Eternal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexEternalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

 

 Pain`s more trouble than all is worth

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15  Volgende
AuteurBericht
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 14 Emptydi maa 04, 2014 10:29 pm


Zeus
Ik walsde door de gangen heen. Iedereen die op mijn pad kwam bedacht zich niet en drukte zich ofwel tegen de muur aan of vluchtte een kamer in. Ik kwam Poseidon nog tegen, maar toen hij de blik in mijn ogen door had besloot hij toch maar zijn mond te sluiten. Ik gooide de kamerdeur van Kore haar kamer zo hard open en ik dacht dat ik het hout kon horen kraken. ''Jij narcistische, hebberige, afschuwelijke stuk onderkruipsel!'' schreeuwde ik woedend, en ik hoorde het al weer bliksemen. ''HOE DURF JE?'' Ik pakte een vaas van de kast of en gooide hem vlak naast hem tegen de muur. ''Hoe durf je Hera te nemen. Uit alle vrouwen die je kon kiezen, kies je MIJN vrouw?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 14 Emptydi maa 04, 2014 10:35 pm

Er klonk een gigantische luide knal, mijn ogen schoten verwoed open. Mijn hart ging als een razende tekeer, zo hard was ik ervan geschrokken. Maar dat was nog niet eens het ergste. "Jij narcistische, hebberige, afschuwelijke stuk onderkruipsel!" Geschreeuw vulde de kamer. Luid geschreeuw, gevolgd door het oorverdovend lawaai van donder en bliksem. "HOE DURF JE?" Tierde hij. Ik knipperde een paar keer onalert, wat was er aan de hand? Waarom kreeg ik plots zo'n uitbrander van Zeus.. Ik dook weg van de vaas die ik naar mijn hoofd gegooid kreeg en beschermde mezelf door mijn armen om mijn gezicht heen te slaan. Vrijwel meteen krabbelde ik overeind, ook al was ik nog versuft. "Hoe durf je Hera te nemen. Uit alle vrouwen die je kon kiezen, kies je MIJN vrouw?" Ik probeerde mijn evenwicht te vinden, keek hem verbluft aan. "Heh.. Hoe bedoel je..?" Ik staarde hem aan, het drong niet door.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 14 Emptydi maa 04, 2014 10:42 pm


Zeus
Hij wankelde vlug overeind, niet beseffend waarom ik hier was. "Heh.. Hoe bedoel je..?" vroeg hij sullig en woedend stormde ik op hem af. Ik keek hem venijnig aan en pakte hem bij zijn shirt stevig vast. ''Jij rottende kakkerlak. Hoe dúrf je?'' siste ik en ik duwde hem van me af. ''Hoe kún je?'' riep ik en ik greep een kussen om die naar zijn hoofd te gooien. ''Hoe haal je het in je godvergeten hoofd om met MIJN vrouw naar bed te gaan.'' zei ik furieus. Ik was woedend. Dat Hera vreemd was gegaan kon ik begrijpen, ik had het verdiend. Ik had het zien aankomen. Maar niet met mijn broer. Niet met mijn broer aan wie ik mijn eigen dochter heb uitgehuwelijkt. ''Ik heb veel van je gepikt Hades. Je probeerde me van de troon af te stoten. De jarenlange ruzie met Demeter die nog steeds doorgaat tot de dag van vandaag vanwege Kore omdat JIJ het in je rotkop haalde om haar te ontvoeren en tot je vrouw eisde. Maar dit niet!''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 14 Emptydi maa 04, 2014 10:50 pm

Hij stormde als een stier op me af, in nog geen twee seconden had hij me vast aan de witte blouse die ik droeg. Hij omklemde de stof in zijn vuisten, trok me dichter. Ik stond om mijn tenen en snakte kort naar adem. "Jij rottende kakkerlak. Hoe dúrf je?" Meteen duwde hij me terug van zich af. Ik verloor mijn evenwicht en viel op de grond. "Hoe kún je?" Tierde hij. In een reflex hief ik mijn handen op om het kussen af te weren die hij zo hard naar me smeet. "Hoe haal je het in je godvergeten hoofd om met MIJN vrouw naar bed te gaan." Hij werd alleen maar bozer, het onweer buiten werd feller. Mijn gedachten raasden door mijn hoofd. Ze had het dus toch gezegd. "Ik heb veel van je gepikt Hades. Je probeerde me van de troon af te stoten. De jarenlange ruzie met Demeter die nog steeds doorgaat tot de dag van vandaag vanwege Kore omdat JIJ het in je rotkop haalde om haar te ontvoeren en tot je vrouw eisde. Maar dit niet!" Ik duwde mezelf terug overeind met behulp van het bed en staarde hem aan. "Laten we gewoon kalm doen, ja?" Probeerde ik het rustig aan te pakken. Ik nam het kussen op en legde het voorzichtig terug op het bed. "Wat is hier het probleem.. Het vreemdgaan zelf, of de persoon waarmee? Want voor zover ik weet, vertelde ze mij dat als jij vreemdgaan kon ze dat ook kon.." Ik trok een mondhoek omhoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 14 Emptydi maa 04, 2014 10:58 pm


Zeus
Ik had hem op de grond geduwd, maar hij krabbelde al weer vlug overeind. "Laten we gewoon kalm doen, ja?" zei hij terwijl hij het kussen langzaam op het bed terug legde. "Wat is hier het probleem.. Het vreemdgaan zelf, of de persoon waarmee? Want voor zover ik weet, vertelde ze mij dat als jij vreemdgaan kon ze dat ook kon.." De smerige grijns op zijn gezicht liet me door draaien, en voor ik het wist had ik hem een vuistslag op zijn smoel gegeven. Met vlammende ogen keek ik hem aan. ''De persoon Hades. En dat weet je ook maar als te goed.'' schreeuwde ik. ''Heb je het expres gedaan? Puur om mij een hak te zetten?'' Ik wou mijn volume wel verlagen, maar ik kon het niet. De woede die ik bezat was zo vlammend, en ik moest mijn best doen om mezelf nog enigzins in de hand te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 14 Emptydi maa 04, 2014 11:05 pm

Zijn vuist raakte mijn gezicht ongelofelijk hard. Ik verloor mijn evenwicht weer maar landde dit maal tegen de kast, zodat ik me toch overeind houden kon. Ik voelde aan mijn lip toen ik bloed proefde, even dacht ik dat het mijn tanden waren maar ik had blijkbaar gewoon op mijn mond gebeten. En hard.. "De persoon Hades." Ik keek hem terug aan en zag zijn ogen branden van razernij. Zijn toorn was nog lang niet voorbij. "En dat weet je ook maar al te goed. Heb je het expres gedaan? Puur om mij een hak te zetten?" Schreeuwde hij. Ik onderdrukte een lach. "Ik, Hera gebruiken?" Ik snoof. "Daar is ze veel te mooi voor. Ze verdient zo'n vieze hond als jou niet.. Dit is de eerste keer sinds tijden dat je naar d'r omkijkt!" Ik duwde mezelf van bij het wandmeubel vandaan en kwam volledig recht op voor hem staan. "Wat ga je doen? Het is toch al gebeurd, veel veranderingen kunnen er niet meer aan gebeuren.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 14 Emptydi maa 04, 2014 11:10 pm


Zeus
Bloed sijpelde van zijn lip af, terwijl hij een lach uit stootte. "Ik, Hera gebruiken?" Hij snoof. "Daar is ze veel te mooi voor. Ze verdient zo'n vieze hond als jou niet.. Dit is de eerste keer sinds tijden dat je naar d'r omkijkt!" Hij duwde zich weer overeind en kwam voor me staan. "Wat ga je doen? Het is toch al gebeurd, veel veranderingen kunnen er niet meer aan gebeuren.." Ik balde mijn vuisten en keek hem woedend aan. ''Ik ben klaar met dingen toelaten voor je Hades. Ik wil dat je vertrekt uit de Olympus. En neem niet de moeite om terug te komen, tenzij het voor speciale gelegenheden zijn.'' zei ik en ik duwde hem achteruit. Ik stapte achteruit en keek minachtend naar hem. ''Zal Kore leuk vinden als ze erachter komt dat je met een ander geslapen hebt in de tijd dat jullie apart waren. Hera is niet de enige die vreemd is gegaan Hades.'' zei ik toen venijnig en ik liep de kamer uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 14 Emptydi maa 04, 2014 11:15 pm

Hij balde zijn vuisten, ik liet mijn ogen kort over zijn lichaam glijden om te peilen of hij weer zou slaan of niet. "Ik ben klaar met dingen toelaten voor je Hades. Ik wil dat je vertrekt uit de Olympus. En neem niet de moeite om terug te komen, tenzij het voor speciale gelegenheden zijn." "Wat een straf," kaatste ik terug. "Ik kom hier toch amper." Hij duwde me een stuk achteruit, maar ik hield stand. Minachtend bekeek hij me. Hij was geen haar beter als mij.. "Zal Kore leuk vinden als ze erachter komt dat je met een ander geslapen hebt in de tijd dat jullie apart waren. Hera is niet de enige die vreemd is gegaan Hades." Hij keek me met nauwgeknepen ogen aan terwijl hij de venijnige gedachte in mijn hoofd plante alvorens hij de kamer weer uit liep. Ik was van plan geweest om niets te zeggen tegen Kore omdat we toen toch zo goed als geen relatie meer hadden, maar nu.. Ze zou boos zijn, ik wist het zeker. En ik, wat moest ik doen? Morgen was de laatste feestdag, morgen moest ik sowieso verplicht weg. Hoe sneller hoe beter, maar ik was nog niet eens goed en wel genezen..  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 14 Emptydi maa 04, 2014 11:26 pm


Zeus
Ik stampte terug naar mijn kamer, om de laatste dingen met Hera uit te gaan zoeken. Toen ik de deur open deed zag ik een gebroken vrouw op het bed liggen. Ik zuchtte, en het leek alsof alle woede die ik net nog voelde weg was gevloeid. Langzaam liep ik naar het bed toe en ging naast haar zitten, legde mijn hoofd in mijn handen. ''Het is mijn eigen schuld.'' mompelde ik en zuchtte toen weer. ''En ik had het zien aan komen.'' zei ik zachtjes. ''Maar waarom Hades?'' vroeg ik terwijl ik haar gebroken aan keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 14 Emptydi maa 04, 2014 11:35 pm

Hera, Zeus' kamer, Olympus: Ik had al die tijd gewacht. Ik had het onweer zien erger worden, ik had zware stemmen horen schreeuwen. Uiteindelijk was ik gaan liggen en had ik zijn hoofdkussen over mijn hoofd geduwd om niets te hoeven horen. Ik had me enkel proberen focussen op de warme matras waar hij zojuist nog gelegen had. Toen ging de deur plots terug open. Ik duwde mezelf overeind met een betraand gezicht, al mijn make-up was uitgelopen. De mascara plakte aan mijn wangen. Ik wou recht op gaan zitten, maar hij kwam al op de rand naast me zitten. Hij legde zijn hoofd gebroken in zijn handen, de woede van daarnet ebde weg. "Het is mijn eigen schuld." Mompelde hij. Ik wou hem aanraken maar bedacht me dat dat geen goed idee was op het moment. "En ik had het zien aan komen. Maar waarom Hades?" Hij sprak zacht, draaide zich om zodat hij me aan kon kijken. Ik zag de emotie in zijn ogen, hij was werkelijk gekwetst. Ik trok het deken hoger op tot over mijn schouders. Moest ik hem dit echt vertellen? ".. Hij is altijd zo lief voor me geweest.. Ik mag hem echt Zeus..." Fluisterde ik, vanachter het deken. Ik wist zeker dat hij me zou begrijpen, hij had een goed gehoor. "Het was een soort bedankje.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 14 Emptydi maa 04, 2014 11:39 pm


Zeus
Ze trok de deken beschermend om zich heen terwijl ze naar me keek. ".. Hij is altijd zo lief voor me geweest.. Ik mag hem echt Zeus..." fluisterde en ik schudde langzaam mijn hoofd. "Het was een soort bedankje.." Een gesmoorde kreet verliet mijn mond en ik krabde even op mijn hoofd. ''Dat maakt het er niet beter op.'' zei ik en ik keek voor me uit. ''Ik moet een scheiding gaan regelen.'' mompelde ik toen en kwam overeind. ''Kore gaat niet meer terug naar de onderwereld.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 14 Emptydi maa 04, 2014 11:44 pm

Hera, Zeus' kamer, Olympus:Ik hoorde hoe een gesmoorde kreet zijn mond verliet. Waarom had ik het hem verteld? Ik begroef mijn hoofd onder het deken. "Dat maakt het er niet beter op." Hoorde ik hem zeggen. Ik voelde de moet ik mijn schoenen zakken. "Ik moet een scheiding regelen." Zei hij, het bed veerde terug naar zijn gebruikelijke toestand toen hij op stond. "Kore gaat niet meer terug naar de onderwereld." Daar was ik blij om, daarom had ik het ook verteld. Hoe graag ik Hades ook mocht, hij was gewoon geen goede echtgenoot. En als dat betekende dat ik zelf een opoffering moest maken om het aan te tonen, dan was dat maar zo. Vliegensvlug kwam ik overeind, nam zijn hand beet. "Wacht..."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 14 Emptydi maa 04, 2014 11:52 pm


Zeus
Ik voelde hoe ze mijn hand vast nam, om me tegen te houden en ik draaide me langzaam naar haar om. ''Wacht..'' klonk haar stem en ik keek haar aan. ''Waarop?'' vroeg ik simpel en keek haar afwachtend aan.

Kore
Ik beet op mijn lip. Ik had het geschreeuw van mijn vader gehoord, en ik was buiten ergens wezen schuilen tegen het onweer dat was los gebarsten. En daardoor had ik elk woord van hun conversatie kunnen volgen. Langzaam liep ik door de gangen van het kasteel, niet snappend waarom me dit zo veel deed. Toen ik de deur naar mijn kamer open zag staan liep ik langzaam naar binnen, om te zien dat de verwoesting die ik verwachtte eigenlijk nog wel meeviel. Alleen een vaas die gesneuveld was. Ik keek naar Hades, maar kon niks zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 14 Emptywo maa 05, 2014 12:02 am

Hij draaide zich half om, met bijna geen enkele uitdrukking op zijn gezicht. "Waarop?" Antwoordde hij naar mijn gevoel bot. Ik trok mijn hand geschrokken terug en staarde hem ook met zo'n uitdrukking aan. Mijn mond hing open toen ik naar hem opkeek. Ik liet mijn hand in de lucht hangen en steunde hem pas terug op het bed toen ik mijn hoofd schudde. "Ga maar, het kan later wel.." Hij zou wel nog genoeg tijd hebben om het te weten te komen..

Hera, Zeus' kamer, Olympus: Ik hoorde haar voetstappen in de gang. Het was zo'n lichte tred, ik herkende ze meteen. Ze zweeg, ik zweeg. We zeiden beiden niets, maar de stilte tussen ons was er een van spanning. Weldra zou die openbarsten in een grote ruzie, ik wist het. Ik duwde de bovenste lade van de kast dicht en bleef even met de handvaten nog vast staan, starend naar de leegte onder mijn voeten. Vervolgens keek ik naar mezelf in de spiegel. Wat viel er nog te zeggen? Sorry, Kore, ik had inderdaad een ander. Dat kon ik toch niet maken.. We waren technisch toch niet meer samen, wat was dan het probleem? Toch, ik zou ook gekwetst zijn. Ik schraapte mijn keel. Mijn huid zag bijna even bleek als het verband dat om mijn nek gewikkeld zat. Ik zuchtte en veegde langs mijn gehavende lip. Er liep een kleine snede overheen, maar het was niets ernstigs. "Ik ga weg.." Murmelde ik, een doekje nemend om mijn mond mee af te kuisen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 14 Emptywo maa 05, 2014 12:09 am


Zeus
Ik zag de geschrokken uitdrukking op haar gezicht en wachtte op wat ze nog te zeggen had. Ze schudde langzaam haar hoofd en leunde toen weer op het bed. "Ga maar, het kan later wel.." Ik knikte en stapte even terug naar der, om een vederlicht kusje op haar voorhoofd te duwen. ''Ik hou van je.'' zei ik zachtjes, waarna ik de kamer verliet.

Kore
Het was een hele tijd stil tussen ons. Ik kon niks zeggen, en ergens hoopte ik dat hij met een verklaring zou komen. Maar dat deed hij niet. Hij stond daar maar bij die stomme ladekast een beetje te zwijgen. ''Ik ga weg..'' zei hij tenslotte zachtjes en ik knikte. ''Dat hoorde ik.'' zei ik. Mijn stem brak al gelijk bij het eerste woord. Ik beet op mijn lip en richtte mijn blik naar het plafond. ''Der is zo veel wat ik tegen je wil zeggen nu. Maar ik kan de woorden niet vinden die mijn gevoel omschrijven.'' zei ik zacht en ik voelde de tranen al opwellen in mijn ogen, maar dit keer zal ik er niet aan toegeven. ''Ik veracht je op dit moment ontzettend erg.'' zei ik toen en keek hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 14 Emptywo maa 05, 2014 12:18 am

"Dat hoorde ik." Haar stem brak meteen. Een trillende zucht verliet mijn mond. Hoe.. Nee beter gezegd, wat kon ik zeggen nu? "Der is zo veel wat ik tegen je wil zeggen nu. Maar ik kan de woorden niet vinden die mijn gevoel omschrijven." Ze keek niet meer naar mij, ik had ook nog geen enkele keer naar haar gekeken. Gewoon omdat ik niet durfde. Ze kon boos worden als haar vader, en ik zag het niet zitten om nog zo'n rake klap te moeten ontvangen. "Ik veracht je op dit moment ontzettend erg." Ik trok mijn wenkbrauwen op en vergrootte daarbij mijn ogen. "Logisch.." murmelde ik, met het doekje langs mijn onderlip wrijvend. Ik liet het liggen op de kast en liep naar de tas die ik ondertussen al had zien staan. Al mijn kleren zaten erin, ze hadden hem verplaatst. "Ik weet niet wat er nog meer te zeggen valt.."

Hera, Zeus' kamer, Olympus:
Hij knikte lief en liep terug naar het bed. Voorzichtig plante hij licht een kus op mijn voorhoofd. "Ik hou van je.." Fluisterde hij bijna. Ik glimlachte licht, hoe kon hij het na alles nog zo zeggen? Meende hij het? "Ik ook van je.." Sprak ik stil terug en keek hoe hij de kamer uitliep.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 14 Emptywo maa 05, 2014 12:24 am


Kore
Zijn ogen werden groot en hij trok zijn wenkbrauwen op. Kom op, had hij dat nou echt niet verwacht? "Logisch.." murmelde hij toen en ik knikte. Hij liep naar zijn tas toe en richtte toen zijn aandacht daar op. "Ik weet niet wat er nog meer te zeggen valt.." Ik prutste aan mijn vinger waar onze trouwring om zat, ik had hem net die dag weer om gedaan. Ik keek naast me en zag een andere vaas staan. Zonder twijfel pakte ik hem op en smeet hem naar Hades. ''Klootzak.'' schreeuwde ik toen woedend. Ik kon het niet helpen, de oneindige woede vlamde in mijn onderbuik en ik had mijn uitlaatklep nodig. ''Je had kunnen zeggen dat het je speet. Of iets in die richting. Maar natuurlijk niet. Je geeft alleen maar om jezelf.'' riep ik naar hem terwijl ik meer dingen naar hem begon te gooien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 14 Emptywo maa 05, 2014 12:31 am

Uit mijn ooghoek zag ik nog hoe ze de vaas op nam, ik stak mijn handen uit en opende mijn mond om haar te waarschuwen dat ze hem moest laten staan. Maar het volgende moment kreeg ik hem al naar mijn hoofd gesmeten. Ik weerde hem af en hij viel tussen ons in kapot. "Goden verdomme, wat hebben jullie toch met vazen.." Siste ik, haar met gefronste wenkbrauwen aankijkend. Ik was niet boos, want ik wist dat ik hem verdiende. "Klootzak!" Riep ze. Je had kunnen zeggen dat het je speet. Of iets in die richting. Maar natuurlijk niet. Je geeft alleen maar om jezelf." Ze nam nog dingen op om naar me te gooien. Ik zag niet wat, ik probeerde alleen maar om dichter naar haar toe te lopen. "Natuurlijk zeg ik niet dat het me spijt, dan had je zeker die vaas gegooid! Ik ken je, hoe meer ik dingen zeg hoe bozer je wordt!"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 14 Emptywo maa 05, 2014 12:37 am


De tranen welde weer op in mijn ogen, en alles wat binnen handbereik lag gooide ik naar hem toe. Boeken. Dozen. Vazen. Alles waar ik mijn handen maar op kon leggen terwijl hij langzaam op me af kwam. ''Natuurlijk zeg ik niet dat het me spijt, dan had je zeker die vaas gegooid! Ik ken je, hoe meer ik dingen zeg hoe bozer je wordt!" Woedend staarde ik naar hem. ''oh! Dus zo snugger ben je nog wel?'' riep ik woedend terwijl ik nog een boek naar hem smeet. De dingen waar ik mee kon gooien leken op te zijn en furieus kwam ik op adem. Ik wou een heleboel woorden naar zijn hoofd slingeren, maar probeerde me enigzins nog als een dame te gedragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 14 Emptywo maa 05, 2014 12:43 am

Alles in de kamer moest geloven aan haar woede, álles. Boeken, vazen, noem maar op. Ik kreeg het allemaal naar mijn hoofd gesmeten en ik moest ze telkens ontwijken of afweren met mijn armen. "oh! Dus zo snugger ben je nog wel?" Riep ze razend terwijl ik een boek naar me gesmeten kreeg. Ik kreeg hem tegen mijn borst maar bleef staan. "Kore, ik heb voor jou een drietand in mijn nek opgevangen. Natuurlijk hou ik van je!" Ze had gelukkig geen dingen meer om te smijten. Ik overbrugde de afstand tussen ons en nam haar onderarmen vast. Met mijn duimen wreef ik over de binnenkant van haar pols, als ze nu gewoon rustig probeerde te worden. "Je was al tijden weg naar de aarde.. Je had zelf genoeg aan die mannen daar, is het niet? En ik ben nu niet mijn eigen hachje aan het proberen redden, ik wil gewoon aantonen dat je ongeveer hetzelfde deed.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 14 Emptywo maa 05, 2014 12:47 am


"Kore, ik heb voor jou een drietand in mijn nek opgevangen. Natuurlijk hou ik van je!" Zei hij en ik keek hem woedend aan. ''Omdat je te dronken was om te luisteren en je te verdedigen. ÍK heb je broer als een stuk fruit aan een spies geregen.'' siste ik. Hij overbrugde het laatste stukje en nam mijn armen vast. "Je was al tijden weg naar de aarde.. Je had zelf genoeg aan die mannen daar, is het niet? En ik ben nu niet mijn eigen hachje aan het proberen redden, ik wil gewoon aantonen dat je ongeveer hetzelfde deed.." Woedend rukte ik me los en duwde hem van me af. Ik hief mijn hand op in de lucht en hield een vinger naar hem uitgestoken. ''Ik ben nog steeds een maagd.'' siste ik. ''Ik ben met NIEMAND naar bed geweest. Ik ben niet vreemd gegaan met mijn oom.'' riep ik en ik gaf hem nog een duw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 14 Emptywo maa 05, 2014 12:56 am

"Omdat je te dronken was om te luisteren en je te verdedigen. Ik heb je broer als een stuk fruit aan een spies geregen." Siste ze, tegen me in gaand. "Ik had hem met gemak kunnen tegen houden als ik wou!" Sputterde ik. Ze rukte zich los uit mijn greep, haar blik nog bozer dan daarvoor. Waarschuwend hield ze een vinger in de lucht, ze wees me aan. " Ik ben nog steeds een maagd. Ik ben met NIEMAND naar bed geweest. Ik ben niet vreemd gegaan met mijn oom." Ze riep ondertussen al en gaf me een duw, ik liet me doen en nam haar vervolgens beet aan haar schouder. "Kore, wat moet ik zeggen? Ja het spijt me, maar dat is niet genoeg, toch?! Je kiest zelf wat je nu wil.. Ik weet zeker dat Zeus ons nu een echtscheiding geeft, het is aan jou of je dat wil. Ik heb het al gezegd, ik hou nog van je." Ik liet haar los en keek haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 14 Emptywo maa 05, 2014 1:00 am


"Ik had hem met gemak kunnen tegen houden als ik wou!" sputterde hij tegen en ik schudde mijn hoofd. We wisten beiden dat dat niet zo was. Ik had hem nog nooit zo rustig gezien. Alle andere keren was hij ook al boos geworden en had hij me alles van hier tot daar lopen verwijten. Hij pakte me bij mijn schouder vast en keek me aan. "Kore, wat moet ik zeggen? Ja het spijt me, maar dat is niet genoeg, toch?! Je kiest zelf wat je nu wil.. Ik weet zeker dat Zeus ons nu een echtscheiding geeft, het is aan jou of je dat wil. Ik heb het al gezegd, ik hou nog van je." Ik beet op mijn lip terwijl de tranen in mijn ogen sprongen. ''Ik wil zo graag geloven dat wat je zegt allemaal waar is.'' fluisterde ik, waarna ik mijn blik op het plafon richtte. ''Maar de laatste keer dat je dat zei was het nog geen dag later dat ik je me verliet.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Ω Admin
Hades


Aantal berichten : 2606
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In de onderwereld >:3

Character sheet
Leeftijd:: Oogt rond de 35, is onsterfelijk.
Groep:: Grieken
Partner:: Kore is gone, now she's Persephone the queen of the underworld. My lovely Seph, you're my everything

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 14 Emptywo maa 05, 2014 1:05 am

Ze keek naar me, luisterde gelukkig naar me. Goden, wat was ik haar daar dankbaar voor. Dat ze de tijd nog nam, het was ongelofelijk. Ik keek haar met grote ogen aan, wachtend op haar antwoord. "Ik wil zo graag geloven dat wat je zegt allemaal waar is." Fluisterde ze, de tranen namen bezit van haar ogen. Ze staarde naar het plafond, waarschijnlijk wou ze zichzelf tegen houden van te huilen. "Maar de laatste keer dat je dat zei was het nog geen dag later dat ik je me verliet." Ik knikte, staarde naar de ruimte tussen ons in. "Ik weet het, ik weet het." Zei ik zacht terug. "Het is aan jou.. je kiest zelf. Ik ga je niet meer ompraten." Ik gebruikte mijn pink om mijn traankanaal dicht te duwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://eternal.actieforum.com
Persephone

Persephone


Aantal berichten : 2313
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd:: Immortal, maar ziet eruit als een 22 jarige
Groep:: Grieken
Partner:: Hades, the one who stole my heart in a strange way. I will love you forever and always..

Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 14 Emptywo maa 05, 2014 1:08 am


Ik zag in mijn ooghoeken dat hij knikte. "Ik weet het, ik weet het." Zei hij zacht terug. "Het is aan jou.. je kiest zelf. Ik ga je niet meer ompraten." Toen ik naar hem keek zag ik dat hij in zijn ogen wreef. Teleurgesteld schudde ik mijn hoofd, beet ik op mijn lip. ''Ik weet het niet Hades. Misschien is het ook wel beter zo..'' zei ik zachtjes en ik keek verdrietig naar hem op. ''We hadden toch alleen maar ruzie. Ik voelde me alleen maar een last en ongewenst.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pain`s more trouble than all is worth   Pain`s more trouble than all is worth - Pagina 14 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pain`s more trouble than all is worth
Terug naar boven 
Pagina 14 van 15Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eternal :: Midgard » :: Grieks Godendom :: Olympus :: Paleis-
Ga naar: