Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 Me came to say hello. :3

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Alexis

Alexis


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 03-11-12

Me came to say hello. :3 Empty
BerichtOnderwerp: Me came to say hello. :3   Me came to say hello. :3 Emptyzo nov 04, 2012 8:59 pm

So, yea.. *Akward silence*

Ik dacht van ‘Hee! Laat ik mezelf maar eens voorstellen!’ (Hoe lijp klinkt dat nu wel niet?) en toen besloot ik dat maar te doen. Oké, ik kom nu al raar over, maar daar was toch geen ontsnappen aan.

De naam is Charlotte, Charlie, Cappie, Char, wat u wilt. Ik breng mijn leven al 14 jaar door op deze wereld. 1 jaartje in Nederland en 13 jaartjes in het Belgenland. Best dom eigenlijk, maar ik weet echt niet hoeveel rpg ervaring ik ongeveer heb, al zeker meer dan 1 jaar, maar hoeveel meer, don’t ask me. Ik ben té retarded om dat nog te weten. Ik heb op veel rpgs gezeten, waaronder DH, SSA, WS, WC, en nog veel en veel meer. Ik ben op de meeste al inactief geworden omdat ik er met rpgen helemaal uitlag voor een maand of zo, had er geen fut meer voor. Mara nu ben ik weer met DH begonnen, en ook met wat andere rpgs, waaronder deze. Ik hoop dat ik actief blijf. Of dat voor jullie zo leuk is is de vraag, maar jullie raken wel aan me gewend. Met wat voor onzin kan ik jullie nog langer laten lezen? Ik zal maar zeggend at als er vragen zijn die gesteld kunnen worden, want ik weet echt niet wat jullie willen weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Medusa

Medusa


Aantal berichten : 433
Registratiedatum : 19-08-12

Character sheet
Leeftijd:: Reborn as 26.
Groep:: Grieken
Partner:: Do you even dare to look me in the eyes?

Me came to say hello. :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Me came to say hello. :3   Me came to say hello. :3 Emptyzo nov 04, 2012 9:04 pm

Ik grinnikte toen ik 'WC' zag staan xD.
uhm.. wat is je favoriete genre boeken/films/muziek?
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis

Alexis


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 03-11-12

Me came to say hello. :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Me came to say hello. :3   Me came to say hello. :3 Emptyzo nov 04, 2012 9:17 pm

Uhmm, ik heb niet echt een favoriet genre, het onderwerp zelf moet me gewoon aanspreken, het ene boek of film vind ik geweldig in een bepaald genre, en het andere van hetzelfde genre vind ik maar niks. *Zit ik weer uit te leggen, hihi.*
En gua muziek weet ik niet echt wat voor genre ik leuk vind.
Terug naar boven Ga naar beneden
Medusa

Medusa


Aantal berichten : 433
Registratiedatum : 19-08-12

Character sheet
Leeftijd:: Reborn as 26.
Groep:: Grieken
Partner:: Do you even dare to look me in the eyes?

Me came to say hello. :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Me came to say hello. :3   Me came to say hello. :3 Emptyzo nov 04, 2012 9:27 pm

We konden wel familie zijn ahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis

Alexis


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 03-11-12

Me came to say hello. :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Me came to say hello. :3   Me came to say hello. :3 Emptyma nov 05, 2012 4:23 pm

Haha. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Me came to say hello. :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Me came to say hello. :3   Me came to say hello. :3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Me came to say hello. :3
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Out Of Character » :: Socializing :: Jezelf voorstellen-
Ga naar: