Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 What if i loose it all?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

What if i loose it all? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? - Pagina 5 Emptyma jun 09, 2014 5:13 pm

Ik zag aan zijn gezicht dat hij teleurgesteld was, en dat er waarschijnlijk vele vragen op het puntje van zijn tong lagen. Hij trok zijn mondhoek op, en had een vage grijns op zijn gezicht gekregen er van. "Ik zal je nooit volledig terug kunnen winnen, toch.." Hij draaide zich een stukje naar me om, en liet zijn hand over mijn haren glijden. Ik opende mijn mond om hem een antwoord te geven, maar ik wist niet wat ik zou moeten zeggen dus sloot ik hem maar weer. Hades liet een zucht klinken en duwde zich weer een stukje weg. "We praten er straks wel over." sprak hij toen en ik knikte langzaam. ''We hebben nog een lange tijd samen.'' sprak ik simpel
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

What if i loose it all? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? - Pagina 5 Emptyma jun 09, 2014 6:04 pm

Ze knikte rustig en bleef zitten, desondanks dat het leek dat ze me toch nog een weerwoord had willen geven. Uiteindelijk liet ze het ook maar gewoon varen. "We hebben nog een lange tijd samen." Sprak ze simpel, alsof ze me probeerde overtuigen dat er geen enkele reden was om er verdrietig over te zijn op het moment. Dat was ook waar, ze was hier nu. Maar het was toch enkel voor een paar dagen? "Het was toch een vakantie?" Vroeg ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

What if i loose it all? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? - Pagina 5 Emptyma jun 09, 2014 6:07 pm

"Het was toch een vakantie?" vroeg hij gelijk en ik glimlachte simpel naar hem. ''Het is misschien geen half jaar. Maar ik heb nog twee weken vakantie die ik op zou mogen maken.'' sprak ik en ik werkte mezelf wat overeind. ''Maar, je was hier omdat we zouden gaan eten, is het niet?'' vroeg ik en ik keek hem vrolijk aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

What if i loose it all? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? - Pagina 5 Emptyma jun 09, 2014 6:10 pm

Ze glimlachte eenvoudig naar me, maar mij deed het zoveel meer. Het was een glimlach die ik al in tijden niet meer had gezien, en ik had hem ook zo enorm gemist. "Het is misschien geen half jaar. Maar ik heb nog twee weken vakantie die ik op zou mogen maken." Sprak ze. Ik zuchtte. Dat was dus hélemaal niet lang. Ik voelde het bed bewegen en merkte dat ze zich overeind had gewerkt. "Maar, je was hier omdat we zouden gaan eten, is het niet?" Vroeg ze. Ze had weer van die pretlichtjes in haar ogen. Ik knikte en stond op van het bed om me terug naar haar om te draaien. "Ja, dat was ik wel van plan."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

What if i loose it all? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? - Pagina 5 Emptydi jun 10, 2014 10:52 am

Hij knikte rustig en stond op van het bed. Rustig draaide hij zich naar me om en met een glimlach keek ik hem aan. "Ja, dat was ik wel van plan." zei hij en ik kwam ook van het bed af. ''Laten we dat dan gaan doen.'' zei ik en ik duwde een klein kusje op zijn wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

What if i loose it all? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? - Pagina 5 Emptydi jun 10, 2014 8:35 pm

Mijn voorbeeld volgende kwam ze ook van het bed af. "Laten we dat dan gaan doen." Stemde ze gelijk ik, een klein kusje op mijn wang duwend van zodra ze recht stond. Ik glimlachte en ging effectief recht op staan, schouders naar achteren met rechte rug. "Hopelijk had je niet specifiek iets gedachten om te eten? Ik denk dat de bediendes al wat klaargemaakt hebben."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

What if i loose it all? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? - Pagina 5 Emptywo jun 11, 2014 8:30 pm

Hij glimlachte en ging zelf weer wat meer recht staan. "Hopelijk had je niet specifiek iets gedachten om te eten? Ik denk dat de bediendes al wat klaargemaakt hebben." vroeg hij en ik schudde langzaam mijn hoofd. ''Ik ben niet kieskeurig. Ik heb ondertussen aardig trek gekregen.'' zei ik terwijl ik een zachte lach liet klinken. Met een glimlach wachtte ik tot hij me voor ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

What if i loose it all? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? - Pagina 5 Emptywo jun 11, 2014 8:35 pm

Ze schudde langzaam haar hoofd. "Ik ben niet kieskeurig." Antwoordde ze. "Ik heb ondertussen aardig trek gekregen." Ze liet een vrolijke lach klinken, zacht maar enthousiast. Ik forceerde een korte glimlach en ging haar vervolgens voor toen ik zag dat ze wachtte tot ik verder liep. Ik merkte aan mijzelf dat ik steeds zenuwachtiger werd, geen idee waarom. Het was alsof ik iets over het hoofd zag, een doemscenario bekroop me. Er zou iets fout gaan. "Hoelang ben je hier ook alweer?" Iets, iets om de stilte te doorbreken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

What if i loose it all? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? - Pagina 5 Emptywo jun 11, 2014 8:43 pm

Een gespannen stilte hing tussen ons in en ik deed mijn best om hem maar te negeren. Hades had geforceerd geglimlacht, en ik wist dat er dan hem iets dwarszat. Maar wat dat was, kon van alles zijn. "Hoelang ben je hier ook alweer?" sprak hij en ik keek naar zijn rug terwijl ik even kort nadacht. ''Hoelang ik hier ben sinds aankomst of tot ik weer weg moet?'' vroeg ik en ik glimlachte even. ''Ik ben hier pas een paar uur, en ik moet waarschijnlijk over twee week weg.'' antwoordde ik toen en een kleine zucht verliet mijn lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

What if i loose it all? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? - Pagina 5 Emptywo jun 11, 2014 8:47 pm

Ik liep in stilte door terwijl ik haar antwoord afwachtte. Dat kwam pas een paar seconden later, blijkbaar was ze verward om mijn vraag. "Hoelang ik hier ben sinds aankomst of tot ik weer weg moet?" Vroeg ze. "Ik ben hier pas een paar uur, en ik moet waarschijnlijk over twee week weg." Voegde ze er meteen aan toe, blijkbaar niet wachtend tot ik zou bevestigen wat ik bedoelde. Een kleine zucht verliet haar lippen, ze hield haar mond weer toe. "Oh, dat is niet lang." Bromde ik, maar antwoord gevend omdat het anders misschien een beetje raar zou zijn. Ondertussen waren we alle trappen af en waren we de gangen doorgelopen, om aan te komen in de eetzaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

What if i loose it all? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? - Pagina 5 Emptywo jun 11, 2014 8:52 pm

"Oh, dat is niet lang." bromde hij afwezig en ik schudde mijn hoofd, ondanks dat hij dat niet kon zien. We waren ondertussen al aangekomen in de eetzaal, en rustig nam ik op mijn vertrouwde plek plaats. ''Ik weet het. Ik kan er niets beters van maken. Ontslag nemen werkt ook niet in mijn voordeel.'' verzuchtte ik. Ik keek hem met een vriendelijke glimlach aan en wachtte even tot ik nog iets nieuws wist om over te spreken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

What if i loose it all? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? - Pagina 5 Emptywo jun 11, 2014 8:59 pm

Ik liep naar mijn gebruikelijke plaats en keek toe hoe ze voor me plaats nam. Het was raar om haar terug voor me te zien zitten, ze was er zo lang niet geweest. Ik was het weer gewend geworden, het had gevoeld alsof er nooit iemand bij me geleefd had. Alsof ik altijd al gewoon alleen was, en eigenlijk was dat ook zo. Of ze er nu was of niet, zoveel ruzies, zoveel maanden dat ze weg was. Maar de kleine momenten hadden wel het verschil gemaakt in mijn leven. "Ik weet het. Ik kan er niets beters van maken. Ontslag nemen werkt ook niet in mijn voordeel." Verzuchtte ze. Ik trok een wenkbrauw op, het was nu al de tweede keer dat ze het vernoemde. "Ontslag nemen? Werk je?" Ik riep kort even voor een bediende. "Wat voor werk doe je?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

What if i loose it all? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? - Pagina 5 Emptywo jun 11, 2014 9:02 pm

Verbaasd trok hij een wenkbrauw op, alsof hij nog nooit eerder er van gehoord had. "Ontslag nemen? Werk je?" vroeg hij, waarna hij nog snel even voor een bediende riep. "Wat voor werk doe je?" Nu was het mijn beurt om mijn wenkbrauw op te trekken. ''Heb je niet opgelet wat ik je vertelde toen je die nacht bij me was?'' vroeg ik en ik leunde even op de tafel met mijn ellebogen. ''Ik ben een serveerster. Als ik niet zou werken zou ik toch niet perse vlug terug hoeven.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

What if i loose it all? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? - Pagina 5 Emptywo jun 11, 2014 9:16 pm

We zaten tegenover elkaar aan de tafel terwijl we wachtten op de bediendes om ons het eten op te dienen. "Heb je niet opgelet wat ik je vertelde toen je die nacht bij me was?" Vroeg ze en ik leunde met mijn kin op mijn in elkaar gevouwen handen op de tafelrand. "Och, ik had wel wat andere dingen om op te focussen." Grijnsde ik, met een kleine knipoog naar haar. Ze leunde op tafel met haar ellebogen. "Ik ben een serveerster. Als ik niet zou werken zou ik toch niet perse vlug terug hoeven." Ik lachte kort en schaapachtig toen ik over haar job hoorde. "Jij? Serveerster? Moet je dan ook zo'n pakje aan en zo'n schoteltje dragen?" Ik glimlachte. "Je mag mijn eten ook wel opdienen, dan."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

What if i loose it all? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? - Pagina 5 Emptywo jun 11, 2014 9:26 pm

"Och, ik had wel wat andere dingen om op te focussen." had hij grijnzend gezegd, en ik had een kleine grinnik niet kunnen onderdrukken. Een schaapachtig lachje kwam van zijn kant af en ik keek hem rustig met een glimlach aan. "Jij? Serveerster? Moet je dan ook zo'n pakje aan en zo'n schoteltje dragen?" Hij glimlachte. "Je mag mijn eten ook wel opdienen, dan." Ik lachte zachtjes en schudde mijn hoofd. ''Ik moet inderdaad een schortje voor en schoteltjes dragen. Maar ik hoef jou niet te bedienen, ik ben op vakantie.'' grinnikte ik en ik sloeg mijn armen over elkaar. ''Maar, als je geluk hebt, wil ik je vanavond misschien nog wel bedienen.'' zei ik onschuldig. Net op dat moment kwamen de bediendes binnen met het eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

What if i loose it all? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? - Pagina 5 Emptywo jun 11, 2014 9:31 pm

Lachend schudde ze haar hoofd. "Ik moet inderdaad een schortje voor en schoteltjes dragen." Legde ze uit. "Maar ik hoef jou niet te bedienen, ik ben op vakantie." Ik lachte en knikte instemmend. "Dat is waar ja." Ze sloeg haar armen over elkaar heen. "Maar, als je geluk hebt, wil ik je vanavond misschien nog wel bedienen." Ze sprak de woorden onschuldig uit. Ik schonk haar mijn meest charmante glimlach. "Dat klinkt nog zo slecht niet." De bediendes kwam binnen met het eten en ik leunde naar achteren in mijn stoel om ze te bekijken. "Ah, nu stel ik het me eigenlijk wel al voor." Toen de bediendes weg waren en het eten gepresenteerd was, keek ik haar weer aan. "Is het dan een chique restaurant waar je werkt, of gewoon een kleine eettent?" Misschien zou ik haar wel eens een bezoekje moeten brengen op haar werk.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

What if i loose it all? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? - Pagina 5 Emptywo jun 11, 2014 10:28 pm

"Dat is waar ja." had hij lachend in gestemd. "Dat klinkt nog zo slecht niet." sprak hij met een charmante glimlach rond zijn lippen. "Ah, nu stel ik het me eigenlijk wel al voor." mijmerde hij door toen de bediendes weer de zaal uit waren. ''Oh echt? En wat stel je je dan voor?'' vroeg ik met een glimlach. "Is het dan een chique restaurant waar je werkt, of gewoon een kleine eettent?" Vroeg hij toen en ik zette een serieus gezicht op. ''Het is ontzettend ordinair. Er werken eigenlijk alleen maar serveersters. We lopen er halfnaakt rond en mogen er niks van zeggen als er op je kont word geslagen. Uitgebuit voor je goeie goed wordt je.'' Even was ik stil, maar kon het toen niet laten om te lachen. ''Dat was niet serieus. Het is eigenlijk best chique. Niet enorm, maar zeker niet ordinair. Gewoon een gezellig restaurant.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

What if i loose it all? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? - Pagina 5 Emptywo jun 11, 2014 10:38 pm

"Wat ik me voorstel?" Ik grinnikte en schonk haar een korte geniepige blik. Tja, wat kon ik me er allemaal wel niet bij voorstellen. "Bediend worden door een bloedmooie dame en niet een stel ouwe tamzakken?" Ik nam een slokje van mijn wijn terwijl ik rustig begon te eten en naar haar luisterde. Mijn blik veranderde meteen terwijl ik stopte met kauwen. Opgelucht liet ik mijn bestek liggen. "Oh Goden, ik dacht al waar is ze nu in beland.." Ik forceerde een flauwd glimlach terwijl ik in mijn gezicht wreed. "Mooi."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

What if i loose it all? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? - Pagina 5 Emptywo jun 11, 2014 10:41 pm

Het was leuk om te zien hoe zijn blik vol afgrijzen, snel veranderde naar een van opluchting. Met een glimlach keek ik hem aan en nam een slok van mijn wijn. ''Ik ben een godin Hades, ik zal me nooit verlagen tot het vermaken van mannen met mijn lichaam voor geld.'' zei ik met een glimlach. ''Ik heb te veel trots daar voor. Ik ga nog liever terug naar de Olympus.'' Ik nam een hap van mijn eten en trok even een frons omdat het me niet zo goed smaakte als gewoonlijk. Langzaam kauwde ik door en nam nog een slok van mijn glas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

What if i loose it all? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? - Pagina 5 Emptywo jun 11, 2014 10:50 pm

Ik knikte en glimlachte instemmend. "Je bent een godin inderdaad en bovendien ben je mijn vrouw. Ik zou het nooit toestaan. Voor geld of niet voor geld." Ik nam nog een hapje van het heerlijke eten. "En ik zie eigenlijk niet veel verschil tussen de Olympus en dat ordinair ding, beiden lopen vol met perverten."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

What if i loose it all? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? - Pagina 5 Emptywo jun 11, 2014 11:01 pm

Ik wou aangeven dat ik eigenlijk zijn vrouw niet meer was, maar ergens had ik daar niet de behoefte aan. Ik wou hem er niet aan herinneren, en ik wou de lichte teleurstelling op zijn gezicht niet zien. ''Dat klopt. Daarom woon ik graag op aarde. Mijn eigen plek waar ik niet non stop mensen tegen kom.'' Ik glimlachte en at langzaam verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

What if i loose it all? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? - Pagina 5 Emptywo jun 11, 2014 11:04 pm

Ik moest lachen om haar opmerking, ergens was het wel enorm hypocriet. Mijn schouders schokten erbij en ik moest mijn glas neerzetten. "Oh liefje, dat is nou de enige plaats waar je juist constant mensen tegen komt. Gelukkig heeft de Olympus nog goden." Ik krek haar aan. "Ik snap niet waarom je zo gehecht bent aan al die aardse dingen. Het enige wat ze doen is alles kapot maken, trouwens. Ze respecteren niets."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

What if i loose it all? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? - Pagina 5 Emptywo jun 11, 2014 11:08 pm

Hij begon opeens te lachen, zo erg dat hij zijn glas neer moest zetten. "Oh liefje, dat is nou de enige plaats waar je juist constant mensen tegen komt. Gelukkig heeft de Olympus nog goden." zei hij en hij keek naar me. "Ik snap niet waarom je zo gehecht bent aan al die aardse dingen. Het enige wat ze doen is alles kapot maken, trouwens. Ze respecteren niets." Ik zuchtte en haalde mijn schouders op. ''Ik bedoel in mijn huisje. Daar ben ik alleen. En op aarde ken ik niet iedereen. Niet iedereen bemoeit zich met me. Ik vind het rustgevend.'' zei ik met een kleine glimlach rond mijn lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

What if i loose it all? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? - Pagina 5 Emptywo jun 11, 2014 11:13 pm

Ik keek naar de zweem van een glimlach rond haar lippen en grinnikte. "Nja, dat klopt. Totdat Hermes komt aanzetten natuurlijk, of ik, of je vader, of je moeder, en uiteindelijk beland iedereen nog in je woonkamer let op mijn woorden." Eigenlijk liep ik wat maar te zeveren om het gesprek op gang te houden. Ik snapte wel dat ze naar de aarde wou, ik wou zelf ook niet in de onderwereld zitten en al zeker niet op de Olympus.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

What if i loose it all? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? - Pagina 5 Emptywo jun 11, 2014 11:15 pm

Ik lachte zachtjes en legde mijn bestek even neer, om mijn hand voor mijn mond te houden. Rustig slikte mijn eten door en keek hem toen aan. ''Je hebt gelijk. Ik heb veels te veel onaangekondigt bezoek gehad de laatste tijd.'' lachte ik zachtjes. Ik schudde mijn hoofd en nam mijn bestek weer op. ''maar dat geeft niet. Het is niet erg om af en toe bezoek te hebben.'' mompelde ik en at weer verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





What if i loose it all? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
What if i loose it all?
Terug naar boven 
Pagina 5 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: