Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 Could you please tell me where the gardens are, dear?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Gaia

Gaia


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 31-07-12

Character sheet
Leeftijd:: I am older than the world. I ám the world. (40)
Groep:: Grieken
Partner:: I don't need a man.

Could you please tell me where the gardens are, dear? Empty
BerichtOnderwerp: Could you please tell me where the gardens are, dear?   Could you please tell me where the gardens are, dear? Emptyvr aug 03, 2012 8:38 pm

Gaia keek haar ogen uit toen ze door de gangen van Poseidons paleis liep. Het was er erg veranderd sinds ze er voor de laatste keer was. 'Wanneer was die laatste keer eigenlijk?' dacht ze. Ze wist alleen dat het te lang geleden was. Ze had al te lang alleen rondgezworven op de wereld, te lang niet naar haar familie omgekeken. Ze merkte dat ze daar nu naar begon te verlangen. Dus was ze maar teruggekeerd naar de Olympus. Na daar iedereen opnieuw te hebben leren kennen wilde ze ook de anderen ontmoeten, degenen die niet woonden op de godenberg. Dus daalde ze af naar Atlantis om daar haar kleinzoon en -dochter te ontmoeten. Gaia glimlachte vaagjes en keek naar haar reflectie in een van de ramen die een prachtig uitzicht bood op de zeebodem. Daar stond ze, Gaia, de oergodin van de aarde. Ze was een wat apart type, leek totaal niet op het stereotype vrouw die de wereld scheen te hebben met haar mollige figuur gehuld in een felle knalroze jurk die tot net over haar knieën kwam en met haar rode haren opgestoken en bij elkaar gehouden door zo'n leuke speld, die van die Japanse danseressen ook vaak gebruikten. Ze zette haar bril weer recht op haar neus en keek nog eens in het raam, denkend aan het feit dat ze anders was dan de rest van de wereld. En daar was ze blij mee ook, ze wilde niet zo zijn als de rest van de wereld. Als iedereen hetzelfde was zou dat ook zo saai zijn, toch? Ze draaide een paar rondjes en bekeek haar lichaam. Ja, mollig was ze wel. Mollig, zo benoemde ze zichzelf. Ze hield niet van het woord dik. Dat woord had al snel een negatieve klank, hoewel dikke mensen helemaal niet verschrikkelijk hoefden te zijn. Gaia vond het niet erg dat ze wat meer volume had, dun zou ze toch nooit worden, ze hield ook veel te veel van lekker eten om het te laten staan. En met een schuldig glimlachje en een blos op haar wangen liep ze door. Ze liep richting de troonzaal in de hoop daar iemand aan te treffen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amphitrite

Amphitrite


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 30-07-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : In het paleis

Character sheet
Leeftijd:: Imortal, 19
Groep:: Grieken
Partner:: Poseidon i will always love you

Could you please tell me where the gardens are, dear? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Could you please tell me where the gardens are, dear?   Could you please tell me where the gardens are, dear? Emptyzo aug 05, 2012 12:57 am

Amphitrite stapte zuchtend uit bed en voor ze het wist stonden er twee van haar trouwste dienaren naast haar. "Kom uwe majesteit, dan wassen we je haren en kun je daarna naar de eetzaal om wat te eten." Glimlachend deed ze haar badjas aan die Annebel voor haar hield. Vervolgens ging ze hen voor naar de badkamer waar ze op een stoel ging zitten. Voor ze het wist kreeg ze een heerlijke hoofd massage waar door ze haast weer in slaap sukkelde. Ze snapte niet waarom Poseiden vandaag al weer weg moest. Ze wou gewoon een paar dagen met hem door brengen zonder dat iemand hen stoorde. Of dat hij weer een meeting had of wat dan ook. Het was ook nooit haar keus geweest om met hem te trouwen. Maar uiteindelijk heeft ze geleerd om van hem te houden. Daarbij zo erg is hij niet. Hij is een lieve man die haar ook lief behandelde. Maar toch miste ze iets. Wat dat kon ze niet zeggen aangezien ze het zelf niet eens wist. Toen Fiona klaar met haar was stond ze op en sloot zich alleen op in de slaapkamer. Eenmaal daar trok ze haar kast open en liep naar binnen. Ze had echt alles wat ze nodig had. En ze was dol op haar klaren kamer. Je kon het haast geen kast meer noemen. Na kort getwijfeld te hebben koos ze voor een rode jurk. Nadat ze aan was gekleed en haar haren had gedaan liep ze naar de eetzaal waar al een ontbijt voor haar klaar stond. Op haar gemak at ze het ontbijt op en ging vervolgens naar de troonzaal waar ze op haar troon ging zitten en naar de muziek luisterde die speelde. Toen ze iemand aanzag komen ging ze recht op zitten. Om er niet al te verveeld uit te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaia

Gaia


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 31-07-12

Character sheet
Leeftijd:: I am older than the world. I ám the world. (40)
Groep:: Grieken
Partner:: I don't need a man.

Could you please tell me where the gardens are, dear? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Could you please tell me where the gardens are, dear?   Could you please tell me where the gardens are, dear? Emptyzo aug 05, 2012 8:11 pm

Toen ze door de enorme deuren van de troonzaal liep zag ze dat de zaal aardig leeg was. Er stonden twee schitterende tronen, een grote en een wat kleineren, belegd met allerei soorten edelstenen en parels. De tronen stonden op een kleine verhoging. Gaia wist nu al dat ze op moest passen bij dat opstapje, ze nam namelijk altijd kleine, lage pasjes. Als ze dat daar zou doen zou ze onderuit gaan. En dat was niet de bedoeling. Pas toen ze dichtbij het opstapje kwam zag ze iemand op de troon zitten. Het was de koningin, Amphitrite. "Amphitrite!" riep Gaia blij uit. "Wat leuk je eindelijk weer eens te zien. Oooh, ik heb je zo gemist!' Ze liet de 'zo' lang klinken en haar stem ging langzaam omhoog. Zonder op antwoord te wachten versnelde ze en wilde Amphitrite om de hals vallen. "Weet je nog wel wie ik be.." En toen klonk een gesmoord kreetje. En een bons. Een doffe bons. Gaia was gestruikeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amphitrite

Amphitrite


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 30-07-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : In het paleis

Character sheet
Leeftijd:: Imortal, 19
Groep:: Grieken
Partner:: Poseidon i will always love you

Could you please tell me where the gardens are, dear? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Could you please tell me where the gardens are, dear?   Could you please tell me where the gardens are, dear? Emptyzo aug 05, 2012 8:22 pm

Een glimlach sierde haar gezicht toen ze zag wie het was. "Wat leuk je eindelijk weer eens te zien. Oooh, ik heb je zo gemist!' Amphitrite keek de mollige vrouw aan. Ondanks dat de meeste mollig lelijk vonden. Vond zij het nog wel mee vallen, daar bij had ze hier door de rare behoefte om Gaia te knuffelen. Natuurlijk hield ze zich in. Het zou namelijk kunnen dat Gaia dit helemaal niet zou willen. "Hey Gaia.", sprak ze de vrouw glimlachend toe. Toen ze zag Hoe Gaia viel schoot ze op en snelde naar haar toe. Eenmaal naast haar ging ze op haar knieën zitten en keek haar aan. "Alles goed? Ik hoop toch niet dat je je pijn hebt gedaan.", vroeg ze voorzichtig terwijl ze haar overeind haalde. "Kom even zitten.", sprak ze terwijl ze naar haar troon wees. Ze hoopte zodat Gaia zich geen pijn had gedaan. Ze hoopte zo dat ze niet boos zou zijn. De schoonmakers hadden gisteren nog de vloer geboend dus hij was best glad moest ze bekennen. "Het spijt me echt." Amphitrite had nog steeds de bezorgde blik in haar ogen toen ze haar aan keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaia

Gaia


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 31-07-12

Character sheet
Leeftijd:: I am older than the world. I ám the world. (40)
Groep:: Grieken
Partner:: I don't need a man.

Could you please tell me where the gardens are, dear? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Could you please tell me where the gardens are, dear?   Could you please tell me where the gardens are, dear? Emptyma aug 06, 2012 9:28 pm

Toen Gaia opkeek zag ze dat Amphitrite naast haar zat. "Alles goed? Ik hoop toch niet dat je je pijn hebt gedaan." Had ze zich pijn gedaan? Ze wist het zelf niet. Waarschijnlijk zou het morgen wel komen. Dan kreeg ze zere spieren of iets anders. Maar dat was bijzaak, ze was nu in bijzijn van haar kleindochter en ze had haar herkend! "Oh nee hoor, kindje, dat niet. Het ergste wat er gebeurd is, is dat mijn hak afgebroken is." En met een sip gezicht haalde Gaia de roze afgebroken hak tevoorschijn en liet het zien. Toen Amphitrite haar overeind hielp hinkelde ze naar de troon die Amphitrite aan wees en plofde erop neer. Het zat niet heel erg confortabel, maar het was te doen. Ze gaf Amphitrite een glimlachje en uit haar twinkelende pretoogjes bleek dat ze het eigenlijk wel grappig had gevonden. "Het spijt me echt." zei ze met een bezorgde blik in haar ogen. "Ach, dat maakt allemaal toch niks uit. Ik ben al lang blij dat ik jou eindelijk weer eens zie," zei ze, en ze legde een hand op de wang van de beeldschone vrouw die voor haar stond. Toen besefte Gaia dat ze dat misschien helemaal wel niet wilde en trok haar hand terug. Ze draaide haar gezicht af en zei verdrietig: "Het spijt me, Amphitrite." Haar woorden waren zacht, en een groot verdriet klonk eruit voort. Een groot verdriet, namelijk het feit dat ze zich zo afgezonderd had. Ze vond dat écht verschrikkelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amphitrite

Amphitrite


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 30-07-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : In het paleis

Character sheet
Leeftijd:: Imortal, 19
Groep:: Grieken
Partner:: Poseidon i will always love you

Could you please tell me where the gardens are, dear? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Could you please tell me where the gardens are, dear?   Could you please tell me where the gardens are, dear? Emptydi aug 07, 2012 11:33 am

"Oh nee hoor, kindje, dat niet. Het ergste wat er gebeurd is, is dat mijn hak afgebroken is." Amphitrite bekeek kort de hak die Gaia in de hand had. Ze zou wel voor nieuwe schoenen kunnen zorgen. Alles was namelijk beter dan op een schoen zonder hak te lopen. Terwijl Gaia naar Amphitrite haar troon hinkelde hield ze haar stevig vast zodat ze niet weer zou vallen. Ze zou het niet aan kunnen dat zo'n lieve vrouw pijn zou lijden. "Ach, dat maakt allemaal toch niks uit. Ik ben al lang blij dat ik jou eindelijk weer eens zie," Verbaast keek ze de vrouw aan toen ze haar hand op haar wang voelde. En voor ze het wist liet ze licht blozend haar ogen neer vallen en bekeek ze de grond. Ze keek weer op toen Gaia haar hand weg trok en iets zei. "Hey het maakt niet uit.", sprak ze zacht. Geen idee waarom ze verdrietig was. Amphitrite keek naar een van haar bediendes en wenkte haar. "Kun je wat te drinken voor ons halen? En regel een paar nieuwe schoenen." Ze liet de gebroken hak zien en keek toe hoe de bediende weg liep om te halen wat ze gevraagd had. Het liefst wou ze het, zelf doen maar poseidon had duidelijk gemaakt dat ze dat niet kon maken. Dus liet ze het allemaal maar door andere doen. Ze ging op de troon van Poseidon zitten en bekeek Gaia.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaia

Gaia


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 31-07-12

Character sheet
Leeftijd:: I am older than the world. I ám the world. (40)
Groep:: Grieken
Partner:: I don't need a man.

Could you please tell me where the gardens are, dear? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Could you please tell me where the gardens are, dear?   Could you please tell me where the gardens are, dear? Emptydi aug 07, 2012 6:24 pm

Gaia keek neer hoe de bediende wegliep en moest onwillekeurig glimlachen. Je kon zeggen wat je wil, maar Amphitrite had het wel voor elkaar hier. Ze keek op naar de vrouw die in de troon naast haar zat. "Is Poseidon er niet?" Vroeg ze. Ze wilde haar excuses aanbieden aan hen beiden. Maar ze wilde niet wachten. Daar was ze nooit goed in geweest. Dan maar een voor een. "Ik weet dat je niet begreep wat me speet. Dat ga ik je nu vertellen." Gaia zuchtte even en ging verder. "Ik heb me, zoals je weet, een hele poos afgezonderd van zo'n beetje alles wat kan praten. Dat deed ik, omdat alles mij even te veel werd. Eerst het opsluiten van mijn kinderen in de Tartaros, toen de afzetting van Ouranos, toen hetzelfde verhaal met Kronos, en alles en iedereen waar ik van hield leek wel met elkaar in oorlog te zijn. Uiteindelijk bleek dit allemaal wel mee te vallen, en ik besefte dat het nodig was geweest. Het is nog nooit zo goed gegeaan met de wereld sinds Zeus regeert. Ik wilde dus terug naar de Olympus, maar ik schaamde me omdat ik zwak was geweest. Ik hoorde niet zwak te zijn, ik hoorde voor de mensen te zorgen in plaats van weg te gaan. Dus ik heb nog jaren gewacht voordat ik eindelijk terugkeerde. Toen ik daar hoorde van dat hele gedoe met die oorlog voelde ik me alleen maar slechter. Ik had iedereen in hele angstige tijden alleen gelaten. Of nou ja, angstige tijden, tijden van onwetendheid. Ik snap nog steeds het verhaal achter die hele oorlog niet, maar ik was bang dat jullie iets was overkomen. Als dat was gebeurt had ik het mezelf nooit vergeven." Gaia zuchtte nog eens. "Misschien klinkt het in jouw oren als niets om je druk over te maken, maar ik zat er wel me." Ze stond op het punt in huilen uit te barsten en haalde haar neus op. Ze keek Amphitrite weer recht in de ogen en liet toen haar tranen maar gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amphitrite

Amphitrite


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 30-07-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : In het paleis

Character sheet
Leeftijd:: Imortal, 19
Groep:: Grieken
Partner:: Poseidon i will always love you

Could you please tell me where the gardens are, dear? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Could you please tell me where the gardens are, dear?   Could you please tell me where the gardens are, dear? Emptyvr aug 10, 2012 12:36 pm

Amphitrite schudde haar hoofd toen Gaia vroeg of poseiden er niet was. "Nee hij is er niet, een of ander bespreking." Amphitrite ging zich iets verzitten en luisterde naar de woorden van Gaia, ze wist dat zij hen in de steek had gelaten. Maar ze begreep het wel. Het was voor iedereen een moeilijke tijd. "Misschien klinkt het in jouw oren als niets om je druk over te maken, maar ik zat er wel me." Ze stond op om vervolgens voor Gaia op haar knieën te gaan en pakte haar handen. "Gaia je moet het verleden het verleden laten. Iedereen heeft wel eens dingen gedaan waar die later spijt van kreeg. Iedereen is het al lang vergeten. Daar bij ben je toch terug gekomen?" Ze had geen idee of iedereen het vergeten was. Maar Gaia moest het los laten. Amphitrite stond op om vervolgens haar armen om haar heen te slaan en haar te troosten. Ze had gezien hoe moeilijk ze het had en ze wou haar graag helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaia

Gaia


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 31-07-12

Character sheet
Leeftijd:: I am older than the world. I ám the world. (40)
Groep:: Grieken
Partner:: I don't need a man.

Could you please tell me where the gardens are, dear? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Could you please tell me where the gardens are, dear?   Could you please tell me where the gardens are, dear? Emptyvr aug 10, 2012 1:20 pm

Gaia glimlachte toen ze de woorden van Amphitrite hoorde. Het luchtte nogal op om har verdriet er zo uit te gooien. Toen ze de armen van de koningin om haar heen voelde begroef ze haar hoofd in het lange haar van Amphitrite. Ze was een stuk langer dan Gaia zelf. Gaia was klein, daarom droeg ze ook altijd hakken. Maar die had ze nu uitgeschopt want op maar een hak was gewoon niet te lopen. "Ik ben blij dat je het zo goed oppakt. Het was goed om hierheen te komen," fluisterde ze en liet Amphitrite weer los. Gaia keek haar aan en glimlachte. Haar goede humeur was terug. "Verveel jij je niet hier? Ik zou het niet uit kunnen houden, zo de hele dag op een troon zitten wachten of er toevallig iemand langskomt." Gaia zag de bediende terugkomen met een dienblad met twee glazen en een paar schoenen. Gaia bekeek de schoenen en stond meteen op. "Uw schoenen, mevrouw," hoorde ze de bediende zeggen. "O dankje, dankjewel!" riep Gaia blij uit, want de schoenen waren helemaal naar haar smaak. Het waren van die rode high-heels ingelegd met glinstersteentjes. Gaia glimlachte breed naar Amphitrite en de bediende. "Ik denk dat ik begin te snappen hoe jij het hier uit kunt houden," doelend op de leuke kleding en schoenen die iedereen in het paleis scheen te dragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Could you please tell me where the gardens are, dear? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Could you please tell me where the gardens are, dear?   Could you please tell me where the gardens are, dear? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Could you please tell me where the gardens are, dear?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» And that's the deal my dear
» [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: Atlantis :: Paleis-
Ga naar: