Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 A tale whispered so murderously

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

A tale whispered so murderously - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 4 Emptyvr aug 24, 2012 9:27 pm

“Wie is er boos? En waarom maakt dat je zorgen?” Antwoord ze, en zoals gewoonlijk is er nieuwsgierigheid te zien. Ze streelt met haar vingers langs mijn badjas, en ik laat er kort mijn blik over glijden voor ik haar aankijk. “En het spijt me echt Hades.. Ik zal nooit meer in de Styx springen. Echt niet. Een keer was genoeg. Ik snap nu dat dat het domste is wat ik ooit had kunnen doen. Ik ben je echt ontzettend dankbaar dat je me gered hebt, door mij lig je nu hier te verkleumen op de bank..” Ik wacht even tot ze uitgepraat is en knik dan met een zucht, maar zeg niet dat het redden niets was, ze wist wel waarom ik haar gered had. In plaats van erover door te gaan, ga ik terug naar haar eerste woorden om op te antwoorden. “Zeus,” zeg ik kort af. “Eerder je moeder, en dat maakt hem boos. Nou ja, lichtelijk geïrriteerd eerder. Daardoor gaat het stormen tot in de onderwereld en ik vraag mij af tot hoe erg het zal oplopen.” Ik kijk langs haar naar de knetterende vlammen, en zie dat ze gelukkig nog goed branden. “Wil je dat ik het bad laat vullen met warm water? Dat gaat misschien sneller.”
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

A tale whispered so murderously - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 4 Emptyvr aug 24, 2012 10:43 pm


Hij knikt en zucht ondertussen, en ik wacht op nog een preek. “Zeus,” zegt hij kort af. “Eerder je moeder, en dat maakt hem boos. Nou ja, lichtelijk geïrriteerd eerder. Daardoor gaat het stormen tot in de onderwereld en ik vraag mij af tot hoe erg het zal oplopen.” Hij kijkt langs me heen, en ik merk dat hij naar de openhaard kijkt. Ik volg zijn blik en zie dat ze nog vol op knetteren en branden. “Wil je dat ik het bad laat vullen met warm water? Dat gaat misschien sneller.” Ik kijk hem aan en glimlach. ''Niet dat ze er veel aan kunnen doen, wilde gok?'' grinnik ik niet helemaal van harte. ''En als ik in het bad ga, dan verkleum jij hier helemaal alleen, en dan raak je misschien nog ziek. Dat mag ook niet gebeuren. Dus het hoeft niet, ik lig hier wel goed.'' mompel ik glimlachend terwijl ik mijn handen in een sla.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

A tale whispered so murderously - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 4 Emptyvr aug 24, 2012 10:56 pm

“Niet dat ze er veel aan kunnen doen, wilde gok?” grinnikt ze. Ik kan er niet echt om lachen, ik snap haar opmerking niet eens zo goed maar ik zeg er niets over. “En als ik in het bad ga, dan verkleum jij hier helemaal alleen, en dan raak je misschien nog ziek. Dat mag ook niet gebeuren. Dus het hoeft niet, ik lig hier wel goed.” Mompelt ze. Ik kijk haar terug strak aan. “Maak je geen druk om mij, ik wordt niet snel ziek.” Zeg ik kortaf en kijk haar recht in de ogen aan. “Oh en als je niet wil dat ik mee in bad ga omdat we dan naakt zijn, wil ik je even laten weten dat ik degene ben die je toen je bewusteloos was omgekleed heb.” Ik los mijn blik niet en vertel haar bewust ook niet dat ik haar enkel een badjas aan gedaan had, en geen ondergoed eronder, al wist ik ook niet zeker of ze dat wel al niet door had onderhand. “En het bad is heel groot, als dat helpt.”
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

A tale whispered so murderously - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 4 Emptyvr aug 24, 2012 11:05 pm


“Maak je geen druk om mij, ik wordt niet snel ziek.” Zegt hij kortaf en kijkt me recht in de ogen aan. “Oh en als je niet wil dat ik mee in bad ga omdat we dan naakt zijn, wil ik je even laten weten dat ik degene ben die je toen je bewusteloos was omgekleed heb.” Hij laat zijn blik niet van de mijne wijken en ik zucht eventjes. Ik schoof ongemakkelijk heen en weer terwijl ik mijn blik wel af laat dwalen. Natuurlijk had ik gevoeld dat ik geen natte kleren meer aan had, en gezien dat ik een badjas aan had. Ik voelde ook de zachte stof van de badjas direct tegen mijn huid, wat me liet weten dat ik geen ondergoed aan had. “En het bad is heel groot, als dat helpt.” Ik zucht weer en voel een koude rilling over mijn rug heen glijden. ''Nou, goed dan.'' mompel ik en ik kom over eind. ''Maar je moet me de tijd geven. Gewoon de tijd om.. Nou, ik hoop dat je het begrijpt.'' zeg ik terwijl ik hem twijfelend aan kijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

A tale whispered so murderously - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 4 Emptyvr aug 24, 2012 11:19 pm

Ik zie en voel hoe ongemakkelijk ze het vind worden. “Nou goed dan” mompelt ze en staat op, ik kijk haar aan. “Maar je moet me de tijd geven. Gewoon de tijd om.. Nou ik hoop dat je het begrijpt.” Zegt ze. Ik ga zodra ze opstaat plat op mijn rug gaan liggen, op de plaats die de ligstoel me bied. Even wacht ik, en ik zwijg terwijl ik een van mijn wenkbrauwen in stilte op trek. “Tijd om wat, je uit te kleden?” Zeg ik en zie dat een bediende ondertussen al de kamer in gelopen komt en gelijk door loopt naar mijn badkamer om het bad klaar te maken. “Het water in te gaan liggen?” Ik wacht even terwijl ik alvast mijn hand voor mijn mond doe, om te voorkomen dat ze zou zien dat ik ieder moment in lachen uit kon barsten. “Je ogen dicht te doen als ik in het bad kruip?” Spot ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

A tale whispered so murderously - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 4 Emptyvr aug 24, 2012 11:27 pm


Hij gaat liggen zodra ik op sta en zwijgt. Hij trekt een wenkbrauw op terwijl hij nog steeds niks zegt en ik kijk hem aan. “Tijd om wat, je uit te kleden?” zegt hij en hij is weer heel even stil, omdat de bediende die de kamer binnen gelopen komt zijn aandacht trekt. “Het water in te gaan liggen?” zegt hij en hij legt zijn hand over zijn mond heen. Mijn mond zakt een beetje open maar ik zeg nog niks. “Je ogen dicht te doen als ik in het bad kruip?” gaat hij spottend verder. Ik pak een kussen van een andere stoel en mep hem op zijn buik. ''Wees eens aardig ja? Jij mag mij wel naakt hebben gezien dan, maar ik jou niet. Ik ken je niet, en ik ga met je in bad. Dit gaat sneller dan welke relatie ooit die ik zou hebben. Sorry hoor dat ik niet gelijk de eerste dag poedelnaakt voor iemand kan staan of met alle zekerheid zeggen dat ik wil trouwen. Ik ben een gewoon meisje, voor zover ik geen godin heb. Ik heb tijd nodig, aangezien ik normaal opgevoed ben, voor zover dat kon. Dus als jij nou eens eventjes wat dimt en normaal doet, dan kan ik me misschien ook nog eens op mijn gemak gaan voelen. En zo niet, dan ga ik wel alleen in bad.'' zeg ik terwijl ik fel terwijl ik hem boos aan kijk. ''Dus als je nog meer van die opmerkingen gaat maken, blijf dan maar lekker liggen op die stoel. Ik kan prima alleen in bad, heb ik eerder gedaan.'' zeg ik chagerijnig waarna ik richting de badkamer loop. De bediende was ergens tussen mijn 'uitval' naar Hades al weer de kamer uit geglipt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

A tale whispered so murderously - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 4 Emptyvr aug 24, 2012 11:39 pm

“Wees eens aardig ja?” Ze slaat hard met een kussen op mijn buik, en mijn ogen kijken erna terwijl ik mijn armen achter mijn hoofd vouw en verder geen kik geef. “Jij mag mij wel naakt hebben gezien dan, maar ik jou niet. Ik ken je niet, en ik ga met je in bad. Dit gaat sneller dan welke relatie ooit die ik zou hebben. Sorry hoor dat ik niet gelijk de eerste dag poedelnaakt voor iemand kan staan of met alle zekerheid zeggen dat ik wil trouwen. Ik ben een gewoon meisje, voor zover ik geen godin heb. Ik heb tijd nodig, aangezien ik normaal opgevoed ben, voor zover dat kon. Dus als jij nou eens eventjes wat dimt en normaal doet, dan kan ik me misschien ook nog eens op mijn gemak gaan voelen. En zo niet, dan ga ik wel alleen in bad.” Ik kijk haar normaal aan terwijl ze zo fel tegen me praat. “Dus als je nog meer van die opmerkingen gaat maken, blijf dan maar lekker liggen op die stoel. Ik kan prima alleen in bad, heb ik eerder gedaan.” Ze draait zich om en loopt richting de badkamer. “Mijn badkamer, mijn regels.” Zeg ik kort als antwoord terwijl ze al in de badkamer verdwijnt, daarna begin ik te lachen en hoop stiekem dat ze het niet gehoord had. Ik wacht en blijf even naar het plafond staren voor ik ook op sta en op de badkamer deur klop, die op een kiertje stond. Ik laat mijn badkamerjas gewoon open hangen, ik had er niet bepaald een probleem mee. “Klaar?”


Laatst aangepast door Hades op za aug 25, 2012 12:26 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

A tale whispered so murderously - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 4 Emptyza aug 25, 2012 12:01 am


“Mijn badkamer, mijn regels.” geeft hij als kort antwoord wanneer ik naar de badkamer loop. Eenmaal in de badkamer zucht ik en steun ik even op de wastafel terwijl ik Hades even hoor lachen in de kamer. Ik rol met mijn ogen en kijk mezelf in de spiegel aan. Als ik niet met Hades over een kan komen, dan zal het hier nog erger worden dan het al is. Ik sla mijn ogen weer neer en wil de kraan open draaien, maar bedenk dan dat koud water om te kalmeren geen strak plan is. Ik doe de badjas uit en laat hem op de grond vallen. Ik laat mijn blik even over mijn lichaam glijden en zucht opgelucht. Niks om me voor te schamen. Nooit geweest. Al sinds ik een kind was was er nooit iets mis met mijn uiterlijk, lag vast aan het goden eigenschap dat ik bij mijn geboorte heb gekregen. Ik draai mijn haar in een knot pal boven op mijn hoofd en loop naar het bad toe. Ik kijk er naar en moet toegeven dat het bad best groot is. Voorzichtig voel ik aan het water en merk dat het heet is. Langzaam laat ik mezelf er in zakken en doe ik mijn ogen eventjes dicht. Als ik geluiden hoor spits ik mijn oren en hoor ik dat Hades was opgestaan. Ik hoor hoe hij naar de deur loopt en er daarna zacht op klopt. ''Klaar?'' hoor ik zijn stem vragend zeggen en ik knik, waarna ik besef dat hij dat natuurlijk niet ziet. ''Als ik nee zeg, zou je dan als nog binnen komen?'' vraag ik droog terwijl ik met het schuim speel. ''En ja, ik ben al klaar, en het water is heerlijk warm..'' zucht ik genietend waarna ik zachtjes onderwater verdwijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

A tale whispered so murderously - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 4 Emptyza aug 25, 2012 12:23 am

“Als ik nee zeg, zou je dan als nog binnen komen?” Ik hoor haar stem van uit de badkamer. “Ja.” Antwoord ik even droog terug, en dan gaat ze verder met praten. “En ja, ik ben al klaar, en het water is heerlijk warm..” Ik hoor dat ze geniet, en ik loop met openhangende badjas naar binnen. “Ogen dicht.” Ik kan mijn lach helemaal niet onder drukken en laat de deur open staan, want dan kan de warmte van de openhaard nog de badkamer in. Ik blijf met mijn rug naar haar toen staan en laat de kamerjas van mijn schouders zakken. Ik merk dat ik mijn kroon nog op heb, en trek de bevestiging los uit mijn haren zodat ik hem af kan zetten en op de wastafel leggen kan. Vervolgens doe ik mijn kamerjas helemaal uit en leg hem ernaast. Ik grijns als ik merk dat ze onder water is, wat mij tegenhoud om het water in te gaan. Ik loop naar het bad toe en ga rustig op de badrand zitten, zonder dat ik echt iets verhul. Ik wacht tot ze terug boven komt. “Mag ik?” Vraag ik kort en wacht op haar toestemming.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

A tale whispered so murderously - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 4 Emptyza aug 25, 2012 10:42 am


''Ja.'' had hij me simpel als antwoord gegeven. Niet dat ik het niet geweten was, zo voorspelbaar was hij nog wel geweest. ''Ogen dicht.'' zegt hij als hij binnen komt en ik hoor zelfs onder water dat hij zijn lach niet binnen kan houden. In gedachte rol ik met mijn ogen en zwem ik door het bad heen, voor zover dat kan. Na een tijdje kom ik weer boven water en wrijf ik het haar uit mijn ogen. Ik kijk naar Hades die nog op de bad rand zit zonder zijn badjas. Ik kijk hem rustig aan en glimlach half. ''Weet je, het water is een stuk warmer, als je niet op past bevries je zo meteen nog op die bad rand. Waarom ben je niet in het water gestapt?'' vraag ik vriendelijk terwijl ik met het schuim speel. Ik kijk hem rustig aan en spetter wat water op hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

A tale whispered so murderously - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 4 Emptyza aug 25, 2012 12:57 pm

Ze kijkt mij met een halve glimlach aan als ze terug boven water komt en het haar uit haar gezicht gewreven heeft. "Weet je, het water is een stuk warmer, als je niet op past bevries je zo meteen nog op die bad rand. Waarom ben je niet in het water gestapt?" Vraagt ze vriendelijk terwijl ze wat met het schuim speelt en wat later op laat spatten, en de druppels komen terecht op mijn rug. Ik voel hoe warm het water is, bijna heet aanvoelt zelfs omdat ik zo onderkoelt ben. "Ik weet het niet." Zeg ik kort en neem mijn haren vast die ik allemaal achter mijn schouders weer los laat hangen. Ik kijk even kort in de spiegel boven de wastafel, die toch nog tamelijk ver hangt, en kijk mezelf kort even recht in de ogen aan. Daarna glijd mijn blik even naar de kroon op de wastafel, en mijn hoofd voelt zonder dat ding toch veel lichter aan. Zo licht dat het me raar doet. Ik zucht en zwaai een been over de badrand. Ik voel hoe heet het water is aan mijn voet. Daarna zwaai ik mijn andere been er ook over en laat mezelf voorzichtig in het water zakken. "Oehhh," Kreun ik omdat het water zo heet is, maar ik geniet er toch wel van. Ik laat mijn armen op de badrand liggen, en zit nog redelijk rechtop want het water komt maar tot aan de helft van mijn ribbenkast. Omdat ik niet wil dat mijn voeten tot bij Persephone in het water geraken, plooi ik mijn benen waardoor mijn beide knieën boven het water uitsteken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

A tale whispered so murderously - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 4 Emptyza aug 25, 2012 1:22 pm


''Ik weet het niet.'' zegt hij kort en hij legt zijn haar op zijn rug. Ik kijk toe hoe hij naar zich zelf kijkt in de spiegel en daarna zijn blik over wat zo te zien zijn kroon is. Het was me nog niet eens opgevallen dat hij zijn kroon niet droeg. Hij zuchtte en gooide zijn ene been over de rand heen, in het warme water. Rustig volg ik al zijn bewegingen en ik grinnik zachtjes als hij kreunt wanneer hij zich in het water heeft laten zakken. Zijn knieën steken boven het water uit, net zoals de bovenste helft van zijn lichaam. Ik grinnik zachtjes en blijf lekker tot aan mijn kind onder water. ''Waarom zit je zo? Zo krijg je het nooit warm.'' zeg ik rustig terwijl ik wat schuim zijn kant op blaas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

A tale whispered so murderously - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 4 Emptyza aug 25, 2012 1:41 pm

Ik glimlach als ik zie dat ze tot aan haar kin onder water ligt. “Waarom zit je zo? Zo krijg je het nooit warm.” Zegt ze rustig en ik kijk hoe ze schuim mijn kant op blaast. Ik kijk er een beetje ongeïnteresseerd naar. “Ik ben het gewend Persephone, de koude stelt niet zoveel voor. Stop met aan dringen.” Antwoord ik haar en laat mijn knieën een klein beetje meer zakken zodat ze net onder water zijn. Ik voel hoe mijn voeten bij haar knieën zijn. “En ik ben groot.” Ik blijf gewoon rechtop zitten zoals ik al hele tijd daarvoor deed en begin het toch een beetje koud te krijgen na een tijdje. Ik probeer mijn klappertanden te verbergen, maar het kippenvel dat op mijn armen en borst staat kan ik niet zomaar weghalen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

A tale whispered so murderously - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 4 Emptyza aug 25, 2012 2:03 pm


“Ik ben het gewend Persephone, de koude stelt niet zoveel voor. Stop met aan dringen.” zegt hij en hij laat zijn knieën toch onder water verdwijnen. Ik glimlach vrolijk naar hem en leg mijn hoofd op de rand. Ik speel met het schuim terwijl ik geniet van de warmte. Af en toe laat ik mijn oog vallen op Hades, en kan het niet helpen om te glimlachen naar hem. Wanneer ik weer naar hem kijk zie ik dat hij probeert niet te klappertanden, en dat er kippenvel op zijn armen staat. Ik kijk hem rustig aan en glimlach weer vriendelijk naar hem. ''Hades, ga gewoon onder water. Je kunt mij niet meer wijs maken dat je het niet koud krijgt. En als ik echt niet bij je in hetzelfde bad had willen zitten, zat ik hier niet. Dus kalmeer, en begin net het warm krijgen weer.'' zeg ik rustig terwijl ik hem streng aan kijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

A tale whispered so murderously - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 4 Emptyza aug 25, 2012 2:17 pm

Telkens dat ze naar me kijkt, glimlacht ze vriendelijk, en uiteindelijk merkt ze toch op dat ik het koud heb. “Hades, ga gewoon onder water. Je kunt mij niet meer wijs maken dat je het niet koud krijgt. En als ik echt niet bij je in hetzelfde bad had willen zitten, zat ik hier niet. Dus kalmeer, en begin met het warm krijgen weer.” Zegt ze en kijkt me streng aan. Ik trek mijn wenkbrauwen even op, snuif honend en wend mijn blik terug af naar de deur. Maar uiteindelijk zet ik mijn koppigheid toch opzij en laat me in het water zakken tot mijn schouders er onder zijn. Ik strek mijn benen, waardoor mijn voeten tot aan haar heupen komen. Ik zeg geen woord en sluit mijn ogen terwijl ik door ga met piekeren over dingen en onder water over mijn armen wrijf. De geur van lavendel dringt mijn neus binnen, en ik merk dat een bediende binnen gekomen was met een schaaltje takjes van de heerlijk ruikende plant. Ze had ook nog extra dikke kamerjassen meegenomen en een kaars aangestoken. Ik trok mijn mondhoeken ietsjes omhoog, en keek naar Persephone om haar reactie te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

A tale whispered so murderously - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 4 Emptyza aug 25, 2012 2:28 pm


Hij trekt zijn wenkbrauwen op, snuift en wend zijn blik af. Rustig blijf ik hem aan kijken en de lach op mijn gezicht wordt groter als hij toch zich in het water laat zakken zodat zijn schouders ook onder water zijn. Ik voel zijn voeten langs mijn heupen en ik adem eventjes diep in om mezelf kalm te houden. Ik had zelf toegestemd met hem in een bad te zitten, ik kan dit wel aan. Ik heb bij hem in hetzelfde bed gelegen, ik heb net bijna naakt op hem gelegen. Hij heeft me gered uit het ijskoude water, maak hier nou geen probleem van. Rustig adem ik weer uit en kijk ik Hades rustig aan. Ik volg Hades zijn blik even en zie dat een bediende binnen was gelopen met dikke kamer jassen, een schaaltje met takjes lavendel en een kaars had aangestoken. Ik keek even naar de kaars en trok mijn wenkbrauw op. ''Waarom een kaars, als ik vragen mag? En zelfs al ik het niet mag vragen, waarom een kaars?'' vraag ik rustig terwijl ik met mijn handen over het water ga.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

A tale whispered so murderously - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 4 Emptyza aug 25, 2012 2:47 pm

Ze trekt een wenkbrauw op als ze het ziet. “Waarom een kaars, als ik vragen mag? En zelfs als ik het niet mag vragen, waarom een kaars?” Ik grinnik en haal mijn schouders op. “Wat? Het zijn de bediendes.” Zeg ik droog, want ik had het ze zelf niet geroepen. Ik ben er even verwonderd over als zij. “Ze hebben het zeker meegebracht om een beetje extra warmte te krijgen hier.” Ik hoop dat mijn smoesje logisch genoeg klinkt en dat ze het gelooft, want zelf geloof ik het niet echt. De bediendes weten wel goed genoeg wat er aan de hand is, maar dat ze een handje toe willen steken begrijp ik niet echt. Ik duw mezelf een stukje overeind uit het water en strek mezelf uit over de badrand om een beetje lavendel van het schaaltje te nemen. Ik neem de kaars ook op en zet het op de andere kant van het bad. De lavendel takjes gooi ik in het water, maar ik hou er eentje tussen mijn vingers vast en strek mijn hand uit naar Persephone. Ze had me daarstraks wel duidelijk gemaakt dat ze natuur en planten wou, dus ik neem aan dat ze dit wel leuk vind. “Ze zijn uit de onderwereld.” Zeg ik kort met een kleine glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

A tale whispered so murderously - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 4 Emptyza aug 25, 2012 3:02 pm


“Wat? Het zijn de bediendes.” zegt hij droog en ik kijk hem knikkend aan. “Ze hebben het zeker meegebracht om een beetje extra warmte te krijgen hier.” zegt hij en ik schiet in de lach. ''Dat, is misschien wel de slechtste verklaring die ik ooit heb gehoord voor een verklaring.'' lach ik terwijl ik hem vrolijk aan kijk. Ik kijk nog steeds met een lach op mijn gezicht toe hoe Hades zich omhoog duwt en wat lavendeltakjes pakt. Hij zet de kaars neer aan de andere kant van het bad, en gooit alle takjes in het water op een takje na. Hij houdt dat ene takje tussen zijn vingers en steekt zijn hand naar me uit. “Ze zijn uit de onderwereld.” zegt hij kort met een kleine glimlach. Ik kijk hem lief aan en kijk naar het lavendel takje. ''Daarom gaan ze zeker niet dood in jou handen.. Omdat ze hier vandaan komen. Ze ruiken in ieder geval heerlijk.'' glimlach ik lief
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

A tale whispered so murderously - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 4 Emptyza aug 25, 2012 3:13 pm

Ze schiet in de lach. “Dat, is misschien wel de slechtste verklaring die ik ooit heb gehoord voor een verklaring.” Ik schiet ook in de lach, want ik kan haar niet tegenspreken. Ze heeft gelijk. Ze kijkt naar het lavendeltakje. “Daarom gaan ze zeker niet dood in jou handen.. Omdat ze hier vandaan komen. Ze ruiken in ieder geval heerlijk.” Glimlacht ze lief. “Dat ook,” zeg ik, maar het klopte half en half niet. “Het is vooral omdat ik ze niet geplukt heb. Ik laat bediendes het doen die geen strafblad of dergelijke hebben.” Ik grinnik. “Maar, ze zijn speciaal…” Ik buig me naar haar toe en steek het takje voorzichtig in haar haren. In de zin dat ze niet verwelken, maar gewoon hun geur verliezen na een tijdje als ze geplukt zijn.” Ik blijf nog een beetje voorovergebogen zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

A tale whispered so murderously - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 4 Emptyza aug 25, 2012 3:58 pm


“Dat ook,” zegt hij. “Het is vooral omdat ik ze niet geplukt heb. Ik laat bediendes het doen die geen strafblad of dergelijke hebben.” hij grinnikt en ik grinnik zachtjes met hem mee. “Maar, ze zijn speciaal…” Hij buigt zich naar voren en voorzichtig steekt hij het takje lavendel in mijn haren. Ik glimlach vriendelijk naar hem en voel even aan het takje. ''In de zin dat ze niet verwelken, maar gewoon hun geur verliezen na een tijdje als ze geplukt zijn.” Hij blijft voor over gebogen zitten en ik kijk hem lief aan weer. ''Dus ik heb deze geur de hele tijd om me heen hangen, en het vervaagt langzaam? dat klinkt als een iets wat ik niet erg vind.'' glimlach ik en ik aai hem over zijn wang. Ik hou mijn hoofd wat schuin en kijk hem met een glimlach aan. ''Weet je, als we niet in bad hadden gezeten nu, had ik je misschien nog wel een kus op je wang gegeven.'' deel ik vrolijk mee terwijl ik mijn knieën op trek en mijn armen er om heen sla.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

A tale whispered so murderously - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 4 Emptyza aug 25, 2012 4:09 pm

“Dus ik heb deze geur de hele tijd om me heen hangen, en het vervaagt langzaam? Dat klinkt als iets wat ik niet erg vind.” Glimlacht ze en ze heft haar hand op om me over mijn wang te strelen. Ik glimlach. “Weet je, als we niet in bad hadden gezeten nu, had ik je misschien nog wel een kus op je wang gegeven.” Zegt ze, trekt haar knieën op en slaat haar armen om haar benen heen. Ik kijk haar nog steeds aan en wacht even voor ik haar antwoord: “En dat had ik misschien wel toegelaten.” Ik leg mijn hand op een van haar knieën en kijk kort naar de kaars op de badrand.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

A tale whispered so murderously - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 4 Emptyza aug 25, 2012 4:39 pm

[quote="Persephone"]

Hij kijkt me aan en voor een moment is het helemaal stil in de badkamer. “En dat had ik misschien wel toegelaten.”zegt hij en hij legt zijn hand op een van mijn knieën. Hij kijkt weg en ik volg zijn blik naar de kaars. ''Misschien, ik denk dat je het wel had toe gelaten'' lach ik zachtjes. Ik kijk weer naar Hades en krijg toch de neiging om hem een kus te geven. Ik buig me naar voren en geef hem een kus op zijn wang. ''Dankje. Voor het takje lavendel. Voor alles vandaag..'' zeg ik zacht
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

A tale whispered so murderously - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 4 Emptyza aug 25, 2012 4:48 pm

“Misschien, ik denk dat je het wel had toe gelaten” lacht ze zacht. En dan voel ik plots haar lippen op mijn wang. “Dankje. Voor het takje lavendel. Voor alles vandaag..” Zegt ze. Ik ben een beetje verbaasd, maar glimlach dan toch een beetje. “Je kent me al goed.” Grinnik ik kort en wrijf een beetje over haar knie. “Geen probleem.” Antwoord ik. “Je weet waarom ik het doe.” Ik weet niet hoeveel keren ik dat al gezegd had, maar ik was in ieder geval de tel kwijt. Ik ging uiteindelijk maar terug achteruit leunen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

A tale whispered so murderously - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 4 Emptyza aug 25, 2012 5:01 pm

[quote="Persephone"]

Hij kijkt verbaasd, maar uiteindelijk glimlacht hij toch een beetje. “Je kent me al goed.” Grinnikt hij kort en wrijft dan een beetje over mijn knie. “Geen probleem.” Antwoordt hij. “Je weet waarom ik het doe.” Langzaam ging hij weer achterover leunen en ik kijk hem glimlachend aan. ''Ik weet wat je motieven ervoor zijn ja, maar alsnog ben je niet verplicht om dit allemaal te doen voor me.'' zeg ik rustig en ik blijf hem aan kijken. ''Maar misschien werkt het wel in je voordeel..'' zeg ik zachtjes en ik steek voet de lucht in en bekijk hem uitgebreid. Ik hield mijn blik afgewend van Hades en begon weer wat met het schuim te spelen terwijl ik zweeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

A tale whispered so murderously - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 4 Emptyza aug 25, 2012 5:18 pm

“Ik weet wat je motieven ervoor zijn ja, maar alsnog bene je niet verplicht om dit allemaal te doen voor me.” Zegt ze. “Maar misschien werkt het wel in je voordeel…” Zegt ze zacht, en plots wend ze haar blik af. Ze steekt haar voet in de lucht en begint hem te bestuderen, ik vind het best lachwekkend maar ik hou me gedeisd. Ze zwijgt en ik zwijg ook een hele tijd, terwijl ik blijf kijken naar hoe ze doorgaat met schuim te spelen. Misschien probeert ze van gespreksonderwerp te veranderen, dacht ik, maar daar heb ik geen zin in. Ik laat mijn voet eens langs haar heup glijden en wend mijn blik daarna af naar de deur, terwijl ik probeer te doen alsof het per ongeluk was en mijn voet al weg is.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





A tale whispered so murderously - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A tale whispered so murderously   A tale whispered so murderously - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
A tale whispered so murderously
Terug naar boven 
Pagina 4 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: De Onderwereld :: Paleis-
Ga naar: