IndexEternalGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggenZoekenFAQKalender

Deel | 

Pain`s more trouble than all is worth

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 13, 14, 15
AuteurBericht
Hades
Ω Admin

Aantal berichten : 2566
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 18

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   wo maa 05, 2014 1:14 am

Ze keek naar me, teleurgesteld. Dat was ik ook. Ze schudde haar hoofd. "Ik weet het niet Hades. Misschien is het ook wel beter zo.." Zei ze zacht. "We hadden toch alleen maar ruzie. Ik voelde me alleen maar een last en ongewenst." Ik keek haar met grote ogen aan en legde behoedzaam een hand op haar wang. "Hoe kan je nou zoiets zeggen? Dat is niet waar.." Ik haalde mijn hand weer meteen weg. "We hadden ruzies ja, maar ik heb je toch nooit aan de deur laten staan omdat je ongewenst was.." Ik keek naar mijn handen en kuchte. "Denk erover na, ik krijg het wel te horen.." Het was mijn eigen stomme schuld, alweer.

Hades Aidoneus Dis Isodetes Kronides

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://eternal.actieforum.com
Persephone

Aantal berichten : 2273
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 20

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   wo maa 05, 2014 1:18 am

Zijn ogen verschoten, hij legde gelijk zijn hand teder op mijn wang. "Hoe kan je nou zoiets zeggen? Dat is niet waar.." Alsof hij niet wist wat hij moest doen haalde hij zijn hand weer weg. "We hadden ruzies ja, maar ik heb je toch nooit aan de deur laten staan omdat je ongewenst was.." Hij kuchtte eventjes en ik keek hem droevig aan. "Denk erover na, ik krijg het wel te horen.." Ik legde mijn handen op zijn schouders en duwde toen mijn lippen op de zijne. Het voelde als een roekeloos plan, maar wel als eentje die uitgevoerd moest worden. Als hij echt zo over mij dacht, dan zou ik het merken. Was het stom van me om hem nóg een kans te geven? Waarschijnlijk wel, en ik hoopte gewoon dat het dit keer het waard was.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   wo maa 05, 2014 1:24 am

Ik wou me net omdraaien toen ze haar handen op mijn schouders legde en haar lippen op de mijne duwde. Ik snapte het niet, waarom deed ze dit zo plots? Was ze te verdrietig dat ze niet meer helder na denken kon? Ik duwde haar weg, staarde haar verstomd van verbazing aan. "Kore.." mijn stem schoot de hoogte ik. Ik maakte haar aanraking los, hield onze handen in het midden. "Ik ben vreemd gegaan.. Je hoort me een klap te geven in plaats van een kus. Beide woorden beginnen met een k maar er is wel degelijk een verschil hoor." Ik was zo met stomheid geslagen dat ik gewoon maar begon te praten.

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   wo maa 05, 2014 7:16 pm

Hij duwde mij van zich af en keek me met domme ogen aan. "Kore.." zijn stem schoot omhoog en hij nam mijn handen vast. "Ik ben vreemd gegaan.. Je hoort me een klap te geven in plaats van een kus. Beide woorden beginnen met een k maar er is wel degelijk een verschil hoor." Ik glimlachte, terwijl ik tranen in mijn ogen had. ''Ik weet het. Maar ergens maakt het me niet meer uit. Want ik weet hoe boos ik ook op je ben, dat ik nog steeds van je hou.'' snikte ik. Ik maakte mijn handen los en ik begon hem te stompen tegen zijn borst aan. ''En ik wil je vergeven. Maar ik ben zo boos op je. Ik wil dingen naar je hoofd smijten, maar ik wil je ook kussen. Ik wil dat je me in je armen neemt en zachtjes fluistert dat alles weer goed komt.'' zei ik snikkend terwijl ik hem verdrietig aan keek. ''Maar het komt niet goed, want het is jou schuld allemaal.''
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   wo maa 05, 2014 7:47 pm

De tranen prikten in haar ogen, en haar gevoelens bracht ze ook op mij over. "Ik weet het. Maar ergens maakt het me niet meer uit. Want ik weet hoe boos ik ook op je ben, dat ik nog steeds van je hou." Begon ze te snikken. Ik luisterde aandachtig naar haar, voor het eerst nam ik echt elk detail in me op. Hoe ze sprak, de klanken en de tonen. Alleen haar stem maakte haar al zo uniek. Ze maakte haar handen los uit mijn greep en gebruikte haar vuisten om me tegen mijn borst te slaan. Ik liet me doen, had ik niet veel erger verdiend? "En ik wil je vergeven. Maar ik ben zo boos op je. Ik wil dingen naar je hoofd smijten, maar ik wil je ook kussen. Ik wil dat je me in je armen neemt en zachtjes fluistert dat alles weer goed komt. Maar het komt niet goed, want het is jou schuld allemaal." Ik schudde mijn hoofd, beet op mijn lip en keek weg terwijl ik mijn vingers in mijn haren vlocht om ze uit mijn gezicht te houden. Ik draaide me om, hoe kon ik zoiets doen? Ze vertelde me wat ze wou, maar hoe zelfzuchtig was het wel niet om er aan toe te geven.. Dan zou ik er zo goed vanaf komen. Het mocht gewoon niet. Ik ademde diep uit terwijl ik naar het raam toe liep. "Volgens mij kan je beter gaan, voor we stomme dingen doen. Ik heb je bedrogen, en dat is een feit dat niet meer te veranderen valt."

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   wo maa 05, 2014 7:50 pm

Ik zag aan hem dat hij luisterde naar wat ik hem vertelde, en dat het ook tot hem doordrong wat ik hem zei. Hij hield zijn handen in zijn haren en ik keek hem met betraande ogen aan. "Volgens mij kan je beter gaan, voor we stomme dingen doen. Ik heb je bedrogen, en dat is een feit dat niet meer te veranderen valt." zei hij toen zachtjes en ik beet op mijn lip. Ik gaf hem een klap met mijn vlakke hand in zijn gezicht. ''Ik denk dat jij beter kan gaan. Dit is mijn kamer.'' zei ik toen en ik keek hem aan.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   wo maa 05, 2014 7:54 pm

Ik keek haar lang aan, staarde naar haar volle lippen toen ze er weer eens op beet. Ze haalde plots uit met een rake klap op mijn wang. Haar vlakke hand raakte mijn huid, mijn hoofd draaide mee. "Ik denk dat jij beter kan gaan. Dit is mijn kamer." Met een gepijnigde uitdrukking en een kaak zo bloedrood als het maar kon, keek ik haar aan. Ik opende mijn mond een paar keer, enkel om te voelen dat dat ook enorm pijn deed. "Zonder waarschuwing.. Smerig." Murmelde ik, over mijn wang wrijvend. Ik liep achteruit naar mijn tas en nam hem op.

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   wo maa 05, 2014 8:01 pm

Zijn hoofd was meegeklapt toen mijn hand hem raakte. Zijn huid gloeide gelijk zo rood als een kreeft en ik voelde mijn hand ook tintelen. De pijn die hij voelde was zichtbaar op zijn gezicht. Langzaam deed hij zijn mond een paar keer open. "Zonder waarschuwing.. Smerig." murmelde hij toen en ik keek naar hem. Hij pakte zijn tassen op en ik keek hem aan. ''Nee. Wat jij deed was smerig.'' zei ik terwijl hij richting de deur liep. ''Je zei zelf dat je het verdiend had.''
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   wo maa 05, 2014 8:13 pm

Ze keek me aan met een blik die bijna vuur spuugde. "Nee. Wat jij deed was smerig." Zei ze. Ik nam mijn tas en liep richting de deur. "Je zei zelf dat je het verdiend had." Ik knikte en zuchtte tegelijk. "Dat klopt ook, en ik kom er ook niet meer op terug. Je hebt al het recht om me te haten Kore, daarvoor ook al trouwens.." Ik glimlachte kort terwijl ik wegkeek. "En toch zie je me nog graag.." Fluisterde ik. "Als het dan toch mijn laatste kans is." Ik boog me voorover en duwde vluchtig een kus op haar kaak terwijl ik een hand op haar schouder legde. Ik kneep er kort in. "Geniet ervan.." Vervolgens nam ik mijn tas terug op en liet haar los. "Ik denk dat we elkaar wel nog zien bij het ondertekenen van de nieuwe papieren." Ik draaide me om en liep weg.  

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   wo maa 05, 2014 8:20 pm

Hij knikte met een zuchtje. "Dat klopt ook, en ik kom er ook niet meer op terug. Je hebt al het recht om me te haten Kore, daarvoor ook al trouwens.." Hij had kort een glimlach op zijn gezicht, maar keek mij nog niet aan. "En toch zie je me nog graag.." Fluisterde hij. "Als het dan toch mijn laatste kans is." Ik keek hem onbegrijpelijk aan, maar al snel had hij zijn lippen op mijn kaak geduwt en kneep zachtjes met zijn hand in mijn schouder. "Geniet ervan.." Hij pakte zijn tas weer op en keek toen naar me. "Ik denk dat we elkaar wel nog zien bij het ondertekenen van de nieuwe papieren." Ik knikte langzaam. Hij liep de kamer uit en ik stak mijn hoofd nog even om de hoek. ''Ik zal altijd van je houden en je haten.'' riep ik hem nog na. Ik sloot de deur achter me, en zakte gelijk als een zielig hoopje in elkaar. Tranen rolden bijna gelijk over mijn wangen en ik liet het allemaal maar toe. Ik was kapot.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   

Terug naar boven Go down

Pain`s more trouble than all is worth
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 15 van 15Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 13, 14, 15

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: Olympus :: Paleis-
Ga naar: