IndexEternalGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggenZoekenFAQKalender

Deel | 

I shall dig my own grave

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Persephone

Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 21

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

BerichtOnderwerp: Re: I shall dig my own grave   wo dec 28, 2016 7:24 pm

Leuce.
verslagen bleef ik achter, verdwijnend in de nevel. Als die kleine teef zou denken dat ze nu Hades voor zich zelf zou hebben... had ze het goed mis. Ik gebrainwashed? Hij was gebrainwashed. Hades was van mij.

Hermes. 
Trouw zat ik naast Kore en keek toe hoe ze vredig sliep, hoe haar borstkas op en neer deinde. Ik wreef zachtjes over haar hand met mijn duim. Zeus en Hades wisten het misschien niet, maar ik had elk woord van hun gesprek gehoord, de profetie dus ook. Als Hades niet zo'n egoïstische zak zou zijn dan zou hij er voor kiezen om Kore te laten gaan. Dan kon ze het kind hebben wat ze zo graag wou en zou de wereld blijven zoals wij het kennen. En dan kon ik eindelijk met Kore samen zijn.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 19

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

BerichtOnderwerp: Re: I shall dig my own grave   wo dec 28, 2016 7:29 pm

Met een zwaar gemoed kwam ik terug de kamer binnengelopen. Ik was op, helemaal vermoeid, maar ik zou nu toch niet kunnen slapen. Ik liet me zakken op het bed naast Kore en keek Hermes met een lang en monotoon gezicht aan. "Dank je Hermes. Om bij haar te zijn.. om er altijd voor haar te zijn." Ik draaide me om en keek naar haar rustige gezicht.

Hades Aidoneus Dis Isodetes Kronides

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://eternal.actieforum.com
Persephone

Character sheet
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

BerichtOnderwerp: Re: I shall dig my own grave   wo dec 28, 2016 7:39 pm

Hermes. 
Ik keek naar hem om en knikte. Hij had geen idee. ''Natuurlijk. Ze is mijn beste vriend..'' mompelde ik terwijl ik naar hem om keek. ''Gaat het verder goed met je? Je ziet er nogal vermoeid uit..'' zei ik terwijl ik kOre haar hand los liet.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

BerichtOnderwerp: Re: I shall dig my own grave   wo dec 28, 2016 7:43 pm

Ik slaakte een luide zucht en keek hem vermoeid aan. "Uitgeput door alle heisa van die zwangerschap en nu dit. Je weet ook nooit met haar, ze is zo onvoorspelbaar." Ik kreeg een glimlach op mijn gezicht en keek naar haar. "Daarom is ze ook zo geweldig. Maakt je onsterfelijke leven nooit saai en altijd spannend." Ik drukte een kus op haar voorhoofd en fronste. "Zeg Hermes.. Ken jij iemand die Kore genoeg  zou haten om zoiets met haar te doen? Of zou ze lukraak aangevallen zijn door iets?" Ik wou niet geloven dat Leuce hier achterzat.

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I shall dig my own grave   wo dec 28, 2016 7:47 pm

Hermes.
Ik knikte instemmend. ''Dat is wat iedereen geloof ik zo leuk vind aan haar.'' mompelde ik en ik keek naar haar, zelfs bont en blauw was ze nog weerzinwekkend mooi. Ik schudde mijn hoofd en keek fronsend op naar Hades. ''nee.. Ik zou geen idee hebben. Overal waar ze gaat laat ze alleen maar vrienden achter. Natuurlijk een paar jaloerse meiden maar sterfelijken kunnen niet zo'n ravage maken''
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I shall dig my own grave   wo dec 28, 2016 7:50 pm

Even meende ik een steek van jaloezie te horen in zijn stem, maar ik liet het varen. Ze zou mijn kind voortbrengen, nu zou hij het zich toch echt niet gaan wagen zeker. "Stervelingen kunnen inderdaad niet zo'n ravage maken nee.." Ik slikte de onbehagelijke krop uit mijn keel. Ik kreeg de jaloezie en de gedachte dat Hermes haar gelukkig zou maken als ik haar in de steek liet niet weg. "Ik moet even iets met Zeus gaan bespreken, Hermes. Ik vertrouw erop dat jij bij haar blijft? Vind je toch niet erg waarschijnlijk." Dat laatste vezelde ik onder mijn lippen door voor ik de kamer uitging.

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I shall dig my own grave   wo dec 28, 2016 7:52 pm

Hermes.
''Ik roep zodra er iets veranderd.'' beloofd ik waarna ik me weer naar haar om draaide.

Zeus.
Staat iets doms te doen wat zo is Zeus. Hij is vrijgevig. En CHill. En doet gekke dingen. Vrije geest en zo.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I shall dig my own grave   wo dec 28, 2016 7:55 pm

"Zeus!" Op de weg naar hem toe werd ik alleen maar bleker. Ik liep naar hem toe en trok hem aan de schouder weg van de persoon met wie hij stond te praten. "Ik zweer het je, ik heb juist Leuce gezien. In geestvorm. Hoe. kan. dat." Ik kon mijn paniek niet verbergen. "Straks staat ze hier, Zeus, straks. staat. ze. hier. En ze haat Kore blijkbaar ineens!" Ik keek hem recht aan. "Ik denk dat zij degene is die Kore zo toegetakeld heeft. Zij of Gaia. Zij door Gaia."

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I shall dig my own grave   wo dec 28, 2016 8:01 pm

Zeus.
Ik keek om naar Hades en keek verbaasd op. ''Leuce? Maar die is toch dood.'' sprak ik verward. ''Ik snap er helemaal niks meer van..'' mompelde ik

Seph
''Hades!'' riep ik verrukt toen ik hem de kamer zag binnenkomen. Ik streek wat haren uit mijn gezicht en ging rechter op zitten. ''Help me eens omhoog? Ik wil graag even een wandelingetje maken maar Hermes weigert me te helpen.'' zei ik en ik lachend wierp ik Hermes een boze blik toe. ''Ik heb je gemist. Ik zie je zo weinig, waar hang je de hele tijd uit.'' zei ik vrolijk terwijl ik hem een aai over zijn wang gaf.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I shall dig my own grave   wo dec 28, 2016 8:06 pm

"En ik wel?" Ik stootte een hysterisch bulderend gelach uit.

Ik glimlachte mijn tanden bloot toen ik haar zo rechtop en gezonder zag zitten. Ondertussen waren mijn haren alweer een stuk langer gegroeid, waardoor ik ze voortdurend uit mijn gezicht moest wrijven om iets te kunnen zien. "Sorry liefje, ik ben een beetje afwezig de laatste tijd. Gewoon vermoeidheid." Ik wierp een veelbetekenende blik op Hermes dat hij wel mocht vertrekken, dat hij moest vertrekken eerder. Ik stak mijn handen naar haar uit en trok haar voorzichtig rechter. "Overbelast jezelf niet, als je wilt draag ik je wel."

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I shall dig my own grave   wo dec 28, 2016 8:10 pm

Ik sloeg speels zijn handen weg, maar nam toen wel zijn arm vast. ''Wel nee, ik ben fit genoeg om zelf te wandelen.'' glimlachte ik. ''Jullie kunnen me niet voor eeuwig in bed houden. Tenzij je me natuurlijk gezelschap zou komen houden.'' glimlachte ik terwijl ik hem een speelse blik toe wierp. ''Er wordt de hele tijd om me heen gesmiespeld, maar niemand wil me iets vertellen. Ik ben geen breekbaar porseleinen poppetje.'' mompelde ik. We kwamen langs verschillende goden die ik glimlachend toe knikte. ''Ze komt er aan.. Maak je keus Hades.''
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I shall dig my own grave   wo dec 28, 2016 8:23 pm

"Goden, Kore, ik probeer je ook alleen maar te beschermen." Gniffelde ik. Ik trok haar overeind en hield haar daarna vast ter ondersteuning. "Natuurlijk kom ik je gezelschap houden, ik laat je niet meer alleen ergens naartoe gaan. Zeker nu niet." Ik legde mijn hand op haar ietwat gegroeide buik. Je zag dat ze in verwachting was, maar ze was nog niet zo ver dat ze het echt niet kon verstoppen. "Hoezo gesmiespeld?" Vroeg ik. Rustig begeleidde ik haar richting de tuinen met behulp van mijn arm. Toen ik de vrouwenstem in mijn hoofd hoorde, verstijfde ik. "Heb je dat gehoord?"

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I shall dig my own grave   wo dec 28, 2016 8:27 pm

Glimlachend keek ik naar hem op. ''Wat moest ik horen?'' glimlachte ik en ik keek naar buiten. De zon scheen en voelde heerlijk aan op mijn wangen. ''De tijd raakt op Hades. We willen weten wat je keuze is..'' ''De plek op mijn arm is ook bijna helemaal weg, de smeerseltjes van Apollo lijken echt te werken.'' zei ik vrolijk ''Ja gewoon gefluister. Alsof er iets aan de hand is of er weer iets gepland wordt ofzo.''
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I shall dig my own grave   wo dec 28, 2016 8:30 pm

Ze wist van niets. Ze had geen idee. "De vogels!" sprak ik enthousiast. "Het is zo lang geleden dat ik de vogels echt gehoord heb." Ik keek haar met een glimlach aan en knikte. "Je ziet er inderdaad stukken beter uit. Dat weten de Goden ook. Dat fluisteren ze: ze zeggen kijk, heb je Persephone gezien? Zo mooi, Hades is een gelukkig man." Ik duwde een kus op haar lippen maar mijn gezicht betrok. Hades verdient haar niet. Hades maakt haar kapot. Hades zou beter een ander kiezen.

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I shall dig my own grave   wo dec 28, 2016 8:34 pm

Ik glimlachte en keek verrukt naar hem om. ''Vleierij he, probeer je het zo goed te maken dat ik zo weinig heb gezien de afgelopen paar dagen?'' glimlachte ik en ik legde mijn hoofd even op zijn schouder. ''Over 12 uur komt je cadeautje aan. Fijne dag nog.'' ''Het spijt me dat we de laatste tijd alleen maar ruzie maken..'' zuchtte ik toen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I shall dig my own grave   wo dec 28, 2016 8:39 pm

"Neen, ik maak je gewoon duidelijk dat ik van je hou. En een paar complimentjes daarbij zijn dan niet misplaatst." Ze legde haar hoofd op mijn schouder. Mijn hoofd tolde toen de stem weer sprak, luider dan ooit. Dwingender, fel, het leek alsof mijn hoofd ging knakken. Toen was de aanwezigheid plots weer verdwenen. Ik voelde niet hoe zwaar mijn ijle hoofd weer was geworden en smakte bijna tegen de grond. Ik wist mezelf op tijd tegen te houden door mijn linkerhand neer te zetten. "Oh, sorry! Trap gemist!" Ik deinsde achteruit toen ik mijn bovenste vingerkootjes zwart zag kleuren. Was dit een waarschuwing? Moest ik echt een keuze maken? Zou ze me terug roepen naar Gaia als ik dat niet deed? Ik verstopte mijn hand achter mijn rug en trok Kore met me overeind. "Sorry, heb je je bezeerd? Goden, wat ben ik toch onhandig plots."

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I shall dig my own grave   wo dec 28, 2016 8:42 pm

''Ik hou ook van jou'' glimlachte ik. Toen Hades door zijn knieën zakte smakte ik met een klap op de grond. Met een pijnlijk gezicht wreef ik over mijn schouder en keek naar hem. ''Kan gebeuren. Geeft niet.'' mompelde ik terwijl ik weer omhoog probeerde te komen. ''Je lijkt zo afgeleid, is er iets aan de hand?'' vroeg ik terwijl ik hem bezorgd aan keek.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I shall dig my own grave   wo dec 28, 2016 8:45 pm

"Nee, nee er is echt niets." Ik wou haar aanraken maar hield snel mijn hand achter mijn hoofd zodat ze mijn vingers niet zou zien. "Sorry, ik heb je bezeerd hé? Misschien moeten we naar binnen gaan. Voor ik je nog iets aandoe!" Ik lachte schaapachtig terwijl een tinteling in mijn vingers voelde die me waarschijnlijk meldde dat de zwarte vlekken zich een weg naar boven baanden.

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I shall dig my own grave   wo dec 28, 2016 8:47 pm

Ik schudde verwoed mijn hoofd. ''Nee, ik ben net ontsnapt aan die akelige kamer. Ik wil nog even genieten van mijn vrijheid.'' zei ik stellig. ''En als er iets aan de hand zou zijn, dan zou je het me vertellen, toch?'' vroeg ik terwijl ik hem schuin aan keek. Ik haalde mijn hand door mijn haar en zuchtte even. ''Vervelend zo'n lange na sleep van een aanval. Vind het ook zo raar dat ik me er niks van kan herinnern.''
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I shall dig my own grave   wo dec 28, 2016 8:52 pm

"Natuurlijk zou ik je het wel vertellen Kore. Ik hou niets voor je achter." Ik forceerde een glimlach en bleef een beetje schoorvoetend staan aangezien ik niet naar binnen kon gaan. En ik zou Hermes ook niet kunnen roepen nu om haar te vergezellen, ze was hem beu. "Misschien kunnen we wat meer gezelschap gebruiken,hé? Je hebt de Goden al een paar weken niet gezien tenslotte. Misschien wil Zeus ons wel vergezellen." Ik speurde met mijn ogen door de tuin heen en zag hem in de verte alleen ronddwalen. Hij leek bezorgd. "Zeus! Joehoe!" Ik hoopte dat ik mijn vrije linkerhand niet moest gebruiken voor zijn aandacht te trekken.

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I shall dig my own grave   wo dec 28, 2016 8:55 pm

Voordat ik hem kon tegenhouden had hij mijn vader er bij geroepen. ''Nee, dat is nou top gezelschap.'' grinnikte ik zachtjes. Ik zag mijn vader op kijken en onze kant op komen. ''Ook al van het heerlijke weer aan het genieten? Je ziet er goed uit lieverd.'' glimlachte hij, waarna hij een onderzoekende blik p Hades wierp. ''Alle beetjes helpen.'' glimlchte ik.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I shall dig my own grave   wo dec 28, 2016 9:01 pm

Ik gaf haar een zachte por. "Kom, hij loopt er de laatste tijd somber bij. We zijn toch al bezig met hem een paar dolle laatste jaren te bezorgen op de troon, kunnen we beter gelijk gaan beginnen." Hij kwam naar ons toe en ik zette een geforceerde blik op. Hij liet zijn blik te lang bij me hangen, hij had iets door. "Ja, beter, inderdaad. Had ik bijna gedwarsboomd daarjuist, viel ik nu zomaar op de grond. Gek hé?" Ik lachte een beetje waarbij ik de laatste seconden mijn ogen extra wijd opende als een teken. "Goh, ik moet zeggen dat ik mijn rug denk ik een beetje bezeerd heb. Wil je eens kijken, Zeus?" Ik sprak zijn naam met klem uit en draaide mijn rug naar hem toe zodat Kore er niets van kon zien. Ik wiebelde wild met mijn zwarte vingers achter mijn rug om hem het probleem duidelijk te maken.

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I shall dig my own grave   wo dec 28, 2016 9:06 pm

Zeus keek hem twijfelend aan maar grinnikte toen. ''Iederen  zijn klunsigheid komt af en toe opzetten Hades, iedereen leeft nog.'' grapte hij. Toen hij naar zijn rug keek zag ik zijn blik veranderen en ik fronste, wat was er. ''Met je rug komt het wel goed, maar je hebt een paar lelijke schrammen op je hand. Kom, ik verbind het even snel.'' sprak hij vluchtig. ''Maar dat kan ik toch ook doen..?'' vroeg ik verbaasd om de broederlijke liefde, ik herinnerde me enkel twee pissige mannen die elkaar al het lelijks toe wensten. ''Nee, het is al gebeurd kind. Daarbij moet jij je krachten zo veel mogelijk op jezelf projecteren.'' glimlachte hij waarna hij Hades een klopje op zijn rug gaf.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hades
Ω Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I shall dig my own grave   wo dec 28, 2016 9:09 pm

"Oh echt? Mijn hand?" Sprak ik gespeeld verwonderd en stak hem naar hem uit zodat hij zijn handen er heel snel op kon leggen en ze niets zou zien. "Oh nee, misschien dat je dan iets opdoet omdat je gezondheid zo instabiel is Kore." Ik glimlachte naar Zeus en keek naar de windsels die hij snel om mijn hand getoverd had. "Dank je wel, Broer." Ik legde mijn verbonden hand op die van Kore. "Dan hoef ik die keuze toch al niet te maken over wie mij mag verbinden." Grinnikte ik. "Zeker dat je je goed voelt Kore? Ik denk echt dat je beter kan gaan liggen."

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Persephone

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I shall dig my own grave   wo dec 28, 2016 9:12 pm

Ik trok een wenkbrauw op en zuchtte, waarbij ik besloot dit vreemde tafereel maar gewoon te laten gaan en af te schuiven op hun bezorgdheid. ''Nee, ik voel me prima. Als jij wil gaan dan is dat prima maar help me dan even naar dat bankje, dan roep ik Hermes wel als ik me wil verplaatsen of terug naar mijn kamer wil. Maar ik ga niet terug naar binnen want ik voel me prima.'' zei ik koppig en ik keek Hades aan.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: I shall dig my own grave   

Terug naar boven Go down

I shall dig my own grave
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: Olympus :: Paleis-
Ga naar: