Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 Need for Carmen; A best guy friend & boyfriend.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Carmen

Carmen


Aantal berichten : 688
Registratiedatum : 15-08-12
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd:: 19
Groep:: Grieken
Partner:: Je ne veux pas mourir toute seule.

Need for Carmen; A best guy friend & boyfriend. Empty
BerichtOnderwerp: Need for Carmen; A best guy friend & boyfriend.   Need for Carmen; A best guy friend & boyfriend. Emptyzo maa 24, 2013 7:38 pm

Nu Enya & Kaat dus fucking lang al afwezig zijn, ben ik dus meteen twee van mijn heerlijke plots kwijtgeraakt. Ach ja, I can handle it, it's a part of my life. Maar goed, ik had met hun dus twee plots bedacht, maar ja, ik vind het op zich wel leuk om die af te maken, desondanks wil ik ze ook wel aanpassen.

Ze heeft dus nodig:

Een beste jongensvriend.
Met hem doet ze de meest gekke dingen, je vindt het leuk om gestoorde dingen te doen, veel alcohol te drinken, laat op te blijven en gewoon lekker met elkaar te chillen. Carmen is niet jaloers, maar ze vindt het wel grappig als hij een jaloerse vriendin heeft, omdat Carmen en hij immers al heel erg close zijn.

Een boyfriend.
Carmen heeft een rottig liefdesleven achter de rug en heeft iemand nodig die haar laat zien dat niet alle jongens hetzelfde zijn. Of juist wel...het maakt niet echt uit, maar ik wil hier wel voor een leuk plot verzinnen: positief of negatief. Wink

Let me know als je geïnteresseerd ben! Kan in dit topic of via een message. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Dux

Dux


Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 23-03-13

Character sheet
Leeftijd:: 23
Groep:: Grieken
Partner:: Forget them other boys, baby. Forget them other guys

Need for Carmen; A best guy friend & boyfriend. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Need for Carmen; A best guy friend & boyfriend.   Need for Carmen; A best guy friend & boyfriend. Emptyzo maa 24, 2013 7:43 pm

Carolietje wilt wel Very Happy
Ik heb geen idee welke ik moet kiezen so if you want mag jij wel kiezen^^
Plus, dan blijf ik ook eens actief ergens (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
Carmen

Carmen


Aantal berichten : 688
Registratiedatum : 15-08-12
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd:: 19
Groep:: Grieken
Partner:: Je ne veux pas mourir toute seule.

Need for Carmen; A best guy friend & boyfriend. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Need for Carmen; A best guy friend & boyfriend.   Need for Carmen; A best guy friend & boyfriend. Emptyzo maa 24, 2013 7:52 pm

Message me! >;] Dan kunnen we het erover hebben.
En ja, je moet, want omg, je faceclaim is super cool en knap en wieh en ik accepteer het dus niet als je niet actief blijft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Need for Carmen; A best guy friend & boyfriend. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Need for Carmen; A best guy friend & boyfriend.   Need for Carmen; A best guy friend & boyfriend. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Need for Carmen; A best guy friend & boyfriend.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Carmen
» So this is the world? [Carmen]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: In Character Stuff » :: Plotting board-
Ga naar: