Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 What if i loose it all?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

What if i loose it all? Empty
BerichtOnderwerp: What if i loose it all?   What if i loose it all? Emptywo apr 16, 2014 3:59 pm

Ik had een rugzak met wat spullen meegenomen. Het meeste zou hier nog wel liggen. Het was hier altijd zo koud, de kleren die hier lagen zou ik nergens anders gebruiken. Ik had alleen wat ondergoed en wat kleding extra in mijn tas gestopt en spullen waarvan ik dacht dat het misschien wel handig zou zijn. Ik stond in de troonzaal en ik keek de zaal rond die me zo bekend was. ''Hades!'' riep ik maar. Ik wist niet hoe ik beter mijn aanwezigheid kon aangeven. Mijn stem zou toch wel de oude gangen door galmen. Ik zette mijn tas even neer op de grond en sloeg mijn armen over elkaar. Ik zou toch maar op zoek moeten naar warmere kleding.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

What if i loose it all? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? Emptywo apr 16, 2014 4:08 pm

Ik zat in het middel van mijn kantoor nerveus op mijn stoel te wippen. Ik wist dat ze vandaag zou komen, als alles goed ging natuurlijk, en ik kon me daardoor niet meer concentreren. Op niets. Ik kreeg geen enkel belangrijk document gelezen of ondertekent. En ze liet op zich wachten zeg..

"Hades!" Eindelijk hoorde ik de bekende stem door de gangen weergalmen. Meteen vloog ik overeind van mijn stoel, sloeg de deur open van mijn kantoor en beende de gangen werkelijk zo snel als ik kon door. Al snel zag ik haar staan in de troonzaal, met haar armen over haar naakte armen geslagen. Ik zag dat ze het nu al koud had, logisch gezien vergeleken het weer in de bovenwereld. "Kore!" Ik liep naar haar toe en nam haar meteen in mijn armen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

What if i loose it all? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? Emptywo apr 16, 2014 4:13 pm

Ik hoorde de voetstappen haastig dreunen door de gangen, wat me vertelde dat Hades er aan kwam. Hij verscheen in de deuropening en hij keek me blij aan. ''Kore!'' riep hij, waarbij hij naar me toe liep en me in zijn armen trok. ''Hades.'' zei ik met een glimalch en ik sloeg mijn armen rond zijn nek, om hem een kus te geven. ''Ik hoop dat je niet de hele dag hebt zitten wachten op me?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

What if i loose it all? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? Emptywo apr 16, 2014 4:21 pm

"Hades!" Ze begroette me met dezelfde innige knuffel en een nog innigere kus. Ik glimlachte naar haar toen ze haar lippen van de mijne haalde. "Ik hoop dat je niet de hele dag hebt zitten wachten op me?" Ik schudde mijn hoofd en grijnzend keek ik haar aan. "Ik gewacht? Vanaf dat ik vertrok al.." Ik drukte opnieuw een zachte kus op haar mond. "Nee, ik heb wat proberen werken en zo.. Rustig aan."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

What if i loose it all? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? Emptywo apr 16, 2014 11:48 pm

Met een grijns op zijn gezicht schudde hij zijn hoofd. "Ik gewacht? Vanaf dat ik vertrok al.." zei hij en hij duwde nog een kus op mijn lippen. "Nee, ik heb wat proberen werken en zo.. Rustig aan." Ik glimlachte en knikte. ''Hoef je niet meer te werken nu dan? Of moet dat later maar weer?'' vroeg ik met een glimlach. Voorzichtig streek ik een pluk van zijn haren achter zijn oor en liet mijn hand toen op zijn schouder liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

What if i loose it all? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? Emptywo apr 16, 2014 11:51 pm

"Hoef je niet meer te werken nu dan?" Vroeg ze oprecht geïnteresseerd. "Of moet dat later maar weer?" Ik grijnsde. "Voor jou maak ik tijd." Ze hief haar hand op om met een teder gebaar een pluk van mijn haren achter mijn oor te stoppen. Toch, ik vond er niks aan. Met een ongemakkelijke blik wreef ik het plukje haar terug op zijn gebruikelijke plek, terwijl haar hand op mijn schouder rustte. "Heb je een goede reis gehad?" Ik bukte me om haar koffer op te nemen en hem voor haar naar boven te dragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

What if i loose it all? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? Emptywo apr 16, 2014 11:56 pm

De grijns was haast niet van zijn gezicht te slaan, en het maakte me blij. "Voor jou maak ik tijd." sprak hij. Hij streek het plukje dat ik net weg had geveegd weer terug en van binnen lachte ik zachtjes. ''Heb je een goede reis gehad?'' vroeg hij en ik knikte. Hij had mijn koffer al op gepakt en ik liep met hem mee toen hij weg liep. ''Ja. Het duurde niet zo lang, en ik keek er eigenlijk wel weer naar uit om hier te zijn.'' zei ik met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

What if i loose it all? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? Emptydo apr 17, 2014 12:01 am

Ik liep, met de koffer stevig in mijn rechterhand, voor haar uit de trap op en nam met mijn linkerhand daarbij de trapleuning vast om mezelf toch een beetje ondersteuning te geven. "Ja. Het duurde niet zo lang, en ik keek er eigenlijk wel weer naar uit om hier te zijn." Ik glimlachte vol genoegen vanbinnen maar liet het niet echt zien aan de buitenkant. "Ja, de Onderwereld heeft zo wel zijn charmes.." Over mijn schouder keek ik haar aan. "Het paleis wordt deels herschildert, trouwens."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

What if i loose it all? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? Emptydo apr 17, 2014 12:03 am

Hij liep richting de trappen, en braaf besteeg ik achter hem aan de oude wenteltrap. "Ja, de Onderwereld heeft zo wel zijn charmes.." sprak hij, waarna hij me over zijn schouder eventjes aan keek. "Het paleis wordt deels herschildert, trouwens." Ik knikte en keek hem aan. ''Wat wordt er allemaal geschildert dan? Ik wil niet in de weg lopen.'' zei ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

What if i loose it all? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? Emptydo apr 17, 2014 12:11 am

"Wat wordt er allemaal geschildert dan?" Ik hield mijn pas iets in totdat ze vlak naast mij liep. Ik had niet echt de nood om steeds luider te moeten gaan praten zodat ze me verstaan kon. "Ik wil niet in de weg lopen." Ik glimlachte. "Oh, een heel groot deel eigenlijk." Ik dacht even na over de specifieke plaatsen waar ze altijd kwam. "Mijn slaapkamer is al herdaan, dus op dat vlak geen nood. Verder wordt het plafond van de troonzaal bijgewerkt, ik wil mijn vader er volledig uit." Ik sprak over hem met een afgunstige blik. "En dan in de gang, je weet wel die enorm brede met dat uitgesneden stuk, daar komt een portret van me dat ze op groter formaat zullen overtekenen van een schilderij. Ze herschilderen ook jouw kamer nog ergens deze week, maar dat kan wel uitgesteld worden als het moet?" Ik liet even een pauze vallen om haar vragend aan te kijken, maar al snel sprak ik verder. "En dan de eetzaal.. Daar zal je echt weg van zijn. Er komt een soort van rozenachtig patroon op de muren, maar heel donker, zodat het past bij het hout."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

What if i loose it all? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? Emptydo apr 17, 2014 12:15 am

"Oh, een heel groot deel eigenlijk." zei hij waarna hij even stil viel. "Mijn slaapkamer is al herdaan, dus op dat vlak geen nood. Verder wordt het plafond van de troonzaal bijgewerkt, ik wil mijn vader er volledig uit." Toen hij zijn vader noemde zag ik zijn blik veranderen naar eentje vol met afgunst, hij had het dus echt helemaal gehad met die man nu. "En dan in de gang, je weet wel die enorm brede met dat uitgesneden stuk, daar komt een portret van me dat ze op groter formaat zullen overtekenen van een schilderij. Ze herschilderen ook jouw kamer nog ergens deze week, maar dat kan wel uitgesteld worden als het moet?" Hij was even stil zodat ik een antwoord kon geven. ''Dat is niet erg. Het is niet alsof dat de enige kamer is waar ik kan slapen.'' zei ik met een simpele glimlach, en al snel ging hij verder. "En dan de eetzaal.. Daar zal je echt weg van zijn. Er komt een soort van rozenachtig patroon op de muren, maar heel donker, zodat het past bij het hout." Ik glimlachte breed en knikte. ''Ik ben nieuwschierig hoe het er allemaal uit ziet als het af is.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

What if i loose it all? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? Emptydo apr 17, 2014 12:20 am

"Dat is niet erg." Verzuchtte ze. "Het is niet alsof dat de enige kamer is waar ik kan slapen." Ik knikte instemmend, maar ik snapte niet echt wat ze ermee bedoelde. Ze zou toch bij mij slapen? Of keerden we nu echt weer terug naar het vorige stadium? "Ik ben nieuwschierig hoe het er allemaal uit ziet als het af is." Ik grijnsde. "Wel, de kamer is al af dus die kunnen we direct even bekijken als je wilt." Ik zou dan gewoon zeer tactisch haar valies naast mijn bed laten staan. Het was werkelijk het perfecte plan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

What if i loose it all? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? Emptydo apr 17, 2014 12:22 am

Hij grijnsde vrolijk. "Wel, de kamer is al af dus die kunnen we direct even bekijken als je wilt." zei hij en hij liep verder. Ik knikte en glimlachte. ''Nu heb je me nieuwschierig gemaakt. Natuurlijk wil ik kijken.'' zei ik lachend waarbij ik wat vlugger door liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

What if i loose it all? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? Emptydo apr 17, 2014 12:38 am

"Nu heb je me nieuwschierig gemaakt. Natuurlijk wil ik kijken." Ik glimlachte en volgde haar tempo meteen toen ze sneller lopen ging. We waren al gauw boven. Ik liep door naar onze kamer, want ik was er zeker van dat ze hem toch nog wist zijn, hoe lang geleden het ook was. Ik opende de deur en zette de koffer om te beginnen maar neer naast de deuropening. "Tada.." De manier waarop de kamer verandert was, was best wel komisch. Het waren nog steeds de gebruikelijke donkere tinten, maar de kleuren waren bruiner en huiselijker. Meer welkom hetend. "Een beetje een mix van jou stijl met de mijne, denk ik. Het bed was nog steeds gigantisch groot, en de ingang van de inloopkast zat verstopt in een reusachtige houten schijnkast. Ik vond het allemaal een zeer mooi geheel hebben. De badkamer was er ook nog steeds, die had ik enkel opgesmukt want ik vond het amberen marmer en de gouden kranen nog steeds aantrekkelijk. De balkondeuren waren ook nog hetzelfde, en het bankstel voor het haardvuur had enkel een opknapbeurt moeten krijgen. Alles vormde een evenwichtig geheel. En om het nog gezelliger te maken, of op het moment juist ongemakkelijker, had ik in de kaders een van de grotere trouwfoto's gestoken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

What if i loose it all? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? Emptydo apr 17, 2014 12:42 am

''Tada..'' zei hij trots toen hij de deur open deed. Nieuwschierig liep ik de kamer in en keek rond. "Een beetje een mix van jou stijl met de mijne, denk ik.'' zei hij en ik lachte zachtjes. ''Dat is het inderdaad.'' antwoordde ik hem en ik nam de nieuw uitziende kamer in me op. ''Het ziet er erg mooi uit Hades.'' zei ik terwijl ik langzaam de kamer door liep. Ik zag de enorme trouwfoto op de openhaard staan, en moest ergens er wel om glimlachen. Het betekende dus dat hij me nog niet vergeten was, en dat deed me goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

What if i loose it all? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? Emptydo apr 17, 2014 12:53 am

Ze moest erom lachen. Ik wist niet of het echt positief of echt negatief was bedoeld. "Dat is het inderdaad." Antwoordde ze. Ze keek even rond en nam de kamer volledig in zich op. "Her ziet er erg mooi uit Hades." Zei ze, langzaam de kamer inlopend. Zodra ze meer naar binnen gelopen was, trok ik de koffer achter me aan naar binnen en sloot ik de deur. Ze glimlachte bij het zien van de trouwfoto. "Je staat eigenlijk niet echt vrolijk op die foto." Mompelde ik, de koffer naast het bed zettend zoals mijn originele plan me opdroeg. "Maar ik zei al eens dat je het allermooist bent als je kwaad of verdrietig bent, dus daarom laat ik hem staan." Ik forceerde een glimlach en liep naar het kleine nachtkastje aan de kant waar ik sliep, om er een foto uit te halen. Het was er een waarvan ze waarschijnlijk niet wist dat ik hem in mijn bezit had, omdat hij nogal in het geniep gemaakt was, maar toch had ik hem. Ik hield en tussen mijn midden- en ringvinger om hem naar haar uit te steken. "Al blijft deze toch echt wel mijn favoriet." Het was een foto van vroeger, héél ver terug in de tijd lijkt het nu. Een foto van voor ze me kende, voor alle ellende die ze meemaakte vanaf dat akelige moment. Een foto waar ze een nog bredere lach heeft dan bij Hermes. "Die pure onschuld maakt het echt een onmisbaar kiekje."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

What if i loose it all? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? Emptydo apr 17, 2014 1:02 am

"Je staat eigenlijk niet echt vrolijk op die foto." mompelde hij en toen ik om keek zag ik dat hij mijn koffer al naast het bed had gezet. "Maar ik zei al eens dat je het allermooist bent als je kwaad of verdrietig bent, dus daarom laat ik hem staan." Ik grinnikte zachtjes en keek weer naar de foto. ''Deze is geloof ik van de eerste bruiloft. Geen wonder dat ik dan met een chagerijnige kop er op sta.'' zei ik zacht en ik glimlachte. Ik hoorde hem achter me schuifelen en toen ik naar hem om keek zag ik dat hij een foto naar me uit stak. "Al blijft deze toch echt wel mijn favoriet." Nieuwschierig nam ik de foto over en zag mezelf, met een enorme glimlach op mijn gezicht. Gelukkig in mijn eigen wereld. "Die pure onschuld maakt het echt een onmisbaar kiekje." Ik glimlachte en keek naar de foto. ''Het is inderdaad een mooie foto.'' zei ik zachtjes en ik keek naar het onschuldige meisje dat er op stond. ''Heb je stiekem foto's van me lopen maken in de tijd dat je me hebt loopt te begluren?'' vroeg ik toen en ik keek hem met een sarcastische blik aan. Ik grinnikte en gaf de foto weer terug aan hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

What if i loose it all? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? Emptydo apr 17, 2014 1:13 am

Ze kon er wel om lachen. "Deze is geloof ik van de eerste bruiloft. Geen wonder dat ik dan met een chagerijnige kop er op sta." Ik stootte een korte lach uit en knikte. "Ja, die is inderdaad van de eerste keer." Ik keek even weg toen ze eindelijk de foto aangenomen had. "Het is inderdaad een mooie foto." Ik glimlachte naar mijn voeten, om vervolgens terug naar haar op te kijken. "Heb je stiekem foto's van me lopen maken in de tijd dat je me hebt lopen te begluren?" Vroeg ze toen, ze keek me met een sarcastische blik aan om vervolgens toch even te grinniken en me de foto terug te geven. "Misschien." Plaagde ik haar, waarna ik de foto aannam. Ik speelde een geschokte blik en sloeg een hand voor mijn mond. "Oh nee, klinkt dat pervers?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

What if i loose it all? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? Emptydo apr 17, 2014 11:54 am

"Ja, die is inderdaad van de eerste keer." had hij geantwoord. Ik had het ook wel kunnen zien aan de jurk eigenlijk. Voor de tweede bruiloft had ik een nieuwe gehaald, en had ik er zelf voor gekozen. "Misschien." zei hij met een plagende blik in zijn ogen, waarna hij de foto weer van me overnam. Hij trok toen een geschokte blik en sloeg zijn hand over zijn mond. "Oh nee, klinkt dat pervers?" Ik lachte vrolijk en knikte toen. ''Eigenlijk wel ja. Maar wat niet wist, wat niet deerde.'' zei ik en ik grinnikte zachtjes. ''Hoe is het met Cerberus eigenlijk?'' vroeg ik toen nieuwschierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

What if i loose it all? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? Emptydo apr 17, 2014 1:04 pm

Ze lachte vrolijk en knikte meteen. "Eigenlijk wel ja. Maar wat niet wist, wat niet deerde." Ik grinnikte en liet mezelf op de rand van het bed neerzakken. Ik gebruikte mijn handen om rechtop te blijven zitten. "Hoe is het met Cerberus eigenlijk?" Vroeg ze toen curieus. Ik lachte. "Dus je bent meer geïnteresseerd in de hond dan je eigen man?" Ik glimlachte. "Wel goed, denk ik. Het is ook even geleden dat ik hem zag."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

What if i loose it all? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? Emptydo apr 17, 2014 1:08 pm

Hij had gelachen en had zich neer gezet op het bed weer, met de ondersteuning van zijn armen bleef hij overeind. "Dus je bent meer geïnteresseerd in de hond dan je eigen man?" zei hij en een glimlach sierde zijn gezicht. "Wel goed, denk ik. Het is ook even geleden dat ik hem zag." Ik lachte zachtjes en haalde mijn schouders op. ''Ik heb jou een paar dagen geleden nog gezien en gesproken. Cerberus al tijden niet.'' zei ik simpel en ik keek Hades met een glimlach aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

What if i loose it all? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? Emptydo apr 17, 2014 1:12 pm

Ze lachte weer alsof ik een top komiek was. Vervolgens haalde ze nonchalant haar schouders op. "Ik heb jou een paar dagen geleden nog gezien en gesproken. Cerberus al tijden niet." Ze keek me recht aan. "Een paar dagen met vanalles en nog wat qua gebeurtenissen." Ik glimlachte. "Wel, ik wens je succes. Die hond heeft een karakter als het mijne.. Probeer zijn vertrouwen maar weer te winnen." Ik keek weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

What if i loose it all? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? Emptydo apr 17, 2014 1:16 pm

"Een paar dagen met vanalles en nog wat qua gebeurtenissen." zei hij met een glimlach, en ik knikte instemmend. Dat was zo, het waren hectische dagen geweest. "Wel, ik wens je succes. Die hond heeft een karakter als het mijne.. Probeer zijn vertrouwen maar weer te winnen." zei hij en hij keek weg. Ik fronsde mijn wenkbrauwen en keek hem aan. ''Nu laat je het klinken alsof ik jou vertrouwen ook moet herwinnen.'' zei ik en ik keek hem met een vragende blik aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

What if i loose it all? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? Emptydo apr 17, 2014 1:20 pm

Ik keek weg, maar ik zag uit mijn ooghoeken dat ze mij aankijken wou. "Nu laat je het klinken alsof ik jou vertrouwen ook moet herwinnen." Zei ze en ze keek me met een vragende blik aan, wat voor mij een van haar verwardste blikken leek. Ik haalde mijn schouders op en liep me volledig zakken op het bed. "Geen idee." Ik trok een mondhoek omhoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

What if i loose it all? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? Emptydo apr 17, 2014 9:35 pm

Hij haalde simpel zijn schouders op en liet zich toen op het bed zakken. "Geen idee." zei hij en trok een van zijn mondhoeken omhoog. Ik sloot mijn ogen even en hield een zucht in. ''Goed. Dan ga ik er gewoon van uit dat het niet hoeft.'' zei ik met een glimlach en ik liep toen naar het bed toe. ''Want ik zie ook geen reden waarom wel.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





What if i loose it all? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
What if i loose it all?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 7Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: