Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 No you can’t change something that you don’t understand.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No you can’t change something that you don’t understand.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No you can’t change something that you don’t understand.    No you can’t change something that you don’t understand.  - Pagina 2 Emptydo dec 20, 2012 9:29 pm


"6 maanden, niet minder. Privacy, op logische momenten. Hermes, alleen als ik hem uitnodig." Hij was even stil, en ik wachtte op zijn eisen. "Allereerst wil ik natuurlijk die trouw. Ik wil niet dat Demeter in de tijd dat Kore bij mij is ons komt storen, ik wil dat Kore me gehoorzaamd - en daarmee bedoel ik dat ze komt wanneer ik dat wens, en doet wat ik wens - en als laatste wil ik dat ze doet wat van een echtgenote verwacht wordt, zonder dat ik erachter moet vragen om het proper te stellen." een voor een keek hij ons aan en ik schraapte mijn keel. ''Hermes komt wanneer ik hem uitnodig, want hij komt voor mij.'' zei ik simpel. ''2 maanden. Ik heb geen zin om een half jaar bij je te zijn. En ik bedoel dan vooral dat je klopt voor je binnenkomt, en mij en de dekens met rust laat als ik in bed lig.'' zei ik rustig en overdacht toen zijn eisen. ''Ik wil niet trouwen. Nog steeds niet. Zal ik ook nooit willen.'' zei ik droog. ''En ik ga je niet gehoorzamen. Zoals ik al zei toen we elkaar net hadden ontmoet, denk maar niet dat ik als een braaf schoothondje alles doe wat je zegt.'' zei ik fiers en ik keek Hades aan. ''En als ik denk dat ik weet wat je bedoelt met de inhoud van een echtgenote, dat ook doe ik alleen wanneer ik het zelf wil. Anders niet. Ik ga niks tegen mijn zin in doen.'' zei ik koppig
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No you can’t change something that you don’t understand.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No you can’t change something that you don’t understand.    No you can’t change something that you don’t understand.  - Pagina 2 Emptydo dec 20, 2012 9:43 pm

"Hermes komt wanneer ik hem uitnodig, want hij komt voor mij" Zegt ze. "2 Maanden. Ik heb geen zin om een half jaar bij je te zijn. En ik bedoel dan vooral dat je klopt voor je binnenkomt, en mij en de dekens met rust laat als ik in bed lig." Zegt ze rustig "Ik wil niet trouwen. Nog steeds niet. Zal ik ook nooit willen. En ik ga je niet gehoorzamen. Zoals ik al zei toen we elkaar net hadden ontmoet, denk maar niet dat ik als een braaf schoothondje alles doe wat je zegt. En als ik denk dat ik weet wat je bedoelt met de inhoud van een echtgenote, dat ook doe ik alleen wanneer ik het zelf wil. Anders niet. Ik ga niks tegen mijn zin in doen." zegt ze koppig en ik zucht, om dit maal opnieuw te antwoorden. "Hermes kan komen, als je mij verwittigt én als je 6 maanden blijft." Sprak ik toen, want ik wist dat ze hoe dan ook koppig bleef. Ik kruiste mijn armen even voor mijn borst. "Privacy oké." Stemde ik vervolgens toen ik en zuchtte even nadenkend. "Trouwen moet, en zoals ik al geantwoord had.. Ik verwacht dat ook niet. "En een goede echtgenote zijn, af en toe, is wat ik van je verwacht. Want ik weet dat je nooit volledig zal willen."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No you can’t change something that you don’t understand.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No you can’t change something that you don’t understand.    No you can’t change something that you don’t understand.  - Pagina 2 Emptydo dec 20, 2012 10:00 pm


Hades zuchtte en ik keek hem rustig aan. "Hermes kan komen, als je mij verwittigt én als je 6 maanden blijft." antwoordde hij en sloeg zijn armen voor zijn borst. "Privacy oké." stemde hij toen in en hij zuchtte, waarna ik glimlachte. "Trouwen moet, en zoals ik al geantwoord had.. Ik verwacht dat ook niet. En een goede echtgenote zijn, af en toe, is wat ik van je verwacht. Want ik weet dat je nooit volledig zal willen." Ik zuchtte en boog voorover. Rillingen gingen over mijn rug heen bij de gedachte. ''Okee. Dus over het privacy gedeelte zijn we het eens.'' zucht ik tevreden. ''Hermes komt, ik vertel het je, en ik blijf 4 maanden. Kan ik niet onder het trouwen uitkomen?'' kerm ik en ik kijk hem met een zucht aan. ''En daarbij ik blijf erbij dat ik echt niks tegen mijn zin in ga doen. Daar heb jij ook geen zin in. Geloof me.'' zeg ik simpel. Ik rilde weer en schudde de gedachte van Hades en ik samen in bed van me af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No you can’t change something that you don’t understand.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No you can’t change something that you don’t understand.    No you can’t change something that you don’t understand.  - Pagina 2 Emptydo dec 20, 2012 10:12 pm

"Okee. Dus over het privacy gedeelte zijn we het eens." Zuchtte ze tevreden en ik knikte. "Hermes komt, ik vertel het je, en ik blijf 4 maanden. Kan ik niet onder het trouwen uitkomen?" Kermt ze en ik schud mijn hoofd. "En daarbij ik blijf erbij dat ik echt niks tegen mijn zin in ga doen. Daar heb jij ook geen zin in. Geloof me." Zegt ze simpel en ik was een hele tijd stil om na te denken over alles en ik wreef even met mijn vingertoppen over het tafeloppervlak. "Ik blijf erbij, zes maanden, je trouwt met me en ik zal je tot niets dwingen en zeker niet met geweld." Ik wachtte even. "Ik pleeg geen overspel, dus er komt sowieso een dag dat je wel moet." Zuchtte ik en legde een arm op de rugleuning van de stoel naast me. "En ik laat je met rust als moeder Gaia op bezoek is," ik kon het niet laten om te grijnzen en keek even naar Demeter. "Zeker als je dan hetzelfde rothumeur als je moeder hebt."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No you can’t change something that you don’t understand.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No you can’t change something that you don’t understand.    No you can’t change something that you don’t understand.  - Pagina 2 Emptydo dec 20, 2012 10:23 pm


Het was een hele tijd doodstil in de ruimte en ik wachtte rustig op. "Ik blijf erbij, zes maanden, je trouwt met me en ik zal je tot niets dwingen en zeker niet met geweld." Hij was weer even stil. "Ik pleeg geen overspel, dus er komt sowieso een dag dat je wel moet." zuchtte hij en hij verplaatste een van zijn armen naar de rand van zijn stoel. "En ik laat je met rust als moeder Gaia op bezoek is," Hij grijnsde naar mijn moeder die een rare grimas terug gaf aan hem. "Zeker als je dan hetzelfde rothumeur als je moeder hebt." Ik rolde met mijn ogen en sloeg mijn armen over elkaar. ''Nou, dan heb ik tenminste een paar erg rustige weken.'' Ik was even stil en dacht toen na. ''Dan wil ik dat jij gaat leren dansen. En piano voor me speelt. En daarbij, je hebt het al zo lang zonder mij volgehouden, dat hou je nog wel een hele lange tijd vol denk ik.'' ik keek hem met een grijns op mijn gezicht aan en blies toen een lok uit mijn gezicht. En áls ik met je trouw, dan wil ik er eigenlijk nog wel iets voor terug. Ik geef mijn hele vrijheid op, alleen omdat jij een beetje egoistisch bezig bent.'' zeg ik kalmpjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No you can’t change something that you don’t understand.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No you can’t change something that you don’t understand.    No you can’t change something that you don’t understand.  - Pagina 2 Emptydo dec 20, 2012 10:32 pm

"Nou, dan heb ik tenminste een paar erg rustige weken." Sprak ze en sloeg haar armen over elkaar heen terwijl ze met haar ogen rolde en ze dacht even na. "Dan wil ik dat jij gaat leren dansen. En piano voor me speelt. En daarbij, je hebt het al zo lang zonder mij volgehouden, dat hou je nog wel een hele lange tijd vol denk ik." Ze grijnsde. "En àls ik met je trouw, dan wil ik er eigenlijk nog wel iets voor terug. Ik geef mijn hele vrijheid op, alleen omdat jij een beetje egoïstisch bezig bent." Zegt ze kalm. "Dansen, piano spelen, best." Sprak ik. "En soms wil een god eens wat anders in die eeuwigheid." Ik wachtte even. "Je krijgt een troon en een kroon, nieuwe verantwoordelijkheden en je bent de helft van het jaar bevrijdt van je moeder. Wat wil je nog meer Persephone? Vertel het me maar."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No you can’t change something that you don’t understand.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No you can’t change something that you don’t understand.    No you can’t change something that you don’t understand.  - Pagina 2 Emptydo dec 20, 2012 10:36 pm


"Dansen, piano spelen, best." antwoordde hij. "En soms wil een god eens wat anders in die eeuwigheid." Hij wachtte even. "Je krijgt een troon en een kroon, nieuwe verantwoordelijkheden en je bent de helft van het jaar bevrijdt van je moeder. Wat wil je nog meer Persephone? Vertel het me maar." Ik zuchtte en keek hem aan. ''Je wil het ook gewoon niet begrijpen. Het is niet mijn moeder van wie ik bevrijd wil worden, maar van jou. Ik wil geen verantwoordelijkheden, en een troon en kroon boeien me ook vrij weinig.'' zeg ik kort en ben even stil. ''Kun je het niet warmer maken in de onderwereld? Het is er zo koud..'' klaag ik dan en ik kijk hem aan. ''En ik kan nu nog niks bedenken wat ik zou willen, maar als ik het me bedenk, zul je het van me horen.'' zei ik simpel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No you can’t change something that you don’t understand.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No you can’t change something that you don’t understand.    No you can’t change something that you don’t understand.  - Pagina 2 Emptydo dec 20, 2012 10:42 pm

"Je wil het ook gewoon niet begrijpen. Het is niet mijn moeder van wie ik bevrijd wil worden, maar van jou." Zuchtte ze. "Ik wil geen verantwoordelijkheden, en een troon en kroon boeien me ook vrij weinig." Ze zwijgt even en ik keek haar even afwachtend aan terwijl ze zo zweeg. "Kun je het niet warmer maken in de onderwereld? Het is er zo koud. En ik kan nu nog niks bedenken wat ik zou willen, maar als ik het me bedenk, zul je het van me horen." Zegt ze klagend. Ik knikte. "Helaas, het zijn de wetten van de natuur en die kan ik niet veranderen schat." Ik trok een been op en zette mijn voet op het zitvlak van de stoel waarop ik zat, om mijn elleboog op mijn knie te laten steunen. "Maar als je iets wilt, dan hoor ik dat graag en ik zal het je geven." Ik wachtte even en keek toen naar Demeter. "Als jij eisen hebt, moet je het nu zeggen. Anders zijn we klaar en kunnen we de rest regelen."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No you can’t change something that you don’t understand.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No you can’t change something that you don’t understand.    No you can’t change something that you don’t understand.  - Pagina 2 Emptydo dec 20, 2012 10:54 pm


"Helaas, het zijn de wetten van de natuur en die kan ik niet veranderen schat." zei hij simpel en ik zuchtte. Hij ging verzitten en ik keek rustig aan wat hij deed. "Maar als je iets wilt, dan hoor ik dat graag en ik zal het je geven." Ik knikte en hij richtte zich naar Demeter. "Als jij eisen hebt, moet je het nu zeggen. Anders zijn we klaar en kunnen we de rest regelen." Ik keek ook naar mijn moeder en ze dacht even na. ''Je dwingt Kore nergens toe, laat haar met rust als ze bij me is en ik mag met haar bellen. Vooral als ze mij wíl bellen. Ik wil minstens een keer in de twee weken iets van haar horen. En alsjeblieft Hades, ga niet te ver met wat je ook in je hoofd hebt zitten. Ik wil niet weten wat je denkt, en eigenlijk vooral niet dat je het met haar doet.'' zei ze met een vies gezicht en ik grinnikte zachtjes. ''Dat lijkt me redelijk. Zo doen we het. Iedereen het eens?'' kwam Zeus tussendoor. ''even alles op een rijtje. Jullie gaan trouwen, je laat haar met rust en dwingt haar nergens toe. Hades leert dansen en speelt piano voor haar. Hermes mag op bezoek komen wanneer Kore dat wil, tenzij ik hem nodig heb natuurlijk. O en Hades gaat niet vreemd. Volgens mij heb ik alles nu wel genoemd.'' sprak hij langzaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No you can’t change something that you don’t understand.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No you can’t change something that you don’t understand.    No you can’t change something that you don’t understand.  - Pagina 2 Emptydo dec 20, 2012 11:01 pm

"Je dwingt Kore nergens toe, laat haar met rust als ze bij me is en ik mag met haar bellen. Vooral als ze mij wíl bellen. Ik wil minstens een keer in de twee weken iets van haar horen. En alsjeblieft Hades, ga niet te ver met wat je ook in je hoofd hebt zitten. Ik wil niet weten wat je denkt, en eigenlijk vooral niet dat je het met haar doet." Sprak Demeter en ze trok een vies gezicht, waarop Persephone toch moest lachen blijkbaar. "Dat lijkt me redelijk. Zo doen we het. Iedereen het eens?" Zei Zeus en ik knikte maar. "even alles op een rijte. Jullie gaan trouwen, je laat haar met rust en dwingt haar nergens toe. Hades leert dansen en speelt piano voor haar. Hermes mag op bezoek komen wanneer Kore dat wil, tenzij ik hem nodig heb natuurlijk. O en Hades gaat niet vreemd. Volgens mij heb ik alles nu wel genoemd." Sprak hij en ik schudde mijn hoofd even. "Je vergeet dat Kore een goede echtgenote moet zijn, ze zes maanden bij mij blijft en zes bij Demeter met een wisseling én dat ze voortaan Persephone heet als ze in de onderwereld is." Vervolgens knikte ik nog eens. "En met dat erbij: Nu ga ik akkoord."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No you can’t change something that you don’t understand.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No you can’t change something that you don’t understand.    No you can’t change something that you don’t understand.  - Pagina 2 Emptydo dec 20, 2012 11:05 pm


"Je vergeet dat Kore een goede echtgenote moet zijn, ze zes maanden bij mij blijft en zes bij Demeter met een wisseling én dat ze voortaan Persephone heet als ze in de onderwereld is." viel Hades tegen en Zeus knikte. ''Maar Kore hoeft niks te doen tegen haar wil!'' wierp mijn moeder weer tegen. "En met dat erbij: Nu ga ik akkoord." zei Hades met een knikje. Zeus knikte weer op zijn beurt en ik kon het niet laten om te grinniken. ''Dus ieder 6 maanden, en Kore is een goeie echtgenote, maar doet niks tegen haar wil in en word niet gedwongen. En Hades je mag haar Persephone noemen in de onderwereld..'' zuchtte Zeus. ''En ik mag nog iets bedenken voor die trouw, een voorwaarde.'' kwam ik er weer tussen door en weer knikte Zeus. ''En Kore mag nog wat bedenken. En nu we het over de trouw hebben trouwens, wanneer gaat dat plaatsvinden?'' vroeg Zeus en ik haalde mijn schouders op. ''O, gaan jullie twee ook akkoord nu?'' vroeg hij nog aan mij en mijn moeder en we knikte. ''Voorlopig.'' mompelde ik in mezelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No you can’t change something that you don’t understand.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No you can’t change something that you don’t understand.    No you can’t change something that you don’t understand.  - Pagina 2 Emptydo dec 20, 2012 11:14 pm

"Maar Kore hoeft niks te doen tegen haar wil!" Schreeuwde Demeter er nog tegen aan maar toch ging ik akkoord. Zeus knikte weer. "Dus ieder 6 maanden, en Kore is een goeie echtgenote, maar doet niks tegen haar wil in en word niet gedwongen. En Hades je mag haar Persephone noemen in de onderwereld.." Hij zuchtte. "En ik mag nog iets bedenken voor die trouw, een voorwaarde." Zei Kore nog even, waarna zeus weer knikte. "En Kore mag nog wat bedenken. En nu we het over de trouw hebben trouwens, wanneer gaat dat plaatsvinden?" Persephone haalde haar schouders op. "O, gaan jullie twee ook akkoord nu?" Ze knikten nog even bevestigend. "Voorlopig." Mompelde Kore erachteraan en ik negeerde dag laatste maar. "Ik zou zeggen, zo snel mogelijk. En ik stel voor in de wisselingsperiode. Kore en Demeter komen wat vroeger dan normaal naar de onderwereld, en Demeter kan wegens de trouw nog wat langer tijdens de dagen die ik met haar heb blijven, zo blijft de tijd gelijk en kan er geen discussie erover zijn." Ik keek even naar de vrouw. "En ik laat die jurk kopen, en al die zaken, aan jullie over." Ik keek haar even met een uitdagende blik aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No you can’t change something that you don’t understand.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No you can’t change something that you don’t understand.    No you can’t change something that you don’t understand.  - Pagina 2 Emptyvr dec 21, 2012 10:54 pm


"Ik zou zeggen, zo snel mogelijk. En ik stel voor in de wisselingsperiode. Kore en Demeter komen wat vroeger dan normaal naar de onderwereld, en Demeter kan wegens de trouw nog wat langer tijdens de dagen die ik met haar heb blijven, zo blijft de tijd gelijk en kan er geen discussie erover zijn." Hij keek naar mijn moeder en ik richtte ook mijn blik op haar. "En ik laat die jurk kopen, en al die zaken, aan jullie over." sprak hij, met een uitdagende blik in zijn ogen, die ik dit keer niet begreep. Ik keek Hades aan en schraapte mijn keel even. ''Ik kom maximaal één dag van te voren. Het gaat me er niet om dat ik zo veel mogelijk bij mijn moeder ben, maar dat ik in de bovenwereld ben.'' zei ik, en ik keek hem aan op de manier die mijn vader altijd had als hij geen tegenspraak duldde. ''En verwacht maar niet te veel van die jurk. Ik ga me niet mooi maken voor jou.'' zei ik terwijl ik mijn schouders onverschillig op haalde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No you can’t change something that you don’t understand.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No you can’t change something that you don’t understand.    No you can’t change something that you don’t understand.  - Pagina 2 Emptyvr dec 21, 2012 11:05 pm

"Ik kom maximaal één dag van te voren. Het gaat me er niet om dat ik zo veel mogelijk bij mijn moeder ben, maar dat ik in de bovenwereld ben." Zegt Kore nadat ze haar keel geschraapt heeft. "En verwacht maar niet te veel van die jurk. Ik ga me niet mooi maken voor jou." Ze haalde haar schouder op en ik zette voor de gelegenheid mijn allerliefste glimlach op terwijl ik wat naar voren boog. "Je bent au naturel al mooi genoeg, maar volgens mij wil je je wel opmaken voor de pers en alle aanwezigen, onder andere je vriendje Hermes.." Ik wierp haar een priemende blik toe en leunde toen weer naar achteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No you can’t change something that you don’t understand.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No you can’t change something that you don’t understand.    No you can’t change something that you don’t understand.  - Pagina 2 Emptyvr dec 21, 2012 11:10 pm


Hij keek me met een lief glimlachje aan en boog wat voorover. "Je bent au naturel al mooi genoeg, maar volgens mij wil je je wel opmaken voor de pers en alle aanwezigen, onder andere je vriendje Hermes.." sprak hij en met een priemende blik op mij zakte hij weer achterover. Ik keek hem rustig aan en knikte. ''Daar heb je gelijk in. Goed dat je me helpt herinneren.'' sprak ik luchtig. ''Maar goed. Zijn we dan klaar nu?'' mompel ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No you can’t change something that you don’t understand.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No you can’t change something that you don’t understand.    No you can’t change something that you don’t understand.  - Pagina 2 Emptyvr dec 21, 2012 11:24 pm

"Daar heb je gelijk in. Goed dat je me helpt herinneren." Sprak ze luchtig en ik moest er stiekem wel ergens om lachen, waarna ik zuchtte. "Maar goed. Zijn we dan klaar nu?" Mompelde ze en ik dacht even diep na over wat er nog te regelen viel. "Nou, ik en je vader moeten nog wat dingen bespreken maar je kan al gaan denk ik aangezien dit niet de tijd is dat je bij mij zit.." Ik perste mijn lippen samen tot een lange, egale streep en keek haar treurig aan, maar ik beurde weer wat op toen ik mijn gezicht naar Zeus draaide. "Of is er toch nog iets wat er moet gebeuren?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

No you can’t change something that you don’t understand.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No you can’t change something that you don’t understand.    No you can’t change something that you don’t understand.  - Pagina 2 Emptyvr dec 21, 2012 11:31 pm


"Nou, ik en je vader moeten nog wat dingen bespreken maar je kan al gaan denk ik aangezien dit niet de tijd is dat je bij mij zit.." hij perste zijn lippen op elkaar als een streep en met een treurige blik keek hij naar me. Ik keek hem droog aan en zuchtte even. Toen hij weer op keek naar Zeus keek hij opeens een stuk vrolijk en ik fronsde eventjes kort. "Of is er toch nog iets wat er moet gebeuren?" vroeg Hades en Zeus schudde langzaam zijn hoofd. ''Nee. Ik denk dat we zo wel klaar zijn. Ga maar hoor Kore.'' sprak Zeus kalm. ''Als we je nodig hebben, laten we je wel halen.'' zei hij simpel en hij wuifde me weg. Vrolijk stond ik op en ik rende de kamer uit. Ik rende de Olympus uit en buiten liet ik het warme zonlicht op mijn gezicht schijnen. ''Kore!'' hoorde ik Hermes zijn vrolijke stem klinken en blij draaide ik me om. Ik zag mijn vriend al op me af komen rennen en hij sloot me in zijn armen zodra hij dichtbij genoeg was. Ik verstopte mijn gezicht in zijn borst en ik zuchtte. ''Hoe ging het?'' vroeg hij zachtjes en ik keek naar hem op. Toen ik zijn blik zag kwamen de tranen gelijk al in mijn ogen te staan. ''Ik moet trouwen met Hades.. En een half jaar in de onderwereld zitten.'' zei ik zacht en ik keek naar beneden. ''Maar je mag wel komen wanneer ik wil.'' zei ik toen met een klein glimlachje, en hij glimlachte terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

No you can’t change something that you don’t understand.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No you can’t change something that you don’t understand.    No you can’t change something that you don’t understand.  - Pagina 2 Emptyvr dec 21, 2012 11:49 pm

"Nee. Ik denk dat we zo wel klaar zijn. Ga maar hoor Kore." Sprak Zeus kalm en ik bleef rustig neer zitten op de comfortabele stoel aan de marmeren vergadertafel. "Als we je nodig hebben, laten we je wel halen." Zei hij en ik zag hoe hij met zijn hand haar wegwuifde. Ik zag hoe ze opstond en met een brede glimlach de zaal uitrende, ik hoorde haar voetstappen sneller dan haar beentjes haar konden dragen en even leek ze net op een dolgelukkig kind maar daar kwam de donderwolk alweer aanzetten. Ik zuchtte en ondersteunde mijn hoofd met mijn hand. "Kom op, voor de raap ermee we hebben nog veel te regelen.." Spoorde ik Zeus direct aan om to the point to komen en wachtte tot hij allemaal zaken aan bod bracht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





No you can’t change something that you don’t understand.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No you can’t change something that you don’t understand.    No you can’t change something that you don’t understand.  - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
No you can’t change something that you don’t understand.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» No use hiding in a corner, that won't change a thing

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: Olympus :: Paleis-
Ga naar: