Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 Broom broom, get in me car..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Broom broom, get in me car.. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 6 Emptydo jan 15, 2015 9:17 pm

''Gewoon. Gewoon?!'' zei hij met een kwade stem en hij draaide zich naar me om. ''Je weet niet waaroverje het überhaupt hebt, Kore. Ik kan je niet overtuigen omdat je te jong bent om te snappen, je hebt de vorige Oorlog niet meegemaakt.'' zei hij en hij liep naar de deur toe. ''De productie van onze liefde..'' herhaalde hij spottend en geïrriteerd stond ik een ruk op. ''Ik ben het zat Hades.'' zei ik kwaad en ik keek hem aan. ''Je behandelt me altijd alsof ik pas net heb leren lopen en praten. Alsof ik helemaal niks weet van de wereld m me heen.'' Ik beende naar hem toe en stopte met mijn hand op de deurklink. ''Ik hoor vanzelf wel weer van je. Zoals altijd.'' zei ik en gunde hem nog een laatste blik voor ik de zaal verliet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Broom broom, get in me car.. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 6 Emptydo jan 15, 2015 9:23 pm

Ik keek haar recht in de ogen aan en zag de bom plots ontploffen. "Ik ben het zat Hades." Ze stond in een ruk op van haar stoel. "Je behandelt me altijd alsof ik pas net heb leren lopen en praten. Alsof ik helemaal niks weet van de wereld om me heen." Ze liep naar me toe terwijl ze praatte. En deze keer luisterde ik, ik deed echt waar mijn best. "Kore, je weet niet wat ik bedoel. Je-" Ze onderbrak me terwijl ze haar hand op de deurklink legde. "Ik hoor vanzelf wel weer van je. Zoals altijd." Ze keek me met een blik dat doden kon aan en opende de deur om de zaal te verlaten. "Vraag het dan aan je moeder Kore, hoe die Oorlog ging." Riep ik haar na. "Dit gesprek is nog niet voorbij trouwens, we komen er nog op terug als je bij zinnen bent." Vervolgens draaide ik me om om de tegengestelde kant op te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Broom broom, get in me car.. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 6 Emptydo jan 15, 2015 9:33 pm

''Kor, je weet niet wat ik bedoel, Je-'' probeerde hij maar k had hem al vlug het zwijgen opgelegd. ''Vraag het dan aan je moeder Kore, hoe die Oorlog ging.'' riep hij. ''Dit gesprek is nog niet voorbij trouwens, we komen er nog op terug als je bij zinnen bent.'' riep hij er nog achter aan. ''Ik bij zinnen ben?'' riep ik vol ongeloof voor mezelf uit. Woedend smeet ik met deuren waar ik langskwam en ging naar mijn oude kamer. Geirriteerd nam ik plaats achter de piano en legde mijn handen op de toetsen neer, op zoek naar wat ontspanning. Irritaties zijn niet goed voor de baby.

Het was avond, en het avondeten had ik in mijn kamer opgegeten. Ik had geen zin in de googly eyes van alle andere goden en zeker niet in het gezicht van Hades. Ik had een van mijn favoriete oude jurken in de kast gevonden en die aangetrokken. Op blote voeten liep ik door de prachtige tuinen heen, genietend van de milde zomernacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Broom broom, get in me car.. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 6 Emptydo jan 15, 2015 9:46 pm

De avond ging voorbij en alles leek zich als in het vertraagd af te spelen. Alsof alles in slow-motion was. Niemand was vrolijk, niemand zei een woord. Voor een keer was het stil, een zeldzaam fenomeen op de Olympus, en het was een stilte waarbij elke ademtocht leek te snijden. Het enige geluid dat te horen was, was het bestek wanneer het de borden raakte. Ik werd er gek van. En Kore? Die was nergens te bespeuren. Ik stond toen ik klaar was op, om naar mijn kamer te lopen zodat ik iets anders kon aantrekken. Iets minder warm. Ik besloot om een chiton aan te trekken en daarboven mijn kuras. De stof van het doek reikte slechts tot mijn knie. De lengte ervan beviel me niet, maar toch droeg ik hem. Uiteindelijk liep ik het balkon op om naar de tuinen te kijken, normaal hoorde je de krekels en de vogels s'avonds ook nog maar zelfs deze zwegen. Plots viel mijn oog op een gestalte in de tuin en ik meende het te herkennen. "Persephone?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Broom broom, get in me car.. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 6 Emptydo jan 15, 2015 9:50 pm

Plotseling hoorde ik een stem mijn naam zeggen. ''Persephone?'' klonk het. De wind had zijn stem meegedragen en ik draaide me langzaam om zodat ik naar Hades kon kijken. ''Hades.'' sprak ik simpel. Mijn jurk ging zachtjes heen en weer in de wind en ik liet mijn blik afglijden naar de lucht. Ik was nog steeds boos op hem, dat hij het liet blijken dat het zo simpel was om je te ontdoen wat je zo dierbaar kan zijn. Hoe het zo makkelijk voor hem zou kunnen zijn om zich van mij te ontdoen als hij me weer zat is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Broom broom, get in me car.. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 6 Emptydo jan 15, 2015 9:55 pm

"Hades." Sprak ze en dat was dat. Het leek alsof ze geen woord meer zou wisselen met me, tenzij ik naar beneden kwam. En dat deed ik dus. Ik haatte het dat ze me zo ver wist te krijgen. Toen ik eenmaal beneden was en de trappen naar de tuin af liep, voelde ik de wind. Niet koud, maar wel met een akelig gevoel eraan. Ik zag hoe de wind met de stof van haar jurk speelde en met haar haren. Haar mooie koperen lokken. "Kore." Sprak ik nu, dringender, terwijl ik de afstand overbrugde. Ik volgde haar blik naar de lucht, de maan stond er. Maar Artemis zat bij haar broer, dus was het vast en zeker Selene die haar werk overnam. "Heb je al nagedacht?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Broom broom, get in me car.. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 6 Emptydo jan 15, 2015 9:58 pm

Hij had een ogenblik naar me gekeken, zijn acties overwogen. Hij verdween van het balkon en niet veel later stond hij op een paar meter afstand van me in de tuinen. ''Kore.'' zei hij dit keer dringender. ''Heb je al nagedacht?'' vroeg hij toen en ik haalde mijn schouders op. ''Ik weet niet waar ik over na moet denken.'' zei ik rustig. ''Al ben ik van plan om het kind op te voeden in de mensen wereld, ver weg van de Goden en al hun problemen.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Broom broom, get in me car.. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 6 Emptydo jan 15, 2015 10:03 pm

Ze haalde haar schouders op terwijl ze zich omdraaide. "Ik weet niet waar ik over na moet denken." Zei ze rustig. "Al ben ik van plan om het kind op te voeden in de mensen wereld, ver weg van de Goden en al hun problemen." "Nee." Snauwde ik meteen toen ze uitgesproken was. "Nee. Áls je dit kind houdt, heb ik recht op inspraak." Ik probeerde haar aan te kijken en hoopte dat ze mijn blik zou beantwoorden. "Je weet niet waar je mee bezig bent Kore. Je bent jong, je hebt hier geen verstand van."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Broom broom, get in me car.. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 6 Emptydo jan 15, 2015 10:07 pm

''Nee.'' snauwde hij en ik moest mijn best doen om niet met mijn ogen te rollen. ''Nee. Áls je dit kind houdt, heb ik recht op inspraak.'' sprak hij. Ik voelde zijn ogen op me branden en rustig beantwoordde ik zijn vurige blik. ''Je weet niet waar je mee bezig bent Kore. Je bent jong, je hebt hier geen verstand van.'' zei hij en ik schudde mijn hoofd. ''Ik heb er over nagedacht Hades.'' zei ik rustig en ik keek weer naar de lucht. ''Ik ga het kind opvoeden als een normale jongen. Alsof hij geen goddelijke afkomst heeft. Want hoe kan hij een wereld overnemen en vernietigen als hij niet eens er van af weet.'' sprak ik en ik keek hem aan. ''Ik mag dan misschien jong zijn, maar ik ben niet de enige die niet wat hij doet.'' zei ik terwijl ik hem indringend aan keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Broom broom, get in me car.. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 6 Emptydo jan 15, 2015 10:14 pm

Ze keek me eindelijk aan en ik besloot dat ik mijn blik vanaf dat moment niet meer lossen zou. Ze schudde haar hoofd. "Ik heb er over nagedacht Hades." En ze keek weer weg. "Ik ga het kind opvoeden als een normale jongen. Alsof hij geen goddelijke afkomst heeft. Want hoe kan hij een wereld overnemen en vernietigen als hij niet eens er van af weet. Ik mag dan misschien jong zijn, maar ik ben niet de enige die niet weet wat hij doet." Ze draaide haar hoofd en richtte haar blik weer naar mij. "Dat ben je wel, Kore." Ik kon mijn lach niet inhouden. "Denk na over de mogelijkheden! Misschien is dat kind net zo naïef en goed in zijn hart als jou, wat als hij dan al het leed in de wereld om zich heen ziet? Wat als hij dan ontdekt dat het door de Goden komt? Denk je nu echt dat je de Godenwereld voor altijd verborgen kan houden? Hij is een volledige God, op een bepaald moment zal hij stoppen met groeien. Stoppen met ouder worden. En denk je nu echt dat er geen enkele God zal komen binnen walsen om het hem te vertellen? Zeus werd ook ondergebracht door mijn moeder, Kore. De jongste, hij wist niets van ons leed. En toen hij erachter kwam, kwam hij in opstand tegen mijn Vader. Het zal zich gewoon herhalen."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Broom broom, get in me car.. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 6 Emptydo jan 15, 2015 10:18 pm

''dat ben je wel Kore.'' zei hij en toen ik hem aan keek zag ik die spottende lach in zijn ogen. "Denk na over de mogelijkheden! Misschien is dat kind net zo naïef en goed in zijn hart als jou, wat als hij dan al het leed in de wereld om zich heen ziet? Wat als hij dan ontdekt dat het door de Goden komt? Denk je nu echt dat je de Godenwereld voor altijd verborgen kan houden? Hij is een volledige God, op een bepaald moment zal hij stoppen met groeien. Stoppen met ouder worden. En denk je nu echt dat er geen enkele God zal komen binnen walsen om het hem te vertellen? Zeus werd ook ondergebracht door mijn moeder, Kore. De jongste, hij wist niets van ons leed. En toen hij erachter kwam, kwam hij in opstand tegen mijn Vader. Het zal zich gewoon herhalen." Ik sloeg mijn ogen neer zuchtte toen. ''Ik weet het. Maar ik wil het niet weten.'' zei ik zachtjes. ''Ik wou gewoon zo graag een kindje.'' antwoordde ik terwijl ik mijn best deed om tegen mijn tranen te vechten. ''en nu wordt het allemaal van me afgepakt.'' zei ik en ik kon het niet helpen dat een traan me ontglipte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Broom broom, get in me car.. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 6 Emptydo jan 15, 2015 10:25 pm

Ze sloeg haar ogen neer en leek plots bij te draaien. "Ik weet het. Maar ik wil het niet weten." Zei ze zacht. "Ik wou gewoon zo graag een kindje en nu wordt het allemaal van me afgepakt." Ik zag haar gezicht in een keer breken en volgde de tranen met mijn ogen. "Er is geen andere keus, Persephone.." Ik sloeg mijn ogen neer. Ik wou haar in mijn armen nemen, maar dat was geen optie. Niets kon haar nu een troost bieden. "Dit is allemaal mijn schuld.. Ik ben te onvoorzichtig geweest. Onze eerste keer zou veilig geweest moeten zijn, dan hadden we nu geen probleem."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Broom broom, get in me car.. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 6 Emptydo jan 15, 2015 10:29 pm

''Er is geen andere keus, Persephone..'' hoorde ik hem zeggen en ik keek hem waterige ogen aan. ''Dit is allemaal mijn schuld.. Ik ben te onvoorzichtig geweest. Onze eerste keer zou veilig geweest moeten zijn, dan hadden we nu geen probleem..'' zei hij en een snik verliet mijn keel. Ik kon het niet helpen en stortte me in zijn armen. ''Ik snap niet waarom dit moet gebeuren.'' snikte ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Broom broom, get in me car.. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 6 Emptydo jan 15, 2015 10:34 pm

Ze snikte luid toen ik uitgesproken was en viel me in de armen. "Ik snap niet waarom dit moet gebeuren." Huilde ze en ik trok haar stevig tegen me aan, omdat het voor mij ook een soelaas was. "Omdat de godenwereld gewoon oneerlijk is," ik begroef mijn gezicht in haar haren en nam een stuk stof van haar jurk in mijn vuist vast. "en altijd al geweest is." Ik legde mijn kin ten steun op haar hoofd terwijl ik voor me uit staarde met haar in mijn armen. "Kom, laten we naar binnen gaan. Je hebt rust nodig."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Broom broom, get in me car.. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 6 Emptydo jan 15, 2015 10:41 pm

''Omdat de godenwereld gewoon oneerlijk is, en altijd al geweest is.'' zei hij terwijl hij me stevig in zijn armen hield. Ik liet de tranen maar gewoon stromen en het verdriet naar buiten komen. ''Kom, laten we naar binnen gaan. Je hebt rust nodig.'' sprak hij en ik snuffend knikte ik. ''Ik wou gewoon zo graag een kindje..'' mompelde ik. Afwezig liet ik me door hem mee nemen naar onze kamer en zakte ik verslagen op het bed. ''Ik weet niet of ik het kan Hades..'' fluisterde ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Broom broom, get in me car.. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 6 Emptydo jan 15, 2015 10:49 pm

Ik voerde haar zonder op haar toestemming te wachten mee naar onze kamer. Ze zich gewillig meevoeren, ze was zichzelf niet. Eenmaal in de kamer zelf liet ze zich op bed zakken. Ik deed de deur achter haar op slot en luisterde terwijl ik het stuk wapenuitrusting van mijn lichaam ontdeed. Ik zakte voor haar op de grond neer en keek van onderaf op naar haar gezicht. Ik duwde haar kin op om haar aandacht te trekken. "Je bent een sterke vrouw Kore. Sterker dan je denkt."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Broom broom, get in me car.. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 6 Emptydo jan 15, 2015 10:53 pm

Ik keek met rode ogen omlaag naar Hades. ''het voelt alsof mijn hart eruit wordt gerukt. Enkel om iets wat er nog niet eens tastbaar is.'' fluisterde ik. ''De enige keer dat ik eerder zo'n pijn voelde was toen je me weg stuurde.'' Een lok van mijn haar viel in mijn gezicht, maar ik had er niet eens de kracht meer voor om hem weg te halen. Het besef van wat me te doen liet me voelen alsof ik nergens meer kracht voor had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Broom broom, get in me car.. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 6 Emptydo jan 15, 2015 11:01 pm

Ik zag haar ogen en wendde mijn blik af. Het zag er verschrikkelijk uit, al dat verdriet. Ik kon het niet aanzien. Ik hief mijn hand kort op om de lok weg te wrijven. "Ik wil je niet ongelukkig zien Seph. Je weet dat ik dat niet kan."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Broom broom, get in me car.. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 6 Emptydo jan 15, 2015 11:05 pm

Ik schudde mijn hoofd en ik beet op mijn lip, in de hoop dat ik mezelf genoeg zou kunnen vermannen om te stoppen met huilen. ''Ik weet het.'' zei ik en ik schudde mijn hoofd. ''Maar het voelt alsof ik niks anders meer kan dan huilen.'' zei ik en ik begon weer te snikken. ''Is het mogelijk om van iets te houden wat er nog niet eens is?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Broom broom, get in me car.. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 6 Emptydo jan 15, 2015 11:15 pm

De tranen kwamen opnieuw en ik kon het gewoon niet meer aanzien, dus sloot ik mijn ogen. Ik hees me naast haar neer op het bed en legde mijn voorhoofd ten rustte op haar schouder. "Ik hield al van je alsof je mijn vrouw was, nog voordat ik een woord tegen je had gesproken." Ik opende mijn ogen weer en keek haar lang aan. "Kom, ga liggen. Sluit je ogen. Rust. Morgen zal je alle energie kunnen gebruiken die er is."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Broom broom, get in me car.. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 6 Emptyzo jan 18, 2015 10:24 am

Hij kwam naast me zitten en legde zijn hoofd op mijn schouder. ''Ík held al van je alsof je mijn vrouw was, nog voordat ik een woord tegen je had gesproken.'' zei hij en ik keek hem met een trieste blik aan. Zijn ogen gingen open en hij keek me voor een lange tijd stil aan. ''Kom, ga liggen. Sluit je ogen. Rust. Morgen zal je alle energie kunnen gebruiken die er is.'' sprak hij toen. Gedwee liet ik me door hem achteruit duwen zodat ik verder op het bed kwam te liggen. Ik tilde de deken op en met een zucht ging ik liggen. ''Blijf je bij me?'' vroeg ik terwijl ik nog een laatste  blik op hem wierp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Broom broom, get in me car.. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 6 Emptyzo jan 18, 2015 10:51 am

Toen ik mijn ogen opende, zag ik meteen haar trieste blik. Ik zuchtte en trok haar naast me verder op het bed, wat best makkelijk was omdat ze zo licht was. En omdat ze niet tegenwerkte. Ze ging gedwee liggen onder de deken en ik stopte haar voorzichtig in. "Blijf je bij me?" Vroeg ze terwijl ze me nog een blik schonk. Ik glimlachte en streek een paar haren uit haar gezicht. "Natuurlijk," ik stond op. "ik kleed me even om."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Broom broom, get in me car.. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 6 Emptyzo jan 18, 2015 10:53 am

Hades glimlachte en streek voorzichtig wat van mijn haren uit mijn gezicht. ''Natuurlijk,'' zei hij en hij stond op. ''Ik kleed me even om.'' Ik knikte en legde me nog wat beter in het bed. Het was heerlijk zacht, en voor ik het wist was ik al weg gezakt in een diepe slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Broom broom, get in me car.. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 6 Emptyzo jan 18, 2015 11:01 am

Met een zucht draaide ik me om en liep naar de badkamer, waar ik snel en behendig de riemen van de borstplaat losmaakte en mijn chiton uittrok. Ik maakte mijn gezicht even nat. Toen ik de kamer inliep en naar het bed toeliep, zag ik dat ze al sliep. Ze lag er vredig bij, maar aan haar gezicht kon je nog altijd zien dat ze had gehuild. Ik zakte neer op het bed en ging naar haar liggen, waarbij ik haar dicht tegen me aantrok en er voor probeerde te zorgen dat ik haar niet wakker maakte. Ik wist zeker dat ik geen oog meer dicht zou kunnen doen vannacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Broom broom, get in me car.. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 6 Emptyzo jan 18, 2015 11:08 am

Het was donker, en zo warm. Vlammen schoten omhoog en likte aan mijn lichaam om me pijn te doen. Het was alsof ik vast zat in de martelruimte van de onderwereld. Gillend werd ik wakker. Verwoed om me heen kijkend. Het zweet leek van me af te glijden en mijn borstkas ging gejaagd op en neer. Ik kon Hades niet vinden en raakte in paniek. ''Hades? Hades!''
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Broom broom, get in me car.. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broom broom, get in me car..   Broom broom, get in me car.. - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Broom broom, get in me car..
Terug naar boven 
Pagina 6 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: Olympus :: Paleis-
Ga naar: