtkastje. Ik pakte de vaas met bloemen en gooide die naar de andere kant van de kamer tegen de muur aan. Een woedende kreet verliet mijn mond en ik hoorde buiten het bliksemen. ''Waarom? Waarom hem?'' riep ik woedend terwijl ik me naar haar omdraaide. ''Waarom kon je niet een sterveling nemen die ik de nek zou kunnen omdraaien?'' Ik haalde mijn handen door mijn haren heen en probeerde weer te kalmeren. ''Wanneer. Hoe lang is dit geleden?'' vroeg ik toen op eisende toon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 13 Emptydi maa 04, 2014 10:05 pm

Hera, kamer van Zeus, Olympus:Het was weer stil. Ik keek hem recht aan. Zijn boze uitdrukking brak open, een blik vol ongeloof en gekwetste gevoelens er achter verscholen. Wat kon ik zeggen? Dat het mijn bedoeling niet was geweest? Dat kon toch niet.. Hij draaide zich woedend om naar het nachtkastje naast ons bed, nam de vaas - die prachtige vaas dat tevens een huwelijkscadeau was geweest - en smeet die met bloemen en al kapot tegen de muur aan de andere kant van de kamer. De vaas viel kapot, het geluid dat het brekende glas tegelijk met de bliksem maakte was het meest angstaanjagende geluid dat ik ooit had gehoord. Ik deinsde met een hoge gil achteruit, hield mijn handen voor mijn mond. "Waarom? Waarom hem?" Riep hij naar me. Tranen liepen over mijn wangen van de schrik. Ik had hem nog nooit zo buiten zinnen gezien. "Waarom kon je niet een sterveling nemen die ik de nek zou kunnen omdraaien?" Hij draaide zich tierend naar me op, probeerde vervolgens zichzelf te kalmeren. Ik zag dat het niet lukte. Ik trilde over mijn hele lijf, mijn knieën knikten. Nog even en ik zak nog in elkaar, dacht ik. "Wanneer. Hoe lang is dit geleden?" Vroeg hij, zijn stem op een eisende en dreigende toon tegelijk. De toon van een almachtige oppergod.. De toon dat hij nu gebruikte tegen mij, zijn eigen vrouw. Mijn lip trilde, ik liet mijn handen iets zakken. "I.. Ik..." Vlug probeerde ik na te denken. Moest ik hem een exacte datum geven, of het afronden? Het zou hem hoe dan ook sowieso alleen maar kwaad maken. "Niet lang geleden.." Ik bleef stokstijf staan, banger dan ooit dat andere goden ons zouden horen. "Zeus, alsjeblieft ik smeek het je.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 13 Emptydi maa 04, 2014 10:16 pm


Zeus
Bang stapte ze achteruit. Ze was nooit bang voor me geweest. Maar ik was dan ook nooit boos op haar geworden. Ik had nooit zo hard mijn stef verhefd tegenover haar, mijn oppergod toon gebruikt. Haar lip begon te trillen en de verdedigende houding waar haar handen in verkeerde zakte ietsjes. "I.. Ik..." stamelde ze en ik voelde mijn handen trillen van de woede. "Niet lang geleden.." Ze was helemaal verstijfd. Ik zag de angst in haar ogen en ik zocht naar iets waar ik mee kon gaan smijten. "Zeus, alsjeblieft ik smeek het je.." Ik pakte een kussen van het bed af en smeet het toen weer door de kamer heen. ''Wat smeek je me? Dat ik Hades niet de nek om draai? Straks heb ik net zoals Poseidon een drietand in mijn buik staan omdat Kore hem verdedigt.'' siste ik. Ik liep naar de deur toe en draaide me om naar haar. ''Blijf hier. Ik ben nog niet klaar met dit gesprek.'' zei ik toen dwingend, om daarna de deur achter me dicht te trekken. Op weg naar die rat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 13 Emptydi maa 04, 2014 10:23 pm

Hera, kamer van Zeus, Olympus: Ik zag hem trillen van woede, zijn vuisten nog het meest. Mijn hart ging als een razende tekeer. Hoe zou dit in godensnaam af gaan lopen? Hij liep in het rond op zoek naar iets. Uiteindelijk nam hij maar een kussen, het ging dezelfde kant op als de vaas. "Wat smeek je me?" Siste hij, hij klonk bijna even venijnig als Hades op dat moment. Het duurde slechts een seconde, die gedachte. Meteen bande ik het uit mijn hoofd, ik mocht niet aan hem denken nu. "Dat ik Hades niet de nek om draai? Straks heb ik net zoals Poseidon een drietand in mijn buik staan omdat Kore hem verdedigt." Ik trilde. Hij had gelijk, het was zijn recht om boos te zijn. Ik hoop maar dat alles niet te erg uitdraaide. "Zeus, alsjebl-" probeerde ik het nog eens terwijl ik mijn handen uitstak en naar hem toe liep. Hij onderbrak me vrijwel meteen. "Blijf hier. Ik ben og niet klaar met dit gesprek." Hij beval het, liep naar de deur. De deur was al achter hem dichtgeslagen voor ik kon reageren. Ik knikte nog zielig en liet mezelf huilend met mijn handen op mijn buik zakken op het bed.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 13 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pain`s more trouble than all is worth
Terug naar boven 
Pagina 13 van 15Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: Olympus :: Paleis-
Ga naar: