Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 What if i loose it all?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

What if i loose it all? - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? - Pagina 7 Emptyzo jun 29, 2014 4:20 pm

"Gaat het wel?" vroeg hij plotseling, en verward draaide ik me naar hem om. Hij stond nog bij de deur die hij dicht had gedaan. ''Ja, hoezo vraag je dat?'' vroeg ik aan hem. Ik volgde zijn bewegingen toen hij zijn kroon uit zijn haar haalde. ''Is er wat?'' vroeg ik met een frons op mijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

What if i loose it all? - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? - Pagina 7 Emptyzo jun 29, 2014 4:25 pm

"Ja, hoezo vraag je dat?" Vroeg ze terug, bij wijze van antwoord. Ik keek kort op naar haar en keek toen met een glimlach terug naar mijn kroon terwijl ik naar de haard liep. Ik loste mijn blik niet van het juweel terwijl ik het op de houten plank erboven legde, waar ik hem goed kon zien. "Is er wat?" Vroeg ze. Ik schudde mijn hoofd en gleed met mijn vingers even langs de contouren van een beeld die ook op dezelfde plank stond. "Nee, gewoon. Je bent plots nogal..." Ik wachtte even en draaide me op mijn hielen om naar haar terwijl ik zocht naar het gepaste woord. ".. Opvliegend."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

What if i loose it all? - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? - Pagina 7 Emptyzo jun 29, 2014 4:31 pm

Hij had een korte blik op me geworpen na mijn antwoord, en keek toen met een glimlach naar zijn kroon. Voorzichtig legde hij het weg en bleef er naar kijken. Rustig schudde hij zijn hoofd en bestudeerde het beeld dat ook op de plank stond. "Nee, gewoon. Je bent plots nogal..." Een pauze viel in zijn zin en rustig draaide hij zich aar me om. ".. Opvliegend." besloot hij uiteindelijk en ik fronsde mijn wenkbrauwen alweer. ''ik weet het niet. Ik heb daar volgens mij wel vaker last van gehad de laatste tijd. Misschien was het stress van werk.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

What if i loose it all? - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? - Pagina 7 Emptyzo jun 29, 2014 4:41 pm

Ze fronste haar wenkbrauwen weer. Iets wat me vaker begon te irriteren. Vroeger zou ik er alles voor gedaan hebben om haar kwaad te krijgen, nu zou het alles zijn voor tenminste een lachje. "Ik weet het niet." Murmelde ze onzeker. "Ik heb daar volgens mij wel vaker last van gehad de laatste tijd. Misschien was het stress van werk." "Oeioeioei," Ik grinnikte even en overbrugde de afstand tussen ons tweeën. Kort streek ik een plukje achter haar oor. "Zal ik je anders even opvrolijken?" Met een glimlachje legde ik mijn handen op haar wangen. Ik gaf haar een klein kusje onder haar kaak.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

What if i loose it all? - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? - Pagina 7 Emptyma jun 30, 2014 10:43 pm

"Oeioeioei," grinnikte hij en hij kwam naar me toe. De afstand tussen ons was niet groot geweest maar was nu nog kleiner nu hij zo voor me stond. Rustig streek hij een verloren plukje achter mijn oor terwijl hij me aankeek. "Zal ik je anders even opvrolijken?" vroeg hij met een kleine glimlach waarbij hij zijn handen op mijn wangen legde. Voorzichtig duwde hij een kusje op mijn kaak en ik glimlachte. ''Jij mag me altijd opvrolijken.'' zei ik met een grijns en ik keek hem al wat vrolijker weer aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

What if i loose it all? - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? - Pagina 7 Emptyma jun 30, 2014 10:52 pm

"Jij mag me altijd opvrolijken." Sprak ze. Toen ik opkeek zag ik de glimlach op haar gezicht. Ze keek me tenminste al iets vrolijker aan, dat was aangenaam. Ik duwde nog een kusje in haar nek en keek haar toen terug aan. "Ga maar alvast liggen, ik kom zo." Met een glimlachje draaide ik me om en liep naar de badkamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

What if i loose it all? - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? - Pagina 7 Emptyma jun 30, 2014 10:57 pm

Toen hij weer naar me op keek zag ik een kleine glimlach nog op zijn gezicht liggen. Hij duwde een kusje in mijn nek en keek me toen weer opnieuw aan. "Ga maar alvast liggen, ik kom zo." zei hij, waarna hij zich met een glimlach op zijn gezicht naar de badkamer begaf. Ik knikte en liep toen naar het bed af. Met een zucht liet ik me op het bed vallen en trapte mijn schoenen uit. Die zware dingen aan mijn voeten was ik niet meer gewend. Ik draaide me op mijn buik en kroop op handen en voeten als een klein kind naar het hoofd van het bed. Ik liet me tussen de vele kussens zakken en met een gelukkig gevoel in mijn onderbuik sloot ik mijn ogen even terwijl ik mijn armen wijd over het bed heen legde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

What if i loose it all? - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? - Pagina 7 Emptyma jun 30, 2014 11:10 pm

Rustig liep ik de badkamer in met een brede glimlach op mijn gezicht. Met een kleine zucht trok ik mijn shirt over mijn hoofd uit en liet het naast me vallen in de badkamer. Ik draaide rustig de kraan open en goot wat water over mijn gezicht om mezelf op te vrolijken. Vervolgens depte ik mijn gezicht vlug droog. Ik griste even in het badkamerkastje, op zoek naar wat massageolie, en liep toen ik het flesje eindelijk had gevonden terug de slaapkamer in. Met een vrolijke blik op mijn gezicht toen ik haar zag, kroop ik terug op het bed. "Laat me je een massage geven, eens andersom voor een keer."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

What if i loose it all? - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? - Pagina 7 Emptyma jun 30, 2014 11:13 pm

Ik hoorde voetstappen de slaapkamer weer binnen komen en met een glimlach keek ik naar hem op. Met een ontbloot bovenlichaam kwam hij naar het bed toe gelopen, en met een vrolijk gezicht klom hij naast me op het bed. "Laat me je een massage geven, eens andersom voor een keer." zei hij en ik keek naar het flesje massageolie in zijn hand. ''Daar zeg ik geen nee tegen.'' zeg ik met een glimlach terwijl ik overeind ging zitten. Ik trok mijn trui over mijn hoofd en liet hem langs het bed vallen. ''Wat moet er nog meer uit voor ik die massage kan krijgen?'' vroeg ik met een onschuldige glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

What if i loose it all? - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? - Pagina 7 Emptyma jun 30, 2014 11:21 pm

Ze keek op en glimlachte. "Daar zeg ik geen nee tegen." Ik gaf haar even wat plaats om overeind te komen. Ze ging rechtop zitten en nam de onderste zoom van haar trui met gekruiste armen beet, om hem vervolgens over haar hoofd heen te trekken. Ik volgde met mijn ogen hoe het kledingstuk naast het bed belandde. "Wat moet er nog meer uit voor ik die massage kan krijgen?" Vroeg ze onschuldig. Ik grijnsde en liet mijn hand even over haar schouder glijden. "Wat je zelf wilt." Grinnikte ik. "Hangt er vanaf waar je wilt gemasseerd worden."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

What if i loose it all? - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? - Pagina 7 Emptyma jun 30, 2014 11:26 pm

Hij grijnsde en liet zijn hand over mijn schouder glijden. "Wat je zelf wilt." Grinnikte hij. "Hangt er vanaf waar je wilt gemasseerd worden." ik glimlachte vrolijk en maakte de sluiting van mijn bh los, om die uiteindelijk ook naast het bed te laten belanden. Ik ging op mijn buik liggen op het bed en keek met een enorme glimlach rond mijn lippen naar hem op. ''begin dan maar eens met mijn rug. Zien we daarna wel verder.'' grinnikte ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

What if i loose it all? - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? - Pagina 7 Emptyma jun 30, 2014 11:32 pm

Zonder iets te zeggen greep ze naar de sluiting van haar bh en maakte hem open, om hem vervolgens dezelfde weg op te sturen als haar trui. Ik keek hoe ze op haar buik liggen ging en ging toen over haar heen hangen. "Begin dan maar eens met mijn rug. Zien we daarna wel verder." Grinnikte ze. Ik knikte in stilte en opende voorzichtig het flesje om vervolgens de olie op mijn hand te laten glijden. Rustig legde ik mijn handen in allebei haar zijden en begon van daaruit stevig naar het midden van haar ruggengraat te masseren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

What if i loose it all? - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? - Pagina 7 Emptyma jun 30, 2014 11:37 pm

Ik merkte dat hij zich over me heen had geplaatst, en legde mijn armen onder mijn hoofd. Zijn handen gleden voorzichtig maar toch stevig over mijn rug heen en genietend sloot ik mijn ogen. De geur die van de olie af kwam drong langzaam mijn neus binnen en nieuwschierig opende ik mijn ogen weer, ondanks dat ik Hades zo niet kon zien. ''Waar ruikt die olie naar?'' vroeg ik hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

What if i loose it all? - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? - Pagina 7 Emptyma jun 30, 2014 11:48 pm

Met een rustig tempo ging ik door met het masseren op diezelfde wijze. Genietend sloot ze haar ogen en liet ze zichzelf helemaal over aan mijn handelingen. Ik veranderde mijn massage een klein beetje toen ze haar mond opende om me een vraag te stellen: "Waar ruikt die olie naar?" Zelf kon ze de geur niet volledig plaatsen. Een klein glimlachje speelde langs mijn mondhoeken toen ik haar antwoordde: "Arnica." Eigenlijk had ik zelf geen flauw idee wat voor een plant dat was, ik las enkel de verpakking. Maar ik had wel al zo'n vermoeden dat zij het wel zou kennen. Ik zette mijn massage meer door naar haar bovenrug en nek.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

What if i loose it all? - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? - Pagina 7 Emptyma jun 30, 2014 11:51 pm

''Arnica.'' was zijn simpele antwoord en ik knikte. ''Het ruikt lekker.'' zei ik met een glimlach en ik sloot mijn ogen weer. Genietend voelde ik zijn handen over mijn rug glijden, nu zich langzaam naar boven werkend. ''als ik had geweten dat je zo goed was in masseren had ik het al eerder van je gevraagd.'' murmelde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

What if i loose it all? - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? - Pagina 7 Emptyma jun 30, 2014 11:54 pm

Ze knikte en sloot haar ogen weer. "Het ruikt lekker." Met een glimlach bekeek ik haar blote rug. "Als ik had geweten dat je zo goed was in masseren had ik het al eerder van je gevraagd." Murmelde ze. Ik grinnikte zeemzoet en nam met mijn vingertoppen telkens een stukje van haar ruggengraat vast, tot ik volledig aan haar onderrug zat. De onderkant van mijn handpalmen zette ik in haar onderrug aan om krachtig naar boven te duwen. "Oh, ik heb wel meer verborgen talenten."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

What if i loose it all? - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? - Pagina 7 Emptydi jul 01, 2014 12:09 am

Een rilling ging over mijn rug van genot en ik zuchtte tevreden. "Oh, ik heb wel meer verborgen talenten." sprak hij rustig en ik grijnsde breed. ''Nou, die andere moet ik dan ook maar snel ontdekken als die net zo goed zijn als deze.'' grinnikte ik, en ik keek heel eventjes naar hem om.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

What if i loose it all? - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? - Pagina 7 Emptydi jul 01, 2014 12:12 am

Ze grijnsde breed naar me. "Nou, die andere moet ik dan ook maar snel ontdekken als die net zo goed zijn als deze." Ze grinnikte en ik keek haar lang aan toen ze naar me omkeek. "Misschien zijn ze zelfs wel beter." Plagend gaf ik haar een porretje, om vervolgens mijn lippen in haar nek te duwen. "Alles met zijn tijd.." Fluisterde ik zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





What if i loose it all? - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What if i loose it all?   What if i loose it all? - Pagina 7 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
What if i loose it all?
Terug naar boven 
Pagina 7 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: