Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 {Don't worry, be happy}

Ga naar beneden 
+7
Hermes
Medusa
Odin
Carmen
Aessina
Aphrodite
Hades
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Beau

Beau


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 17-09-12

Character sheet
Leeftijd:: 19
Groep:: Germanen
Partner:: H a p p y S i n g l e

{Don't worry, be happy} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Don't worry, be happy}   {Don't worry, be happy} - Pagina 2 Emptyza okt 13, 2012 8:49 pm

Zoiets is echt nooit eerlijk.
Mijn vriendin heeft ook iemand aan kanker verloren en die jongen was 12 D=

Het leven zal volgens mij nooit eerlijk worden
Terug naar boven Ga naar beneden
Valentin

Valentin


Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 08-10-12

Character sheet
Leeftijd:: 22
Groep:: Grieken
Partner:: There's a huge difference between flirting and loving someone.

{Don't worry, be happy} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Don't worry, be happy}   {Don't worry, be happy} - Pagina 2 Emptyza okt 13, 2012 11:53 pm

Het is inderdaad ook niet eerlijk, de mens heeft zo'n beetje alles in de hand.. Isdit de manier van het leven om te laten zien dat je toch altijd wel verliest?
Terug naar boven Ga naar beneden
Carmen

Carmen


Aantal berichten : 688
Registratiedatum : 15-08-12
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd:: 19
Groep:: Grieken
Partner:: Je ne veux pas mourir toute seule.

{Don't worry, be happy} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Don't worry, be happy}   {Don't worry, be happy} - Pagina 2 Emptyzo okt 14, 2012 12:09 am

Kanker is zo'n verschrikkelijke ziekte. Sad Ben er ook mensen aan verloren. Het is gewoon zo verschrikkelijk en zeker als het met iemand is die je dierbaar. Ik hoop dat die vriendin van je nog een beetje van haar vader kan genieten. =(
Terug naar boven Ga naar beneden
Medusa

Medusa


Aantal berichten : 433
Registratiedatum : 19-08-12

Character sheet
Leeftijd:: Reborn as 26.
Groep:: Grieken
Partner:: Do you even dare to look me in the eyes?

{Don't worry, be happy} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Don't worry, be happy}   {Don't worry, be happy} - Pagina 2 Emptyzo okt 14, 2012 4:11 pm

Ik hoop dat ook voor haar..
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelo

Angelo


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 22-07-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Een tijdelijk stulpje in de onderwereld

Character sheet
Leeftijd:: 19
Groep:: Grieken
Partner:: everyone is searching for love, but i'm still avoiding it. Because it sucks more than hell!

{Don't worry, be happy} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Don't worry, be happy}   {Don't worry, be happy} - Pagina 2 Emptyma okt 15, 2012 6:08 pm

Blegh ik heb het echt even helemaal gehad met alles.

Ik heb vandaag al weer ruzie met mijn moeder over het feit dat het niet zo goed met mij gaat. Maar wat doet mijn moeder zij schuift alle schuld op zich zelf en doet net alsof ik altijd zeg dat ze nooit haar best doet of nooit iets goeds doet. Alsof ik elke ochtend als ze op staat naast haar bed sta om meteen te zeggen wat ze niet goed doet.
OKE! ik heb gezegd dat ik het niet leuk vond dat ze achter mij rug om therapie voor mij geregeld heb. Dat had ik niet moeten zeggen natuurlijk, dat was stom van mij. Maar om er meteen een hele hoop herrie over te maken en te beginnen met hyperventileren is ook wel erg overdreven. Gaat ze daarna nog vragen of ik het leuk vind om haar zo te zien, nee natuurlijk vind ik dat niet leuk!
En dan gaat ze nu telkens zeggen dat ze een imbiciel is omdat ik dat zo gezegd moet hebben, terwijl ik zeker weet dat ik dat niet gedaan heb. En als ik dat zeg, dan zegt ze dat ik het niet letterlijk heb gezegd maar wel zo bedoelde. Ze beweerd zelfs dat ik haar haat, alleen omdat ik niet blij naar haar kijk. Vind je het wonder dat ik niet blij kijk als iemand dat over je zegt. En ja dat ik geen enkel gevoel meer heb kan ik weinig aan doen, dat ik geen pijn voel amper als iemand me uitscheld kan ik ook weinig aan doen. Ik ben het gewoon helemaal zat. Ik heb gewoon eerlijk gezegd dat ik er allemaal geen zin meer in heb en nog liever onder een bus te recht kom dan dat ik nog een dag moet leven.

En dat niet alleen, ik ben het gewoon zat allemaal de hele tijd dat controlerende gedrag. En dan nog grapjes maken ook er over alsof ik dat leuk vind. Net zoals als gisteren was het aardappelschil mesjes weg. Gaat ze een beetje lacherig vragen waar ik het verstopt hebt. Alsof ik het allemaal voor mijn plezier doe! En als ik dan een keer korte mouwen draag waar ze ook zo op loopt te hameren dat ik dat moet doen gaat ze nog zeggen dat die littekens wel erg duidelijk zijn op mijn arm. Tja wat wilt je als je dochter zich zelf up fucked met een mesje! Dat ze er glitterend en schoon uit komen! Alsof ik er ooit voor gekozen heb om het zo te laten escaleren. Ik had een jaar geleden ook nooit gedacht dat dit allemaal zou gebeuren dat ik dit allemaal zou doen. En dat is allemaal nog niet eens, soms kan mijn moeder zo door zeuren over dingen en dat ik soms al met mijn nagels kleine krassen in mijn arm maakt en laats begon ik ook al op mijn eten te letten omdat mijn moeder zei dat ik te dik zou worden. En vanochtend ben ik gewoon echt geschrokken van mezelf, ik had barstende koppijn dus ik liep naar het medicijn kastje om een paracetemol te pakken en ik begon te tellen en te kijken of er nog andere medicijnen waren.

Ik heb het gewoon echt gehad hier mee, ik wil zo niet meer door. In elk geval niet zo met mijn moeder ik weet zelf ook wel dat ik verre weg ben van perfect en dat ik soms beter gewoon helemaal weg kan zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valentin

Valentin


Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 08-10-12

Character sheet
Leeftijd:: 22
Groep:: Grieken
Partner:: There's a huge difference between flirting and loving someone.

{Don't worry, be happy} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Don't worry, be happy}   {Don't worry, be happy} - Pagina 2 Emptyma okt 15, 2012 6:46 pm

Mies, luister goed. Ik weet dat je het vast vaker gehoord hebt, maar zelfmoord is níet de oplossing! Ga anders een tijdje het huis, trek een poosje bij iemand in waarvan je weet dat die je graag wil helpen. Wat mij betreft kom je hier, hoewel ik je amper ken. Niemand is perfect, en dat hoef je ook niet te zijn, je moeder weet dat ook wel! Ik weet zeker dat ze van je houdt, ookal laat ze dat niet merken. En ik weet dat jij ook wel van haar houdt, ook al wil je dat maar al te graag ontkennen. Blijf hier niet mee rondlopen Mies, ga naar iemand toe! Ik ben er voor je als je wil praten, en ik denk dat ik niet alleen namens mezelf spreek, maar namens iedereen hier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Beau

Beau


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 17-09-12

Character sheet
Leeftijd:: 19
Groep:: Germanen
Partner:: H a p p y S i n g l e

{Don't worry, be happy} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Don't worry, be happy}   {Don't worry, be happy} - Pagina 2 Emptyma okt 15, 2012 6:49 pm

Mijn moeder zegt soms ook wel dat ik haar altijd de schuld geef en die dingen terwijl dat helemaal niet zo is, maar waarschijnlijk niet zo vaak als bij jou. Ik kan me voorstellen dat het echt moeilijk is, maar zeg alsjeblieft niet dat je nog liever onder een bus terecht komt. Mijn vriendin heeft vorig jaar een zelfmoordpoging gedaan en ik word echt depressief als ik daar terug aan moet denken.
Misschien is een het goed idee om zoals ik een dagje naar een vriend of vriendin te gaan en om even met die persoon te praten? Geloof me, het voelt goed om thuis even weg te zijn en met iemand te kunnen praten die je door en door kent. Of je moet een familielid in vertrouwen nemen die eens met je moeder gaat praten over die dingen en zegt dat ze wat moet dimmen. Zoiets is moeilijk, ik weet het, maar het heeft wel effect.


Terug naar boven Ga naar beneden
Angelo

Angelo


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 22-07-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Een tijdelijk stulpje in de onderwereld

Character sheet
Leeftijd:: 19
Groep:: Grieken
Partner:: everyone is searching for love, but i'm still avoiding it. Because it sucks more than hell!

{Don't worry, be happy} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Don't worry, be happy}   {Don't worry, be happy} - Pagina 2 Emptyma okt 15, 2012 6:52 pm

Ik zou heel graag even weg willen van huis, maar ik zou niet weten waar ik naar toe moet gaan. Ik kan niet bij mijn vader aan kloppen die ziet me al aan komen, die heeft geen tijd voor me. En voor de rest heb ik geen vrienden of mensen die ik genoeg vertrouw om naar toe te kunnen. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Beau

Beau


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 17-09-12

Character sheet
Leeftijd:: 19
Groep:: Germanen
Partner:: H a p p y S i n g l e

{Don't worry, be happy} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Don't worry, be happy}   {Don't worry, be happy} - Pagina 2 Emptyma okt 15, 2012 7:03 pm

Heb je echt nergens mensen die je vertrouwt en waar je de nummer ofzo van hebt? Je kan ook even bij iemand anders gaan logeren zoals bij je oma ofzo en gewoon bellen?
Het is niet de beste oplossing, maar het is er wel een. Je zou bijvoorbeeld ook naar de jongeren telefoon kunnen bellen en die kunnen je misschien wel helpen? Als je wilt geef ik je mijn msn en stuff, al kan ik me wel inbeelden dat het wat weird is om naar iemand te bellen die je in RL niet eens kent. Voor de rest moet ik nog even nadenken voor een oplossing. Mijn vriendin is er nu ook terug bovenop aan het raken, dus dat zou bij jou ook moeten lukken, toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelo

Angelo


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 22-07-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Een tijdelijk stulpje in de onderwereld

Character sheet
Leeftijd:: 19
Groep:: Grieken
Partner:: everyone is searching for love, but i'm still avoiding it. Because it sucks more than hell!

{Don't worry, be happy} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Don't worry, be happy}   {Don't worry, be happy} - Pagina 2 Emptyma okt 15, 2012 7:08 pm

aw dat vind ik wel heel lief van je, het is inderdaad weird ja. Nee, mijn band met de hele familie is niet echt goed. Ik zou eventueel wel naar mijn tante kunnen, maar ja mijn moeder heeft daar ook een hele goeie band mee en ik denk gewoon niet dat ik daar tot na denken kan komen omdat ze niet eens het hele verhaal weet wat er met mij aan de hand is. Waarschijnlijk zou ze dan ook de kant van mijn moeder kiezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valentin

Valentin


Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 08-10-12

Character sheet
Leeftijd:: 22
Groep:: Grieken
Partner:: There's a huge difference between flirting and loving someone.

{Don't worry, be happy} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Don't worry, be happy}   {Don't worry, be happy} - Pagina 2 Emptyma okt 15, 2012 7:11 pm

Maar je kunt het altijd aan je tante proberen te vertellen, toch? Volgens mij betekend je tante wel veel voor je, aangezien dat de enige is waar je op kunt komen. Ik kan goed begrijpen dat het erg lastig voor je is, maar dat lijkt me wel de beste oplossing. Je kunt altijd jouw kant van het verhaal vertellen, en of ze aan je moeders kant staat of aan de jouwe, ze zou vast niet weigeren je een tijdje in huis te nemen toch?

En net wat Kaat zegt, je kunt ook mijn mail wel krijgen, als ik je daarmee kan helpen doe ik dat heel graag!
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelo

Angelo


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 22-07-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Een tijdelijk stulpje in de onderwereld

Character sheet
Leeftijd:: 19
Groep:: Grieken
Partner:: everyone is searching for love, but i'm still avoiding it. Because it sucks more than hell!

{Don't worry, be happy} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Don't worry, be happy}   {Don't worry, be happy} - Pagina 2 Emptyma okt 15, 2012 7:16 pm

Ik weet het niet, mijn tante zou mij niet weigeren in huis dat niet. Maar ik denk wel dat ze het zo gaat om praten dat ik me schuldig ga voelen en ga denken dat het allemaal aan mij ligt. Ze betekend inderdaad veel voor me, maar dat gaat ze zeker wel proberen.

maar ik vind het ook zo lullig om het tegen jullie te zeggen, straks denken jullie nog dat ik gek ben of zo en alleen maar depressief ben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valentin

Valentin


Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 08-10-12

Character sheet
Leeftijd:: 22
Groep:: Grieken
Partner:: There's a huge difference between flirting and loving someone.

{Don't worry, be happy} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Don't worry, be happy}   {Don't worry, be happy} - Pagina 2 Emptyma okt 15, 2012 7:21 pm

Je moet niet aan ons denken, maar aan jezelf. Als wij dat hadden gevonden hadden we je toch gewoon genegeerd? We willen je helpen Mies, en als jij dat graag hebt, schaam je dan niet, maar flap er alles uit!
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelo

Angelo


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 22-07-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Een tijdelijk stulpje in de onderwereld

Character sheet
Leeftijd:: 19
Groep:: Grieken
Partner:: everyone is searching for love, but i'm still avoiding it. Because it sucks more than hell!

{Don't worry, be happy} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Don't worry, be happy}   {Don't worry, be happy} - Pagina 2 Emptyma okt 15, 2012 7:23 pm

ja dat is waar, ik vind het wel echt super fijn dat jullie me willen helpen. Het is ook voor mij de eerste keer dat ik eigenlijk een keer alles echt heb vertelt, in elk geval over hoe ik me er over voel en hoe ik er naar kijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Medusa

Medusa


Aantal berichten : 433
Registratiedatum : 19-08-12

Character sheet
Leeftijd:: Reborn as 26.
Groep:: Grieken
Partner:: Do you even dare to look me in the eyes?

{Don't worry, be happy} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Don't worry, be happy}   {Don't worry, be happy} - Pagina 2 Emptyma okt 15, 2012 7:31 pm

Lucht het op dat je je verhaal gedaan hebt?
Ik zal je mijn mailadres eventjes sturen in een berichtje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelo

Angelo


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 22-07-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Een tijdelijk stulpje in de onderwereld

Character sheet
Leeftijd:: 19
Groep:: Grieken
Partner:: everyone is searching for love, but i'm still avoiding it. Because it sucks more than hell!

{Don't worry, be happy} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Don't worry, be happy}   {Don't worry, be happy} - Pagina 2 Emptyma okt 15, 2012 7:43 pm

haha ja eerlijk gezegd wel dankje, ik zag het inderdaad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





{Don't worry, be happy} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Don't worry, be happy}   {Don't worry, be happy} - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{Don't worry, be happy}
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Happy is the heart that still feels pain

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Out Of Character » :: Socializing-
Ga naar: