IndexEternalGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggenZoekenFAQKalender

Deel | 

Game over [Aphrodite] [Mature Content]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Aphrodite

Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 22-07-12
Leeftijd : 22

Character sheet
Leeftijd:: onsterfelijk, 21
Groep:: Grieken
Partner:: All I wanna do is make love to you

BerichtOnderwerp: Re: Game over [Aphrodite] [Mature Content]    za aug 18, 2012 1:02 am

"Omdat je misschien elke keer weer aan komt waaien en eigenlijk
alleen maar komt voor seks. Als ik je dan eerlijk om antwoord vraag over
wat je voor mij voelt dan krijg ik een vaag antwoord en verdwijn je
weer."
Woedend beet ze op haar lip. Ze kwam niet alleen aanwaaien voor seks. Eerlijk gezegd kwam ze vandaag enkel voor Dahlia. "Wow ho even, ik heb hier verdomme een kind ja! ik kom niet alleen voor de seks." Ze keek op naar hem en baalde dat ze zo klein was. Ze voelde zich dan altijd zo kwetsbaar, terwijl ze dat allemaal niet eens was. Ze reageerde niet bepaalt op de woorden wat er op doelde dat ze haar gevoelens voor hem moest uiten. Ze kon het niet bepaald zeggen. Ze hield van hem, maar haar liefde voor Ares was groter. Veel groter, maar aan de andere kant haar liefde voor Angelo was ook groot. Aphrodite rolde zuchtend met haar ogen toen hij weer eens sarcastisch werd. "Het enige wat ik van je wil horen is waarom jij geen relatie
met mij zou willen hebben? Maar waarom ik wel goed genoeg ben om een
pleziertje te hebben in bed, de keukentafel en inderdaad zelfs de wc van
de kroeg? Want dat was er die avond ook gebeurt toen ik zo dronken was
en dat je mij zo liefdevol op ving in je bed voor nog een pleziertje."
Aphrodite baalde haar beide handen tot een vuist en sloot haar ogen om zich in te houden. Ze had zin om die vent een klap te verkopen, maar ze kon het niet. "O ja natuurlijk schuif alles maar naar mij. Ik ben de enigste hier die de ander verleid. Droom lekker verder," Woedend draaide ze zich om en had inderdaad zin om weg te wezen, maar dat zou betekenen dat ze hem gelijk gaf. En dat wou ze zeker niet. "En je hoeft niet te zeggen dat het niet waar is, want we weten
beide dat het wel waar is. En normaal had ik me er niet zo druk om
gemaakt, maar nu."
Na deze woorden draaide ze om en keek hem aan. "Jij hebt me vaak genoeg verleid," siste ze terwijl ze met haar wijs vinger tegen hem aan tikte. "Daarbij waarom maak je, je er wel druk om." Aphrodite liet haar hand naast haar lichaam zakken en keek weg. Hij snapte het niet. "Waarom kunnen wij geen gewone relatie hebben zoals elk normaal iemand, en geef me nu gewoon een duidelijk antwoord." Zuchtend draaide ze zich om en sloeg haar armen over elkaar. "Omdat het verdomme moeilijk is om elke keer weer afscheid te moeten nemen van wie ik hou." Ze draaide zich weer om naar hem en keek hem gebroken aan. "Ik hou van je oké, nu te vrede." Aphrodite draaide zich om en beende zijn kamer uit om naar de badkamer te gaan. Daar bleef ze voor de spiegel staan en sloeg die woedend kapot. Vervolgens keek ze vloekend naar wat ze had gedaan en pakte de stukjes die gevallen was en gooide die in de prullenbak en liep weer terug naar Angelo waarna ze wat geld op zijn nachtkastje legde. "Voor de spiegel," fluisterde ze zacht zonder hem aan te kijken. "Ik denk dat het beter is als ik ga, geef Dahlia een kus voor me wil je?"

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Angelo

Aantal berichten : 261

Character sheet
Leeftijd:: 19
Partner:: everyone is searching for love, but i'm still avoiding it. Because it sucks more than hell!

BerichtOnderwerp: Re: Game over [Aphrodite] [Mature Content]    za aug 18, 2012 6:58 pm

"Wow ho even, ik heb hier verdomme een kind ja! ik kom niet alleen voor de seks." Angelo beet kwaad op zijn onderlip terwijl hij tot tien probeerde te tellen. Het was niet dat hij niet van Dahlia hield, hij deed alles voor haar en zou ook altijd voor haar klaar staan. Maar tocch, als Aphrodite gewoon een keer nee zei of gewoon weg bleef dan had hij nu ook geen kind gehad.
"Volgens mij maakte je vanmiddag ook niet zo druk om Dahlia toen je, je zwarte lingerie setje moest showen." Snauwde Angelo kwaad. Hij beet opnieuw kwaad op zijn onderlip, Aphrodite kon niet zeggen dat het niet waar was. Ze heeft geen vijf minuten gedacht aan Dahlia toen. "Jij hebt me vaak genoeg verleid," Natuurlijk wist Angelo wel dat het zo was, waar twee vechten hebben twee schuld. Al ging dit niet echt over vechten. "Daarbij waarom maak je, je er wel druk om." Angelo beet opnieuw op zijn onderlip en keek even van Aphrodite weg. Ja waarom maakte hij zich er wel druk om? Hij wist wel waarom hij zich er druk om maakte. Het ging er niet om dat Angelo zo graag wilde dat Aphrodite zei dat ze van hem hield. Het ging hem om hele andere dingen.
"Ik wil dat Dahlia gewoon een normale jeugd heb, met ouders die bij elkaar zijn. Twee ouders die echt om haar geven. Ik wil niet dat ze alleen op groeit met een vader of alleen met een moeder, want dat heb ik zelf meegemaakt en ik kan je vertellen dat is zwaar klote. Dat je altijd maar moet gissen wie je moeder of vader is." Antwoordde Angelo zo kalm mogelijk. Zij wilde weten wat er echt aan de hand was, waarom hij zich er zo druk om maakte. nou dit was het.

"Omdat het verdomme moeilijk is om elke keer weer afscheid te moeten nemen van wie ik hou."
"Alsof jij de enige bent die elke keer weer afscheid te nemen. Wat denk je van mij? Als jij straks de deur weer uitloopt betekend het echt niet dat ik er niets bij voel." Zei Angelo en hij keek Aphrodite aan. "Ik hou van je oké, nu te vrede." Voordat Angelo antwoord kon geven was Aphrodite al de deur uit gelopen. Nee hij was niet te vrede het ging er hem niet om dat Aphrodite die woorden zei, ze moest het menen. Maar dat zei ze wel tegen meer mensen dat ze echt van hun hield. Tegelijkertijd belazerde ze Ares net zo hard. Angelo keek op toen Aphrodite weer terug kwam en geld neer lag. Haar hand zat onder het bloed. "Ik denk dat het beter is als ik ga, geef Dahlia een kus voor me wil je?"
"Wacht."[/i] Zei Angelo zachtjes terwijl hij naar Aphrodite liep en haar vast pakte bij haar schouder.
[b]"Dit is belachelijk, wij kunnen geen kind opvoeden als we niet eens normaal tegen elkaar kunnen doen."
Zei Angelo en hij keek haar aan. "Het spijt me. Ik wil een normale familie hebben voor haar, waarschijnlijk gaat dat nooit lukken." Zei Angelo.

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Game over [Aphrodite] [Mature Content]    za aug 18, 2012 7:50 pm

"Volgens mij maakte je vanmiddag ook niet zo druk om Dahlia toen je, je zwarte lingerie setje moest showen." Aphrodite rolde weer eens met haar ogen. "Wie was verdomme de gene die begon." Ze hield haar kiezen stevig op elkaar. "Daarbij jij was de gene die het spel aan de kant had geduwd en me zoende." Ze was het zat dat ze telkens de schuld kreeg. Oké ze had dingen wat anders kunnen doen. Maar hij heeft ook genoeg fouten gemaakt. Daarbij als ze het damspelletje af hadden gemaakt waren ze zeker niet op tafel beland. In elk geval niet als zij gewonnen. Want eerlijk gezegd had ze gekozen voor iets waar door ze zich toch een paar uur menselijk voelde. "Ik wil dat Dahlia gewoon een normale jeugd heb, met ouders die bij elkaar zijn. Twee ouders die echt om haar geven. Ik wil niet dat ze alleen op groeit met een vader of alleen met een moeder, want dat heb ik zelf meegemaakt en ik kan je vertellen dat is zwaar klote. Dat je altijd maar moet gissen wie je moeder of vader is." Haar blik stond weer vol woede toen hij uit gesproken was. Hoe durfde hij. "Dus jij durft te zeggen dat ik niet om haar geef? Klootzak jij bent de gene die tegen iedereen zegt dat het je zusje is. Dus jij bent de gene die niet echt om haar geeft. Daarbij ik ben hier zowat elke dag en sweekends is ze bij mij. Dus hoezo is haar moeder niet bij haar." Riep ze half uit. Het maakte haar niet meer uit dat Maria haar kon horen. Ze mocht best weten hoe zij er over dacht. "Alsof jij de enige bent die elke keer weer afscheid te nemen.
Wat denk je van mij? Als jij straks de deur weer uitloopt betekend het
echt niet dat ik er niets bij voel."
Zuchtend schudde ze haar hoofd. "Dat is niet wat ik bedoel Angelo. Waar ik op doelde is dat mensen dood gaan. En vroeg of laat ben jij ook dood. Je weet niet hoe het is om elke keer weer bij het graf te staan van je geliefde.", sprak ze zacht en liet haar gezicht zakken. Toen ze op het punt stond te verdwijnen hield Angelo haar tegen. "Dit is belachelijk, wij kunnen geen kind opvoeden als we niet eens normaal tegen elkaar kunnen doen. Het spijt me. Ik wil een normale familie hebben voor haar, waarschijnlijk gaat dat nooit lukken." Aphrodite keek terug naar hem en slikte. "Dat had je moeten bedenken voor dat ze te wereld kwam en je iedereen vertelde dat je een zusje kreeg." fluisterde ze zacht. Als hij dat namelijk niet gedaan had dan hadden ze een normaal gezin kunnen hebben. Voor hun dochter. Maar nee meneer was bang wat andere over hem zouden zeggen. Geschrokken keek ze naar de deur toen die open ging. Ze zag Maria met een bezorgde blik binnen komen. "Jullie moeten geen ruzie maken," Aphrodite probeerde een kleine glimlach op haar gezicht te krijgen. "Dan zou niet meer gebeuren. Ik vertrek nu toch. Ik kom Dahlia vrijdag op halen." Aphrodite keek vervolgens naar Angelo en haar glimlach verdween. "Jullie vertrekken niet eerde uit deze kamer tot dat jullie het weer goed hebben gemaakt." Aphrodite keek verbaast naar de dichte deur. "Je moeder kan best streng zijn." sprak ze. Aphrodite ging op zijn bed zitten en liet zich op haar rug vallen. "Zeg me wat ik moet doen om er voor te zorgen dat je weet dat ik echt van je hou, want volgens mij geloof je er geen zak van." Aphrodite leunde op haar armen en keek Angelo aan.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Angelo

Character sheet
Partner:: everyone is searching for love, but i'm still avoiding it. Because it sucks more than hell!

BerichtOnderwerp: Re: Game over [Aphrodite] [Mature Content]    zo aug 19, 2012 12:12 pm

"Dus jij durft te zeggen dat ik niet om haar geef? Klootzak jij bent de gene die tegen iedereen zegt dat het je zusje is. Dus jij bent de gene die niet echt om haar geeft. Daarbij ik ben hier zowat elke dag en sweekends is ze bij mij. Dus hoezo is haar moeder niet bij haar." Angelo Keek Aphrodite vernietigend aan.
"Wat moest ik anders zeggen? Jij hebt het veel makkelijker, je hebt toch al weet ik veel hoeveel kinderen dus niemand kijkt er vreemd van op dat jij nog een kind hebt!" Snauwde Angelo kwaad. Hoe durfde ze te zeggen dat hij niet om Dahlia gaf, hij was er altijd door de weeks voor haar. Hij probeerde zijn school af te maken zodat hij straks kon werken en voor haar kon zorgen. Maar natuurlijk Aphrodite zou dat niet begrijpen, die ziet alleen zich zelf en voelt zich alleen maar beter dan iedereen. "Dat is niet wat ik bedoel Angelo. Waar ik op doelde is dat mensen dood gaan. En vroeg of laat ben jij ook dood. Je weet niet hoe het is om elke keer weer bij het graf te staan van je geliefde." Angelo beet nog kwaader op zijn onderlip.
"Dus nu is het mijn schuld? Je had zelf ook kunnen bedenken voor dat je me lastig kwam vallen dat ik een keer dood zou gaan. Dat wist je! Dus dan had je ook de andere kant op kunnen gaan en mij gewoon met rust had kunnen laten!" Zei hij kwaad.

"Dat had je moeten bedenken voor dat ze te wereld kwam en je iedereen vertelde dat je een zusje kreeg." Angelo draaide zich om zodat hij Aphrodite niet hoefde te zien. Fijn u was dus alles zijn schuld, nou dan dat maar. Als Aphrodite weg gaat dan vond hij het best. Angelo keek om toen zijn deur open ging en zijn moeder binnen kwam met een bezorgde blik in haar ogen. "Jullie moeten geen ruzie maken," Angelo beet opnieuw op zijn onderlip terwijl hij even naar de grond keek en toen weer naar zijn moeder. Soms begreep hij haar echt niet. Hij zorgde alleen maar voor problemen en als nog stond zijn moeder altijd voor hem klaar. "Jullie vertrekken niet eerde uit deze kamer tot dat jullie het weer goed hebben gemaakt." Angelo glimlachte een beetje en draaide zich weer om naar Aphrodite. Hij keek toe hoe ze zich op zijn bed liet vallen. "Zeg me wat ik moet doen om er voor te zorgen dat je weet dat ik echt van je hou, want volgens mij geloof je er geen zak van."
"Vind je het een wonder?" Vroeg Angelo zacht. "Soms vraag ik me af tegen wie je nog meer zegt dat je echt van diegene houdt naast mij." Zei Angelo zachtjes. Waarschijnlijk zou Aphrodite nu opnieuw boos worden, maar toch. Angelo wist echt wel dat hij niet de enige was. Misschien was het daarom dat hij liever de liefde ontwijkte, omdat hij de liefdes godin maar al te goed kende.

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Game over [Aphrodite] [Mature Content]    zo aug 19, 2012 1:48 pm

"Wat moest ik anders zeggen? Jij hebt het veel makkelijker, je
hebt toch al weet ik veel hoeveel kinderen dus niemand kijkt er vreemd
van op dat jij nog een kind hebt!"
Was hij dan echt zo gek. "Je had moeten zeggen dat het je dochter is. Wat zou zij later wel niet denken als ze te horen krijgt dat haar broer eigenlijk haar vader is." Aphrodite keek hem aan en vroeg zich echt af wat hij later inderdaad ging zeggen. Of hoe Dahlia dan zou reageren. Als hij echt zijn dochter wou dan kon hij het nu nog veranderen voor dat het te laat was. "Dus nu is het mijn schuld? Je had zelf ook kunnen bedenken voor
dat je me lastig kwam vallen dat ik een keer dood zou gaan. Dat wist
je! Dus dan had je ook de andere kant op kunnen gaan en mij gewoon met
rust had kunnen laten!"
Verbaast dacht ze na wat hij nou precies gezegd had. Had hij nou letterlijk gezegd dat ze hem lastig viel. "Wie zegt verdomme dat het jou schuld is. Dat hoor je mij verdomme niet zeggen. O ik val je dus lastig. Maak je geen zorgen dit zal de laatste keer zijn" Ze had echt zin om hem wat aan te doen. Aphrodite draaide zich om en liep naar het raam waar ze naar buiten keek. Ze kon niet geloven wat voor eikel dat hij was. Waarom had ze het nooit eerde in gezien. Misschien moest ze alle spullen van Dahlia pakken en verdwijnen met haar. Dat zou waarschijnlijk het beste zijn. Maar aan de andere kant ze kon het Angelo niet aan doen. Het was zijn dochter. Daarbij ze had haar vader nodig. Eenmaal op bed keek ze Angelo nog steeds aan. "Geloof me ik begrijp je, Ik word toch vaak voor slet of weet ik veel wat uitgemaakt enkel omdat ik de godin van de liefde ben en iedereen denkt dat ik het met nogal veel doe." Zuchtend ging ze recht zitten en keek kort naar de grond. "Soms vraag ik me af tegen wie je nog meer zegt dat je echt van diegene houdt naast mij." Aphrodite keek weer op naar hem en beet op haar lip. "Wil je het eerlijk weten?" Aphrodite legde haar benen in een kleermakers zit en plukte aan haar jurk. "De enigste tegen wie ik het zeg zijn Harmonia, Deimos, Phobos, Eros, Anteros, Hermaphroditus, Priapus, Louis en dahlia. Daarbij zijn er nog twee andere van wie ik hou. Dat ben jij en Ares."

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Angelo

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Game over [Aphrodite] [Mature Content]    zo aug 19, 2012 6:35 pm

"Je had moeten zeggen dat het je dochter is. Wat zou zij later wel niet denken als ze te horen krijgt dat haar broer eigenlijk haar vader is." Wat? Dahlia wist wie haar vader was, dat zou Angelo haar nooit aan doen. Oke hij had inderdaad gezegd dat het zijn zusje was, maar wat moest hij anders doen? Hij schudden lichtjes zijn hoofd en liet zich op een stoel zakken die in op zijn kamer stond.
"Sorry Ares had het zeker allemaal veel beter gedaan dan ik." Zei Angelo bot terwijl hij zich terug trok in de schaduw van zijn kamer. Het was altijd een raar iets geweest, Angelo voelde zich het meest veilig in de schaduw en in het donker. Dat deed er nu niet toe, maar toch. "Wie zegt verdomme dat het jou schuld is. Dat hoor je mij verdomme niet zeggen. O ik val je dus lastig. Maak je geen zorgen dit zal de laatste keer zijn" Zo kalm mogelijk trok Angelo een wenkbrauw op. Natuurlijk dramaqueen Aphrodite zegt weer eens dat het de laatste keer is. Dat heeft ze wel vaker gezegd als ze ruzie hadden. Hij beet zachtjes op zijn onderlip terwijl hij haar rustig aan bleef kijken. "Geloof me ik begrijp je, Ik word toch vaak voor slet of weet ik veel wat uitgemaakt enkel omdat ik de godin van de liefde ben en iedereen denkt dat ik het met nogal veel doe." Angelo keek haar niet aan toen ze het zei, maar ergens vond ze wel dat ze gelijk had. Ja ze was nog al gemakkelijk en ja ze hield er overduidelijk van. Maar hij had geen zin om opnieuw een boek open te slaan over het sletterige bestaan van Aphrodite. Eigenlijk had Angelo al hele andere dingen in gedachten. Hij wist dat Aphrodite het hem niet in dank zou afnemen, maar misschien was het uiteindelijk wel beter voor hun beide.

Angelo keek op toen ze vroeg of hij het eerlijk wilde weten. Natuurlijk wilde hij het eerlijk weten. "De enigste tegen wie ik het zeg zijn Harmonia, Deimos, Phobos, Eros, Anteros, Hermaphroditus, Priapus, Louis en dahlia. Daarbij zijn er nog twee andere van wie ik hou. Dat ben jij en Ares."
"Dan weet ik genoeg." Zei Angelo zo rustig dat het bijna dodelijk klonk. Hij keek Aphrodite strak aan. Hij had natuurlijk al kunnen verwachten dat ze Ares zou opnoemen. Hoe kon hij dan ook zo gek zijn om te kunnen denken dat Aphrodite voor een lullige halfgod zou kiezen als ze de god van oorlog kon krijgen. Gekkenwerk zou je het kunnen noemen.

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Game over [Aphrodite] [Mature Content]    ma aug 20, 2012 11:47 pm

"Sorry Ares had het zeker allemaal veel beter gedaan dan ik." Geïrriteerd rolde ze met haar ogen. "Ach hou toch op, je lijkt wel een jaloers kind." Toen ze het eenmaal gezegd had baalde ze meteen. Het waren best lullige woorden. Maar ze kon de tijd niet terug draaien of iets. "Dan weet ik genoeg." Aphrodite bleef Angelo ook strak aan kijken totdat ze naar een tijdje op stond. Vervolgens liep ze naar de deur. "Dat was het dan," sprak ze. Aarzelend bleef ze staan en keek naar de twee armbanden die ze van hem gekregen had. Ze waren precies het zelfde enkel stond er op beide een naam op. Aphrodite streek met haar vingers over de eerste en deed die af. Het liefst wou ze hem houden maar dat zou enkel betekenen dat ze elk moment naar hem toe wou gaan en dat mocht niet. Aphrodite legde hem op het nachtkastje neer en voelde een pijnlijke steek in haar hart. Ze had iemand teleur gesteld en daar voor moest ze zich zelf straffen. Aphrodite keek Angelo kort aan en voelde enkele tranen over haar wangen gaan. "je weet hoe je me kunt bereiken als er iets aan de hand is met Dahlia." Aphrodite keek weer naar de deur en schudde kort haar hoofd. "Vaarwel" Aphrodite verdween als sneeuw voor de zon en voor ze helemaal weg was fluisterde ze nog dat ze van hem hield.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Angelo

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Game over [Aphrodite] [Mature Content]    di aug 21, 2012 12:15 am

"Ach hou toch op, je lijkt wel een jaloers kind." Angelo beet kwaad op zijn onderlip terwijl hij Aphrodite nog steeds aan keek.
"O ja want Ares is zo lekker volwassen." Snauwde Angelo zachtjes. Niet dat hij Ares persoonlijk kende, maar hij had genoeg verhalen gelezen om te weten dat het een kwal eerste klas was. Hij volgde Aphrodite met zijn ogen en keek toe hoe ze elke beweging maakte. "Dat was het dan," Angelo zei niets terug, hij wist eigenlijk ook niet wat hij moest zeggen. Alles leek het alleen maar erger maken, elk woord leek weer een nieuw onderwerp te openen waar ze beide elkaar de schuld gaven van lullige opmerkingen. Hij zag hoe Aphrodite haar armband af deed die hij gegeven had aan haar toen Dahlia geboren werd. Een armband met Dahlia haar naam en een armband met zijn naam. Hij hoefde niet drie keer te raden welke ze af gedaan had. Hij versmolt verder weg in de duisternis en voelde hoe zijn hart haast letterlijk brak. Dus zoveel betekende Angelo voor Aphrodite. Hij beet hard op zijn onderlip om zijn tranen te verbergen. Niet dat Aphrodite hem überhaupt goed kan zien in de schaduw waar hij in versmolten was. "je weet hoe je me kunt bereiken als er iets aan de hand is met Dahlia."
"I know." Zijn stem brak bij het laatste woord, maar Angelo wist zich zelf snel weer te herstellen. Zou ze Dahlia zo snel verlaten? Of zou ze haar nog wel opzoeken als Angelo niet thuis zou zijn? Hij liet zijn blik even door zijn kamer glijden en keek daarna weer naar Aphrodite. Het zou lullig zijn als Angelo nu ineens Dahlia overal mee naar toe zou nemen. Of misschien nog wel beter als hij Dahlia gewoon ergens anders mee naar toe neemt. Wat zou Aphrodite dan doen?
Het waren vragen die Angelo nog niet wilde beantwoorden. Hij zag het wel hoe het zou worden. Hoe Aphrodite het zou doen, dan pas kon hij goede beslissingen nemen. "Vaarwel" Na nog wat gefluister was Aphrodite verdwenen. Zo snel als hij kon sprong hij zijn stoel uit en griste het armbandje van zijn nachtkastje. De sierlijke letters die in het armbandje stonden vormde de naam 'Angelo'. Hij begreep niet waarom hij keek, hij wist toch al dat zijn naam er in zou staan. Angelo liet zich op het bed zakken en voelde een warme traan over zijn wang strijken. Hij veegde die ruw weg en gooide het armbandje door de kamer.
"Verdomme!" Sprak hij door de kamer en hoorde de voetstappen op de gang...

[The End]

BerichtOnderwerp: Re: Game over [Aphrodite] [Mature Content]    

Terug naar boven Go down

Game over [Aphrodite] [Mature Content]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Grondgebied :: Troje-
Ga naar: