Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.    [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.  - Pagina 2 Emptydo apr 11, 2013 7:49 pm


Het effect was positief, ze begon me alleen maar gretiger te zoenen. Zelfs toen we omrolden ging ze door, maar werkte zich toch ietwat overeind voor ze verder ging. Ze stopte even om rechtop te gaan zitten en te grijnzen, haar handen gleden langs mijn buik naar de rand van mijn broek om vervolgens de riem te openen en mijn broekknopen. Alles wat ze deed was zo tergend traag, die speelse blik op haar gezicht maakte me gewoon helemaal gek. Ze had de rits nog niet eens naar beneden gezipt, laat staan mijn broek verder opgedaan dan de knopen om me nog te zoenen. Ik bracht mijn gedachten onder woorden toen ik mijn mond open deed om te spreken. "Je weet wel van wanten.. Wie heeft je dit geleerd?" Mijn stem klonk schor, even spookte het door mijn hoofd dat Hera haar misschien meer verteld had dan ik haar gevraagd had. Ik duwde haar eventjes overeind om haar serieus aan te kijken, ik eiste een antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.    [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.  - Pagina 2 Emptydo apr 11, 2013 8:10 pm


Hij kuste me eerst terug, maar begon toen te praten. "Je weet wel van wanten.. Wie heeft je dit geleerd?" murmelde hij tegen mijn lippen aan. Zijn stem klonk schor en ik haalde mijn schouders op terwijl ik hem rustig kusjes bleef geven. Hij duwde me plotseling omhoog en keek me toen met een serieuze blik aan. Ik zuchtte en keek hem rustig aan. ''Van wie zou ik het in vredesnaam geleerd moeten hebben. Dit is alleen omdat ik je zo goed ken.'' zei ik rustig en ik keek hem aan. ''Maak je je er soms druk om?'' vroeg ik toen met een fronsje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.    [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.  - Pagina 2 Emptydo apr 11, 2013 8:37 pm


Ze haalde haar schouders op en ging gewoon rustig door, ik keek haar afwachtend aan toen ik haar overeind geduwd had. Ze zuchtte. "Van wie zou ik het in vredesnaam geleerd moeten hebben. Dit is alleen omdat ik je zo goed ken." Sprak ze kalmpjes en ik haalde mijn hand weer weg om haar rustig haar gang weer te laten gaan, er verscheen een frons op mijn gezicht. "Maak je er soms druk om?" Toen ik haar opnieuw aankeek zag ik dat ze ook een frons op haar gezicht gekregen had. Ik schudde mijn hoofd en probeerde haar verder te beminnen door haar kusjes tegen de tere huid van haar hals te geven, maar het lukte niet echt om te blijven concentreren. Ik keek haar weer aarzelend aan. ".. Heeft Hera je toevallig iets verteld, of?" Probeerde ik haar uit te horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.    [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.  - Pagina 2 Emptydo apr 11, 2013 8:49 pm


Hij had zijn hand van mijn schouder weg gehaald, maar ik voelde er nu vrij weinig voor om hem nu weer verder te kussen. Ik zag dat hij een frons op zijn gezicht had gekregen, maar die van mij ging ook niet weg. Hij gaf me weer kusjes langs mijn armen, maar ik voelde me er niet gevleid bij ofzo. Waarom trok hij nou mijn kennis van mensen gek maken van verlangen in twijfel. Oh.. Waarschijnlijk omdat ik een maagd ben. Een aarzelende blik kwam van zijn kant af, en ik keek hem vragend aan. ".. Heeft Hera je toevallig iets verteld, of?" vroeg hij en ik zuchtte. Ik plofte van hem af en keek hem aan. ''Het enige wat Hera me verteld heeft is dat als vrouw je af en toe ook je man zijn zin moet geven. Maar ze heeft niet gezegd hoe gek ik hem moet maken van verlangen voor ik dat doe. En ze heeft ook niet gezegd hoe ik dat zou moeten doen. Dat zou raar zijn geweest, ondanks dat ze de godin van het huwelijk en zo is.'' zuchtte ik. Ik keek hem aan met opgetrokken wenkbrauw. ''Voel je je nu beter? Je hebt het moment aardig weg weten te werken..'' mompelde ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.    [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.  - Pagina 2 Emptydo apr 11, 2013 9:13 pm


Ze rolde van me af en keek me aan toen ze op haar zij naast me lag. "Het enige wat Hera me verteld heeft is dat als vrouw je af en toe ook je man zijn zin moet geven. Maar ze heeft niet gezegd hoe gek ik hem moet maken van verlangen voor ik dat doe. En ze heeft ook niet gezegd hoe ik dat zou moeten doen. Dat zou raar zijn geweest, ondanks dat ze de godin van het huwelijk en zo is." Zuchtte ze en ik nam haar zucht over, ik was opgelucht. Ze keek me aan met een opgetrokken wenkbrauw. "Voel je je nu beter? Je hebt het moment aardig weg weten te werken.." Murmelde ze vervolgens. Ik wachtte even en werkte me toen overeind via mijn ellebogen om haar met een boze blik aan te kijken. "Meen je dat nou? Heb je écht geen zin meer?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.    [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.  - Pagina 2 Emptydo apr 11, 2013 9:19 pm


Hij zuchtte ook en hij klonk redelijk opgelucht. Ik ging op mijn rug liggen en staarde naar het plafond. Het was even stil, maar ik zag toen vanuit mijn ooghoeken dat Hades zich omhoog werkte via zijn ellebogen, om me daarna met een boze blik aan te kijken. "Meen je dat nou? Heb je écht geen zin meer?" vroeg hij en ik zuchtte eventjes. ''Je hebt het moment aardig weg gevaagd met je vragen.'' zei ik, maar keek hem toen weer met een speelse blik aan. ''Misschien.. Kun je me van gedachten doen veranderen nog?'' vroeg ik met een grijnsje en ik knipperde eventjes onschuldig met mijn ogen. Ik liet mijn hand over zijn borst glijden en beet weer zachtjes op mijn lip.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.    [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.  - Pagina 2 Emptydo apr 11, 2013 9:31 pm


Ze zuchtte en het klonk even luid, maar toch anders, als daarnet. "Je hebt het moment aardig weg gevaagd met je vragen." Ze draaide haar hoofd om me opnieuw aan te kijken met haar speelse blik. "Misschien.. Kun je me van gedachten doen veranderen nog?" Ze grijnsde en legde haar hand op mijn borst. Ze liet hem wat over en weer glijden terwijl ze zachtjes op haar lip beet, ergens leek het alsof ze smeekte dat ik door zou gaan en zou blijven proberen. "Wel, dat hangt er vanaf.." Ik liet mijn hand weer langs haar rug glijden, maar ditmaal omhoog tot aan de sluiting van haar bh. "Mag ik mijn volledige gang gaan met je?" Simpel haakte ik de sluiting open.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.    [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.  - Pagina 2 Emptydo apr 11, 2013 9:47 pm


Hij keek me rustig aan. "Wel, dat hangt er vanaf.." zei hij terwijl hij zijn hand weer over mijn rug liet glijden. Hij liet zijn hand hangen ter hoogte van mijn bh en nieuwschierig keek ik hem aan. "Mag ik mijn volledige gang gaan met je?" zei hij en ik keek hem even met een grijns aan. ''Als je onthoudt dat dit nog steeds mijn eerste keer zal zijn. Be gentle.'' zei ik met een glimlach rond mijn mond. Ik voelde hoe hij de sluiting van mijn bh los maakte, en hoe mijn bh gelijk niet meer zo strak aanvoelde. Ik beet eventjes op mijn lip en kuste hem toen voorzichtig, enigzins aarzelend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.    [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.  - Pagina 2 Emptydo apr 11, 2013 10:18 pm

"Als je onthoudt dat dit nog steeds mijn eerste keer zal zijn." Zei ze met een zachte blik, een glimlach sierde haar gelaatstrekken. Ik wachtte even, want ik voelde nog een waarschuwing aankomen. Ik had gelijk. "Be gentle." Ik grinnikte even mierzoet en verplaatste mijn handen naar de bandjes van haar bh zodat ik die voorzichtig over haar schouders kon trekken, langs haar armen naar beneden. Ze had zich voorover gebogen ondertussen om me aarzelend te zoenen, ik zoende haar terug maar hield me toch wat terug omdat ik vond dat we het wel wat gehad hadden met zoenen. Ik maakte mijn lippen los en ademde even diep uit. Ik had mijn handen voordien even op haar wangen laten rusten, maar nu gleden ze langs haar borst naar beneden. Ik had haar, naast de baden die we gezamelijk namen, maar één keer volledig naakt gezien en kunnen aanraken. Dat was toen ik haar redde uit de Styx, nadat ze zo roekeloos had proberen te ontsnappen. Toen had ik haar enkel aangeraakt voor haar kleren, nu kon ik mijn gang gaan uit affectie. Mijn vingers streken langs haar onderbuik maar bleven hangen. Als ik nu haar ondergoed uit zou trekken, dan zou alles veel te snel voorbij zijn. Ik ging hier elke seconde van genieten. Ik duwde mijn lippen op de hare om vervolgens weer helemaal mijn weg te banen langs haar hals, haar sleutelbeen en haar borst. Ik kroop meer naar omlaag zodat ik haar kon kussen tussen haar ribben en over haar buik, om uiteindelijk uit te komen op haar onderbuik. Ik keek even op en trok met de wijsvinger van mijn ene hand de rekker van haar slipje al iets naar omlaag. "Ben je er klaar voor?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.    [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.  - Pagina 2 Emptydo apr 11, 2013 10:28 pm


Hij grinnikte eventjes met een mierzoete glimlach, waarna hij zijn handen verplaatste naar mijn schouders. Rustig liet hij de bandjes van mijn bh van mijn schouders vallen, en trok hem toen uit. Ik liet hem rustig doen, waarna ik hem toch enig zins zenuwachtig aan keek. Hij plaatste zijn lippen voorzichtig op de mijne, en had zijn handen op mijn wangen gelegd. Hij haalde zijn lippen weer van de mijne af en keek me aan terwijl zijn handen langzaam zijn weg baande over mijn lichaam langzaam naar beneden. Hij streek met zijn hand een beetje langs mijn onderbuik en ik keek hem aan terwijl ik zachtjes op mijn lip beet. Weer duwde hij zijn lippen op de mijne, en baande dit keer zijn weg al kussend naar beneden. Een verrukte zucht kwam tussen mijn lippen vandaan, maar het voelde me toch allemaal een beetje vreemd aan. Hij keek even op en trok toen met een van zijn vingers de rand van mijn onderbroek ietsjes omlaag. "Ben je er klaar voor?" vroeg hij toen en ik schoot in de lach. Ik bedekte met mijn hand mijn mond om ervoor te zorgen dat ik zou stoppen met lachen. Helaas hielp het niet veel en had ik nog steeds last van die onbedaarlijke lach. Ik kwam overeind en schudde mijn hoofd. ''Nee. Sorry.'' grinnikte ik en ik maakte zijn hand los van mijn onderbroek. ''Sorry Hades. Het moment is al twee keer verpest..'' mompelde ik terwijl ik op mijn lip beet om niet in de lach te schieten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.    [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.  - Pagina 2 Emptydo apr 11, 2013 10:39 pm


Ze begon te lachen, harder dan ze tot nu toe al had gedaan. Het was weer die stomme kinderachtige giechellach, die zelfs niet ophield toen ze haar mond bedekte met haar hand. "Nee sorry." Ze kwam overeind en maakte mijn hand los van haar onderbroek, ik keek haar verbaasd aan. "Sorry Hades. Het moment is al twee keer verpest.." mompelde ze terwijl ze op haar lip beet. Ik duwde mezelf overeind op bed en keek haar onverstaanbaar aan. Ik staarde vervolgens even naar mijn handen om daarna mijn hemd van de vloer te rapen en het voorzichtig terug aan te trekken. Ik haalde mijn haren vanonder het shirt vandaan en keek toen weer naar mijn handen. "Wat doe ik verkeerd dan?" Misschien nam ik dit veels te serieus op. "Ik bedoel.. Is dit een spelletje? Mij even valse hoop geven? Ik ben die dingen niet voor niets gaan halen.." Ik wees naar de condooms op het nachtkastje.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.    [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.  - Pagina 2 Emptydo apr 11, 2013 10:45 pm


Hij duwde zichzelf overeind, en ik zag de verwarring in zijn ogen. Hij keek me aan alsof hij me niet verstaan had en keek daarna naar zijn handen. Langzaam pakte hij zijn hemd op en trok hem weer aan. Ik beet schuldig op mijn lip terwijl ik zijn bewegingen volgde. Hij haalde zijn haren uit zijn shirt en bleef naar zijn handen staren. "Wat doe ik verkeerd dan?" mompelde hij en keek toen eindelijk naar me op. "Ik bedoel.. Is dit een spelletje? Mij even valse hoop geven? Ik ben die dingen niet voor niets gaan halen.." zei hij en hij wees naar de condooms op het nachtkastje. Ik schudde mijn hoofd en slikte even. ''Je doet niks verkeerd. Maar na dat gedoe dat je ze moest halen, en dat je in twijfel trok hoe ik wist wat ik moest doen heeft het een beetje verpest. Dat je de condooms moest ophalen is niet zo heel erg. Vooral niet als ik in slaap was gevallen..'' mompelde ik en ik gleed even met mijn hand langs zijn wang. ''Maar nu is het moment toch een klein beetje weg..'' zuchtte ik. ''Het spijt me echt Hades. Het is niet dat ik niet wil.. Het moment moet gewoon goed zijn.'' mompelde ik en ik en ik keek hem schuldig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.    [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.  - Pagina 2 Emptydo apr 11, 2013 11:00 pm


Ze schudde haar hoofd en slikte, het was een raar gebaar in deze situatie. Alsof ze me probeerde gerust te stellen deed ze daar nog een schepje boven op. "Je doet niks verkeerd. Maar na dat gedoe dat je ze moest halen, en dat je in twijfel trok hoe ik wist wat ik moest doen heeft het een beetje verpest. Dat je de condooms moest ophalen is niet zo heel erg. Vooral niet als ik in slaap was gevallen.." Ze hief haar hand op en liet die langs mijn wang glijden, ik huiverde maar toch nam ik hem beet om hen weg te duwen. Ik kwam overeind en keek op haar neer. "Maar nu is het moment toch een klein beetje weg.. Het spijt me echt Hades. Het is niet dat ik niet wil.. Het moment moet gewoon goed zijn." Vervolgde ze. "Is dat niet allemaal een beetje normaal? Je bent een maagd en je weet perfect wat je moet doen, alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Ik snap het niet, begrijp me niet verkeerd maar het is eigenaardig als er niemand je heeft ingelicht. Of je hebt al heel erg goed nagedacht, niet? Ik geloof het niet.. En dan gaan mijn gedachten uit naar Hermes ja, het is niet de eerste keer dat ik jullie samen zie ja. Die kussen? Er zit wel wat meer achter ja." Ik griste de condooms van het nachttafeltje en liep naar onze reiskoffer om er een stel kleren uit te halen die ik morgen aan zou doen. "Weet je wat laat maar zitten.." Murmelde ik, te boos om mijn gekwetstheid al te uiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.    [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.  - Pagina 2 Emptydo apr 11, 2013 11:08 pm


"Is dat niet allemaal een beetje normaal? Je bent een maagd en je weet perfect wat je moet doen, alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Ik snap het niet, begrijp me niet verkeerd maar het is eigenaardig als er niemand je heeft ingelicht. Of je hebt al heel erg goed nagedacht, niet? Ik geloof het niet.. En dan gaan mijn gedachten uit naar Hermes ja, het is niet de eerste keer dat ik jullie samen zie ja. Die kussen? Er zit wel wat meer achter ja." ratelde hij aan een stuk door. Hij kwam overeind en griste de condooms van het nachtkastje, om daarna boos naar de koffers te lopen. ''Hades... Hoe vaak moet ik het nog zeggen. Er is echt niks tussen mij en Hermes. Alleen van zijn kant zit er meer achter. Die dag dat je in ons huisje zat en ik je betrapte.. Hij drong zich aan me op. Ik had gezegd dat hij het niet moest doen..'' zei ik zachtjes en ik keek naar hem op. ''Je had gelijk toen je zei dat ik me nooit zou kunnen verweren als hij het echt zou willen..'' mompelde ik. ''Maar ik zweer je. Niks is er gebeurd tussen mij en Hermes. Hermes laat me niet voelen zoals jij dat doet.'' zei ik. Hij had zich voorover gebogen over de koffers en zocht wat kleren uit. "Weet je wat laat maar zitten.." zei hij boos en ik zuchtte. ''Hades.. Toe nou..'' mompelde ik. ''om terug in bed liggen dan gaan we slapen. Morgen is er weer een dag. Ik wil je nog best een massage geven als je dat wil?'' vroeg ik en ik hield mijn hoofd even schuin. Ik bedacht me dat ik hier nog steeds half naakt op het bed zat, maar dat deerde nu eventjes niet zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.    [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.  - Pagina 2 Emptydo apr 11, 2013 11:21 pm


"Hades... Hoe vaak moet ik het nog zeggen. Er is echt niks tussen mij en Hermes. Alleen van zijn kant zit er meer achter. Die dag dat je in ons huisje zat en ik je betrapte.. Hij drong zich aan me op. Ik had gezegd dat hij het niet moest doen.. je had gelijk toen je zei dat ik me nooit zou kunnen verweren als hij het echt zou willen.. Maar ik zweer je. Niks is er gebeurd tussen mij en Hermes. Hermes laat me niet voelen zoals jij dat doet." Probeerde ze zich bij me te verontschuldigen, maar ik luisterde er maar met een half oor naar. Het was gewoon zo stom allemaal, dit was de druppel. "Hades.. Toe nou.." Mompelde ze. "om terug in bed liggen dan gaan we slapen. Morgen is er weer een dag. Ik wil je nog best een massage geven als je dat wil?" Ik liet wat ik in mijn handen had even zakken tot aan mijn zij en keek haar ongelovig aan toen ik me naar haar omdraaide. "Echt?" Ik schudde mijn hoofd en onderdrukte een lach terwijl ik naar de deur liep. "Ik.. Nee echt." Ik nam de klink beet maar wachtte voor ik de deur opende, ik probeerde uit mijn woorden te komen maar het lukte niet. Tot een bepaald moment.. "Weet je, het is echt niet moeilijk om tegen je vader te doen alsof je een domme, jonge del bent die ik alleen nodig heb voor mijn behoeftes. Want dat is ook zo.. Vertrek morgen maar weer naar de onderwereld, deze gastenkamer is voor mij voorbehouden." Ik liep naar buiten en sloeg de deur achter me dicht om vervolgens op zoek te gaan naar een beschikbare kamer die geen glazen vloer had.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

[Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.    [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.  - Pagina 2 Emptydo apr 11, 2013 11:29 pm


Hij draaide zich langzaam om, en ik zag de ongelovige blik in zijn ogen. "Echt?" Hij schudde zijn hoofd nog steeds ongelovig en beende naar de deur toe. "Ik.. Nee echt." Hij had de klink vast genomen, en wetend dat hij de deur open ging doen pakte ik de deken op om die om me heen te slaan. Hij leek daar twijfelend te staan, maar uiteindelijk sprak hij weer verder. "Weet je, het is echt niet moeilijk om tegen je vader te doen alsof je een domme, jonge del bent die ik alleen nodig heb voor mijn behoeftes. Want dat is ook zo.. Vertrek morgen maar weer naar de onderwereld, deze gastenkamer is voor mij voorbehouden." Hij opende de deur en zonder ook nog maar een blik te geven stormde hij de kamer uit, om de deur met een harde klap achter zich dicht te geven. Mijn mond zakte open en mijn ogen sprongen vol tranen. Verwoed kwam ik uit mijn bed om me haastig aan te kleden. Wie dacht hij wel niet dat hij was. Ik had er genoeg van. Ik was niet iemand waar hij mee kon spelen. Als hij iemand nodig had voor zijn behoeftes moest hij maar een ander stom 'delletje' vinden. Ik liet me niet commanderen alsof ik een schoothondje was. Ik trok een van mijn oude jurken aan die ik had meegenomen en liep toen de gang op. Net toen ik de hoek omsloeg kwam ik Hera tegen. ''Persephone? Wat is er met jou aan de hand?'' vroeg ze toen ze mijn betraande gezicht zag. ''Niks. Ik besefte net hoe stom het van me was om naar Hades terug te gaan.'' fluisterde ik. Ik voelde hoe ze mijn arm vast nam maar ik rukte me los. ''Ik zie je wel weer in de Olympus..'' zei ik gebroken en ik stormde richting de stallen waar mijn paarden waren weg gezet. Ik maakte de span gereed en reed de donkere nacht tegemoet, op weg naar de mensenwereld. Daar zou hij me nooit komen zoeken. Niemand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

[Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.    [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.  - Pagina 2 Emptydo apr 11, 2013 11:49 pm

Ik schuifelde door de gang en zwaaide allerlei deuren open, ook per ongeluk de kamerdeur van Zeus en Hera maar tot mijn verwondering was het enkel Hera die in de kamer was. Ze keek me nors aan, ook al was ze deftig gekleed om te slapen en durfde me bijna geen blik meer waardig te gunnen toen ik hetzelfde gezicht trok. "Weet jij toevallig nog een kamer zijn zonder glazen vloer, muren, ramen of wat dan ook zolang ik de zee maar niet kan zien?" Vroeg ik bitter. Ze schudde haar hoofd en ik klapte de deur hard weer dicht toen ik zag dat ze nog wat wou zeggen. Toen ik verderliep hoorde ik dat ze naar buiten kwam, maar ze haalde me niet in en bleek de andere kant opgelopen te zijn. Waarschijnlijk zou ze nu wel Zeus vragen om me een standje te geven, met dat hoge stemmetje van d'r. Ik trok het me niet aan en inspecteerde verder de kamers die aan de gang grensden. Uiteindelijk kwam ik uit op een badkamer en nam daar maar genoegen mee, dat was goed genoeg om even een ontspannen bad te nemen. Ik keek even naar mezelf in de spiegel, mijn hemd hing nog steeds open.. Hera moest vast door hebben dat er wat scheelde tussen Seph en mij, en niet alleen omdat ze een huwelijksgodin was maar omdat ik er uitzag als een zwerver telkens als ik van slag was. Dat had ze onlangs ook nog eens tegen me gezegd, toen ik nog steeds depressief was omwille van Leuce. Ze was degene die me uit die depressie gehaald had met die opmerking, maar dat wist niemand.. Zelfs zijzelf niet. Ik hield het liever allemaal voor mezelf. Zowel Leuce als Hera zouden die opmerking naar Persephone hartbrekend opgevat hebben, ze zouden naar me schreeuwen omdat ik zoiets over mijn lippen gekregen had.. En toch had Kore geen kik gegeven, voor zover ik gezien had aangezien ik haar niet eens de kans gegeven had. De opmerking was fout.. Ik liet de stromende kraan en het bad in de badkamer achter me en wandelde terug naar de slaapkamer die we toegewezen gekregen hadden, maar die was leeg. Ik was nu wel al een tijdje op zoek geweest naar een kamer, maar nog niet lang genoeg om een uur verstreken te zijn. Dan kon ze onmogelijk al toegekomen zijn in de onderwereld, laat staan dat ze daar wel überhaupt naar toe ging.. Ik zag haar er nog niet zo 1, 2, 3 komen als ze boos zou zijn beredeneerde ik. Toch weerhield me dat niet om naar één van de teruggekomen bediendes te bellen. "Cecilia?" Murmelde ik nadat ze opgenomen had. Ik hoorde haar instemmend murmelen. "Als Persephone zou aankomen in de onderwereld met haar span, wil ik dat je haar direct die paarden afneemt en haar opsluit in mijn slaapkamer. Oh, en geef haar geen eten nu je dan toch bezig bent. Ze moet het maar eens afleren om steeds weg te rennen van me." Ik haakte gelijk op, orders waren orders. Als ze geen eten kreeg dan zou ze ook niet zo lang volhouden om te schreeuwen en nog wat omdat ze dan geen krachten meer had en uitgeput zou zijn. De volgende die ik opbelde was Hermes. Ik kon niet bellen naar Demeter, die verafschuwde me enorm en het gevoel was zeker wederzijds. Hermes was nu ook niet bepaald mijn beste vriend, maar aangezien hij zo flikflooide met mijn vrouw leek het me wel een mogelijkheid dat ze daarnaar toe ging. Én hij was ook de snelste onder de goden, snel als ik vlug kunnen rennen bedoel ik dan. "Hermes, ik wil dat je Persephone voor mij gaat zoeken en als je haar gevonden hebt moet je haar meteen naar Atlantis brengen, oké? Stel geen vragen, ik wil gewoon dat je doet wat ik van je verwacht. Ik geef je geld." Ik hing snel op en wachtte of alles zijn goede gang ging. Ik wachtte tot in de ochtend, toen ik plots wakker werd. Blijkbaar was ik in slaap gesukkeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





[Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.    [Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.  - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Mature Content] Lets have a wonderful time my dear.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Lets countdown together.
» Could you please tell me where the gardens are, dear?
» And that's the deal my dear
» [Mature Content] The day that couldn't be ignored..
» Time for confessions, isn't it?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: Atlantis :: Paleis-
Ga naar: